środa, 14 listopada 2012

Do czego służy forum?





 Hej..






Wszystkim wczorajszym ośmiuset trzydziestu sześciu Gościom Naszego Bloga - dziękuję:



Z szumem wiatru odeszła z Krainy Elfów - "SzumWiatru”








Byłaś w Krainie Elfów prawie od początku istnienia Forum, ale cóż... przeminęło z wiatrem – lepiej późno niż wcale!
I tak po tym jak zagrozilaś kompowi Laury – byłaś do odstrzału:




Do napisania gdzieś tam na Normalnym Forum – SzumWiatru:


Niezawodną inspiracją dla moich wpisów na Blogu są komentarze Naszych Gości.
Pomyślałem że niektóre warto by rozwinąć.

Padło np. pytanie w sam raz do zadania Laurze:
- do czego służy Forum Dyskusyjne?

Jak głodny żołnierz wyczuwa intuicyjnie do czego służy kuchnia polowa, tak Laura wyczuwa i rozumie że - jak sama nazwa wskazuje, forum dyskusyjne ogólno tematyczne służy do zaspokajania GŁODU!
 

Niestety dla Elfów mam wiadomość złą – ich Królowa nadal jest GŁODNA!
Tak jak Chińczycy wolą mięso psa zatluczonego kijami, od tego wykończonego humanitarnie – tak Laura wie że Elfik zmaltretowany jest kruchutki i dużo smaczniejszy, od tego powalonego banem nagłym, dlatego „nagle” – nie banuje.

Bona weź to pod uwagę, bo ludzie na Moim Blogu obstawiają że na Ciebie pora. 

Wiem że nie jesteś typem ofiary, więc tanio skóry nie sprzedaj!

Czując że wreszcie może się odegrać na Bonie, za odebranie mu przyjemności przekopiowania Internetu na Forum Elfów, na szczyty dowcipu wzniósł się .. Dziadzia-poeta:

Dziadzia znowu wierszyk popełnił głupawy i byłby z niego poeta, ale .. głowa nie ta:
Kurde .. ja też poeta?



Wracając do naszego pytania do Laury, to narybek o którym pisałem wczoraj, trzeba najpierw odchować i żeby się nie zbiesił na początek przywiązać emocjonalnie.
Pisałem ostatnio o sztuczkach socjotechnicznych stosowanych przez Laurę w wobec Świeżakow, czyli świeżo odłowionego narybku:


Taka prosta sztuczka pokazuje wyraziście - czego poszukuje na forach wielu pogubionych w realu ludzi: AKCEPOTACJI ! ZAINTERESOWANIA ICH OSOBĄ ! CIEPŁA !
Laura im to daje w pigułce:


Oni są szczęśliwi że znaleźli się jako FAJNI I WSPANIALI, JEDYNI I PRAWDZIWI, WYJĄTKOWI na miejscu jakichś awanturników.
I już są kupieni! 


 Większość jest w tej pięknej Krainie Elfów od paru dni, niektórzy od paru tygodni, ale już pójdą w ogień za swoją Królową. 



 Wdzięczą się więc w rewanżu do Pani i to że wmieszał się w ten tłumek Dziadzia, to akurat nie dziwota, bo on wszędzie się szwenda, ale żeby (skądinąd niegłupi) Fallen ??


Za parę dni / tygodni, czasem nawet miesięcy niektórzy z nich zostaną wzięci na celownik i pod jakimkolwiek pretekstem (dla poprawienia smaku) najpierw zmaltretowani, a potem..  POŻARCI !


Ktoś nie wierzy?
To co się stało z tysiącami byłych Elfów> WSZYSCY ODESZLI CICHACZEM?
Moderatorzy i Admini też?
Ok. STU DWUDZIESTU MODERATORÓW I  DWUDZIESTU TRZECH ADMINÓW?

Znalazł się przed dwoma laty na Elfach User Świeżak, nadzwyczaj inteligentny i pokojowo nastawiony do ludzi, a nicka mial Alek.
Rozejrzał się ów Alek po Krainie Elfów i założył  pytający już w tytule wątek pt:
 „Kraina Elfów czyli jedna wielka mistyfikacja?”

  
 W konkluzji swego wywodu, Alek napisał:

Pewnie teraz albo dostane bana a wypowiedź zostanie usunięta i nikt tego nie przeczyta (a nawet jeśli to stwierdzi że gadam bzdury, bo Laurka jest cudowna – fakt ciężko jest zmienić zdanie, jeśli przez dłuższy czas byłeś/łaś manipulowana – to jak z nałogiem).

Chcecie wiedziec jakie były dalsze losy Alka?
Alek zgadł :
– zaraz dostał bana a jego wypowiedź została usunięta i nikt tego nie przeczytał.
Ale ja przechowałem ją dla Was, bo Alek dowiódł że do Krainy Elfów trafiają również ludzie myślący.

Zauważcie że było to zdanie uważnego obserwatora sprzed 2 lat!

Nie rozumiem więc co robi tam dzisiaj And? Gość może bez zasad, ale przecież inteligentny i z dużą wiedza życiową oraz doświadczeniem.
Chyba po prostu robi sobie z Laury i jej ofiar ... JAJA KWADRATOWE.


No i znowu nowina:



No tego to nawet niedoszły
TWÓRCA FORUM ELFÓW WIEEELKIEGO
nie pojmuje:


Ale - UWAGA.. UWAGA:
INFORMUJE SIĘ OKOLICZNYCH SZPIEGÓW  I  INNEG O (za przeproszeniem) BRATA, że Tosiek od dzisiaj ma NOWE ... TAJNE HASŁO.

TAJNE – zrozumiano ?


A ja obstawiam że najdalej jutro ktoś Tośkowi to TAJNE hasło podmieni na .. JAWNE:
Wasz Brat Dominik

32 komentarze:

  1. Największym awanturnikiem na elfach jest Laura. Niech wyrzuci sama siebie, a zobaczy jak miło będzie na forum.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny ciekawy wpis- warto zajrzeć i poczytać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kari wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz będzie wesoło. A pod jakim nickie? Może larwa2, bo widze, ze taka zawitała,hehe.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod starym. Widocznie została odbanowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za info.
    Widać Laurka nadal głodna i znów będą niewinne ofiary.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze i ja wam sie do czegos przydam tez jestem na krolowej foru,chcialbym z Toba Bracie porozmawiac ale nie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na maila - wszak widoczny wszędzie ;)
      bratpalikota@gmail.com
      Pozdrawiam..
      D.

      Usuń
  8. No Braciszku, doprowadziłeś mnie do łez, dawno się tak nie uśmiałam:)))))
    Tosiek wymiata, tajne hasła nie pomogą, ktoś go śledzi biedaka:)))))))))))

    Czas opuścić szeregi królowej, nadszedł czas Norbusia teraz przyszła Kari i
    biegający za nią Duglas to za wiele jak na mą wątłą osobę, jeszcze liczyłam,
    że może And coś zmieni, ale chyba nie podoła, widać, że ręce załamał i oczy
    wzniósł do Boga. Tylko Sukulent dotrzymał słowa bo powiedział, że jak Kari wróci
    na forum, to On je opuści i tak też się dzisiaj stało.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, wszyscy jesteście fajni ,komu ta mowa trawa?do czasu aż ktoś nie zacznie myśleć samodzielnie. Jak zacznie jest niedobry elfem, którego trzeba utemperować, a królowa despotka ma metody niczym z kgb najpierw marchewka możne pomoże , jak nie to kijem go hahahaa.
    Pozdrawiam czytających
    13

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo, że smok nie cierpi kari tak samo jak Laurki, ale grzecznie pisze z nią na ogólnym. Jeszcze jedno mnie zastanawia, smok nie upomniał się o Zuzkę która została zbanowana parę dni temu. Pamiętacie jakie larum zrobiła kiedy pozbawiono z vipa aquajacka? A teraz po banie jej przyjaciólki siedzi cicho jak mysz pod miotłą. Chyba się boi odezwać, a taka odważna w gnieździe jest,hehe.
    Uśmiałam się dzisiaj jak przeczytałam, że zbanowany elf- trzynastka zaprasza gości do rejestracji. Dziwnie to wygląda.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U ale mnie zaszczyt kopnął, normalnie wymiękam :D gdzie niby takie cuda pisze ta jaśnie pani z nizin? padnę normalnie z zachwytu, że pozwoliła mi zaistnieć.
      13

      Usuń
    2. Celinko wybacz, że o Tobie wspomniałam. W wątku dla gości jest Twój pierwszy post, który Ty pisałaś będąc jeszcze adminem. Teraz masz rangę -zbanowany elf, tak jak Ramcia zresztą i zapraszasz na elfy.

      Całusek.

      Usuń
    3. Spoko, Całusku, zdążyłam przywyknąć że jak się wdepnęło w to bagno to musi śmierdzieć, więc wolę żeby prawda wyszła na jaw, ja na prawdzie nie ucierpię. 13

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry - zamiast "odpowiedz" kliknąłem "usuń".
      Tak wygląda na to że Książę Sukulent .. zgubił koronę..;))
      D.

      Usuń
  12. I tu widać hipokryzję i brak szacunku do innych userów ...
    Pamietam jak ludzie prosili ja aby Kari nie było ,bo Ona sie nie nadaje na forum ,bo dawała wszystkim popalić ,ale nie -TO JEST MOJE FORUM MAM WASZE ZDANIE W NOSIE ,i odbanowała tą chora dziewczynę .
    Chociaz może to i na swój sposób dobrze ,ludzie zaczna, mam nadzieje uciekać ,a Ona zostanie sama ze swoimi lizusami ,a nowi jak przyjdą ,to zobacza co się dzieje na tym chorym forum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kari to jest wypisz - wymaluj Laura w wersji junior. Dlatego Laura ją tak hołubi. Powinowactwo jakieś. Te same jazdy gdy im dać władzę. kari przecież modem była - wtedy odbija dziewczęciu totalnie.

      Usuń
  13. Ktoś tam wyżej napisał że smok nie cierpi Laury. I ten śmierdziel raczył mnie w gnieździe nazwać hipokrytką któa ukrywała się pod kilkoma nickami. Nie rozumiem toku rozumowania smoka( no fakt, do inteligentnych to ona nie należy). Może i ja wielonickowa jestem , ale nigdy się z niechęcią do Laury nie ukrywałam. A Szmok. Nie cierpi a się podlizuje by nie wypaść z siodła. To jest dopiero fenomen.
    A Sukulent...no cóż może zrozumie jaką klasę i jakie głębokie poważanie ma wobec swoich elfów Laura.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żenujące forum, aż rzygać sie chce.
    Banują, odblokowują, znów banują, straszą, że zbanują, potem znów odbanują, a ważne tematy rozmywają sie w tym piekiełku z diablica na czele!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczajaj się to norma. A zapomniałeś dodać strasznie na pw że zbierze ci owe, jak będziesz niegrzeczny/czna :D

      Usuń
  15. Teraz dopiero będą inteligentne tematy z KARI NA CZELE :
    Dlaczego mnie lubisz ,dlaczego mam sraczkę ,dlaczego mam okres ,dlaczego mnie nie lubisz ,dlaczego boli mnie wprawym boku ,a nie lewym ,dlaczego zemdlałam ,jesteście dla mnie niedobrzy ,dlaczego mnie nie lubicie ,dlaczego boli mnie prawy palec u lewej ręki -inteligentne tematy ,a spróbuj naskoczyc na Kari ,od razu BAN !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa ankieta utworzona przez kari-cieszysz sie ze wróciłam?
      O matko i córko toż to śmiech na sali :)

      Usuń
    2. Już się pojawił zapis, che być księzniczką.

      Znowu się zaczyna

      Viki

      Usuń
  16. Odnośnie kari- stara gwardia zbanowana lub sama odeszła, nowi nie znają kari i nie wiedza jak wesoło będzie.
    Śliweczko,Viki- to dopiero początek.Będzie jeszcze weselej.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fallen vipem został.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fallen to niegłupi Gość jest, tylko się daje wpuszczać.. :(
      D.

      Usuń
  18. jA MAM TYLKO NADZIEJE ,ŻE TEN INTELIGENTNY FACET JAKIM JEST FALLEN SIĘ PRZEBUDZI .BO SZKODA GO DLA TAKIEGO FORUM !!

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałam tylko nadmienic, ze na forum pozegnalam się ładnie, tak jak czulam, dziękując wszystkim itp. jednak Laura umieściła to w koszu. No tak, po co komu bzdety;)
    A mam pytanie do Ciebie Dominiku- czy wtedy kiedy jeszcze byłes kasowaliscie konta z zerową ilością postów?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie! Wysyłanie w kosmos kont z zerowym dorobkiem i dla Świeżaków 7-dniowy termin na pisanie postów - wymyśliła Laura zaraz po moim odejściu z Admina. Ja nigdy nie kasowałem żadnych kont, nie licząc banowanych intruzów trolli w typie Monixy, itp.
    Miałem też kilka PW od starych userów którzy nie pisali postów, ale zadeklarowali że nie maja złych zamiarów, a jedynie chcą sobie poczytać i zgadzałem się na to. Nie pamiętam już nicków, ale chyba była tam m.in. jędza.
    Pozdrawiam ;)
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem :)
      ale najlepsze jest to że bodajże 2 dni po naszych privach miałam kolejnego bana ;)
      za nieudzielanie się na forum,
      a szkoda bo uwielbiam obserwować ludzi i ich reakcje na pewne prowokacje w czym Kari jest niezastąpiona...

      jędza

      Usuń
  21. Bo wiesz pytam ponieważ kiedyś założyłam też drugie konto, z którego nie korzystałam. Przypomniałam sobie o jego istnieniu i okazało się, że prócz reklam były tam tylko komunikaty wiadomego pochodzenia zachęcające się do wypowiedzenia się jeśli znajdzie się czas ;) Zakładając konto zostałam oczywiście wypytana skąd dowiedziałam się o forum , od kogo? Nie otrzymałam jednak żadnej informacji na temat usunięcia konta a jest nieczynne bo przypomniawszy sobie o jego istnieniu z ciekawości probowałam się logować,oczywiscie nie dało się już;)
    Dziękuję za odpis twórczy blogerze :D

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.