niedziela, 18 listopada 2012

Wielki come back..



      Witam..
 





Na wspominki nam się ostatnio zebrało, a tymczasem w Krainie Elfów cisza tylko pozorna, bo Gad nadal niespokojny i głodny...

Smoczo – konfidencki smrodek rozchodzi się wszędzie i mimo że sam skunks siedzi w Jamie, to cała dolina już nim przesiąkła. 

 Zabłądził na bagna mały Yupik:

Yupik mi wygląda na szkraba nad wyraz rozgarniętego, który jako pieszczoszek „kofanej” Laury jeszcze And-owi krwi napsuje:

Nawet sie z Kari od razu przywitał:


I wydawało by się że w Krainie Elfów całkiem o wywalonym na zbita mordę Bracie-merdevskim zapomniano, a którego przytomnie wykrył Dziadzia:


 a wywiad Tosia potwierdził:


 a tymczasem... TAADDAAAAMMM!!!:


No Dziadzia to o mało co na zawał nie  pier... khm walnął:

 Za to TFÓRCA WIELKIEGO FORUM ELFÓW,  rozumiejąc że cały jego autorytet po raz kolejny legł w gruzach, łyknął tą żabę jak stary bocian i „wyraził swoje zadowolenie z obecności ukochanego Brata na Forum”.


Potem And zrobił cos czego nie robił od dawna , czyli przyznał sie że NIC NIE ROZUMIE Z TEGO CO DZIEJE SIĘ NA BUDOWIE JEGO WIEEELKIEGO FORUM, co akurat wielką nowiną.. nie było.


 Jeden Mart tylko przyjął come back Brata z filozoficznym spokojem, no ale Mart w przeciwieństwie do poprzedników – należy do Klubu Rozumnych Elfów, (bo i taki , choć szczupły obsada, tam jest!).



Z kolei Bartek Zalewski wyraził nadzieję na uzdrowiskowe działanie bagien wobec psychopatii przypisanej mi przez Laurę;


 Dziadzia to nawet chyba zaczął mnie lubić od nowa:


Dlaczego ja nad tym tak długo sie rozwodzę?
Ano po to, aby pokazać co z normalnymi głowami robi pobyt na Laurowym Forum Elfów, (wyjątki w rodzaju Marta tylko potwierdzają regułę). 
Nie trzeba zbytniej spostrzegawczości, aby zauważyć że przeciętny Elf, od wczorajszego Świeżaka po TFÓRCĘ WIELKIEGO FORUM ELFÓW - jest otumaniony jak nie przymierzając... sanacyjny chłop!

I teraz wystarczy zmiana komendy na:


Niektóre Elfiki już w owczym pędzie pogoniły nawet witać  Brata na Forum, zwłaszcza te które tak na niego niedawno pluły.
I niech ktoś powie że to nie jest genialna manipulantka, która przestawia Elfiki na swojej szachownicy z pasja godną lepszej sprawy?

 ALE ELFIKI - TO JEST WSZYSTKO CO NADAJE SENS JEJ ŻYCIU !

Merdevsky oczywiście długo w Krainie Elfów nie zabawił, jednak zdążył zrobić głupków i z Królowej i z WIELKIEGO TFÓRCY.

Największego głupca zrobił jednak z siebie Dziadzia, który zamiast zniknąć ludziom z oczu – popełnił utwór którego nie zacytuję z obawy o zarzut kradzieży własności (za przeproszeniem),..  intelektualnej.


Yupi mu go jednak skrytykował i ta sprawa (jak znam Yupiego), będzie miała ciąg dalszy, dla Dziadzi niemiły:


A kiedy ranne wstają zorze AND - TFÓRCA chyba spać nie może, bo bredzi jak znany skądinąd Piekarski, choć nikt go na męki jeszcze nie bierze:


Jakby tak usiadł spokojnie i pomyślał logicznie ( w czym przeszkadza mu wrodzony brak zasad), to być może doszedł by do odkrywczych wniosków iż:

  1. Tak jak musiał być Adminem, tak musi być Moderatorem, bo jego ego ucierpiało by bardzo gdyby systematycznie nie błyszczał. Gdzie indziej to wychodziło średnio, ale Elfy głupiutkie, to kupią każdą bzdurę byle ładnie napisaną.
  2. Wydaje mu się tylko że dopóki jest na Forum Laury to o czymkolwiek tam decyduje, choć do powiedzenia ma tyle, co Dziadzia w czasie okupacji.
  3. Dyskusje dotyczące merdevskiego nie tylko się nie skończyły, ale dopiero się zaczynają, bo to merdevski dał impuls do nich.
  4. Wiedzy prawnej to akurat Elfy mają więcej niż on - niedouczony prawnik od siedmiu boleści, który najprostszych paragrafów nie wykuł był. Gdyby to chociaż Konstytucję RP przeczytało, to może dotarło by do art. 49 i już by pojęło że jest przestępcą (!), nawet bez sięgania do przepisów wykonawczych wynikających z kc czy kk.
I jeszcze Dexter – Świeżak zwabiony na Elfy raptem wczoraj, a przecież już wiadomo że z taką zdolnością oceny sytuacji, długo na Elfach nie zabawi. ZA MĄDRY !


Tak uważa:

Wasz Brat Dominik

49 komentarzy:

  1. Dzięki za poprawę humoru,

    Najlepszy jest Yupi - cholera też chciałabym byc pieszczoszkiem :)

    Widzę że zapach fermentu się roznosi coraz dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysiek to ma manie na punkcie Brata, tak jak Laura i Tosiek.
    Dexter to długo na elfach nie zagości.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja stane w obronie Anda. to co on pisze jest poniekąd wołaniem do Larwy o rozwage...cichym wołaniem, ale wołaniem. Pokazał, że umie być uczciwy. Nie podpisał się pod oskarżeniami Laury o włamy na konta użytków. ?nawet z admina zrezygnował.
    nie chciał być zapewne kojarzony z padalczym szkalowaniem Brata przez Laurę. wiecie co mogło by sie stać, gdyby And z admina nie zrezygnował...Larwa szperała by w profilach, zmieniała hasła...a po dwóch trzech miesiącach chcąc wykopać Anda tak jak to zrobiła z Bratem)...zwaliła by na niego. Braciszku wspominałeś, że dostałeś hasło na konto Krzyśka. jak myślisz po co...Larwa dała ci broń do ręki bo przewidziała, że skorzystasz z podarunku. Laura działa schematycznie. Zawsze na polu walki ginie jakiś admin. ALe zawsze inne są powody jego śmierci. Tobie zgotowała naprawdę spektakularną egzekucje, bo wiedziała, że z Ciebie nie lada przeciwnik. Ona umie przewidywać pewne rzeczy, ale nie jest aż tak mądra( o ile w ogóle można tu pisać o mądrości, inteligencji)by przewidzieć, że stworzysz alternatywny świat Elfów...
    Zawsze wierna prawdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam może być jeden admin i koniec, bo jak Ramka zauważyła, Laura zawsze zwala winę na kogoś, sama zostając czystą jak łza, więc And dobrze zrobił. Tyle że nie powiedział jej całkiem nie! gdyby to zrobił miła Laurka zmieniłaby się w smoka ziejącego ogniem pragnącego zemsty.
    Co do zbanowanych, to zbanowane osoby bez względu kto to jest, i za co zbanowany mają przydomek ZŁYCH i STRASZNYCH, i oczywiście chcących zniszczyć to cudowne miejsce, oazę dobroci jaką jest Elfowisko.
    13

    OdpowiedzUsuń
  5. Rameczko - wiesz że Cię lubię, ale nie znasz zupełnie kulisów zdarzeń.
    Egzekucja przygotowana dla Brata przez Laurę spaliła na panewce i Laura po kilku dniach od zbanowania mnie, przepraszała mnie na piśmie i prosiła o powrót na miejsce Admina, a warunki stawiałem JA!
    Nóż w plecy wbił mi dopiero And, który w ramach wdzięczności Smoczycy, postanowił "sprzedać" kolegę (bo byliśmy co najmniej kolegami) i przehandlować z Laurą maile Smoczycy, w zamian za miejsce dla niej na Elfach.
    Nie będę Ci tłumaczył z czego wynikała ta wdzięczność dla Smoczycy, ale jak facet ma 61 lat to będąc SZUJĄ, za trzydziestolatkę nawet rudą i szpetną jak szkapa, sprzeda przyjaciela, a nie tylko kolegę.
    Obecne manipulacje Anda są tylko nieporadnymi próbami wyjścia z tej historii z twarzą.
    Ale to już nie jest możliwe.
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brat: "Egzekucja przygotowana dla Brata przez Laurę spaliła na panewce i Laura po kilku dniach od zbanowania mnie, przepraszała mnie na piśmie i prosiła o powrót na miejsce Admina, a warunki stawiałem JA!"

      Bracie - nie znam kulisów i od roku nie śledzę wydarzeń na elfach, gdyż cyrk ten sam, tylko widownia się zmienia, ale mam wrażenie, że w pewnym momencie sam uwierzyłeś w to, przed czym przestrzegasz teraz innych. Otóż elfy to terytorium Laurka - nie można tam utrzymać go na smyczy, a jeśli już przyjmuje przyjmuje czyjeś warunki, to tylko po to, aby stworzyć wrażenie, że pozwala temu komuś panować nad sytuacją. Wszelkie układy jakie zawiera, są układami korzystnymi przede wszystkim dla Niego; w momencie, gdy przestają takimi być, są natychmiastowo i bez ostrzeżenia zrywane.
      Owszem, przy odrobinie szczęścia, sprytu i dużej dozie cierpliwości (o inteligencji nie wspominam, gdyż ona stanowi podstawę sukcesu) Laurka można podejść, ale... w końcu i tak kończy się to banem. Czy skórka warta wyprawki? Tym bardziej, że na palcach jednej ręki można policzyć tych, którzy osiągnęli stanowisko admina bez oblepienia siebie gównem.

      Usuń
    2. To nie całkiem tak!
      Moja egzekucja na Elfach to było przedstawienie, bo tydzień wcześniej napisałem (Andowi niestety) że skończyłem misję i jak chce to mu oddam funkcje Admina.
      Wróciłem na dni kilka na prośbę moich przyjaciół a i Laury będącej pod ich naciskiem. And jedynie mi skomplikował potem plany ale ich nie udaremnił.
      I tak TO JA zdecydowałem o dacie odejścia!
      Moja misja była jedynym sposobem na zdobycie takiego pakietu informacji o Laurze jaki mam. Nie wszystkie oczywiście mogę ujawnić, ale jak dotąd nikomu to się nie udało.;))
      D.

      Usuń
    3. Brat: "Moja misja była jedynym sposobem na zdobycie takiego pakietu informacji o Laurze jaki mam. Nie wszystkie oczywiście mogę ujawnić, ale jak dotąd nikomu to się nie udało.;)) "

      Takie przeświadczenie może sprowadzić na manowce :) Nie wiesz, ile wiedzą inni, tym bardziej, że inni (być może) też nie mogą ujawnić wszystkiego, albo specjalnie udają, że wiedzą mniej :D
      Trzymam kciuki i z uwagą czytam Twój blog, bo mam nadzieję, że przynajmniej część zgromadzonych przez Ciebie informacji okaże się zaskoczeniem dla osób zaznajomionych z działalnością Laurka.

      Usuń
    4. Zaznajomionych z działalnością Laurka to już w Krainie Elfów prawie nie ma ;))
      Te informacje które przekazuję są im w większości wiadome. Ich jedynie utwierdzam.
      Ale blog czyta mnóstwo nowego narybku, o czym przekonują mnie maile jakie codziennie dostaję. O zaoszczędzenie im traumatycznych przeżyć chodzi mi szczególnie. Każde podziękowanie jest dla mnie nagrodą!
      To co między mną a Laurą, to osobny temat.
      D.

      Usuń
  6. Pisałam o niepodpisywaniu się pod manipulacjami Laury do do włamów na konta.
    Wiem, że sposób w jaki przehandlował wasze koleżeństwo jest poniżej krytyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie pisałem że And to głupiec, a wręcz odwrotnie.
      Podpisując się pod tymi bredniami dałby dowód głupoty.
      Do czego się wykorzysta niegłupi rozum to już inna sprawa.
      D.

      Usuń
  7. Ciekawa jestem czy And jak się goli używa lusterka.
    Karpatka

    OdpowiedzUsuń
  8. [dziś 21:04]gość_Laura:
    a gdzie sie podziali wszyscy;-)
    [dziś 21:03]gość_Laura:
    witam Was kochani
    Laurka na łowach :D
    jak dostane następne pw nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale co trwa odłów nowego narybku na innym forum czy na Elfach tak pisze?

      Usuń
  9. Bracie, jesteś po prostu popularny! Gdzie się nie spojrzy tam Ty ! :D

    A tak w ogóle.. Niezłą zadymkę Kari z Nutką zrobiły wczoraj hihihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Na innym forum na którym już nie raz bywała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W ja zmienię temat i o smoku napiszę. Co za wredne babsko z niej. Na elfach broni Kari, a w gnieździe nie miała oporów by jeździć po niej. I jeszcze się Ivivy czepia. Ale nie ma się co dziwić Iviva sprowadziła ją do parteru teraz smoczysko się odgrywa.
    A kari no cóż sfiksowała do reszty.
    Nutka pisała prawdę.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakie słownictwo Kari ma- "ciebie nikt w kakao nie posuwa to dlatego tak piszesz, zazdrościsz i tyle". Czy to chore dziecko myśli, że jak napisze co w łóżku robi to zaimponuje komuś? Nic z tych rzeczy, jest wręcz odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam sobie ten watek, ale jaja. Nutka chyba była naprana jak meserszmit :)
      a Kari pisała chyba pod dyktando swojego lubego, przy tym trochę zakałapuciała się i wypisywała takie brednie, że szok:)Iviva z Falenem starali się trochę ich uspokoić, ale nie dali rady, a smok jak zwykle nie zrozumiał w czym rzecz, ale strasznie chciała dopiec Ivivie, ale Iviva zlała ją i nawet nie zareagowała:)))
      Na koniec Mycha dowaliła do pieca, a And dzisiaj towarzystwo poustawiał, Kari z lubym dostali osta, a Nutka bana na 1 dzień :))))

      Usuń
  13. Smok to krótka historia. Klasyczny przykład hipokryzji. w gnieździe doprowadziła kiedyś do zbanowania Szamana i Nutki...wspólnie z giziem prowokowali ich do wyzwisk, obrażania( każdy wie, jak impulsywna, ale szczera jest Nutka, każdy wie- prawie każdy, jaki jest Szaman). A tuż po banie Smok zaczął sie rozpisywac o tym, że to niepotrzeben, że czeka na powrót, i takie tam brednie. Dzięki temu wszystkiemu wierzę, że Smok, na forum napisze, Ze uwielbia Laurkę, a w Pw oznajmi, że nienawidzi tej starej k***y... i co jest prawdą. Tylko to, że Smok to dwulicowiec potrafiący zmanipulować nawet starych wyjadaczy.
    Młode elfy nalezy chronić przed Laura ale również przed Smokiem...Owszem Smok uwolni ich od bagna by wpakować ich do gniazda, które dzięki niej i giziowi osiągnęło dno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze prawisz Ramko, smok to wredny dwulicowiec, nie wiem czy ściąga swe ofiary do Gniazda, ale widzę, że dwoi się i troi, aby być lubianą na Elfach, pisze na zmianę to w Jamie to w Jaskini bo wie, że tak duże wątki przyciągają ludzi i słodka jest w nich jak cukierek, roztacza nad następnymi wizję słodkiej istotki, a jest to żmija jakich mało, więc uważajcie młode Elfiki, omijajcie tego wampira z daleka, a najlepiej traktujcie smoka jak śmierdzące powietrze bo to skunks nad skunksy.

      Usuń
    2. Nutka to niesamowity user :) Czasami za duzo powie ,to prawda ,ale jest szczera w wypowiedziach ,jak nikt . Zwłaszcza jak ma humorek . ;) Ale tez dla ludzi którch lubi i szanuje da się pociachać :) Brawo Nutka ,jeżeli nas czytasz ,brawo !!

      Usuń
    3. Taaaa jasne

      Usuń
    4. Anonimowy mnie chyba uwielbia ,to ja go też .
      Widzę że tu o mnie mowa , jestem sławna !
      O kari to szkoda się wypowiadać ,mało że rozum postradała to jeszcze erotycznie się popisała .
      Widzę że Braciszek lubi moje posty i umieszcza na blogu co to za porządki są Brat?
      Tęsknisz za mną już ?
      Nutka

      Usuń
    5. Jasne że lubię Twoje posty! Zawsze lubiłem szczerych ludzi, (nawet do bólu!).
      Tylko Ty Dario jakoś się u mnie na Blogu nie pokazujesz, ani nie piszesz nic ;((
      I mała prośba - jak piszesz komentarz to staraj się go umieszczać na wątku ostatnim, to łatwiej Cią znaleźć będzie i przeczytać niż schowaną gdzieś na wątku sprzed 2 tygodni.
      A tęsknić tęsknie cały czas .. hehe. Pamiętaj że to ja Ciebie tam ściągnąłem i amnestię Ci załatwiłem, a nie było łatwo po Twoich "zasługach" dla Laurka.. hehe.
      Powodzenia Dario ;))
      Dominik.

      Usuń
    6. Brat Dominik.
      Nie pokazuje się bo nie lubię w brudach się taplać ,po jaką cholere .
      Zarobiona pozatym jestem ,fora to dla mnie zabawa i nic więcej !
      I potrafie też nieźle huknąć jak trzeba to nie prowokuj mnie Brat Dominik.
      Pozdrawiam.
      Nutka

      Usuń
  14. A mnie ciekawi co Laura zrobi. Przecież jej "elitarne" forum ( jak sama Laura o nim pisze)sypie się w drobny wiór,hehe.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kari to już chyba do "elity" należeć nie będzie jak Laura przeczyta ten piękny wątek, wtedy zrozumie, że Kari wymknęła się jej spod kontroli :):):)

      Usuń
  15. Odeszła Fantazja,kolejny fajny człowiek,madra dziewczyna.Dzadzia Krzysio,stetryczały ramol nie ma za grosz ambicji,zamiast już odejsc w spokoju,zajac sie swoimi zabaweczkami miesza na forum i smrodzi.Czy nie ma na niego sposobu?czy plucie w twarz dalej odbiera jako padający deszcz,moze nalezy wziąc go za reke i z tej sceny sprowadzic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite jak w tak krótkim czasie forum może zejść na dno. Bagno to za mało. Inne określenie byłoby lepsze, bo na bagnie czasem ktoś mieszka , pustka, dno totalne idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie się nie znacie, to co czyni Laura teraz to jest właśnie jej nowe forum. Pousuwa wszystkich myślących i mających swoje zdanie, jeśli jeszcze tego nie zrobiła to tylko kwestia czasu, wyczyści forum z zapisków zadymiarskich i voila
      ma już nowe forum. Dlatego też ważne jest aby Brat prowadził nadal Bloga, poszłabym dalej i weszła we współpracę z Adminami innych For i tam umieściła link do Bloga Brata ku przestrodze dla nowego narybku i jeśli każdy z Nas roześle ten link do Bloga Brata w necie już będzie wiadomo co to za "elitarne" forum.
      V.

      Usuń
  17. Oczywiście ,że tak V. wiemy o co jej chodzi ,pousuwa wszystkich myślących ,zostawi tylko swoje ''podnóżki '' i umknie ,aby dalej się sycić nowymi ,całkowicie niezorientowanymi userami .
    A dla niej ''śmiercią '' bylby całkowity zanik jej forum ,jakby ludzie nie przychodzili i omijali to bagno ,to by ją zabiło ,bo jak się zywić ,jak nie ma kim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym napisałam, że gdyby ten link i adres Bloga był znany na wszystkich Forach gdzie Laura robi polowania, to nikt nowy nie wszedłby na forum Elfów, a jak by wszedł to tylko z ciekawości aby zobaczyć czy to prawda, ale taki ciekawy nowy Elf nie dałby się tak wodzić za nos i Laura niechybnie zeszłaby na śmierć głodową.
      V.

      Usuń
    2. Już od tygodnia mnie paluszki swędziały, żeby babę nieco wku...ć. Udało się jednym malutkim komentarzem. Momentalnie mnie znalazła i BAN. Hhahaha, wiedziałam że tak będzie i mam to gdzieś, bo jeszcze tak nie było, bym komuś dupsko lizała.
      Aha, byłam tam tydzień i od samego początku miałam ochotę se z niż pogadać - cóż, nie dała mi najmniejszej szansy na jakąkolwiek konwersację...

      LILIANNA

      Usuń
    3. Witaj Lilianno..;)
      Pisałaś niedawno na Bagnie że Cię "nie zauważam", co było o tyle niemożliwe, że nie miałem do ciebie żadnego kontaktu a jednocześnie było możliwe bo śledziłem Twoją karierę Bagienną uważnie!
      No to wreszcie Cię zauważyłem i na Naszym Blogu!
      Ponieważ jesteśmy na dość archiwalnym, choć wciąż aktualnym odcinku Bloga - zalecam przejście na aktualne wątki: http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com
      Pozdrawiam i do napisania ;)
      Dominik.

      Usuń
  18. Ja pierniczę znowu dostałam wezwanie do napisania w wątku, tak jest codziennie, się chyba pochlastam.
    Widać, że Laura chce ratować forum bo mało ludzi tam pisze, ale te codzienne wezwania mnie dobijają, nie chcę i nie będę wypowiadać się w wątkach, w których nie mam i nie będę miała nic do powiedzenia czy to takie trudne do pojęcia. Nigdy tego nie robię i robić nie będę. Codziennie nowe wezwanie do wątku o wierze albo o kobiecie islamu i jak zwykle jest to dla Laury bardzo ważne, bez tego żyć nie może, ale sama pary z gęby nie puści, sama się nigdy nie wypowie co sadzi o tym o co wiecznie pyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typowy proceder. Na moje szczęście zarejestrowałem się kiedyś na Elfach z konta, które rzadko używam i cały ten spam sobie czyściłem co tydzień jednym kliknięciem " usuń wszystko za wyjątkiem ...." . Ona spamuje jak automat. Kiedyś podejrzewałem, że nie jest w tym całym procederze sama bo kto da radę ?? Swoją drogą możliwe jest jakieś uruchomienie automatów powiadamiających.

      Usuń
  19. przeze mnie został posłany link do bloga Brata naszego na wielkie forum. Wiem,że tu zaglądają i smieją sie w kułak z metod stosowanych przez Laurkę.
    A druga sprawa ile jest tego w bagnie, skoro Brat napisał już 20 tomów hi hi

    OdpowiedzUsuń
  20. Fragment dyskusji z Gniazda Jastrzebia, z sierpnia tego roku, po zarejestrowaniu sie Tam Kari i założeniu przez nią tematu o mdleniu...

    xxx napisał(a):
    (08-02-2012 12:34 PM)Oczy Smoka napisał(a):
    Może i jestem.
    Ale ktoś wreszcie musi przywrócić ja do pionu.
    Larwa wywaliła ją z bagna,to teraz tu będzie zakładała temat dotyczące jej licznych dolegliwości?
    Moim zdaniem Żunia(czyli Kari),ma tylko jedną przypadłość.
    Jest hipochondryczką.
    Wmawia sobie różne choroby,a potem zakłada tematy z dupy wzięte.
    Wiesz dobrze jak wiele było ich na bagnie.

    -Smokusia, nie bądź taka. Co było to było. Trzeba zamknąć tamten rozdział i zacząć od nowego akapitu. Każdy ma prawo do nowej szansy.

    A poza tym to chyba po to powstają fora dyskusyjne, żeby ludzi mogli pogadać także o tym, co im dolega. Tak np. jak Szaman zakłada liczne wątki żeby się wymądrzać to jakos nikt nie ma mu tego za złe a raczej wręcz przeciwnie.

    I pomyśl, jakbyś Ty się poczuła gdy wchodzisz na nowe forum a wszyscy na dzień dobry od razu Cię odrzucają tylko dlatego, że coś... kiedyś...

    Oczy Smoka
    Ok.Tylko,niech ona pisze,że poznała fajnych ludzi,że była w fajnym miejscu,że przeczytała ciekawa książkę...
    Przyszłam tu po to,żeby właśnie uniknąć takich tematów,jak autentyczne,bądź też wyimaginowane dolegliwości Kari.


    oto cały smoczek...

    OdpowiedzUsuń
  21. z gniazda o Smoku...
    ...Odezwała się ta co uważa że z nią to wszystko oki duży błąd,nie widzi że jest gorsza od kari. kari przynajmniej nie smok

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie,przestańcie narzekać,że dostajecie powiadomienia,ruszcie czasem głową i nie róbcie z siebie ofiar losu!:D
    W panelu użytkownika jest możliwość zablokowania wiadomości od administracji,więc w czym problem? Mam zablokowane od kiedy pierwsze "wezwanie" mi przyszło,więc od razu mówię,
    żeby nikt się nie wykręcał,że się nie da:)
    A tak w ogóle,to chyba każdy powinien panel sobie przejrzeć już na początku i zobaczyć,czy wszystko mu odpowiada,bo ustawienia są standardowe,ale przecież można je sobie pozmieniać,zamiast biadolić jaka to się wam krzywda dzieje,hehe,lenie patentowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "patentowane " nie patentowe ....jeśli już ;)

      Usuń
    2. Polska jezyka byc bardzo trudna:D

      Ciekawiło mnie,czy ktoś to zauważy,machnęło mi się tak i poleciało,
      bystrzak z Ciebie :)
      No jasne że patentowane i to jak!:D

      Usuń
  23. Na na elfach smok udaje przyjaciółkę kari jest milutka, przyjazna i rad jej udziela.Hehe, co za dwulicowy babsztyl.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię Anda, ma natarczywa i sztywna energie
    a tam gdzies w srodku jest skulony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzwyczaj CELNE PORÓWNANIE!
      Jestem pod wrażeniem Twojej spostrzegawczości.
      Pozdrawiam.
      D.

      Usuń
  25. Mordevski znów na elfach- odbanowany. Tylko jedno mnie zastanawia, ile razy przeprosił Laurę. Nie omieszkała o tym napisać zakładając temat-ankietę na elfach.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  26. 234123...
    Ja znam jednego takiego, co mógł mieć tyle kont na elfach. ;D
    I jedną taką też znam.

    PS. Co przeterminowanego ogiera, to mamy zgodę, nie nadaje się. ;D

    PS.PS. To "a" poszło tak jakoś, bez kontroli. Bracie VIP-ie, proszę o usunięcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też takiego znam a on mnie również.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.