sobota, 17 listopada 2012

Miłe złego początki..



Witajcie..






Wasze komentarze utwierdzają mnie w przekonaniu że  WARTO BYŁO ten Blog założyć i warto go kontynuować, dopóki choć jednemu Elfowi można pomóc.
Dostałem też wiele maili od (niekiedy) starych też Elfów z podziękowaniami, za otwarcie im oczu na Laurę – Oszustkę.
Jeszcze niedawno takie jej deklaracje :



- były brane całkiem serio.

Minęło 3 tygodnie i jakoś Załgana Kłamczucha nie potrafiła pokazać tych PW, czy tam maili w których jakoby ją straszyłem. A prosiłem o ich pokazanie wielokrotnie !
Są ludzie którzy uwierzyli wtedy w tego strasznego Człowieka i Zboczeńca ... Brata.
Dziś najbardziej śliskim przydupasom Laury zaczyna się zapalać czerwona lampka.

A w Krainie Elfów i szum wody i .. zapach strachu ....
Młode Elfiki mogą nie wiedzieć, ale starzy (a raczej ich niedobitki), wiedzą że Laura sie nie zmienia i onegdaj bywało zupełnie jak teraz..

Wiosną ubiegłego roku w niezbyt odległej Krainie Starych Elfów kwitło Forum Elfów  dwakroć liczniejsze od dzisiejszego i z półmilionowym dorobkiem postów.
Na nieszczęście dla Królowej, będącej na coraz większym głodzie – Elfy dyskutowały sobie beztrosko i nijak nie dawało się uzyskać jakiejś sztuki do odstrzału.
Skonsolidowana ze sobą Kadra współpracowała wzorowo i też nie dawała się sprowokować do utarczki z Królową, a głód doskwierał jej coraz większy.

Ale od czego pomysłowość narkomanki na głodzie?
Kompletnie z zaskoczenia dla wszystkich, wprowadziła do Kadry Forum Moderatorkę Globalną znaną pod nickiem Hybryda. I to był strzał w dziesiątkę! 
Część zszokowanej Kadry zrezygnowała z funkcji, a inni poróżnili się w swych opiniach i komentarzach.
Jednego Moda nawet Adminem przekupiła - miał nicka Hawk.

Tych którzy zrezygnowali, maltretowała na forum przy pomocy paru przydupasów i KLONÓW - okrutnie (podobnie jak Brata w ostatnich tygodniach), a że to nadal było mało, zaczęło się szaleństwo na otwartych polach Krainy, gdzie trup słał się gęsto, ale Elfy nie wpadały w panikę i nie odpuszczały.
Hawk wymyślił sposób na zastraszenie :


Nie pomagały zapewnienia Laury o jej mocnych stronach, (jak teraz!):


Niewiele wniosły wszechobecne KLONY Laury:



Ponieważ pośród rezygnujących była ulubiona przez wszystkich Alicja która też zrezygnowała z funkcji Moda – komando KLONÓW dostało rozkaz Ataku na Alicję, ale potępienia nie uzyskali.


Nawet osobisty poeta nie pomógł, choć z tymi dziećmi to przegiął mocno!

Nie pomógł też wątek pt. „Laura nasza Adminka !!!!!” założony w celu składania hołdów. 




Nawet tak wciągające wątki przestały jakoś Userow wciągać:


Kraina Elfów i Laura zaczęły być w sieci postrzegane jako bagno z wygłodniałym  Krokodylem!

Wtedy Królowa socjopatka przypomniała sobie co piszą o niej w podręcznikach psychiatrycznych:

Socjopaci często zachowują się w autodestrukcyjny sposób, np. po okresie sukcesów, z niezrozumiałych przyczyn niszczą dotychczasowe osiągnięcia.

i wpadła na pomysł genialny w swej prostocie i mający tylko jedną wadę – konieczność wyrzucenia na śmietnik blisko trzyletniej pracy setek Użytkowników, w postaci połowy miliona Ich postów.


A pieprzyć tam półtora tysiąca zarejestrowanych Userów i ich posty jak nie chcą Pani służyć!




 I wywiesiła banner:


Zaczęły sie przetargi o dostąpienie zaszczytu otrzymania miejscówki na to Nowe Cudowne Forum, gdzie wszyscy będą tak szczęśliwi że NIKT NIE ODEJDZIE i nie będzie ŻADNYCH ZADYM.



Ale nie wszyscy garneli się na nowe bagnisko:


Przeprowadzka nastąpiła 12 czerwca a zaszczytu wstępu do Krainy Szczęśliwości dostąpili wytypowani imiennie Userzy, którzy mogli potem rekomendować kolejnych, jednak biorąc za nich odpowiedzialność.

Po przeprowadzce każdy zaszczycony otrzymał instrukcje a na widocznych miejscach rozwieszono plakaty:


Po kilku dniach adres nowego Forum wyciekł jednak na zewnątrz i było jasne że całą konspirację szlag trafił.


Rozpoczęła prace Inkwizycja Laurowa.
Pierwszy w tydzień po otwarciu nowego Forum, pod nóź poszedł Neiel, ten sam który tak Laurze słodził, za co dostąpił zaszczytu wejścia do Elity Nowego Forum.



Miał być Pierwszy Bal > był Pierwszy Ban!


Pomocnik naczelnego Inkwizytora – Hawk założył specjalną Czarną Księgę gdzie Elfy miały wpisywać donosy i podejrzenia co do ew. szpiegów na Forum, (skąd my to znamy?) 




Blady strach padł na Elfy i nikt już nikomu nie wierzył, ale kogoś trzeba było poświęcić, bo Królowa wygłodniała , no to poświęcono .. Janka.
Janek się bronił bo skąd miał chłopina wiedzieć, że u Laury wyrok zapada najpierw a dopiero jest formułowane oskarżenie .


Coralgol (ten sam!) jakoś ocalał, bo Laur juz się nasycił chwilowo.



Choć wszystko co działo się na Nowych Bagnach objęte było tajemnicą, na Starych nadal nie wszyscy sie palili do tej nowej Krainy szczęśliwosci:


Wobec tego Hawk zakomunikował o zamknięciu starych bagnisk:


 I tak się zaczęła historia Nowego Wspaniałego Forum Elfów, na którym szaleje ta sama ciągle Laura.


Jak widać szaleństwo Adminki Forum Elfów nie jest zjawiskiem ami zaskakującym, ani nowym.

Dobrze radziła Nutka:


 - ale nawet rady Nutki nic nie pomogły – rok minął z okładem, a Królowa Elfów nie poprawiła się nic.. a nic ani „z wyglądu” ani „z rozumu”.


















(wszelkie podobieństwo do Katarzyny Laury Nowak jest całkowicie przypadkowe).

Dalsze losy Laury Królowej Elfow opowiem w innyych wątkach , (a były jeszcze bardziej  dramatyczne i trup słał się gęsto).
A gustowne ubranko ciągle czeka:



















Co ze smutkiem konstatuje:

Wasz Brat Dominik











I jeszcze errata do poprzednich wątków:

- było: 
 










 - winno być: 



36 komentarzy:

  1. No nie skąd My to wszystko znamy, Laura jest niereformowalna, powiem więcej jej szaleństwo się potęguje, pączkuje, czy jak to zwał, w każdym bądź razie szaleństwo zakreśla coraz większe obszary...
    Dzięki Bracie, za to, że postanowiłeś otworzyć nam oczy, już i tak szeroko otwarte, ale dzięki temu dzisiejszemu odcinkowi wreszcie poznałam przyczynę konfliktu. Proszę o więcej takich historycznych odcinków.
    Viki

    OdpowiedzUsuń

  2. Dołaczyłam do elfów 15 marca 2011. i nic nie pamiętam... w sensie jakichś zawirowań, jakichś knowań szefowej. Pamiętam pochwały, anioły... Czyli jestem idealnym przykładem narybku- nieświadomego niczego...na szczęście szybko wyrosła ze mnie niezła rybka...
    Ps. hybryda zainsynuowała że temat poświęcony na blogu smokowi jest tematem wychwlającym smoka pos niebiosa. Prosze oto sprostowac bo jeszcze ktoś uwierzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie w ten sposób wyraziła się Hybryda bo nie mogę tego znaleźć?
      Tu na Blogu?

      Usuń
    2. Na montecristo...stwierdziła, że nie czytała ale od razu pomyślała, że Brat chwalił smoka, a jak zobaczył, że inni go tutaj objeżdżają to tez zaczał tak pisać...
      I od razu napiszę, że nie chodzi o to, by dokopac hybci, tylko chodzi o to, by i inni nie pomyśleli,ze brat chwali smoka za konfidencję

      Usuń
  3. Och Braciszu, napiszę tylko jedno historia cały czas się powtarza. Teraz podobno też Laura chce zamknąć forum i przenieść się ponownie i zaczynac od 0, ale czy to coś da?
    Zmieniło się tylko jedno - nicki klonów.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczerpnęłam słowa Laury z 2009 roku zamieszczone na http://www.kim-jest-laura.tk

    "Kto do nich dolaczyl, kto u nich pisze u nas nie jest mile widziany i bede to zawsze powtarzala..."
    Laura jest konsekwentna...do tej pory sie tego trzyma...jak i wielu innych mechanizmów
    Brat kiedy napiszesz jak się zużywają moderatorzy i Adminowie. czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderator jest bardziej łakomym kąskiem niż zwykły Elfik, a już Admin...hoho.. palce lizać! ;))
      Jednak Modzi czy Admini, są zazwyczaj lepiej zorientowani w procederze, (mają dostęp do miejsc niedostępnych dla szarego Elfika ), stąd Mod albo Admin w sosie własnym, to jak prawdziwa japońska sushi ;)
      Napiszę coś o tym na Blogu, jak tylko pokonam deficyt czasu.
      Dominik.

      Usuń
  5. Przeczytałam i stwierdzam że też byłam młodą rybką, złowioną i zaczarowaną dobrocią, Piątek 31. Sierpnia 2012, 14:52, ale gdzie za słodko człowiek sam zaczyna się zastanawiać czy to realne!! No i ta rybka troszkę zębata jak dla Laurki się zdała, więc żeby podporządkować adminem ją Laura mianowała... naprawdę muszę napisać że jestem szczęśliwa że byłam na tym forum adminem miesiąc i w porę połapałam się na czym ta gra polega, a ze Brat mnie uprzedził (dziękuję :) ) byłam na tyle czujna żeby zwracać uwagę na szczegóły i nie dać się wciągnąć w gnojenie innych ludzi co szefowej sprawia najwięcej przyjemności. Wyleciałam dnia pamiętnego Nie 11. Listopada 2012, 18:27 i wcale nie żałuję tego :D

    Wracając do słodkiej ale kłamliwej osoby Laury, czytając jej posty SAMO - WYCHWALAJĄCE to aż człowieka ciągnie na wymioty, ktoś kiedyś powiedział jak darowałaś to nie wypominaj, bo wtedy to NIC NIE ZNACZY,to jakbyś nigdy nie darował nic.
    Pozdrawiam Was serdecznie 13

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja jestem z tych najstarszych :) Na razie
    Styczeń 2008 zwerbowana z innego forum ,stara zagrywka Laury ..Weszłam i od razu tez sie dałam złapać na słodkie slówka Laury ,na teksty jakie Ona pisze ,nosz Anioł ,nie człowiek ,sobie myślę .I ludzie ,różnorodnośc fantastycznych ludzi ...Ale coś zaczęło mi nie pasować , wychodziło z niej to co prawdziwe .Wyciągnęla na światło dzienne swojej koleżanki jej prywatność (już wtedy pomyślałam ,że chyba musi zaglądac na PW ,ale jeszcze byłam ogłupiała .Nie miała dla niej litości -obłudnie ,paskudnie obmówiła ją przy całym forum . Zaczęlismy stawac po stronie pokrzywdzonej userki ,a nasze posty znikały -jeden ,za drugim - nawet nikt kto wchodził nie mógł przeczytac o co chodzi ...Mysle sobie ,no jak mozna komuś usuwac posty ,żeby były chamskie ,ordynarne ,kogos niszczące ,to taak . Ale tam byla prawda . Zaczęły się bany -jeden za drugim ,usuwanie ludzi za prawdę .I Laura pisze do mnie :chcesz byc modem '' -sobie myslę ,o co chodzi ,i odmówiłam ,zostałam pierwszego bana :) No cóż trudno .
    w marcu 2011 weszłam ponownie ,rzeczywiście forum pieknie rozkwitło i cisza ...wspaniali ,inteligentni ludzie ,mający swoje zdanie , tworzący fajne tematy -FORUM ROZKWITŁO ,LAURA poszłą jakby w cień ,tak nie mogło być i tak jak pisze Braciszek ,pojawiały się klony -WANDZIA ,IZUNIA ,JOASIA ITD ,ITD Podjudzające atmosferę , napadające fajnych userów ,którzy mieli swoje zdanie i Laura wiedziała ,że jak ich ''pokłuje '' zareagują ..I Kari -to było objawienie dla jej forum .Dziewczyna zagubiona ,chora ,ale tak łątwo było i jest nia manipulować ,Ona siedziałą cicho ,wysyłała do wszelakich burd Kari ,a Ona za Laura jak w ogień . Za własne zdanie -.dostałam ponownego bana .Teraz wwchodząc jako Kasia ,wiedziałam ,że bedzie wiedzieć ,że to Ja -mam stałe IP ,wiem ,że chciałą mnie wyrzucić od razu ,BO MAM SWOJE ZDANIE , i tu dziekuję Bratu ,bo wiem ,jak musiał się nieżle napocic ,abym tam była -DZIĘKUJĘ CI JESZCZE RAZ !!!
    Tylko teraz dostałam bana za nic ,a nie ,napisałą ,że zabieram jej userów na montecristo ,tylko ,żeby mi sie chciało .A później na te jej głupie PW po prostu nie odpisywałam ,więc totalne zignorowanie Królowej ,a tak nie można ,nastepny ban ....Tylko ,że teraz mnie to bawi i tak naprawdę ,żal mi tej kobiety :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie w tej całej paranoi chodzi o to co dalej? Z samą Laurą. Ten blog jest pozyteczny i potrzebny dla uzytkowniów(budzi swiadomosc) , może ciut dla niej samej przez sekundę refleksji.
    Czy jej mankament psychiczny można wyleczyć?
    Czy ona podejmie jeszcze jedną próbę skorzystania z pomocy lekarskiej?
    Czy Laura ma bliską osobę, której starczy cieprliwosci zeby dac pałer, ciagnac za uszy do zmian?
    Bo jeśli faktycznie cierpi ona na dysfunkcje jaką jest socjopatia to ciężko jej się żyje o ile jest swiadoma tego ze to anormalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuj pasożytów. To nasza Słowiańska lekcja,że zawsze się nad wszystkimi pochylamy. Ratuj swoich a pasożyta zostaw. Jest taka przypowieść ( nawet gdzieś na You Tube była jako gawęda starego Indianina ale nie mogę znaleźć) . Kobieta znalazła przemarzniętego węża czy żmiję na drodze. zabrała stworzenie do domu, wypielęgnowała. ....no i gad gdy wydobrzał - ukąsił. kobieta w niemym zdziwieniu w ostatnich chwilach życia pyta:" dlaczego to zrobiłaś ?" . Pada odpowiedź: " a na coś ty głupia liczyła ? TAKĄ MAM NATURĘ.

      Grasuje tu jeszcze inna gadzina "Smoczuś" ( dawniej " Smok") . Strzeżcie się fałszywca. To ta sama rodzina. Laurko nie jest uleczalny - taka jej natura. Nie ma nic do leczenia. Jeśli coś mówiła o leczeniu to kłamie. Kłamstwo jest ich orężem.

      Usuń
    2. A to druga strona medalu.

      Muszę to przemyśleć.

      (mnie z kolei przypomina się opowiadanie na temat - dlaczego zwierzeta sie zjadaja, ktos tam chodził i pytał chyba krolik, pytał zwierzat dlaczego sie nawzajem pożeramy, czy to jest konieczne az w koncu stanął sobie nad rzeką, wyszedł z niej krokodyl i go zjadł a echo zaszeptało- bo takie jest prawo życia ...)
      Mało ma to związku z tematyką bloga ale niech już sobie zostanie;)
      pozdr.

      Usuń
    3. O ile naturą żmiji było kąsanie tak człowiek ma tę możliwość , że może nad sobą pracować bo jego naturą jest rozwój.
      Ale przyznam rację jeśli ktoś powie, że trzeba często przytrzeć komuś uszu żeby się we własnej paranoi przejrzał.
      Tak dla zdrowotności.
      I odejść.

      Usuń
    4. Nic dodać , nic ująć do komentarza o wężu i gadzinie zwącej się OkoSmoka, a nazywanej Smoczycą. Ten CZŁEKOPODOBNY STWÓR nie ma normalnych cech ludzkich, a raczej naturę opisanego wyżej węża i NIE WOLNO MU W NICZYM UFAĆ.
      Potrafi sprytniej się maskować niż Laura, ale jest od niej wredniejszy.
      Mógłbym wiele na ten temat bo nie wszystko zostało ujawnione, ale byłoby poniżej mojej godności poświęcanie czemuś takiemu miejsca na Moim Blogu.
      Mogę Wam dać tylko moje słowo, że żyję już długo i różne szuje w ludzkiej skórze spotykałem, ale tak zdradliwego śmierdziela nigdy nie spotkałem.
      Nie zaryzykuję przebywania w pobliżu, bo przejdę smrodem skunksa,(Rameczka coś o tym wie!).
      Dominik

      Usuń
    5. Tu macie filmik na temat Laurkowego fenomenu http://youtu.be/mfEESo6nXj0?t=7m39s

      Usuń
  8. hehehe z ostatniej chwili!!

    Wotum nieufności
    UNREAD_POSTWysłany: Sob 17. Lis 2012, 20:25
    Awatar użytkownika
    Książę Elfów
    Książę Elfów

    Dołączenie: Wto 14. Cze 2011, 09:37
    Posty: 1036
    Miejscowość: Sudety
    Droga Lauro, Droga Przyjaciółko...Ponieważ, sytuacja na tym forum jest nie dobra, za sprawą wzajemnych oskarżeń...i poniżania...Które godzą w godność człowieka i praw, jakie przysługują godności i poszanowania człowieka...Zarzuca mi się rzeczy, na które nie mogę obojętnie przejść.Na tym forum mam mnóstwo przyjaciół, za których dał bym sobie każdą winę przypisać aby mnie karano aby tylko moi Przyjaciele byli tymi, co są...Bardzo ich kocham... i Ciebie kocham jak Przyjaciela...Dla mnie wartość człowieka jest najwyższa...Nie zależnie kim jesteśmy - Murzyn czy biały... -jest to człowiek...Zawsze kieruję się szlachetnością i ufnością..., szczerością ...Choć Kocham Was Wszystkich , chcę odejść z tego forum...nie godząc się z zarzutami pod moim adresem...Bardzo kocham to forum...i Ciebie Przyjacielu...Proszę, o wotum nieufności dla mnie...Jeśli, będę musiał odejść, odejdę...

    Z całym Szacunkiem dla moich Przyjaciół,

    Tosiek.

    nie no kurwa nie mogę już :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny Tosiek, przeżuty, wymiętoszony i nadal głowę pod topór kładzie. Ale jakoś ciężko mi uwierzyć że on tak kocha wszystkich, jak ma Fb ze znajomych usuwa za to że nie jest się przydupasem pani Laureczki. Śmiechu warte.

      Usuń
  9. Pic na wodę fotomontaż. A gdzie Tosiek pójdzie i co będzie robił. Zostanie, tak jak Norbus, który parę dni temu się żegnał, a pisze w najlepsze.
    Tosiek osoba która chce odejść odchodzi, a nie zakłada temat pożegnalny.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który o dziwo nie ląduje w koszu!!!!

      Usuń
  10. Z dnia na dzień utwierdzam się w przekonaniu, że na tym forum są ludzie chorzy. Poziom niektórych tematów jest porażający. To już w pewnych momentach nawet mnie nie śmieszy. To robi się żałosne. Cudowna Adminka i jej "elita" wyrzucają kolejnych użytkowników. Niedługo nie będzie z kim normalnie pogadać.
    A tak zmieniając temat. TO dlaczego powstał konflikt Ty - Laura? Dlaczego ona ciągle tak negatywnie o Tobie pisze? Przepraszam, ale jestem jednym z nowszych użytkowników i nie jestem aż tak zorientowana w temacie.
    Pozdrawiam

    L.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj "L" ;)
    Niestety nie da się odpowiedzieć na Twoje pytanie jednym zdaniem , ani nawet wątkiem na Blogu, ale czytaj Bloga a wszystkie tajemnice osoby nazywającej siebie Laurą powoli ujrzą światło dzienne!
    A czemu Ona źle o mnie pisze? MOŻE MNIE .. NIE LUBI? :((
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubienie osoby swoją drogą, ona w każdym użytkowniku może dopatrzyć się podobieństw do Ciebie, to jest jakaś obsesja. Co chwile jakaś afera. Chore forum, chorzy ludzie.

      L.

      Usuń
  12. Zauważ L , że zbanowano wczoraj ponownie Modevskiego za to, że nie trawił Tośka i wszystko co napisał w swoim wątku powitalnym było prawdą. Większe cuda się dział...nie spodobał sie avek innego użytkownika admince lub chorej kari i użytkownik miał postawione ultimatum-zmiana avka albo ban.
    Tosiek nie odszedł co było do przewidzenia.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam całą tą sytuację z Modevskim. Zajęłam się czymś innym, może przez 10 min, a potem patrzę a on jest zbanowany. Nie rozumiem to po co Laura go odbanowała, żeby potem znowu pokazać władze nad użytkownikami?
      A o tym awatarze to nie słyszałam, aż mnie ciekawi co to była za obrazek.

      L.

      Usuń
  13. A Bona nadal sie trzyma,ale chyba dlatego że niewiele pisze :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do Bony to niedawno o mało nie wyleciała z niejaką Romaną która zawzięcie Bony broniła.A Laura od razu komunikat ze Romana juz byla na forum bo IP nie klamie :)) A może to Brat? ehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  15. L przeczytaj uważnie wątek powitalny Maverica (o ile jeszcze jest). Został odbanowany tylko po to by przeprosić Tośka. Ten sie jednak nie ugiął i wypruł co mu leży na wątrobie .Laura domaga się przeprosin w poście który napisała.
    Nic złego w avku nie było- był jakby z horroru , ale biedna chora kari sie go bała i nakazano użytkownikowi go zmienić.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie pomyliłam nicki zamiast Maveric powinno być Modevski.
    Fajny temat założyła też Fantazja: "Apel". Ciekawe co na to Laura,hehe..

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zastanawia mnie fakt, że Laura odbanowała Merdevskiego, a zrobiła to tylko po to, aby przeprosił Tośka. Widać, że krnąbrny Merdevski, nie miał zamiaru tego zrobić, mało tego wygarnął wszystko co sadził o biednym Tośku, ale moim zdaniem przeholował z tą prawdą. Zrobił to bez żadnego taktu i w bardzo wulgarny sposób, czyniąc swą wypowiedzią ogromną przykrość Tośkowi. To schorowany człowiek i uderzając w Tośka bardzo mnie zniesmaczył. Dlaczego nie wypalił do Anda, który potrafiłby się obronić? Albo i tak wiedząc, że będzie zbanowany nie pojechał po Laurze? Atakując słabszego od siebie i nie potrafiącego się bronić Tośka, wylał swą wściekłość na osobę, która bardzo wzięła do siebie te słowa:


    Cytuj:
    To była Laury decyzja..., przy mojej aprobacie...
    Aczkolwiek sprawa dotyczyła mnie i tylko mnie i całokształtu wypowiedzi pod moim adresem...

    Nie oszukujmy się, nic nie znaczysz na tym forum. Jestem bardziej skłonny stwierdzić, że się nad tobą litują, jak zresztą nad każdą słabą jednostką. Wybaczcie, to moja opinia, i mam to gdzieś, czy wam ona odpowiada.
    Cytuj:
    Więc , nie róbmy z tego konfliktu nowego ponieważ, jestem daleki od konfliktu... lecz żądam należyty szacunek dla mojej osoby...

    Nie odczuwam emocji w życiu, i ty myślisz, że jesteś skłonny wzbudzić we mnie agresję czy doprowadzić do konfliktu? W moich wypowiedziach nie było jakiejś specjalnej złośliwości, ot, zwykła szczerość.
    Cytuj:
    Dla zamknięcia tej sprawy, chcę powiedzieć iż czuję się nie winny niczego, co mi się tu zarzuca... lecz każdy powinien mieć możliwość rehabilitacji...aczkolwiek każda sprawa musi być do końca wyjaśniona...

    Twoje zdania są nielogiczne i bezsensowne, gdyby banowało się za głupotę, pewnie był byś pierwszy w kolejce. Nie wiem czemu wy wszyscy tutaj na forum, bronicie słabszych. Taka jest natura: są drapieżnicy i ich ofiary. Takie coś powinno funkcjonować także na forach. Przecież nie zarzucam Tośkowi czegoś, co jest nieprawdą, raczej stwierdzam i bez skruchy opisuję pewne fakty.
    Tosiu, nic ci nie zarzucam, jedynie mówię, że masz IQ murzyna, z którym się utożsamiasz. To chyba wyjaśnia sprawę i ostatecznie wykazuje, że Tosiek jest po prostu niezbyt inteligentnym, prostym człowiekiem, o niewyrazistych horyzontach, nie zauważającym, że inni wiedzą lepiej i więcej od niego samego - nie ma to na miejscu nikogo obrazić:

    gdybym chciał to zrobić, nazwałbym go chociażby wyruchanym przez murzyńskiego pytona, zcwelonym pedałem, który ssał cipę własnej, umierającej matki, a tego nie zrobiłem, tylko podałem pewne, niezaprzeczalne argumenty - jeżeli chcecie karać za prawdę - to w dupie mam to forum.

    Moim zdaniem mógł sobie darować to ostatnie zdanie oddzielone od reszty wypowiedzi tylko dlatego, że nie wiem jak można inaczej to wyróżnić.

    PS i jeszcze jedno Merdevski, to nie ten sam nick co Maverick, ten sam błąd popełniła Laura banując Mavericka zamiast Merdevskiego. W końcu zbanowała Ich obu. Może wczoraj odbanowując Merdevskiego, znowu pozajączkowały się jej nicki? :):):):)

    V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno wiedziałem, że ten Modevsky to chamisko i prostak. Teraz mogą sie o tym upewnić inni. Brata też czasem ponosi gdy jeździ po Tośku ale na to Tosiek sobie zasłużył. Tosiek kłamie (prawdopodobnie w wyniku choroby) ale ogólnie jest nieszkodliwy. Kopać Tośka tak jak ten "Mordewski"to chamstwo najwyższej miary. Buc i tyle . Do Anda nie podszedł bo są tacy sami.


      To pisałam ja - królewna Śnieżka

      Usuń
  18. Braciszku któregos dnia wśród komentarzy możesz znaleźc taką wiadomośc


    KropelkaRosy (gość) 2012-10-30
    Witaj;)
    Masz super bloga i pieknie piszesz, dlatego tez bardzo serdecznie zapraszam na nasze forum;
    http://www.rozmowy.w-krainie-elfow.com/
    Serdecznie pozdrawiam ;)


    :) :) :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że "nasz najstarszy użytkownik ma 70 lat" - nie będzie ?? :((
      Witaj Kropelko Rosy. Spotkałem kiedyś dziewczynę przy barze, która mi powiedziała "nie dostaniesz ani kropelki". Dopiero potem się dowiedziałem że nazywała się ... Ania Kropelka.
      Dominik.

      Usuń
  19. I bardzo dobrze że mu pojechał. Stary osioł sam prowokował, ma się za nie wiadomo kogo, a jest słabą jednostką, która umyślnie żeruje na tym, że inne, silniejsze jednostki otaczają go ochroną. Argumenty stoją po stronie merdevskiego.

    OdpowiedzUsuń
  20. A będzie, będzie
    jeszcze że tam jest miła i rodzinna atmosfera a do pełni szczęścia brakuje tylko Ciebie ;)


    Szkoda tylko że tam naprawdę jest spora grupa ludzi naprawdę inteligentnych i sympatycznych z którymi chciałoby się kontynuowac znajomośc a tak naprawdę to nie wiadomo gdzie się przenieśc żeby nie śmierdziało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można do Gonza . Tam czysto i schludnie . Admin na poziomie http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/

      Miss Piggy

      Usuń
    2. widać poziom Ci odpowiada skoro tu jesteś ;)

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.