środa, 7 listopada 2012

Ograne numery..



Witajcie.. 
(to dla dziewczyn - żeby nie było ..)

Wczoraj na Naszym Blogu zjawiło sie niemal siedmiuset Gości, z których co dziesiąty napisał komentarz lub opinię. 

 
Nie znalazł się w komentarzach ANI JEDEN argument który sygnalizował by że  Laura cokolwiek zrozumiała i gotowa jest zacząć szanować swój przychówek w Krainie Elfów.

NIE KOCHANI – LAURA NICZEGO NIE ZROZUMIAŁA !

– LAURA CHCE TYLKO DALSZYCH PORCJI NARKOTYKU WŁADZY I POCHLEBSTW!

Za to pojawił sie o 22.15 na Naszym Blogu komentarz dokładnie takiej treści:

Dominik ! Co do tzw. zdolności honorowej. Zadałem sobie trud i sprawdziłem. Ciebie jako tzw. Dominika i Ją jako, tzw. Laurę. Dlaczego oszukujesz swoich Respondentów, niedwuznacznie sugerując, że łączą Was jakiekolwiek więzy pokrewieństwa ? Przecież to nieprawda. Szanuj Swoich Interlokutorów, bo może się okazać, że TEN Brat z tego blogu, to taki sam, jak były admin z Elfów. Andzrej Susłowski ( and1951)
 – dotyczy posta: Smocze odkrycia:

Poniewaz pada w nim poważny zarzut OSZUSTWA z mojej strony, nie wrzucałem go pomiędzy dziesiątki innych komentarzy, ale zdecydowałem o pokazaniu go na Blogu, oraz przyjrzeniu się jak to jest z tym rzekomym MOIM  oszustwem.

W takiej sytuacji 
STAWIAM TEZĘ ŻE AND1951 JEDNOZNACZNIE ZARZUCA SWOJEJ SZEFOWEJ LAURZE – KRÓLOWEJ KRAINY ELFÓW (czy jak to nazywają) – KŁAMSTWO !

Twoja Szefowa Andrzeju jednoznacznie zadeklarowała:



Chcesz powiedzieć że  .. ŁŻE ? 
 

No to długo Ty tym Adminem u niej nie będziesz.

Na razie wszystko idzie według wielokrotnie przerabianego na Forum Elfów szablonu:
„Jeżeli zastraszenie nie odniesie rezultatów 
i Elfy się nie posr.ją ze strachu:
 – DAJ IM NADZIEJĘ !”

No i uruchomiła Laura opcje STRACHU!





I z megafonów poleciało:

"Uwaga, od teraz wolno pisać o Królowej same miłe rzeczy – to nie są ćwiczenia !!!"


Ale Elfy leją na takie strachy i żaden się nie posr.ł zgodnie z planem.


OK – Laura przeszła do Planu „B”.
Wyszedł And 1951 i wypalił że... okres błędów i wypaczeń minął i to co jest teraz Laurce potrzebne właśnie to ... OPOZYCJA!


Na takie dictum to ja wpadłem pod biurko i trochę tam zabawiłem zanim doszedłem do siebie.
 
Wyłażę wreszcie spod tego biurka, a And właśnie obiecuje że żaden post już w kosmos odpalany nie będzie. 

No... myślę , jak ten chłop sobie poradzi bez tego nałogu który tak lubił?


Aż tu z ostatniego rzędu odzywa sie cichutko Biedroneczka że .... właśnie jej post poszedł na orbitę:



Królowa tylko spojrzała i zanotowała sobie w czarnym notesiku „biedroneczka” i rzekla:



Szkoda Biedroneczki.

A Nowy Admin bredzi dalej:



Ciekawe czy Laura o tym wie? Jak wiadomo uwielbia krytykę Swojej Administracji .

Oj Andzie Andzie – są dwie możliwości – albo Ty naprawdę wierzysz w cudowne nawrócenie Laury, albo robisz sobie zwyczajne JAJA z ludzi !
Ja stawiam na to drugie!

Ale skoro już And1951 objął tą zaszczytną funkcję, bodaj jako 24-ty Administrator Krainy Elfów, to pora by może zorganizować konkurs  - jak długo And będzie Adminem Krainy Elfów? Ja stawiam na 1 period.
Zważywszy że okres działania Forum Elfów (Starego i Nowego) biegnie od 21 lipca 2008 – czyli średni okres działania Admina u Laury to nieco ponad 2 miesiące.

A ja sie utrzymalem ponad pięć miesięcy!
ja .. czyli:

 Wasz Brat Dominik
       (Administrator)












I jeszcze 2 prośby do Was:
1. Jestem otwarty na tematy związane z Laurą i Kraina Elfów i napisze o tych aspektach o jakich chcecie sie dowiedzieć – proszę o propozycje na maila lub w komentarzu.
2. Pisząc komentarze czy opinie wpisujcie w odpowiednie okienko swój Nick (nawet jednorazowy) bo nie wpisując - zostajecie anonimami ;)


79 komentarzy:

  1. Braciszku Ty to potrafisz napisać.
    To, że And został andminem wcale mnie nie dziwi, ale dziwię się, ze Trzynastka nie zrezygnowała. Celina wiem , ze czytasz blog, napiszę Ci jedno- spieprzaj z elfów, bo odbije się to na Tobie, a co za tym idzie i na Twoim dziecku. Smród będzie ciągnął się za Tobą latami i trudno będzie go zlikwidować by poprawić swój wizerunek w necie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perunkacperek
    And, miałem o Tobie dobre zdanie, kiedyś nawet uwierzyłem, że możesz i chcesz coś zmienić i spowodować żeby było normalnie (to jeszcze za czasów pierwszego adminowania) ale szybko zrozumiałem, że to nie o to chodziło.

    PS za chiny nie mogę wpisać nicka w komentarz jako,

    OdpowiedzUsuń
  3. And, to ma ciężkie życie,
    bo już o świcie nie wie co z Laurko zrobić,
    aby z twarzą się wyrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. And długo nie wytrzyma i pęknie, to jest pewne i jeszcze bana zarobi!
    Za to jetpilot wrócił po kilku miesiącach i aquajack na stanowisko vipa. Tego drugiego za cholerę nie rozumiem po tym jak go zdjęła z funkcji.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ostatniej chwili Celinka nie jest już adminem technicznym, sama zrezygnowała z tej zaszczytnej funkcji. Brawo Trzynastko, wreszcie przejrzałaś na oczy. Szaleństwo Laury
    sięgnęło Zenitu, paranoja, prawdziwa paranoja...

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  6. Post za postem w koszu , a miało już tam ich nie być.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, And i co Ty na to. Zanim cos napiszesz uzgodnij to ze swoja pania, bo tak wychodzisz na durnia!

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  8. And jak chorągiewka łopocze, wczoraj pisał coś zupełnie innego, a dziś są dość silne wiatry i zmienił front. Podlizuje się królowej i staje się śmieszny.
    Viki

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ktoś mi odpowie co się stało z forum Gonza ?

    Pozdrawiam J-23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci odpowiedziałem ale jak skaczesz po rożnych tematach Bloga i piszesz gdziekolwiek to tak jest, że nie możesz potem znaleźć. Patrz gdzie piszesz (w jakim temacie). D.

      Usuń
    2. Ty odpowiedziałeś,że nie wiesz ale pytam bo może ktoś wie . J-23

      Usuń
    3. Ech J23, Agencie Drogi - napisałem że wiem, ale to było dawno a komentarzy przybywa, więc sobie sam poszukaj ;)) Nie moja wina że piszesz w różnych miejscach i zapominasz gdzie.
      D.

      Usuń
    4. oki , znalazłem . Trochę muli to twoje blogowe królestwo no i wtedy nie mogłem natychmiast dodać posta więc chyba 2 razy pisałem gdzieś to samo. J-23

      Usuń
  10. Dziękuje. Gratuluje trzynastce rezygnacji z adminowania. To dobra decyzja. Dziwię się Andowi. Pozwala robić z siebie idiotę. On pisze końcu banów itp, a Laura w tym czasie robi czystkę- szczególnie wśród tych zorientowanych na Montecristo( na które serdecznie zapraszam. Rozumiem, że mnie zbanowała za chamstwo( kulturalnie prosiłam o to, by przestała kłamać i używać klonów w głosowaniu). Prosiłam, by ten komunikat nie wylądował w koszu...a czy ktoś go widział na forum?
    I dlaczego mam sygnaturę " za chamstwo zostałam zbanowana" to podłość ze strony Laury, że wlazła mi na profil i zrobiła mi taki podpis. może ja wejdę na jej profil na Montecristo i też dopiszę jakąś bzdurę...
    Tylko że ona będzie miała możliwość tam wejść i poprawić, a ja na elfach takiej możliwości nie mam. Wyleciałam jeszcze przed Bratem...
    A może teraz jakieś informacje z forum modów i adminów...jeśli można ;)
    Ramka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ramko, niestety z informacji z forum modów i adminów na razie się nie doczekasz, jest tam ich mało i z dnia na dzień coraz mniej. Siedzą biedni zastraszeni i nie wychylą się choćby nie wiem co. Czytałam o Twoim chamstwie,
      rozbawiło mnie ono bardzo bo jesteś ostatnią osobą, którą bym o to podejrzewała.
      No ale jeśli jesteś przeciw słowom Laury to jesteś chamska bo wszyscy co są przeciwni to chamy, zrzędy i nie miłe osoby, a takich na Elfach być nie może.

      To ja Viki, na razie tyle mogę o sobie napisać.

      Usuń
  11. Ja już się Andowi nie dziwię. Parę razy Laura zrobiła z niego idiotę i to na forum ogólnym. Przyzwyczaił się do tego i przeszło do porządku dziennego. Tylko jak długo And wytrzyma? Oby tylko nie skumał się ponownie z adminką z innego forum, bo Laurek padnie na zawał.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja jeszcze zostanę anonimowa...
    Trzynastko gratuluję dobrej decyzji!!!
    Wszyscy oprócz Anda i Krzyśka widzą zło czychające ze strony Laury.A najbardziej zaślepiony Tosiek liże ją po tyłku jak piesek :) Larwa stwierdziła że ona pozwala na forum na odmienne zdania niż ma ona-ludzie toż to śmiech na sali!!!!Nikt nie ma prawa powiedzieć nic co by się Larwie nie spodobało.I za to sypią się posty do kosza,choć And obiecał...Już prawie zbanowała Bonę...Ciekawe kto następny na liście? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę zrozumieć dlaczego And podpuszcza ludzi.
    Zakłada wątki pisze o grubej kresce,o przebaczeniu, tak było wczoraj,
    a nadal Laura pamięta i mści się na Wszystkich i gania
    zrzędy i atakujących ją i forum. Właśnie Zerocin
    otrzymał ostrzeżenie, a And zakłada wątek Atak na admina
    gdzie ludzie mają podawać swoje ale, oto jego treść


    "Założyłem ten temat, bowiem wielu z Was nie podoba się dzialalność administratorów.
    Ponieważ, w chwili obecnej, jest ich dwóch - Laura i ja, proszę, pomijając Laurę, wszelkiego rodzaju obiekcje kierować do mnie.
    Macie problem z adminami, zgloście to mnie, bo skoro jestem adminem, oznacza to, że utożsamiam się i w pełni legitymizuję poczynania Laury !
    Do pisania, Kochani !
    Och, jak ja uwielbiam, takowe słowne potyczki.........."

    And jakie słowne potyczki no chyba że będziesz w koszu odpowiadał,
    wszystko co nie spodoba się Laurze ląduje w koszu, a ludzie dostają
    ostrzeżenia, więc co, nie wie prawica co robi lewica?
    Czy And kpi sobie z ludzi wymyślając taki temat?
    A może wymyślili to razem, aby pozbyć się zrzęd i ludzi nie przychylnych?
    Tak czy siak, And nie licz na gorącą dyskusję, no chyba, że przyjdziesz tu
    i tutaj będziesz nam odpowiadał na pytania, które mamy do administracji elfów
    bo tam ani nie padną ostre pytania, ani Ty nie odpowiesz prawdy.
    Viki

    OdpowiedzUsuń
  14. And mysli, że jak Laurka robi z niego idiotę to on może z uerów robić idiotów.
    And chłopie jeszcze nie jest za późno- kopnij swoją panią w cztery litery i pokaż , ze masz jaja.
    Co do Tośka, to te jego głupio-mądre posty trzeba czytać pół dnia by zrozumieć o co mu chodzi.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  15. oto kolejny wątek Anda o tytule "ostrzeżenie"


    "Troche humoru Elfowego, bo i siebie samych trzeba umieć się śmiać !
    3 ( trzy ) przykazania, jak przetrwać na Elfach.
    PIERWSZE - nie myśl.
    DRUGIE - jak pomyślisz, to nie pisz tego,
    TRZECIE - jak już napisałeś - to się nie dziw, że jesteś zbanowany !

    Regulamin, co prawda, gwarantuje wolność wypowiedzi i niezbanowanie z powodu wypowiedzi, ale nie gwarantuje niezbanowania po przeczytaniu przez administratora,wypowiedzi."

    OdpowiedzUsuń
  16. Bracie tyle sie ciekawych rzeczy dzieje,And pokazał prawdziwe oblicze,Bona wisi na włosku,Adam zrezygnował a "włascicielka" szaleje w rozpaczy i bezmyslnie zamyka teamaty.kosmiczne jaja

    OdpowiedzUsuń
  17. To było do przewidzenia, że tak się to skończy i na tym nie koniec. Z chwila opublikowania maili i odbanowaniu smoka powstało bagno z przed lat, a Laurek uwielbia te śmierdzące klimaty.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się wydaje, że And robi sobie jaja. Przecież już tyle razy zleciał ze stołka,że chyba już rozumie jak tam naprawdę jest. Widać dobrze się tam bawi.
    Bo chyba nie jest na tyle głupi ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Laura nie tylko Bonie groziła banem..Ale się boję.. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. pierdosłowie co tu czytam :( rzygać się chce dupę liżecie gratulacje składacie a tu już incognito :( wstyd ...no i Ty "Brat" oczywiście masz racje bo mnie się nie podoba sposób prowadzenia forum ale coś takiego poniżej godności faceta - wyjdź z otwarta przyłbicą

    ps. w dupie mam forum "elfów" jestem tam od niedawna ale mierzi mnie szczekanie innych :( na forum dupę lizą a tu są przeciw a gdzie odwaga ? ta tzw.cywilna ,swoje zdanie

    cogito13

    a ps ja tez skorzystam z opcji zapisz i wkleję u elfów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cogito13 - chwała Ci za to że masz otwarta przyłbicę, tylko gdzie Ty chłopie widzisz u mnie zamkniętą ??? O_O
      Jeżeli ktoś tu wyszedł z otwartą przyłbica to ja byłem pierwszy!
      WIĘC CZEGO JESZCZE OCZEKUJESZ ??
      D.

      Usuń
    2. Tak, Dominiku. W sprawie Waszego pokrewieństwa Laura kłamała. I Ty doskonale o tym wiesz i godziłeś się na to, bowiem była na ówczesnym, personalnie, Forum, niesamowita opozycja, by uczynić Cię modem. Nie, nie adminem, a tylko modem. Czyżbyś zapomniał? Chcesz uchodzić za Jedynego Sprawiedliwego na Swoim blogu, ale to nie jest tak, że Ty masz monopol na prawdę i rację.
      Dziwię się Tobie, że założyłeś blog antylaurowski. Tak mocno jesteś niedowartościowany życiowo, że musisz się dowartościować takim sposobem?
      Andrzej Susłowski ( and1951)

      Usuń
    3. Zatem godzisz się lizać łapę takiego Załgańca ??? O_O
      Ten blog jest moim kawałkiem internetu, tak jak Elfy są Laury kawałkiem i nic Ci do tego, bo u mnie nie masz już "zdolności honorowej", odkąd okazało się żeś człowiek inteligentny wprawdzie i ze sporą wiedzą, ale niestety BEZ ZASAD HONOROWYCH.
      Ja Cię ich uczył nie będę, ale też do dyskusji z Tobą się zniżał też nie będę, bo nie jesteś człowiekiem przyzwoitym.
      Dopóki jednak nie przekroczysz pewnych granic kultury, pisać tutaj możesz, aby przyzwoici ludzie utwierdzili się w opinii na Twój temat.
      Dominik.

      Usuń
    4. And ,ja jako osoba w pełni świadoma swoich myśli ,widząca już wiele lat co się dzieje u Laury ,moge powiedziec jedno -jesteś lizusem .Nie wazne czy Dominik to jej brat ,święty ,ojciec , sama pisała ,że to jej brat ,ale to nie wazne .Widzę ,że teraz piszesz puenty jaki to jestes doskonały ,jakie cudne to forum ,a to dno ! Facet masz jaja ,to zachowuj sie jak facet z jajem .Chyba ,że masz w tym jakis interes ,to brawo !

      Usuń
  21. cogito13- Ci co mieli odwagę mieć swoje zdanie i odwagę cywilną są zbanowani. Uważaj bo i Ciebie to czeka, za to, ze masz w dupie elfy,hehe.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zbanuje mnie i pozbawi tego,ze będę mógł nadal zapładniać i mieć dzieci :) sadzisz,ze naprawdę się banem przejmuje ? zamiast klapać zębami powinniście zrobic cos bez Was forum nie istnieje i to jest prawda

      Usuń
  22. "ps. w dupie mam forum "elfów" jestem tam od niedawna ale mierzi mnie szczekanie innych :( na forum dupę lizą a tu są przeciw a gdzie odwaga ? ta tzw.cywilna ,swoje zdanie "
    Na forum złożyłam otwarcie Celince gratulacje.
    Moje zdanie jest w koszu .
    Karpatka

    OdpowiedzUsuń
  23. Karpatko chodź na Montecristo. Czekamy tam na Ciebie.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło mi , ale to nie takie proste. Wiadomo czemu .
    Karpatka

    OdpowiedzUsuń
  25. Boisz się, ze bana Ci da?
    Parę osób dzisiaj się zarejestrowało i nadal są na elfach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie o tym myślałam .To już chyba jasne co mam na myśli.
    Karpatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu - to oczywiste bo ja mam ten sam problem.
      Chyba nie muszę pisać jak się nazywa a nawet mi się nie chce.. :-X

      Usuń
  27. Aha, czyli pilnujesz by Ci dupy nie obrobili na elfach.
    Danusiu i tak to zrobią. Jeżeli nie na ogólnym to w dziale dla modów.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusek, myślę, że Karpatce chodzi o pewną osobę, która jest na Montecristo.

      Usuń
  28. Cogito13 a co mozemy zrobić? Nic. Wszyscy co tutaj teraz piszą starali się by elfy były fajnym forum, ale pani Laurce taka atmosferka nie odpowiada. Ona kocha zadymy, smród i odór. Nie bez przyczyny nazwano ja na pewnym forum krokodylem.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hehe, nie załapałam, że o smoka chodzi.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak Bracie,dojrzałam...:)))

    Cogito13,ja też pisałam na forum o tym co mnie boli,pisałam prawdę i co z tego mam? Nie tylko ja pisałam,pisała tez Bona,Karpatka,Michał99...Najpierw trzy księżniczki zostały pozbawione rangi,a następnie straszone banem.Ja dostałam ostrzeżenie że jeszcze jeden post przeciwko Laurze i dostanę bana.Pisałam,pisałam,a i tak wszystkie posty znalazły sie w koszu.I co z tego mam?Nawet nikt przeczytać tego nie może i elfy które są od niedawna nawet nie wiedza o co kaman.Laura dba żeby jak najmniej dotarło do userów.I Co mi z tego pisania?Laura najpierw wywołała wojnę,a teraz zwala winę na nas...My chciałyśmy tylko prawdy...Jeśli dostanę bana,a na pewno dostanę to nie będzie to miało dla mnie żadnego znaczenia.Poznałam tam kilku fajnych ludzi i tylko tego będzie mi żal,choć z niektórymi mam kontakt poza elfami z czego bardzo się cieszę.Banując nas Laura pokazuje swoje prawdziwe oblicze i doprowadzi to w końcu do jej upadku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w KLUBIE Śliweczko ;))
      Wszyscy to przechodzili (mniej lub bardziej traumatycznie)- ja też, więc staram się komu mogę tego zaoszczędzić.
      Czasem się udaje i po to ten Blog!
      Pozdrawiam..
      Dominik.

      Usuń
  31. Och Śliweczko -tam zawsze tak było !
    Nikt nigdy tego nie przeczyta ,a Ona nie zostawi na nikim suchej nitki ,ja to widzę już 5 lat.Z początku mnie to bolało ,bo jak osoba która mnie nie zna ,może tak o mnie pisać .Teraz to jest śmieszne !! To jest osoba chora ,samotna ,nie mająca potwierdzenia swojego ''Ja '' w realu ,więc szuka w necie ,osoba ,która nie daje rady TU,znęca sie psychicznie nad innymi w necie .Jeżeli nie ma ''pożywki '' umiera ,gniecie się ,źle się czuję .Pamiętam,kiedy był u niej Hawk adminem .Nie było go dłuższy czas ,wrócił ,więc kazdy się cieszyl ,bo po prostu wrócił .To co zrobiła??-ankietę -kogo bardziej lubimy -ją czy Hawka .Wyszlo ,że On jest lepszy ,wpadła w szał ,banowała kogo popadnie -za nic !!! Nikt nie ma prawa byc lepszy od niej ,nikt !!! Bam za banem ,wyszydzanie ,pisanie złych opini o ludziach ,wchodzenie na ich profile ,wchodzenie na ich PW !! NIE ZNA LITOŚCI !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. To forum nie upadnie -będzie szukała nowy narybek ,bo potrzebuję tego ,nie umie życ bez poniżania innych ,najpierw pokazując sie jako cudowna ,piekna ,ciepła istota ,ale do czasu .Kiedy zacznie się nudzić ,zacznie od nowa tępić ,banować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ktoś przed chwilą napisał na forum ( będą skany ) " przypomina to nasze państwo" . Zatem będzie trwał ten " cud gospodarczy" póki się znajdą kolejni do dojenia. Takich "pieriestrojek " przeżyłem na tym forum chyba 3 . Ludzie pozakładali inne fora .... to cykliczny proces najwyraźniej . Pozdrawiam J-23 czyli Michał 99 :)

      Usuń
  33. Mój komentarz, przeciwko Laurze... został zmieniony. Został wycięty z niego cytat innego postu...
    W dupie mam takie forum !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jika - to jest zwyczajne na Forum Laury, coś jej się musiało nie spodobać, może wazeliną nie okrasiłaś tego posta??

      Usuń
  34. jika , napisz dokładniej o co Ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam komentarz w stylu " będę się z was wszystkich śmiała, jak okaże się że Brat miał rację... Wszyscy jesteście bez winy ?" I zaczęło się...

      Usuń
  35. Jika,to normalne.Laura usunie wszystko co dla niej nie wygodne.

    Bracie,ja tu juz pisałam,najpierw jako ktos lubiacy prawde,potem anonimowo,teraz mam w d...e co o tym mysli Laura.

    OdpowiedzUsuń
  36. sorry ale ja poczytać Was tu mogę ale udzielać się nie mam zamiaru :) jak to się zwykło mówić "nie mój cyrk i nie moje małpy" dyktator jest Waszego chowu wiec ...

    tak,ze sorry ale to mój ostatni wpis tu życzę powodzenia "partyzanci " :))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak sobie obserwuje i myslę, że ona ma niezły ubaw z nas i jak jej sie nudzi, to robi z nami co chce, a my sie wściekamy.
    Wolałabym,a by to było spowodowane jej chorobą, przynajmniej jest wytłumaczalne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Bracie, dzięki za miłe słowa jakie przeczytałam pod moim adresem, ostrzegałeś, dzięki za to, dzięki temu wiele do mnie dotarło. Odeszłabym dawno, ale żal mi było pewnych osób i rozmów, jak zaczęły iść posty w kosz mimo obiecywania że zostaną, napisałam, że się z tym nie zgadzam. I się zaczęło. Ale bez żalu napisałam że:
    cytuję mojego maila -
    ''Odbierz wiesz ze mi NIGDY NA ADMINIE NIE ZALEŻAŁO. Przykro mi ale nie słuchasz rad, osób Ci przychylnych.''


    i wtedy zrozumiałam że moje rady jak i Twoje odbijają i odbijały się jak piłeczka od muru.

    Nie należę do osób które się boją, za dużo w życiu przeszłam, i zwisa mi i powiewa czy będę miała z powodu tego posta u Ciebie problemy na umierającym moralnie forum.
    Jestem po prostu szczera.
    Nie martwcie się moje posty też znikają :D
    pozdrawiam 13

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje tez 13 znikają?No popatrz...Jeszcze chwila i zostana tam tylko posty Laury,Anda,Tośka i Krzyśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Smoczycy.. przyjaciółki Laury ..hehe
      D.

      Usuń
    2. I Wędrowca ;)

      Usuń
    3. Noooo "wędrowiec " właśnie dokonał publicznego samogwałtu na cześć królowej :) . "Podsumował" temat ale Śliweczka i ktoś jeszcze dopisały sie po nim ;)


      Winnetou

      Usuń
    4. Wędrowcowi trzeba dać jeszcze trochę czasu, albowiem na razie sam nie wie co czyni. On ciągle szczerze wierzy że ma do czynienia z Forum Dyskusyjnym, nie rozumiejąc że jest materiałem hodowlanym, na usługach Królowej Stada.
      D.

      Usuń
  40. Patsze na to z boku i widze ze jak ktos wczesniej powiedzial Laura jak wpada na ten blog ma ubaw.Jestescie jak male dzieci we mgle odeszli admini mogli wywalic Laure.Pytam sie wszystkich adminow czego tego nie uczynili,szczegulnie Brata poraz drugi pytam czemu tego nie zrobiles,tylko skasowales forum jak krokodylica dala Ci pelnego admina.Prosze o odpoiedz.Feniks

    OdpowiedzUsuń
  41. Laura wpada na ten Blog codziennie - masz rację!
    Dalej to już poruszasz się w temacie jak mała pijana dziewczynka w smoleńskiej mgle, więc zanim napiszesz kolejną głupotę - zapytaj! ( tu są mądrzy ludzie to Ci odpowiedzą).
    Dla Twojej edukacji:
    - żaden Admin nie może "wywalić" Admina Założyciela, a takim jest na Elfach Laura.
    - forum jako takiego nie można skasować, bo to nie kaseta video i każde szanujące się forum ma codziennie robiony "backup" - (mądre słowo .. wiem .. ale - ucz się!).
    Zanim zadasz kolejne bezsensowne pytanie - poducz się!
    Powodzenia .
    Dominik.



    OdpowiedzUsuń
  42. Czy ktos to widział?Napisałam na forum post tłumaczący Andowi,Wędrowcowi i innym mniej wtajemniczonym ze to nie ja i inni atakujemy Laure.Zapytałam kto kłamie na tym forum,bo zniknął cały temat w ktorym Laura rozpetuje wojne,a zwala wine na innych.I jak zwykle post zniknąl :)
    To jest chore...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest chora osoba. Dziś wiem dlaczego toleruje "Kari" - sama ma te same objawy. Nagłe zwarcie w obwodach mózgowych ....sprawa cykliczna . To jest albo aktualna albo była alkoholiczka. Takie same " jazdy" jakieś lękowe. Mania prześladowcza. Obserwuję to od kilku lat.
      Władek- spadek :)

      Usuń
  43. Wiem ze nie mozna skasowac,ale nie odpowiadaj na moje pytanie wymijajaco i nie obrarzaj bo zachowujesz sie jak Laura gdy mowilo sie cos nie na reke jej.Miales admina pelnego jak Laura byla na urlopie za granica sa: pisales.Wiec cos jest nie tak skoro nie chcesz odpowiedziec tylko prubujac osmieszyc mnie sprytnie odwracasz uwage od tego prostego pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci odpowiem, bo wiem, na profil admina założyciela nie wejdziesz, jest blokada, co za tym idzie, nie da się go usunąć . Proste prawda?

      Usuń
  44. Wiesz co to i ja wiem ale dostal penego admina jak Laura wyjechala na wakacje wiec cos jest nie tegos.Dlaczego Brat nie zalozyl wlasne foru skoro lgniecie teraz do niego.To wszystko daje do myslenia.Wybaczcie ale to moja bajka sami sie nakrecacie a juz dawno mogliscie stworzyc z Bratem wlasne forum i olac tamto.Wescie sie w garsc i stwocie wlasne forum zamiast zyc przeszloscia i zemsta.Ona was pograrzy i nic dobrego z tego nie wyjdzie,odpowiednie wladze wlasciciele stron z ktorych forum Laury kozysta moga dac kopa.Zgloscie to i bedzie po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiesz istoty problemu, tu nie chodzi o Laurę, ale o ludzi których zwabiła i okłamała. Im trzeba pomóc - co już się dzieje i JUŻ wielu zrozumiało wiele.
      A Forum nikt Ci nie zabrania zakładać ;)
      D.

      Usuń
  45. Do wszystkich, którzy nie chcą wejść na montecristo bo jest tam smok. Już we wpisie Brata dotyczącym smoka to wyjaśniłam. Jeśli usunę Smoka z montercisto będę jak Laura. Smok jeszcze nie zrobił niczego co by złamało niepisany regulamin. Poza podszywaniem się pod mężczyznę. Jednakże wtedy naskoczyły na mnie hordy obrońców obrażone, że ukarałam smoczycę banem tygodniowym.
    Rejestrujcie sie w gnieździe. Smoka dodajcie do wrogów. nie zauważycie w ogóle, że jest. A jesli zobaczy ta niechęć może zrozumie i sama odejdzie. O to , ją prosiłam, nawet złośliwie napisałam jej że ją wywalę bez huku, po prostu zniknie. Ona mi na to, że nie złamała regulaminu, więc nie mam do tego prawa. I chyba miął rację. Nie jestem Laura, nie mogę jej metodami sprzątać.

    Pomimo wszystko zapraszam na Montecristo
    Ramka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adresik poprosze może sie skusze :D

      Usuń
  46. montecristo.com.pl
    Zapraszam.
    Ramka

    OdpowiedzUsuń
  47. Feniks -Ty nie rozumiesz ,czy nie chcesz zrozumieć ??
    Pisze Brat ,że nie chodzi o rozwalenie forum ,bo tego SIĘ NIE DA ZROBIĆ !
    Nie chodzi o nowe fora ,tylko o to ,żeby każdy kto tam pisze miał wszystko napisane czarno na białym .To nie jest normalne ! Laura siedzi tu cały czas i czy się śmieje ?Wątpie -gdyby miała poczucie humoru ,dystans do wielu spraw ,a CO NAJWAŻNIEJSZE SZACUNEK(!) DO LUDZI ,nigdy by do czegoś takiego nie doszło ,TYLKO SZACUNEK I ZROZUMIENIE ,ŻE LUDZIE WCHODZĄC DO JEJ FORUM ,NIE SĄ JEJ WŁASNOŚCIĄ !!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak forum jest bagnem i ludzi taktuje sie zle jak na elfach to ludzie odchodza i olewaja taka sytuacje.Sami siedzieliscie tam i pozwoliliscie Lauze by z was niewolnikow zrobila.Nikt nie zmuszal Was byscie w tym szambie sie taplali do dzis,teraz macie pretensje.Sami wychodowalscie potwora/ow ktrym pozwalacie by Was manipulwali.Otworzcie oczy i zobaczcie co z wami rabia manipuluja.Obyscie z deszczu pod rynne nie wpadli,tego wam zycze.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zostałam dożywotnie usunięta z forum...
    ha,ha,ha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się ciesz że karę śmierci znieśli... hehe

      Usuń
    2. Nie wiem jak sobie poradzę bez Laury, w swoim życiu :D

      Usuń
  50. Jika wspołczuje ha ha ha :) Mnie tez probowała zbanowac,pokazała mi sie informacja o dozywotnim banie,a za chwile zalogowałam sie normalnie. Mam zmienne IP i jej nie wyszło :)Po moim wczorajszym poście to dzisiaj stanie na głowie zeby mnie zbanować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Braciszku,jak to mozliwe ze ten ban sie Laurze nie udał? Ty znasz sie na tym,wytłumacz niedouczonej :)

      Usuń
    2. Śliweczko, to nie ma nic wspólnego z Twoim adresem IP. Byłoby tak gdyby Laura zakładała BANA tylko na IP, ale ponieważ większość dostawców Internetu udostępnia dynamiczne adresy IP (czyli zmieniające się za każdym logowaniem do sieci)- Laura banuje zazwyczaj jedynie Nick, a jeżeli ma akurat napad furii, to czasem również IP (tak było z Ramką). Nie wie tylko głupia że nie zablokowała tym dostępu Ramce, bo jej Neostrada Plus dostarcza dynamiczny adres IP.
      Za to zablokował dostęp do Elfów innym ludziom którzy maja Neostradę Plus i przypadkowo mogą dostać IP jaki zablokowała.
      Wracając do Twojej przygody z BANEM to najpewniej Laur miała kolejny atak furii i Ci Nicka zbanowała, jednak czuwał nad jej zdrowiem psychicznym And i spowodował że Cię ... odbanowała. Ale And nie zawsze będzie pielęgniarzem i nawroty choroby będą jak Amen w pacierzu :(
      Pozdrawiam Śliweczko.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.