poniedziałek, 7 stycznia 2013

Sztokholmski Syndrom ..

Witam..
 




Przyglądając się temu, co działo się od jakiegoś czasu na tzw. Forum Elfów, (i dzieje się nadal) – ciągle widzę że Laura, to taka Pseudoadminka Forum, która bohatersko walczy z problemami nieznanymi na żadnym innym Forum Dyskusyjnym Wielotematycznym.
 

 Zdarzyło sie w Sztokholmie 40 lat temu, że kilku bandziorów napadlo na bank.
Doszło do strzelaniny z policją z ofiarami pośród policjantów, a bandyci wzięli czworo zakładników, których potem przez sześć dni przetrzymywali na muszkach pistoletów grożąc im śmiercią.
Kiedy policja próbowała odbić uwięzionych ludzi, zakładnicy uznali policję za wroga i usiłowali chronić przed nią swych agresorów, a kiedy wreszcie zostali uwolnieni, w czasie przesłuchań odmawiali współpracy z policją. Potem zakładnicy odwiedzali oprawców w więzieniu, a jeden z nich rozpoczął zbieranie pieniędzy na najlepszych obrońców dla dwóch bandytów, którzy grozili mu śmiercią.
Związek ten był tak silny, że dwie z zakładniczek wyszły za mąż za obu bandytów po odsiedzeniu przez nich dziesięciu lat w więzieniu.
W ten sposób powstała nazwa „syndrom sztokholmski” , dla zjawiska znanego psychologom od dawna a polegajęcego na tym że pewna część ludzi bywa skłonna do identyfikowania sie i działania na rzecz osób/by od której doznała/je przemocy psychicznej połaczonej z zagrożeniem.

Symptomy „syndromu sztokholmskiego” przejawiają często osoby doświadczające przemocy domowej (nawet tylko psychicznej), gdzie np. kobieta panicznie boi się uczynić coś, co mogłoby sprowokować lub wzbudzić gniew partnera. Dlatego próbuje zyskać jego życzliwość i zachowywać się jak jego sprzymierzeniec, a nawet go bronić przed innymi.

Jak tak pomyślę, to coś z „syndromu sztokholmskiego” daje się zauważyć u ofiar uzależnionych od Laury przebywających jeszcze w Krainie Elfów, ale też już z tej Krainy wypędzonych, zwykle z powodu tego że mieli rację, ale byli od Laury zbyt wysoko intelektualnie. 
 

Mógłbym wymieniać byłych już Userów od Laury, którzy po zbanowaniu przyczołgiwali się do bram Krainy Elfów i liżąc łapę samozwańczej Królowej, prosiły o ponowną przepustkę, co na tyle łechce zwykle podbrzusze Gada, że tą przepustkę dostawały.

Mógłbym wymieniać, tylko to już było i po co wracać, jednak na dzień dzisiejszy - w osłupienie mogą wprowadzać przypadki Anda czy choćby Fantaazji – Userów dalekich sobie światopoglądowo, a przecież najwyraźniej dotkniętych tym samym syndromem.



Kiedy Andowi, (który jak zaślepiony włożył tyle starań w z góry przegraną sprawę, przysparzając wielu przykrości dobrym ludziom - mnie nie wyłączając) – nagle zaświeciła Jutrzenka Rozumu, pomyślałem – LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE !!:
And własnym rozumem odkrył to, co mu zupełnie za darmo tłumaczyłem trzy miesiące wcześniej. Tyle że te trzy miesiące zaowocowały ogromem wazeliniarskich wysiłków, niosących wiele zła dla innych a i tak przez jego Panią niedocenionych.


Teraz przeżuty, wypluty i wyrzucony – wyraźnie żałuje że pozwolił sobie napisać kilka słów PRAWDY, bo czego jak czego , ale PRAWDY to Gad na bagnach nie toleruje! 
 


Psu na budę całe te refleksje, bo okazało się że ZGODA ANDA NA TAKIE TRAKTOWANIE JEDNAK JEST !
Mało tego – jest też nowa marka wazeliny o nazwie "Pobanowa":
 
Chciałoby się napisać:
Sic transit gloria mundi

Tak zeszmaconej reputacji już się nie obroni!

Laura uwielbia kopać leżącego! Jeżeli And się pokaja i pozwoli do woli swojej Pani go upokorzyć – może jeszcze wrócić nawet do Kadry Laury, gdzie poniekąd byłby nadal takim samym narzędziem jakim był wcześniej. 
Laura wszystkich ludzi traktuje przedmiotowo - nie posiada bowiem  uczuć wyższych.
Mniej zorientowanym objaśniam, że „iwona” to Klon Laury , czyli Laura w „przebraniu” iwony.

Najpewniej wie, że „idiota” - to osoba najniżej stojąca w hierarchii upośledzonych umysłowo:

debil - upośledzony umysłowo w stopniu lekkim;
imbecyl - upośledzony umysłowo w stopniu umiarkowanym;
idiota - upośledzony umysłowo w stopniu ciężkim;

Ktoś w komentarzach zarzucał mi określanie Norbusia debilem!

Nie kreujmy sztucznej rzeczywistości jak Laura, która doskonale wie że Norbuś JEST DEBILEM!
(DEBIL - 69 – 55 IQ  niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim: poziom intelektualny dorosłego charakterystyczny dla 10 - 12 roku życia.)

 
Debil jest  dla Laury najcenniejszym typem Usera, bo jest posłuszny, pokorny a jednocześnie przewidywalny. Z reguły wiadomo co zrobi Debil i wiadomo że można mu wszystko nakazać. Z Idiotą już nie tak łatwo!



Wracając do Anda to Norbuś, (który teraz stoi wyżej w hierarchii) o losach Anda decyduje i nawet Tosiu ma moralizatorskie pouczenia dla niego:


Biedny Tosiu całe swoje życie .. przeprasza – głównie ZA TO.. ŻE ŻYJE.


Ale jak widać i tą drogą karierę można zrobić i Strażnikiem zostać, (a to najwyższy zaszczyt w życiu Tosia!).


Jedna Kinga, co ogarnia przyczynę braku zrozumienia przemyśleń Tośka:


Chyba się Kingo znowu z Tobą zgadzam:


A konkludując upadek Anda, to się poważnie zastanawiam, czy przyczyną takich zachowań nie jest niezależny od 17,5 centymetrowego jego atrybutu – zwyczajny ZANIK JAJ!


A Tu jeszcze FANTAAZJA !






Gdzieś przepadł przydomek „Ułańska”.
Jeszcze niedawno widziała że to .. Dom Wariatów jakiś:


Jeszcze niedawno stroniła od przygłupów:


I wysyłała Laurę na emeryturę:


A tymczasem Pani NIKT wraz z Panem NIKT:


- grzecznie wracają do Krainy Elfów by zaspokoić żądzę WŁADZY swojej Pani:

Z pozoru inteligentna i błyskotliwa osoba, a jakby z objawami Syndromu Sztokholmskiego. Dobrze że Laurek nie jest facetem a i wiek już nie ten, bo by za niego Fantaazja pewnie wyszła.

Andzie1951.. Fantaazjo - widzę, że jesteście z gatunku tych Elfów, którzy nigdy nie pozbywają się bezkrytycznego zapału do używania wazeliny......

Cóż – to tylko o Was świadczy.


==============================================
A TY LAURO ! (czy jak ci tam..)

Kiedy patrzę na to co robisz z ludźmi, czasem całkiem rozumnymi - to niezmiennie przychodzą mi na myśl słowa kapitana Wagnera z filmu „CK Dezerterzy” i jego słowami chciałbym ci powiedzieć wprost w twarz:

- Ja wiem, że posiadasz Lauro dane na pogromcę a sadysta patrzy Ci z oczu.
- Posiadasz dostateczne walory, aby doprowadzić ludzi do depresji, albo innych desperackich kroków, a ja właśnie kategorycznie sobie tego nie życzę.
Chciałbym, żebyś wiedziała, że pragnę za wszelką cenę aby przyzwoici ludzie mieli spokój i mogli powracać do normalnego życia w realu bez burzliwych przejść.
- Barbarzyństwo, którym się wykazujesz, jest biegunowo odległe od regulaminu twego Forum. Doprowadziłaś wielu ludzi do stanu upodlenia.
Wiesz, że nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie obelżywie określić twoje postępowanie.
W moich oczach jesteś nędznym Gadem, omyłkowo tylko nazywanym Administratorem, do której to funkcji nie masz ani żadnych kwalifikacji, ani też nie spełniasz warunków formalnych do bycia Administratorem.

==========================================================

Jeszcze 2 komunikaty:



1. Zważywszy że tzw. „Forum Elfów” jest „polskojęzyczne” – w dniu dzisiejszym zostanie przesłane do:

Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 w Warszawie,

- formalne pismo o wskazanie procedur prawnych właściwych w tym przypadku, zmierzających do przerwania procederu łamania prawa w zakresie nielegalnego przetwarzania danych osobowych należących do osób które sobie tego nie życzą, przez RZECZYWISTEGO Administratora domeny.

Dalszy tok postępowania będzie zmierzał do wszczęcia postępowania karnego ”z urzędu” poprzez odpowiednie służby polskie lub niemieckie, chyba że Rzeczywista Administracja Forum od łamania prawa odstąpi!



2. Na końcu wątka znajdziecie taką Ankietę:




O wzięcie w niej udziału jak też o udział w tworzeniu Naszego Bloga prosi Was:


Wasz Brat Dominik:














42 komentarze:

  1. Od dłuższego już czasu zastanawiam się co też kieruje ludźmi, że po sponiewieraniu przez Laurę, wracają na to porypane elfie forum. Brak im ambicji, czy też lubią być poniżani? Może brak im tej atmosfery, której nigdzie indziej w necie nie znajdą, choćby nie wiem jak szukać. Elfie forum jest jedyne w swoim rodzaju, drugiego tak paranoicznego jak elfie forum nie ma. Po przeczytaniu tego odcinka Bloga, coś mi zaczyna świtać Braciszku. Znam to określenie syndromu sztokholmskiego z opisywanych relacji maltretowanych żon, które nijak nie mogą wyzwolić się spod panowania mężów tyranów. Opisana przez Ciebie zależność bycia na elfim forum i bycia poniewieranym przez Laurę jest podobna, ale czy tylko o to chodzi?
    Myślę, że prosząc Laurę o powrót na forum ludzie karmią wstrętne laurowe EGO, a ta kretynka ma z tego radochę bo ci proszący stają się największymi dupolizami na forum i utwierdzają Laurę w przekonaniu, że wszyscy są be i tacy jakich widzi ich Laura. Wszyscy tam są jacyś nie z tego świata i myślą tymi samymi kategoriami co Laura. Porąbany Krzysiu nawet nie wie co to jest troll, chociaż o trollach pisze w tym swoim dziale dla trollów. Tosiu, granatem oderwany od rzeczywistości łyka jak kaczka, wszystko to, co
    Laura powie. Miłujący, jest tak oślizły, że bardziej oślizłego człowieka w necie nie spotkałam, a żeby się przypodobać Laurze gotowy jest na wszystko,to samo smoczyca, Wędrowiec przytakiwacz Laurowy, Marianna nigdy nie wyrazi swego zdania bo funkcja moderatorki to najlepsze co mogło ją w życiu spotkać. Nie potrafię już tam pisać, odrzuca mnie od tego forum. Naprawdę dziwię się, że ludzie proszą tego pojeba Laurę o powrót i tak się przed nią płaszczą, a ta ma z tego największą satysfakcję, graniczącą z orgazmem, którego nigdzie indziej nie zazna, tylko na tym swoim pojebanym forum.
    Sorki za słownictwo, ale inaczej nie da się określić działalności Laury, wszystkie inne słowa są za delikatne, aby zobrazować tą aspołeczną dewiantkę.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viki, źle oceniasz Mariannę, poznałam ją odrobinę, dla niej forum to rodzaj odskoczni od codzienności, a że nie znosi zwad , nie wyraża swojego zdania, bo nie ma ochoty się wykłócać. Ja to w niej szanuję, i podziwiam za zimną krew, i nie pisanie tego co naprawdę mysli. Bo ja zawsze mam za długi jęzor ..tu paluchy i wygarniam.
      13

      Usuń
    2. Z całym szacunkiem do Marianny ,nie lubi zwad ,kłótni ,ale siedzi cicho ,bo boi się stracic miejsca w szeregach Larwy ,taka prawda .
      A może jednak czasami Trzynastko warto wygarnąć coś .

      Usuń
    3. Eksperymenty Asha, Milgrama i Zimbardo się kłaniają, nisko. Jeszcze niezły jest z małpami, bananami i polewaniem zimną wodą, ale nie pamiętam kto go robił. ;)

      Usuń
    4. Celna uwaga! Nonkonformizm nie jest na bagnach modny :((
      Warto byłoby te eksperymenty powiązać ze zjawiskami w Krainie Elfów i konkretnymi Elfami.
      Tam też się odbywają eksperymenty na żywych organizmach Elfików, które robią za króliki doświadczalne.
      Może zajmiemy się tym w nieodległych wątkach.
      Dominik.

      Usuń
    5. Anonimowy, nie masz racji, Mari za dużo przeszła w życiu, za wiele walk stoczyła , że świat netowy traktuje jak luzacką rozrywkę , jest tam bo się bawi, jak większość tych co się rejestrują po raz enty żeby się pośmiać . Ją lubię ,szanuję i podziwiam za cierpliwość. A że czasem pisze Laurze po jej myśli, no coż , może ma w tym cel, a my nie wiemy.
      13

      Usuń
    6. Trzynastko ,mam racje i wiesz dobrze ,że mam .
      Ja też szanuje Mariannę ,fajnie sie z nią rozmawiało czy pisało .Ale znajdź tutaj kogokolwiek kto nie miał w zyciu przesrane ,kto nie raz upadł i sie podnosił .Wystarczy Twój przykład .
      Marianna nie stała po żadnej stronie ludzi ,których ponoc lubiała .Bez urazy ,ale jej choroba nie usprawiedliwa tego .Wszyscy których niby lubiała zostali zbanowani ,a Ona nie powiedziała ani słowa ,tylko milczała .
      A może warto kiedys powiedziec i postawić na swoim ,pomimo choroby . To jest zawsze ten pierwszy krok .
      Nie docenia tego co mam koło nosa ,tylko siedzi tam .Niech siedzi ,jej wola .

      Usuń
    7. 13-nie widzę powodów by podziwiać Mariannę za przytakiwanie Laurze. Anonim z 21:47 dobrze napisał. Marianna nie stanęła za żadną ze zbanowanych osób z którymi pisała i tak dobrze się bawiła. Widać po Jej zachowaniu, że zależy Mariannie tylko na funkcji jaką ma na Elfach. Jej wola, ale w podziw na Nią nie wpadam.

      Viki

      Usuń
  2. Droga Viki.
    Odpowiem ze swojej perspektywy bo tylko tak mogę.
    po pierwszym zbanowaniu wróciłam z czystej ciekawości. aby wiedzieć co wariatka wyprawia. Moją ciekawość podsycały skromne komentarze bywalców- nie prosiłam Laury o powrót, nie przperaszałam, wręcz przeciwnie- jako polana, gdy zostałam "wykryta"- wyraźnie zaznaczyłam po co wróciłam, by oczyścić dobro mojego nicka Ramka. a został o***rany porządnie. Gdy zrobiłam co miałam zrobić i zorientowałam się że nic a nic nie zmieniła się LAura( plus Kari władająca wtedy narzędziem moderatora, o Pozytywnym nastawieniu Brat jeszcze wtedy nie wiedziałam, przestałam pisać, za co po jakimś czasie mój nick został zbanowany za nie pisanie. Trzeci raz powróciłam na prośbę pewnej mądrej pani- Doroty, oczywiście nasza droga Alicja poparła u Brata moje wejście. A ja zgodnie z umowa miałam nie szaledcd, nie trolowac, i nie zabierać userów do gniazda, a potem na montecristo. Tak, Brat był lojalny wobec Forum zwanego rozmowy w ...., Chciał rozwinąć forum i przywrócić mu świetność. ale ALura, z pomocą Anda Smoka i innych służalców postanowił sprowadzić je z powrotem do bagiennego poziomu.
    czyli podsumowując- Viki, nie wszyscy powracaja bo czują przywiązanie do Laury, cześcią kieruje ciekawiośc, inni tęskiną za pozostałą tam garstką nieugiętych znajomych. Ale masz dużó rachji w tym, że są tam tez masochiści uwielbiający być przez panią L poniżani.
    Ale wśrósd nich również zdarzają się cudownie ozdrowieni.
    Bracie, nei wiem ,gdzie szukac ankiety
    więc napiszę w komentarzu.
    1 Ważne jest przekazywanie najświeższych informacji z elfów- mniej ciekawskich zarejestruje się tam znowu
    2 wazne jest pokazywanie "wnętrza gadziny" jak również przypominanie o schemacie działania tegoż drapieznika- zmienia się przecież tylko cel, zmieniają się narzędzia, ale zawsze to ona jest nażarta, tylko ona.
    Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramko, też tam byłam bo wierzyłam w to co Ty i Brat, że uda się zmienić potwora, nawet w pewnym momencie byłam tego pewna i cieszyłam się że się Nam udało. Byłam na tyle przekonana o tym że się Nam udało, że gdy wysłałaś mi podczas swojej drugiej bytności na Elfach zaproszenie do Gniazda nie przyjęłam go.
      W mojej wypowiedzi nie miałam na myśli osób którzy wchodzą na Elfy innym nickiem, ale o tych którzy po zbanowaniu, płaszczą się przed Laurą prosząc o powrót, to właśnie nie mieści mi się w głowie i nie potrafię tego zrozumieć bo decydując się na taki krok dana prosząca o powrót osoba jest w szachu i zawsze na spalonej pozycji bo musi być dozgonnie wdzięczna wielkiej pani tego elfiego forum, a to jest i byłoby dla mnie strasznie upokarzające, dlatego nie potrafię tego pojąć, jak można tak nisko upaść i kajać się, prosząc tego pojeba o powrót.

      Usuń
  3. Ps. znalazłam ankietę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Viki moja kochana chyba zbyt surowo oceniasz Mari. Marianna broniła się jak mogła by nie przyjąć moderatora.
    Nie wiem co kieruje osobami proszącymi o odbanowanie. Bana dostałam za to, że napisałam o usuniecie mojego konta, a w podpisie Laura mi napisała : zostałam zbanowana za chamstwo. To jest dopiero szczyt chamstwa.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Alu, Marianna broniła się przed modem, tylko dlatego, że nie wierzyła, że podoła temu wyzwaniu, wiem bo sama Ją do tego namawiałam. Znam inne osoby, które broniły się jak mogły przed moderowaniem i zostały przy swoim zdaniu, a Mari, broniła się bo się bała, teraz nie podoba mi się, że przytakuje Laurze, a robi to, broniąc swojej pozycji moda. Takie jest moje odczucie i mam do niego prawo.
      Alicjo, pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę zdrówka.
      Viki

      Usuń
    2. Dziękuję Viki i Tobie wszystkiego dobrego.
      Alicja

      Usuń
    3. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
      Nie będący już od ponad dwóch miesięcy u Elfów Jacek

      Usuń
  5. Jeszcze coś dopiszę.
    Prosić o odbanowanie nie będę, wręcz przeciwnie, chcę doprowadzić sprawę mojego nieusuniętego konta do końca.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, Dominiku,że i Ty wyswobodziłeś się z syndromu sztokholmskiego po ( ostatnim, tylko !) rocznym pobycie na Elfach, gdyś był i moderatorem i administratorem. Poniewaz także byłem w tym okresie w GTW, to doskonale pamiętam te Twoje ochy i achy wobec Laury, te banowania userów, kłócących się z Nią ( choćby i mnie - dwa razy), te posłuszne wykonywania przez Ciebie ( dla przeciwwagi dodam, że przeze mnie - też) polecenia i zalecenia Laury.
    Mówisz; sic transit gloria mundi?. Ja bym do tego dodał: łaska Laury na pstrym koniu jeździ. Doświadczyłeś wszak tego i to nie jeden raz. Ale, że to teraz wstydliwym jest dla Ciebie i nie pasuje do Twórcy i Obrońcy userów przed Laurą, spuśćmy zasłonę milczenia nad innymi aspektami Twojego uzależnienia Laurowego.
    Bo, żeś uzależniony od tej postaci, świadczy fakt, że nawet blog o Niej założyłeś.
    Co do mojego powrotu na Elfy, to widzę, że nie pytając, wydaliście już wyrok.
    And1951 po raz kolejny się zeszmacił, przeprosił, przebłagał i przypełznął na Elfy.
    Muszę Was rozczarować.
    Otrzymałem zaproszenie od osoby z GTW do powrotu i pisania na Elfach, bez jakichkolwiek warunków wstępnych. Zdaję sobie, oczywiście, sprawę, że odbanowała mnie Laura, bowiem nikt inny by się nie odważył. Tak samo zdawałem sobie sprawę, że po powrocie rozpocznie się kampania kolejnego mojego upokorzenia.
    I może by robiło to na mnie wrażenie, gdybym fora dyskusyjne traktował poważnie.
    Ale ja się, na forach internetowych ( lepiej, gorzej, doskonale) bawię. Bo to tylko internet, a on, jak niegdyś papuer, wszystko przyjmie.
    Wiem, że macie niesamowitą "radochę" w dokopywaniu Laurze, Tośkowi, Norbusiowi, Fantaazji czy mnie. To cały urok internetu, że można napisać każdą głupotę, bowiem pisze się je anonimowo.
    Bawcie się dobrze, może i mnie skapnie cokolwiek z Pańskiego Stołu tej zabawy.
    Dosiego Roku !
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę Andrzeju że i pamięć już nie ta i wiedza o mojej misji w Krainie Elfów nikła.
      Inaczej nie pisał byś aż takich głupot:
      Odpowiem Ci jeszcze i tym razem, aby pokazać jak daleko odszedłeś od ludzi którzy Ci w pewnym okresie zaufali.
      Tak Andrzeju - śmiało mogę Ci zadedykować Wyspiańskiego:
      "MIAŁEŚ CHAMIE ZŁOTY RÓG!- OSTAŁ CI SIĘ INO SZNUR.."
      - gdzież to widziałeś jak ja zdradzałem objawy syndromu sztokholmskiego wobec Laury – wskaż choć jeden przypadek wazeliny z mojej strony, podobny do Twoich codziennych, a Cię przeproszę, bo na razie twierdzę że KŁAMIESZ !!!
      Potwierdza mi to tylko maksymę „z jakim przestajesz...itd”.
      Sic transit gloria mundi – Ty napisałeś pierwszy, choć okazało się niezbyt prorocze.
      Że łaska Laury na pstrym koniu jeździ , to napisałem Ci już ja - kiedy zapowiadałeś stworzenie WIELKIEGO FORUM ELFÓW. Jakoś Ci to poszło nie w tą stronę.. hehe.
      Dlaczego zajmuję się draństwami Laury i jej przydupasów, przeczytasz na tym Blogu, a nawet znajdziesz dokładny moment w którym przestanę się zajmować!
      Jakoś tak z półtora miesiąca temu zapowiadałeś tu w komentarzach, że bez Twego udziału Nasz Blog po tygodniu podupadnie, a po dwóch zniknie z sieci.
      Ta przepowiednia udała Ci się jak ta oszukańcza akcja charytatywna której przewodziłeś.
      Teoria że przemycono Cię na Elfy bez wiedzy i miłosierdzia Twej Pani która zresztą i tak ma Cie za IDIOTĘ (patrz wątek) – jakoś do mnie nie przemawia, nawet wtedy kiedy Dziadzia wespół z Tosiem każą Ci przepraszać Panią a Norbuś uprzedza że już nie pozwoli abyś zaszedł wyżej niż do poziomu usera zwykłego , zielonego.
      Tak – mam satysfakcję z tego co robimy, zwłaszcza po przeczytaniu tych maili jakie dostaje od (zwykle byłych ) Elfów którzy mi dziękują za uświadomienie faktów do jakich by długo dochodzili.
      Kiedy ja wszedłem na Elfy – musiałem długo dochodzić PRAWDY.
      Chcę tego innym oszczędzić i cieszę się kiedy mi się udaje !
      I pamiętaj że motto tego Blogu brzmi: „kropla drąży skałę!”
      Dominik.

      Usuń
    2. And, zeszmaciłeś się, po raz kolejny, przeprosiłeś, przebłagałeś i przypełzłeś na Elfy, no nie oszukujmy się Andrzeju. Tym co piszesz, że dostałeś zaproszenie od osoby z GTW do powrotu i pisania na Elfach i to bez jakichkolwiek warunków wstępnych to możesz zamydlać oczęta Elfikom na forum, ale nie Nam. Po tym co i w jaki sposób napisałeś Laurze tuż przed zbanowaniem nikt z GTW nie ośmieliłby się zaproponować Tobie powrotu, chyba że jakiś kamikadze. Już w święta i na NR wysłałeś do Laury życzenia, sama o tym powiadomiła innych na forum, po co te życzenia były, skoro świąt nie obchodzisz? Ano po to, aby podlizać się Laurze i powrócić na Elfy. Więc nie piernicz głupot i nie próbuj uwierzyć w swoje własne kłamstwa.
      Co do Brata, napiszę Tobie, że tak jak było za czasów rządów Brata na Elfach, to nigdy tam tak fajnie nie było i nie będzie. Brat umiał poskromić złośnicę, umiał ją podejść, robiąc to tylko dla pozostałych Elfików i dla fajnej atmosfery na forum, czego o Twoich rządach nie można tego powiedzieć. Codziennie byłeś kimś innym, raz księciem, raz adminem, to znowu strażnikiem modów, czym robiłeś w bambuko wszystkie Elfy, mając Nas za nic i tego się po Tobie nie spodziewałam. Samymi przebierankami pokazywałeś jak bardzo masz wszystkich w głębokim poważaniu, do tego jak doszły Twoje chamskie odzywki co do niektórych osób i jawne rozmowy ze smoczkiem o innych userach w których po prostu gadaliście, wyśmiewając się z innych to był już szczyt szczytów. Nie wspomnę tu o lizaniu tyłka Laurze i przytakiwanie jej na każdym kroku, zmieniło się to dopiero wtedy, gdy na Blogu przeczytałeś ile lat ma Laura. Tak naprawdę to zmieniłeś zdanie o Laurze tylko dzięki Blogowi Brata, więc Tobie też się ten Blog przydał, ale widzę, że nie na długo bo po zbanowaniu przyszedłeś tu jak zbity pies i byłeś gotów na przeproszenie wszystkich co uczyniłeś i pisanie tu z Nami, tylko Ci co kiedyś Ciebie tak podziwiali i lubili poznali się już na Tobie i odzewu do Ciebie jakoś nie było, więc tułając się po necie, powróciłeś na Elfy...taka jest cała prawda Andrzeju.
      I Tobie Do siego Roku

      Viki.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Viki ..Brat nie jeden raz sam pisze ,że nie jest doskonały .Ale wiem ,że mozna na nim polegać .Jak wróciłam tam w maju ,to cały czas rekami i nogami trzymał to wszystko ,a wiem ,że łatwo nie było .Wiem jak musiał kombinowac ,zebym od razu nie wyleciała . I wiem ,że przez cały czas bytnosci tam ,mogłam na niego liczyć . I za pomoc i stanie za nami -userami -wymagało od niego naprawde mega cierpliwości .
      D.

      Usuń
    4. "Muszę Was rozczarować."
      Masz lekkość w realizacji tego przymusu. ;)

      PS.Przestań pić Jezuito i idź do AA, bo cię szkoda tak, na zmarnowanie.
      Jesteś jak ten meteorolog z opowiadania Mrożka - "mimo wszystko porządny człowiek".

      Usuń
  7. Ja tez się zastanawiam co ludzi tam trzyma .
    Chyba lubią byc ponizani ,żeby późńiej poniżac innych .Cały czas mówie ,że najgorsza karą dla Laury byłoby nie wchodzenie tam ,ją by to zniszczyło ,ale ludzie lubią takie dreszczyki ,taka adrenalinke ,jaka Ona tworzy ,nawet kosztem okłamywania innych userów i wymyslania bajek na temat innych ludzi ,których Ona realnie nie zna .
    Ostatnio rozmawiałam zkimś czy jezeli my bedziemy tak poniżac ludzi ,pisac głupoty o swoim wieku ,o dzieciach ,wielkim powodzeniu u mężczyzn ,wstawiać zdjęcia kobiet z filmów pornograficznych imówic ,że to my i PONIŻAC ,PONIŻAĆ ludzi na Monte tak jak Ona ,to tez będzie taki ścisk . ???
    Powiedział ,że napewno byłoby tak jak u niej ...
    Więc w czym tkwi błąd ,ja tego nie rozumiem ...??
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie zastanawia co takiego robi główny admin że takie rzeczy się dzieją na jego serwerze a on o tym nie wie. Nawet nie zajrzy na jego własność aby sprawdzić co się dzieje. Coś mi tu nie gra z tym wszystkim.
    Teraz pytanie. Pisaliście do głównego admina o wyczynach Laury i łamaniu praw danych osobowych czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mojej wiedzy tzw."Główny Admin" czyli Administrator tej domeny internetowej, to kuzyn Laury, która Administratorem sensu stricto nigdy nie była i być nie mogła, bowiem nie spełnia wymogów formalnych.
      Laura jest tu więc Adminem Samozwańczym!
      Jednak aby takie sprawy załatwić formalnie, zważywszy że Forum jest polskojęzyczne a serwer znajduje się w Niemczech - zostało skierowane stosowne zapytanie do GIODO, o czym pisałem na Blogu.
      Pytanie brzmi - kto jest właściwym do prowadzenia postępowania "z urzędu" w sprawie nielegalnego przetwarzania danych osobowych - polski Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, czy niemiecki Federalny Rzecznik Ochrony Danych i Wolności Informacji ?

      Dominik.

      Usuń
    2. Po mojemu to jest jej syn.

      Usuń
  9. Ja nie wyobrażam sobie powrotu na elfy jako Śliweczka czy pod moim drugim zbanowanym nickiem,ale być na elfach po dwóch banach żeby obserwować to świetna zabawa.Może jeszcze kiedyś tam zajrzę.And od dawna mnie wkurzał udając jurnego ogiera,a jego język i kultura pozostawia wiele do życzenia.Być może to procenty mu szkodzą,ale jak coś komuś szkodzí to powinien to odstawić.A teraz jeszcze do tego wrócił na elfy po tym wszystkim co się wydarzyło,wstyd i hańba! Dziwię się Fantaazji,lubiłam jej posty,a okazuje się że zrobiła się dupolizem.Wielka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek tam powrotu. Tam zwyczajnie nie ma z kim gadać. Każdy gada po swojemu. I z kim tu jest dyskutować?
      Z Andem, którego posty są aroganckie wręcz czasami wulgarne i niesmaczne?
      Z Tośkiem, którego ciężko jest zrozumieć o co mu chodzi i nigdy konkretnie i rzeczowo nie wypowiedział na jakiś ważny temat?
      Z Krzyskiem, który pisze tandetnymi wierszykami obrażając w nich ludzi piszących na forum lub zwyczajnie nie ma nic ciekawego do powiedzenia?
      Z Norbusiem, który zachowuje się jak dziecko z podstawówki?
      Ze Smoczusiem, który tylko czeka aby dogryźć jakiemuś biednemu userkowi?
      Z Merdwvskim, który uważa się jak mówi za socjopatę a w rzeczywistości jest zwykłym arogantem, obrażającym dla swojej radochy całą resztę na dodatek teraz wierny zwolennik Laury?
      Z Miłujacymprawdę, który twierdził że jest na forum aby badać zachowania ludzi a sam zachowuje się jak obiekt do badań?

      A to jest niestety elita tego forum i jak z taka elitą rozmawiać na cokolwiek innego, normalnie, rzeczowo, konstruktywnie ma różne tematy?

      Poza tym jak rozmawiać i o czym z adminką Laurą? No o czym tu jest dyskutować?

      A gadanie w kółko o jednym i pisanie sobie nawzajem słodkości nie leży w mojej naturze i nikomu kadził nie będę, bo ja służalczej natury nie posiadam a moje życie jest w realu a nie w internecie i na forum Laury.

      Byłem, widziałem, poszedłem. Tam nie ma nic ciekawego i nie będzie. Dlatego nie wyobrażam sobie powrotu na elfy.
      Dziwie się tym co zmienili zdanie i tam wrócili. Trochę godności ludzie.

      Usuń
    2. Ba, ale ludzie wracają nie dla "gadania", tylko atmosfery jak w "Dziesięciu małych Murzyniątkach" Agaty Christie. Czego, jak czego, ale adrenaliny krokodyl, pospołu z funkcyjnymi, potrafi dostarczyć ciężarówkami. ;)
      Podobno dobry dyplomata tak potrafi powiedzieć spierd..., że odbiorca poczuje radość ze zbliżającej się podróży. Krokodylica tak umie manipulować atmosferą, że nawet świadomi siebie ludzie chcą więcej, więcej, więcej...
      Choćby to było tylko - więcej się odegrać.

      Usuń
  10. Moja godność tez nie pozwala mi tam wchodzić, bo i po jaka cholerę.
    Tam istnieje TWA, a kto nie z TWA, tego zmieciem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gówno, gówno to całe forum, a z twarzy laury widać, że jest nie spełna rozumu, bo zębiska na wierzchu i wygląda jak wilkołak, otoczywszy się facetem, który udaje, że to toleruje.
    Wilkołak, potwór kieruje ludziskami, manipuluje i do piekności stara rura nie nalezy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tośkowi i Krzyskowi się podoba :)

      Usuń
    2. No ale oni z Larwą w tym samym wieku-to nie dziwota ;)

      Usuń
  12. Chciałem zagłosować, ale co kliknę w okienko, to "wyskakuje" mi zakonnik.
    Jest to dowód na to, w jak szybkim tempie postepuje klerykalizacja mojej Umęczonej Ojczyzny, Najjaśniejszej Rzeczpospolitej III i pół.
    To, ONI, są już wszędzie...???
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And, a może to jest dowód na to, żebyś więcej nie zaglądał do kieliszka.

      Życzliwa.

      Usuń
    2. Życzliwa daj spokój z tym kieliszkiem. To, że ktoś boryka się z problemem alkoholowym nie jest powodem by mu to wytykać.
      Alicja

      Usuń
    3. Alicjo, jak ktoś wszędzie widzi zakonników i płacze nad biedną Umęczoną Ojczyzną to chciałam jakoś pomóc, bo mnie się tak nie robi gdy klikam:)

      Usuń
  13. And Twój dowcip jest mierny.
    rosa

    OdpowiedzUsuń
  14. Najwyraźniej ja też za dużo piję,bo i mnie się zakonnik objawia i nie mogę zagłosować..
    Co ten alkohol robi z netem,hehe

    BAH

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, syndrom sztokholmski.
    PS. Jak DEBIL może być MEDRCEM FORUM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być prezydentem, prezesem, przewodniczącym, właścicielem forum... ;)
      Żydzi już dawno odkryli tę prawdę, że wcale nie trzeba być mądrym, żeby być górą, wystarczy tupet.
      Oni to nazywają hucpą.

      Usuń
  16. Tutaj jest dużo racji. Forum kraina elfów nie jest to forum wrażliwych ludzi i jeszcze z diabelną intuicją. Wrażliwa osoba która na to się nabierze, bo uwierzy że elfie forum to dla wrażliwych bo posiada taką mylącą nazwę, długo się nie pozbiera-jak uwierzą przez nazwę. Przed rejestracją nie sprawdzisz. Często ciekawość jest silniejsza od intuicja. Ten cały syndrom stocholmski często występuje u ofiar przemocy. Jeśli na tym blogu piszę składnie zdania-znak że dobry blog.

    Pechowa Wrażliwa

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.manipulatio.com/
    to cos dla tych co choruja na syndrom stokholmski

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.