poniedziałek, 26 listopada 2012

Andowe Qrwisko..



Witajcie..dziewczyny:




Trochę wieści z Krainy Elfów:

*Niestety Wielka Laurowa Akcja Humanitarna padła i jej Szefowi (wraz z niejaką Asią), nie udało się wyłudzić żadnej dalszej kasy od Elfów (a nawet chyba żadnej), zaś wątek na Forum został zablokowany, (mimo że liczył już 10 stron po 15 postów na str.).

 *Po Forum Elfów ugania się niejaka asiara73 w poszukiwaniu Koleżanki.


Są nawet chętni do pomocy:




Mija doba a Kropelki nijak nie udaje sie znaleźć.


Jak widać Asiara nie traci nadziei.
Może ktoś z czytelników naszego Blagu ma pomysł gdzie szukać Kropelki? 
Pomóżmy dziewczynie! 
KOLEŻANKO - KROPELKOOO... KROPELKOOO... odezwij się !!!

*Kari na Elfach już nie robi furory analem ani oralem, ale ostatnio hitem był wątek „CYCE JAK DONICE – kari”:

Tylko u mnie rzeczone cyce Kari aspirującej do rangi Księzniczki:


Niestety fotka okazała sie przez Kari skradziona, a szkoda bo wątek był obiecujący (9 stron po 15 postów) lecz został zablokowany.


Za to And1951 oburzył się był, ujawnieniem przez Marta prywatnej korespondencji w sprawie tychże cycków Kari.


Ledwo miesiąc temu - radośnie obwieszczał na Forum swój genialny PLAN, aby opublikować wybiórczo wybrane fragmenty prywatnej korespondencji i urządzić sąd kapturowy nad jednym z autorów tej korespondencji, a drugiego autora i jego część korespondencji zataić, a teraz jest ... OBURZONY ..... HIPOKRYTA!
=======================================================================
 *Ponieważ pojawiły się na Naszym Blogu (jak na każdym niemal), śladowe przypadki prób spamowania, a nawet trollowania, co w przypadku Blogu świadczy o kompletnym braku obycia z Internetem dwojga jak dotąd Komentatorów. 
Pora chyba, aby coś sobie wyjaśnić z moimi Gośćmi, (nielicznymi na szczęście), którzy nie potrafią się zachować w sieci wg zasad Netykiety.

Mylenie bloga z forum dyskusyjnym, pocztą elektroniczną, komunikatorem internetowym, czy inną platformą dialogu, jest jak widać ciągle spotykane u internautów nie mających  wiedzy o tych narzędziach, a efektem jest usiłowanie zamiany bloga np. w program pocztowy, albo forum dialogu czy tez w tablicę ogłoszeniową ze swoimi rozległymi „przemyśleniami o sprawach różnych”.
W przypadku takiego „parcia na klawiaturę” zalecam raczej wydanie książki niż zaśmiecanie cudzych blogów. Nikt Ci Drogi Trollu nie zabrania zakładać własnego bloga i tam zapisywać swoje głębokie przemyślenia!

Jeden z wczorajszych komentarzy na Moim Blogu, ( nie związany z treścią wczorajszego wątku - więc powinien po prostu wylecieć i nie zaśmiecać tematu), uznałem jednak za dobrą okazję, aby komuś uświadomić dodatkowo cel prowadzenia tego Blogu, o czym już zresztą obszernie pisałem. Przy okazji nie zaszkodzi wspomnieć o tym o czym nieliczni mogą jeszcze nie wiedzieć:  BLOG NIE JEST FORUM DYSKUSYJNYM A RODZAJEM DZIENNIKA INTERNETOWEGO JEGO AUTORA!

Komentarze na Blogu ułatwiają jego autorowi, poznanie zdania jego czytelników o zapisanych na Blogu treściach. W dobrym tonie jest aby były pisane ''krótko, zwięźle i na temat''. I tyle! 

Mój Blog to jest mój kawałek Internetu i tutaj ja dzielę się z tymi których to interesuje, swoją wiedzą i punktem widzenia na określone tematy, których Blog dotyczy a które wynikają z samego tytułu Blogu..
Robię to zgodnie z prawem i zasadami Netykiety!

Jak się komuś to nie podoba to WYPAD – to nie jest portal społecznościowy, ani poczekalnia dworcowa!

Z przyjemnością jednak stwierdzam że 99 % komentarzy do Mojego Blogu (a wszystkie czytam uważnie), jest pisanych rzeczowo, konkretnie i zajmująco - za co wszystkim ich Autorom dziękuję.

Wracając do wczorajszego komentarza o którym wspomniałem, a którego Autorem jest najpewniej Admin Forum Elfów o Nicku And1951 – zdecydowałem o zacytowaniu go tutaj w całości, za co bardziej wrażliwych Czytelników z góry przepraszam:


 Widzimy tu typowy przykład niezrozumienia do czego służą komentarze.

Konia z rzędem temu, kto zrozumie o co autorowi chodziło, bo ja nie pojmuję - chyba że należy celu szukać w konkluzji komentarza.
W dyskusję z Autorem komentarza wchodził nie będę z powodów które juz sobie wyjaśniliśmy przed miesiącem, jednak musze przyznać że jak na człowieka wykształconego i o dużej wiedzy, zdumiewać może tak „płytka” wiedza o poezji i nieprzerwane ciągoty do spraw seksu - raczej teoretycznego i w wersji „ulicznej”.
Ale niech tam.

Twierdzę, że Autor komentarza przystępując do wspólnego z Laurą manipulowania ludźmi, miał pełną świadomość rodzaju i skutków tego procederu.
Forma wejścia w pstre łaski Laury, oraz wprowadzenia tam pupilki Konfidentki, też budzi moje najwyższe obrzydzenie.

Jest prawdą, że przez 4 miesiące b.r. byłem Adminem Forum Elfów i misja ta oprócz walorów „poznawczych”, miała na celu sprawdzenie od wewnątrz, czy Forum Elfów może być normalnym, przyjaznym dla Userów Forum. Wyniki okazały sie zgodne z przewidywaniami i potwierdziły taką możliwość, pod warunkiem wyłączenia z Forum jej Adminki Laury.
Kiedy misja moja dobiegła końca, zaofiarowałem Andowi moją rangę Admina, wiedząc jak sie do niej palił wcześniej i jak go bolało przejęcie rangi Admina przeze mnie, zamiast przez niego.


Nie było żadnego racjonalnego powodu do poszatkowania mojej prywatnej korespondencji i opublikowania niektórych jej (wygodnych) fragmentów na otwartym Forum przez Spółkę And1951 ze Smoczycą.
Nie  - to nie Laura z Andem prosili Smoczycę, to And prosił Laurę w imieniu Smoczycy, motywów czego - nie pojmę nigdy.



And1951 wprawdzie (na zasadzie wzajemności), zwolnił mnie z tajemnicy korespondencji miedzy nami, ale na razie nie będę jej publikował, choć wyjaśniła by wiele kolejnych kłamstw, zarówno Anda jak Laury na mój temat.
Póki co jednak wystarczy że przynajmniej znany jest jego pogląd na obecną Szefową.
Osobiście uważam że charakter zaburzeń umyslowych Laury jest nieco innej natury, ale jak patrzę na podziw Laury dla Anda który jest dla niej WIELKI, bowiem (rzekomo) zatrudnił był właśnie 19-letnie Qrwisko:
 






- to myślę sobie że obok innych dysfunkcji Laura ma i tą odkrytą przez Anda!


O ujawnieniu moich własnych wiadomości mam prawo decydować wyłącznie ja (bo jestem ich autorem!), więc nietrudno zauważyć że NIKT MI ADMINA NIE ODBIERAŁ, bo ja go już dawno nie chciałem, czemu dałem wyraźnie wyraz przed zbanowaniem mnie przez Laurę:
14 października b.r. ok. godz. 17-tej na Forum Elfów po kolejnej, długiej przerwie na niezbyt udane próby brylowania na innych forach - pojawił sie And:




Przyznaję - pisząc tego ostatniego maila ciągle jeszcze nie wiedziałem o podziemnym porozumieniu Laury z Andem i jego podopieczną Konfidentką, oraz o tym że And podjął już decyzję o upublicznieniu mojej prywatnej korespondencji mailowej, aby dać Laurze szansę na uczynienie ze mnie kolejnej ofiary.
Że Szefem Akcji d/s skasowania Brata był And, to dawno wyjaśnione, tak jak to że to on wydawał wszelkie dyspozycje w tej sprawie, oraz decydował o upublicznieniu prywatnej korespondencji na forum publicznym – prawnik od siedmiu boleści.
Laura nie chciała się mnie pozbyć z Forum, chciała mnie tylko podporządkować sobie - co się jej wcześniej nie udało - jednak i tak juz nie miałem potrzeby tam być – ona chciała mnie (dzięki planowi Anda), jedynie upodlić jak innych, a potem okazać ...łaskę - co średnio jej sie udało.
Że Laura jest potworną hipokrytką, wśród kwiatuszków i motylków ziejącą nienawiścią do ludzi, to wiedziełem od zawsze, ale jest za głupia aby wpuścić mnie w taką pułapkę – jednak  że ten sam typ podłości tkwi w Andzie1951 – przyznaję – nie wiedziałem!

Temat uważam za zakończony, nie zamierzam do niego wracać, a wszelkie próby odgrzewania go w komentarzach Mojego Bloga skończą się wystrzeleniem ich w kosmos!

To jest Blog który ma służyć ludziom poszkodowanym przez Laurę i jej wspólników i już sie sprawdził w tej roli.
Do celów jakichkolwiek rozgrywek służył nie będzie, o czym  informuje Was:

Wasz Brat Dominik
















A to znalezisko moich niezawodnych komentatorów:
Wiele takch w sieci !

41 komentarzy:

  1. Piękne cyce. Dzięki Brat...

    OdpowiedzUsuń
  2. And wraz ze smokiem są dwulicowcami.
    Zastanawia mnie to, że And wczoraj cały czas pisał, że od dzisiaj nie będzie już adminem i faktycznie świeci na zielono, tylko ranga pozostał, Czyżby teraz kolej na smoczycę?
    Księżniczką już została za swoje zasługi, teraz czas na rangę admina, chyba godnie Anda zastąpi w czasie Jego nieobecności:))

    Viki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viki jeszcze trochę, a smoczyca wyleci z elfów na zbity pysk. Laura cierpliwa i pamiętliwa jest. Nie zapomniała tego co o niej wypisywał smok w gnieździe .

      Całusek.

      Usuń
  3. Najnowsza wiadomość,uwaga! Asia została moderatorką,tak,tak,
    ta sama Asia,która zbierała kasę.
    O kur...:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz Karol. Doświadczony user, który ma ok 100 postów na koncie, ale musiała podpisać chyba lojalkę ha ha

    OdpowiedzUsuń
  5. Viki to And juz nie jest adminem, dobrze zrozumiałam?


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusku, też oficjalnie tego nie wiem, ale And jest zielony tylko ranga pozostała.
      W obwieszczeniach administracji, Laura podała tylko, że Asia od dzisiaj jest modem:)

      Viki

      Usuń
  6. A zauważyliście że kogo opiszę na Blogu, to zaraz awansuje na bagnie?? ;)))
    Hej tam Elfiki .. kto chce Księcia a kto Moda? Za drobną opłatą załatwię... hehe
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przy Andzie się to nie sprawdziło:)
      Tylko, teraz zachodzi pytanie, czy And to nie jest tą Asia,
      która właśnie została modem:))
      Paranoja jest goła la la la :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. To o gołej paranoi pisałam ja
      Viki:))))

      Usuń
    3. Ważne że nie będę musiał już tej klawiatury jeść, co obiecałem w wątku Mission Impossible ;)
      D.

      Usuń
  7. Ja tam wolę być zwykła,niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma zwykłych niebieskich,są morskie księzniczki,lub ciemnoniebieskie mody,
      to kim jesteś? :D

      Pomału rozkręca się temat asi i jej akcji, w nawiązaniu do nowej funkcji,którą tak niespodziewanie została obdarowana.Dzień bez zadymy dzień stracony,ale to i tak lepsze,niż afera donicowa :D

      Usuń
    2. Chyba zielona bo zieleń to dla plebsu, różowy dla księżniczek, błękitny dla księciuniów, granatowy to modzi a czerwień to admini:)))

      Usuń
    3. Nic się temat asi nie rozkręca bo zostały tylko gratulacje,
      reszta w koszu wylądowała, jak zwykle :):):):):):):):):):):)

      Usuń
    4. ale w koszu też można pisać,hehe
      wiadomo było,że do kosza polecą te posty,przecież to normalne zjawisko,
      ale ogólnie i tak jest nieźle,bez wyzwisk i banów,kosz to duży postęp :D

      Usuń
    5. No widzisz, już nie można Laura jednak czyta Bloga bo do razu odpisała na forum:

      Laura Temat postu: Kosz na smieci

      Od dzisaj mozecie tam czytac, ale koniec z dopisywaniem sie tam.

      Usuń
  8. Ja nie mogę , Asia, najpierw posądzona o nielegalną zbiórkę kasy, histeria ogólna a potem awans :D no leje :D
    No tak, to już normalne ze kolejne rybeńki wpłynąwszy do akwarium, a że jedna ma głos i pyta :D rzadko się zdarza, mało kto został już chyba ze starej ekipy...szkoda :(
    O temacie biustu nie będę pisała bo Kari tylko kolejny raz udowodniła jaka jest pusta.
    Pozdrawiam 13

    OdpowiedzUsuń
  9. A zapomniałam dopisać :) widocznie bardzo nie na rękę Andowi było to że jeszcze byłam na czerwono ;) bo widać jak bardzo mu zależało na tym, szkoda że on nie wiedział że mnie wcale nie zależało na czerwieni. Ciekawe czemu Laura myśli że wszyscy są łasi na rangi? hmmm ?
    13

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe,pewnie że wole być zielona,a pod spodem mieć niebieski napis elf z krainy :) Pomerdało mi się,ale co sie dziwić,te kolory na elfach zmieniają się jak w kalejdoskopie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do Asi- widać, ze pierwszy raz na elfach. Najpierw ją Laurek zgnębił publicznie, zmieszał z błotem teraz dał moderatora. Coś Wam to mówi-bo mnie tak i to bardzo dużo!! Asia myśli, że złapała byka za rogi. Oj Asiu jeszcze nie wiesz co Cię czeka!
    A Anda zzieleniał i się ulotnił z elfów,hehe.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Całusku, zachodzę w głowę po co to wszystko było?
      Te oskarżenia, ta nagonka na asie, tak szybko do niej wpłynęły te pieniądze i jeszcze szybciej je oddała, po co był ten wątek który ją poniżył i w którym wyzwano ją od złodziei, to kajanie się Tośka, że nie wierzy, że zawiódł, a po 2 dniach asia zostaje modem? And jednego dnia jest adminem, za kilka dni zostaje strażnikiem modów, bo niby Brat włamuje się na konta, więc zrzeka się admina, za kilka dni zostaje księciem, aby smoka wynieść na księżniczkę i napisać że nie ma czasu na forum, po czym tego samego dnia po załatwieniu smokowi księżniczki i sprawy ze znajomym i otrzymaniu dodatkowych rąk do pracy, rąk, które niczego nie potrafią bo dziewczyna bez matury i przygotowania zawodowego, nazwana przez znajomego i Anda Qrwiszczem, nagle zastępuje szefa i szef czyli And może już pisać na forum i nadal pełnić funkcję admina, po czym wczoraj cały dzień pisze że jest ostatni dzień adminem i faktycznie tak się staje, zieleniał, nawet nie zniebieściał, czyli nie stał się księciuniem? O co tu chodzi, kto kogo miał dość, And Laury, czy na odwrót, po co And wykopywał Brata jak wiedział, że długo nie pociągnie tego admina, tylko po to aby smoka zarekomendować? jaki mają w tym cel? na te pytania szukam od kilku dni odpowiedzi.

      V.

      Usuń
    2. No przecież And i smoczyca to zakochana para, no ale tak się poniżyć, by ona różowy kolorek miała?

      Usuń
    3. V to wszystko było już przerabiane nie raz i nie dwa, zmieniają się tylko użytkownicy.Taktyka zawsze ta sama. Mnie już nic nie dziwi. And dobrze wiedział, ze długo ani modem ani adminem nie będzie. Przerabiał to ze dwa lub trzy razy i zawsze albo rezygnował, albo Laura go banowała i oczerniała na elfach. Tak, tak z Bratem zrobiła podobnie (afera z mailami) tylko w odróżnieniu od Anda zrobiła to raz i na więcej Brat nie pozwoli.

      Całusek.

      Usuń
    4. And i smoczyca zakochana para, hehe dobre.
      And z Hybrydą jakiś czas temu za małżeństwo robili, a teraz sami widzicie jak And się o niej wypowiada- kretynka.
      Ciekawe co o smoku napisze za tydzień-dwa.

      Usuń
    5. Ale w ten sposób poniżać inna osobę, znaczy tą aśkę, wypisywanie o niej durnot, a nawet zapytanie w samej fundacji, czego dokonał Tosiek, który pytał o tą osobę, a potem zrobienie z niej moda? To, że Laura taka jest to wiedziałam, ale ta aśka po takim numerze jeszcze chciała zostać na Elfach i wejść w komitywę z Laurą, nie ma ambicji ani taktu za grosz ja po takim obszczekaniu uciekłabym czym prędzej. Ktoś już to dzisiaj napisał, a ja powtórzę, może to And teraz pisze jako ta aśka?
      bo co, And nie z tych co obszedł by się smakiem i odszedł z podkulonym ogonem, trochę go znam i ni jak nie pasuje mi do niego.
      V.

      Usuń
    6. V-Asia nie zna Laury. Laura zapewne przepraszała ją na PW i łzy lała,że ją skrzywdziła by ta została i przyjęła moda. Asia przypomina mi mnie z przed paru lat-wierzy Laurze, tak jak ja wierzyłam, do czasu. I Asia zrozumie, ale za jakiś czas.

      Alicja

      Usuń
  12. Dom radzilbym ci poswiecic jeden odcinek na temat morde4vskiego. bardzo ciekawa postac na forum i wywoluje wiele zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję sobie Jego, (w końcu to on ze mnie wyszedł.. hehe).
      Mam wrażenie że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa ;))
      Ale na własny wątek na Naszym Blogu, zapracowuje sobie cały czas!
      Dominik.

      Usuń
    2. On wyszedl z Ciebie, czyli...?

      Usuń
    3. Przez długi czas tak Tosiu, Dziadzia jak i Laura przysięgali że merdevsky to jest Brat i z tego powodu dostał pierwszego BANA, (pisałem o tym na Blogu).
      Tak więc w pewnym sensie "wyszedł ze mnie", czyli mnie przypisywano wszystkie jego teksty, włącznie z prywatną korespondencją merdevskiego z Laurą!
      Dominik.

      Usuń
  13. Merdevsky ma już 2 ostrzeżenia bo jego posty są wulgarne,a And jest kryształowy i nie jest chamski... LAURO,weź Ty sie w końcu puknij w ten twój pusty łeb!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona ma dziś dzień ataku kolejnego i nie ostatniego zresztą - wszystko leci do kosza! Podejmuje radykalne decyzje nagród i kar.
    Oszustka na moda, Rey spadła z księzniczki do zwykłego usera, a dzień jeszcze i noc trwa ha ha

    OdpowiedzUsuń
  15. Poniekąd to szkoda mi Anda ;)
    bo taki z niego ogier a za sex musi płacić,
    chyba coś to jego mniemanie o sobie, mija się z tym jak widzą go kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  16. moze i mordewsky bluzni, ale madrze ada... lubie goscia

    OdpowiedzUsuń
  17. tu bym polemizowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli dopisujesz się pod słowami uznania dla Mordevskiego ( nie za bardzo jasno to wynika tutaj na blogu ) - ja również mam odmienne zdanie. Dla mnie to bezczelny prostak i cham. Taki tupet uznawany jest dziś często za " mądrość" i " męskość" ( patrz -było nie było - powodzenie Anda przez wiele miesięcy. Co by tu nie mówić [to oczywiście typ Mordevskiego] to miał masę internetowych wielbicielek ). Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Michał ,nie znam Mordevskiego ,nie jestem fanka Anda ,bo dla mnie tacy nadmiernie chwalący sie Panowie swym Ja i męskościa ,jacy Oni to są i ile kobiet mieli lub będa miec ,świadczy jak dla mnie o niskiej samoocenie :)
      A z tego co wiem to Ty tez masz full wielbicielek .Nie każda kobieta lubi wybujałych mężczyzn :)

      Usuń
    3. Mam wielbicielki ? O ! nie wiedziałem ;)

      p.s czy ja się gdzieś chwaliłem jakimiś możliwościami męskimi ??????

      Usuń
  18. "moze i mordewsky bluzni, ale madrze ada"

    "tu bym polemizowała"

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.