poniedziałek, 5 listopada 2012

Poznacie prawdę..



Poznacie prawdę .
A prawda Was .. WYZWOLI!



Tego wersetu z  Ew. Św. Jana LAURA boi się najbardziej.

Lata praktyki wyrobiły w niej taki zmysł, że w środowisku KŁAMSTWA porusza się jak ryba w wodzie.
Bardo rozumnie ujął to dzisiaj na Forum Adam65:


 Wiele razy próbowałem przekonać ja że prawda jest szalenie wygodna , bo nie każe cały czas  być w napięciu i uwadze, aby się nie dać złapać na kłamstwie.

Że PRAWDA JEST JEDNA a kłamstw jest dowolna ilość, więc łatwo się w nich pogubić.

I gubi się, a jak się gubi to próbuje to przerzucić na innych.
I boi się też jak każdy kłamca że prawda się wyda!
Wtedy innych nazywa tchórzami:



(nie szukajcie aldka na Forum – Laura już pozamiatała) 
 

Ona doskonale wie że JA NIE MAM NIC DO „ FORUM ELFÓW”, bo mam  tam przyjaciół, ale chciałbym aby to nie była farma hodowlana Elfików z Zarządzającą „materiałem hodowlanym” Laurą, ale przyjazne miejsce w sieci dla Niej , dla mnie i dla wszystkich którzy chcieliby się tam bawić i mieć azyl od realu.

Dlatego z tak głupim uporem maniaka powtarza jak mantrę formułkę o Strasznym Człowieku Bracie, który oszalał i chce ROZWALIĆ  FORUM  ELFÓW.

LAURO – PRZYSIĘGAM Ci przy świadkach że nie w głowie mi szkodzenie Form Elfów w które włożyłem tyle pracy i serca, ale marzy mi się że pewnego dnia się opamiętasz i zaczniesz Użytkowników traktować jak współpartnerów do zabawy a nie jak materiał hodowlany.
Czy już te dwa koty ci nie wystarczą? 

Kiedy całkiem niedawno Laura poprosiła mnie abym jednak wrócił do Funkcji Admina na Forum Elfów, pomyślałem że po raz ostatni spróbuję Elfy ocalić od zmiany kolejnej partii userów:





To było po długiej wymianie prywatnych wiadomości w których przekonywałem ją o dobrych stronach działania przy otwartej kurtynie:









Niestety moje zabiegi nie zdały się na nic.

Kimże byłaby Laura, ( w swoim mniemaniu) gdyby nagle zaczęła pisać prawdę ??
Czym zastąpiła by swoja rządzę władzy nad Elfikami których zwabiła pracowicie troll-ując po obcych forach, dlatego że dotychczasowi poddani już się w większości połapali co to za proceder i nie chcieli służyć cudzym chorym żądzom WŁADZY i leczyć cudzych KOMPLEKSÓW ?

O tym trollingu też w najbliższym czasie napiszę.

Na dziś:
- zła wiadomości jest tak że moja kolejna próba przekonania LAURY do PRAWDY ... został przez Nią skasowana,
- dobra wiadomości jest taka że ja PRAWDĘ O LAURZE znam i nie zamierzam jej ukrywać.

O czym informuje Was :

Wasz Brat Dominik
        (administrator)











I jeszcze jedno:
Jak wskazuje licznik odwiedzin na Blogu - tylko dzisiaj w godzinach przedpołudniowych odwiedziło Nasz Blog 125 Gości.
Wszystkim serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam codziennie, po codzienne, nowe informacje.  
Sorry - omyłkowo zamknięte dla niezarejestrowanych komentarze już otwarte
 

15 komentarzy:

  1. Czekam na kolejna porcje prawdy. Wiem, że na forum Laury prawda jest tak gorąca, że wyparowuje momentalnie. Tutaj panuje chłód informacyjny i nie zniknie nic...
    Od siebie dodam, że byłam zafascynowana dobrocią Laury- do pewnego momentu. Gdy zauważyłam, że ze smyczy spuszczane sa pieski. Gryzą, chowają się, wybucha awantura, wkracza Królowa, zamiata, banuje niepokornych. Zaprasza nowych i jest czyściutko. I tak cyklicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i ja. Czytam ,czytam ,czytam ,tylko jedno jest tu zastanawiające .Pomimo prawdy jaką piszesz ,pomimo świadomości ludzi ,że będą banowani za prawdę ,to jednak wszyscy tam piszą ,wiedząc jaka jest ona naprawdę ??
    Nie wchodze tam często ,ale to co Ona wyczynia i jak manipulują ludźmi przechodzi ludzkie pojęcie ,a Oni dalej piszą .
    Albo piszą bo boją się byc zbanowani ,a Ona głupoty będzie wymyślec na ich tematy .
    To teraz czystkę niezłą tam zrobi czytając to wszystko ,pobanuje prawie wszystkich a wprowadzi nowych userów ,którzy będa jedli z jej ''obślizgłych ''rąk .

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki ,wolę byc anonimowy ,ale co pisze to nic się nie wyświetla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyświetla .. Anonimowy, tylko zapora dla spamu czasem trwa nieco ;)

      Usuń
  4. Anonimowy- dopóki jest ten blog. Nawet świeży elfowy narybek będzie miał możliwość poczytania. Mnie tez zastanawia kurczowość niektórych. ALe oni być może po prostu udają ślepych by być z kumplami, których tam poznali...
    a inni- niereformowalni

    OdpowiedzUsuń
  5. coś mojego komentarza nie ma, pewnie nieumiejętnie sie wpisuję ....
    perunkacperek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto chce dopisuje swój komentarz do tego postu do którego chce, a zwłaszcza do tego którego dotyczy. Skoro ten się ukazał to znaczy że umiejętność masz Kacperku ;) Nie ma ograniczeń w ilości komentarzy i opinii , więc może potrenuj i zobaczysz gdzie był błąd - może po prostu zapomniałeś kliknąć "opublikuj" jak to bywa czasem z postami na forum ?
      Witam i pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Zastanawiałem się nad "Prawdą" ale do końca nie wiem jakimi drogami ona chadza, staram się być uczciwy, ale pewnie nie zawsze się udaje. Wiele ciekawostek z nieosiągalnych źródeł dla normalnego usera się dowiedziałem, ale czy coś to zmieni? tego nie wiem, mieliśmy różne odczucia co do niektórych spraw, ale skłaniam się do wniosku, że niekoniecznie to ja miałem rację.
    P.S. strasznie ciekawi mnie ile razy byłem do zbanowania, ach ta ciekawość :)
    Pozdrawiam Perunkacperek

    udało się, ale nie wiem jak zrobić aby nie wychodził anonim, ale to drobiazg podpisałem się

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe.. aby nie wychodził "anonimowy" po prostu się ... podpisuj w okienku do tego przeznaczonym!
    A jak chodzi o Ciebie Kacperku to bije się w piersi, bo dopóki Ramka mnie nie oświeciła - miałem fałszywy obraz Ciebie (sprawa Krzyśka widziana z innych perspektyw) - więc przyjmij krótkie żołnierskie .. SORRY.
    Aha... nie przypominam sobie sytuacji kiedy byłbyś na celowniku bana - serio!
    A wielu było, choć tego nawet nie wiedzą :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kacperku teraz już wiem czemu Laurek napisał na elfach, ze jesteś nieżyczliwy dla jej forum - przeczytała Twoje komentarze tutaj,hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PONOWNA PRÓBA ZAMIESZCZENIA WPISU :
      Czy ktoś wie co się stało,że zginęło forum Gonza ?? Z góry dziekuję za odpopwiedź i pozdrawiam Cię Dominiku (gadamy na PW - J-23 z tej strony )

      Usuń
    2. To żadna tajemnica. Forum "Kim jest Laura" zamieniło się w śmietnik i magiel w którym już tylko baby z okolicznych forów, naparzały się torebkami po łbach.
      Też było śmiesznie, ale nie miało sensu utrzymywanie w tym celu serwera więc zostało .. wyłączone.

      Usuń
    3. E tam nie miało,świetny kabaret był,można było sobie humor poprawić,zwłaszcza czytając mądrości Hybrydy :D Już nigdy się tak nie uśmieję /szlocha/ :D
      Pozdrowienia od tej, której się nie chce już pisać na forach :)

      Usuń
  9. Perunkacperek
    cóż na życzliwość ludzką trzeba pracować dłuższy czas, mam nadzieję że chociaż część osób z elfów nie podzieliło tej opinii. Sorry Bracie, że tutaj, ale to jedyne miejsce w którym mogę podziękować za mile spędzony czas wszystkim elfom. Dzieki wszystki za wymianę zdań, poglądów, słów miłych i niemiłych, jeżeli kogokolwiek uraziłem przepraszam.

    P.S. Sory brat za tą prywatę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perunie-Kacperku .. bawić się z Tobą na Elfach, to była przyjemność i zaszczyt. Też Dziękuję!
      Dominik ;)

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.