poniedziałek, 21 stycznia 2013

Laurowa gościnność..




Dzień dobry!

 








Pamiętam jak przed laty uczyła mnie mama, że jeżeli ZAPROSZĘ kogoś do swego domu, to On w tym moim domu jest NAJWAŻNIEJSZY (!)... jeżeli mam kilka posłań, to dla NIEGO jest najwygodniejsze, a jeśli podam kilka dań, to dla NIEGO jest najsmaczniejsze – bo ON jest moim GOŚCIEM i zapraszając go wziąłem na siebie taki obowiązek i taki

TYSIĄCLETNI  OBYCZAJ  KTÓRY  ZOWIE  SIĘ  
 POLSKĄ  GOŚCINNOŚCIĄ !!!



Dostałem ja w piątek na Naszym Blogu od Krzysztofa (jawiącego się ambasadorem laurowym), taką wiadomość:


Podszedłem jednak początkowo do tej informacji sceptycznie , zważywszy że Krzysio znany był onegdaj z robienia psikusów na Forum i np. uwielbiał mając rangę Moda kasować cudze posty TYSIĄCAMI, bez żadnegoi szacunku dla cudzej pracy.

Uwielbiał też wchodzić w cudze posty i zmieniać ich treść. Tak (wchodząc z PM na moje konto Brata) zmienił treść niektórych moich postów zanim  to zauważyłem.

Zapomniałeś Krzysiu?:


Teraz lubi Krzysio opowiadać jak to Brat Psubrat wszedł na Jego konto.

I tak to w praktyce wygląda prawda o źdźble w cudzym oku, oraz belce we własnym.



Rozsiewa też Krzysio o mnie „fałszywe świadectwo” za nic sobie mając ósme przykazanie, choć wartościami chrześcijańskimi podpiera się nader często:

Twierdzi że jestem”przestępcą” ale nijak nie potrafi wskazać jaki przepis prawa naruszyłem bo bez tego przestępstwa nie ma.


Laura wprawdzie twierdzi że „Brat się włamał”, ale przy okazji zauważa że Krzysiek „miał łatwe hasło”! Skąd wie że łatwe?



Ano wie, bo sama mi to hasło dała i otrzymując je od swojej ówczesnej Szefowej miałem wszelkie prawo z niego korzystać!

To gdzie to przestępstwo Krzysiu... Lauro .. ??


Nie potrafi też za cholerę przypomnieć sobie Krzysio tych forów na których to Brat (pod zmienionymi nickami) „bardzo czynnie się udziela”.

Co tam wszystkie – ANI JEDNEGO nie może sobie przypomnieć i ja bym typował przyczynę, ale zamilczę, bo Krzysio zaraz to skojarzy z jednym Austriakiem.






Wszakże co do tych forów na których tak czynnie się udzielam , to jesteśmy z Krzysiem zgodni, bo ja również nie mogę sobie żadnego przypomnieć.

Jakby na to jednak nie patrzeć, to wychodzi na to że Krzysio ŁŻE !


Jednak ja pamiętliwy nie jestem i po chrześcijańsku mu te łgarstwa o mnie - wybaczam.



Zresztą wcześniej bezskutecznie niestety, próbował Krzysiowi to uświadomić Zerocin (o którego rozumności nie wspomnę, aby mu u Laury nie zaszkodzić!):


Dziadzia czasem jest jak Mossad i trudno mu cokolwiek wytłumaczyć, choć Zerocin zrobił to obrazowo i przejrzyście:


Czasem mam wrażenie że Dziadzia Krzysio upatruje w Bracie ..wilkołaka, albo innego .. wampirza.






Sami osądźcie czy w takiej sytuacji nie miałem prawa być sceptycznym co do szczerości zaproszenia Krzysia.



Jednak mimo mego sceptycyzmu, Krzysio zaproszenie .. ponowił:


I choć ciągle byłem sceptyczny:


Krzysio potwierdził że


Faktem jest że jedyny Jankiel o jakim słyszałem to był bodaj w Panu Tadeuszu, a Krzysio pisze jakobym w jakiejś jego Karczmie gościł, (czyli niestety nadal kłamie), ale może to już taka choroba bagienna, więc puściłem to mimo oczu i z nadzieją wynikającą z tego mojego zielonego koloru ... udałem się do Krainy Elfów gdzie czekać miał na mnie tytuł MĘDRCA ELFÓW!


Tak jak Krzysio napisał - Brama Krainy była otwarta dla mnie na oścież, i tablica:


Czyli, (myślę) Krzysio nie kłamał! To dobry znak.


Grzeczność nakazywała by po wejściu przywitać się z Gospodynią , ale przed oczami nerwowo migała mi lampa z napisem „masz nieodebrane PW” więc myślę - odbiorę, a na pogaduszki z Królowa będę miał jeszcze wiele czasu.


Wchodzę do skrzynki, patrzę, ale to stare wiadomości jeszcze z października niektóre, jednak przed wyrzuceniem przeczytać trzeba - choćby z szacunku dla autora.

No to czytam sobie, czytam – nic tam szczególnego bo sprawy dawno nieaktualne i już widzę koniec, bo mruga że zostały jeszcze „3 nieprzeczytane” aż tu brzdęk i przed oczami pojawia mi się wielka tablica:

NIE JESTEŚ UPRAWNIONY DO KORZYSTANIA Z WIADOMOŚCI !

- czy jakoś tak.... Zepsuło się coś (myślę) więc próbuję raz drugi , trzeci, skąd – zawsze ta sama tablica.


No szkoda bo zważywszy że czytałem te PW od najstarszych to zostały trzy najnowsze.

Ale jakby ich autorzy byli uprzejmi napisać jeszcze raz na mój mail : bratpalikota@gmail.com 

- to przynajmniej ten problem mielibyśmy z głowy.



No i jak ja biedny Mędrzec Elfów miałem się Królowej pokłonić? Tak się publicznie obnażać? Ja do Królowej miałem sprawy poufne a tu:

NIE JESTEŚ UPRAWNIONY DO KORZYSTANIA Z WIADOMOŚCI !

No to z sentymentu do starych dobrych czasów poszedłem ścieżką wprost do Mojej Celi, dla wszystkich zamkniętej, (oprócz Mgiełki która tam chodzi się podniecać, bo nikt już nie chce jej ... spowiadać)


A tam szok!



Przy każdym moim poście znowu jakaś debilna tablica:


Jak to zbanowany (myślę) jak chodzę po Krainie Elfów z napisem „Brat” na habicie: i nikt mi nie broni?




Jak to za chamstwo, jak ja z wzorcem kultury i grzeczności porównywany bywam?


Noo.. albo Ty coś Krzysiu pokręciłeś z tym zaproszeniem, albo ktoś ma nieźle NASRANE DO ŁBA!


Z takim traktowaniem ZAPROSZONEGO GOŚCIA, to ja się jeszcze nie spotkałem w najgorszej CHAMÓWIE.


Więc się wziąłem i .. obraziłem, oraz wrócłem do siebie gdzie dobre obyczaje są normą, choć wciąż nie mogę uwierzyć, że są Administratorzy, którzy wychowali się w jakiejś dziurze, gdzie nie słyszano o grzeczności czy gościnności, a rodzice nie potrafili zaszczepić tak elementarnych zasad.

Moja mama mawiała że „możesz CHAMA ubrać w siedem krawatów, a jemu i tak słoma z butów wyjdzie" i .. miała rację o czym sie miałem okazje przekonać.



Nie tak wygląda  POLSKA GOŚCINNOŚĆ – to pewne!


Czy ŻYDOWSKA to już Krzysio powinien wiedzieć bo to ON mnie ZAPRASZAŁ .



To jaka to jest w końcu gościnność?? LAUROWA ?



Wiesz Krzysiu – ta sobie myślę, że staraj się może nie pisać maczkiem, a raczej ... kursywą, bo sam  widzisz jak to wygląda, kiedy ktoś elementarnego  wychowania z domu nie wyniósł:


Podobno nieźle Cię obleciało za to zaproszenie mnie , ale hołdy poddańcze złożyłeś, czołem jak trzeba biłeś i ta CHAMÓWA Ci darowała radę jaką jej dałeś.

A już gotów Cię byłem wziąć za „powracającego do rozumu i przyzwoitości”  
Biednyś Ty i na zawołanie musisz ubliżać temu, komu Ci każą!
Ja Ci to uświadamiam! 
I tak oto, zostałem ja Kwiatem Paproci:
Pozdrawiam wszystkich dobrze wychowanych:

Wasz Brat Dominik











57 komentarzy:

  1. Królowa ciśnienia nie wytrzymała, siedziała w napięciu i czekała na Twoje przybycie, a Ty zamiast natentychmiast i w podskokach lecieć do Krainy Elfów, zaraz po pierwszej wiadomości, ociągałeś się i szukałeś podstępu, potem zamiast paść na kolana i czołem bić w dziękczynnej pozie tuż u podnóżka królowej, dziękczynną mowę walnąć i przeprosić tak jak And, poszedłeś korespondencję czytać...tak się nie godzi, więc nie dziw się królowej że ciśnienie było tak wielkie, iż nie wytrzymała tego napięcia i paluszek się jej omcknął i zbanowała takiego niewdzięcznika:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że to chamstwo było z Twojej strony i za chamstwo bo jakżeby inaczej Ciebie zbanowała:))))

      Viki

      Usuń
  2. Tak, tak Laura zapewne myślała, że Braciszek sie upokorzy publicznie i będzie przepraszał na forum ogólnym.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i po tym niemiłym doświadczeniu z Bratem, królowa wczoraj DECYZJĘ podjęła:

      "Podejme starania majace na celu usuwanie wszelkich uznanych za obrazliwe postow (prosze o takich postach pisac do mnie lub do moderatorow).

      Od tej pory zakazuje uzywania na forum tresci majacych jakikolwiek zwiazek z bratem lub jego blogiem, jak rowniez wszelkich publikacji majacych z powyzszym zwiazek."

      Jestem ciekawa co królowa zrobi, jak powróci mgiełka i będzie chciała dalej pisać o Blogu Brata i co wtedy z DECYZJĄ królowej? czyżby już królowa widziała, że mgiełka zakończyła swoje pitolenie na Elfach?

      Viki

      Usuń
  3. Nie lubię Krzysztofa,jest w nim coś odrażającego
    i drażniącego,co sprawia,że mam mdłości.
    Mój dziadek był w wieku Krzysztofa,kiedy zmarł,
    był wspaniałym,dostojnym i szarmanckim człowiekiem,
    nie potrafię sobie wyobrazić,że mógłby zachowywać się w taki sposób jak w/w,pisać jakieś idiotyzmy na podrzędnym forum i wystawiać się na pośmiewisko dla nędznej wirtualnej funkcji,to żałosne i świadczy o braku szacunku dla samego siebie.
    Sytuacja którą opisujesz Bracie została jak zwykle ukartowana przez Laurę,kolejna manipulacja,żeby kogoś upokorzyć,pewnie miała na myśli Ciebie,jednak najbardziej moim zdaniem upokorzyła Krzyśka.Nie jest mi go żal,w pełni na takie traktowanie sobie zapracował.
    Pozdrawiam poniedziałkowo
    BAH

    OdpowiedzUsuń
  4. Bracie, a po kiego diabła żeś wchodził na konto Krzyśka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zasadzie wzajemności, bowiem to Krzysiek wchodził na MOJE konto WIELOKROTNIE i zmieniał treść moich postów, więc moje JEDNORAZOWE wejście na jego konto pomogło mu zrozumieć że jest źle zarówno wtedy jak "Kali ukraść krowę", jak też jak "Kalemu ukraść krowę".

      Usuń
  5. "W piątek w mojej skrzynce pocztowej- przypisanej do mojego pierwszego konta na elfach znalazłam wiadomość oo Krzyśka, która zawierała informacje o tym, że moje konto zostało odbanowane. Puściłam tę wiadomość w niepamięć, bo w Zapewnienia zarządzających tutaj nie wierze. Wczoraj jednak moja skrzynka została zaspamowana prośbą o wypowiedzenie się w jakimś tam temacie. Oznaczało to, że jednak moje konto uwolniono. Fakt- mam zabrane Pw- to przeżyję, bo nie pisze tego po to, by się wykłócać o należne mi prawa.
    Zauważyłąm tylko, że przy moim nicku- Ramcia nadal widnieje napis "zostałam zbanowana za chamstwo". Ja tego podpisu sobie nei zrobiłam. Ktś mi przylkeił łatkę.Ja to rozumiem. Nie pasowałam tu nigdy i nigdy nie będę pasować.
    Piszę to ogłoszenie, aby uświadomić wszystkim piszącym, że ja nie prosiłam o odbanowanie, nie będę przepraszać administratorki, bo nie mam za co.
    A teraz postulat: Powrót do pisania na elfach będzie możliwy dopiero w momencie, gdy Laura przeprosi wszystkich za swoje brzydkie wobec nich zachowanie. Zarówno wobec banowanych od lat jak również tych zastraszanych pod groźbą bana. . Kłamstw i oszczerstw na temat mój oraz innych drogich mi użytkowników wypominać nie będę . Za to odpowiesz Lauro przed najwyższym o ile wierzysz w Boga.
    tyle ode mnie. Liczę na ponowne zbanowanie mojego konta. nawet z napisem, że jestem chamska, byleby nie pojawił sie wpis, że prosiłam o odbanowanie. Nie prosiłam i nigdy nie zamierzam.


    Krzysiek, dziękuję za gest "dobrej woli" jednakże, z całym szacunkiem, ja w gesty takowe nie bardzo wierzę zwłaszcza, że gestem dobrej woli byłby mój powrót tutaj.
    Pozdrawiam wszystkich starych znajomych, o ile jakikolwiek tu został." takie ogłoszenie zamieściłam na elfach. Moje pierwsze konto zostało odbanowane...ostatnie- Ramcia nadal ma napis za chamstwo zostałam zbanowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz Dominiku.
    Ja to widzę zupełnie inaczej.
    Słusznie zauważyłeś, że Dziadzia nie mógl odbanować Ciebie bez wiedzy i zgody Laury.
    Uczynili to oobje i najzwyczajniej w świecie " dałeś się wpuścić w maliny".
    Zobacz też jak mocno jesteś uzależniony od Elfów. Ciebie, dla którego niektóre osoby na Elfach, włącznie z właścicielką, to synonim największego łajdactwa internetowego, które zwalczasz i dyskredytujesz, dały Ci możliwość powrotu, a Ty w te "pędy" skorzystałeś z tego. Jako, oczywiście Brat, bo idiotą byłbym gdybym uwierzył, że nie ma Cię na Elfach pod innym, neutralnym, nickiem.
    W mojej ocenie dałeś się zamanipulować jak dziecko. Ale ja Ciebie rozumiem, bowiem też jestem uzależniony od Elfów. Tylko Dominiku, zanim zaczniesz krytykowac innych, może byś spojrzał w lusterko ?
    Ponieważ łaczy nas uzależnienie od Elfów,to: witaj na grupie Anonimowych Laurofili.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopisz ze i ja jestem uzależniona. Weszłam by napisać że umiem myśleć. I ze to ALura ma przepraszać.
      ]Ale to jest najwyraźniej oznaka uzależnienia.
      Leć powiedz szefowej, żeby Konto ramka zbanowała...inaczej zaspamuje jej postulatami wychowaczymi to elitarne forum.

      Usuń
    2. And jest ogromna różnica między Tobą, a Bratem, powiedziałabym wręcz, że to przepaść, Brat poszedł zobaczyć co łoni wymyślili i gdyby chciał coś napisać do królowej to zrobiłby to w pierwszej kolejności, widać ważniejsze dla Niego były PW od ludzi z którymi kiedyś pisał i uporządkowanie własnie tych spraw. Ty natomiast, szmacisz się prosząc o odbanowanie i jeszcze bardziej się szmacisz, prosząc o tytuły, nie mówiąc już o tym jak szmaci się królowa przyznając je Tobie, nawet po wyzwaniu ją od q...w.

      Viki

      Usuń
    3. Niestety, z "innego, neutralnego" nicka nie ma możliwości odczytania PW wysłanych do Brata, a było tego ok. dwudziestu wiadomości, z czego trzech przeczytać nie zdążyłem, bo został wyłączony dostęp do PW, natomiast o żadnym banie nic nie wiem i po wyłączeniu PW pospacerowałem sobie jeszcze po tej Chorej Krainie zaglądając tu i ówdzie oraz robiąc pamiątkowe zdjęcia.
      Malin żadnych nie zauważyłem.
      Z racji niezdrowej atmosfery, wolałem jednak wizyty nie przedłużać i wyszedłem bez zamiaru powrotu, bo nie bardzo jest do czego i po co wracać.
      Obejrzałem się dokładnie w lustrze po powrocie i objawów "zmanipulowania" nie stwierdziłem, więc wychodzi na to szanowny Andzie1951 że jak zwykle masz błędny ogląd sytuacji.
      Jeżeli nie znajdujesz różnicy pomiędzy odczytaniem własnych PW, a kajaniem się na kolanach i przepraszaniem za chwilę prawdy - to jest z Tobą źle!
      Dominik.

      Usuń
  7. Laura podobno uzgodniła zaproszenie brata z Krzysztofem, ale potem sie z tego po angielsku wycofała twierdzac ze taki fakt nie zaistniał, co straszliwie poruszyło dziadzie , do tego stopnia ze przytoczył pw miedzy nimi, lecz jak zwykle nie miało to zadnego znaczenia, czyli jak zawsze głupota goniaca paranoje,a dla postronnych obserwatorów ubaw po pachy i komedia jakich mało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dziadzia chciał dobrze bo chciał zgody. Pomyślał, że jak Andowi po tym co zrobił, królowa wybaczyła, a nawet przyznała moda, to i przebaczy Bratu, a że Brat nie padł na kolana, a o przeprosinach nie było mowy to właśnie to ją tak rozzłościło i wypomniała dziadzi ten głupi pomysł na który dała się naciągnąć, stąd ta wściekłość królowej. Paranoja, głupotą podparta, komedia pierwsza klasa.
      Nigdzie nie jest i nie będzie weselej niż na Elfach :)))

      Viki

      Usuń
    2. A ja myślę Viki,że się mylisz,we wszystkich postach dotyczących Brata, Krzysztof aż zieje nienawiścią i chęcią wdeptania go w ziemię,nie szukałabym w tym zaproszeniu dobrych intencji,bo ich po prostu nie ma,coś kombinował,ale nie wyszło,albo też scenariusz był z góry uzgodniony z Laurą.
      Przecież musi się wciąż coś dziać na tym miłym i spokojnym forum :D

      Usuń
    3. Gdy pisałam o zgodzie i o takich myślach dziadzi, chodziło mi raczej o to, że dziadzia sobie pomyślał, że pokajanie się Brata spowoduje zamknięcie Bloga, a to by spowodowało największą radość królowej, więc, aby królowa się na to zgodziła musiał przed królową nakreślić tą wizję zwycięstwa nad Bratem i królowa oczyma wyobraźni widziała już jak Brat się poddaje i wszystko wraca do laurowej normy...
      to że dziadzia nienawidzi Brata też wiem, ale chęć zrobienia dobrze swej pani, dało dziadzi siłę, aby przezwyciężyć tą nienawiść i ładnie i z sympatią napisać do Brata bo dziadzia to nawet nie chorągiewka na wietrze, a cały sztandar. Fakt, że smutno im tam na tych elfach i wymyślają różne rozrywki, nie tylko dla samych siebie, ale dla Nas i chwała im za to:)

      Viki

      Usuń
  8. Ramka za nastepne chamstwo zostala dozywotnio zbanowana ! Na Elfach dla takich debili jak Ramka nie ma miejsca, a miala dzieki Krzyskowi szanse stac sie normalnym Elfem !


    Normalne Elofy to są na blogu Brata, ty idiotko Laurko, która knujesz na privach, kombinujesz z wazeliniarzami, a jak wazeliniarz zawiedzie też, to go ośmieszasz, tak jak zrobiłaś to z krzyskiem.
    And ty padalcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim sobie ulżysz inwektywami w moja stronę, może byś się przedstawił ?
      A padalec, to rodzaj jaszczurki. Nie jest to dla mnie obraźliwe. Nigdy się nie obrażałem na anonimy.
      Ale dziwię się stanowisku Brata. Podobno ten Blog to oaza spokoju, kultury i dobrego wychowania.
      Skąd ta tolerancja na inwektywy w stosunku do mnie, Krzyśka, Norbusia, Laury, Tośka czy innych. Takowe zachowania wynieśliście z Elfów ?
      Jeśli tak, to pogratulować Laurze, mnie i Norbusiowi. Nasz duch wypowiedzi jest ciągle obecny na Waszym Blogu. Zdolni z Was Uczniowie !
      and1951

      Usuń
    2. And - to jest Blog tematyczny, więc nie odbiegaj od tematu.
      Nie widzę tu żadnych inwektyw pod adresem "Ciebie, Krzyśka, Norbusia, Laury, Tośka".
      Widzę za to fakty a z faktami się nie dyskutuje.
      Co do tej jaszczurki - jak widać nie poczułeś się obrażony!
      To co innego Cię tak dziwi?
      D.

      Usuń
    3. Maiałam szansę stac sie "normalnym elfem"
      Teraz może przytocze co ALura widzi pod pojęciem normalnego elfa- być normalnym elfem czyli ślepym głuchym ,przyklaskującym każdemu podalczemu posunięciu Laury, używającym wobec niej wazeliny i przepraszającym profilaktycznie z wszystko, ze strachu przed zbanowaniem.
      Lauro wolę być takim "debilem jak Ramka", myślącym, dbającym o to, by ludziom dookoła moje towarzystwo nie stanowiło żadnego dyskomfortu, potrafiącym przyznać się do błędów, umiejącym za wyrządzone krzywdy przeprosić niż "Normalnym elfikiem".
      Takim wpisem wystawiłaś sobie świadectwo wobec wierzących w twoja nieskończoną dobroć i gorące kochające wszystkich serduszko. Przeczytaj kiedyś swoje posty. Szczególnie te, które piszesz samodzielnie(jadowite obraźliwe, trącące nienawiścią do wszystkich wokół), nie te kopiowane i wklejane z innych forów

      Usuń
    4. Rameczko a ja jestem z Ciebie dumna, kochana Ty moja.
      Alicja

      Usuń
  9. Viki ! Posłuchaj radosna Dziewojo.
    Nigdy nie poprosiłem o odbanowanie Laury ? Raz mi się zdarzyło i to w formie niezbyt kulturalnej, zażądać odbanowanią przez Brata, który był łaskaw zbanować mnie za to, że wyraziłem jakies nieprawomyslne zdanie o laurze, czy Elfach. Nie pamiętam, ale zapewne Brat, jako archiwsta elfow wie, o co chodziło. O ile chodzi o szmacenie się.
    To co Ty robiłaś w towarzystwie tych wszystkich szmat, na czele z and1951 na Elfach ?
    Nadal będziesz udawać, żeś cnotliwa i nic wspólnego nie miałaś z Elfami i rangami ?
    Ponadto, jeśli Wam Wszystkim można uważać mnie za szmatę itp., to mnie wolno mieć swoje spojrzenie na Was. Chcę Wam powiedzieć, że internetowo niczym sie różnimy. Wszyscy jesteśmy uzależnieni od lauryzmu lub elfizmu, o czym świadczą nasze gorące dyskusje na ten temat. Różnica jest maleńka: ja się do tego przyznaję, Wy jeszcze nie !
    an1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And1951 - bądź uprzejmy nie kłamać - to nie bagno !!
      Zostałeś dwukrotnie zbanowany przeze mnie (na 1 dzień i 7 dni) za posty napisane przez Ciebie pod wpływem i pełne wulgaryzmów.
      Bany te miały na celu ukrócenie tego procederu i tym się różniło TAMTO administrowane przeze mnie Forum, od późniejszego administrowanego przez Ciebie i Twoją Panią.
      Wkładając wszystkich byłych i obecnych Elfów do jednego worka, zaświadczasz że nadal nic nie zrozumiałeś z tego czym się różni przyzwoity Użytkownik Forum od Użytkownika Szmaty.
      Dominik.

      Usuń
    2. And, nie ja pierwsza napisałam o szmaceniu się, lecz Ty tak o sobie napisałeś, powtarzam za Tobą, jeśli Ciebie uraziłam to przepraszam, ale proszę Ciebie nie kłam, że nie prosiłeś Laury o odbanowanie i o funkcje na Elfach(poczytaj wątek założony o Tobie przez Laurę)
      No właśnie się zastanawiam co ja tam robiłam, co do Ciebie to liczyłam cały czas na to, że się opamiętasz i będzie wesoło z Tobą tak jak dawniej, ale się przeliczyłam bo pokazałeś swoją prawdziwą twarz i udawać że jesteś inny już nie potrafisz, liczyłam też , że Laura będzie co najmniej taka jak za adminowania Brata, ale też się przeliczyłam. Nigdy też nie napisałam, żem cnotka, a to, że nie miałam do czynienie z Elfami to gdzie tak wyczytałeś?

      Viki

      Usuń
    3. Rozumiem, że przyzwoity Użytkownik to Ty, Bracie i Ci , którzy tutaj plują sobie na innych, natomsiat Użytkownicy Szmaty, to Ci co pozostali na Elfach ?
      No cóż, argumentacja godna Bloga.
      Twojego Bloga !
      and1951

      Usuń
    4. Jak zwykle nic nie czaisz :((
      "Użytkownik" to jest ktoś kto uczestniczy w życiu FORUM !
      Od dawna nie uczestniczę w żadnym Forum, za to znam wielu Przyzwoitych Użytkowników na Forum Elfów, jak też parę Szmat tamże.
      Jak nie rozumiesz co czytasz to PYTAJ, a nie próbuj tłumaczyć sobie chińskiego bez pomocy tłumacza!
      Zapewniam Cię że w temacie Forum Elfów i jego Użytkowników moja wiedza jest nieporównywalna do Twojej - Panie (były) Administratorze Elfów.

      Dominik
      Administrator Bloga.

      Usuń
  10. Usunąłem komentarz Anonimowej Czytelniczki z g.11.59, (oraz 2 inne powiązane z nim)ze względu na zawarte w nim treści antysemickie. (kopię zachowałem).
    Czytelniczkę przepraszam, ale nie mogę pozwolić aby treść tego komentarza była zaczynem do szkalowania opinii o Naszym Blogu a nie mam możliwości usunięcia tylko tej drażliwej części komentarza..
    Będę wdzięczny za komentarze merytoryczne.
    Dominik - Administrator.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyżby And miał wyrzuty sumienia, a może robak go gryzie, mniejsza, ważne ze wypocił cos takiego
    [quote="and1951"]Ponieważ byliście łaskawi " obrobić" mi doopsko w temacie and1951, za co zupełnie nie mam pretensji, bo znowu mialem swoje 5 minut, to czytając wypowiedzi Wielce Szanownej Laury, osłupiałem powtórnie, gdy napisala , że nigdy nie kłamie.
    Czy aby na pewno Lauro ?
    Bo ja sobie przypominam taki fakt, gdy rozpoczynałem pod Twoim światłym patronatem swoją karierę na Elfach w randze, bodajże admina, że trzeba było zastosować ścieżkę szybkiego awansu dla nicka, którego wymieniać tu nie wolno.
    Istniał dość mocny opór, m.in. ze strony caymana, jetpilota, krakruka ( innych nicków - nie pamietam), bowiem uważali Oni i jak sie okazalo słusznie, że to zupelnie kto inny.
    Postanowiłaś, że będzie to osoba z twojej Rodziny, co zamknie oponentom buzie.
    Udzial w tej mistyfikacji brałaś Ty, ja, B i..... albo pominę dwa inne nicki.
    Otóż Lauro, wspólnie i w porozumieniu oszukaliśmy osoby na tym forum, w tym też i te, które glośno protestowaly, że jest to gagarin, eskimos i VIP, że to nieprawda, bo to osoba, ktora należy do najbliższej Twojej Rodziny. Twoje posty w tym temacie, zostały skopiowane przez nicka, którego tutaj nie można wymieniać i teraz szczyci się on, że jest twoim biologicznym bratem, bowiem sama to napisałaś !
    Prawda to, co piszę, czy kłamstwo ?[/quote]
    Po ujawnieniu przez Anda tajemnicy Poliszynela, Laura z wrodzona nąszalancja odpowiedziała

    [quote="Laura"][quote="and1951"]
    Prawda to, co piszę, czy kłamstwo ?[/quote]

    Oczywiscie ze to klamstwo, bo to byl zart i wszyscy o tym wiedzieli. yahoo.gif[/quote]
    Można sie tylko zastanawiac po co była ta spowiedz , w czyich oczach chciał And sie wybielic, albo co zyskac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tacy jak on sumienia nie mają. Sam to pisał a jego czyny potwierdzają.

      Usuń
  12. Ksysio, to mily chlopcik. He, he, he!
    I jakoś tak jest, że typom o podobnej konsystencji nie wierzę w jakąkolwiek martyrologię.

    OdpowiedzUsuń
  13. And czyżbyś znowu pisząc tutaj chciał "zapracować" na tytuł moda, albo księciunia elfów. Widzę, że znowu Laura Cię zdegradowała.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  14. Alicjo. Dal anda to zawsze dobra zabawa. On doskonale wie, jakie mechanizmy działania stosuje Laura i się podporządkowuje. Kto wie, jego może nawet podnieca to gdy widzi jak LAura żeruje...

    Aluś co do tego, co wyżej napisałaś do mnie. Ja zrobiłam to, co czułam. dla mnie innej opcji nie było. wiedziałam również, że ten postulat wyląduje tam gdzie jest miejsce na takie rzeczy na elfach, ale kilka osób na pewno przeczytało- i dobrze. Laura nie będzie miała satysfakcji i pełnego brzuszka...A taka Ramka na pewno nasyciła by ją na długo.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam wrażenie że to całe odbanowanie wszystkich związane jest poniekąd z tym by nie usuwać kont użytkowników którzy z forum odeszli,
    Laura być może naiwnie wierzy że większość potulnie do niej powróci i zapomni o co walczyli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laura odbanowała, bo myślała ze się nażre. A tu nic...brak uzaleznionych czekających na powrót i lanie.

      Usuń
  16. Mnie nie odbanowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zależy Ci na tym Śliweczko?

      Usuń
    2. NIE! Śliweczka już tam nie wróci,nawet gdyby ,,dobre serduszko'' królowej odbanowało mój nick.Tak tylko napisałam,bo nie wszystkich Larwa odbanowała.

      Usuń
  17. Jesteście tu wszyscy co tu piszecie uzależnieni od bagna ,gratuluje głupoty .
    Dlatego że dalej budujecie to gówno niestety ,widać Wam tego trzeba .
    Lizać tyłek lurze czy jak jej tam ,przez to ogladalność ma sporą ,ona was banuje a wy wracacie ,niebywałe jakby nie było innych for ,dlatego to bagno dalej będzie trwać ,niezaleznie czy Brat wróci czy nie wróci .Dziwie się ze mu tak zależy by tam wracać .
    To śmiechu warte wszystko jest .
    Mnie zbanowała i nie zamierzam tam już wracać nigdy !
    I podnosić licznika ogladalnosci .
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutko nie raz byłaś zbanowana i zawsze wracałaś- chociażby ostatnio i kto tutaj jest uzależniony od bagna.

      Usuń
  18. Jak mnie zbanowała kiedyś to chyba mnie z rok nie było .
    Brat mnie odbanował i zaczęłam znów tam pisać i wygłupiać sie jak to ja .
    Natomiast jak zobaczyłam co się tam dzieje jak wrócił tam smok to mi się odechciało
    Najgorsza głupota to oczernienie Brata przez Oczy smoka,bo od tego sie zaczęło .Potem inne gówno wypłynęło kari i inne co ich tu Brat opisuje
    Rozumiem ze Brat musiał założyć ten Blog by oczyścić się z zarzutów i chorych manipulacji .Bo nikt nie pozwoli sobie na obrzucanie błotem na jakimś forum.
    Nie rozumiem czemu chce tam wracać? To jest pytanie.

    Nutka


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutko kto Ci powiedział, ze Brat chce wrócić na elfy?

      Usuń
    2. Nutko, nikt tam nie chce wracać, a Blog jest ostrzeżeniem dla innych, aby tam wcale nie wchodzili, a jak już tam są to niech czym prędzej uciekają. Jesteśmy tutaj po to aby rozmawiać o paranoicznych zachowaniach Laury i innych jej przydupasów, więc nie wiem gdzie wyczytałaś tą chęć naszego powrotu.

      Usuń
    3. No właśnie pisałeś Dominik że chcesz wracać, tak zrozumiałam bo świecisz sie na zielono .haha
      Ale chyba domyślam się dlaczego .
      Nutka

      Usuń
    4. Ze Smokiem to i ja miałam do czynienia zawdzięczam jej chamstwo i bana, co za podłe babsko to jest ,teraz za moda robi na bagnie porzadku pilnuje oprócz opluwania innych ,nawet na imladis się pojawiła jako Rudzia ,masakra !
      Nutka

      Usuń
  19. To dobrze ,w takim razie poczytam sobie dalej Bloga
    I może jeszcze się odezwe .
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było do ostatniego komentarza Tylko odpowiedz anonimowemu
      Takie sprostowanie małe.
      To dobrze ,w takim razie poczytam sobie dalej Bloga
      I może jeszcze się odezwe .
      Nutka

      Usuń
  20. Braciszku zapewne o andy andy chodzi zwanego tez caymanem.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też myślę że to chodzi o caymana.
    rosa

    OdpowiedzUsuń
  22. hybryda jest taka sama jak lura dobrze tu Braciszek zauważa ,oprócz bagna, tak samo ma klonów na swoim forumie ,to chore!
    Niestety one obie powinny się leczyć i jeszcze do tego wciągają w swoje gierki innych nic nie wiedzących ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy z 21 stycznia 23:26, jak możesz tak kłamać? Znasz mnie lub innych z gryfa? Nie obrażaj ludzi, których nie znasz bo wystawiasz tylko dla siebie świadectwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda. Hybryda uważa się za kogoś lepszego, ale tak nie jest.

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta22 stycznia 2013 10:58

      A kto wyzywa ludzi w swoich postach, kto kręci i kłamie, kto nie przedstawia wiarygodnych dowodów na swoje teorie spiskowo demaskatorskie?
      Więc nie dziw się ze masz wystawione takie świadectwo

      Usuń
    3. Miałam już tutaj się nie wypowiadać ale zmuszacie mnie, otóż to co napisał/a Anonimowy22 stycznia 2013 09:41 to nie jest mój komentarz tylko jednego z Userów z gryfa.
      Hybryda

      Usuń
    4. Dopóki nikt nie jest wulgarnie obrażany i nie ma dowodu że ewidentnie kłamie, nie możemy ograniczać wypowiedzi naszych komentatorów.
      Padł tu zarzut kłamstwa, ale nieudowodniony, więc takim pozostał i czytelnicy mają prawo sami ocenić kto ma rację, albo samemu zająć stanowisko.
      D.

      Usuń
  24. O,Hybryda się odezwała! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest na forum temat: moje korzenie, dużo osób ma pochodzenie żydowskie-większość ,,żydów" ma rangi moderatorów (i ci sami poniżają i zapraszają userów) i ten nieszczęsny krzyś. Myślałam że antysemityzm jest nieuzasadniony ale widać skąd się wziął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało w nawiasie być: że ci sami moderatorzy upokarzają i zastraszają userów-zapraszać też w przypadku laury jak kłamie o swoim pochodzeniu.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.