czwartek, 15 listopada 2012

Zamienił stryjek..



    Witajcie:






Z Krainy Elfow zniknął Książę Sukulent – Królowa zamieniła go na Księżniczkę (no, może jeszcze nie teraz), ale Książę Sukulent jasno deklarował że w takim przypadku odejdzie z Krainy Elfów.











Sukulent – jeden z najstarszych Elfów ( na Forach laury od 10 stycznia 2011 r.).
Wybitnie niekonfliktowy, sympatyczny, przyjazny i z pozoru życzliwy dla wszystkich wazeliniarz, zawsze gotów służyć dobrym słowem albo radą.
Szarmancki wobec Elficzek, zawsze aktywny i pokojowo nastawiony do wszystkich, nawet jeśli knuł coś za plecami - to po cichu. Nigdy nie chciał żadnych zaszczytów, poza honorową funkcją Księcia. Trochę - ciepłe kluchy. Lubił swój poukładany świat i dobrze się w nim czuł.
Na Forum Elfów bardzo pracowity - blisko 15 tysięcy postów!

Ale co tam Książę, skoro w jego miejsce pojawiła się najbardziej chyba nietuzinkowa Userka w historii Krainy Elfów , czyli ... 



KARI.. taddaaammmm !!!
 Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze wolę Młodą Księżniczkę od Starego Księcia:
 I już się wita:


 Kto nie znał Kari – nawet  nie wie co stracił!

 Po pierwsze primo – ma wspaniałą maksyme życiową:





Jako Moderator potrafi doskonale nawiązać więź z Elfikami:





A jakie ma nowatorskie rozwiązania dla poprawienia organizacji Forum!:





Jej autorski wątek pt. „Konsekwencja na userów powodujących zamieszanie na forum” , ocalił kiedyś Krainę Elfów przed anarchią:



Kari była bardzo pomysłowym Moderatorem i nim powinna pozostać!


Nawet pomagała Laurze zapraszać Świeżaków do farmy Elfów:


http://www.cnc.info.pl/topics15/forum-elfow-vt30375.htm

Nie jest zarozumiała  i potrafi samokrytykę wygłosić jak trzeba:



A jaka ambitna!!!  




Uwielbia BANOWAĆ – kto ją tego nauczył ... nie wiadomo.


 Albo chociaż OSTRZEŻENIEM  przywalić:



Ostatecznie choć upomnieć Usera żeby wiedział że ma do czynienia z FACHOWCEM:



No to już wstępnie wiecie jaka jest Kari i dlaczego trzeba ja lubić – bo czy KARI można nie lubić?:



Ja jestem wielbicielem KARI większym jak Tośka, dlatego do Tośka wrócimy po bliższym zapoznaniu się z .. KARI.
A na razie proszę karnie do urny, w Ankiecie założonej przez Kari:


 I żeby któremuś Elfikowi nie przyszło do głowy zagłosować że nie jest zadowolony z powrotu Kari !

 A Sukulenta szkoda, bo mam sygnały iż niektórzy (nieżyczliwi Laurze), uważają że:

ZAMIENIŁ STRYJEK - SIEKIERKĘ NA ...KIJEK
O czym donosi Wam:

Wasz Brat Dominik


28 komentarzy:

  1. Dominik ja Cie uwielbiam !!! :):)
    Umiesz mnie rozbawic .
    A na powaznie z Kari każdy kto miał z nią styczność miał niezły ubaw ,naprawdę .
    Zero szacunku względem innych ,zwłaszcza starszych osób ,zero tolerancji-naprawde wypisz ,wymaluj druga LAURA .
    I to jej pisanie ,doprowadzało do pasji ..
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zaznaczyła NIE ,ale znając Laurę ,napewno tak pokombinuję w ankiecie ,że będzie na TAK !!

    I dziecko ,gdzie Kari jest znów ?-styl ,styl !!

    OdpowiedzUsuń

  3. Gdzie Kari jest znów ???? ....a w toalecie może ...kto ja tam wie ,zdanie nie dokończone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W temacie o miodzie nasza super inteligentna Kari napisała ze jej chłopak lubi miód z uszu...Smiać sie czy płakać?
    A Sukulenta mi szkoda,lubiłam Go...
    Odeszła tez Madzius888,potem okazało sie że ktos grzebie na forum i ze Madzius ma bana :)
    Koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czary mary, to wszystko ściema Laurki jest, bo sama grzebie w PA!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to wiem,ale elfiki winnych szujają.A kari znow błysneła-może to Brat zrobił? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz najwazniejsza jest Kari jej miłosc z Douglasem,Norbus na dyskotece z ukraincami i brat znowu mieszajacy i podstepnie banujacy ludzi.Masakra jakas,czy ludzie tego nie widzą nie mysla czy co?sondy dla walnietych z deczka,And błyskajacy intelektem normalnie swiat sie smieje.he he

    OdpowiedzUsuń
  8. Brat- dziękuję. Poprawiłeś mi humor.
    To dzięki Kari Coralgol dostał ksywkę Glon. Kari przekręciła kiedyś jego nick na Coralglon...
    teraz elfiki będa czytać o nerwicy, pryszczach, ba może nawet kari napisze coś w dziale tylko dla dorosłych...faceta ma, to może wie coś, czego jeszcze elfy nie wiedzą.
    i niech ktoś zaprzeczy, że to nie jest kolejny chwyt adminki by napić się świeżej krwi...bo jeszcze kilku starych smacznych elfów tam zostało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście ,że tak Ramko :):) Chodzi o wywalenie innych ,tych inteligentniejszych :)
    No przeciez juz zaczyna jako dorosła kobieta ,obeznana w tematach damsko-męskich :ŻE JEJ CHŁOPAK LUBI MIÓD Z USZU -ech zapachniało prawdziwym erotyzmem :) Strach sie bac co będzie później ...
    D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brat, dziękuje tylko ty tak potrafisz, o mało co się ze śmiechu nie popłakałam , toż to najlepszy serial :D :D kari to emocjonalnie czyste maleńkie dziecko, czytałam niektóre jej posty, żenada, brak logicznego myślenia, ba jakiegokolwiek myślenia.
    Wiadomo Laura lubi otaczać się mniej mądrymi niż ona sama , a że sama nie jest super błyskotliwa, szuka już całkiem nisko popleczników.
    A Sukulenta lubiłam , mądry szarmancki gość :D mało teraz takich .
    pozdrawiam 13

    OdpowiedzUsuń
  11. A najlepsze są te kary :żółte i czerwone karteczki :))))
    Nie mogę się przestać smiać :))))
    D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramcio Kari już zrobiła dzisiaj wpis w Twoim tak bardzo poczytnym temacie:"Seks analny".
    Napisała, może niezbyt dokładnie zacytuje, ale coś w tym stylu: powiem wam, że ten seks bardzo boli, ale od czasu do czasu można spróbować.
    Co do Sukulenta, no cóż sama miałam okazję przekonać się jak pochlebnie pisał o Bracie kiedy był Brat był adminem. Z chwila jego zdjęcia na forum ogólnym Sukulen nie był miły dla Brata. Sukulent jest wredny i tyle.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany julek. Nawet współżycie zaczęła od d**y strony:)Gra wstępna- miód z uszu, a sex w ...

      Usuń
  13. To tylko do Ciebie. Już przeczytałam ten wpis .
    Karpatka

    OdpowiedzUsuń
  14. Całusku to co napisałaś o Jacku . Ja pozałam Jacka tylko z dobrej strony.
    Dlatego zaznaczyłam że to tylko do Ciebie . Przeczytałam i jestem trochę zaskoczona.
    Karpatka .

    OdpowiedzUsuń
  15. Karpatko jesteś zaskoczona moim wpisem? Czy tym co Sukulent pisał o Braciszku?

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym i tym . Mam o Jacku bardzo dobre zdanie . Może było cosik między nimi i to tylko
    ich sprawa .

    Karpatka

    OdpowiedzUsuń
  17. Karpatko też miałam o Jacku jak najlepsze zdanie, do czasu aż parę dni temu nie przeczytałam jego wpisów na temat Brata. Zamurowało mnie jednym słowem . Doszłam do wniosku, że Sukulent nie był szczery, ale zaimponował mi dziś tym, że zrezygnował z elfów.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko, co mi w związku z tym wydarzeniem przychodzi do głowy, to stare porzekadło: "nie śmiej się dziadku z czyjegoś wypadku..."

    Pozdrawiam.

    zerocin

    OdpowiedzUsuń
  19. Braciszku, nie mogę się doczekać kolejnej porcji informacji. wiemy już prawie wszystko o mechanizmach działania krokodyla, jego wiernych "przydupasach". chciałabym abyś potwierdził moją teorię o tym,że Laura nasyła swoich poddanych na userów by wywołać zadymę. Pisząc, że u niej zadym nie będzie
    i po drugie prosiłabym abyś poopisywał je się gnoi byłych adminów i moderatorów- ku przestrodze dla aspirujących ( wiecie chciałabym aby na elfach moderowały smok i Kari...one są fachowcami z aspiracjami. Obie za wszelką cenę pragnęły powrotu na Elfy- Smok,nio pamiętacie, maile ujawnione, a Kari, no cóż jedno pierdnięcie Laury a ta leci się inhalować. Współczuję dziewczynie, że nie umie się uwolnić od netowego nałogu, współczuję jej rodzicom, bo robią wszystko by jej pomóc...ale niweczy to Laura...ciągłym przyciąganiem tej chorej dziewczyny na forum, swoją niekonsekwencją. ALe ja rozumiem pobudki Laury... kari to idealny materiał. Na posiłek si ni nadaje, bo za mało inteligentna, ale zanętą jest niesamowitą. Forum jakby spokojniejsze było...zobaczymy co się dzisiaj stanie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jarowit=Poganin- to z montecristo
    jakiś poganin pojawił się na elfach, stawiam, że to Smoka koleżka od obrażania Alicji od intryg i nienawiści do Bagna
    Posłuchajcie, a może Smok i Jarowit powrócili na elfy w celu ich rozwalenia od środka...no wiecie...taka konspiracja. Jaro to człowiek inteligentny,choć bez honoru...Smok- mało inteligentna ale ma dar rozwalania- gniazdo dzięki smokowi osiągnęło poziom piwnicy. A może taki był Laurki plan od początku- wysłac smoka do gniazda( kurde- to ja ją do gniazda zaprosiłam) aby rozwaliła je swoją inteligencją i wymownością jej postów- wrr, mrrrrrrrrr aha, ok. rozpocząć akcję niszczenia od środka. w miedzyczasie planując i knują...udając przyjaciółkę (sprawa korespondencji z Bratem),by się, na życzenie Laury, Brata pozbyć...Smok wraca do elfów, nie opuszczając gniazda i zaniżając mu poziom intelektualny( gizio cały czas pisze coś o klasie samej w sobie. czyta na montecristo, ale nie pisze, bo jej już nikt niestety nie czyta...
    Dziwi mnie, że Laura tak szybko wybaczyła smokowi te obraźliwe teksty...chyba ze to kolejny etap planu- zabić smoka, albo pozwolić się zabić smokowi, a tak zapewne się stanie...bo smok umie sprowadzać do swojego poziomu...no ale jest tam znów fachowiec- kari. ona wszystko naprawi.
    Ale się rozpisałam. To wynik spożycia mocnej kawy. Mam nadzieję że umiliłam wam czas oczekiwania na kolejny wpis Brata na jego super Blogu.

    OdpowiedzUsuń
  21. M-Laurze wisi to co sie dzieję z Kari .Wiele razy sie z nią rozmawiało na temat Kari ,że nie nadaje sie na to forum ,że to nie jest forum dla niej ,ale im bardziej sie jej to mówiło ,tym baardziej Kari szła ''wyżej '' -KSIĘŻNICZKA ,MOD ,GLOBALNY MOD . Nie wazne ,że to dziewczyna emocjonalnie nie dająca sobie radę ,to jeszcze zapalczywie wciagana w gierki Laury aż do bólu .Ale Laurę to nie interesuje ,ma wyhodowana Kari z własnych, chorych urojeń ,to najważniejsze ,a co dalej ,ją to nie interesuje .

    OdpowiedzUsuń
  22. Laura ostatnio nie może poradzić sobie z Boną i myślę, że Kari właśnie po to została właśnie w tej chwili wprowadzona na forum, aby wywołać konflikt i pozbyć się Bony.
    Co do Smoka, to bardzo fałszywa i wredna osoba, zamydliła oczy wszystkim, pisząc bardzo miło do każdego na samym początku pobytu na Elfach, szybko zjednała sobie wiele osób, dawnych Elfów i każdego nowego. Pierwsza lampka jak mi się w stosunku do niej zapaliła, to był wątek o pobycie Kari w szpitalu, której znać Smoczyca nie mogła bo jak weszła na forum, to Kari nie było, a pisała w tym wątku tak jakby dowiedziała się o pobycie w szpitalu, co najmniej swojej siostry rodzonej, prosząc Laurę o numer telefonu do Kari i odpierając ataki wszystkich, którzy robili sobie z tego jaja. Pozdrawiała Kari bardzo serdecznie i wkrótce po tym została księżniczką. W bardzo krótkim czasie kupiła sobie wszystkich, aby potem pokazać na co ją stać. Tak samo zaczęła swoją bytność w Gnieździe, gdzie zaproszenie, mi też Ramko wysłałaś, więc mogłam sobie trochę śledzić poczynania Smoka. I nie miej sobie tego za złe, że to właśnie Ty zaprosiłaś taką osobę. Smok wart jest Laury, obie są identyczne, aby osiągnąć swój cel potrafią być słodkie i miłe, ale jak coś je zeźli, tracą tą miłą powierzchowność i stają się potworami. Myślę, że Smok domagał się powrotu na Elfy tylko dlatego, aby z Elfów pościągać ludzi do Gniazda, aby mogła zacząć tam swoje rządy bo jak na razie nie ma kim tam rządzić, ani do kogo się przymilać. Może masz rację Ramko, że Smok z Jarowitem chce zrobić jakiś łubudu na Elfach. Myślę, jednak, że Jarowit wrócił na Elfy po to, aby móc dyskutować w wątkach religijnych i politycznych bo co jak co, ale te tematy i dyskusje na Elfach są prawdziwie forumowe. Z tej samej przyczyny na Elfy też wcześniej wrócił Fallen, oboje z Jarowitem uwielbiają takie dyskusje.
    Mylisz się jednak, myśląc, że to Laura wysłała Smoka do Gniazda. Laura naprawdę była tym faktem oburzona bo jak to jej ulubiona userka zdradziła ją, kłamiąc iż nie ma czasu, albo, że komp ma rozwalony, albo tym, że coś się dzieje i wywala ją z Elfów, takimi i innymi kłamstwami, karmiła ją Smoczyca, pisząc, że nie może pisać na Elfach. Trwało to ładne 3 miesiące w tym czasie Smoczyca przekabaciła kilka osób, zabierając je ze sobą do Gnizda, chciała w ten sposób obstawić się swoimi znajomkami, którzy ją uwielbiali i którzy teraz też poznali się na kłamstwach Smoka. Smoczyca potrzebuje tłumu w okół siebie, jak tlenu, a tego tlenu jej brak w Gnieździe i na Waszym nowym forum.

    V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga V...
      na montecristo to się Smok udusi z braku jakiegokolwiek powietrza skierowanego do niej. A jeśli prawdą jest, że na Elfy powróciła po to, by wyciągać z nich ludzi do gniazda...to jest jeszcze większą hipokrytką i idiotką niż myślałam...bo mogła sobie wrócić i zapraszać. chyba nie przemyślała sobie dokładnie strategii, która obrała. Owszem- warunek powrotu- kompromitacja Brata - całkiem skuteczny sposób. nie przewidziała chyba tylko faktu, że użytkownicy, szczególnie ci inteligentni, posiadający własne zdanie będą uciekać od niej gdzie pieprz rośnie... no może wśród elfowego narybku znaj się niepokorni, których LAura zechce wywalić i może wtedy poleca za Smokiem do gniazda...rok pracy przed Smokiem. Bo trzeba będzie nieźle się nalizać aby się w siodle elfowym utrzymać. Tak naprawdę ludziska z gniazda sądzą że mam coś przeciwko nim. No fakt teraz już mam. bo bronią tej małej wrednej rudej mendy( Smok)...a jeśli V ma rację to robią to, bo znają jej plan ściągnięcia do nich elfów niepożartych przez Laurę. I ok. Co mi do tego. Nie moja to sprawa, bo nie moje tamto forum...a kiedyś mi na nim bardzo zależało. SMOKU- wyciągaj z Elfów zorientowanych, tylko nie miej pretensji jak uciekną z gniazda po przywitaniu przez gizia- w stylu "witajcie lesby i pedały- słuchajcie Smoka i kilku innych dziewczyn, bo się zrzuciły na ratowanie gniazda, ich to zasługa, że tu jesteście".
      Mi się wydaje, że niektórzy uważają, że my z montecristo czytamy tu, bawimy się dzięki blogowi wyśmienicie, komentujemy, bo mamy w tym interes. A właśnie że nie. Miło mi niezmiernie, że Część z Was zarejestrował się u nas i nadała większego pędu forum. Ale nie dlatego stanęłam po stronie Brata. Zrobiłam to, bo wiem, po czyjej stronie przebywa prawda. Zakłamanie pozostało na elfach...a dzięki Temu blogowi moje ciekawość jest stuprocentowo zaspokojona- nie muszę tam wracać by się porządnie uśmiać.
      Dzięki Brat...

      Usuń
  23. Jeszcze tam (prawie) nie byłem, tu ledwo zagościłem . A czy to będzie zamiana stryjka na kijka ? Zobaczymy

    To wizyta z zaproszenia z adresu pocztowego ale wiadomości prywatnej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dominik ! Jesteś WIELKI!!! Dawno tak się nie uśmiałam i dawno nie widziałam tak trafnej charakterystyki postaci!
    10/10:)
    Czekam na ciąg dalszy!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy masz w pozostałych dwustu kilkudziesięciu wątkach Mego Bloga..poświęconego głownie Bagnu Niemki zwanej Larwą przechrzczonej ostatnio na Asię.. hehe
      Czytelniczy raczej zaglądają do ostatni(ch)ego wątka więc i do ostatnich komentarzy tamże.
      Pozdrawiam ...;)

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.