sobota, 3 listopada 2012

Jest gdzieś...



Jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie..
Świat w którym baśń ta dzieje się.
Królowa Laura mieszka w nim,
Co wieść chce pośród Elfów prym.. 


Czyżby to owa Magiczna Kraina Elfów,  (stworzeń rodem z mitologii germańskiej) ?
Czy to te Elfy Światła (Liosálfar) i Czarne Elfy (Döckálfar lub Svartalfar), zwane też „Mrocznymi Elfami” ? ... poniekąd tak, ale rzeczywistość jest bardziej prozaiczna –
TO JEST (pod przykrywką Forum Dyskusyjnego): 


 
- HODOWLA PROWADZONA PRZEZ KRÓLOWĄ LAURĘ , DLA ZASPOKOJENIA JEJ CHORYCH ŻĄDZ!!!



          Znam tą Krainę jak mało kto i chętnie Wam o niej opowiem. 







Witam wszystkie Elfiki z Krainy Elfów, bo to dla Was powstał ten BLOG. Pomysł narodził się dawno, ale potem zgasł, bo zaistniała szansa że z Krainy Elfów da się zrobić fajne, przyjazne i przytulne miejsce, gdzie każdy kto zechce będzie mógł znaleźć swój azyl.

Złudne to były jednak nadzieje!



   Elfami rządzi Moja Siostra - Królowa LAURA :



  (w kwestii pokrewieństwa - gdyby ktoś wątpił w pokrewieństwo - to mam papiery!)
 



Królowa .. uwielbia dym...i WŁADZĘ  - iluzoryczną, wirtualną władzę nad swoimi Elfikami które z ogromną pasją hoduje w tej Bajkowej Krainie. 

Życie w Krainie Elfów upływa jej mieszkańcom w szczęściu, pełne radości i zabawy, ale od czasu do czasu nad Krainą Szczęśliwości pojawia się .. dym, bowiem Królowa, (jak narkomanka) potrzebuje nowej dawki dowodów, iż to ONA rozdaje karty i jest PANIĄ ŻYCIA I ŚMIERCI SWOICH ELFIKÓW!

Nikt tak dobrze nie zna Królowej Laury jak ja, a że nie umiem kłamać – muszę napisać Wam o niej ...  całą prawdę:


LAURA – jest nadzwyczaj tajemnicza w kwestii swej prywatności, natomiast nie ma żadnych zahamowań, aby ujawniać cudze najbardziej prywatne, albo wręcz intymne tajemnice. 
Na szczęście ja (na zasadzie wzajemności) zostałem przez nią zwolniony z zachowania jej prywatności, choć pewnych danych umożliwiających jej zidentyfikowanie w realu i zlokalizowanie, Wam nie podam.
Znam, ale nie podam, bo mam świadomość że pośród tej armii Elfów których skrzywdziła LAURA, zawsze znaleźć się może desperat, który zechce jej odpłacić fizycznie, a obronić jej nikt nie obroni, bo oprócz swej kotki w swoim otoczeniu nie ma nikogo bliskiego, ani rodziny, ani przyjaciół.
Jest piekielnie samotna i chora.. chora na przypadłość którą różnie już diagnozowano. 
Ja jestem skłonny wierzyć w diagnozę jaka postawiła co do LAURY jej ostatnio najlepsza przyjaciółka, OczySmoka, zwana też Smoczycą.
Ale to już temat na kolejną opowieść...

Wasz Brat Dominik.
         (Administrator) 











38 komentarzy:

  1. to piszę ja Twoja netowa przyjaciółka, tak chyba mogę o sobie i o Naszej przyjaźni napisać. Ty wiesz kto, a ja z czasem się ujawnię, teraz na próbę bom zacofana w sprawach blogów wysyłam wiadomość, by sprawdzić jak to działa i czy działa bo tyle osób tu zagląda a nikt słowa nie pisnął, więc postanowiłam sprawdzić czy te komentarze działają.
    trzym się Bracie i się nie dawaj, prawda i tylko prawda nas wyzwoli i uratuje:)
    się podpiszę Vika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, Tutaj Władza Królowej xxx (jak to ją Smoczyca... zwała ??)- nie sięga ;)
      Witaj Vika i obiecuje tyko PRAWDĘ,z za prawdę nikt mi nic nie zrobi.
      Pozdrawiam - Dominik

      Usuń
  2. Bracie, sporo pracy i nerwów Cie to kosztuje i wiem, po której stronie leży prawda.
    Zbulwersowanie mnie nie opuszcza i przecieram oczy ze zdumienia, że forum mogłoby być na wysokim poziomie i odskocznią od realnego świata, ale praktyki tej pani zniechęcają do bywania tam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem... dla kogoś kto podcina gałąź na której siedzi - nie wynaleziono jeszcze lekarstwa. Ktoś tam mądrze napisał dzisiaj na forum że to jakby .. choroba :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam manipulację Laury vel Mgiełki, jak przeczytałam ten komentarz gdzie, wyzwała Brata od Idiotów:

    "Mgielka to ktos kto Ciebie znam boisz sie jej i dlatego chcesz ludziom wmowic ze to moj klon."

    napiszę dużymi bo nie wiem jak się tu podkreśla
    "Mgiela to ktos kto Ciebie ZNAM"
    Tu się nasza Laura wysypała i potwierdziła, że to jej klon ta mgiełka

    to pisałam ja Vika

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełka to KLON stary jak fora Laury. Była jeszcze na Starych Elfach, a wiosną tego roku poszła szpiegować do Gryfa Hybrydy..;)Pojawia się na wezwanie raz na kilka miesięcy i natychmiast jest doskonale zorientowana.. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pozdrawiam zalozyciela bloga ( brata )

    dobrzy ludzie podali ten adres.

    coralgol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Misiu ;))
      Taki Gość to .. zaszczyt :))
      Zaglądaj częściej. D.

      Usuń
    2. O misiu pirat nawet na bloga trafił haha

      Usuń
  7. OCZYWIŚCIE ,ŻE MGIEŁKA TO LAURA ,SŁAWETNY JEJ NICK !!
    TAK JAK WANDZIA ,JOASIA ,KROPELKA ITD.
    Zliczyc niepodobna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Armia Klonów Laury które potrafią np. przegłosować ankietę, albo zadziobać wskazaną przez Laurę ofiarę na śmierć forumową jest liczna i wkrótce się nimi zajmiemy. Widzieliście jak Laura poszczuła Mgiełką Alicję? To stały numer.
      Bez uczucia, bez serca, to .. szkieletów ludy!

      Usuń
  8. Byłem elfem i do dzisiaj mnie dziwi, co ludzi tam zatrzymuje. Czy jest to potrzeba wyzwolenia adrenaliny w ciągłych pyskówkach i intrygach, czy pęd do poznania zakulisowych intryg na panelu modów, czy też prymitywna chęć przywalenia innym. Jest w necie tyle miejsca, tyle for z ciekawymi tematami, a w 'elfach' skupia sie tyle nienawiści. Dlaczego userzy tam pozostają i z dziką radością rozgrzebują nawet zamierzchłe rany? Czemu służy, proste w formie, podlizywanie się Laurze. Czy w ten sposób zdobywa się dostęp do 'panelu' i prywatności userów?
    Same pytania i jedno zasadnicze: co Was tam trzyma?

    Ex Elf

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszałm tutaj dzięki uprzejmości jednego osobnika i chciałam wyjasnić, że(odnośnie tej wiadomości:

    Brat Królowej5 listopada 2012 15:35

    Mgiełka to KLON stary jak fora Laury. Była jeszcze na Starych Elfach, a wiosną tego roku poszła szpiegować do Gryfa Hybrydy..;)Pojawia się na wezwanie raz na kilka miesięcy i natychmiast jest doskonale zorientowana.. :))


    Mgiełka na moim forum to nie jest ta sama osoba co na Elfach, nick jest zbiegiem okoliczności.

    Pozdrawiam- Hybryda

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwaga, ranga na Elfach bedzie wymieniana i Księzniczki spadną na ryj, bo nie pomogły w skasowaniu tego bloga - no paranoja właścicielki sięga zenitu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najsmieszniejsze ,że nagle pojawia sie po wielu miesiącach Mycha ,jak z gruszki -pietruszki .A Laurka jak zwykle podlizuje się i od razu Mycha zostaje modem .A ludzie siedzą cicho i udają ,że nic nie wiedzą . Oj teraz sie dostanie niewinnym ludziom ,ban za banem i wymysły Laury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najśmieszniejsze jest to, że wcale nie zostałam Modem. Wiedziałam, że tu ktoś o mnie wspomni. Szkoda tylko że bzdury wypisujesz Anonimie.
      Pozdrawiam, myCha :)

      Usuń
    2. Piszę prawdę .Dlaczego nagle pojawiasz się po tylu miesiącach milczenia ? Jak człowiek chce odreagować nie musi uciekac od forum i dobrze o tym wiesz.Dlaczego nie napiszesz prawdy ,a dobrze wiesz jaka jest prawda ? Jak Ona dręczy i manipuluje ludźmi.Tobą też ,teraz też Cię tu przysłała,żebyś tylko wsadzała nos tam gdzie o niej piszą .Jestes jednym z jej podanych ,bo własnego zdania to Ty nie masz :)
      A może spróbuj sie jej postawić ,co ? Jak myślisz jaka będzie jej reakcja ? Zbanuję Cie od razu i dobrze o tym wiesz !

      Usuń
    3. Jaką prawdę piszesz? Jesteś na forum więc powinieneś/naś wiedzieć, że nie jestem Moderatorem. Nic Ci do tego gdzie byłam i co robiłam przez te kilka miesięcy. Może miałam taki kaprys nie wchodzenia gdzie nie gdzie. Uważasz, że nie mam własnego zdania ? Aż tak bardzo mnie znasz, żeby mnie oceniać? Gratuluję!
      Tylko ja się nie ukrywam i nie podaję fałszywych informacji. Chcesz być fajny/a ? Nie udaję Ci się to. I nikt mnie nie musi tu przysyłać, weszłam z czystej ciekawości. Boli Cię to ? Mogłam tak jak Ty, ukryć się pod Anonimem i nabazgrać byle co.
      Nic Ci do tego, po co tam wróciłam, po co przyszłam tu. Nie podoba Ci się ? Ja nie mam z tym problemu, Ty widocznie masz.

      Usuń
    4. STOP! Od razu piszę ,że nie jestem juz na forum !!
      Mam nadzieję ,że Laura węsząca tutaj nie zbanuje niewinnych ludzi ,a węszyć będzie ,szukać ,prowokować .
      Było się kiedyś ,ale po buncie ,po tym ,że się postawiło Laurze ,zostało się zmieszanym z błotem !:( Wszystkie posty jakie pisało sie na forum zniknęły ,a na mnie nie zostawiła suchej nitki -cała prawda .
      Jestem Anonimem dlatego ,że wiem ,że wróciłaby do mojej postaci ,wymyślałaby różne rzeczy ,które nie są prawdą ! Ale wczesniej czy później się ujawnię .
      Mycha - nigdy sie jej nie postawisz ,bo inaczej Cię wywali i dobrze o tym wiesz .Nie można tam mieć swojego zdania ,a jak masz to masz u niej przesrane .A jak coś się działo ,to z tego co wiem znikałaś ,nie stanęłaś nigdy po niczyjej stronie .
      Świecisz na różowo ,więc jakąs funkcje tam masz .

      Usuń
    5. Ktoś mądry i obeznany w sieci powinien zwerbowqać mlodych, buntowniczych ludi, żeby jej tą twierdzę rozwalili, bo to co ona i dzis wyprawia, to woła o pomstę do nieba.
      Bona i Śliweczka zagrozone i chybay welecą na zbity pysk - działajcie!!

      Usuń
  12. Witam dzis zostalem wywalony z tego forum Laury za prawde jestem administratorem jednego z forow na ktorym werbowala kilkakrotnie do swojej krainy zaklamania.Jestem Feniks i pragne by Laura odpowiedziala za swoje klamstwa i czyny.Jak by sie dalo usunac ja z tronu i zmienic to forum pomoge Bratowi w przejeciu wladzy.Pisanie o tym nic nieda trzeba dzialac ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Feniks - jesteś 5001-szy z tych co odeszli, albo zostali wywaleni z Forum Elfów.
      Starych Elfów w większości już nie ma, a zostali tylko ci o spolegliwej i służalczej naturze zaś nowy narybek jeszcze nie wie że jest materiałem .. hodowlanym.
      Aha .. sorry, na Elfach jest jeszcze paru userów którzy się zwyczajnie tą sytuacją świetnie bawią. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Widzisz Brat, ja jestem z tych starych elfów... a o psychopatycznej naturze LX pisałam nie raz... ale to mnie ostatnio usilnie wtórując Laurze mieszałeś tam z błotem. Cieszę się, że się ogarnąłeś. Olka

      Usuń
  13. Feniks to nic nie da .To są lata upokarzania ,tłamszenia ludzi ,wymyślania głupot na temat innych userów i robienia z siebie nieszczęsliwą Laurkę ,tylko dla swoich korzyści , to nic nie da .Ona ma swoich służących ,których sprytnie podporządkowuje ,każe pisać hymny pochwalne na swoją cześć ,a sama siedzi i nic nie napiszę . Dziwi mnie tylko służalczość Pana Krzyszofa ,który tyle razy był przez nia poniewierany,upokarzany ,wywalany ,a dalej jej służy ,wychwalając jej dobroczynność pod niebiosa .Taki niby mądry starszy człowiek ,a nic nie rozumie ,to jest tragiczne .

    OdpowiedzUsuń
  14. A co ludzi zatrzymuję ?
    Adrenalina ,upokarzanie jednego kosztem drugiego ,banowanie ,wymyślanie chorych historyjek .To ich trzyma .Ludzie są jak zwierzęta ,muszą czuć krew ,poniżanie ,inne fora ,gdzie jest dobrze ,są złe i chore ,ludzie się nudzą .A Laura w swoich gierkach niszczenia ludzi jest najlepsza ,a to każdy z nas lubi i to trzyma każdego na forum

    OdpowiedzUsuń
  15. Bracie wiem o tym boja sie jej wszyscy tancza jak zechce np:Bona nie jestem pewny ale to jest klon Laury niby stawia sie ale jest zwiadowca.Probuj odkryc ludzi zamiary jak dobry i zly glina.Bracie czemu jak byles adminem nie wywaliles Laury i nie zmieniles wizerunku forum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Anonimowy - mogę Ci zaręczyć - Bona nie jest KLONEM Laury - znam Ją z wcześniejszego Jej forum. Bona to jest jednak userka z .. pazurem!
      I wierz mi że wcale nie tak łatwo zrobić coś dla ludzi którzy chcą być upokarzani przez Laurę, (na szczęście niektórzy tylko).

      Usuń
  16. Jest pare wyjsc jedno to zgloszeni to odpowiednim wladzom lub wlascicielom strony z ktorej korzysta forum Laury.Jest drugie zrobienie masowego nalotu i zablokowanie forum przez 9000 osob z innych forow na ktorych werbowala.Plus te 5000 o ktorych mowiles Bracie.Zniszczyla moja siostre potworzyca i odplace jej tym samym zniszcze to forum z Twoja pomoca Bracie lub nie.Nie bedzie ludzi w depresje wpedzac sekciara.Nie publikuj tego ta informacja jest do Ciebie prywatna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy - przysłałeś mi komentarz którego nie opublikuję bo tak sobie życzyłeś, ale ja uważam że to jest najbardziej konstruktywny komentarz na tym Blogu.
    Wreszcie ktoś pomyślał, wreszcie ktoś ma pomysły - NIE ZMARNUJ TEGO PROSZĘ !
    Na moją pomoc możesz zawsze liczyć bo takich ludzi nam potrzeba!
    Nic nie zrobisz - nic nie osiągniesz. Pozdrawiam. D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na Mile forum www.mileforum.4umer.pl/index.php stworzone dla wszystkich ludzi ktorzy byli na Krokodylim bagnie.Bracie stworzmy cos prawdziwego i bez fikcji feniks.Mam nadzieje,ze wemitujesz moj kometarz.Zapraszam wszystkich do stworzenia prawdziwego ogulnotematycznego forum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie że wyemitowałem ;) TO WOLNY BLOG! DLA WSZYSTKICH PRZYZWOITYCH LUDZI ;)
      A co do tego forum to widzę że chcesz tworzyć coś od zera, a to niełatwe zadanie i nie jesteś pierwszy. Szczerze... to jestem sceptyczny.
      Jeśli już to raczej rozwińmy już istniejący projekt. Ja mam pomysły, Ty masz pomysły, inni tez mają. Ty wiesz ilu tu jest świetnych ludzi?
      Jestem otwarty na wszelkie inicjatywy, które będą jasne i przejrzyste dla każdego ;)

      Usuń
  19. Dziekuje i zapraszam wszystkich skrzywdzonych na forum feniks.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ktos jest w stanie wejsc forum i sprawdzic co wypisuje Laura na temat feniksa to bardzo wazne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłe i fajne forum powstało jakis czas temu- to forum Montecristo założone przez Coralgola link do forum http://www.montecristo.com.pl/ . Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie.
    Bogna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak... u Misia to całkiem fajne miejsce i jak się trochę przyłożymy to .. będzie to co mogło kiedyś być na bagnach dopóki były osuszone. Osobiście też rekomenduję Montecristo. Jesienne wiatry nawiewają tam właśnie świeże górskie powietrze ;))

      Usuń
  22. widzieliscie kto jest tam kropelka ta Laura zalogowala sie na montecristo to jej nic jak werbowala na moim forum feniks wiec mozna ja tam zalatwic dac kopa jak to czynia inne fora

    OdpowiedzUsuń
  23. [quote]Mgiełka to KLON stary jak fora Laury. Była jeszcze na Starych Elfach, a wiosną tego roku poszła szpiegować do Gryfa Hybrydy..;)Pojawia się na wezwanie raz na kilka miesięcy i natychmiast jest doskonale zorientowana..[/quote]

    W swoim zacietrzewieniu posuwasz sie za daleko, wiem, że okrzykniecie mnie klonem laury, jest dla Ciebie bardzo wygodnym wyjsciem z tej niezrecznej sytuacji, nie musisz tłumaczyc innym skad sie znamy, ale trwanie w kłamstwie nie jest zupełnie w Twoim stylu. Nie wiem czy bedziesz miał na tyle odwagi zeby upublicznic moja wypowiedz, ale jesli sie zdecydujesz to chce oswiadczyć że nie jestem niczyim klonem, nie mam natury wazeliniarza i nigdy nie zamierzamnim nim zostać. A znajomosc z Bratem to zupełnie inna, odległa historia. Mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałam zaproszona na elfiki, zarejestrowałam się, bo co mi w sumie zależało heh. Potem okazało się, że mnie "szefowa" prześladowała, bo ubzdurała sobie coś. Możliwe, że wyczuła we mnie zagrożenie. To forum paniusi, która traktuje je jak prywatny folwark i jeśli nie jest po jej myśli, to wypad. Dlatego jest to forum zamknięte, bo inaczej utraciłaby kontrolę nad swoimi elfami, którymi próbuje manipulować. Kto jest podatny na manipulacje, ten tam zostaje. Taka moja opinia wynikająca z obserwacji. Kto jest myślący logicznie, ten się szybko zorientował co i jak. Szkoda, że nie można usunąć konta. Chciałam to zrobić, ale nie wolno, co jest wg mnie niezgodne z prawem, ale co tam... ja tam nic niestosownego nie napisałam, więc niech sobie moje konto wisi.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.