piątek, 16 listopada 2012

Tosiek wymiata..



Witam..





Pamiętacie mnie - to ja .. Brat – ten z czarnymi kropkami na plecach:

 Mnie się też ta moja fotka nie podoba, ale Królowa Laura z Krainy Elfów przysięga że  podobieństwo jest łudzące.
A to przecież Królowa, to chyba by nie kłamała przecież?


Tymczasem w Krainie Elfów Miss Forum - Kari (pseudonim artystyczny „Dysocjacja”) , przysłoniła poważne zagrożenia wiszące nad cała populacją Elfów.


Nowe Elfiki jak ślepe kocięta nieswiadome są wiszącego nad Forum niebezpieczeństwa. 

Na szczęście czuwa Książę Tosiek – Szef wywiadu Elektronicznego, który wprawdzie nie może wejść na Forum ze swojego komputera, ale z cudzego już tak, co dowodzi że to będzie wina Tus.. (tfu) ..Brata!
Tosiek dostał (od Laury) KSIĄŻĘCE TAJNE HASŁO, bo To poprzednie (JAWNE !) to sprawdzało się ... średnio.

Książę zdecydował tez o CAŁKOWITYM UTAJNIENIU JEGO DANYCH, co oznacza iż to że nazywa się ANTONI CHOŁODNIAK, będzie teraz.. TAJNE (!).


Skoro czuwa Tosiek i jego niewdzięczna służba jest utajniona, może on śmiało wyjaśnić gdzie leżał dotychczasowy problem w pracy jego laboratorium:










Nawet taki And1951 – wydaje się że inteligentny człowiek, a Tosiek musi mu tłumaczyć jak dziecku jak przebiega proces wrażej działalności Brata-włamywacza:


 Tu wzburzyła się Administratorka – jakie niskie zabezpieczenia serwera... jakie niskie ???



 Ponieważ Administratorka raczyła (nie wypominając Elfom swej ofiarności), zauważyć że za ten serwer „bardzo dużo płaci miesięcznie” – pozwolę sobie doprecyzować, że wynajem serwera kosztuje Królową - 7,50 EURO miesięcznie, (słownie siedem EURO i pięćdziesiąt eurocentów za 1 miesiąc!)


Tak więc zapamiętaj Andrzeju1951

TFÓRCO WIELKIEGO FORUM ELFÓW
,
- że dwa fakty są niezaprzeczalne:

  1. Tosiek wie co pisze!
  2. Laura ma wszystko pod kontrolą! (Ciebie również!)


 Jakby tego było mało – KARI WYMIATA !



Oblecieliście już jej tematy to wiecie jakie ma upodobania seksualne, kiedy klasyk, kiedy oral a kiedy jej dupa krwawi i że temat o smaku spermy też .. liznęła.

 I taka .. cisza przed burzą jakby gdzieś wisi w powietrzu.


Siedzicie Elfy kochane w tej Krainie Głupoty którą zawiadują takie interesujące przypadki medyczne jak Laura, Tosiek, Norbus, kari, itd. itp.

Nawet taki Dragon – jest juz jakąś jutrzenką rozumu w tej Krainie:

A ta znowu wymyśliła:



 Wielkie mi odkrycie! Toż od dawna wiadomo że Osoba która grzebie tam w Panelu Admina - mądra nie jest, a nawet wiadomo co to za Osoba:

Za to komunikat ... genialny:
Hej tam - ZBANOWANE ELFIKI ! 
NIE WIERZCIE że jesteście .. zbanowani!

Ale łykacie te brednie jak pelikan.


I żeby nie było że nie ostrzegałem - GŁUPOTA JEST ZARAŹLIWA!

Zapewnia Was o tym:

Wasz Brat Dominik












Komentatorce „M” wyjaśniam, że Laurze na forum najbardziej doskwierają userzy od niej mądrzejsi, bo o ile jest sprytna i doświadczona w manipulowaniu ludźmi, to jej „mądrość” pozostawia wiele do życzenia. Dlatego stara się raczej unikać starć intelektualnych wprost, aby nie epatować przewagą intelektualną interlokutora.
Woli raczej „poszczuć” upatrzoną ofiarę jednym ze swoich (jak to określiłaś) – „przydupasów”, a sobie pozostawić przyjemność samej konsumpcji.

Korzyść jest podwójna, bo nie tylko pozbywa się niepożądanych sztuk, ale dodatkowo  pozostałe doskonale to .. dyscyplinuje!
Ludzie to jednak stworzenia stadne i potrzebują .. PASTUCHA z kijem i .. marchewką!

O pokazowym gnojeniu niepokornych Członków Kadry napisze osobno bo to dłuższy temat.

34 komentarze:

  1. :))))))))))))))
    Najlepsze jest stwierdzenie Laury ,że DZIWNE ,ŻE NIKT NIE ZAUWAZYŁ ŻE BIEDNA BIEDRONKA TO BRAT .Jak zwykle wszyscy winni ,tylko nie Ona . Stary chwyt .
    A ten Tosiek-to pożal się Boże -On naprawde nie widzi jak Ona nim manipuluję !!
    Zerocin to mądrze napisał ,że ofiar szuka u ludzi samotnych ,chorych ,lgnących do innych (nie urażając nikogo ) i jak ta pijawka wsysysa się w nich bez opamietania .
    Tak kari sie jeszcze pokaże z tej ''lepszej '' strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak niektórzy wytrzymują z Tośkiem i z tymi bredniami które wypisuje, ale Tosiek najwyraźniej uważa się za speca od komputerów i wszystko wie najlepiej. Te jego głupio- mądre posty wykropkowane i urywane w pół zdania dobijają bardziej niż posty Kari czy Norbusa.
    Co do Kari , prawie wszystkiego już liznęła pozostał jeszcze seks podczas okresu. Kari wręcz domaga sie od swojego chłopaka (Dauglasa) i pyta na forum ogólnym: Kiedy to zrobią. A Dauglas ma problem(to odnośnie seksu od tyłu) i pyta: ale czemu krew z tyłka leciała to nie mam pojęcia?
    Tylko patrzeć jak kari założy temat , że jest w ciąży i, ze bardzo się cieszy.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz Całusek :))))))
      Może wnet uraczą nas zdjęciami -wspólnego współżycia ;)

      Usuń
    2. Nie, nie żartuję. Wszystko jest na forum ogólnym w tematach dla osób pełnoletnich. Kari jest teraz tam najbardziej aktywna. Ciekawe co na to Laurek? Dziś przeczytałam, ze Laurek jest wstrząśnięty tematami jakie Alicja zakładała - jak można było robić z jej elitarnego forum , forum erotyczne.
      A gdzie byłaś Laurko, jak Alicja te tematy zakładała? Byłaś na forum i nie miałaś nic przeciw temu, bo Alicja wtedy moderatorem była. Teraz kiedy odeszła szkalujesz jej dobre imię.

      Całusek.

      Usuń
    3. Jaka Ona durna ta Laura ,jeszcze sama pisała ,że takie tematy maja byc na forum ,sama zachęcała do pisania .Psychiczne jak nic . Widze ,że juz robi obławe na zbanowanych ,choroba się pogłębia :(:(

      Usuń
  3. Celinko już nie jesteś zbanowanym elfem. Zbanowana jesteś to pewne, ale nazwa pod avkiem ~ZBANOWANY ELF~ zniknęła,hehe.Za to pojawił sie napis mędrzec elfów. U Śliweczki to samo.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz powinien pojawić się komunikat że to nie Laura banowala , tylko ... Brat.. hehe
      D.

      Usuń
    2. Napewno sie pojawi Bracie ,napewno :) Poczekaj

      Usuń
    3. To może wysłać do Laury maila z prośbą o odbanowanie,bo zostałam zbanowana przez pomyłkę?A tfu...Śliweczki nie ma i nie będzie...:))

      Usuń
  4. Jejku, co się tam wyrabia - lecę!!!
    To forum to szpital psychiatryczny, ciekawe kogo teraz w pasy zamknie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytata dnia:

    "Utajnij wszystkie moje dane, chociaż nic nie mam do ukrycia..."

    OdpowiedzUsuń
  6. Perun - Kacperek16 listopada 2012 12:17

    :)))))))))))))))))
    Brat no jak ja dziś do końca szychty wytrzymam to nie wiem, dawno się tak nie uśmiałem, toż mam nawet problem z pisaniem tego tekstu, bo się trzęsę ze śmiechu, masakra!!!!! mam nadzieję że jeszcze dłuższy czas nie znudzisz się prowadzeniem bloga, tego bloga.
    Tośku no bój że Ty się boga, Ty Ty ... komputerowcu :) :) :) chop ma naprawdę wiedzę o serwerach hostingu i forum, no niech mnie :)
    Pozdrawiam Perun - Kacperek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej bawi mnie witanie nowych - baw sie z nami dobrze,
    ale ja od razu sobie myślę - do czasu, aż cię zbanuję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No teraz mogę iść popracować. Dzień bez nowych odcinków Bloga, to dzień stracony.
    Braciszku, znowu płaczę, znowu doprowadziłeś mnie do łez. Twoje komentarze do Tośkowego szaleństwa są boskie. Nakręciłeś mnie pozytywnie na resztę tego piątkowego dnia.
    Dzięki wielkie i buziaki ślę :*:*:*

    Rozbawiona Viki

    PS
    Mam takie pytanka co do pisania do Laury tych co zostali zbanowani, a mianowicie
    Jak osoba zbanowana lub zablokowana może napisać wiadomość do Laury?
    Przecież jak nie ma wejścia na forum to nie ma też adresu do królowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować - jalauraa@poczta.fm

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
    2. To jest nieaktualny mail o ile wiem.
      Królowa niedawno zmieniła mail, bo tamten był "spalony" w sieci!.. hehe
      Na pewno aktualny jest: laura@w-krainie-elfow.com
      D.

      Usuń
  9. Oj, oj trzynastka i śliweczka Bonie dziś szczęścia nie przyniosły.
    Bona pyta, a w odpowiedzi chyba zaraz dostanie BANA,
    bo kto na elfach pyta, ten dostaje w twarz!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne puste tematy, kolejny normalny dzień, Bona pyta, Dzungla wtóruje, And rozjemca się wkurza, odeszli co mądrzejsi i pozostała nicość. Forum jak kosmiczna dziura puste i nudne. Byle zła królowa zadowolona była, ją rajcuje pytanie gdzie lubisz mieszkać gdzie chciałbyś, bo ja na wsi, jak Brat wspomniał nie potrafi racjonalnie rozmawiać.
    Volverin

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubawiłam się jak zwykle.Zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek "z życia bagien".
    Tosiek jest coraz śmieszniejszy...Lubiłam go,teraz jest mi go bardzo szkoda...A Kari...Brak słów.Nie powinni jej jeszcze z psychiatryka wypuszczać :)
    Pozdrawiam Braciszka i jego gości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Braciszku rozweselasz mnie. Ja chce więcej.
    Ramka

    OdpowiedzUsuń
  13. Aha, co do banowania- ja zapewne też przez pomyłkę...wraz z sektami ip, z których pisałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czym się różni szpital psychiatryczny od Forum Elfów? Zdrowym personelem...:)

    To tak dla rozluźnienia przed weekendem.

    Pozdrawiam

    Były elfik (już nie logujący się na forum, z własnego wyboru)

    Adam65

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w Klubie Wolnych Ludzi - Adamie;))
      Zawsze byłem pod wrażeniem Twoich sensownych postów.
      Pozdrawiam.
      Dominik

      Usuń
  15. I dobrze zrobiłeś Adamie. Wpadnij na montecristo, link montecristo.com.pl


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zycze sobie by moje teksty byly zamieszczane na tym blogu,prosze o usuniecie mego tekstu wklejonego przez Brata w swuj tekst.W przeciwnym razie zglosze to wladzom zlamanie praw autorzkich.Dragon.To co mysle jest moja sprawa,nie etycznym jest zamieszczanie tekstu bez autoryzacji autra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dragon, a to, że twoja pani i władca włazi na konta i ustawia im podpisy? nie podpisując się, że to ona napisała. taka z niej menda! Ządam abyś przekazał Laurze, ze ma w moim podpisie dopisać- że ona jest jego autorką. a jak nie, to poproszę Tośka by tobie zamienił hasło na tajne i nie wejdziesz więcej to tamtej krainy szczęśliwości. no nie mogłam się powstrzymać:)

      Usuń
  17. Dragonie - muszę Cię nieco uświadomić, boś niezorientowany!
    Otóż ochronie prawnej, podlega jedynie tzw. własność intelektualna a do powstania takiej własności niezbędny jest intelekt! I tu mamy problem bo Ty na razie, powinieneś się udać do szkół, aby Cie tam nauczyli pisać po polsku.
    Kiedy już umiejętność tą posiądziesz, możesz spróbować stworzyć jakiś utwór i dopiero on będzie chroniony prawem, jako Twoja własność intelektualna.
    Teraz, jeśli chciałbyś, aby te Twoje bazgroły nie mogły być kopiowane, możesz jedynie unikać pisania na publicznych portalach i forach, bowiem tam Twoja pisanina staje się własnością publiczną, w tym moją, pod warunkiem że podałem źródło jej pobrania.
    Życzę Ci sukcesów w nauce, bo widzę żeś niegłupi chłopak, tylko ktoś Cię wkręca..hehe
    D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dragonie-złamanie praw autorskich byłoby wtedy jak by Brat nie podał autora tekstu ,jak na przykład robi to nagminnie Laura ,tworząc nowe tematy i udając ,że to JEJ !! NIGDY NIE PODAWAŁĄ ,ŻE BIERZE TO Z NETU -TO JEST NARUSZENIE PRAW AUTORSKICH ,CZY JAK ROBI TO KRZYSIEK ...
    Forum Laury to forum ogólnodostepne ,więc zamieszczasz swoje teksty i wszyscy to czytaja .Neetykieta jest wtedy ,kiedy nie podaje autora ,a Ty zostałes podany jako autor danego tekstu ,nie zrobił nic co łamałaoby jakies prawo

    OdpowiedzUsuń
  19. A'propos niszczenia forów. Widmo totalnej katastrofy będącej wynikiem hackerskiego ataku, przewija się w wypowiedziach Laurka odkąd stworzył swoje pierwsze forum. Faktycznie - kilka razy dochodziło do mniej lub bardziej spektakularnych akcji, ale ZAWSZE były to działania ze strony moderatorów lub administratorów, a więc osób, których Laurko sam wyposażył w narzędzia "zagłady". To nie wszystko. Jeden z największych "terrorystów", uszczuplił forum o ok. 2 tys. postów i... nadal ma się dobrze. O ironio - to Jemu jest poświęcona wzmianka w rozsyłanych zaproszeniach (chodzi o fragment, w którym Laura oznajmia, że na liczniku najstarszego usera wskazówka przekroczyła 70.). Niewątpliwie, najbardziej widowiskowym wyczynem była akcja VIP'a i Jupiego - 11 września ub.r. wysadzili całe forum. Jednak w tym przypadku również nie było żadnego włamu. Dlaczego o tym wspominam? Z dwóch powodów:

    po pierwsze - między bajki należy włożyć opowieści o tym, że na elfy włamuje się ktoś z zewnątrz i coś tam miesza. Owszem, teoretycznie taka możliwość istnieje, ale... czy jest sens włamywania się po to, żeby założyć bana na jakieś przypadkowe IP lub zmienić Tośkowi hasło?
    Jestem prosty chłop i myślę, że jeśli jakiś hacker włamałby się na forum, to starałby się nie zostawić śladów mogących wzbudzić podejrzenia (ergo: nie będzie nikogo blokował i nie będzie zmieniał haseł). Mogę też wyobrazić różne motywy takiego włamu, ale trudno mi uwierzyć, że celem byłoby wykasowanie forum, bo to już było przerabiane i rok po 11 września Laurko nadal działa.

    po drugie - wszystkie, tzw. siłowe próby doprowadzenia elfów do upadku okazały się bezskuteczne. Nigdy nie byłem zwolennikiem takich rozwiązań, gdy jestem przekonany, że jedynym sposobem na maksymalne ograniczenie Laurkowi pola działania jest docieranie z informacją do jak najszerszego kręgu osób potencjalnie zagrożonych manipulacją. Kilka lat temu wystartowaliśmy z projektem "Kim jest Laura?" i dziś okazuje się, że była to słuszna droga. Jestem też tak samo przekonany, że całkowite ukrócenie procederu nie będzie możliwe bez poznania tożsamości osoby ukrywającej się pod pseudonimem Laura, i bynajmniej nie mam na myśli chęci upublicznienia jej danych osobowych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Laura sama o sobie pisze tak (żeby nie było, że łamię prawa autorskie wypowiedź Laury zacytowałem)

    "Wiec teraz pare slow ode mnie....

    Nigdy nikim nie manipulowalam, no bo po co niby mialabym to robic?

    Nie klamie, bo po co mialabym klamac?

    Robie na tym forum to samo co wszyscy, a wiec pisze, a banowac takich jak brat bede zawsze !

    A teraz co zrobilam dla ludzi z naszego forum; Zefirowi wyslalam moj prawie nowy monitor, bo kupilam nowszy i dalam ogloszenie na forum "kto chce moj monitorek".

    Bujaczkowi (Irenie) wyslalam mojego pluszaka i czekoladki, bo ona tego pluszaka zobaczyla na poprzednim forum na fotkach z moja kotka i pisala mi, ze zakochala sie w tym pluszaku, a ze to biedna dziewczyna na wozku inwaldzkim wiec chcialam jej troche przyjemnosci zrobic i dostala ta paczke ode mnie, potem pisala mi ze potrzebne jej jest 200zl (na co wiem) bez mrugniecia okiem wyslalam jej te 200 zl....

    Innych nie bede z nickow wymieniac, ale Wam powiem, ze komus wysylalam na chore dziecko paczki ze slodyczami i pare razy po 50 euro...

    Innej uzytkownicze na splacenie dlugo tez wyslalam sporo kasy....

    Nastepnej uzytkowniczce wysylalam paczki z moimi ciuszkami dla jej corek, bo mnie o to prosila, ponadto wysylalam jej tez pieniazki po 100 euro na chore dziecko i paczki ze slodyczami...

    Innej uzytkowniczce na imieniny i urodziny wysylalam fajne paczki (wedlug mnie) za ktore potem dziekowala, bo sprawilam ze caly dzien byla w skowronkach - tak mi pisala. Ostatnia paczke ode mnie dostala z moim zlotym pierscionkiem i slodyczami....

    Dziewczynie z naszego forum wysylalam slodycze i 100 euro na wakacje i zrobilam apel zeby kto moze wyslal jej na wakacje i w sumie dostala z forum prawie 900zl na wakacje.

    Bylo jeszcze pare uzytkowniczek ktorym finansowo pomagalam, ale chyba juz wystarczy....

    Wiec macie moj obraz i to co robie dla ludzi z forum.

    Robie to bo uwielbiam ludzi i lubie cos dobrego dla nich robic, ale coraz wiecej osob z forum zniecheca mnie do tego.

    Jestescie na wielu forach, czy na ktoryms forum admin dba tak o ludzi jak ja?

    Temat zamykam, bo nie ma o czym dyskutowac."


    Przeczytałem (nie pierwszy już raz) tą listę obdarowanych, tym razem tylko w dwóch pierwszych przypadkach osoby zostały wymienione z imienia i nicka, pozostałe zostały "anonimowe", ale tylko dlatego, że Laura bardzo często szczyci się swoją pomocą dla innych i chwali się przy każdej okazji, że pomaga ludziom i po ostatnim takim chwaleniu, inni trochę po niej pojechali, więc tym razem było bez dokładnych danych i dokładnego opisania dlaczego im pomagała. Po przeczytaniu takiego hymnu pochwalnego na swoją własną cześć, mogę tylko wysnuć wniosek, iż Laura jest cholernie przebiegła i za swoją pomoc zawsze i we wszystkich przypadkach chciała, aby osoby te odwdzięczyły się i były jej bezgranicznie oddane, wiem, że nie robiła tego z humanitarnych pobudek, ale była to próba przekupstwa, kupowała w ten sposób tych ludzi. Bardzo często wypominając im tą pomoc, co czyni do dnia dzisiejszego. W kilku przypadkach czyniła to, dosłownie na siłę, przesyłając te dobra, bez adresu zwrotnego, więc obdarowani, chcąc nie chcąc, przyjmowali owe dary. Z tej peany na swoją własną cześć, mogę wysnuć iż Laura to osoba zakochana w sobie, nie mająca zbyt wielu przyjaciół, szukająca słabych, potrzebujących pomocy ludzi, którzy za jeden ludzki gest, zrobią dla Laury wszystko, w ten sposób Laura dominuje nad tymi ludźmi i czuje się dowartościowana.

    Obserwator.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwatorze - Twoje wnioski pokrywają się z naszymi spostrzeżeniami, opisanymi w tym miejscu: http://www.kim-jest-laura.tk/laura-fakty/laura-w-roli-swietego-mikolaja.html Tam, znajdziesz też informację na temat tego, jak takie paczki stają się przekleństwem obdarowanych. Mogę podejrzewać, że paczki i prezenty będą jednym z kolejnych tematów bloga, do czego gorąco zachęcam Brata :)

      Usuń
    2. Obserwatorze - jesteś dobrym ... obserwatorem. Brawo!
      A jak już temat filantropijnej działalności Laury został poruszony, to postaram się przyjrzeć mu bliżej w jednym z najbliższych wątków Mojego Blogu.
      Wszystkich pozdrawiam serdecznie.
      Dominik.

      Usuń
  21. Odnośnie tych obdarowanych :D
    odniosłam takież samo wrażenie jak obserwator
    nikt kto pomaga innym nie pisze tego na forum a sami obdarowani potrafią podziękować jeśli to faktycznie była dla nich pomoc
    pokazuje mi to tylko jak samotna i potrzebująca pochwał jest Laura
    a nigdy przenigdy świat wirtualny nie zastąpi realnego
    jeśli nie umie się szanować ludzi w realu takoż samo będzie w virtualu a na to pracujemy sami
    nie wiem po co jeszcze zaglądam na to forum
    chyba tylko po to żeby zobaczyć jak niektórym pomyliły się światy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to o tym nawet na forum nie raz pisałam...ale nikt nie przeczytał, bo zostało usunięte...
    Klasyczny mechanizm, Laura się chwal kogo obdarowała. A kiedyś nawet pojawił się cudowny wątek. Nakręcony prze zLurkę. Moderatorka rozpoczęła temat o jakimś tam nicku- że nie pisze już tyle czasu, że miała pisać...dopisuje się LAur- a ja jej na dziecko chore wysłałam pieniążki i paczkę, a ona tak się odwdzięczyła, obiecała że będzie pisać...
    i wiecie, że chyba jeszcze w tym samym dniu odzywa się wezwana do tablicy dziękując za dobroć i obiecując poprawę... tak sobie wspominam...
    Albo wypominanie innej użytkowniczce wysłane pieniądze. wyraźnie i rzeczowo napisałam, że jeśli komuś pomagam, czy daję komuś prezent, to nikt o tym nie wie i wiedzieć nie musi. Wyobraźcie sobie, że niejaki cayman napadła na mnie i napisał, że chyba nigdy nikomu kasy nie wysłałam...bo zawsze trzeba podać na przekazie dane osoby wysyłającej. Pamiętam, że odpaliłam mu, że to, że osoba obdarowana wie, od kogo, to normalne, ale to, że całe forum musi o tym wiedzieć, to już manipulacja i to wredna. Ale kto by o tym pamiętał...

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.