niedziela, 11 listopada 2012

Latające Forum Elfów


Hej..



Onegdaj niejaki doktor Sztrosmajer ze „Szpitala na peryferiach” mawiał do jednej ze swoich pielęgniarek, że:
  GDYBY GŁUPOTA UMIAŁA  FRUWAĆ – LATAŁA BY ONA JAK GOŁĘBICA!

Wczoraj odniosłem wrażenie że pielęgniarka owa przetrwała i zarządza Forum Elfów.
Siadłem ja sobie otóż na skraju bagn.... (tfu) Elfowiska i ubaw miałem darmowy do łez.
Zaczęło sie od odkrycia Królowej:

Pytanie Królowej cokolwiek głupie ale .. podpowiem: nie.. z zewnątrz PA jest to niemożliwe, ale już od wewnątrz – bardzo proste.
Takie rzeczy wie nawet Jacek – sukulent, fachowiec od flory a nie komputerów:

No to Laura kombinuje jak koń pod górkę:


 Na to Jacek robi odkrycie:


 Oj Jacku. . Jacku – przecież znasz maila do mnie, czy zamiast kombinować, nie mogłeś zwyczajnie zapytać? Czy kiedykolwiek Cię okłamałem? NIE! Czy Laura Cię okłamała? TAK – setki razy! Nieładnie.
 No widzisz – już dolałeś wody na ZAŁGANY MŁYN LAURY!


 A mogłabyś Kłamliwa Kreaturo pokazać GDZIE I KIEDY JA TO OBIECAŁEM ?
No jak czytam coś takiego to mam wrażenie że ta Załgana Kłamczucha ma wprawdzie do dyspozycji banany, ale głowę to ma jak orzech kokosowy – z WIERZCHU TWARDĄ ALE W ŚRODKU ... PŁYNNĄ i tam się te łgarstwa jej mieszają.
 

Dalej sytuację ratuje Marianna a zwłaszcza jej ... dzieci:





 Uzupełnia Jacek:


 Jacku, już Ci pisałem – masz rację to robi KTOŚ, a ja po starej znajomości zdradzę Ci jak się nazywa ale żeby inni się nie zorientowali, to ujawnię tylko że Nick zaczyna się na „L” a kończy na „a”.
Masz na to moje słowo, ale cóż – kiedy Ty wolisz swoją wazelinkę.


Przytomną uwagę wnosi też BlackLady:

Też jestem tego zdania co Lady, że należy jak najszybciej podziękować temu „hakerowi” za współpracę w Krainie Elfów. Wystarczająco już nasmrodziła!
A jeszcze niedawno w mailu na moją uwagę że w ten sposób tylko zaszkodzi Forum Elfów – odpisała mi: „nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz”.
 Zamknąłem zasłonę milczenia nad dalszymi ignoranckimi wywodami Królowej, bo wstyd że ktoś o tak żenującej wiedzy o siecijest Administratorem Forum, aż tu nagle na Arenę wkracza Naczelny szef Wywiadu Elektronicznego Laury – TOŚKU.

Jak znam Elfy to będzie wesoło z Tośkiem... 

Tośku odpala swoje tajne laboratorium wywiadu elektronicznego z czasów przedwojennej niemej telewizji:


i wali wykład że i Bill Gates by nie pojął, po czym orzeka autorytatywnie:
HAKING !!!
I tylko Biedroneczka, (nie wiedzieć czemu z uporem godnym lepszej sprawy), usiłuje przemówić niektórym do rozumu. Biedroneczko – TO PRZEGRANA SPRAWA!

A Laura jak zwykle ŁŻE, bo FORUM ELFÓW POWSTAŁO 21 LIPCA 2008 ROKU, CZYLI LICZY SOBIE 4 LATA I NIECAŁE 4 MIESIĄCE , A NIE SIÓDMY ROK!


W międzyczasie Biedroneczka odkrywa prawdę dawno odkrytą, że z Forum Elfów zostało wyrzuconych KILKA TYSIĘCY Userów i z ponad 5 tysięcy zostało kilkuset, a czynnych kilkudziesięciu. Królowa zawsze potrzebowała KRWI!

A tymczasem Szef Wywiadu Elektronicznego czyli Tośku...... zablokował sobie konto:


 Oj Laurko, Laurko – namieszałaś chłopinie w głowie tak, że sam już nie wie jakie miał hasło i w końcu sam sobie ...zablokował to konto.


 nawet jakiś Norbus zaczyna łapać, choć jakby nie w tą stronę:


Masz racje chłopie – też uważam że to Forum psuje jakiś „debil psychiczny”, ale Ty musisz jeszcze długo poczekać, aż go rozpoznasz, (tego debila, bo jest cały czas na Forum!).

A biedny Tosiu, zlinczowany wrócił jakoś do Krainy Elfów i wypalił:


Tosiu – Ciebie nic nie zlinczowało – Tobie się ... pozajączkowało zwyczajnie.
A TA w kółko swoje jak w koronce różańcowej:




 Laurko, niech zgadnę – to ani chybi będzie Brat – ten Straszny Człowiek i Zboczeniec na dodatek? ZGADŁEM? Co wygrałem?

Tośku jest jednak świetny Gość:


Ile on mi zabawy przynosi to nie sposób nie być mu wdzięcznym.

Tak jest Tośku – pamiętaj że to tajne wszystko i Służby czuwają:

Tosiek jest cool!



Tak więc kocha też Tośka i dziękuje mu za wspaniała zabawę w sobotę:

Wasz Brat Dominik

50 komentarzy:

  1. O jest nowy odcinek elfowych absurdów, kłamstwa i mataczenia.
    Dziś trzynastkę obrabia, którą mianowała a teraz smaga biczem za lojalność :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mam bana za prawdę :D oj prawda niestety boli, jest niewygodna, a nieistniejący nie może się bronić, oj zła trzynastka, bardzo zła. Pewnie mojego posta już nie ma poszedł w kosmos.
    Ale go tu zacytuję :D naszą romowę z Laurą despotką.

    "LAURA PISZE:
    Laura napisał(a):
    trzynastko wyrzucilas mnie bez zadnego powodu z twojego forum, bez uprzedzenia mnie ! Kiedy zapytalam za co, to wymyslilas ze za to, ze nie bylam aktywna 7 dni, tyle ze nie wiedzialas ze domyslilam sie ze tam bez powodu (powod jest, mowilas mi BOISZ SIE brata ) mnie wyrzucisz, wiec zalozylam nowego nicka, ktorego ty aktywowalas i kiedy potem sprawdzilas moje IP - drugiego nicka mi zbanowalas ! I dostalam na poczte powiadomienie ze konto aktywowalas i za jakies pol godziny nastepny mail, ze wyrzucilas mnie z forum ! Teraz juz nie bylo tlumaczenia, ze nie bylam aktywna 7 dni, bo przeciez nie zdazylam tam nic napisac. Na moje pytanie; za co i dlaczego, odpisalas zebym nie nekala cie na privie (zwykle pytania to nekanie?).

    Wyrzucilas mnie podwojnie ze swojego forum, wiec pytam co Ty robisz tutaj? "

    BONA PISZE - PEWNIE TEŻ WYLECI
    "cyt.A przecież jeszcze nie tak dawno Trzynastka była tu adminem...i naprawde dobrze sie wywiazywałą ze swoich obowiazków...na każdym forum jest troszke inna zasada,jak sama wiesz Lauro kazdy szef po uzgodnieniu z userami(tak jest przynajmniej na normalnych forach) ustala regulamin....trudno oczekiwac ze ktos bedzie traktował kogokolwiek inaczej niz wszystkich pozostałych...czegos tu nie rozumiem...ale to pewnie przez mój ptasi móżdżek....Ty Lauro mozesz robic na swoim forum co chcesz bez tłumaczenia sie innym aTrzynastka na swoim nie ma prawa?
    Nas nie powinno obchodzic co jest gdzies ale mamy robic tak abysmy bili zadowoleni ze swojego forum,aby tu panowała zgoda i szacunek z tolerancja dla innosci...nie znam forum Trzynastki ale znam Celinke i nie podejrzewam ja ani oto ze boi sie Brata ani o złosliwosc....ale to tylko moje zdanie...które zaraz zostanie skrytykowana....wiec odpuszczam...."


    ODPISUJĘ DESPOTYCZNEJ KRÓLOWEJ

    Lauro mam udostępnić wszystkie twoje pw do mnie jak mnie potraktowałaś więc przestań pisać że Cię wyrzuciłam, nie byłaś aktywna na moim forum NIGDY zalogowałaś się i wysłałaś zaproszenia pomijając mnie, bo tam mam inny nik i jestem adminem drugim, i szefową główną, no i Admina Juniora nie napisałaś nawet część w części otwartej, i miały cię dziewczyny wpuścić na forum gdzie piszemy o rodzinie dzieciach problemach o życiu
    Jesteś cwana, i naprawdę potrafisz ludziom ciemnotę wciskać .
    Brata się nie boję, to Ty dałaś mi taki a nie inny kego wizerunek.
    Zresztą wedle Twojego powiedzenia banujemy ludzi ktorzy siejązamęt zastosowałam to na swoim forum
    wiesz kto od miecza wojuje ten od miecza ginie.

    Tak wygląda moja skrzynka pocztowa pierwsza strona tylko Laury pw .


    Załączniki:

    17.jpg [ 232.84 KiB | Obejrzany 3 razy ]

    Trzynastka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celinko jak śmiałaś na swoim forum zbanować boską królową???
      Przez Ciebie nie może ona zarzucić wędki, co ja gadam całej sieci, aby nałowić nowe Elfiki do swego królestwa. To był Twój wielki błąd i anielska cierpliwość królowej sięgnęła zenitu. Jak śmiesz wchodzić na elfie forum po tym co zrobiłaś?
      Nie wstyd Ci:):):):):):):):):):):):)
      V.

      Usuń
  3. Mnie się wydaje, że post Norbusa chwalący Tośka i jego błyskotliwość był ironiczny i złośliwy. Tosiek to miły gość, ale tak zmanipulowany przez Laurkę , że szkoda słów. Co innego Sukulent- zna Laurę, jej zagrywki a tak daje sobą manipulować i jeszcze Brata oskarża!
    Na trzynastce się nie skończy. Jest jeszcze pare osób by i je obrobić.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celinko wyluzuj, nie Ty pierwsza i nie ostatnia jesteś sponiewierana przez Laurę. Taka Alicja na przykład, chyba najwięcej ze wszystkich dostała w kość od Pani Laury, ale była lojalna do końca choć potrafiła pazurki pokazać i Laurek liczył się z jej zdaniem. Jak widać i lojalność Ali wyczerpała się. Przez te lata będąc na elfach Alicja zachowała jednak dystans do wielu spraw.
      Bracie może następny temat napisz o osobach sponiewieranych przez Laurę. Jest ich trochę! Może ma ktoś kontakt z Alą i Ala nie będzie miała nic przeciwko by opisać jej historię i to jak ją Laurek traktował. To temat rzeka jest.

      Usuń
    2. To jest dobra myśl i spróbuję skontaktować się z Alicją.
      Tak czy inaczej napiszę w jednym z najbliższych wątków o ludziach których Laura sponiewierała, bo ten proceder trzeba jej przerwać.
      A Celinka ucierpiała dalece mniej od niektórych, i musi przyznać, że starałem się aby ucierpiała znacznie mniej :( Niestety nie udało się, widocznie byłem za mało przekonujący ;)
      Ale lepiej późno niż wcale. Znalem takich którzy będąc nieuleczalnie chorzy - służyli jej do końca dni swoich a kiedy już nie mieli siły nawet pisać - wyrzuciła jak zużytą ścierkę. To temat rzeka jest!
      Dominik.

      Usuń
    3. Mnie to się od wczoraj wydaje, że ten Norbus to następny klon Laury i będę się tego trzymać, tak samo jak ona pisze infantylnie i do tego bez polskich liter.

      V.

      Usuń
  4. Tam wielu było wspaniałych userów ,wielu ,żal było patrzeć jak PEREŁKI forum ,ludzie ,KTÓRZY TWORZYLI TO FORUM -NIE ,NIE TY LAURO -TYLKO LUDZIE INTELIGENTNI ,Z CHARYZMĄ ,Z INTELIGENCJĄ ,ONI TWORZYLI TO FORUM-dostawali BAN !!!
    Ale nie- Królowa jest jedna ,PEREŁKA JEDNA ,NIKT NIE MOŻE BYĆ PONAD NIĄ ,INACZEJ BAN !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bracie, nigdy tematu Ci nie zabraknie, bo ten świr wciąż bedzie Ci uch dostarczał. Wstajesz i nie wiesz, czy wejdziesz na forum.

    OdpowiedzUsuń
  6. V- możesz mieć rację. Powiedzonko: :"jesteś wielki" to ulubiony zwrot Laurki. Na elfach Laura ma mnóstwo klonów, jedne już dawno nieaktywne bo zdemaskowane, więc czas uaktywnić następne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Tośku z forum. włamanie na twoje konto śmierdzi mi manipulacją Laurki. Coś mi się zdaje, że ona kazała ci odstawić tą szopkę z włamem. Bo to naprawde dziwne. Mowa o zbanowanym ip. Twoje domysły co do hackingu i nagle bum. brat wlazł Ci na konto i pozamieniał hasła. I Laura musiała Ci nowe konto aktywować. To straszne. albo u ciebie pamięć już nie ta i haseł zaponinasz albo uważasz ,że otaczają was sami idioci. No tak...kilku tam jeszcze takich zostało co uwierzą w każda bajkę królowej.
    Ramka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosiek może też być nieświadomy całej intrygi, a że łatwowierny jak mało kto, to szkoda go:(
      W końcu zamienić Userowi hasło to dla Admina minuta roboty.
      Zamieniam komuś hasło, on robi krzyk a ja mam powód do odgrywania się na upatrzonych Elfikach - Laurek nie takie numery już robił .. NA GŁODZIE .. hehe.
      Dominik.

      Usuń
  8. Tak, parę osób jeszcze jest. Dziś się przekonałam, że sukulent też sie do nich zalicz. Żal.

    OdpowiedzUsuń
  9. I królowa Nam do reszty zgłupiała, nakręcała się cały Boży dzień i na koniec
    opiła się krwi Biedroneczka zbanowana, zbanowany Maverick to według królowej
    jedna i ta sama osoba czyli Braciszek:):):):):):)
    w kolejce do bana stoją Cogito i Zerocin. Cogito czeka na rzeź z pieśnią na ustach:

    "to nam sie Królowa wku****
    a przecież była taka miła
    i poszły w ruch epitety
    (ty chamie,psychopato)
    skuteczność władzy jest olbrzymia
    olaboga zgłupiała ? co ona wyczynia ?
    wywala na zbity pysk wszystkich
    (
    Cytuj:
    brat już zbanowany, za chwile poleci za nim Biedroneczka, zerocin i ten glupio i strasznie smiesznie przemadrzaly cogito13.
    )tych już wśród was nima
    cześć ich pamięci
    polegli w obronie wolności
    w walce z idiotyzmem admina"

    V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila ... zaraz .. O_O !!! Jakie q.va "cześć pamięci: ??? Chciałem ogłosić że pogłoski o moim zbanowaniu są przedwczesne ;)))
      Mam ja wykupioną miejscówkę na bagnach i miewam się tm jak najlepiej :)
      Z idiotyzmem Adminki zamierzam walczyć do zwycięstwa i licze na Wasza pomoc!
      Z Krainy Elfów pozdrawia wszystkich Brat Dominik !!! hehe

      Usuń
    2. ładnie, ładnie - jakiś tunel do bagna wykopał ? ;)

      Gall Anonim

      Usuń
  10. Już się nasyciła, a teraz weźmie garść tabletek i będzie obmyślała plan likwidacji na jutro!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Bracie.

    Nie bede pisal o tym jaka jest Laura, bo szkoda czasu na pisanie rzeczy ktore doskonale wiemy obydwoje, pisze natomiast z propozycja. Ty masz wiedze ktora moze mi sie przydac do tego, abysmy oboje mieli satysfakcje.

    Nie podales na stronie zadnego kontaktu do siebie dlatego pisze w komentarzu. Skoro nie podales to pewnie podawac nie chcesz, wiec zostawie swoj kontakt: tfhsq@lykamspam.pl
    To mail tymczasowy. Kazdy kto czyta komentarze moze do mnie na niego napisac i nie bede mial pewnosci czy to Ty piszesz, czy ktos inny (np Laura). Dlatego czekam na wiadomosc od Ciebie, a jako potwierdzenie napisz w kolejnej notce to, co zapowiesz w mailu do mnie. Tak zebym mial pewnosc, ze pisze z Toba. Wowczas bede mogl podac Ci mojego wlasciwego maila.

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;))
      Nieuważna jesteś nieco ;) Mój adres mailowy to Królowa Laura, wraz ze swą kumpelą Smoczycą, rozpowszechniły na Elfach nielegalnie chyba w stu miejscach.
      Na TYM Blogu też w zakończeniu wątku o tytule "Cel tego Bloga" wyraźnie proszę o współpracę wszystkich którym jest bliski los gnębionych przez Laurę Adminkę Forum Elfów - podając mój adres mailowy.
      Zapraszam do korespondencji i pozdrawiam.
      Brat Dominik.

      Usuń
  12. Cogito13 też już poleciał...Kto następny? :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. A jakie ładne czerwone napisy mają Biedroneczka,Maverick i Cogito...Za chamstwo zostałem wyrzucony z forum lub byłem chamski i zostałem zbanowany.Toż to pod sąd sie należy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwaga na nowe klony Laury. Pojawiły sie trzy:
    -Dragon- użytkownik z trzema postami, ale świetnie obeznany w sytuacji elfów;
    -Norbus-
    -iskierka-nieaktywna od roku, wczoraj sie pojawiła,hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Laura w-krainie elfow
    21:31 (11 godz. temu)
    do mnie
    Mowi mi i pytam dlaczego bylas niegrzeczna? jezeli nie bedziesz mi dokuczala to zdejme bana, uwierz mi ze mi nie zalezy na ilosci ludzi, tylko na jakosci i powyrzucam wszystkich awanturnikow, bo nie po to prowadze forum, zeby uzerac sie z awanturnikami.

    buhahaha ! Lubię takie wiadomości dostawać ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jika... dostąpiłaś łaski Pani - doceń to i ukorz się.. ;))
      Napisz że będziesz grzeczniutka , dorzuć coś ,że Laurka jest mądra jak nie wiesz co (albo jeszcze mądrzejsza), i bardzo kochana i jeszcze Modem będziesz w tym roku! Otworzyła się przed Tobą szansa!
      Nie spieprz tego .. D.

      Usuń
    2. A może założymy swoje własne forum ? :P

      Usuń
    3. Potrzebny jest ktoś z inicjatywą a najlepiej Grupa.
      Mnie codziennie kilka osób prosi o polecenie jakiegoś Forum , ale przecież nie polecę komuś Forum na którym zalatuje znajomym smrodem - a Śmierdziel jest na wszystkich okolicznych forach.
      Rozkładam więc ręce i odpowiadam - SORRY, sam bym gdzieś się zarejestrował, ale nie znam takiego fajnego miejsca/forum, które mógłbym z czystym sumieniem polecić :((
      Dlatego sprawa jest otwarta i ze swej strony chętnie się na takim Forum zarejestruję, popiszę i udzielę wszelkiego poparcia, jednak póki choć jeden Użytkownik zwabiony na Elfy jest tam gnębiony przez Adminkę-Laurę - będę robił przede wszystkim to, co zapowiedziałem na Blogu.
      D.

      Usuń
  16. Zapomniałeś Braciszku napisać, że musi przeprosić i to na ogólnym żeby wszyscy przeczytali,hehe.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak / tak ... przeprosiny to PODSTAWA ! Koniecznie publiczne!
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skądś to znam hahhahhhaaa albo - albo wybieraj :D

      Usuń
  18. Nie mogę znieść bezczelności Smoka, ta bezczelna baba, strasznie mi gra na nerwach,
    ale bardziej dziwię się osobom, które z nią piszą i utwierdzają ją w przekonaniu, że
    jest zajebiaszcza. Nigdy na Elfach nie będzie dobrze i na nic są ostrzeżenia Brata bo
    na Elfach piszą ludzie, którzy tolerują zachowania Laury i takiej Smoczycy. Już drugi raz widzę wpis Smoka, w którym utwierdza ludzi w przekonaniu, ze miała rację iż nie lubiła Brata. Tego pierwszego wpisu nie skopiowałam, ale ten dzisiejszy tak:

    Smoczuś Temat postu: Re: Dozywotne wyrzucenie z forumWysłany: Pon 12. Lis 2012, 00:16
    Mędrzec Elfów





    Zefir napisał(a):
    Brat od początku kiedy tu był wydawał się osobą niegodną zaufania. Nie chciałem nic mówić, bo nikt by mnie i tak nie słuchał. Dorośli wiedzą lepiej niż jakiś 18latek

    a Smoczyca odpisała:
    No proszę...
    Następna osoba która jednak sięze mną zgadza


    Już by zamilkła, a wciąż dorzuca do pieca, jak można być tak zakłamaną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wiesz jak SKUNKS przypomina o swoim istnieniu??
      ;)))) D.

      Usuń
    2. No cóż widocznie nie wstydzi się tych maili i tych wyzwisk jakie rzucała a wręcz czuje się dumna wyszła na swoje. O ironio tacy ludzie zawsze mają co chcą bo inni boją się im przeciwstawić.
      Volverin

      Usuń
    3. Bracie piękne porównanie:)

      Volverin, to mnie najbardziej denerwuje bo nie przeciwstawiając się Smoczycy,
      czy choćby ignorując ją, ludzie utwierdzają ją w przekonaniu, że dobrze zrobiła.
      Dlaczego tak ludzie postępują? nie mają ambicji i honoru?

      Usuń
    4. Mówią,że rude jest fałszywe ale ja tam się nie znam. Ja tylko tu sprzątam.

      W ogóle sami sobie jesteśmy winni ( to jest według mnie cała nauka aż do poziomu naszej państwowości, małżeństw itp - nie przesadzam nic a nic. mam to spraktykowane boleśnie ) ...do czego zmierzam ? BUDUJEMY NA KŁAMSTWIE. Od samego początku forum Elfów zbudowane jest na " maleńkim " kłamstwie. "Kto ukradł 1 zł ukradnie i tysiąc". Zgodziliśmy się od samego początku na fałsz, na budowanie " zamku na piasku". Jesteśmy zwerbowani poprzez maila, który to sposób jest już po wejściu na forum " zakazaną i haniebną praktyką " . Laura na samym wstępie się przedstawia ale to ignorujemy. No i mamy to co mamy.

      Pozdrawiam Wieńczysław Brzęczyszczykiewicz

      Usuń
  19. A mnie najbardziej zadziwia postawa Marka, który wydawał się być człowiekiem z ugruntowanymi swoimi poglądami. Niestety kilka Jego ostatnich wpisów przeczy tej tezie i zaczyna mi raczej pasować obraz koniunkturalisty...:(

    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - Marek to jest typowy koniunkturalista! On ma na Elfach swoją misję ewangelizacyjną i wychodzi z zasady "co boskie oddaj Bogu, a co cesarskie .. Cesarzowi".
      Jemu jest dokładnie obojętne - KTO będzie tym Cesarzem i co zrobi z jego bliźnimi na Forum. On tego woli nie widzieć i nie słyszeć. Ceni sobie swój spokój jak Sukulent, tyle że zainteresowania mają inne.
      D.

      Usuń
  20. No Marek to Marek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brat!
    Jakie cztery lata? Nowe forum, czyli Rozmowy w krainie elfów, istnieje rok z kawałkiem.Żadne cztery a tym bardziej osiem. Zostało założone w 2011 roku jakoś bodajże na wiosnę albo ewentualnie pod koniec 2010 roku. Moje najnowsze jest od 2 października; 2010 roku i już było, zanim Laura założyła te najnowsze.
    Poprzednie forum, czyli W Krainie Elfów, istniało może 4 lata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forum "W Krainie Elfów" powstało 21 lipca 2008 roku.
      Zawiesiło swe działanie uruchomieniem Forum "Rozmowy w Krainie Elfów" w dniu 12 czerwca 2011 roku.
      Nowe Forum zawisło jako sub-domena, domeny Starego Forum.
      Łatwo policzyć że aktualne Forum Laury funkcjonuje 1 rok i 5 miesięcy.
      Osiem lat temu to Laura uganiała się po czatach internetowych, podrywając facetów jako młoda i śliczna dzierlatka. Nie było to jednak to, i dopiero na Forach poczuła się jak ryba w wodzie.
      Pierwsze Forum w które weszła to było Forum "Laura i Zuzia zapraszają" założone
      26 maja 2006 roku.
      Dominik

      Usuń
    2. Przy okazji - forum LiZ wciąż jest dostępne, sprawdziłem. Zalogowałem się tam 2 stycznia 2008 r.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Zgadza się :
      Login : zerocin
      Tytuł OBSERWATOR
      Sygnatura:
      Nie trzeba rozumieć wszystkiego, ale spróbować nie zaszkodzi.
      Posty 0
      Zarejestrowany 2008-01-02

      Długo obserwowałeś O_O ;))
      D.
      Jakieś wnioski ??

      Usuń
    5. Liczy się pierwsze wrażenie.

      Aleś się tam rozpisał...

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. No mało się pomyliłam... nie wiem czy da się tutaj wstawić screen ale spróbuję.

    http://i49.tinypic.com/ei17qs.png

    Powstało w czerwcu, 2011 roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. ahahahahahaha Oj Brat, jak wy mało wiecie...ahahahahaha

    Pozdrawiam JUPI
    ps

    Zapytaj królową kim jest JUPI, przypuszczam że się przestraszy mojego powrotu...

    OdpowiedzUsuń
  25. Napisałeś Brat w czołówce blogu " GDYBY GŁUPOTA UMIAŁA FRUWAĆ – LATAŁA BY ONA JAK GOŁĘBICA!" A ja jestem ciekaw czy doleciała by do księżyca jak niejaki Gagarin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gagarin do Księżyca ??? O_O No .. to żeś nad Encyklopedią Kosmosu ..posiedział .. hehe. I bądź uprzejmy nie nie zaśmiecać komentarzy - to jest blog! Gdzie Ty tu Księżyc widzisz w treści?
      D.

      Usuń
  26. hahahahah oki już nie będę.......hahahahahaha czułem...

    OdpowiedzUsuń
  27. asiara73.
    Własnie dostałam BANA od Laury .Jako powód napisała ze :plułam na nia na jej PRYWATNYM forum. czy plucie jest ujete w regulaminie? I jak mam na nia pluc ? CYBERPLUCIE?

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.