wtorek, 6 listopada 2012

Kiko - jesteś WIELKA!



Wczoraj nasz Blog odwiedziło niemal pół tysiąca Gości, a kilkudziesięciu z nich pozostawiło swoje komentarze albo opinie.



Okazuje się że moje spojrzenie na sprawę Forum Elfów i jego Królową w nowej koronie:


 – podziela większość tych którzy ją znają.

Mleko się wylało Lauro!

Cokolwiek by się zdarzyło – czas Twojego manipulowania ludźmi bez opamiętania .. PRZEMINĄŁ i nawet jeśli nowy, niezorientowany narybek da się zapędzić do wskazanych im miejsc, będzie pisał co im każesz i karnie odpowiadał na Twoje pytania które pozwalają Ci segregować materiał hodowlany – to nie potrwa długo.

Niełatwo już Ci będzie wyłuskać spośród Twojego tłumu Elfików tak wiernych Sług jakich miałaś.

Wciąż nie mogę zapomnieć Twojej Wielkiej Popleczniczki o nicku Kika666:



Była przy Tobie zawsze, od początku tego Forum.
Była przy Tobie wszędzie tam gdzie trzeba Cię było wspierać. W lot wyczuwała Twoje nastroje:


 Kika666 - grzeczna, kulturalna, inteligentna Dama z Klasą.



Nawet nie raczyłaś tego zauważyć, docenić.. a przecież poszła by za Tobą w ogień!

Cieszyła się razem z nami że Forum Elfów kwitnie i staje się ciepłą Oazą Spokoju.

Ale TY nie mogłaś zdzierżyć aby znowu nie wyżyć się na kimś , nie podpalić Elfów, nie wzniecić Twojego kolejnego Nowego Szaleństwa – wtedy nawet w Kice coś pękło.  

Napisała do mnie wtedy list, którego z oczywistych powodów nie zacytuję, ale każdemu Administratorowi Forum życzę takich listów od userów.

Potem grzecznie , bez dolewania oliwy do ognia napisała Swoje Pożegnanie z Elfami:



I co Ty wtedy zrobiłaś Lauro ze swoja najwierniejszą Przyjaciółką która tak zawiodłaś ?
Co zrobiłaś z jej najgrzeczniejszym z możliwych POŻEGNAŃ?

WYRZUCIŁAŚ JE DO ŚMIETNIKA!!!

Bo przecież próba pożegnania się z Tobą to przestępstwo – NIEPRAWDAŻ?
Nawet Twoi najwierniejsi kolejni poplecznicy niech wiedzą co ich czeka, gdyby zamarzyło im się odejść ze służby u Ciebie – PRAWDA?




Czy w Tobie Lauro nie zostało nic z człowieka?
Żadnej empatii, zero wdzięczności za to co ktoś dla Ciebie zrobił?
Tak Cie kręci upodlenie każdego, kto zechciałby nie być Ci posłuszny?

Eeech.. to puste wołanie chyba.. 

Kiko, napiszę Ci tylko że JESTEŚ WIELKA!
Bez cukierkowej oprawy i nieszczerego kadzenia.
Żałuję  że tak mało ludzi, wbrew wszystkiemu przynajmniej z mojej strony, zasługuje na takie jak TY uznanie.
Gdziekolwiek będziesz – bądź taką jaką się z nami rozstałaś. BĄDŹ SOBĄ!


Wasz Brat Dominik
      (Administrator)

15 komentarzy:

  1. No faktycznie, strach się odezwać w każdej kwestii, nie pasującej do chorej układanki.
    Co to za rządy, chyba chore rządy!
    Coraz bardziej mi się to nie podoba, bo przyszłam
    się dobrze bawić, rozmawiać, a jestem zastraszona.
    Nigdzie tak nie ma, że Admin terroryzuje użytkowników!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lauro. Ty podła kobieto. Ja na początku podejrzewałam, że Kika to Twój klon. Zrozumiałam, że nie, gdy zaczęłam z nią pisać. To ciepła i bezkonfliktowa osoba, która zawsze cię broniła...bo cię lubiła, a ty jej tak.
    Dziękuje Bracie za tę porcję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie jedno, że ludzie nie dali się sprowokować zagraniom Adminki - poparcie leci na łeb na szyję - hurra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kika to wspaniała kobietka. Kiedy poznała zagrania Laurki "od środka" ( czytaj, to co się dzieje w dziale dla modów) zrezygnowała, pożegnała się ciepło, z klasą , a Laurek pozbył ją vipa i udawał, ze nie wie o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozbawiła dwie osoby roli Księżniczek, bo zadawały za dużo pytań, Szykuje się do banowania zrzęd - paranoiczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie anonimowy mijasz się z prawdą . Sama prosiłam o zabranie rangi .
    Karpatka .

    OdpowiedzUsuń
  7. ktos lubiacy prawde6 listopada 2012 18:27

    Witaj Bracie.
    To co dzieje sie na elfach to jakis koszmar.Teraz Laura wymyslila ze bedzie banowala zrzedy,ktore sa przeciwko niej,bo niby jakas madra osoba jej to poradzila...Mądra,hehe.Nie bylem/bylam twoim zwolennikiem/zwolenniczką,ale poznalem/poznalam sie na niej i wole Twoją prawde.Ona jest chorą kobietą,bardzo chorą i zal mi jej,bo zostanie sama.Pozdrawiam Cie Bracie,piszę to ja ,,dojrzały elf''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy że nie jestem w swych spostrzeżeniach odosobniony.
      Też Cię pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. ktos lubiacy prawde6 listopada 2012 18:31

      Narazie chce zostac anonimem,byc moze juz niedlugo.

      Usuń
    3. Ja też sama prosiłam o zabranie mi rangi ksieżniczki.Śliweczka.

      Usuń
    4. Śliweczko śliczna... dojrzałaś !! ;)))

      Usuń
  8. no cóż powiedziec...nie jestem zwolennikiem załatwiania siłowego spraw,zostałam zaproszona to weszłami czytam....jakos dziwnie mi to wszystko w całosc sie układa....kto mieczem wojuje ten od Miecia ...ginie.....moze czas założyc inne forum?przyjazne ludziom...normalnym ludziom?

    OdpowiedzUsuń
  9. Montecristo jest takim właśnie forum .

    OdpowiedzUsuń
  10. Było takich forów kilka . Kto wie co się stało z forum Gonzo ? Jeszcze pół roku temu chyba funkcjonowało ?

    Zły człowiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się zastanawiałem od jakiegoś czasu gdzie jest kika. Oczywiście alicji i sukulenta tez nie widzę. Kiedyś podobało mi się to a teraz tak czuję, że jest tak drętwo, że niezbyt chce mi się tam wchodzić i komentować.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.