niedziela, 4 listopada 2012

Laurowe łgarstwa:



Do Laury:

Nie będę wzorem Smoczycy nazywał Cię Królową Szamba, Larwą czy innymi epitetami.
Nie będę wzorem Twoim kłamał w żywe oczy w nadziei że Użytkownicy na Forum nie potrafią myśleć samodzielnie.
Kiedy zaprosiłaś mnie na Forum Elfów rok temu - Twoje Forum określano w sieci jako „Bagno” a Ciebie na innych forach nazywano „Krokodylicą” z tych bagien po których echo niosło okrzyki „Krokodyluuu, krokodyluuu”



Wszystko wskazywało że zrozumiałaś już że nie tędy droga i zaczniesz szanować ludzi.
Nie jestem specjalista od ludzkich umysłów, więc udało Ci się mnie zwieść.

Nie było łatwo, ani prosto i były w międzyczasie sytuacje beznadziejne, dzięki temu że grałas na dwa frony i ze mna i z Bandą Czworga ktora wystawiłaś przeciwko mnie.
Kiedy jednak zbliżył się Twój urlop do Hiszpanii w czerwcu, to z tysiąca zarejestrowanych użytkowników Forum Elfów MNIE WŁAŚNIE zaproponowałaś i powierzyłaś funkcje Admina, choć ja się na tą funkcje nie wpraszałem jak pamiętasz, a wracający od Hybrydy And (który był wtedy Modem), też robił co mógł aby to On, a nie ja został Adminem:


Zostawiłaś mi na WYŁĄCZNE WŁADANIE CAŁE FORUM ELFÓW przez niemal 3 tygodnie z uprawnieniami ADMINISTRATORA, kiedy nawet nie musiałem nic „ROZWALAĆ” (jak to teraz bredzisz!), wystarczyło by abym zamiast spędzać całe dnie na Elfach pojechał sobie nad jeziorko z wędką.
Już Twoi Przyjaciele – Smoczyca , Krzysiek i reszta ich bandy pozostawili by Ci zgliszcza z Elfów.

Czy aż tak bardzo trudno Ci po-kojarzyć tak proste fakty ?? 


Pamiętasz jak wróciłaś z tej Hiszpanii a ja już siedziałem niemal na walizkach do Stanów! 
Jak Cię znam, to nie pamiętasz! 

To sobie przypomnij:



A jak to widzisz teraz? Mądrzy ludzie doradzają Ci zakopanie topora wojennego a Ty co ? 
WCHODZISZ DO MOJEJ CELI I WYPISUJESZ BREDNIE! :  


 Odpiszę Ci w skrócie, bo już nie chce mi się tłumaczyć Ci że białe jest białe a czarne jest czarne.
  1. Nie było żadnego włamania na konto Krzyśka , ponieważ hasło do Jego konta udostępniłaś mi TY !!!
  2. Skoro tak wiele złego zrobiłem na forum to POKAŻ ZAŁGANA KŁAMCZUCHO gdzie jest to złe co to je zrobiłem!
  3. Pokaż ZAŁGAŃCU gdzie i kiedy to ja niby Ciebie prześladowałem!
  4. Napisz ludziom niezorientowanym w jaki sposób można by „skasować Forum” jeżeli każdy normalny Administrator Forum czy Bloga ma codziennie robiony beckup (czyli kopię zapasową), z której można błyskawicznie odtworzyć owe Forum czy Bloga! Uważasz że ludzie to kretyni którym można wcisnąć każda ciemnotę?
  5. Skoro tak często „rzekomo” musiałaś mnie prosić żebym „Forum nie rozwalał” (q.va czy ty rozumiesz co piszesz ? ) to dlaczego to mnie akurat poprosiłaś żebym został Admiem Załgana Kłamczucho?
  6. I do q.wy nędzy pokaz może wreszcie to ZŁO KTÓRE CI WYRZĄDZIŁEM !!

Aaa... nie chce mi się z Tobą gadać, bo Ty Zła Kobieta jesteś!

A wszystkich myślących czytelników pozdrawia:

Wasz Brat Dominik
      (Administrator)

7 komentarzy:

  1. Odwaliłeś Bracie kawał dobrej roboty i Laura Cię zbanowała. Wydaje mi się , że za dużo o Niej wiesz i Laurek bardzo boi się prawdy o sobie,hehe...ale tutaj nie będzie miała możliwości usunięcia niewygodnych postów i każdy przeczyta prawdę o niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zaczyna się selekcja u niej ,jak w obozie .Laurka czuję ,że pali jej się grunt pod nogami więc zaczyna likwidować ludzi ,BANOWAĆ .Nie ma jak się przyczepić i do kogo to stwierdza ,że będzie banować tych co są NIE MILI W JEJ MIŁEJ KRAINIE .Zaczyna od starych wiarusów Ci co znają ją lepiej niż świezy narybek -będzie BAN ,BAN ,ZA BANEM ,nikogo nie oszczędzi .Zacznie wymyślać historie ,i tak jest cały czas od początków powstania forum -jak w Auschwitz ,jak w obozie .Nie liżesz mi pupy ,nie podlizujesz się ,nie stajesz w mojej obronie ,to BAN!
    I oczywiście zastraszanie nowych -siedź cicho ,nie odzywaj się , a będziesz tutaj ,a jak nie to fora z mojego podwórka !Będą jak zwykle siedzieć cicho .
    A później ,żeby nie być wyrzuconym przez Laurę będą potakiwać ,a niech spróbują nie zgadzać się .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 września 2011 roku, zbanowała OŚMIORO znakomitych i zasłużonych Elfów, a jednocześni wspaniałych ludzi bo tez miała dzień na banowanie. Może chce ... rekord bić?? O_O

      Usuń
  3. Dziwie się sukulentowi, ze siedzi cicho i przytakuje Laurze. Bona tez już nie jest vipem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukulent to człowiek, który ma poukładany swój świat od - do.
      Od 7 do 15 jest w pracy, potem wraca, obiera ziemniaczki,jest już 15:20, w czasie gdy ziemniaczki perkoczą na gazie, wchodzi na Elfy, jest 15:30 wita się z wszystkimi, potem je obiad, po obiedzie i po pozmywaniu o 16:00 napisze kilka słów, albo czasem więcej, o 17:00 jest czas na TV, o 18:30 znowu wejdzie na Elfy
      napisze w kilku wątkach, które zawsze odwiedza, robi to wszystko z dokładnością co do minuty, takiemu człowiekowi jest źle, gdy coś zakłóci jego rytm dnia istny dzień świra, dlatego i tylko dlatego Sukulent, nie wyłamie się, ani nie przeciwstawi. Jeśli oglądałeś/łaś dzień świra to wiesz o czym mówię.

      Usuń
    2. Dobre haha

      Usuń
  4. Z tym banowaniem to jest tak....pobanuje ludzi za prawdę bo jest niewygodna, ale odbanuje połowę zbanowanych jakiś czas temu. Najwięksi zadymiarze jak to Laurek ich nazywa teraz będą fajnymi i miłymi userami,hehe.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.