czwartek, 29 listopada 2012

Uderz w stół..



      Witam:






Wczoraj na komentarzach Naszego Bloga usiłowała szaleć TROLL-atka FRUSTRATKA.
czyli:

BLOG SPEŁNIA SWOJE ZADANIE !!!

Skoro pojawił się TROLL do KTÓREGO treść Bloga miała dotrzeć - TO ZNAK ŻE DOTARŁA !



Treść komentarzy będzie moderowana, aż TROLL ZROZUMIE CO PRZECZYTAŁ, co wcale nie jest pewne przy tym poziomie umysłowym.


Wysłowić się toto nie potrafi nijak, ale robotne jak mrówka - więc jej obrazki włączyłem do zabawy:


I tak cały wczorajszy wieczór obrazki przepisywała i próbowała wysłać na Bloga.
Na koniec kliknąłem w klawisz "usuń wszystko" i wystrzeliłem całą jej twórczość w kosmos.
Dziwaczka jakaś i chyba lubi pisać w samotności coś czego nikt nie czyta.
Ale nie tacy wracali do rozumu, więc trzeba mieć nadzieję ;)

Na wszelki wypadek trzymam pod ręką:

Widzisz Drogi Trollu, poczytałaś tutaj i już wiesz że to nie jest miłe kiedy ludzie poznają się na Tobie, nawet  jak zasłużysz - ( a ty zasłużyłaś!).
Nie nauczył Cię nikt przyzwoitości, bo to się MA albo NIE MA (!).
Pokazałaś wszystkim na wszystkich okolicznych forach, ile są dla ciebie warte ZASADY !
A teraz wydalasz bluzgi w kosmos jakbyś była taka NIEWINNA!

Jakąś naukę jednak odebrałaś – ŻE PEWNYCH RZECZY SIĘ NIE ROBI – i tą naukę zawdzięczasz mnie !
===========================================================

Chciałbym teraz poświęcić trochę uwagi, powolnej bo powolnej, ale metamorfozie jakiej ulega Kraina Elfów, a w czym Nasz Blog ma niezaprzeczalny udział!
Parę dni temu zaproszona podwójnie z dwóch różnych forów Asiara, poszukiwała swojej koleżanki Kropelki - ale Kropelka jak kamień w wodę.
Jednak po naszej interwencji Kropelka się znalazła w osobie .. Królowej Laury.

Tymczasem okazało się że ta młoda Elficzka - Asia, jest nie w ciemię bita i przytomniej postrzega sytuację, niż większość starych zasiedziałych Elfów o naturze służalczej i lojalnej dla swej Pani.

Coś jej się nowa koleżanka Kropelko-Laura przestaje podobać.



Asia szuka w tym postępowaniu przyzwoitości, bo nie wie, że jej nowa Koleżanka Kropelko-Laura nie zaprasza wybiórczo kogokolwiek z innego forum, ale leci hurtowo, wysyłając setki takich „zaproszeń” dziennie DO WSZYSTKICH po kolei:


Ale Asia jeszcze nie wie że trafiła w dziesiątkę i Elfy to JEST NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIE ŻYCIOWE !!! 


 Tylko Bona ją upomina – koleżanke znalazłaś? No ! To lepiej nie interesuj się!


Jednak w Krainie Elfów czuć jakiś posmak odwilży - jutrzenkę swobody - pierwszą jaskółkę wiosny !







 Jak mawiał nieodżałowany Kaźmierz Pawlak –
 NALEŻY SIĘ Z POSTĘPEM IŚĆ!

Może dlatego gdy Elfy dość jawnie krytykują swoja Królową i jej nieetyczne poczynania to Królowa ... NIC!



Większość postów które dotychczas znienacka znikały Elfom z oczu, albo zastępował je taki napis:



- pomimo że ląduje w koszu to można tam zaglądać:
Ale już pisać – NIE !


 No to pacynka stworzyła miejsce na dopisywanie:



 Ale laapetit i tak sie żegna:


Laapetit, który na pytanie „czy Laura ma zielone oczy” – uzyskał 147 odpowiedzi



Nawet Brata w to wciągnęli:




Podobnie pożegnanie - jak Elfy Elfami – tam NIKT pożegnać się nie miał prawa i nawet pożegnanie najlepszej przyjaciółki Laury – Kiki666 – trafiło natychmiast do śmietnika!
A tu Laura w reakcji na pożegnanie robi ..... papa..



A czas zapiernicza – aż strach !

Uświadomił mi to Tosiu który całkiem niedawno pisał:


 - a tu teraz właśnie napisał:



2 lata śmignęło jak z bicza strzelił!


No ale Tosiu .. zbereźniku, hamuj trochę tą swoją chuć.
Też lubię młode laski - ale żeby 15-tkę?? 

Laura deklaruje teraz 31 to 16 lat temu by miała 15, ale czy ukończone, (bo napisałeś „około” )!!

Bo jakby co, to prokurator się kłania!!

















A w kwestii tej odwilży w Krainie Elfów to raczej się nie łudźcie!
Myślę że Gad obmyśla nową strategie żerowania.. i tyle.
Na tą okazje mam dla niej skromny prezencik – bluzeczkę:

















Wasz Brat Dominik














23 komentarze:

  1. Braciszku, Asiara nie w ciemię bita i w kaszę sobie nadmuchać nie da, a odpowiedź Laury, przeczytaj regulamin, jest najlepsza:))))))Laura może naruszać wszystkie regulaminy w necie łażąc od forum do forum i ściągać ludzi, ale na Elfach zamordyzm stosuje:)))Cała Laura:)))
    V.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wydaję, że ludziska na oczy przejrzeli, bo przydupasów jakby coraz mniej.
    Bracie, ha ha, musisz moderować komenty, bo ona nie wytrzymuje już tego napięcia.
    Obsada jej sie kurczy i nie ma kim już manipulować. Anda nie ma ( to znaczy jest, ale tylko czyta) Tosiek pisze bzdety i kurcze czarno to widzę i ona też!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bracie, bardzo podoba mi się Twój blog i czytam z wielkim zainteresowaniem. I choć nie ma mnie już na elfach (z czego jestem bardzo zadowolona)to widzę, że tam wszystko bez zmian. Scenariusz cały czas ten sam. Najpierw milutko aż do wyrzygania a jeśli ktoś posiada umiejętność samodzielnego myslenia, staje się bezużyteczny i jako taki, prędzej czy później, dostępuje zaszczytu zbanowania. Jestem bardzo szczęśliwa, że mnie tam nie ma. Zostałam już "zaszczycona" dwoma banami i więcej mi ich nie potrzeba.
    Acha, na elfy trafiłam pierwszy raz ponad 4 lata temu więc mam skalę porównawczą. Ciągle to samo. Może sie znudzić? Może.
    Pozdrawiam
    słodka idiotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie Słodka.
      To były fajne czasy z Tobą ..
      Bywaj zdrowa i na Bloga zaglądaj, bo będzie się działo ;))
      Będę też wdzięczny za uwagi i rady - co kilka głów to nie jedna. . hehe
      Dominik.

      Usuń
    2. A toś mi teraz klina zadał. Nie przypuszczałam, że jednocześnie byliśmy na elfach. Ale widać świat jest mały, również ten wirtualny.
      Pozdrawiam
      słodka idiotka

      Usuń
    3. Bo nie byliśmy Idi nigdy jednocześnie na Elfach, ale jak tam byłaś to ja już się z Elfobii doktoryzowałem i pilnie obserwowałem Laurę i jej hodowlę. Dzisiaj to mi czas na .. profesurę... hehe.
      Dominik.

      Usuń
    4. Hm... Ciekawa jestem czy nie powstała żadna praca choćby magisterska o kuriozum jakim jest Forum elfowym? Materiału bez liku hihihi

      Usuń
    5. Ja zjawisko badam z punktu widzenia socjologicznego, ale zajmującym i oryginalnym byłoby zbadanie zjawiska z punktu widzenia specjalnych działów medycyny. I to nie dotyczy tylko Laury, bo wg mnie to wyraziście zaznacza się tu ... syndrom sztokholmski i jeszcze parę niezbadanych i przeczących logice tajemnic psychiki ludzkiej.
      D.

      Usuń
    6. Co ciekawsze Laura wyrwała mnie z forum psychologicznego. Ciekawe czy tylko mnie?
      słodka idiotka

      Usuń
  4. Tosiek się zbłaźnił tymi latami, nie po raz pierwszy zresztą. Ciekawe , że Laura na te kłamstwa pozwala i przytakuję. Chce być bardziej wiarygodna, czy co, bo nie za bardzo rozumiem.
    A do trolla Braciszku to nic nie dotarło. Na jej miejscu wylogowałabym się tam gdzie mnie znają wirtualnie i nigdy się nie pokazywała. Takim hipokrytkom to pluje się w twarz a ona pisze, ze deszcz pada i się śmieje.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosiek to się najbardziej zbłaźnił tematem o niepełnosprawnych, bojących się pisać na forum , bo.... skąd niby userzy mają wiedzieć kto niepełnosprawny i jak ma do niego pisać , żeby ów niepełnosprawny się go nie bał ....

    OdpowiedzUsuń
  6. ˛jak ten czas zapie... niby tydzień a już 2 lata minęły jak z bicza strzelił,
    a i pamięć już nie ta... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Melduję posłusznie, że przeczytałem .

    To pisałem ja- Srogi Luśnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś się uspokoiła, czyżby dotarło?
    E, nie chyba, szykuje następną strategię kogo i jak unicestwić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cisza przed burza. Teraz jakiś czas będzie spokój, a potem a piać to samo i powtórka z rozrywki.

      Całusek.

      Usuń
  9. Onas tez i nalezy to pamietać w swojej chorobie jest bardzo cwana . Bedzie cisza ,bo ludzie od niej uciekaja ,wie ,że grunt pali się pod nogyami .Więc szuka nowy narybek teraz zapewne ,oczywiscie trzymając Go jak najdalej od blogu Brata . Bedzie przymilna ,słodka ,urocza ,rozsiewac będzie ''odór ''swojej krainy po innych forach .A ludzie biedni jak pisze Brat się na to łapia .
    Ale do czasu ,Ona nie wytrzyma .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś czas temu na jednym z for akwarystycznych dostałam zaproszenie na elfy przez PW. Ponieważ forum nie można było czytać pozostając niezarejestrowanym, nie miałam innego wyjścia jak założyć konto. Poczytałam randomowo kilka tematów i doszłam do wniosku że nie zamierzam się nawet odzywać w takim bajzlu. Forum w żadnym aspekcie nie zachęca do udzielania się. Wypowiedzi Tośka jak dla mnie do tej pory pozostają nie zrozumiałe :x
    Zaglądałam tam jakiś czas bez udzielania się, ale dzisiaj podjęłam ostateczną decyzję o zaprzestaniu zawracania sobie głowy tym bagnem. Po co komplikować sobie życie? Poustawiałam opcje aby nie przychodziły mi już maile z elfów (codziennie dostawałam po 2-3 maile "zachęcające" do udzielania się w jakimś temacie), a to co by ewentualnie jeszcze przyszło ma lecieć od razu do szufladki SPAM na mailu.
    Wczoraj dostałam jeszcze zaproszenie na ten blog, więc dzisiaj go przeglądam i co nieco mi rozjaśnił z tego co widziałam na elfach :x
    Określając to wszystko jednym słowem cisną mi się dwie opcje na usta: "masakra" i "porażka". Ja tam się udzielała na pewno nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze piszesz, bo tam nie ma nic ciekawego i monotonia jest i same nowe nicki się pojawiają albo wracają stare ,których ja osobiście nie znam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam tylko smok za moderatora robi i książąt pełno księżniczek powymieniane.
      A dym jak był tak będzie.

      Usuń
  12. Tam tylko smok za moderatora robi teraz i trochę ksiąząt przybyło i księżniczek a inne juz nie są ,wymiana .A dym jak był tak bedzie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Troll, był jest i będzie a skoro trafiła tutaj to znaczy, że Laura ma swoich ludzi wszędzie. :) A skoro mowa o trollach i tym podobnych, to zastanawia mnie taka kwestia: niedawno Laura groziła i narzekała na merdevskiego i była gotowa go zbanować. Teraz dowiaduje się, że ów osobnik nagle zostaje moderatorem. Niestety nie mogłem już wstawić swojego komentarza, bo wczoraj byłem w pracy i dziś dopiero się dowiedziałem. Nie chcę ich podejrzewać o cokolwiek, ale to wygląda jakby się mocno macali skoro Laura daje taką osobę na moderatora wiedząc, że jego zachowanie w stosunku do innych nie jest w porządku. Dobry powód na kolejny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam zapoznałam się z kilkoma publikacjami tutaj.. bardzo fajnie opisujesz elfowy burdel.Nie rozumiem dlaczego Smok została moderatorka przecież jakis czas temu nie zostawila na laurze suchej nitki.
    czasami mam wrazenie ze laura ciagle gra, udaje dobra, slodka taka trzpiotke - ale kiedy jak cos wyprowadzi z rownowagi, a to nie jest trudne nagle ze slodkiej dobrej laury wylazi potworek zlosliwy:) Wydaje mi se ze to osobowosc z powaznymi zaburzeniami, infantylna, nie radzaca sobie z krytyka, odmienym zdaniem. No tak takie zaburzenia mozna leczyc ale wpierw musi sobie laura uswiadomic,ze ma problem.;) Bywajac tam smieje sie z tego jak strosza piorka i kloca sie o pierdoly. Bo ktos cche miec rozowego niczka a ktos niebieskiego dziecinada .To tylko forum posmiac sie ok ale po wylaczeniu kompa nie mysle co tam sie dzieje. I takie podejscie jest zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sorry... ale jeszcze jeden komentarz.. tym razem do wczorajszej wypowiedzi "Anonimowego" umieszczonej pod artykułem o Andrzejkach. Chodzi o fragment, w którym możemy przeczytać:
    "Bywajac tam smieje sie z tego jak strosza piorka i kloca sie o pierdoly. Bo ktos cche miec rozowego niczka a ktos niebieskiego dziecinada .To tylko forum posmiac sie ok ale po wylaczeniu kompa nie mysle co tam sie dzieje. I takie podejscie jest zdrowe."

    Otóż, rzeczywiście... elfy dla niektórych stanowią tylko miejsce rozrywki, scenę na której inni są frajerami... właśnie dlatego bagno wciąż nie wyschło. Bo są ludzie, którzy wiedząc co się dzieje są biernymi obserwatorami i czerpią jeszcze radość.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.