wtorek, 8 stycznia 2013

Elitarne Forum Elfów..


Witanko!

 
 

 

Niezależnie od komentarzy na naszym Blogu, otrzymuję też maile w których jest wiele celnych uwag, na temat Laury i jej ...FORUM DYSKUSYJNEGO.
 
Taki mail z Krainy Elfów przypomniał mi bowiem, że mamy do czynienia nie z byle jakim Forum ale z .. ELITARNYM

To prawda - póki co to jest tu spokój. Forum robi się coraz bardziej
beznadziejne i pomyśleć tylko że było kiedyś takie fajne.

Gry i zabawy mają się za to coraz lepiej, tyle że sporo ich jest na poziomie pierwszej klasy : skojarzenia, na ostatnią literę, zwierzęta na ostatnią literę, wyrazy z trzema a, z czterema a.
Podpowiedz im że jeszcze mogą być rośliny i nazwy geograficzne na ostatnią literę.
Liczenie do miliona hehe.
Całkiem spora też jest ilość tematów gdzie wystarczy wrzucić piosenkę.

Można też tylko wkleić obrazek - tu mamy klub miłośników kotów, psów i śmieszne fotki zwierzat.
Marianna wita się - w jaskini - w smoczej - w siedlisku dobra - u Subtelnej/Hybrydy -  w romansowni - w krainie elfowych księżniczek .
W sumie to ileż tam postów, ale czy to jest dobre forum?
No i w tym wszystkim jest Norbus, który jak dla mnie jest coraz mniej do przyjęcia.

On pisze dużo i czasami tak bez sensu, robi makabryczne błędy - co mnie coraz bardziej wkurza .
To miało być forum dla dorosłych a nie przedszkole.
Larwa trzyma Norbusa moim zdaniem nie ze względu na instynkt macierzyński, ale ze względu na ilość postów i to że jej słodzi .
Dziwne jest to że przy tym nie zastanawia  się że On może ludzi zrażać .
Dobrze mu Merde napisał że co drugi jego post nadaje się do kosza.
Tak w wielkim skrócie wygląda elitarne forum. Forum które kiedyś naprawdę
tętniło życiem!!


(autor zastrzegł sobie anonimowość)

Jak ja znam język polski, to „elitarny” zawsze oznaczało:
uprzywilejowany - dostępny dla elit - ekskluzywny - najlepszy z najlepszych.


No to postanowiłem się przyjrzeć bliżej temu „NAJLEPSZEMU Z NAJLEPSZYCH” forów.
Sorry, ale najpierw sobie trochę .. poleżę:

 
Jak ryba psuje się od głowy, tak Forum Elfów od osoby zarządzającej tym Forum zwanej Laurą, która samozwańczo nazywa siebie Administratorką choć nią nie jest, a jedynie otrzymała pełnomocnictwa do zarządzania forum od Rzeczywistego Administratora.
Osoba ta, sama prymitywna umysłowo, z natury rzeczy lubi się otaczać podobnymi sobie.
Najgorsze jest to, że Laura ma ludzi za nic, o czym świadczy np. dopisanie byłej Userce która odeszła z Forum na własne życzenie – podpisu „zostałam zbanowana za chamstwo” ? 
Wniosek może być tylko jeden – jeżeli owa Laura rezygnację z udziału w Forum traktuje jako ... „chamstwo” to oznacza że owa  
LAURA JEST KOMPLETNYM  MATOŁEM,  NIE  ROZUMIEJĄCYM JĘZYKA PISANEGO!
 
Jak mawiała moja Mama – „jaki Pan taki Kram” i to jest prawda - bo co tu wiele gadać, jak "właścicielka forum"nie umie dyskutować to jak taka osoba chce utrzymać Forum Dyskusyjne? 
Tematy wątków które zakłada są infantylne, na dodatek ściągnięte z netu.
W tematach tych właściwie nigdy się nie wypowiada, co co jakiś czas bardziej rozumne Elfiki jej to wypominają. 
Lećmy dalej z tym Panem i jego kramem, otóż Kadra, którą otacza się Laura to 
dopiero indywidua, o Smoczusiu-Kapusiu już było, ale dodam, że ten konfident to najbardziej przydupaśny przydupasek laurowy. 
Nie ma już niestety przy sobie Anda, któremu spijała z dzioba wszystko co powiedział, więc dwoi się i troi, aby być na świeczniku. Tosiu to znowu spija z dzioba laurowego i wszystko co zapoda Laura, jest prawdą i to przez wielkie P, jednak pisząc potrzebuje tłumacza, bo za żadne skarby nikt z czytających jego wypowiedzi nie kuma co też Tośku miał ma myśli pisząc te swoje wywody. 
Dziadzia Krzysiu, poeta tylko głowa już nie ta, a te jego wklejki w tematach o Trollach to dopiero arcydzieła.  
Dziadzia wkleja, ale już nie czyta i do tej pory chłop nie wie - co to za stwór ten troll, ale cóż wymagać od nadredaktora działu o trollach, który nie wie co to troll bo taki kram jaki jego pan....
Po ostatniej zawierusze oberwało się Miłującemu i już w Elicie elitarnego forum nie jest, ale jak był to też potrafił przysrać niejednemu dosadnie, teraz trochę przycichł, ale to gadzina jakich mało, tylko czeka z jęzorem wysuniętym do kolan kiedy może zacząć lizać dupencję laurową, zawsze w pogotowiu i zawsze gotowy bo dzień bez wazeliny to dzień stracony. 

(jak dla mnie to on jest .. "miłujący inaczej")





Jak już pisałem ryba psuje się od głowy, więc nie dziwmy się, że ELYTA tego elitarnego forum już waniać zaczyna.
To jest stopka strony głównej Forum Elfów z początku października ub. roku, kiedy Laura niewiele wtrącała się w zarządzanie Forum Elfów:

To z końca października kiedy Laura przejęła stery na Forum Elfów:


To po dwóch miesiącach budowania wraz z Andem WIELKIEGO FORUM ELFÓW, już po wyrzuceniu Anda z Forum ponieważ „zaczął coś rozumieć”:

 
Stopka jaka jest – każdy widzi..

  

Nad wejściem ciągle wisi banner z innych czasów:


- ale normalny, potencjalny, rozumny, User - jeszcze nie wszedłszy, natknie się na „szcere zaproszcenie” Mędrca Forum:

  

No, jak ja bym zobaczył jakieś obce Forum na które tak zaprasza Taki Jego Mędrzec, to ja bym tam na wszelki wypadek nie wchodził.

 
Ale że wiem co to za bagno, to zajrzałem:
Patrzę – Elfików coś ze dwudziestu pięciu:


 
Patrzę – piszą sobie prywatne wiadomości, czytają, oglądają, przeszukują.... oho.. jeden PISZE, ale nieee... to Sobieradzik – ten pisać musi bo on ma misję ewangelizacyjną na Elfach i musi co miesiąc z jej wyników składać sprawozdanie (co się „owoc” nazywa) do Nadarzyna k/ W-wy, czyli siedziby Jego Szefów, czyli Towarzystwa "Strażnica".
 

No tak, źle chyba trafiłem, bo jakby była akurat Marianna, to pisałaby jakieś przywitanie w Jaskini Zła, albo w Siedlisku Dobra, albo w Jamie Kapusia, albo u Subtelnej/Hybrydy, albo w Romansowni, albo w Krainie Elfowych Księżniczek, ale na pewno nie w Celi Brata bo Celi pilnuje Mgiełka która tam siedzi trzeci miesiąc i za cholerę nie może sobie przypomnieć nazwy tego forum, co to nałgała jak Bura Suka, że jej Brat rozwalił.

 
Nic to ..(myślę) i poszedłem w Krainę Elfów w innej porze, wszedłem ale się wycofałem zaraz, bo chyba pomyliłem drzwi i do czytelni jakiejś wszedłem:
 

 
 

Muszę dopaść moment jak Norbuś pisze! Ten to wymiata.
No ciekawe czym ten Sługa Pani Laurze służy?..albo czym zaimponuje, aby przekonać ją do siebie?

 
  Taak ... to jest argument !


 
 




Tyle że nie dla Laury, ani dla mnie, (z odmiennych  powodów).
Laura to już poza potencjalnym okresem eksploatacji.

 
A ja? Szkoda gadać ! Kompleksów się tylko nabawiłem...
- ale pocieszam się, że Norbuś te cm razem z kręgosłupem podał (może):

Ale przynajmniej zrozumiałem DLACZEGO TO FORUM JEST ELITARNE:


Tyle że jak widać .. chujowe.. 

Jeden z wczorajszych Komentatorów na Naszym Blogu tak dalece utrafił w sedno tego co chciałem Wam w tym wątku przekazać, że nie mogą sobie odmówić aby Jego Komentarza nie opublikować na tym wątku:
(mam nadzieje że mi nie weźmie tego za złe!)


I niech to wystarczy za konkluzję n.t. ELITARNEGO FORUM ELFÓW:

Wasz Brat Dominik












24 komentarze:

  1. Braciszku, świetnie to opisałeś, turlam się ze śmiechu razem z Tobą i oczyma wyobraźni widzę dumającą i pilnującą Twojej Celi, Mgiełkę:):):)
    i Norbusia mierzącego swoje przyrodzenie, a jeszcze jak do tego zobaczę Miłującego z jęzorem do kolan to już do wieczora ten uśmiech z twarzy mi nie zejdzie. Ono to taką Elitę mają na tym Elitarnym Forum, tylko dlaczego duszą się tam w swoim własnym sosie:):):):):):):):):):):):)
    a królowa coraz bardziej nerwowa chodzi bo coś by pożarła, a nie ma co?

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bracie,
    Nie masz zielonego pojęcia co mi siedzi w głowie, więc Twoje stwierdzenia w syndromie są jak najbardziej nie trafione.
    Nikogo nie błagałam o powrót na Forum, ani też nie zauważyłam z mojej strony wazeliniarstwa.
    Post który zacytowałeś o przeprosinach i komentarzie Twój do niego mija się z celem, bo najwyraźniej w świecie postu nie zrozumiałeś. Czytam Twój blog i też zastanawia mnie ile razy mozna pisać to samo (komentarze) - Twoi czytelnicy powtarzają się jak zacieta katarynka nie mając nic nowego do powiedzenia.
    Nie trawię tej kobiety (Laury) i omijam ją i hm co niektórych uzytkowników szerokim łukiem, co nie znaczy że nie ma tam paru ludzi z którymi lubię pisać i bedę to robić, no chyba że znowu dostanę bana :-)
    Twoja ocena mojej skromnej osoby, Merdeya i miłujacego jest bardzo nietrafiona, o czym mam nadzieję bedziesz mógł przekonać się wkrótce :-)
    Internet nie jest moim światem, ale wydaje mi się że Twoim i owszem.
    Miłego dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantaazjo.. czy Twoja Pani wie że TU pisałaś ?? O_O
      Nie chciałbym być na Twoim miejscu jeśli się dowie.. ;((
      Moja ocena Twojej Osoby do niedawna była wyższa niż możesz sobie wyobrazić a i teraz jest trafna, choć próby oceny samej siebie mogłabyś sobie darować, bo to sytuuje Ciebie - tak bliżej Laury.
      A czy prosiłaś? Czas pokaże ;)
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Niestety Faantazjo .Typowy-SYNDROM SZTOKHOLMSKI !!
      JEZELI PISZEMY CAŁY CZAS TO SAMO ,JAK KATARYNKI ,TO PO CO ZAGLADASZ .
      A zapewniam Cie ,że my tak dalej jak Katarynki ,aż zrozumiesz o co chodzi :)
      A jak Blog Ci się nie podoba ,to nie zagladaj ,proste ,prawda :)

      Dominku ,cz ja wiem ,a może Faantazja to następny mod dla Latrwy ,kto wie ?

      Usuń
    3. Jak z małej garstki tych co piszą na Elfach, możesz wyselekcjonować tych których omijasz szerokim łukiem i tych z którymi lubisz pisać, ciekawostka, ale to Twój wybór Fantazjo, a Nasz wybór to ten Blog, więc nie pisz, że zacięliśmy się jak katarynka i że wciąż piszemy to samo bo widać, że nieuważnie czytasz ten Blog, jeśli go w ogóle czytasz to wiedziałabyś, że piszemy tu o różnych sprawach związanych z forum Elfów, a zwłaszcza o zachowaniu kobiety której nie trawisz.

      Viki

      Usuń
    4. Znasz słowo ignorować?
      Czytam blog bardzo uważnie i powiem że wiele się tu dowiedziałam, w zasadzie potwerdziłam swoje pierwsze wrażenie jakie odniosłam po wejściu na Forum.
      Nie jestem natomiast osobą która obrabia komuś tyłek na boku, jak coś mam to mówię w oczy a nie psioczę po kątach.

      Usuń
    5. Znam to słowo, a nawet wiem co ono oznacza i dlatego ten post jest ostatnim do Ciebie. Jeszcze tylko zadam retoryczne pytanie: czy aby na pewno mówisz całą prawdę w oczy, tym których nie trawisz?

      Viki

      Usuń
  3. Fakt wchodzę czasem na forum zobaczyć co ciekawego jak widzę wpisy Norbusia odechciewa mi się tematy nawet czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę bo lubię (na blog)
    Pisz Bracie co uważasz ja bedę robiła co uważam.Do oceny samej siebie mi daleko, aczkolwiek jak to się mówi najpierw spójrz na siebie potem zacznij oceniać innych :-)
    Nie obrażaj mnie stwierdzeniem "Twoja Pani", chyba że sądzisz innych po sobie.
    Anonimie powiadasz syndrom, hmmm, po pierwsze to przedstwa się bo lubię wiedzieć z kim rozmawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie !
    Moze zacznę od dzisiejszych wpisów, ale z wczorajszego watku. Otóż prawdą jest, że jestem uzależniony od alkoholu, ale też prawdą jest, że niektorzy z Was, nie mając innych argumentów, stosuja lincz: albo oskarzyć o złodziejstwo ( vide: akcja charytatywna, z ktorej podobno miałem niesamowite zyski), albo o pijaństwo.
    Ad rem.
    Fajnie sie to wszystko tutaj czyta, bo ja lubie poplotkowac, obgadać, ponabijać się, zaszkodzić Innym. To takie miłe i dowartościowujące, nieprawdaż ? Sami, zresztą, najlepiej, o tym wiecie.
    Zastanawia mnie tylko jedno zjawisko, ściśle związane z tym blogiem. I nie to, że poddajecie ciągłej wiwisekcji Laurę, czy innych Użytkownikow Elfow. Fora i blogi internetowe są po to właśnie, by pisać na nich i trzeba się liczyć z tym, że znajdzie się jeden czy kilku oponentów, którzy mnie skrytykują, co mi zresztą, niezmiernie pochlebia.
    To, co tutaj prezentujecie, to hipokryzja, taka: in statu nascendi. Pozwalacie sobie bowiem totalnie krytykować Laurę, że oszustka, wkleja nie swoje zdjęcia, terroryzuje innych Ludzi itp.
    A Wy co ?
    Przytłaczająca większość z Was robi to samo. Występuje pod nickami, wkleja nie swoje zdjęcia, niektorzy, to nawet nie mają odwagi podpisać się nickiem.
    Przecież niczym się nie różnicie, w tej materii, od Laury. Jesteście tak samo internetowo anonimowi, jak Ona.
    Brat, występujący jako Dominik ( pomijam już zamieszczanie przez Niego zdjęcia zakonnika przy XX - wiecznym sprzęcie elektronicznym jako swoje) zachłystuje się "sukcesem", że dzięki Niemu kilka, kilkanaście, a co mi tam, niech bedzie kilkaset osób, zrozumiała kim jest laura.
    Dominiku, Ci Twoi "wdzięczni w postach" do jakiej grupy niepełnosprawnych umysłowo należą, wg. zamieszczonej przez Ciebie skali ? Bo jest to swoistym kuriozum, by dorosły człowiek, piszący w internecie ( mam nadzieje, że logicznie, spójnie i na temat, a więc: homo sapiens), musiał słuchać kogokolwiek innego, co do oceny innych. Sam nie potrafi sobie wyrobić zdania ? Potrzebuje mentora ? Wskazówek " autorytetu"?
    Prowadzenia za raczkę ? Zaiste, zadziwiająca jest psychika ludzka, ale może i to znak czasu wieku internetu ?
    Ja zdaję sobie z tego sprawę, żem szuja, sqrwysyn i szumowina, ale Wy, Elita etyki, empatii i uczciwości w internecie, a lubujecie się w bagiennym?
    Cóz, też zdumiewajace i zastanawiajace.
    Pozdrawiam Was, Wszystkich, pomimo, że oprócz Alicji nie wiem, kto z Was jest Kim. Ale, może to i dobrze!
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty naprawde nic nie rozumiesz And .Więc może jak Twoja Smoczyca na te Twoje pisanie pozostaje tylko tyle napisać :mrrrr.....
      To zrozumiesz ???

      Usuń
  6. Cóż pozstaje mi się cieszyć że moja skromna osoba znalazła tu kawałek o sobie i zapewne płakać ze zostałam tak oceniona :-)
    Viki, tak, mówię co myslę a czasami powinnam pomyślec co mówię :-), ale taka już moja natura. Nie ma to jak podejść do pewnych spraw z przymróżeniem oka.
    W końcu to tylko zabawa, czyż nie.....?

    OdpowiedzUsuń
  7. Andrzej Susłowski8 stycznia 2013 13:57

    Przecież nie pisałem, żem inteligentny, Anonimie. W związku z tym mogę niedorastać w rozumieniu sytuacyjnym, Twojej osobie i Innym. Cóż, alkohol wyżarł troche szarych komórek.
    Natomiast, to : mrrr odebrałem jako początek uwodzenia mnie przez Ciebie. No cóż, podoba mi się taka gra wstępna. Mru......
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak trudno zrozumieć przesłanie tego bloga?
    Brat po to zalozył ten blog, by ostrzegać ludzi przed Laurko,,
    która nie ma pojęcia o prowadzeniu forum. Nie ma w sobie ani grama
    empatii do swoich uzytkowników, niszcząc wszystkich, którzy
    śmią mieć swoje zdanie i nie sa dupowłazami.
    Rózne fora przerabiałam i nigdzie nie spotkałam się z takimi praktykami!
    To jest jedyne takie miejsce w sieci, gdzie Administrator czuje się jak władca,
    jak królewna na swoich włościach i ścina niepokornych jednym kliknięciem.
    And nic nie zrozumiał, albo udaje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej Susłowski8 stycznia 2013 15:40

      Ale po co ostrzegać Anonimie, no, po co ?
      Świata internetowego się tym nie zbawi, a każdy niech zazna różnych smakowitości forumowego internetu.
      Ja wychodze z założenia, że średnio zdolna małpa potrzebuje 3 dni pobytu na Elfach, by przekonać się jakie to jest Forum i w jaki model jego funkcjonowania wybrała Administratorka, zwana Laurą. Ja, co prawda, potrzebowalem aż 5 dni, ale o alkoholu i szarych komórkach pisałem.
      Pasuje moi - zostaję, nie pasuje - idę na inne.
      Mnie pasowało i pasuje, być może dlatego, że mi....pasuje.
      Ale, nie daj Panie Boże ( to dla wierzących) byście, Brat i Wy, rezygnowali z prowadzenia tego bloga i swoich wpisów.
      Odebrałbym to jako wielki afront i swoją osobistą porażkę.
      and1951

      Usuń
  9. Andrzej bardzo dobrze zrozumiał.
    A Laurze najwidoczniej znudził się już spokój na forum...w witaj gościu zachęca by do niej pisać na maila kto ma ochotę na rejestrację.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami w blogu znajduję perełki, bo w komentarzach widać raczej horyzont płaski i monotonny.

    Perełką pierwszą była wklejka Brata (powyżej), z wypowiedzią Anonimowego, o wartościach "Forum...".
    "Forum...." wypunktowane bezbłędnie i krótka decyzja autora... Tam mnie nie będzie!

    A tu w blogu widzę wpisy: ...o beznadziejności "bagna", ale wchodzę tam z ciekawości, ...bo są tam 2,749 osoby z którą chcę pisać...itd.
    Mnóstwo tu zakłamania i samozadowolenia.

    Drugą perełką jest ostatni wpis Anda...
    Pisze o hipokryzji swojej i innych wprost i nie owija tego w różowe słówka. Potwierdza, że jest sqrwysynem i takim zostanie. Ale równocześnie widzi zakłamanie koleżanek i kolegów "po piórze"...

    Pozdrawiam... były elfik

    ps. to się chyba nie wydrukuje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy Internauta8 stycznia 2013 15:37

    Ja się Andzie na temat anonimowości wypowiem za siebie.
    Jestem anonimowy bo cenię sobie prywatność nie tylko w sieci ale i w życiu realnym. Poza tym moje imię i nazwisko to nie jest coś czym będę sobie szafował na lewo i prawo. To nie jest szmata do wycierania podłogi. Tu nie chodzi o odwagę czy ja mam czy nie mam aby się ujawniać czy nie, tylko o treść i sens zawarty w tym co napiszę a do tego obnażania się w sieci mi nie trzeba i podpisywania się z imienia i nazwiska, bo to co piszę nie ma na celu nikogo obrażać ale dać powód do rzeczowej dyskusji a na dodatek świadczy samo o mnie i o tym co mam do przekazania.

    Piszesz że jesteśmy hipokrytami? Najpierw słodzisz Laurze, krytykujesz innych userów, obrażasz ich i wyrzucasz z forum w zasadzie za nic, potem krytykujesz Laurę i wylatujesz z forum a na koniec wracasz jakby nigdy nic i masz znowu pretensje że krytykujemy Laurę.
    Jeżeli nie hipokryzja to co to jest? Bo trzeba przyznać ja już się pogubiłem.

    Dodam jeszcze że skoro Laura tak zaciekle broni swojej anonimowości to dlaczego my nie możemy drogi Andzie anonimowi pozostać tylko musimy według Ciebie się ujawniać?
    To nie brak odwagi ( jak zechce to się ujawnię ) ja czy ktoś inny tylko po co? Co to mi da? No właśnie Andzie co? Tylko sensownie napisz bo to o tchórzostwie i braku odwagi już znam. Ale jak pisałem wcześniej nie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Andrzej Suslowski8 stycznia 2013 15:53

    Anonimowy Internauto. Ależ ja nie wymagam, czy namawiam do ujawniania się. Po prostu, zawsze mnie uczono tego, że aby krytykować, należy najpierw samemu postępowac inaczej. A krytykujac Laurę i postępujac identycznie jak Ona, niczym się nie różnicie. Ot, Anonim, obrzuca inwektywami Anonima.
    Co do hipokryzji, to ja jestem hipokrytą i się tego nie wstydzę. Co do mojego słodzenia, wyrzucania ( raptem jedna Amelia, na 24 godziny, ale wielkie aj waj.) i wracania. Przecież czynię to ja. Bo to ja decyduję, co piszę i gdzie piszę. Naprawdę nie potrzebuję promotora, ktory wskazałby mi jedynie właściwy kierunek. Potrafię myśleć i podejmować decyzje SAM ! Skrzywdziłem Cię na Elfach jako moderator lub admin? Widocznie miałem rację (regulaminowo) !
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta8 stycznia 2013 16:30

      Nie, nie skrzywdziłeś mnie ani na forum ani poza nim. Co do innych to widocznie racji nie miałeś, ba nawet jej na pewno nie miałeś a mimo to skrzywdziłeś i na dodatek bezpodstawnie czasami chociażby obrażając.
      Nie przyrównuj mnie do Laury bo ja nie jestem taki jak Ona. Ja zdanie mam jedno i się go trzymam bez względu na wszystko, nikogo nie poniżam, bez powodu nikogo nie oceniam ani nie krytykuję bez powodu by zaspokoić swoje ego. Szanuje tez innych i ich wypowiedzi a do tego żadne ujawnianie nie jest mi potrzebne po prostu czytasz i widzisz jaki jestem.
      Wiesz po co się wdałem w ogóle w tą dyskusję o forum i forumowiczach? O tym wszystkim?
      Staram się was zrozumieć, Ciebie i innych forumowiczów z Krainy Elfów. Co wami kieruje że mimo iż jesteście poniewierani przez Laurę lub możecie być ciągle tam tkwicie. A jak zostaniecie sponiewierani to z powrotem idziecie na forum i udajecie ze jest wszystko jak w najlepszym porządku.

      Jeszcze jedno. Napisałeś że ty decydujesz o tym co piszesz i gdzie piszesz. Ok to fakt ale nie pomyślałeś o tym jak piszesz, ze to co napiszesz to będzie stanowiło o Tobie i o Tobie świadczyło. Weź wszystkie posty swoje do kupy gdziekolwiek je napisałeś i wysnuj odpowiednie wnioski czy aby to na pewno właściwy kierunek jest i czy aby na pewno nie potrzebujesz promotora.
      Bo jak na razie to nie widzę Ciebie drogi Andzie w zbyt pozytywnym świetle.

      Usuń
  13. Andrzej Suslowski8 stycznia 2013 18:11

    Anonimowy Internauto.
    Jeśli piszę źle, to mnie inni oceniają, choćby na tym blogu. Ja się o to nieobrażam.
    Co do sponiewierania mnie (bo za innych trudno mi się wypowiadać) przez Laurę. A skąd wiesz, że takie "sponiewieranie" nie sprawia mi internetowej przyjemności ? Jedni lubią grać w totka i ciagle przegrywać, inni zdradzają żony ( mężów), a ja lubię być poniewierany przez Laurę, tym bardziej, pochlebiając sobie, nie jest to czynione bezpodstawnie. Ja się w internecie bawię. Nie traktuje przecież tego " świata" poważnie, by chyba miałbym nie po kolei w głowie. Wyobraź sobie,że prawie całe dnie siedzę nad dokumentami księgowymi, ZUS-owskimi, prawnymi i słucham ludzi, ich problemów, trosk i dylematów. Jak więc mam czas, dla relaksu, wchodzę na fora internetowe. Wiesz ilu oryginałów spotykam ? Z jaką różnorodnością charakterów się spotykam. Jakie zachowania i wpisy czytam i odpisuję niekiedy na nie, doprowadzając ich autorów do wściekłości ? To moja zabawa, przez 15 - 20 dni w miesiącu. A później relaks i nie obchodzi mnie ani Laura, ani Brat, ani jakikolwiek inny nick.
    Dlatego uwielbiam tych Wszystkich poszkodowanych przez Laurę i innych Administratorów innych Forów. Ich hipokryzję, bezradność, patologiczną bezsilność, bo zostali zbanowani, obrażeni albo skrzywdzeni, prawie, że smiertelnie. I to przez kogo? Przez Krokodyla, Larwę, Laurę, Szuję i jak tam jeszcze Ją nazywacie. To naprawdę nie macie większych problemów niż Forum Elfów i Laurę. Taka to dla Was jest wielka Osobowość, taki Guru, takie Bożyszcze, Taka Niespełniona Miłość, że nie możecie obejśc się bez Niej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta8 stycznia 2013 18:56

      Widzisz, mnie nie obchodzi ani to co robi Laura ani to co robi Brat, nie są i nie będą dla mnie bożyszczami za to osobowość wielka jest i bożyszcze musi być dla was skoro tak chętnie przebywacie a nawet powracacie tam na forum.
      Mnie natomiast obchodzi to że człowiek przychodząc na forum to czy inne oczekuje intelektualnej zabawy a dostaje intelektualną sr......kę, która go prześladuje przez długi czas, ja jestem odporny inni też ale jest część osób, które zwyczajnie uciekają w świat internetu oczekując zrozumienia i wsparcia bo im życie ułożyło się tak a nie inaczej a tu na dzień dobry dostają kopniaka i ich trauma się tylko powiększa bo nie tylko real ale i wirtual daje im po torbach.
      Takie jest właśnie forum Laury i pewnie jeszcze kilka innych ale znam to i o nim pisze bo byłem tam i widziałem co robi Laura i jej elita z userami.
      Mógłbym w ogóle nie pisać i dać sobie zwyczajnie z tym spokój jednak szkoda mi tych ludzi i zwyczajnie ciekawy jestem jak to się to wszystko skończy.
      Dodam jeszcze, ze skoro zostali skrzywdzeni to jedni chcą się zwyczajnie odegrać a inni chcą oszczędzić tego innym co sami na tym elitarnym forum doświadczyli a tym wspólnym mianownikiem który się do tego przyczynił jest właśnie Laura lub jak kto inny ja tam nazywa.
      Zabierz mianownik to i dzielenia nie będzie i ludzie nie będą dzieleni na dwie frakcje tylko będą się próbowali łączyć.

      Usuń
    2. Wreszcie jest ktoś, kto patrzy na to wszystko oczami bez klapek

      Elfik

      Usuń
    3. Oczami bez klapek?!
      Hmm, klapki jak najbardziej są, tylko inne - specjalnie oryginalne. Bo na oryginała snobuje nasz jezuita (teraz on jest Andrzej Suslowski). Pan jezuita (Suslowski) odmiennymi klapkami chce dać do zrozumienia, że jest lepszy od reszty elfiej hołoty. Jest lepszy, i tyle. Ta potrzeba jest tak silna, że nawet w upadku szuka wywyższenia...
      Dlatego ja muzyk ordynuję "Mu" Anonimowych Alkoholików, oni mają świetny sposób na przystrzyżenie nawet tak wielkiego, bo 17,5cm, "Ja". ;)

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.