sobota, 10 listopada 2012

Cel tego Bloga..



Witam ..

Swoimi łgarstwami na mój temat, zwłaszcza ostatnimi, uświadomiła mi Laura z Krainy Elfów, że albo nie pojmuje, albo udaje że nie pojmuje - celu tego Bloga.

Że kłamstwo ma we krwi i to jest jej podstawowe narzędzie, od momentu zwabienia na Elfy nowego narybku, poprzez uważne obserwowanie go i klasyfikowanie, aż po typowanie wg „pracowitości” i skali lojalności – kandydatur na VIP-a czy Moderatora to już nie tajemnica.

Zauważyłem jednak że kolejne pokolenia Elfów, są jakby samodzielniej myślące, stąd coraz większe kłopoty Królowej z realizacja zasady „DZIEL I RZĄDŹ”.

Jeszcze rok / półtora temu nie do pomyślenia było aby Elfik ośmielił się postawić choć przecinek na innym tzw. Wrogim Forum w rodzaju Forum Hawka, Imladis, Gryf Hybrydy itp. a już Forum Gonza to nawet tej nazwy wymieniać nie wolno było, pod rygorem ekskomuniki i pognębienia jakiego teraz Laura próbuje ze mną:


Tymczasem teraz, przeciętny Elf któremu ośmieli się zabronić pisania gdziekolwiek, powie jej co najwyżej .. WAL SIĘ! ... i pójdzie pisać na inne forum.
Dziś w Laurowej hodowli klatki są otwarte i tylko poprawność grzecznościowa trzyma wielu - no bo jak to, zostałem/łam zaproszony/a i wypiąć się na Gospodarza. 
Skąd ma wiedzieć jak przebiegał naprawdę jego nabór ? W jednym z najbliższych wątków ujawnię szczegóły naboru Laurowego narybku, bo to hipokryzja niebywała a wręcz chamstwo.

Ponieważ samą istotę konfrontacji poglądów Laura postrzega jako niszczenie, to na zasadzie „każdy sądzi wg siebie” przyjmuje że ja  nie mam nic do roboty tylko cokolwiek niszczyć.

Tymczasem deklaruję po raz kolejny i przy świadkach iż:

DAJĘ SŁOWO ŻE NIE MIAŁEM NIGDY ANI NIE MAM NAJMNIEJSZEJ OCHOTY NISZCZYĆ  ŻADNEGO FORUM, A JUŻ W  SZCZEGÓLNOŚCI „FORUM ELFÓW”.

Nie mam też żadnego powodu, aby niszczyć kogokolwiek, a w szczególności Laurę Królową Krainy Elfów.
 
Lauro – powiedzmy sobie wprost coś, o czym prawie wszyscy którzy Cię bliżej znają – wiedzą, (ja to skonsultowałem zresztą ze specjalistami):

– JESTEŚ CHORA I TOBIE JEST POTRZEBNA POMOC SPECJALISTYCZNA!

Na forum takiej nie znajdziesz, a problem powoli ale się pogłębia.

Póki to nie nastąpi trzeba przed Tobą chronić ludzi, których wpędzasz w stany psychiczne dla nich niemile i szkodliwe. 


Jest pewien rodzaj ludzi bez sumienia, którzy uwielbiają manipulować  innymi, tacy którzy są gotowi na wiele, by osiągnąć swój cel.
Nie znają oni poczucia winy czy uczucia empatii. Drugi człowiek jest dla nich narzędziem, przydatnym, dopóki prowadzi do osiągnięcia konkretnego celu.
Mają niezwykłą łatwość przechodzenia od prawienia komplementów do obrażania – tracisz przydatność to po co ma być miły dla ciebie?
Często przypadłość tą potrafią tak kamuflować, że nikt się nie pozna przez lata.
Wielu z nich wykorzystując swój wdzięk i kameleonową naturę, toruje sobie drogę w świecie realnym bądź wirtualnym i rujnując życie innym.
Czerpią energię z cudzych emocji. Są uzależnieni od picia ludzkiej krwi.
„Dla osób o normalnej psychice, wyobrażenie sobie świata takim, jakim jawi się on takim ludziom, jest prawie niemożliwe”.

To co wkleiłem powyżej, to jest opis jednostki chorobowej która kogoś mi przypomina.
A Wam ?
Jeśli się okaże że macie podobnie odczucia, to dopiszę nazwę choroby tam, skąd ją wyciąłem.

Trzeba być zaiste niebywale przewrotnym aby mając taką przypadłość, nagabywać niezorientowanych o co chodzi ludzi, do wynurzeń na taki temat w dodatku wstawiając w pytanie cudzy awatar!


Ale źle trafiła podstępna żmija, bo Biedroneczka już udowadniała, że jest osoba błyskotliwą, inteligentną i niepodatną na indoktrynację, czyli pranie mózgu.

Napisała też Bona post o prawach autorskich, na szczęście została kopia bo po 5 minutach śladu po nim nie było.


Problem bowiem polega na permanentnym naruszaniu Prawa na Forum Elfów, głównie polegającym na kradzieży własności intelektualnej i zamierzam zainteresować tym stosowne władze.

Walczyłem z tym kiedy byłem Adminem ale problem polega na tym że codzienną kradzieżą  parają się Ci którzy najgłośniej krzyczą „ŁAPAĆ ZŁODZIEJA”, tzn. Dziadzia Krzyś i Królowa Laura.

- czy To nie Ty Krzysiu tak głośno krzyczałeś że skradłem Twoją wartość intelektualną publikując wierszyk Twojego autorstwa:

Spowiadał się baca
jak Kaśkę obracał.
Nie będę wam dukał,
czym ksiądz mu odstukał  ........ (czy jakoś tak)

A sam plagiatorze kopiujesz z sieci cudze teksty pasjami i całymi stronami hurtowo, albo montujesz długaśne posty (których zresztą nikt nie czyta), z cudzych stron internetowych?


- czy to nie Ty Lauro kradniesz codziennie z sieci zarówno cudze teksty jak i grafikę?


Ale Bona dopięła swego, bo Laura o swoją Hodowlę troszczy się jak rzadko który farmer.
Kiedy dowiedziała się o możliwych sankcjach karnych - natychmiast przywróciła cały post Bony i skwapliwie stała się ... praworządna! 
Biedny Krzysio. Nawet mu już kraść zabronili.

Wracając do tytułu tego wątku, uprzejmie wszystkich informuję, że :

CELEM TEGO BLOGU NIE JEST JAKIEKOLWIEK SZKODZENIE „FORUM ELFÓW” A TYM BARDZIEJ JEGO ... (hehe) „ROZWALANIE”

Wręcz odwrotnie – zależy mi bardzo aby Użytkownicy Forum Elfów mogli sie na nim fajnie bawić. 

Ponieważ jednak:

NAJWIĘKSZYM WROGIEM TEGO FORUM JEST SAMA LAURA !!
-celem tego Blogu jest zatem odebranie małpie brzytwy, czyli pozbawienie Laury jej ulubionego narzędzia:

Będę Laurę przekonywał do tego aby wznowiła leczenie, choć jestem sceptyczny co do skuteczności mojej perswazji. 
Jeśli to sie nie uda i wystąpią kolejne nawroty choroby, zrobię przy Waszej pomocy co możliwe aby ograniczyć jej skutki dla Forum i jego Użytkowników.

Jak pokazały ostatnie dni, pewien postęp w dobrą stronę już nastąpił.

Nie dajcie sobie wmówić Laurze że TO JEST JEJ FORUM, bo to forum jest WASZE!

Nie dajcie sobie wmówić Laurze że rzekomo buli ona co miesiąc 200 EURO za wynajem serwera na którym wisi Forum Elfów.  Byłaby to faktycznie spora kwota 2 400 EURO rocznie, tylko że Laura jak zwykle uważa Was za Frajerów i ŁŻE!

więc nie wierzcie w takie kłamstwa, bo to jak zwykle Marianek ma tutaj rację:

Tak naprawdę to Laura ponosi za ten serwer opłatę rzędu 1,- PLN (słownie: jeden złoty polski nowy) dziennie, (90,-EURO rocznie).
Deklaruję publicznie iż zrefunduję Laurze tą opłatę z nawiązką, ponosząc opłatę (UWAGA!) – 2,- złote dziennie pod warunkiem że Laura odda małpom w ZOO tą zabawkę:



Bo przecież Laurka nie lubi:



KONKLUDUJĄC:
Działam zgodnie z prawem, jawnie i z podniesioną przyłbicą i zawsze można mnie zapytać o cokolwiek związanego z kłamstwami Laury celem weryfikacji, bez obawy o bana, czy zablokowanie komentarzy do wątku.

A na koniec dziwna historia związana z Tośkiem:
 Zgłosiły bowiem ostatnio Celinka i Marianna że Toska musza czytać dwa – trzy razy:


 i juz miałem im pogratulować, bo ja Tośka czytuję niekiedy i dziesięć razy, nadal nic nie rozumiejąc, za to zwyczajnie lubię Gościa zresztą z wzajemnością, (dopóki Laura nie zabełtała Mu w głowie).
Zadeklarował jednak ostatnio Tosiek coś takiego:


Wynika z tego jednoznacznie że Tosiek jest blisko z Laurą od 14 lat, kiedy to Laura miała lat (jakby nie liczyć) 17 – (słownie SIEDEMNAŚCIE LAT) !

 No Tośku zbereźniku – na moje oko to Ty 14 lat temu byłeś całkiem stary chłop i żeby tak z nieletnimi.


A tu jeszcze TO:

No ładnie Tosiu:












Sam nie wiem jak mam to rozumieć, a może to jednak nie był Tosiek.


Może Tosiek już taki jest że ciągle zbiera na własne życzenie właśnie za tych podłych ?

Tak uważa:

Wasz Brat Dominik













Mały komunikat : Będę wdzięczny za wszelkie sugestie co do formy i treści Bloga bo pomogą mi wyrobić sobie obraz zapotrzebowania z Waszej strony.
Również wszelkie informacje o  poczynaniach Laury w stosunku do userów Forum będą mi pomocne w  określeniu tendencji jej szkodliwości. 
KRÓTKO MÓWIĄC - POTRZEBUJĘ KORESPONDENTÓW WOJENNYCH !
Mój adres: bratpalikota@gmail.com  

28 komentarzy:

  1. Odebrać jej adminowanie tego forum i może dopiero będzie normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czerwony wpis jednostki chorobowej to wypisz wymaluj Laura.
    SOCJOPATIA tak się poprawnie nazywa ta jednostka chorobowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaje, że zrobiła nową akcję po przez banowanie użytkowniczek, aby nakręcić trochę innych do wyroków, że to ten niedobry Brat miesza jej w ustawieniach - TY niedobry hakerze hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po banowała userów , a teraz zwala winę na innych, hehe. Dziwnym trafem to te niepokorne zostały zbanowane i jakimś cudem odbanowane. Braciszek w poprzednim temacie dobrze to wytłumaczył- dynamiczne IP , lub And przekonał by je odbanować.

      Całusek.

      Usuń
  4. Opis jaki dałeś Bracie jest wypisz - wymaluj cechą szczególną tak zwanych "twarów" . Ich główną bronią w codzienności jest kłamstwo i coś co nazwałeś zdolnościami kameleona , a niektóre źródła powiadają " mimikra" . Masa informacji na ten temat jest w rosyjskojęzycznym necie choć i u nas hasło'Twary" ewentualnie " nieludzie" jest już zauważane przez google.

    Pozdrawiam Francois Valgodescon

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Tosiek to ogier jest no no ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Tosiek się nie prosił, bo se sam wziął, ale mu wybaczyła chiba.

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, oj przepraszam, nie powinnam się z takich rzeczy śmiać, ale rozbawił mnie wątek Laury i Tośka. Mimo, że jestem nowa na forum, to lubię sobie poczytać Twojego bloga. Można się zrelaksować i pośmiać. ;)
    Pozdrawiam,
    L.

    OdpowiedzUsuń
  8. Manipulacja ludzi to sie nasowa czytajac to wszystko,nienawisc i zemsta przyswieca daleko nie zajdziecie.Nikt tego z ludzi nie bierze na serjo,czytam to i mam ubaw jak male dzieci gdy zabawki nie dostana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że nie bierzesz poważnie tego co Brat pisze?Ja biorę i wielu innych.Dalej wierz w dobroć Laury :)Bo nikt nie jest tak dobry jak Laurunia :) A nienawiścią to ona śmierdzi z daleka.Trzeba czytać ze zrozumieniem...Martwimy się o królową,powinna sie leczyć :)

      Usuń
  9. Hulaj se Laurniu nasza perełko, hulaj se Laurniu nasze pieścidełko ha ha

    OdpowiedzUsuń
  10. Bracie jesteś osobą duchowną i kuzynem Laury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj uważnie wcześniejsze posty. Ta kwestia już była poruszana.
      Pozdrawiam.
      D.

      Usuń
  11. O kuzynostwie znalazłem, a czy Ty jesteś osobą duchowną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Internet i oprócz tępienia draństwa, warto czasem wziąć na luz :))
      Jeśli jesteś w Krainie Elfów to zajrzyj do Celi Brata. Wprawdzie ta prostaczka sprofanowała ostatnio to miejsce na miarę swojego prostactwa, ale wystarczy poczytać by sobie wyrobić w kwestii Twojego pytania opinię.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  12. to z toska kozak , kto by pomyslal :)

    coralgol.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bracie, tak Ci trudno odpowiedzieć wprost na moje pytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyluzuj, bo to nie jest Blog wyznaniowy i kwestie religijne są poza nim.
      Tutaj to ja jestem Brat Królowej i mam gustowne ubranko co mnie szalenie nobilituje. Spowiadałem w Mojej Celi, ale została ona sprofanowana, więc od tego momentu jestem tylko skromnym Bloggerem.
      Dominik.

      Usuń
  14. Bo Jarowit nie ma za grosz honoru, tak jak smok zresztą. Oczy Smoka zmieniła nicka by nie być rozpoznawalną w sieci i Jarowit pod innym nickiem juz jest na elfach.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo, nie wiedziałam, a jaki to nick, jeśli można wiedzieć?

      V.

      Usuń
  15. V- poczekaj, zapewne sam się ujawni lub inni go zdemaskują. Parę osób wie, że to on, aż dziw, że do tej pory nikt nic nie napisał, np. smok lub Nuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc na razie będę żyła w nieświadomości i czekała na rozwój akcji.
      Smok to kumpela Jarowita, więc na razie pary z ust nie puści, no chyba,
      że jej za skórę zajdzie to od razu puści farbę.
      V.

      Usuń
  16. Też zauważyłem, że nick jaki używa jarowit na innym forum pojawił się na elfach.

    .

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe, czyli nie tylko ja zauważyłam, że pojawił się na Elfach.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, Braciszku, kręcisz się, wywijasz jak możesz obrzucasz mnie mnie gównem, w myśl zasadzie, zawsze coś "się przylepi" i stracę wierzytelność wśród czytających, ale na moje pytanie nie odpowiedziałeś, które przypomnę:

    Czemu nie zrezygnowałeś z Admina wcześniej, skoro widziałeś niecne postępki Laury, tylko trzymałeś się jej i przyklaskiwałeś wszystkiemu co się działo na forum? I nagle jak dostałeś od niej kopa w rzyć, to ujawniasz jej postępki? O jakie to źródła mnie wypytujesz, że aż tak się ich boisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, jeżeli chcesz dyskutować to na ZASADACH CYWILIZOWANYCH – mój Blog to nie jest budka z piwem!
      Zasady są następujące:
      1. przedstawiamy się sobie, (ja już to zrobiłem!)
      2. nie zadajesz pytań stwierdzających fakty zmyślone, bo na takie pytania nie ma odpowiedzi. Jeśli nie wierzysz, to odpowiedz mi na pytanie „czy już przestałeś być pedofilem?” CZAISZ?
      3. swojego rozmówcę należy szanować, bo inaczej może nie mieć ochoty z kimś takim tracić czas na bezsensowne dysputy.
      4. Stawiając rozmówcy zarzuty należy wskazać konkretne fakty lub dowody na potwierdzenie że te zarzuty nie są wyssane z brudnego palucha.
      Jeśli spełnisz te warunki – jestem do Twojej dyspozycji, a na razie nie chcę mi się zastanawiać skąd Ci przyszło do głowy że:
      - coś kręcę i wywijam?
      - obrzucam Cię gównem?
      - trzymałem się Laury i przyklaskiwałem wszystkiemu co działo się na Forum,
      - dostałem kiedykolwiek od kogokolwiek kopa w rzyć?
      - miałbym się bać kogoś tak niezorientowanego w temacie jak Ty?
      JAKIEŚ DOWODY?
      Pytam Cię o źródła Twojej wiedzy w temacie, bo widzę żeś zupełnie niezorientowany, ale może się mylę i mnie oraz setki czytelników tego Bloga - przekonaj o tym ;))
      Konkludując – albo cywilizowane zasady dyskusji (patrz wyżej), albo na Twoje mętne dywagacje nie ma tu miejsca!
      JASNE??

      Usuń
  19. Brat robił swoje i nigdy nie przyklaskiwał Laurze. Masz błędne informacje, albo nie jesteś w temacie. Widać, że dawno nie byłeś na elfach, bo gdyby tak było nie zadawałbyś tych pytań,hehe.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalej kręcisz, a odpowiedzi jak nie ma, tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.