czwartek, 17 stycznia 2013

WYWIAD Z „BRATEM”



Witam..






Słowo się rzekło i się ... zdziwiło.

 


WYWIADU-RZEKI NIE BĘDZIE!



Ileż to ja się naczytam w komentarzach do Bloga , na Elfach, u Gonza i Bóg jeden wie gdzie jeszcze, jakież to tajemne sprawki mam na sumieniu, nie wspominając o tym co mam za uszami!


Kiedy chcę wiedzieć która jest godzina a nie mam zegarka, to nie konstruuję gnomonu, nie mierzę wysokości słońca nad horyzontem przeliczając przez porę roku, nie kombinuję, nie zgaduje – rozglądam się za sprawnym zegarem, a jak go nie ma to za kimś kto zegarek ma i ...pytam.

Z wiedzą jest podobnie – nie kombinuje nie posiadając wiedzy w danej dziedzinie – idę do tego co tą wiedzę ma!

Kto ma wiedzę o tzw „Bracie” ?

No ja! To KTO może coś na mój temat wiarygodnie powiedzieć?

Hybryda?


Ja z tą chorą kobietą miałem tyle kontaktu, że jakieś 2 lata temu przez ok. miesiąc byłem na jej forum, gdzie wymieniłem z nią kilka PW.

Potem nasze drogi się rozeszły i nagle znalazła się (pod postacią Mgiełki), jako ekspertka od „likwidowania Brata” na Elfach.

Zważywszy że nie licząc Gonza, Laura nie miała GORSZEGO WROGA jak Hybryda, stan umysłu Laury jest coraz bardziej nieprzewidywalny.

Ja Laurę znam jak mało kto i wiem jak dalece zakłamana może być!
A internecie od kilkunastu lat spotkałem najdziwniejsze osoby, ale NIGDZIE i NIGDY nie spotkałem ani w necie, ani w realu osoby tak ZAŁGANEJ jak Hybryda, (Laura to przy niej miła i prawdomówna kobieta). 
Nie pojmuję jak można kłamać z taka swobodą i jak to możliwe że z pozoru rozumni ludzie tego nie widzą.


Taki And – pisze z Mgiełką wszędzie gdzie się da , na Elfach, u Gonza, u Hybrydy.

I co ?




Aż tak załgany czy aż tak głupi?




Ja strasznie kłamstwa nienawidzę! Tak zostałem wychowany przez moją mamę.

Napawa mnie obrzydzeniem i nieodmiennie szokuje taka zdolność kłamania „live” z naturalną lekkością.

Pytanie brzmi – PO CO ? To jest chore przecież!!


Po tym co przeczytałem na swój temat, postanowiłem się ...”OTWORZYĆ” ale jak widać  wyszło że nikogo te tajemne me  sprawki nie obchodzą, bo i faktycznie wersja Hybrydy jest o wiele bardziej nośna, niż spokojna , chłodna, relacja jakiegoś (niestety), normalnego człowieczka, co ma dwie ręce, dwie nogi , rodzinę, dom, pracę, życie...



To nieważne że wersja Hybrydy/Mgiełki na Elfach i u Gonza nie ma się nijak do wersji Laury:


Poszukajmy tu prawdy:

- KŁAMSTWO - mam mnóstwo zleconej roboty i ciągle telefony z prośbami o przyśpieszenie wykonawstwa, choć prawdę mówiąc nie mam motywacji bo na chleb mi nie brakuje, a z Wami na Blogu jest ciekawiej niż w stercie papierów.

- KŁAMSTWO - w szpitalu (nie licząc porodówki), leżałem RAZ w życiu, a było to 4,5 roku temu.

KŁAMSTWO  - do USA wyjeżdżamy z żoną średnio raz w roku, ponieważ żona jest Amerykanką i tam ma całą swoją rodzinę. Przy okazji podczas każdego (zwykle miesięcznego) pobytu w Stanach, zazwyczaj wypożyczamy auto i robimy sobie ok. 2-tygodniową wyprawę w określony rejon tego przepięknego kraju. Ostatnio było to Las Vegas w Nevadzie, zapora Hoovera, Wielki Kanion Kolorado.

- W TYM JEDNYM PUNKCIE LAURA MA RACJĘ – moja mama nie żyje – zmarła na białaczkę kilka lat temu :(

KŁAMSTWO - nie , nigdy nie rozmawiam sam ze sobą,  choć to niezły pomysł na pogadanie z kimś niezakłamanym.

A że znalazłem na Forum Elfów wspaniałych ludzi na których można polegać – to również w sieci upływa trochę mojego życia. Nawet za dużo chyba i już mnie rodzina chce na terapie wysłać.

 Że znalazłem taki fenomen jak osoba o nicku Laura – to ewenement.

Ale na koniec tej przygody z Krainą Elfów zetknąłem się z fenomenem ludzkim przy którym Laura to mała grzeczna dziewczynka. To HYBRYDA



Eech, rozpisałem się a miał być WYWIAD !



Tylko że na  te setki wejść dziennie, to na Mój Blog pytań pod moim adresem padło jakby ... niewiele.

DLACZEGO?



Może właśnie dlatego aby nie padły na nie odpowiedzi!



Ale słowo się rzekło:


- jak chodzi o picie  - to zależy CZEGO? Jeśli wody to za mało, bo picie dużych ilości jest zdrowe. Jeśli alkohol to okazjonalnie w granicach 500 g, (najchętniej Finlandia).

- ile mam cm? Rankiem zwykle 181, ale już wieczorem .. 180.

- ksywki (czyli jak rozumiem .. nicki) na bagnie kiedy administrowałem? Przez ok. 2 tygodnie przed 11 września 2011 r. „eskimos” (Stare i Nowe Elfy) i przez ok. 6 miesięcy od maja do października 2012 r. „Brat” (Stare i Nowe Elfy oraz Forum Laura i Zuzia).

- w moim aucie mam teraz opony Michelin Pilot PS2 - przód 245/35 ZR 19 93Y, tył 265/35 ZR 19 98Y.

- jak to możliwe że jestem raz tym, raz tym ? Czy ja wiem ... ? Urok osobisty ?? ;)))

Krokodylica jest naiwna jak mala , pijana dziewczynka w smoleńskiej mgle!

Najlepszy dowód to fakt, że jeszcze parę tygodni temu gotowa była pilnować Forum dzień i noc, aby nie przedostała się na nie ta przebrzydła Hybryda - a dzisiaj ma na  Forum co najmniej TRZY Hybrydy na raz (Czarnulka, Subtelna, Mgiełka) i bardzo jest z tego zadowolona.



Rameczko, Ty wiesz że bardzo Cię lubię, ale w tak poważnej sprawie muszę zasięgnąć języka u mojej żony, ale jak Ją znam to do Twojego pomysłu podejdzie ... sceptycznie.



Sorry, ale te pytania są .. tendencyjne i nie będę na nie odpowiadał!


I to już wszystko co Was interesowało w kwestii Brata, więc żeby mi nikt w przyszłości nie napisał że coś ukrywam.




Wasz Brat Dominik











46 komentarzy:

  1. Myslę, że ciekawość kim jest brat została zaspokojona, a druga sprawa, jakim cymbałem, cymbalistką trzeba być,
    aby wymyślać takie bzdety na temat osoby, która zna się tylko wirtualnie.
    Kocham brata ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zadaliśmy pytań, które byłyby pomocne w napisaniu tego wywiady, ale nie miej do Nas Braciszku pretensji bo świadczy to o tym, że taki wywiad nie był Nam potrzebny. Dlaczego? Ano dlatego, że zdążyliśmy Ciebie poznać bez tego wywiadu i akceptujemy Ciebie takim jakim jesteś. To ludzie Tobie nie przychylni mają do Ciebie jakieś ALE, tylko widać nie mieli tyle odwagi, aby je tutaj wyartykułować, a tylko dlatego tego nie zrobili, żeby mogli nadal jeździć po Tobie.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  3. Była jeszcze prośba o fotkę,czyli mozna to przetłumaczyć na pytanie jak wygląda Brat...
    No przecież to nie w porządku,żeby Hybcia wiedziała,a tłumy wielbicielek nie :D
    BAH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale ten komentarz o fotce pojawił się w trakcie pisania przeze mnie wątku i przeczytałem go dopiero po opublikowaniu.
      Fotek swoich nie publikuję, ale kilka zaprzyjaźnionych ze mną osób dostało je indywidualnie.
      Tobie mógłbym przesłać, ale ja nadal twierdzę że jesteś trochę z Polski a trochę z Ameryki (jak ja)i nadal nie dostałem obiecanej nagrody za odgadnięcie zagadki kim jesteś.
      Napisz do mnie na maila jeśli chcesz , bo ja Twojego nie mam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Aha.. a Hybcia napisała gdzieś tam - że jestem ... mały, gruby szatyn, co się nijak nie zgadza z oryginałem.. hehe]
      D.

      Usuń
    3. Widziałam-mrrr..-egoistyczne ,typowo kobiece podejście (...niech inne zazdroszczą ...hihihihihih ;)
      D.

      Usuń
    4. Bracie, ja to nie chcę ciebie oglądać, ale strasznie mnie interesuje ta blondynka w różowej bluzeczce niedopinającej się na piersiach. podobno prowadzasz się z nią, możesz opisać to zjawisko?

      Usuń
    5. Sorry.. ale nie znam takiej z Twojego opisu, a blondynkę mam swoją, z tym że moja nie uznaje trójkątów, więc szukać musisz gdzie indziej :(
      Dominik

      Usuń
    6. A kto tu pisał o trójkątach? Mnie ta blondynka interesuje tylko dlatego że Hybryda ma ją na fotce z tobą i jestem ciekaw czy Hybcia znowu mnie nie wkręca.
      Teraz ma nie pisać przez jakiś czas na KJL, ale jak znam życie to wróci jeszcze bardziej zakłamana.

      Usuń
    7. Wróci jak tylko Laura się jej pozbędzie z elfów i sprowadzi ją do parteru. Znając Hybrydę długo "miłą" nie będzie (nie wytrzyma), zacznie wprowadzać swoje "rządy" i "ustawiać" Laurę.
      Alicja

      Usuń
    8. Braciszku,ja tylko żartowałam,a do czego mi potrzebny Twój wygląd,
      skoro masz żonę,to i tak nic z tego nie będzie,bo za żonatych się nie biorę :D

      Z tym zgadywaniem,to chyba jednak nie zgadłeś,bo gdybyś zgadł,to byś wiedział,
      że masz mój adres e-mail,no chyba że go wykasowałeś,
      jako zbędny balast w kompie :D

      P.S. Mam wrażenie,że dziś jakiś smutny jesteś,albo zmartwiony,
      mam nadzieję,że to chwilowe i szybko przeminie,
      Buziaki
      BAH

      Usuń
  4. - Adresy?
    - Kontakty?
    - Hasła?
    - Sorry, ale te pytania są .. tendencyjne i nie będę na nie odpowiadał!

    To posadzimy na nodze od taboretu i poświecimy lampą w oczy...

    A tak serio - zaskoczył mnie p. AS, żadnych pytań!

    Pozdrawiam.

    zerocin

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam do szczęścia Twoje prywatne zycie nie potrzebne tutaj na blogu ,ani gdzie indziej . Nie potrzebny mi PESEL ,dane ,Twoje zycie osobiste ,ile masz lat ...Chociaz zawsze jest mile zobaczyc buzię zza ekranu monitora :) To jest przyjemne jak się wie ,kto jak wygląda ,jak z kims dyskutuję ,ale to nie jest jakies parcie na szkło ,bo ja chce ..Szanuje anonimowośc ludzi ,bo tak jest ,po prostu :)
    Zawsze byłes /jestes dla mnie miły ,wszystko wytłumaczysz ,to wystarczy .
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie zadaław pytań bo po co?Nie wierzę w ani jedno słowo Laury i Hybrydy,a to jaki jesteś tam w realu nic nie zmieni,bo i tak Cię lubię :) A zdjęcie chętnie bym zobaczyła :) Ten tańczący Mikołaj w życzeniach świątecznych miał twarz Brata? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. tańczący Mikołaj miał buźkę Brata, z tym że normalnie Brat tak się nie szczerzy.
      Też pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  7. A powinien,bo z tym ,,szczerzeniem'' bardzo Ci do twarzy Dominiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominiku, mnie Twój życiorys jest niepotrzebny , każdy ma prawo do prywatności :) Ja Cię lubię , i szanuję i tego nic nie zmieni. ( musiałbyś mi nieźle ubliżyć, ale jak zdążyłam Cię poznać masz honor i tego nie robisz ) Nie interesują mnie żadne dywagacje na Twój temat.
    pozdrawiam 13

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zadałam głupie pytania, ponieważ wiem tyle ile chce wiedzieć. A wk kłamstwa LAury nie wierze, od początku mojej bytności na elfach wątiłam w jej uczciwośc i dobrze na tym wyszłam.
    Ps. dla mnie Brat mógł by byś starszym łysym panem przykutym do łóżka. I tak bym go lubiła. I wcale nie z litości. A ty LAuro wybierasz sobei na ofiary osoby niesprawne fizycznie i intelektualnie, takimi łatwo manipulować. A to świadczy o Twoje podłości.
    A ten kłamliwy tekst, że Brat jest niepełnosprawny, że kłamie, że samotny, bo go rodzice opuścili albo nie żyją. Tobie sprawia przyjemność wymyślanie ludziom smutnego życia. Karmisz sie wymyślanymi przez Ciebie historyjkami ale ja wiem dlaczego- sama jesteś samotna, opuszczona, nie masz nikogo. Jeśli wymyślisz o sobie piekną optymistyczną historyjkę a innych wokół siebie poniżysz chorymi kłamstwami, lepiej się czujesz. Łapiesz pozytywną energię, po to by ją wykorzystać do niszczenia. Stety również Ty miewasz gorsze dni. Wtedy popełniasz błędy. A Brat i kilku innych związanych z forum KJL( oprócz hybci) umie to wykorzystać. Stare dobre czasy sie skończyły...już nigdy nie będziesz przed trzydziestką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kanalie!
    jak można wymyślić historię o kimś i w nią uwierzyć i jeszcze propagować kłamliwe omamy. Ona jest chora na urojenia, ze swoimi wazeliniarzami - to chorzy ludzie, którzy udają, że bloga nie czytają, a są tu pierwsi.
    Krzysiek dzisiaj napisał, że zajrzał pierwszy raz, a wie w pół godziny, że And tutaj broni Laury, noż karwa w pół godziny przeleciał całego bloga i komentarze ha ha - głupi tylko w to uwierzy, bo tu czytają wszyscy!!!!! ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta17 stycznia 2013 14:16

      A niech sobie czyta Krzysiek tego bloga, w końcu każdy ma do tego prawo.
      Aby tylko tych tandetnych wierszyków nie pisał:)

      Usuń
  11. Anonimowy Internauta17 stycznia 2013 14:13

    W pierwszym komentarzu napisał jakiś anonim ze ciekawość kim jest Brat została zaspokojona.
    Teraz powiem jak ja to widzę.
    Nigdy nie ciekawiło mnie kim jest Brat ani tym bardziej jego życie prywatne.
    Dlaczego?
    Bo zwyczajnie interesuje mnie tylko jego twórczość ( mam na myśli wpisy na blogu, forach )a to co pisze świadczy o nim i wystawia sobie świadectwo tym co napisał.
    W porównaniu do twórczości Hybrydy oraz Laury i reszty spółki to wszystko co jest napisane przez Brata jest spójne i w dużym stopniu wiarygodne więc do tego wszystkiego nie potrzeba mi jeszcze zagłębiać się w jego życie prywatne bo bo każdy swoje życie prywatne winien chronić i nie wystawiać na publikę a tym bardziej w takim miejscu jak to.
    Poza tym Brat wpisami tymi wystawił sobie ( przynajmniej dla mnie ) świadectwo dobre czego niestety nie można powiedzieć o Hybrydzie i spółce.

    OdpowiedzUsuń
  12. A na elfach znowu Laura wychwala swoją dobroć,powklejała maile z podziękowaniami,ale tak powklejać to i ja mogę,jak dla mnie to mało wiarygodne są te wklejki :) Co za głupia i zapatrzona w siebie baba.

    OdpowiedzUsuń
  13. "A powinien,bo z tym ,,szczerzeniem'' bardzo Ci do twarzy Dominiku "

    Też tak uważam

    rosa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona naprawdę nie pojmuje, że nie paczkami ludzi się kupuje, a uczciwością, ale od kogo tego wymagać, bo chyba nie od fałszywej osoby, jedynej w swoim rodzaju kłamstwa i zakłamania w sieci!!!


    Przegladalam stare maile i zastanawiam sie gdzie sa dzisaj tamci ludzie ktorym pomagalam, ktorym wysylalam paczki, prezenty, pieniazki i nic innego im wiecej nie zrobilam, a dzis np. taka alicja straszy mnie prawem z "wdziecznosci" za tamte paczki....przytocze tylko pare maili, PW - po tym wszystkim nie chce mi sie juz pomagac.

    Tutaj wyslalam mojego zajaczka pluszaka, bo pewna dziewczyna pisala, ze zakochala sie w nim, a byl on ogromny;

    Do: Laura
    Dziękuje Ci bardzo mocno :11:) Paczka doszła... Czekolada i resa była niepotrzebna ,ale bardzo,bardzo ,bardzo dziękuje

    Potem wyslalam spore pieniazki, zapytalam czy na konto, czy listem i tu odpowiedz;

    "Na konto wolę. "

    Dalej ;

    Do: Laura

    Lauro dziś otrzymałam paczkę.Jejka jakie to wszystko jest piękne i zadbane.I jeszcze te śliczne kosmetyczki.
    Słodycze są dla Szymka,mam rozumieć.

    P.S
    Resztę biżuterii rozdzieliłam między dziewczyny.Pozwoliłam sobie wybrać jeszcze bransoletkę do naszyjnika i zegarek z delfinkami[jest taki słodki].


    Jade dalej;

    Do: Laura

    LAURO!!!!!!!!!!!!!!!!!dostalismy paczke!!!!!!!!!!!!!!!bardzo ci dziekuje ,wogle to nie wiem jak mam ci dziekowac ,nie spodziewałam sie tylu rzeczy!!i jeszcze ta kasa!!!Natalka jest w domu,powiedziała ze pierwszy raz spotkalismy kogos kogo nie znamy a kto nam pomógł...Lauro Twój gest pozwala mi wierzyc ze jednak są dobrzy ludzie...Boze nigdy nic od nikogo nie dostalismy...bardzo ci dziękujemy.
    p.s jedna para okularów jest moja...
    pozdrawiam i całuje .....

    Dalej;

    Do: Laura

    Laura, Słoneczko !!!!
    Dzisiaj przyszła paczuszka od Ciebie. Dziękuję Ci w imieniu Młodego. Nie musiałaś tego robić... Jesteś wspaniałą kochaną osobą. Spisałam sobie Twoj adres... Przyda się

    Tyle wspaniałości, tyle pyszności....

    Za pieniążki bardzo Ci dziękuję. Muszę je wymienić w kantorze. Zamówiłam juz imie wykasowalam takiego konika rehabilitacyjnego poprawiającego równowagę. Miała być piłka Tai Chi, ale rehabilitantka powiedziała, że jak inwestowac to lepiej w konika niż tą piłkę. Akurat na niego mi starczy. Będzie miał Konika od Cioci Laury. Dziękuję Ci ! W jego imieniu, za niego !!!! Jesteś wspaniałą kobietą. Chciałabym się do Ciebie teraz przytulić.... Stałaś mi się w przeciagu tych kilku miesięcy taka bliska....

    nigdy nie bedę w stanie sie odwdzięczyć....


    Od dziewczyny ktorej wyslalismy na wakacje pieniazki; ja 100 euro, Amelia 150 zl i andy andy czyli cayman 60 euro nie dostalismy podziekowan i jej tez juz na forum nie ma, zalozyla swoje....

    Do: Laura

    Naprawdę sprawiłaś mi wielką radość.Wzruszyłam się i aż się popłakałam.
    Jesteś kochana. :11:)

    (a teraz straszy mnie prawem jezeli jej konta nie skasuje....)

    Do: Laura
    Laurko bardzo dobrze się czuję.Przez Twój piękny gest jestem cała w skowronkach.Wczoraj byłam bardzo wzruszona i popłakiwałam sobie.


    Do: Laura
    Laurko,dostałam dzisiaj paczkę od Ciebie.Nie wyobrażałam sobie,że aż tyle tego jest.Słodycze,kawy,korale,myszka i kotek,kubek,świeczka , kartka z życzeniami i piękny bukiecik różyczek.Perfumy są piękne,przecież to majątek kosztowało.Chciałabym Ci się jakoś zrewanżować.
    Szczerze ci powiem,że popłakałam się.Nigdy nie dostałam takiego bogatego prezentu jaki dostałam od Ciebie.Bardzo Tobie dziękuję.
    Już zajadam czekoladki.


    Teraz mi sie "rewanzuje" grozbami !

    Do: Laura

    A za torebkę byłam i jestem wdzięczna, choć może nie okazałam w sposób, jakiego oczekiwałaś.

    No juz wystarczy. Czasami lubie powspominac, zobaczcie ze zadna z tych osob nie pisze juz na Elfach....Czy to jest normalne?

    OdpowiedzUsuń
  15. No co, nikt się nie odezwie?
    To Laura z sercem na dłoni do wszystkich a wszyscy z widłami do niej beczy.gif jak do tego sympatycznego Shreka z bajki albo nie przymierzając do osła gadającego panna.gif]
    Lauro, to nic, warto ludziom pomagać bo dobro wróci do ciebie w dwójnasób okok.gif

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jako osoba niesamowicie ciekawska, chciałbym wiedziec,do jakiego zakonu należysz Bracie, Karmelitów bosych ,czy trzewiczkowych, prosiłbym o odpowiedz szczera lecz niekoniecznie poważna i czy celibat ktory notorycznie łamiesz przy czynnym udziale swej małzonki, nie obciaza zbytnio twojego sumienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama nazwa wskazuje jestem (tfu).. członkiem Zakonu Ojców Dominikanów ;)
      Celibat to przeżytek i nawet Papież mówi wyraźnie — "jedynie miłość człowieka uwzniośla a lepszy jest ten, kto bardziej kocha".
      Więc ja to robię "bardziej" i staram się nie unikać stylów misjonarskich, czyli "po bożemu" czego i Tobie życzę.
      Brat Dominik

      Usuń
    2. To już wiem skąd ten Dominik. Na forum Gonza podawałeś inne imię. Trochę mnie to zmyliło ale styl pisania wydawał mi się znajomy.

      słodka idiotka

      Usuń
    3. Na Forum Gonza nie byłem od prawie 1,5 roku !
      A szkoda, ale mam swoje zasady i pewną osobę stamtąd omijam szerokim łukiem z obawy o jej toksyczność i groźbę zarażenia, choć wiem że Tobie to JUŻ nie grozi ;)
      Pozdrawiam Słodka Idi.
      Dominik.

      Usuń
    4. Trochę szkoda że nie zaglądasz na KJL, fajny był z ciebie herbatnik...

      Usuń
    5. Też żałuję!
      To był fajny czas, kiedy właśnie stamtąd załatwiliśmy Larwie eksmisję ze starego Forum.
      To była perfekcyjna akcja i tylko kilka osób znało jej szczegóły :))
      Pewnych niuansów nawet dzisiaj nie mógłbym ujawnić.. ;)
      A potem te fajerwerki... hehe
      To se ne wrati..

      Dominik.

      Usuń
    6. Było fajnie, niestety wszystko ma swój koniec...jak będę miał Admina na elfach to pomożesz znowu zrobić bum? Jedna nie przespana noc i psikus gotowy...

      Usuń
    7. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.
      Ale mam parę innych pomysłów.. ;))
      D.

      Usuń
    8. No to pisz, ja jestem otwarty na propozycje...
      gilenter@poczta.fm

      Usuń
  17. Za życzenia dziekuje, ale czego tak naprawde mi zyczysz, tego bardziej czy uniaknia po bożemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No.. trochę żebyś "bardziej" ale też trochę "po bożemu", a najlepiej to sam poeksperymentuj i coś sobie dopasujesz ;)
      D.

      Usuń
  18. Hehh, ale manianę odpinkoliłeś, bracie VIP'ie.
    A elfiki i tak pospieszyły z zapewnieniami, że było dużo i smacznie. ;)
    Ja jestem rozczarowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie pytania , takie odpowiedzi ;(
      D.

      Usuń
    2. Coś dziwnie jestem spokojny, że odpowiedzi byłyby takie same, bez względu na pytania. :D

      Usuń
  19. Witaj Dominiku !!!!
    Czuję się zaszczycony publikacją moich wypowiedzi na Twoim blogu...Przy okazji pozdrawiam znane mi Elfy.
    Przybywam oczywiście, jako Dziadzia, z nieodzownym prezentem..
    Tym prezentem jest odblokowanie Twego konta na Forum Elfów...
    Miło mi będzie Cię zobaczyć i przeczytać...Dziadzia a na Forum Elfów Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój szacunek! Należę do ludzi którzy potrafią docenić klasę człowieka i jeżeli to faktycznie Ty (sorry za sceptycyzm), to wyciągniętej ręki nigdy nie odtrącam.
      Twoja ranga nie pozwala jednak na odblokowanie komukolwiek konta na Forum Elfów, więc ta informacja wydaje się mało wiarygodna.
      Jednak pozdrawiam i życzę wiele zdrowia.
      Dominik.

      Usuń
    2. Ależ nigdy bym się nie ośmielił na takie psie figle..Twoje konto zostało odblokowane zanim napisałem do Ciebie pierwszy post..
      Ponawiam zaproszenie...Krzysiek...

      Usuń
    3. Bez urazy Krzysztofie, ale Forum Elfów, (bo o nie jak się domyślam chodzi) nie należy do Ciebie, więc sam będąc na nim gościnnie - nie możesz zapraszać nikogo na cudze podwórko, zatem traktuję tą informację jako ciekawostkę.
      Milo jednak że zaglądasz na moje podwórko gdzie wolno wszystko w komentarzach, oprócz obrażania kogokolwiek.

      Dominik.

      Usuń
    4. Masz przywróconą rangę Mędrca Elfów...Jesteś na zielono, a to kolor nadziei...
      To, że nie piastuję żadnych oficjalnych funkcji na Forum Elfów, nie oznacza pełnej niemocy..Na żadnym z for na których bywam, głównie polsko - żydowskich nie piastuję żadnych funkcji, dałem sobie w tym względzie pełen luz...
      Znamy się już tyle czasu, niejednokrotnie gościłeś w mojej Karczmie u Jankiela, więc wiesz, że jak coś mówię, to mówię...
      Pozdrawiam...Krzysiek

      Usuń
    5. Obawa przed Bratem okazała się silniejsza niż chęć otwarcia mu na dłużej podwojów Krainy Elfów. Przykro mi, bowiem uważam że Kraina Elfów i Blog Brata stanowią Układ Elipsoidealny wirując po krzyżujących się orbitach....
      Bywajcie....Krzysiek

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.