piątek, 9 listopada 2012

I gdzie ta odnowa?



Witajcie:


Krainę Elfów pożegnał sfrustrowany szaleństwem Laury Michał99.
Michał to Elf Stary, doświadczony (jeszcze z czasów wczesnych, nieistniejącego już Starego Forum Elfów) i niejedno draństwo Laury widział.
Jednak to co zobaczył ostatnio - przekroczyło Jego cierpliwość.

Michał jak przystało na człowieka z klasa, napisał pożegnanie a Gospodyni przyniósł kwiaty, ale jako realista i znawca Laury wiedział że wszystko (razem z kwiatami) wyląduje natychmiast w śmietniku.

Miał rację – wylądowało!



Jednak Michał to tez człowiek zapobiegliwy i kopie interesującej dysputy z Andem, oraz kopię pożegnania z Elfami nadesłał do Naszej Redakcji:






A w Krainie Elfów po staremu i Elfiki zastraszone w większości, odezwać się boją poza wskazanym tematem i tonem w jakim należy. Piszą jak kazali i tam gdzie kazali!

Odezwała się nie tak jika i natychmiast dostała karę dożywocia, bo na karę śmierci nadal chyba .. moratorium czy coś..
BANEM PO ŁBIE niepokorną i cichaczem ... WON !
I będzie się musiała jika nauczyć żyć z takim DOŻYWOTNIM BANEM.

Co zapobiegliwsze Elfy uczą się na pamięć:

Laura ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają jej szpilki. To nie ludzie – to wilki! To mówiłem ja.. ELFIK...drugiej klasy;



Mimo zapowiedzi Anda o WIELKIM FORUM , żadnego przyrostu nie widać, podobnie zresztą jak i niewiele widać Wielkiego Męża Opatrznościowego na służbie u Laury. 
 
A Królowa nie śpi i zawsze gotowa:




Bez kłamstw też żyć nie może, ale żeby kłamstwa ukrywać to i posty z prawdą muszą nadal w śmietniku lądować.

Trzeba uczciwie przyznać że And do kłamstw raczej nieskory, więc oprócz  dyżurnych Klonów - dobrała sobie dwóch klakierów, co łżą z nią razem jak najęci.


Pierwszy klakier to jest Tosiek, ale Tosiek to jest model....

Coś tam bredzi o zakonnikach,  co to:



- ale ogólnie Tosiek jest fajny Gość, zwłaszcza jak nie pisze. 
Jak pisze, to często przestaje być śmieszny, a staje się upierdliwy!

Wracaj Ty Tosiu lepiej do swojej terapii w grupach, bo ja na Twoją terapię czasu nie mam:



- bo co odpowiesz Tośku kiedy zapytam:

A KTÓREŻ TO FORA TEN CZARCI ZAKONNIK JUŻ UNICESTWIŁ - COOO??

I Głupio Ci będzie. a jesteś fajny Gość i polubiłem Cię i wkurza mnie gdy ta manipulanta robi Ci watę z mózgu. 
To draństwo jest wykorzystywać starszego człowieka do swych podłych celów!





Zauważyliście że ta ZAŁGANA BABA dobiera sobie klakierów spośród starszych, słabo kojarzących Elfów (albo z własnych Klonów) i pasjami pisze o różnych niecnych czynach jakich się dopuszczam, bądź dopuszczałem, ale NIGDY NIE DAJE NAJMNIEJSZEGO DOWODU na poparcie tego co wysmaruje ??

Stara Ubecka metoda – obrzucić gównem, a zawsze coś się przyklei.
NAKŁAMAĆ, NAŁGAĆ i najlepiej ... zablokować wątek żeby nikt nie mógł napisać że to bzdura!
Typowy przykład:
 


Jak na to patrzę to myślę sobie że Krzysiek nie robi tego ze złej woli, a raczej ma wewnętrzne przekonanie iż faktycznie  Brat to przestępca, który włamał mu się na konto, bo nie pamięta już że hasło do swego konta dał Laurce a nie Bratu. 

Gdyby wiedział co ta jego Laurka wypisywała mi na jego temat, pewnie coś by mu w głowie zaświtało, a tak to otumaniony kompletnie – zatem nie mam do niego żalu, bo Laura już nie takich otumaniła. Krzysiu - przepraszać mnie nie musisz, bo wiem że pisałeś te bzdury w najlepszej wierze.
Spróbuj jednak Krzysiu poruszyć szare komórki i wskazać NA JAKICH TO FORACH Brat tak czynnie występuje i pod jakimi nickami?
Aaaa... nie potrafisz? 







To zrozumiałe – ta kłamczucha naopowiadała Ci głupot, a Ty to łykasz jak pelikan.

O ile mogę wybaczyć szkalowanie mnie Krzysiowi, bo robi to będąc wprowadzony w błąd, to już KRÓLOWEJ SZAMBA (jak nazywa ją jej przyjaciółka Smoczyca)kolejnego łgarstwa na mój temat nie daruję:


Pytam się ZAŁGANA KREATURO LAURO – wymyśliłaś ten tekst, czy ktoś Ci go faktycznie napisał i W JAKIM PODSTĘPNYM CELU PRZYPISUJESZ GO MNIE ??

Jeżeli jeszcze raz napiszesz podobnie kłamliwe brednie na mój temat – publicznie ogłoszę takie fakty z Twojego życia PRYWATNEGO, że nie będzie Ci do śmiechu Krokodylico z Bagien!

Łżesz bez opamiętania na mój temat licząc że mnie zdyskredytujesz w oczach ludzi?
Znam ten Twój ograny numer, ale ludzie już nie są tacy głupi i potrafią fakty weryfikować!

NADAL NIE ZROZUMIAŁAŚ ŻE KŁAMSTWO TO ZŁA DROGA!

Co stwierdzam ja:

Wasz Brat Dominik

34 komentarze:

  1. Ja tez zostałam zbanowana,właśnie to odkryłam :) Co ja teraz pocznę bez królowej Laury :) Jeszcze w depresję wpadnę :)
    Bedę u Ciebie Braciszku wyczekiwać kolejnych wieści z bagien :))
    Rownież pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karwa, agresor się we mnie włącza, kiedy widzę te dziwne praktyki właścicielki tego frustrującego forum.
    Wartościowi ludzie idą w cholerę, zwłaszcza ci, którzy maja coś do powiedzenia, tacy jak Michał. Odejść, czy dalej się przyglądać wariactwu? decyzję podejmę w najbliższych dniach i drzwiami trzasnę i niech sie przydupasy po dupach gładzą, bo mnie się w tym procederze udziału nie chce mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były już co najmniej ze 3 fale tego typu gdzie konkretni ludzie mogący się czymś podzielić odchodzili zniesmaczeni. Były próby przemówienia do gada, ale to jak napisał Brat - "mission impossible" .

      Józek z Bagien (dawniej z bagien ;) bo już mnie zbananowano )

      Usuń
  3. Tośka to mi serdecznie żal. Wpadł z deszczu pod rynnę. Najpierw kari go sponiewierała, teraz zrobi to Laura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, szkoda mi faceta, żal patrzeć. Bardzo polubiłam Tośka.
      Bracie te piękne słowa które wciśnięto w Twoje pióro, napisał niejaki Mordevsky, i uważano że tym kimś jesteś Ty.
      pozdrawiam 13

      Usuń
    2. Trzynastko, Brat to już był chyba wszystkim hihi

      Usuń
    3. Ano był nawet znoczeńcem

      Usuń
    4. Nie oburzaj się tak na mnie Bracie, to nie moje słowa.
      To Laura w swoim szaleństwie kilka dni temu tak do Ciebie napisała.
      Niestety potwierdzić nie mogę bo nie ma tego na forum, wyparowało.
      Też się zdziwiłem co wyście tam robiliście, że takie słowa padły?

      Usuń
    5. Ja się nie oburzam.. no coś Ty ?? ;)) Ja w ogóle niespotykanie pogodny człowiek jestem (dopóki mnie ktoś porządnie nie podq,wi).
      Nie złapałem od razu o czym mowa, bo popełniłeś literówkę i zostało "znoczeńcem".
      Już wiem - chodzi o ZBOCZEŃCA i to by się zgadzało, bo przyznaję - lubię sobie pobiegać po parku tylko w długim płaszczu.. hehe

      Usuń
    6. :-) nawet nie zauważyłem tej literówki:-O

      Usuń
  4. Celinko nie wszyscy tak uważali i uważają tak dalej np ja.
    Karpatka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho, nawet tekst o ochronie praw autorskich założony przez Bonę poleciał w kosmos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat Bony wisi na elfach. Fakt zamknięty, ale z dopiskiem Laury, żeby się do tego stosować i ona też się zastosuje.

      Całusek.

      Usuń
  6. Poleciał w kosmos ten post, ponieważ dotykał Krzyśka, który przypisuje sobie cudze teksty, a to nie jest to rękę właścicielce, że ktoś raczył mu zwrócić uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Parę osób już Krzyśkowi zwracało uwagę, że przywłaszcza sobie cudze teksty, ale on ma to gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest po prostu dobrym żydem :" wszystko co goja - twoje jest " ..no więc sobie przypisuje . Einstein też ukradł większość tego czym się chełpił. Taka ich natura . To pisałem ja -Bronisław Nieszczególny -zastępca trenera 2 klasy

      Usuń
    2. Nieszczególny, rozbawiłeś mnie tak szczególnie i sobie kawę rozlałem w czułe miejsce. Uprzedzaj że będą jaja z goja.
      Pozdr. D.

      Usuń
    3. Krzysiu dostał pozwolenie na swoje wklejki i dostał amoku, wkleja wszystko
      i wszędzie, nawet gdy nie dotyczy ta wklejka tematu, ale wydaje mu się, iż czyni to na temat. Myślę, że nawet nie czyta danego tematu, ale gdy występują w nim jakieś słowa, często gra słów do których może coś znaleźć w necie, skłania go to, do kolorowych wklejek, taka nieuleczalna przypadłość z której chciał go Brat wyleczyć, ale lekarstwo było za gorzkie i larum powstał na forum, że Krzysia, Brat tępi, co sam schorowany wyrażał w swoich żalach, które limerykami zwał.

      V.

      Usuń
    4. Eeech wierszyki Krzyśka, jeden pamiętam - taki instruktaż jak kto ma pisać:

      Kto ma sraczkę
      - pisze maczkiem...
      kto kupę poczciwą,
      może i kursywą...

      Jakby tak do tego podkład muzyczny dać i przepisać na bęben...
      D.

      Usuń
  8. Krzysiek przywłaszcza teksty, i nie raczy podawać autorów...przecież to redaktor skrajnie nieodpowiedzialny,a teraz to chyba nadredaktor. jemu wolno. Ale mam prośbę- nie nabijajcie się z jego narodowości. to nie jest temat do kpin. Czy z osób niepełnosprawnych tez będziecie się nabijac? wiadomo, że p*****ą farmazony...to skrytykujcie a nie przynależność narodową, rasową

    OdpowiedzUsuń
  9. dodam jeszcze. Wytykając mu to, że jest Żydem potwierdzacie jego teorię o antysemityzmie tych, którzy zbuntowali się przeciwko królowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , dziś stwierdzenie ,że murzyn ma czarną skórę jest rasizmem. Paranoja sięga zenitu. Z wierszyka mojej młodości ponoć usunięto linijkę: " mama mu mówi napij się mleka a on na drzewo szybko ucieka " .

      Powiedziałem kilka faktów cytując do tego fragment ze świętej księgi żydów i łącząc to z faktami. Nic więcej. Znajdziesz te cytaty w necie. Skopiowałem w tym momencie kilka chcąc tu wkleić ale odpuszczę bo rzecz jest marginalna jeśli brać pod uwagę temat tego bloga .( choć kto wie ? Może to jest też jakiś trop w Laurkowych sprawach ? Zaczynam się teraz zastanawiać. )
      Pozdrawiam

      Walerij Jebiewdenko

      Usuń
  10. Nie przesadzaj, akurat problemu antysemityzmu to na Elfach nigdy nie było!
    A dowcipy żydowskie są genialne i najbardziej śmieszą ... Żydów.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co z andem?
    jeszcze jest administratorem bo go dziś nie widze

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze jest.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najnowsze informacje, które podniosły mi wczoraj ciśnienie, Ona naprawdę ma obsesję że każdy jest jej wrogiem, dostawałam pół wieczora pw, Laura czepia się mnie, że niby wysyłam zaproszenia na swoje forum i zabieram jej userów. Chore. Podstawa oskarżenia, Śliweczka po zajściach na forum, zapytała, o moje - nasze fionkowe forum i dostała adres na gg, bo tam sobie na gg klikamy jakiś czas już, a że Laura zarejestrowała się na naszym forum kiedyś i zaczęła wysyłać zaproszenia, na co pozwoliłam, miała wstęp do użytkowników, to sprawdziła że Śliweczka poszła do mnie. Widocznie dla Śliweczki lepsze jest forum o dzieciach, gotowaniu, i kłopotach dnia codziennego oraz roślinkach - nudne bo nudne - ale bez awantur.

    Pozdrawia wszystkich 13 której wzrosło ciśnienie, na krotko, ale już opadło nie ma co się denerwować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13, to norma u Laury,hehe.

      Usuń
    2. Nie denerwuj się Trzynastko,szkoda zdrowia :)
      Fionkowe forum wcale nie jest nudne,wolę bywać u Was niż na elfach rządzonych przez dyktatorkę żądną krwi :)

      Pozdrawiam Braciszka i wszystkich jego gości :)

      Usuń
    3. Celinko - Prawo Kalego to podstawowa zasada moralna Laury. Jutro napiszę coś o tym zwabianiu narybku na Elfy bo większość (zwłaszcza nowych), nie ma o tym pojęcia.
      Pozdrawiam wszystkich :))
      Dominik.

      Usuń
  14. Ale tak było i jest ,to u niej NORMALNE .!!
    Wszystkich werbuje z innych for,wszystkich ,SPAM ZA SPAMEM ,ale ktoś inny nie może zaprosić z jej fora kogokolwiek . INACZEJ BAN ,NIE MA LITOŚCI .HODOWLA MUSI BYĆ !
    Najlepsze ,że napisała w ogłoszeniach jaka jest doskonała ,wyliczyła ile pieniędzy -komu dała ,jakie prezenty ,po nickach ,TO JEST SKROMNOŚĆ !!
    Jak tak można !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo Ona jest dobra...

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech mi ktoś powie, skąd ja tego starego Tośka mam znać... Urąbał coś sobie na zajęciach, w gr. upośledzenia głębokiego że mnie zna.. i wypisuje jakieś rzeczy...

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.