środa, 23 stycznia 2013

Trzecia prawda Hybrydy..



Hej..








Tak sobie spokojnie od wielu tygodni przyglądam się (czasem zaglądając na Forum Gonza), jak Hybryda bez sensu brnie w coś, w co sama siebie zapędziła i jestem pełen uznania dla cierpliwości i wyrozumiałości paru osób z tamtego Forum, które robią jak się zdaje  naprawdę wiele, aby nawrócić Hybrydę na drogę prawdy obiektywnej, z drogi prawdy hybrydowej.

Na Forum KjL wszyscy po kolei pytali ją czy i kiedy się opamięta, a Łowca Troli nawet;


Owe zdjęcia - rzekomo kradzione - (kolejny głupi zarzut!), miałem pełne prawo zatrzymać tam gdzie je ulokowałem, bo były dostępne dla każdego w sieci, ale dla spokoju duszy Hybrydy – usunąłem je z Bloga zważywszy że to one miały być jedyną porzeszkodą do Jej opamietania się.

Podziękowała mi Hybcia za to .. niezwłocznie:


Wnoszę z tego że nic nie zrozumiała, ale to się da naprawić, przywracając zdjęcia już w większej ilości i np. urządzając z nich .. wystawę.


Nigdy do Niej nic nie miałem, zwłaszcza że odkąd ją znam, to byliśmy jakby po tej samej stronie laurowej barykady.



Jednak to co teraz zrobię  - robię z dużą niechęcią, a to z wielu powodów:



Po pierwsze dlatego że – naprawdę nic do Izy nie miałem, a nawet udzielałem się kiedyś na Jej Forum i próbowałem utrzymywać koleżeńską znajomość z czego do dziś Hybryda screeny prezentuje publicznie, a w tym wzorem Laury, czy Kapusia również prywatną korespondencję, (to zaraźliwe, czy co ?).

Po drugie dlatego że – obrzydzeniem napawa mnie sytuacja kiedy z uporem godnym odpowiedniej sprawy, usiłuje doprowadzić Hybryda do sytuacji, w której dwoje (czyli ona i ja) się będzie biło, a trzecie (czyli Laura) będzie z tego miała przysłowiową korzyść.

Po trzecie dlatego że – to nie tak miało (przynajmniej w moim oczekiwaniu) być, bowiem mnie ucieszyła autentycznie reaktywacja nieczynnego od  jakiegoś czasu Forum, ale liczyłem że reaktywowane zostanie stare Forum „Kim jest Laura”, (co najwyżej w nowymi pomysłami) z którym współpraca mogła dać lepsze efekty niż działanie każdego podmiotu pojedynczo, a tymczasem okazało się ku mojemu osłupieniu, że reaktywowane zostało Forum:

„Kim jest ten psychol Brat?

Po czwarte dlatego że – przy stole powinno się smakować gotowe potrawy i prezentować je, ale kuchni nie powinno się pokazywać, bo to zwyczajnie - nieprofesjonalne jest!!!



Tymczasem do prezentacji przynajmniej pewnego fragmentu tej kuchni zostałem zmuszony, aby pani Hybrydzie móc pokazać że łże jak najęta!!!



Nie wiem ile już razy Hybryda zarzekała się i DAWAŁA SŁOWO że:


Nie będe przeszukiwał Forum KjL ale wskażę pierwszy z brzegu jej post z ostatnich:


To jest zbyt gówniana sprawa, żebym miał dla fanaberii Pani Hybrydy ujawniać tajniki mej pracy związanej z tzw. Laurą, ale mam nadzieję że jak wykażę bez najmniejszej wątpliwości że HYBRYDA ŁŻE – to dotrze do kogoś, że nie to jest celem naszego Bloga, aby bawić się z Hybrydą w kretyńskie udowadnianie że żaba się goli.





To jest i tak niepotrzebny, bezsensowny koszt na  przyszłość !

A tu weź Bracie Psycholu – UDOWODNIJ !


Po co , w imię czego, jakim kosztem nie do odwrócenia !!!

Czy to tak trudno pojąć??






OK !

Kiedy na Elfach pojawiła się Subtelna i zaczęła, swą radosną działalność polegającą na włażeniu Laurze w odbyt bez wazeliny, kosztem wielu przyzwoitych Userów - napisałem wyraźnie że nie jest to pierwsze konto Hybrydy na Elfach, o czym wiedziałem od początku.



Wcześniejsze, a istniejące do dzisiaj konto Hybrydy na Elfach ujawniłem dopiero po pojawieniu się Hybrydy – Subtelnej, bowiem wcześniej liczyłem iż będzie ono służyć zgoła innym, sensownym celom.



Kiedy po pojawieniu się na Forum Elfów Czarnulki, zajrzała ona do Celi Brata (jest do dziś takie miejsce na Elfach – tyle że zamknięte) – umieściła mi tam Czarnulka takie zdjęcie:


Sprawdziłem więc sobie że zdjęcie pochodzi z należącego do Hybrydy Albumu Grafiki o nazwie „ImageShack MMonicaIzabela's images” na serwerze ImageShack, gdzie powitał mnie taki obrazek:



Zgadnijcie czyj?


Zaraz obok jest zdjęcie z Mojej Celi:



Zgadnijcie przez kogo tam umieszczone.


Jak się rozejrzycie po Elfach – a może to zrobić każdy kto tam się znajdzie - nawet Norbuś – to znajdziecie tam tego znacznie więcej:

W Celi Brata znajdziecie jeszcze np. ten obrazek:


Że to z Celi Brata a Cela zamknięta do pisania /edytowania?

Nie szkodzi – ja mam zanotowaną edycje postu Czarnulki:


A tu Czarnulka stawia Elfom szampana:


A skąd bierze .. szampana?

Wiadomo - z zapasów Moniki Izabeli HYBRYDY ! (każdy może sprawdzić!)






Jak każdy może sprawdzić?  A niech spróbuje odpowiedzieć na ten post Hybrydy/Czarnulki a znajdzie gotowy link:


A może zajrzyjmy do Smoczej Jamy Kapusia ( w końcu Hybryda to jej Mentorka z Gniazda):


Są i palmy wprost z magazynku Hybrydy / Czarnulki:



No ale jak to tak - przecież Hybcia nie ma nic wspólnego z tamtym Forum, ani jakimikolwiek nickami – sama przysięgała mnóstwo razy!!


Fakt że raz się pomyliła i napisała że ją Krokodlica zbanowała, ale czy to już pomylić się nie można ?



A co tu jeszcze w magazynku Czarnulki - Hybrydy mamy?


O.oo tu - ŚCIŚLE TAJNE wiadomości o Bracie, (dostępne dla blisko tysiąca userów) o tym jak Brat był .. Colargolem:







A tu o .. Nutce:





A wszystko to w Albumie Czarnulki – Userki na Elfach!


Jest i reklama Forum HYBRYDY na Forum Imladis:



A nawet historia heroicznej walki HYBRYDY o PRAWDĘ na Forum Gniazdo!



Są nawet listy bardziej intymne, ale pomimo iż Hybryda wzorem swoich przyjaciół prostaków - Laury, Smoczusia–Kapusia czy Anda 1951  nie ma zahamowań w chamsko-prostackim publikowaniu prywatnej korespondencji, nie pójdę w jej ślady, a jedynie na dowód że nie piszę o UFO - pokażę fragment jednego z listów z wymazanymi danymi wrażliwymi:


No i są ZDJĘCIA KOBIETY (pewnie to ta Czarnulka!) – różne - które opublikuję jak zechcę - gdzie będę chciał i kiedy będe chciał!


To wszystko w skrzynce Userki (od niemal roku) na Elfach, Czarnulki – a Hybryda wszem i wobec przysięga i zarzeka się że:


Aha.. jeżeli za czas jakiś (niedługi) okaże się że pokazany tu przeze mnie magazynek grafik Hybrydowych Klonów nagle zniknął - to nie do mnie reklamacje.

Napisał już rok temu niejaki Jam swoja opinię na rzeczony temat i tak sobie myślę, że mogę się pod tą opinią podpisać obiema rękami,  ani nic się przez ten rok nie zmieniło, ani nie ma powodu abym dalej udowadniał że nie jestem wielbłądem.




Do rozszyfrowania innych przebrań Hybrydy na Forum Elfów i jej współpracy z Laurą, oraz szkodliwej działalności dla Naszego Bloga, oraz wszystkich walczących z Laurą  - posłużyły inne narzędzia i nie mam najmniejszego zamiaru pod żadnym pozorem ujawniać ich w imię kretyńskich fanaberii Hybrydy! Wystarczająco naszkodziła!!



Hybryda na Elfach to nie Yeti i KTO NIE WIERZY – NIECH PÓJDZIE NA PIELGRZYMKĘ (to się może nawróci), bo nie zamierzam tracić życia na dalsze udowadnianie że nie jestem wielbłądem, a Nasz Blog nie powstał w tym celu - zatem jest to OSTATNI WĄTEK w sprawie Klonów Hybrydy na Elfach, (chyba że pojawią się nowe fakty związane z tematyką Bloga) !




Wasz Brat Dominik












67 komentarzy:

  1. Bracie, pisałeś że Hybryda to mgiełka, co się okazało nieprawdą, pisałeś, że jesteś kuzynem Laury, i to też nieprawda.
    I co teraz będzie, koniec bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. To ciekawe co piszesz Elfowy Banito! Skąd czerpiesz takie rewelacje? ;))
    Podziel się ze mną, choćby na mailu jeśli nie chcesz publicznie.. hehe
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Braciszku cieszę sie, że napisałeś ten watek. Nie ma znaczenia, że Hybryda na forum KJL przyznała się, że konto Czarnulki jest jej. Udowodniła tym samym, że wszystkich okłamywała. O koncie Czarnulki wiedział Brat i ja od momentu jak się pojawiła na elfach, poza nami o tym nikt inny nie wiedział, a niedługo będzie rok. Konto Czarnulki nadal jest aktywne na elfach. Prawdą jest, że pisałam do Czarnulki na PW . Nie wspomniałaś Hybrydo o czym pisaliśmy. Dowiedziałam się, ze masz problemy zdrowotne, że "podobno" masz nawrót choroby nowotworowej...z czystej życzliwości spytałam jak się czujesz .... I pomimo, że nie darzę Cię sympatią gdybym sie dowiedziała, że "znowu" jesteś chora, napisałabym do Ciebie życząc zdrowia.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wiedziałam o Czarnulce- a hybcia, gdy jej tym rzuciłam w twarz na monte- wyparła się tego. Kłamliwa żmija...

      Usuń
  4. No Fazi pisał tu na blogu, że brałeś w mistyfikacji by zostać modem na elfach, jak i Twój kumpel Prince, zapewnia, że Mgiełka to nie Hybryda, czyli co, to oni kłamią?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz coś bliższego o tej jak to nazwałeś "mistyfikacji" - bo pierwsze słyszę?
    I jak rozumiem to jeśli Prince z którym nie miałem kontaktu jakoś ze 2 lata (czyli kumpel !) - napisał że Hybryda to nie Mgiełka to ... zamykamy Bloga ?? O_O... hehe
    Ty masz ciekawy ogląd rzeczywistości.. Elfowy Banito. ;)))
    Dominik.
    BTW - parę dni temu poświęciłem cały wątek odpowiedziom na wszelkie pytania i jakoś nie byłeś niczego ciekaw, (zresztą nie tylko TY) - nie rozumiem tego. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Cie lubie takim jaki jesteś ..
    Ja nie rozumiem tego podniecania sie czy Brat to VIP,Gagarin , itd,itd ...Kazdy moze sobie wymyslec taki nick jaki chce .Nie chciał mówic /pisac to jest jego sprawa ..
    Nie rozumiem tego ,tak jak Izy .Sama wystepuje pod różńymi nickami ,nie mówiąc kim jest na innych forach ,czasami wypierając się ,że Ona to nie Czarnulka ,Mgielka czy kij tam kto jeszcze ...
    Jak to dobrze widziec/dostrzegac innych błędy nie zauważając swoich- ...
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet nie o to chodzi że Hybryda przybiera różne postacie - bo to w internecie norma!
      Problem w tym, że dla niej PRAWDĄ jest to co powstanie w Jej głowie - więc łże jak najęta a jednocześnie rozgłasza że wszyscy inni kłamią... HEHE
      Co do moich projektów, to zrealizowałem ich w życiu wiele , tak w realu jak w wirtualU i NIGDY nie robiłem z tego tajemnicy.
      Kiedy pisałem o lotach kosmicznych - byłem Gagarinem, kiedy dałem słowo że będę VIP-em -bylem VIP-em. Kiedy Laura wymarzyła sobie że będę Jej Bratem - też nie zawiodłem, ale to były całkowicie różne projekty nie mające związku ze sobą i trzeba mieć zamknięty umysł, aby tego nie rozumieć, choć wielu woli prawdę utajoną.. że podobno ten Brat to jest... Colargol!! .. hehe
      Nic się na to nie poradzi - ludzie nie lubią jasnych sytuacji, czego najlepszym dowodem mój watek na Blogu pt. "Wywiad z Bratem".
      Już pomijam Hybrydę , bo to przypadek szczególny, ale popatrzcie na Anda1951- kiedy prosiłem "pytajcie o co chcecie" - odpowiadał "wiem o Bracie wszystko" po czym majaczy na mój temat jak Piekarski na mękach, złe sobie wydając świadectwo ,choć z pozoru facet .. rozumny!
      I tak to jest z tm "polskim piekiełkiem" .. hehe
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  7. Hybryda jesteś bardzo niewiarygodna w tym co piszesz . Daj sobie już spokój .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie udowodniłeś "Jacku" gdyż sam też przybierałeś wiele postaci co potwierdziło kilkoro ludzi. Poza tym już o tym DAAAAAWNO wiadomo, ha ha! Tak jak Ty, inni też nie muszą zdradzać swoich informacji, zwłaszcza dla Ciebie po tym jak wszystkich oszukujesz. I nie doklejaj do mnie cudzych wiadomości z bloga bo coraz bardziej się kompromitujesz.
    Hybryda

    Ps. Oprócz forum laurka, nigdy nie pisałam anonimowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym ,że ma na imie Jacek tez wiemy ,nie musisz sie tym taak podniecać :):) I pod innymi nickami tez Go znamy ,no i co z tego .
      A Imladis -Hybrydko -Ty jako G.I.Jane i May -jak Ty zaciekle Maya-czyli siebie broniłas.

      Usuń
    2. No i wychodzą kolejne kłamstewka Hybci, haha.

      Usuń
  9. Hybryda u Gonza przyznała się do Czarnulki, tylko dlatego, że szczyci się akcją z niejakim Bolkiem:)
    Napisała, że zostawiła sobie to konto, aby zobaczyć reakcję po udanej akcji, coś długo jej zajmuje to sprawdzanie tych reakcji, akcja była w zeszłym roku bodajże w kwietniu, lub w maju:)))a Czarnulka nadal jest na elfach...czyżby nowa akcja się z Bolkiem kroiła?

    Viki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje Viki o koncie Czarnulki, możecie je sobie przejąć(Brat to potrafi, przykład z kontem Krzyśka) bo ja tam nie wchodzę, zrozum to kobieto. A co Imaldis to kto powiedział, że na każdym forum muszę mieć ten sam nick? Poza tym w profilu jest mój e-mail i namiary na gryfa więc sensacji znów nikt nie odkrył.
      Hybryda

      Usuń
    2. Biorę, ale konto SUBTELNEJ!
      Bycie VIP-em, zwłaszcza z Norbusiem to musi być fascynujące doświadczenie ;)))
      Hasło podrzuć mi na maila.. znasz przecież bo pisałaś do mnie.
      Dominik.

      Usuń
    3. No własnie Hybrydo -i wreszcie może dojdzie do Ciebie to ,że kazdy może byc pod innym nickiem ,nawet Brat. Chodzi o to ,że robisz z igły-widły .Ty nic nie pisałas na Imladisie ,że May to Ty ,a nawet udawałas ,broniłas Go/Ją ,więc nie rozumiem o co Tobie chodzi ???

      Usuń
  10. Hybryda Ty masz nawalone do garczka ,nie wiedziałam ze az tak Czarnulko ! Kurwa
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapisz sobie to w tym Image.......... do kolekcji haha

      Usuń
  11. Hybrydo Ty nawet kiedy jest białe piszesz, że jest czarne. Masz tupet kobiet, a do tego jesteś kłamliwa i zakłamana. Na siłę próbujesz "coś" udowodnić, ale marnie Ci to wychodzi. Zrób coś ze soba kobieto. Może chłopa Ci potrzeba? Bierz przykład z Kari.

    OdpowiedzUsuń
  12. ~~Ty nic nie pisałas na Imladisie ,że May to Ty ,a nawet udawałas ,broniłas Go/Ją ,więc nie rozumiem o co Tobie chodzi ??? ~~

    Na elfach też była jako May nawet do galerii hasło dostała i dała cudze fotki. Niezła aferka była.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  13. ''Co do czarnulki i tego co wspomniałaś na tym następnym elfowym forum u Coralika(sorki Coraliku, to nie Twoja wina, że trzymasz tam oszustów)''-Hybryda

    Iza -jak weszłam na KJL ,to mi sie cisnienie podniosło ...
    Ja jestem obojetna na wiele spraw ,ale wymień mi chociaz jedna osobę ,która jest OSZUSTEM na Monte ...Chociaz jedną !!!
    Nie wystarczy Ci .
    Odeszłas wielce obrazona ,ale nikt złego słowa na Twój temat nie powiedział ,jak zlikwidowałas konto ,Twoja decyzja ,ale od kiedy nie jestes na Monte ,cały czas nas obrazasz ,nas userów .
    To kogo ma sie za przyjaciela ,kumpla ,czy kogos innego ,to decyzja danej osoby .To czy my skorzystamy z przyjaxni Brata ,tez nasza sprawa ,jestesmy dorosli ...
    Od Ciebbie nie otrzymaliśmy NIC ,jedynie obrazanie , kłótnie ,a jak ktos sie nie zgodził z Twoim zdaniem ,to ma u Ciebie przechlapane .
    Nie szanujesz nikogo ,grozisz ,''dajesz '' dowody ,których nie ma,kazesz nam uczestniczyć w jakis Twoich prywatnych bitwach itd ,itd ...
    Daj juz spokój
    D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Noey temat dla Ciebie Bracie. X przykazań Laury
    http://www.rozmowy.w-krainie-elfow.com/viewtopic.php?f=41&t=10691&p=325372#p325372

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny temat Bracie - Tosiek w koszu:
    http://www.rozmowy.w-krainie-elfow.com/viewtopic.php?f=80&t=10683&p=325369#p325369

    OdpowiedzUsuń
  16. Hipokrytka, niech sobie w dupę wsadzi te 10 przykazań. Chyba nie spała tylko układała. To jakas farsa jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Cyt:Ty nic nie pisałas na Imladisie ,że May to Ty ,a nawet udawałas ,broniłas Go/Ją ,więc nie rozumiem o co Tobie chodzi ???

    A co tam na Imladisie się wydarzyło z udziałem Hybrydy. Można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  18. A to co napisał user o nicku JAM ,to szczera prawda :)
    Było nawet o tym głosno ,jak Hybryda szła w zaparte z Perkunem ,że Go widziała na zdjęciu ,na 100 % Go widziała ,na jakims Rynku.
    I nie wazne ,że Perkun mówił jej ,że to nie On ,bo jak znam Perkuna to wiem ,że ze wzgledów osobistych i prywatnych nie pokazywał i nie pokazuje swojej buzi ..
    Ale On dalej szła w zaparte ...
    Najlepszy był Perkun - brawo dla niego . I rzeczywiscie dał wszystkim wtedy do myslenia ,że Hybryda stwarza swoje widzimisia ,swoje teorie według swojego postrzegania świata .
    Dla niej nie licza sie innych .
    Oczywiscie późńiej wyszło szydło z worka i okazało sie ,że rzeczywiscie to nie był Perkun ,a zupełnie ktos inny .
    Ciekawe czy przeprosiła ich -chłopaków -za to .
    D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Subtelna spuszcza z tonu. Dominuje dialog Laury z Norbusiem na tematy seksu, ciuchów używanych, stingów i itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to znaczy "spuszcza z tonu" ? Sorki, ze pytam, ale za bardzo nie rozumiem.
      Alicja

      Usuń
  20. Ten blog http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com – posiada wpisy w/g Google: Około 139,000 wyników (0,69 s)
    a na forum Laury: http://www.rozmowy.w-krainie-elfow.com - Około 84,900 wyników (0,22 s)

    OdpowiedzUsuń
  21. X przykazań manipulacji Laury:
    1. Dbaj by nasze forum na zawsze pozostalo szczegolnym miejscem w necie, ktore wybawia ze smutkow, niedoli, gdzie zapomina sie o tym co nas boli...
    2. Polecaj forum znajomym swoim, a bedziesz przyjacielem moim/naszym
    3. Pamietaj, abys czesto nas odwiedzal/la
    4. Szanuj adminow,moderatorow,forumowiczow, kazdego jak siebie samego
    5. Pisz od serca szczerze, we wzajemne spelnianie marzen, zyczen wierze
    6. Udzielaj zyczliwie pomocy i rad, nie szukaj u innych wad...
    7. Nie mow falszywego swiadectwa przeciw forum zadnemu i przyjacielowi swojemu
    8. Nie pozadaj dobr forum, ani bogactwa cudzego
    9. Nie tworz portali ktore beda konkurencja dla niego
    10. Wypowiadaj marzenia otwarcie, nie obawiaj sie....zlota rybka tu stoi na warcie
    Cenmy dobro w naszym forumowym swiecie, a zapewniam drugiego takiego portalu nie znajdziecie w necie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 idiotyzmów.... nic dodać nic ująć - żenada.

      Usuń
  22. Nie tworz portali ktore beda konkurencja dla niego - to jest najlepsze ha ha, a pocałuj mnie w dupę, bo będę pisać gdzie chcę, z kim chcę o oczym chcę idiotko i jesteś za cieńka, aby mnie wytropić i zbanować cymbalistko Lauro!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hybryda jako Czarnulka ostatni raz była na elfach (wg danych na profilu)
    29.07.2012
    Możecie teraz do tej daty dopasować sobie wydarzenia i ustalić co/czy i kiedy
    mogła zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jako subtelna była dzisiaj i to nie tak dawno,haha.

      Usuń
    2. Laura tymi przykazaniami dziwnymi pokazuje jak bardzo jest niedojrzała i głupia -żal mi jej .Tak sie zachowuje dorosła osoba ???

      Usuń
  24. No i nie rozumiecie Ze hybryda nigdy nie kłamie, zawsze mówi prawde, ona tworzy własna rzeczywistosc i w jej mniemaniu tylko taka jest prawdziwa, na tej podstawie wyciaga wnioski i nie przyjmuje logicznych argumentów , ani nie dopuszcza sprzeciwu, w sumie ma prawo, to jej siat ,a w nim ona ustala zasadyk,a ten kto sie na nie nie godzi staje sied wrogiem nr 1, cos jak Laura, kropka w kropke, ta sama obsesyjna chec narzucania swoich pogladów i sprawowania wladzy.Pasuja tu jak ulał słowa starej Pawlakowej(sami swoi)"Sad sadem, ale spraweidliwosc musi byc po naszy stronie"

    OdpowiedzUsuń
  25. Fazi,doskonale to rozumiem,problem polega na tym,że osoby tak mocno zaburzone
    i nieogarniające otaczającego je realnego świata,powinny znajdować się pod specjalistyczną opieką,a nie buszować po internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doprawdy nie rozumiem czemu admin na forum "Kim jest Laura" jeszcze jej na to pozwala. Forum straciło dobrze, że nie do końca wiarygodność, właśnie przez Hybrydę i jej kłamstwa.

      Usuń
  26. Hybryda zapiera się że Subtelna to nie jej klon,a Subtelna pisze bardzo charakterystyczne ,,dla'',które przez przypadek Hybryda też pisze :) Ja bym napisała ,,mojemu mężowi'' ,a Subtelna-Hybryda pisze ,,dla mojego męża'' . I to ją wydało,wcześniej zastanawiałam się czy Brat ma rację,teraz wiem że tak. A w wątku o stringach Subtelna napisała że nosi stringi,hahaha,takie rozmiary też szyją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to charakterystyczna maniera Hybrydy,ale i Ramki,obie w ten sam sposób się wyrażają.Zwróciłam na to uwagę,bo jest to dla mnie dziwny sposób mówienia/pisania,
      zupełnie mi obcy,pierwszy raz spotkałam się z tym właśnie na elfach.

      Usuń
  27. Dlaczego ten idiota Norbuś, ta łysa, ignorancka pała rządzi na forum? Ano dlatego, że Laurka go ma plan wykorzystać, a potem pożreć, bo już nie ma kogo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolek to tajny agent zero a Hybryda to tajny
      agent podwójne zero .

      Usuń
  28. LAURA PISZE, ŻE LUBI POSTY nORBUSIA, BO SA WESOŁE I NIE ZA MĄDRE - NOZ KARWA, TO JEST POZIOM FORUM NADANE PRZEZ aDMINISTRACJĘ HA HA

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisanie czy mówienie ,,dla'' jest typowe dla Podlasia,sama tak nie mówię choć mieszkam na Podlasiu,ale ja nie jestem rodowitą Podlasianką jak np.Ramka.Hybryda jest z Gdyni o ile mi wiadomo,więc nie wiem dlaczego pisze w ten sposób i też rzuciło mi się w oczy to że Subtelna pisze tak samo mimo że jest jak to pisze z Trójmiasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz,o tym Podlasiu nie wiedziałam,dzięki,człek się całe życie uczy:)

      A to drugie...na nie mów,że Hybryda Subtelną w Trójmieście ulokowała,
      to już kompletny idiotyzm z jej strony,hahahaha
      przeoczyłam tę informację,ale przy okazji może znajdę ;)

      Usuń
    2. Zwrot "dla" jest rusycyzmem, używanym przez osoby pochodzące z Podlasia i Kresów Wschodnich.
      W swoich postach Hybryda pisała, że mieszka teraz w Trójmieście, ale pochodzi (lub też długo przebywała) z terenów połnocno - wschodniej Polski

      Usuń
    3. Tak właśnie pisała. Zaczepiłem ją kiedyś na monte pytając coś o Gdynię, którą miała w opisie i zeznała właśnie to,. że przybyła do Gdyni gdzieś z obszarów wschodniej Polski.

      Usuń
  30. No dosłownie to ona tego nie napisała,ale wyczytałam to między wierszami :) np.chce tanczyc z Norbusiem w stringach w Trójmieście :) Ja bym zatańczyła w Białymstoku,ale nie z tym zerem intelektualnym o imieniu Norbert :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sobie tańczą.

      Usuń
    2. boże chroń warszawę przed norbusiem...
      (nie mieszkam w warszawie ale to moje ulubione miasto, w którym ja chce w nim mieszkać;))

      Usuń
    3. [quote]boże chroń warszawę przed norbusiem...
      (nie mieszkam w warszawie ale to moje ulubione miasto, w którym ja chce w nim mieszkać;))[/quote]
      chodzi mi żeby w warszawie nie spotkać takiego intelektualnego zboczonego zera.

      Usuń
  31. ja snajper, kojarzony z bratem ha ha zostałem wyrzucony z foru ha ha
    Bracie, sztama! ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WITAJ W KLUBIE ... hehe ;)))
      Sorry.. ale nie jesteś wyjątkiem! Na przestrzeni ostatnich kilku tygodni odłowiła Laura na bagnie ok. dwudziestu Braci (stąd Kompania Braci).
      Prawda jest taka, że kto wykracza z IQ powyżej Norbusia , jest potencjalnym ... Bratem.
      A kto ma IQ powyżej Laury (o co łatwo nadzwyczaj) to już .. stracony.. :((
      Musiałeś rzucać się w oczy z rozumem - jak mniemam.
      Taki los geniuszy..:((
      Ale pozdrawiam i zapraszam na Bloga do jego współredagowania.
      Wspólnymi siłami - przegonimy Gada z bagniska.
      Dominik.

      Usuń
  32. Ja też zotałam nasłana przez Brata w celu buntu Elfów.
    Fan :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy23 stycznia 2013 20:37
    "Tak to charakterystyczna maniera Hybrydy,ale i Ramki,obie w ten sam sposób się wyrażają.Zwróciłam na to uwagę,bo jest to dla mnie dziwny sposób mówienia/pisania,
    zupełnie mi obcy,pierwszy raz spotkałam się z tym właśnie na elfach."
    Najwidzocznej jestem tak niedouczona jak Hybryda. Że poprawnie napisać nie potrafię...
    Teraz zacznijcie potwierdzac kłamstwo hybrydy, ze ja to ssubtelna. choć zapewne nie wiecie, że Hybcia wywodzi sie z rejonów nie aż tak bardzo odległych od mojego miejsca zamieszkania- moze mamy takei same naleciałości na wasza czysta i płynnie pisaną polszczyznę.
    Wku***łam się bo zaczynacie głupot się czepiać! i tylko utwierdzacie niektóre osoby, ze łatwo wasze myślenie skierowac na odpowiedni tor.
    Robie sobie odpoczynek od bloga.
    i tak interpretujcie tro jako to,że się przyznałam do subtelnej, choc to gówno prawda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie to naprawde maja problemy .
      Anonimowy ,nie wiesz jak się wyrażają naprawdę .Że tez się zwraca na to uwagę ,kurcze .Polecam poczytanie jakiejś ksiązki a nie zastanawianie sie czy Ramka z Hybrydą wstawiły przecinek czy kropkę nie tam gdzie trzeba .Paranoja jakaś .
      Ramcia -a daj sobie na luz ;);)

      Usuń
  34. Ramko,ja myślę że w tej dyskusji na temat naleciałości językowych nikt nie miał nic złego na myśli.Ja też skojarzyłam Subtelną z Hybrydą po sposobie pisania. Wiem że na Podlasiu mówi się w ten sposób bo sama mieszkam na terenie zielonych płuc Polski i wszyscy dookoła mnie tak mówią,łącznie z moim mężem i dziećmi. Tu na pewno nikt nie chciał Ciebie urazić,a chodziło tylko o skojarzenie Subtelnej z Hybrydą.Jeśli w jakiś sposób Ciebie uraziłam to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem Twojego wzburzenia Ramko,nikt nie napisał,że jesteś Subtelną,
      sama to zinterpretowałaś w taki sposób...
      Była to luźna uwaga,stwierdzenie istniejącego faktu,przecież to prawda,
      a ponoć prawda jest najważniejsza.Nie wiem,czy jest osoba,która od samego początku jest nastawiona do Hybrydy na nie,tak bardzo jak ja.
      Ale samo używanie jakiegoś zwrotu,to jeszcze za mało,żeby kogoś o coś podejrzewać,tak mi się wydaje.
      Bo tak obiektywnie patrząc,to jest możliwość,że Subtelna,to jakaś panna z Podlasia i nie jest to ani Hybryda,ani Ty prawda?
      Tak na 50% ;)

      Usuń
    2. Anonimowa Czytelniczko, ja nie jestem nastawiony do Hybrydy negatywnie a raczej jej współczuję, bo zatraciła się już w tych wszystkich łgarstwach.
      Jest zdolna i pracowita z czego mogłaby dać wiele dobrego innym, ale woli na odwrót!
      Hybryda kosztem wielu porządnych Userów Forum Elfów (zawsze tacy byli!) narobiła im jako Subtelna wiele szkody i kwestia rusycyzmów w jej języku jest tu trzeciorzędna.
      Czas to wyjaśni, a na razie mogę Ci powiedzieć że Subtelną na Elfach jest Hybryda!
      Gdybyś uważniej czytała Naszego Bloga , dawno byś o tym wiedziała.
      Zwłaszcza że nawet Laura o tym wie, choć oszukuje swoich userów a nawet Kadrę!!
      Pozdrawiam ;)
      Dominik

      Usuń
  35. No cóż,ja nie współczuję ludziom,którzy mimo wielokrotnie okazywanej dobrej woli ze strony innych użytkowników,nawet tych,którym zalazła za skórę,nie starają się,żeby coś zmienić w swoim postępowaniu,a nawet wręcz przeciwnie,robią się coraz gorsi.

    Czytam bloga bardzo uważnie,śledzę na bieżąco i powiem tak,mogę sobie mysleć,
    że Subtelna to Hybryda,ale...dowodów na to nie ma jak dotąd,są poszlaki,a to za mało,
    żeby mieć pewność.
    A poszlaki są takie;
    używanie rusycyzmów (nie tylko ona)
    chęć tańczenia w Trójmieście ( nie napisała,że tam mieszka,może marzy o wakacjach)
    wątek z piosenkami i przesłodzonymi fotkami,Hybryda lubi takie badziewie,
    ale są też inne takie wątki (fotki sprawdziłam,nie są z imageshack,tylko z tinypic,
    więc nie wiadomo czyje,wiele ludzi tam trzyma zdjęcia,ja też)
    Jedynym dowodem byłoby potwierdzenie,że IP Subtelnej jest zgodne z IP Hybrydy,
    takie są fakty,przykro mi,ale jeśli mamy pisać tu prawdę,to róbmy to :)
    Hybryda jest dla mnie niewiarygodną osobą,nawet nie Hybryda,tylko Izabela Monika,
    miałam okazję przekonać się,że kłamie,bo w pewnej dość ważnej sprawie zwyczajnie ją sprawdziłam i dostałam potwierdzenie.
    Jeśli ten blog ma być wiarygodny,to niech nie opiera się na przesłankach,tylko na dowodach,to dobra rada,nie zarzut,stoimy po tej samej stronie barykady :)




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz Anonimowa jest spójny, logiczny i sensowny. Pod całą jego treścią bym się bez oporów podpisał.
      Musiałbym jednak wtedy dopisać jeszcze, że istnieją znane nielicznym techniki pozwalające identyfikować ludzi w sieci, a jednocześnie niekoniecznie bazujące na dynamicznych już dzisiaj w większości adresach IP.
      Nie oczekujesz chyba jednak (co napisałem wyraźnie na zakończenie tego wątku), że tutaj je opublikuję.. ???
      Moja rzeczą jest dać Czytelnikowi Bloga Informację a jeśli w nią nie wierzy, to ma problem :(
      Oczywiście mógłbym tutaj i teraz dać absolutne dowody na to że Subtelna to Hybryda, ale to nie dla tak gównianej sprawy jak Hybryda u Laury.
      Dominik.

      Usuń
    2. ale są też inne takie wątki (fotki sprawdziłam,nie są z imageshack,tylko z tinypic,

      Poczytaj forum Gonza- tam Hybryda przyznała dzisiaj, że na dzień dzisiejszy używa tinypic.
      Alicja

      Usuń
    3. Bracie kochany,ja Ci wierzę,jednak zwróć uwagę na to,że pisząc " mógłbym dać dowody,ale..." robisz dokładnie to samo co Hybryda,poczytaj KJL,bo o tym piszę.
      Wiem,że sprawa Hybrydy jest gówniana,nie tylko ta zresztą,
      ale obiektywnie patrząc nie wygląda to dobrze,ech..

      Alicjo,wiem,że tak napisała,dlatego się do tego odniosłam,ale to nie jest dowód,ja też mam tam zdjęcia,więc to znaczy,że jestem Hybrydą?
      Logika jest bezwzględna kochani,wszyscy jak leci,od Brata do Hybrydy,poprzez mnie,Ramkę i całą resztę bez niezbitych dowodów możemy sobie pogadać,
      jednak wartość tego gadania jest średnia.

      Usuń
    4. Sorry, ale w Twojej odpowiedzi są dwa poważne BŁĘDY w rozumowaniu:
      1. Nie wierzę że przechowujesz swoje zdjęcia pod należącym do Hybrydy kontem z grafiką o nazwie: "„ImageShack MMonicaIzabela's images”, no chyba że jesteście przyjaciółkami i masz do niej takie zaufanie!
      2. Pisząc że "wszyscy jak leci bez niezbitych dowodów" pisz raczej dla siebie, bo cała reszta czyli ja i Hybryda te dowody mamy!
      Ja nie gadam o tym z Tobą a tym bardziej z Hybrydą, bowiem Ciebie czułem się w obowiązku powiadomić, a Hybrydy nie muszę bo ona WIEDZIAŁA wcześniej ode mnie... hehe
      Dominik

      Usuń
    5. Bracie,a dlaczego nie czytasz uważnie? Nie mówimy to o imageshack tylko o tinypic,fotki które wstawia Subtelna są właśnie z tinypick,sprawdziłam to wczoraj.
      Co do drugiego punktu,to nie bardzo rozumiem co masz na myśli,mówiąc że wiedziała wcześniej.Co wiedziała,że masz dowody,a Ty o tym nie wiedziałeś?
      Cała reszta,czyli Ty i Hybryda...wydawało mi się,że chodzi tu o to,żeby wszyscy wiedzieli jaka jest prawda,jeśli chodzi tu tylko o Ciebie i Hybrydę,a my się w tej rozgrywce nie liczymy,to po co piszesz o tym na blogu,zamiast załatwić sprawy z Hybrydą na prywatnym gruncie?
      Przypominam na wszelki wypadek,że jesteś autorem tego wątku o Hybrydzie,
      jak i wszystkich innych,bo jest to Twój blog,więc temat sam wybrałeś i poddałeś pod dyskusję,więc liczyłeś się chyba z tym,że ktoś o te dowody zapyta. Ja pytam,bo lubię wiedzieć z czym mam do czynienia,jeśli to wszystko jest takie tajne,to trzeba było tematu nie zaczynać :)

      Usuń
    6. Blog jest o Krainie Elfów i (co naturalne) jej samozwańczej Królowej, która przedstawia się jako Laura. Hybryda pojawia się tu marginalnie wobec faktu że wchodzi we współrządzenie tą Krainą o czym donoszę swoim Czytelnikom na Blogu. Poza tym incydentem mnie ona zupełnie nie interesuje.
      Jeżeli mnie ktoś doniósł że Ziemia jest okrągła, to ja nie mając możliwości sprawdzenia tego organoleptycznie - mam dwa wyjścia - albo MU UWIERZYĆ (bo widocznie wie co mówi) , albo się zapisać do Stowarzyszenia Płaskiej Ziemi (http://www.ziemia.friko.pl/index.html).
      Twoja sytuacja jest podobna ;)))
      Dominik.

      Usuń
    7. No dobra,rozbawiłeś mnie tym stowarzyszeniem,ahahahaha,
      przyznaję,ze ziemia jest okrągła.
      Ale to w telewizorni pokazywali,to w sumie chyba jednak dowód jest,
      to już sama nie wiem,czy to wiara,czy fakt sprawdzony,hahaha
      buźka :)

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.