piątek, 25 stycznia 2013

Trzy miesiące..



Witam!












Minęło właśnie trzy miesiące odkąd zdecydowałem o odejściu z całkiem kwitnącego wówczas Forum Elfów, (czyli odkąd – jak to pamięta And1951 – wywalił mnie on na zbity pysk, choć Laura uważa że to ona wywaliła):


Laura zdecydowała wówczas za radą palącego się do władzy Anda1951, aby całkiem nieźle funkcjonujące, duże już Forum zmienić na to co dzisiaj pozostało na bagnisku.





Iluż fajnych, mądrych, ale też chętnych do wspólnej zabawy w sieci, ludzi - odeszło aby Gad Bagienny mógł nasycić swój głód?

Często byli to ludzi nawet jej – samozwańczej Admince oddani i chętni do bezinteresownej pomocy jak nie przymierzając .. Trzynastka.


Było tam tylu ludzi z którymi można byłoby stworzyć naprawdę Elitarne Forum.

Jeśli kogoś pominę to przepraszam bo piszę z pamięci, ale byłby to dla mnie honor jeśli Userzy tacy jak (kolejność przypadkowa) - Rey, Alicja, Kika666, Iviva, Chlorofilka, Maverick, Biedroneczka, Śliweczka, Bona, Michał99, BartekZalewski, Dzungla, Lupe, Romana, a nawet Jacek-Sukulent - pisali by razem ze mną na tym samym Forum Dyskusyjnym.



A to w większości podobno byli .. AGENCI BRATA na Forum Laury !


Takich wspaniałych ludzi zamieniła Laura na wazeliniarzy i przygłupów, (co nie znaczy że na Elfach nie pozostali rozumni ludzie i proszę bym tak nie został zrozumiany).



Mam na myśli obecny TRZON tego :

ELITARNEGO FORUM



Wazeliniarze, łgarze i inni pochlebcy laurowi, tacy jak np:



- Zdziecinniały i załgany, bo upośledzony Niemcem Alojzem - Dziadzia Krzyś?



- Napalony na Tuska i Brata (?), jak szczerbaty na suchara – Apokalipsa / Babinicz?



- Wciąż żądny władzy za każdą cenę, sfrustrowany fiaskiem wszelkich swoich przedsięwzięć And1951?



- Ślepo przytakująca i przyklepująca każdą głupotę – Marianna?



- Ambitna, ale będąca tylko nieświadomym narzędziem – Witch?



- Ugrzeczniony i nie wiedzący kogo teraz zakapować – Smoczuś-Kapuś?



- Oślizgły od wazeliny Kapuś nr 2 - Kaminiak33?



- Przemądrzały i wyizolowany, wiecznie skonfliktowany - Merdevsky?



- Powtarzający jak Mantrę, zakodowaną w głowie głupotę, nadal niewiele rozumiejący – Jarowit?



- Siedząca jak mysz pod miotłą i sama nie wiedząca jak tą żabę zjeść – Hybryda w Subtelnej czapeczce?


I ten zabawny bardzo, choć nieogarniający otaczającej Go rzeczywistości, (wciąż przez mnie  kochany) - Tosiek?


Nawet on zdecydował się porzucić to bagnisko, choć pod naporem próśb - ustąpił:


A może ... Norbuś?



Podręcznikowy przykład DEBILA którego MUSZĄ znosić Użytkownicy obecnego Forum Elfów, ponieważ z racji (chyba) podobnego poziomu umysłowego, jest pod szczególną ochroną tzw. Adminki Laury!


Dlaczego jeszcze jakiejś „Tawerny Pod Trupkiem” nie otworzył?


W sedesie WC Matka Boska by mu się.. ukazywała!







Bo Norbuś czyste sumienie ma:




Ale jeśli Snajper nadal nie przyzna się, że jest Bratem, to go Norbuś zamknie z trupkami na długo w chłodni i wszystko wyśpiewa:


No ale Gad był juz tak głodny, że Snajpera schrupał na kolację:

I jeszcze te qrvy z Banku, Norbusia podqrviają, (najpewniej celowo, bo są w zmowie z Bratem!):



Bo z nikim tak się Norbuś nie dogada jak z .. trupkiem, (no .. jeszcze z Laurą - być może ?):


A reszta jest prosta jak Norbusiowa robota z trupkami: 


Łubu dubu.. łubu dubu..

Niech żyje Adminka Klubu!






Ale szum, ale tłum!
Czarna noc, biały rum!
Złote stosy pomarańczy.
Dudni nam: danada,
Jak zabawa to zaba!

A wariatka jeszcze tańczy.


Czy Forum Elfów mogło być normalnym, fajnym Forum, gdzie ludzie się integrują i bawią?

Mój półroczny eksperyment na Elfach dowiódł że TAK, a kiedy go zakończyłem, wystarczyło go .. kontynuować.


Ale wtedy And by sobie nie porządził,  a wygłodniały Gad zdechł by z głodu - nieprawdaż?







Niestety – Gad znowu coraz głodniejszy, a tu z menu .. cieniutko.


A będzie coraz cieniej, bo schrupać zwykłego głupiutkiego Elfika , to żadna uczta!
Tu potrzebna wyżerka - a nie ma już za bardzo ..kogo..

Ja Wam to mówię



Wasz Brat Dominik












81 komentarzy:

  1. Braciszku, na Elfach za Twojego panowania było świetnie, aż chciało się tam pisać, fajne tematy, zdarzały się wojenki, ale to normalka, ale więcej było tych miłych chwil, zdawałoby się, że i królowa się nawróciła i wreszcie będzie normalnie, ale z długo jednak był spokój, a głód o sobie przypomniał i brzuszek potwora rozbolał, a sposobu na głoda nie znalazłeś...

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  2. Objawienie Norbusia i twierdzenie Witch bezcenne za wszystko inne zapłacisz kartą mastercard.

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czytam to co opisujesz Braciszku i myślę, że My z Kari to mieliśmy luksus na elfach. To co Norbus wyczynia jest nie do przyjęcia, ale Laurze najwyraźniej ten poziom odpowiada.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Alicjo, Kari to pikus w porównaniu z Norbusem. Kari nie była taka chamska jak ten dyktator, który zdominował całe forum. Wszyscy siedzą cicho i sami uwierzyć nie mogą, że takie nic, WIELKIE NIC, nimi rządzi jak chce, pozbywa się kogo i kiedy chce. No takiej paranoi to na Elfach jeszcze nie było.

      Viki

      Usuń
  4. O mnie zapomniał :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry - wspomniałem że piszę ad hoc i z pamięci, więc pewnie nie o jednej osobie zapomniałem, za co Je serdecznie przepraszam :)
      Już w trakcie pisania tego komentarza uświadamiam sobie że pominąłem choćby Rameczkę, czy Dorcię.
      Wybaczcie :(
      Przypomnij się proszę Anonimowa/y .. ;))
      Dominik.

      Usuń
    2. :):) Hihihihihihihihihihihihihi
      Uwielbiam Cię
      Dorcia się nie obraża ,no co Ty :):)
      Twórz dalej ten Blog ,tworz ..
      D.

      Usuń
  5. Gratuluję 3 miesięcy :) Bracie fakt jak weszłam na Elfy w sierpniu w ostatnim dniu wakacji, urzekło mnie to forum , dużo rozmów z ludźmi o wspaniałych horyzontach, porządek, kultura, a jak odszedłeś padło wszystko, padło bo ludzie zaczęli być gnojeni za pisanie tego co myślą, czują, tak nie powinno być na żadnym forum. Zresztą TO JEDYNE forum z takimi rządami na jakim byłam, a byłam chyba już na 11 forach..
    pozdrawiam wszystkich 13

    OdpowiedzUsuń
  6. Viki masz racje było świetnie aż chciało się pisać .Niestety zawiść i głupota Laury wszystko
    zniszczyła.

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicjo Laura z Norbusiem ma luksus w końcu ma z kim pisać jak równy z równym.

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie kochane, co tam się teraz wyprawia to jest DNO, mega DNO!
    Ja nie wiem, jaki uklad ona ma z Norbusiem, tym cymbałem, co to poprawnie
    nie napisze słowa, ale może on ją obiecał przelecieć, bo na innym forum
    dawno by był na aucie za pisownie i za chamstwo, a tu ona to toleruje - To
    sa jakies kpiny i proszę mi to bracie wytłumaczyć jeszcze raz!
    Ona ma zamknięta pocztę i nic nie przyjmuje prywatnie - ciekawe dlaczego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda mi na to, że boi się otworzyć wrota bagniska z obawy, że znowu jej jacyś myślący wtargną i będzie problem z przekonaniem ich że to forum, a nie hodowla materiału do konsumpcji.
      Dlatego stara się eliminować mądrzejszych od siebie i buszując po forach dla niepełnosprawnych umysłowo, zwabiać jednostki z poziomu Norbusia, Tosia, itp.
      Takimi da się imitować Forum Dyskusyjne, a jak już jest Forum Elitarne to i coś do schrupania da się zwabić i odchować planowo.
      Gad MUSI się od czasu do czasu pożywić cudza emocją, energią, a jak się znajdzie ofiara która się pokaja, to już jest prawdziwy .. DESER!
      Wiem - bo Gada prawie zagłodziłem przez pół roku i jak odszedłem to rzuciła się żerować jak nigdy wcześniej.
      Dominik.

      Usuń
  9. Takie egzemplarze jak Norbus, zdarzają się często. W Gnieździe jeden taki też rozwalił forum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaszczomp? ;)

      A tak w ogóle, to mój brat VIP na pewno wie, kto animuje tę kukłę zwaną Norbusiem.

      Usuń
    2. Jakiś oficer prowadzący, chyba kpt. Żbik

      Usuń
    3. To zadanie wielkiej wagi i potrzebna jest ogromna koncentracja ... to nie może być ona

      Usuń
  10. "Zdziecinniały i załgany, bo upośledzony Niemcem Alojzem - Dziadzia Krzyś?"
    Jak And odłosił został Globalnym Moderatorem. Tym samym trolowisko padło na ktorym opublikowal wkaz Wazeliniarzy, łgarzy i innych pochlebcow laurowich. Mycha utracila szlachetny tytuł "księżniczki".

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniałem sobie o tych Elfach ostatnio za sprawą Twojego bloga.
    Pomyślałem, że tej wojence przyjrzę się z bliska dla jaj. Założyłem więc konto i chciałem trochę popisać, ale jak popatrzyłem jakie tam mają tematy i poziom wypowiedzi, to chyba sobie daruję.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  12. To już 3 miesiące?No proszę,jak przez ten czas forum upadło.Rządzi nim debil nie potrafiący napisać bezbłędnie jednego zdania.Ten książe od siedmiu boleści obraża wszystkich,zachowuje się jak ostatni cham,a królowa go otoczyła ochroną,mimo że w podpisie ma napisane że na forum nie obrażamy i nie przeĺinamy.Ale debil debila rozumie więc trzymają się razem.A userzy zbanowani za prawdę mają dopiski zbanowany za chamstwo...Królowa nie widzi chamstwa Norbusia,ale innym potrafi doszyć niesprawiedliwą łatkę chama.A to przecież elitarne forum,Norbuś i elita :) chyba elita w prosektorium.Nidzie w necie nie ma takiego chamstwa i tylu beznadziejnych tematów.Dno,kompletne dno.,

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również upłynęły trzy miesiące od chwili opuszczenia forum. Jeżeli wcześniej miałem jakieś wątpliwości czy dobrze zrobiłem, to po lekturze wpisów na tym blogu (natrafiłem na niego całkiem przez przypadek szukając czegoś w Google) wątpliwości te zostały rozwiane całkowicie. Z tego co widzę w samą porę stamtąd zwiałem bo to co opisuje Dominik oraz komentatorzy to istny cyrk na Elfach zaistniał i jest to rzecz kompletnie dla mnie niezrozumiała. Przecież przez długi czas panowała tam normalność. Owszem zdarzały się draki, ale przy takiej ilości użytkowników to rzecz całkowicie normalna. Ale teraz na to co się tam dzieje po prostu szkoda słów. A takiemu Norbusiowi to właściwie należy tylko współczuć. Wyraźnie widać czytając jego posty, że to człowiek nieszczęśliwy, dotknięty upośledzeniem umysłu. Osobiście na elfy nie zaglądam, bo nie ma po co. Chyba tyko po to aby się zdenerwować.
    Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i piszących a w szczególności Ciebie Dominiku. Fajnie, że założyłeś ten blog. Chętnie będę tu zaglądał.
    Jacek (na Elfach sukulent)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jacku-sukulencie. Fajnie, ze jesteś z Nami.
      Alicja

      Usuń
    2. Witaj Sukulencie brak mi Twoich fotek :)
      13

      Usuń
    3. Witaj znowu Jacku ;))

      Cieszę się, że znowu się spotykamy w sieci.
      Blog założyłem, aby w myśl wiersza Naszego Wieszcza i Noblisty - DRAŃSTWO NIE POSZŁO W NIEPAMIĘĆ!

      Parafrazując Wieszcza:
      ===============
      Choćby przed tobą wszyscy się skłonili
      Cnotę i mądrość tobie przypisując,
      Złote medale na twoją cześć kując,
      Radzi że jeszcze jeden dzień przeżyli,
      Nie bądź bezpieczna. Blogger pamięta
      Możesz go zniszczyć - narodzi się nowy.
      SPISANE BĘDĄ CZYNY I ROZMOWY!
      ===============
      Jacku - będzie mi miło, jeśli zostaniesz z nami w kontakcie.
      Powiem więcej - jak widać - NIE TYLKO MNIE ;))
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  14. Witaj Alu, witaj 13-tko. Bardzo się cieszę, że możemy sobie znów fajnie popisać i że znów jesteśmy razem. Widać opatrzność tak chciała, bo jak napisałem wyżej na blog Dominika trafiłem całkiem przez przypadek w Google. U mnie wszystko OK. Jeszcze raz Was cieplutko pozdrawiam
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
  15. Jacku,miło Ciebie znowu czytać. Też brakuje mi Twoich zdjęć,piękne były.Lubiłam Sukulentowo.Szkoda że takie miłe wątki poszły na elfach w niepamięć.
    Pozdrawiam Ciebie Jacku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż zrobić. Ja też się tam dobrze bawiłem, ale niestety do czasu. Miło mi było pokazywać Wam moje fotki ponieważ wiedziałem, że się Wam one podobają.
    Dominiku, Z przyjemnością zostanę z Wami w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacku ,ja tak cichutko (Braciszku przepraszam ) jak chcesz mozesz przyjśc do nas na monte ..To nie forum Laury ,cichutko ale spokojnie .Może nie siedzimy po 24 godziny na dobe ,ale dla mnie samej byłby to wielki zaszczyta jakbys i do nas zawitak ze swoja znajomoscia kwiatów ,kaktusów ,i stworzyl u nas SWÓJ ŚWIAT .SERDECZNIE ZAPRASZAM
      Dorcik

      Usuń
    2. Witaj Dorcik. Słyszałem o monte, ale nie wiem jak tam wejść. Podaj mi proszę linka lub sposób w jaki mógłbym tam zajrzeć.

      Usuń
    3. http://montecristo.com.pl/index.php

      Usuń
    4. Gdybyś miał problem Jacku z wejściem ,bo trzeba aktywować konto a Misiek ostatnio zabiegany to podajeCi namiary do mnie :dorcik1975@tlen.pl-pisz :):)
      Ramka jest tam tez adminem ,wiec słuzymy pomocą :)O

      Usuń
    5. SPOKO - Montecristo to całkiem sympatyczne Forum i mogę śmiało polecić, (odkąd pozbyło się dwóch śmierdzieli które były tam jak łyżka dziegciu w beczce miodu).
      Polecam w szczególności ... Damski Personel Pokładowy - PRZESYMPATYCZNY ;)))
      Dominik.

      Usuń
  17. Panie Bracie ty śpisz a tam goreeee..... http://may-ari.e-fora.pl/index.php?sid=bdad69c205f9d8c521ab3ba05c4ba701 Hybryda kontr forum założyła. hahahahaha
    Już biedaczka nie ma gdzie pisać to wyje do internetowego księżyca hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda wkleiła ze 30 razy ten sam durny tekst i zadowolona z siebie że hoho :) A najwiekszą parchą i to dosłownie największą jest ona sama :) Takiej kłamliwej su.i dawno nie widziałem.

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta26 stycznia 2013 16:38

      Ale to trzeba mieć nawalone we łbie żeby tworzyć takie fora, kontr fora. Po co to? I tak tam nikt nie będzie chciał pisać bo ILEŻ RAZY MOŻNA W KÓŁKO O JEDNYM I TYM SAMYM. SIĘ PYTAM ILEŻ MOŻNA? O LAURACH BARTACH I TAK DALEJ.
      Można dzień, tydzień, miesiąc ale nie non stop.
      .
      .
      Nie zaśmiecaj kobieto internetu bo i tak śmietnisko jest coraz większe a CIEBIE I TWOJE NOWINY I PRAWDY KAŻDY Z NAS MA W D... ...E
      To mówiłem ja członek sekty Brata:)

      Usuń
    3. Cóż - różne bywają zboczenia, a osoba zboczona to tez Człowiek i współczuć .. wypada :(
      D.

      Usuń
  18. Ostatnio Laura napisał(a):
    Zakladajac nasze forum;
    Chcialam zeby to bylo miejsce magiczne..
    Chcialam zebysmy sie wszyscy tutaj dobrze czuli..
    Chcialam pokazac wszystkim ze dzieki nam zycie moze byc bajka..
    Chcialam zeby tutaj spotykaly sie osoby o wielkim,wrazliwym,cieplym sercu..
    Chcialam zeby logujac sie na forum od razu nasze buzie byly usmiechniete..
    Chcialam zeby nasze posty byly mile i pelne ciepelka..
    Chcialam zebysmy zawsze chetnie tutaj wracali..
    Chcialam pokazac ze stworzymy wspolnie cos wspanialego,gdzie bedzie goscila z nami radosc zycia..
    Chcialam kazdego z Was obdarzyc promykami cieplej energii..
    Chcialam zebysmy wszyscy byli sobie przyjaciolmi..
    Chcialam zebysmy pamietali, ze niektore szczyty mozna zdobyc tylko razem..
    Chcialam zebysmy wszyscy byli szczesliwi na naszym forum i w zyciu realnym..
    Chcialam zeby nigdy tutaj czlowiek czlowiekowi nie byl katem..
    Teraz juz wiem ze... Chcialam chyba zbyt duzo.. a moze sie myle? moze uzyskalam, to co chcialam?

    Wyszło co wyszło bagnisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrymi chęciami to podobno piekło jest wybrukowane ;)

      Usuń
  19. Bratku gagatku, sory że zwrócę ci uwagę ale myślę że merdevsky nie jest wazelniżem, jak mówisz o nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie Brat napisał że Merdevsky jest wazeliniarzem? Oj,nie czyta się uważnie :)

      Usuń
    2. Jak widać Nasz Czytelnik .."pochłania " treść Blaga i czasem coś .. umknie. ;)
      A Merdevsky zdecydowanie "wazelniżem" nie jest!
      D.

      Usuń
  20. Mogę nawet uwierzyć, że Laura chciała tego wszystkiego co jest tu wypunktowane.

    Ale ta utopia jest nie z obecnej epoki. Może w czasach romantyzmu by to się udało, ale nie teraz.
    Takie "różowe" forum nie ma racji bytu jako forum otwarte.
    Próby zakładania nowych elfów nic nie dały, bo system był ciągle ten sam.

    Nabór "klientów" do forum był nastawiony na ilość i przypadek.Nie udaje się nabór z forów dla osób "niepełnych".

    To nie takie proste, znaleźć w necie osoby "bezkrytycznie różowe".

    Laura powinna zauważyć wreszcie rzeczywistość inną niż jej się marzy i zlikwidować Krainę Elfów na zawsze.

    Elfik

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobno obchodzicie jubileusz ?
    Trzy miesiące istnienia.
    Ja bym zaprosił na szampana, Brat serwuje Wam Laurę !
    Kuriozalne i perwersyjne zboczenie, Dominiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie! To TYLKO trzy miesiące.
      Szampan to będzie, kiedy prokuratura zajmie się przestępczą działalnością Administratora tego portalu, którym bynajmniej nie jest Laura, czy tam Gienia,, bo ta osoba nie spełnia warunków przewidzianych prawem do bycia Administratorem Forum.
      To jeszcze potrwa, bo młyny Wymiaru Sprawiedliwości mielą .. powoli.
      Ale łamanie prawa nie jest zboczeniem - jest przestępstwem!
      Jak widzisz, źle widzisz .. Anonimowy..;))
      Dominik.

      Usuń
    2. Nie podpisałem się ?
      Przykro Mi. To ja, and1951.
      Dominik, wiesz tak samo jak ja, że Laurze nic nie zrobisz.
      Nie oszukuj swoich, zakochanych w Tobie, respondentów.
      Tobie ( Wam) się wydaje , ze idzie cokolwiek zrobić.
      A prawda jest taka: NIC !
      Pozdrawiam.
      and1951

      Usuń
    3. Anonimowy Internauta26 stycznia 2013 21:50

      Witaj And. Trzy tygodnie już minęły?
      Nie? Widzisz nie dotrzymałeś słowa. Nie można Ciebie poważnie traktować, tak jak tego co piszesz.
      Z tego co widzę to najbardziej zakochany w tym wszystkim jesteś także Ty, bo inny normalny człowiek poszedł by stąd gdzie indziej na inne rejony internetu a Ty tkwisz w tym tak samo jak my.

      Usuń
    4. Anonimowy Internauto.
      Ja bym nie czynił tak odważnych porównań, bo wychodzi na to, że nie masz zbyt dobrego zdania o "Was". Wychodzi z Twojego postu, że nie jesteście normalni.
      A mnie, istotnie, nie można poważnie traktować, jak zresztą każdego byłego admina z Elfów.
      and1951

      Usuń
    5. Anonimowy Internauta27 stycznia 2013 10:24

      Bo cały czas piszesz arogancko o nas jakbyś nas miał za nienormalnych. Nie martw się. My jesteśmy normalni. Obraliśmy jedna stronę konfliktu i się jej trzymamy. Nie latamy po forach i na każdym nie piszemy co innego, nie wracamy, nie przepraszamy, nie przyłazimy na bloga aby arogancko szukać zaczepki jak Ty.
      Nie piszemy bzdur i kłamstw, nie zakładamy for, nie obrażamy jak Hybryda.
      Widzisz jesteśmy bardziej normalni niż ci się wydaje
      Poczytaj Was a nas a zobaczysz różnicę. Ale zresztą po co jak do tej pory nie zauważyłeś to i nie zauważysz teraz.

      Usuń
  22. Jacku- Sukulencie
    Fajnie, że się odezwałeś
    zapraszam na montecristo
    Ktos tam wyżej podał link. Czasami rejestracja trwa dosyć długo, bo ze względu na duża ilość botów ręcznie aktywujemy konta. I od razu wskazówka. Czasami link aktywacyjny ląduje w spamie.
    Pozdrawiam. Ramka

    OdpowiedzUsuń
  23. Laurka przeprosiła Hybrydę i ta rozgościła się na elfach.Ale jaja!
    A niedawno pisała że nigdy nie będzie miała konta na elfach. Kobieta bez honoru,tak samo jak And...I ona śmie twierdzić że nie kłamie.Dwie żmije w jednym szambie ha ha.Patrzysz szujo w lustro i nie widzisz siebie takiej jaką przedstawił Cię Brat?To można wyglądać jeszcze gorzej? TO PISAŁAM JA,TAKA JEDNA,A NIE KLON BRATA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było wybrnąć jakoś z twarzą i zlikwidować cichaczem Subtelną. Przecież Laura wiedziała kim jest subtelna i że to sie nie ukryje. Ale sie Laura upokorzyła publicznie, hehe.
      Alicja

      Usuń
    2. Oczywiście, że ja jestem bez honoru. Czy Hybryda? Nie wiem.
      Ale, z tego co mnie mój Ojciec uczył, ludzie honoru nie zajmują się bzdurami.
      Rozumiem, że tu są sami ludzie honoru.
      A, Wy wiecie, co to honor ?
      Ja go nie mam, a Wam proponuje wikipedię, internetowe pokolenie.
      and1951

      Usuń
  24. Alicjo to jest następny chamski ukłład, bo Hipca założyła forum, gdzie ma zamiar zwoływać swoich, aby spiskowali wobec Bloga Brata i jego normalnych komentatorów, ale tej miłości długo nie wróżę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi " normalnymi" komentatorami, to przesadziłaś.
      and1951

      Usuń
  25. :)
    A na elfach powstał nowy temat ku czci Brata :) Założyła go niejaka Kinga.A co ona może na ten temat wiedzieć? Otwórz oczy dziecinko i zobacz co się dzieje dookoła Ciebie. Twoja królowa to chora kobieta,która ma w dupie Ciebie i resztę userów.Sama wszczyna wojny bo potrzebuje atrakcji. Wy jesteście tylko narzędziami.Zwodzi Was pięknymi słówkami i obrazkami.OTWÓRZ OCZY!My też byliśmy elfami,elfami które wyrzuciła bo prawda na elfach jest zabroniona.Spróbuj się Laurze przeciwstawić,a sama zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga wydawała się miła, rzeczowa i konkretna. Coś mi się widzi, że szykuje się nowy moderator na elfach i będzie nim Kinga.
      Alicja

      Usuń
    2. Czyżby kolejny narybek? ta Kinga. Brat- zarzuć jutro jakeiś nowosci z weekendu na elfach

      Usuń
  26. Ten blog powstał Kingo po to żeby pokazać Wam jaka naprawdę jest Laura.My poznaliśmy ją od tej najgorszej strony,Ty jeszcze nie.
    A Norbuś jest debilem,nikt normalny tak się nie zachowuje. Chciałabyś mieć w rodzinie takiego przygłupa? :)
    Też nie jestem klonem Brata,mam na imię Kasia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz debilem. On jest umysłowo sprawny, tylko inaczej.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
  27. Porypani jesteście,jedni tam,u Laury drudzy tu...

    OdpowiedzUsuń
  28. Głos wewnętrzny :).Ktoś tu pisał o uzależnieniu,to chyba dobry trop.Pod wpływem lektury zmieniłem zdanie o kilku osobach które znam z innych miejsc w sieci.Nie na lepszą niestety.Życie...:(Masz Dominiku jakąś bazę IP? Z Elfów :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skądże. Blog to nie Forum gdzie przetwarza się dane osobowe, co zresztą robi nielegalnie tzw. Laura na Forum Elfów, bo dane Administratora w świetle prawa nie mogą być tajne ;)
      A na Elfach dostęp do adresów IP ma tylko Administrator i (nielegalnie) tzw. Laura.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Zapomniałeś wspomnieć o sobie Administratorze Elfów,, Dominiku.

      Usuń
    3. Niczego nie zapomniałem - pisałem o Administratorze portalu "http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/", który odpowiada przed prawem za nielegalne działania na Jego portalu i samozwańczej Admince Laurze która ŻADNYM ADMINISTRATOREM nie jest i być nie może bo nie spełnia warunków przewidzianych prawem !
      Dominik.

      Usuń
  29. A ja jeszcze miałam jakiś szacunek do tej kobiety -do Izy .Jeszcze miałam ,kiedyś .
    Nie zostało nic ,tylko pogarda .
    Kiedys pisała o swoim Bogu ,o wierze ,a jest jaka jest -zakłamana ,dążąca po trupach do celu .To jest podły ,zakłamany człowiek .
    Weszła na forum Laury ,a Laura ją tylko zaprosiła ,dla tego żeby wykończyć Dominika .
    Ale niestety jest tylko celem Laury ,a wydawało mi się ,że ona mądra .
    Żal ,żal tych kobiet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli Ty, Cnotliwa Kobieto, wiesz, że Hybryda weszła na Forum Laury, to niby skąd ?
      Jesteś tam , Ty zakłamana Dziewojo!
      Potrafisz inne krytykować, sama skrywając się za anonimością ?

      Usuń
  30. Nowe odkrycie Laury-Cogito to Alicja! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No i wszystko jasne,Brat to Vip,Gagarin,Eskimos,Subtelna,Mgiełka i Laura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt jasne.
      Bo Brat to tylko: Vip, gagarin i eskimos i jeszcze parę nicków.
      Ale na pewno nie jest to: Mgiełka, Subtelna i Laura.

      Usuń
    2. Tak z ciekawości to te " jeszcze parę nicków ' to kto?
      Dominik.

      Usuń
    3. Anonimowy Internauta27 stycznia 2013 21:41

      Jeszcze trochę to Laura odkryje że.......... ona to Brat i zbanuje sama siebie:)

      Usuń
  32. I to Hybryda pisze na Elfach pod swoim nickiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam, może Elvisem jest jednak Hybcia?
      A Norbuś, to nieślubny syn krokodylicy? Oddała go do adopcji i teraz ją odnalazł?

      Usuń
  33. O tym pisze Hybryda na tym swoim nowym-starym forum,gdzie próbuje dokopać Bratu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie to forum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gryf Hybrydy". Fajuśne, utrzymane w elfio-odpustowym stylu.

      Usuń
  35. Na Gryfie nic nie pisze o Bracie?

    OdpowiedzUsuń
  36. HYBRYDA ZOSTAŁA ODBANOWANA, ALARM, ALARM, ALARM.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.