czwartek, 8 listopada 2012

Mission Impossible



Moi drodzy Goście:

Wczoraj było Was na moim Blogu niemal OŚMIUSET i napisaliście mnóstwo komentarzy, za które serdecznie dziękuję , bo utwierdzają mnie one w przeświadczeniu że to co robimy służy innym ludziom.


Znam ja doskonale historię Forów Elfów, bo na wszystkich byłem Adminem i miałem dostęp do wszystkich zakamarków, poznałem więc i przyczyny oraz przebieg licznych zawieruch, często bliźniaczo podobnych do tej ostatniej.
Z każdej Laura pozostawiała na placu boju wielu przyzwoitych ale pokaleczonych psychicznie ludzi, z których niektórym niełatwo się było z tego otrząsnąć.

Kolejne  pokolenia Elfów uświadamiały sobie że służą do zaspokajania nienaturalnych potrzeb emocjonalnych Królowej Krainy i zaczynała się próba przywrócenia Elfom ich godności.
A Laurze tylko tego było trzeba – wreszcie mogła wyciągnąć swoje zabawki:

 Uczciwie przyznam że nie jestem pewien intencji Anda, bo wbrew pozorom to nie jest głupi facet!
Jak pisalem , opcje są dwie:
  1. robi sobie zwyczajne jaja, ale wtedy bylaby to oczywista obraza ludzi którzy moga Mu uwierzyć.
  2. naprawdę coś Mu się przestawiło w postrzeganiu Krolowej Laury, (bo znam dokładnie Jego jej obraz) i nawrócił się na drogę osuszania bagniska i powrotu do slonecznej Krainy.
Jeśli bym nawet przyjął wersje o nawróceniu, to naiwność taką usprawiedliwic może jedynie nieznajomość sytuacji byłej i zastanej.
Ale And nieco jednak Laurę zna!  
Ja, który wiem jak to sie skończy, (kwestia czasu):

 - publicznie deklaruję iż w przypadku sukcesu Misji Admina Anda – publicznie przed kamerka internetową, zjem moją własną klawiaturę, (klawisz po klawiszu), bez popijania! 
Nowy Wicekról And próbuje przede wszystkim (i słusznie) spacyfikować Laurę co jest przedsięwzięciem beznadziejnym, ale na krótki czas może sie udać.

Jednak Królowa Laura wciąż dyszy żądza mordu :

Żadnej krytyki ! 


 Będę banowała!



 Pobanuję wszystkich!



 Wybiję wam z głowy RANGI !



 Bany polecą!



 Samych milutkich zostawię!

 

 And wam nie pomoże!



A And-Wazelina zgodnie z kontraktem zabiera się do przepraszania urażonych przez Laurę:



Niestety to nie wszystko – trzeba jeszcze robic za CHŁOPCA DO BICIA !

 Za to może zrobić to co lubi najbardziej, czyli zabłysnąć choć na chwilę  na firmamencie laurowym:

FORUM MOJE WIDZĘ WIELKIM !!!




Błyskotliwa jak zawsze Bona, podpowiada Mu pomysł genialny w swej prostocie, choć w realizacji ... trudny.

WYSŁAĆ BABĘ NA URLOP OKOLICZNOŚCIOWY .. BEZTERMINOWY !


 Już nawet Smoczyca zauważa że z ta jej kumpelą Laurą, coś jest nie tak:


 Niestety teoria Anda o  odebraniu małpie brzytwy sypie się od początku:





Pada też podejrzenie o to, czego ja jestem pewien od dawna:



I tylko Celinka wreszcie wie, że jest Panią Siebie Samej.


Celinko.. cieszę się, bo nigdy w Ciebie nie zwątpiłem:
Ja  - czyli

  Wasz Brat Dominik
          (Administrator)

21 komentarzy:

  1. Jesteś fantastyczny :)
    Ale Michał jest super ,bawi mnie ,bo i On się bawi dobrze !Brawo Michał ,zasługujesz na szacunek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) serdeczności z dedykacją http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PKpZqz6m4oA J-23

      Usuń
    2. Poprawka linku dla dedykacji J-23 to podpis . Wklejaj tylko to http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PKpZqz6m4oA

      Usuń
    3. CUDNA KOŁYSANKA...aż sobie ściągnąłem i leci mi w słuchawkach na okrągło.
      PIĘKNE DZIĘKI MICHALE.
      Zauważyłem że Twoje pożegnanie też Władczyni Elfów wyrzuciła do śmietnika a może i wprost na wysypisko... nie skomentuję.
      Pozdrawiam Cie serdecznie i do ... napisania.
      Dominik.

      Usuń
    4. Łał... zaczarowana melodia... Choćby dla niej ...warto było tu zajrzeć :)
      No ...nie tylko dla niej ;) ...
      Far.

      Usuń
    5. Cieszę się ,że Akripowski też Wam się spodobał. Mam dziś tak samo - kołysanka na okrągło ale wczoraj i kilka dni wcześniej był utworek pod słusznym tytułem AMOK . Polecam gorąco !! ( choć na wieczór ....to dziś słuchajcie kołysanki a jutro z rana "amok "
      Wśród publiczności kamera pokazuje dwóch panów , jeden na początku i chyba w 1 min 56 sek kiwa głową a drugi na koniec około 3 min . Ja miałem tak samo przez kilka dni, tak się bujałem. Geniusz ten szarpidrut
      http://www.youtube.com/watch?v=5JqeSU7lSLE

      Usuń
    6. Też genialne, ale dla mnie jednak kołysanka, to jakieś tam pożegnanie z Michałem, który był jednym z najstarszych stażem Elfów i (jest) wspaniałym facetem a jednak z Krokodylicą nie zdzierżył..... :(((
      Dominik..

      Usuń
    7. też mam znowu kołysankę ;)

      Usuń
  2. A zauważyliście jak Laurek stara się wszystko zwalić na innych: Ktoś mi doradził, And mnie przekonał, itd.....Czy Laura nie widzi, że i tak wszystko odbija się na niej.
    Andrzej jest lubiany i nikt na niego złego słowa nie powie....niby to za sprawa Anda ujawniono maile smokowej, ale ja do końca w to nie wierzę. Laurkę wszyscy znają i to jest jej styl działania by upodlić inną osobę.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laurek to wszelkie brudne sprawy uwielbia załatwiać cudzymi pazurkami ;)
      Własnymi łapkami to woli kołysać swoje (te milusie i grzeczne), Elfiki do snu, śpiewając im kołysankę.
      No .. chyba że Elfisko jakieś niegrzeczne - to wtedy nie ma litości - BANEM GO po łbie... BANEM GO !!!

      Usuń
    2. no....chyba,że na PW. Wtedy potrafi jadem bluznąć . W kreskówce Disney,a ...chyba " mała syrenka " jest taka zielona czy fioletowa gruba baba zdaje się ,że zmieniająca się w ośmiornicę. To mi sie tak kojarzy , za tymi " ślicznymi- sweet" awatarkami jest takie coś.

      Usuń
  3. Moje posty niestety znikały...Jestem zadymiarzem :) Tak o mnie jeszcze nie mowiono :) A,i jeszcze to ze logicznie nie myślę...Gdyby tak było to nadal pisałabym ,,dziendobry elfiki'' na forum rządzonym przez dyktatorkę.Wczoraj gineły tez posty Celinki i innych userów,ale ja to juz nie mam prawa wogole sie odzywać...I to ja rozpetałam wojne...Oj kobieto,weź sie przebadaj...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cicho, dzisiaj jakby atak był mniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszystko poznikało (posty) w nocy i rano :D i karawana jedzie dalej

      Usuń
    2. To naturalne, teraz będzie trochę ciszy na przezbrojenie się. Królowa już krwi nachłeptała, na jakiś czas nasycona a przy tym trzeba napędzić nowego, niezorientowanego narybku a zanim się nowi zorientują to starych się po cichutku spacyfikuje. Kijem albo .. marchewką!hehe
      D.

      Usuń
  5. hehehe And chłopiec do bicia dobre :)

    Michał pięknie to wczoraj napisałeś, bardzo mi się podobało to co objawiłeś Laurze, tylko czy ona cokolwiek z tego zrozumiała, szkoda słów na tą osobę, a kołysanka bardzo przypadła mi do gustu, dzięki :)


    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro zostałem wywołany do tablicy, to może i ja coś napiszę. Najpierw jednak chciałbym o coś zapytać - napisałeś (cytuję): "znam ja doskonale historię Forów Elfów, bo na wszystkich byłem Adminem i miałem dostęp do wszystkich zakamarków". Czy to oznacza, że Laura napisała prawdę i bywałeś na elfach jako Eskimos i gagarin?

    Pozdrawiam.

    zerocin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zerocin - miło widzieć Elfa z kategorii która oparła się laurowej indoktrynacji. Wprawdzie będąc zbanowanym 8 września, wróciłeś na Elfy zaraz po demonstracji Eskimosa z 11 września ub.r. - to Twoje posty zawsze udowadniały że jeszcze nie wszyscy w Krainie Elfów pogłupieli. Stąd mój niezmienny SZACUN dla Ciebie!
      Nie - historię Elfów to ja znam stąd, że Brat był pięciokrotnie Adminem na Forach Laury a jednocześnie miał ciekawość historyka i starannie przestudiował te Fora zanim Laura (dla zatarcia śladów), Stare Forum Elfów - skasowała.
      Historię Gagarina i Eskimosa tez znam dobrze, ale to nie jest temat do spłycenia w króciutkim , kilkuzdaniowym komentarzu, stąd zamierzam ją przedstawić moim czytelnikom w całości w osobnych wątkach tego Blogu, jednak na razie są sprawy ważniejsze, a zwłaszcza pilniejsze, zważywszy na to co ta Załgana Kłamczucha wypisuje o mnie jako Bratu!
      Fluktuacja pogłowia jest u Laury tak duża, że o Bracie słyszeli wszyscy, ale o Gagarinie czy Eskimosie prawie nikt.
      Pozdrawiam i życzę cierpliwości dla Królowej, bo nic nie wskazuje aby Wam się tam nagle odmieniła w Dobrą Wróżkę.
      Dominik.

      Usuń
    2. no, no ...coraz ciekawiej . Będę czytał . Pozdrawiam J-23

      Usuń
    3. CYTAT: "... nic nie wskazuje aby Wam się tam nagle odmieniła w Dobrą Wróżkę."

      No, mnie przeprosiła. Publicznie.

      Pytanie zadałem dlatego, że gdyby miało być inaczej będzie to kwestia Twojej wiarygodności. Historia tego forum to jednak nie tylko zawieruchy podobne do takich, jaka Ciebie spotkała, ale i sytuacje wymykające się prostym ocenom. Nie będę się wszakże teraz o tym rozpisywał, poczekam. Uznaję w pełni Twoje prawo do przedstawienia w pierwszej kolejności swojego stanowiska odnośnie tego, co zaszło.

      Jeszcze raz pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.