środa, 16 stycznia 2013

Mgiełkowe omamy i wywiad z Bratem..


Cze....  to ja - OSOBNIK















Nie żeby mi się to nowe określenie podobało, ale tak mnie miejscami ostatnio .. nazywają


Pospacerowałem sobie po bagnach i zobaczyłem że tam Mgiełka wespół z Laurą – sporo o mnie wiedzą rzeczy o których sam nie miałem pojecia, ( niektóre naprawde odkrywcze).


Wyszlo mi z tego że takiego osobnika jeszcze ta Ziemia Święta nie nosiła:





No bo skąd ja mialem wiedzieć że cierpię na „syndrom utraconego stołka i mi frekwencja spada”:




- jak mi przyrządy pokazywaly co innego? Ale może sie ...popsuły ?



Napisała też Pani Laura że jestem biednym kaleką jeżdżącym na wózku inwalidzkim, samotnym jak palec , bez mamusi, tatusia ani nikogo bliskiego i dobrze mi tak, (ale ten wpis który sam widziałem i nie tylko ja, wyrzuciła potem na wysoką orbitę w pobliże stacji ISS).

Tylko to zostało:





Zakomunikowała  pani Laura że Mgiełka pokaże twarz prawdziwego psychopaty i sam byłem ciekaw, a tu wyszło że ... TEN PSYCHOPATA TO JA.


A i Mgiełka obiecala Elfom że będzie dostarczać o mnie coraz pikantniejsze kawałki.



Aż sam jestem ciekaw.


Zwłaszcza że nikt podobno tak mnie nie zna jak Mgiełka.



No i wzięła się  Mgiełeczka za ocenę kłamstw z mojego szamba, gdzie zostałem na nich nakryty przez co jestem rozgrzany do czerwoności:



Po prawdzie to ja cały czas myślałem że  to SZAMBO  to jest gdzie indziej, ale widocznie coś pomyliłem:



I tak siedze i łamię sobie głowe, jak to możliwe że Brat zaistniał po raz pierwszy 8 listopada 2011 roku  



- a Mgiełka pisze że „Brat zaprosił ją na Elfy” - 24 września 2011 r.





No i jeżeli to Brat zaprosił ją na Elfy w niecnych celach, to dlaczego dziękuje za zaproszenie Laurze?







Ale co ja tam skostniały burak wiem..?






Informowała mnie już Pani Laura o tym że jestem (m.in.) zboczeńcem, ale temat rozwinela dopiero Mgiełka.

Bo Mgiełka o mnie wie wszystko i ujawni wszystkie moje kłamstwa i manipulacje.


Jakoś tylko nie mogę sobie przypomnieć kiedy to ja chciałem wojny z Mgiełką, ale jako kaleka na wózku mogę pewnie mieć zaniki pamięci.


Na szczęście Mgiełka ma pamięć dobrą i mi właśnie przypomniała że jestem cham i prostak który z zaskoczenia w na pewno w niecnych cellach atakuje dziewczyny, a po wszystkim wyzywa je od kurew i szmat!

Za cholerę tez nie moge sobie przypomnieć jak łaziłem po tych innych forach (zawsze pod innym nickiem) i znowu tam te dziewczyny w obroty brałem a na koniec od kurew i szmat!

Qrva – jak ja to na tym wózku inwalidzkim dalem radę?



No i co to za „śląska szmata” – ja w życiu na Śląsku nie byłem!


A podobno mam tez drugie imię „MANIPULACJA” !

Ładnie ? Manipulacja i .. złośliwy pyton (ten pyton mi się bardziej podoba!).


A moi czytelnicy to ... „stado bojaźliwych anonimów” .. i jeszcze.. „rozmemłanych”.

No tak twierdzi Mgiełka!




Ooo... a tu jaki drań!



No i ta „śląska szmata” mi spokoju nie daje!

Ale znalazłem, chodzi o jakąś „Śląską KLUCHĘ” co ma zęby jadowe (chyba).



Przejrzałem tak zdjęcia jakie mam i wyszło mi że do opisu tej Śląskiej KLUCHY to by mi jedynie pasowała ta:




Ooo... tu Dziadzia dorzucił resztę chyba:


A jeszcze podobno nierób jestem i jedną książkę to piszę .. 6 lat !


I jeszcze się wydało że ..”lubię chłopców!




No i teraz jestem w szoku:



- bo mi Mgiełka chce odebrać cała przyjemność z manipulowania ludźmi i jeszcze od „kanalii” mnie przezywa.



Więc chyba będę musiał „wracać na kolanach”:



Mgiełeczka nie jest złośliwa:



Za to jest .. inteligentna  bardzo:



Więc mnie może kopać nie będzie:



Tylko mnie ta Laurowa Policja Internetowa  martwi , bo się boje żeby mi nie zrobiła jak Gonzowi:



No i tak sobie pomyślałem że jak już się wydało wszystko na mój temat 

 - to i szczegółów nie ma  co taić.



Jutro na Blogu ukaże się .. WYWIAD Z BRATEM



Od tej chwili aż do jutra można w komentarzach Bloga zadawać mi pytania dotyczące wszystkiego co dotyczy Bloga , Elfów , Brata i innych „odkryć" Mgiełki.

Ponieważ nie znam przypadku aby mnie przyłapano na zamierzonym kłamstwie w tych kwestiach, więc i teraz odpowiem najprawdziwiej jak to możliwe i niech już ujrzy światło dzienne :

CAŁA PRAWDA O BRACIE !


Proszę o pytania.


Wasz Brat Dominik










31 komentarzy:

  1. Braciszku Hybryda po wczorajszej kompromitacji u Gonza zaniemówiła na elfach i słowa nie wydusiła. Nie miała czasu bo "usilnie i bezskutecznie" próbowała oczyścić swoje imię na forum KJL.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli wygląda na to z tego co tutaj czytam ,że Iza to Mgielka??
    Ja to mam metlik w głowie ,serio ... !

    Ja tam żadnego wózka nie widziałam ,a buzia przesympatyczna :)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako to dwóm podstarzałym kobieciną, świat realny popierdolił się z witulem.
    Tylko usiąść i płakać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie -tylko siąść i smiać się ???!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyrtania:
    - ile możesz wypić?
    - ile centymetrów, no wiesz?
    - podaj ksywki na bagnie, kiedy tam administrowałeś,
    - jakie opony masz w wózku?
    - jak to możliwe, że raz jesteś adminem, a raz banitą i wrogiem nr1?
    I tak kilka razy, przecież krokodylica musiała wiedzieć kogo ponownie zatrudnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hybryda to nałogowa kłamczucha. Wczoraj sama to udowodniła pisząc, że jej fotka jest przerobiona. Cieszę się, że Jupi drążył temat o niby przerobionej fotce Hybrydy i spowodował, że sama się skompromitowała.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze. Jeżeli Brat faktycznie jest osobą na wózku inwalidzkim, rodzice go opuścili. Nie ma przyjaciół. to ja się chętnie z nim zaprzyjaźnię. ja nie kopię leżącego jak to zwykła robić Laura. (choć w te kłamstwa nie wierzę)
    Po drugie. Jeśli Laura twierdzi, że Brat lata po forach pod różnymi nickami, ośmiesza tam i molestuje kobiety...jestem zawiedziona bo wobec mnie zawsze był taktowny, nigdy nie zaproponował czegoś niestosownego. I tu nasuwa się podejrzenie, że LAura kłamie, bo z jej opisu wynika, że Brat to Grzegorz- o nim tak właśnie z Wanda pisały, że zboczeniec, że proponuje seks. A Brat to przecież Eskimos Gagi Vip i sto innych nicków.
    Po trzecie- Subtelna i mgiełka. takie nicki a taki jad.
    a teraz pytania do wywiadu z wampem
    1. Kiedy otrzymam od Ciebie niestosowną propozycję, skoro taki zbok internetowy z ciebie Bracie
    więcej pytań nie mam
    a pisaninę LAury nie uwierzę nigdy, nawet wtedy gdy zacznie prawdę pisać.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to czytając co Laura napisała ,to mam wrazenie ,że pisze o sobie ,omijając wózek ,no chyba ,że jest na wózku ,nie wiem ,wymyślac nie będę .

      Ramcia -Ty tak nie pisz ,bo i na Ciebie wymyslą jakies dziwne rzeczy !!
      Ale dobre to jest ,dobre ,hehehehehehe

      Usuń
    2. Ramuś może nie jesteśmy w typie Braciszka, bo mnie jakoś też nigdy nic nie proponował.
      Alicja

      Usuń
    3. Mnie też nie :(:(
      Chociaz Laura wie najlepiej ..ech ..
      Braciszek -nie dobry ,ech tyle kobiet uwodzi ,a nas ni chce ,phi ,foch jak nic .Bana masz jak nic :):)
      Dorota

      Usuń
    4. Ja też się smucę okropnie,bo żadnej propozycji nie dostałam od Braciszka...To gdzie są te dziewczyny którym Brat składał niemoralne propozycje?
      Obserwuję Hybrydę i nadziwić się nie mogę głupocie jaka od niej bije.

      Usuń
  8. Hybryda na forum KJL napisała:

    I tu potwierdzę, miałam kilka słabych dni jakiś czas temu(w moje urodziny- marzec) gdzie napiłam się pierwszy raz w życiu. :cry:

    Wrócę do tego tematu,bo mnie cały czas to nurtuje.Hybrydo byłaś wtedy w ciągu 2-tygodniowym,ci co byli w gnieździe mogą to potwierdzić.Chlałaś jak szewc o bożym świecie nie wiedząc,a przyczyna była taka,że niby miałaś nawrót choroby nowotworowej,co okazało się kłamstwem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cogito13 to prawda,że poprosiłeś o odbanowanie na elfach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mail w całości jest na elfach jeśli uważasz,ze to w formie prośby jest to ok :)

      Usuń
  10. Anonimowy Internauta16 stycznia 2013 14:46

    Zaiste komedyja powstaje taka ze rozumem swym próżno ogarnąć nie zdoła:)
    Pokolenia przyszłe uchronić trzeba przed wystawieniem na zmanipulowanie przez hordyje z bagien z Hybryda i gadziną na czele kroczących a za nimi wasali pełno co to czekają aby niewinnego człowieczyje w ramiona pochwycić i zmanipulować srodze:)
    .
    Skoro jak gdzieś przez Hybrydę napisane wyżej jest że Brat manipuluje użytkownikami bloga to teraz ja się pytam gdzie manipulacji nie ma? I z której strony bagien?
    Choć ja się na tym blogu manipulowany nie czuję. Inni myślący i normalni ludzie mający swoje życie w realu pewnie też. A zapewniam was Hybrydy i tym podobni że sporo takowych jest!
    Poza tym człowiek myślący zmanipulować się nie da. A ten który nie myśli...... no cóż Poczytajmy oba fora i bloga i wysnujmy wnioski kto tu kogo manipuluje i w maliny chce wysłać ( to do myślących było ).
    .
    Poza tym gdzie ja taki cyrk znajdę z biletami za darmo z Krokodylami, Hybrydami i Smoczycami na czele, oraz inne stwory bagienne? No gdzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. proponuje stworzyć listę kobiet, które były przez Brata molestowane, wyzywane, upokarzane
    oraz liste tych kobiet, które Brat traktował z należytym szacunkiem. Piszac, że kocha wszystkie lecz nie na raz :). Ale ja się w tym tekście sprośności nie doszukałam. co więcej. teksty And, który non stop pisze o sobie jak o starym lubieżniku nie robiły na mnie wrażenie( w sensie nie obraziły mnie- dodaję, że mnie ani pi*dą ani ku**ą nie nazwał- za to ugryzła bym)
    Podejrzewam ze pewne osoby pisząc o tym chciały by aby tak było, by Brat je tak potraktował- przeleciał i zeszmacił. Przepraszam za brutalność słów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brat, to dżentelmen w każdym calu Hybrydo i Laurko jedna.
    Wymiana z nim mejli to czysta przyjemność, ale co o tym
    mogą wiedzeć te dwie, które by chciały, a nie dostały
    i łzami za odrzucenie się zalały.
    Trzeba przejąć to forum i nawołuję do zmasowanego ataku.

    OdpowiedzUsuń
  13. A Hybcia się miota u Gonza i kolejne jej kłamstwa na jaw wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Braciszku zawiodłam sie żadnej propozycji mi nie złożyłeś hehehe ale rozumiem ja stara kobieta już dawno magiczną 30 przekroczyłam hahahha no to jak :D

    Sorki ale w te bzdety to ja nie uwierzę że Brat bezczelny chamski i wulgarny. Nigdy mnie tak nie potraktował ani nikogo na forum jak byłam, jedynie jedna osoba od k...ew nas ( mnie i Śliweczkę ) wyzywała.

    Co do Śląskich kluch, czy szmat, wypraszam sobie, kluseczki są smaczne, dobre i jako hanyska nie życzę sobie obrażania jakiejkolwiek dziewczyny wyzywając ją od Śląskich szmat !!!
    Ktokolwiek to napisał chyba pisał co myśli i czuje.... o sobie...szmata.
    13

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie już miałam sie nie wypowiadac po ostatniej rewelacji anonimowego elfa ,który raczył stwierdzic ze kobiety po 50-tce to babcie ,którym menopauza zaciemnia logiczne myslenie....ale jako ze lat ci u mnie już prawie 55,umysł mam jasny ,myslę i wypowiadam sie logicznie,skora do dąsów czy pąsów nie jestem,totez postanowiłam podzielic sie moim doswiadczeniem kontaktów z Bratem.Mielismy onegdaj na elfach pewna wymiane zdan,na czas owy nie byłam swiadoma ze niestety ale to co na normalnym forum niedopuszczalne tam akurat na porzadku dziennym jest.Dyskusja nasza przeniosła sie też na droge meilowa.....nigdy,nigdzie nie spotkałam sie z chamskimi odzywkami,niestosownymi propozycjami(ale tu to moze bardziej wiek był przeszkodą :))obrazaniem i uzywaniem języka ogólnie uznanego za nieparlamentarny(jedynie do czego mogę sie przyczepic to do tego"lizania itd....)Mój kontakt z pania Izą był krótki i...natychmiast skutkował atakiem w/w na mało ,ze mnie ale na wspaniałe dziewczyny piszące na Montecristo.Ileż trzeba w sobie miec złosci i zalu aby tak ostro i wszędzie atakowac,wygrazac....za bron stosując kłamstwo.Informacje na forum o skasowaniu konta Pani Izy przyjęłam z radoscią i ulgą.Zyczę spokojnosci,aby dobry duch otoczył miłoscią jej umysł i....pozwolił spojrzec z dystansem.....szkoda życia

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja dodam moje 3 grosze, też wymieniam się z Braciszkiem @, od prawie roku i nigdy w swoich @ nie był i nie jest chamski, nigdy też nie złożył mi żadnej niestosownej propozycji bo oboje mamy partnerów życiowych co na samym początku naszej korespondencji sobie wyjaśniliśmy, nigdy w żadnym @ nie obraził ani mnie ani żadnej innej osoby, nawet pisząc o kimś na kim się zawiódł, czy też, gdy kogoś nie lubi nie używa słów obraźliwych. Braciszek nie jeździ na wózku, to są jakieś durne wymysły, a wtedy, gdy napisał, że wyjeżdża do Stanów, faktycznie tam był, wiem bo co tydzień miałam Jego relację z USA, podpartą zdjęciami i opisami gdzie byli i co widzieli, co było swoistą kroniką z tej podróży, czego bardzo Im zazdrościłam, Braciszkowi i Jego Pani. Po powrocie z USA, uzupełnił tą kronikę, większą ilością zdjęć, których pstrykali mnóstwo, więc czułam się tak jakbym była w tych miejscach razem z Nimi, więc kłamstwem jest to, co napisała Hybryda, że w tym czasie Brat był w szpitalu.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  17. Elfy, to klinika psychiatryczna, bo tam albo zachorujesz na psychozy, albo się z nich nigdy nie wyleczysz.
    A jak do tego dochodzi alkoholizm hybrydki, to żadne leki antydepresyjne nikomu nie pomogą.
    laurko tez jest dotknięta psychiczna chorobą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hybcia się zniesmaczyła na KJL i napisała tak:
    "Zaprzestaję pisania na jakiś czas na tym forum. Dostarczyłam dowodów i jestem zniesmaczona, że Brat tego nie zrobił ani razu. Nie będę się wysilała a Jemu beze mnie(obecnie) blog upadnie, a z resztą zgłosiłam do właścicieli portalu o naruszaniu prywatności i publikowaniu fałszywych informacji i zdjęć pod moim adresem.
    Mam czas i będę cierpliwie czekała na wyniki. Pa.*
    Hehe,pewnie ze dwie godziny jej zejdzie,musi przecież szychtę odrobić u Laury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj jej nie było, pewnie w szoku jeszcze jest po kompromitacji na forum KJL.

      Usuń
    2. My Hybrydo też cierpliwi, poczekamy aż na elfach się skompromitujesz.
      Czy ty Hybryda naprawdę myślisz, że Laura zapomniała i wybaczyła Ci to co o niej pisałaś? Nie łudź się kobiet, prędzej czy później wypomni ci to co zrobiłaś, a to, że teraz jej pomagasz w "pozbyciu" cię Brata nie będzie miało znaczenia. Teraz jesteś jej potrzebna do zrealizowania planu, ale pozbędzie się ciebie i to szybko.
      Alicja

      Usuń
    3. Powiem krótko - błazenada.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
  19. Nikt Ciebie nie zmusza do czytania bloga Zerocinie,jeśli to błazenada to w takim razie jak określisz to co dzieje się na elfach?

    A do Brata pytanie: jak wygląda Brat?Zdjęcie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako błazenadę określiłem nie to, co pisze się na tym blogu (choć nie wszystko mi się tu podoba), ale postawę Hybrydy na KJL. Stąd nawiązanie do wypowiedzi Anonimowego z dnia 16 stycznia 2013 19:47.

    Pozdrawiam.

    zerocin

    OdpowiedzUsuń
  21. Hopefully these tips and tricks from a "seasoned" Tetris player like
    me will serve to help your game. Another notable
    person in the development was Dmitry Pavlovsky who worked
    together with Alexey to make the game on the Elektronika 60, a
    Russian computer. Tetris gets the credit for revolutionizing
    computer games and making educational games widely popular.
    Meanwhile, Goofy wants the stone as a hood for his tractor, and Minnie wishes to have it made into a necklace.
    With this great popularity, one can wonder how this game became so popular.


    Feel free to visit my website ... Pacman Advanced Free Tetris

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.