wtorek, 15 stycznia 2013

Jak Hybryda szaleje na Elfach, ku uciesze Laury..



Witajcie wszyscy normalni..









Wiadomości mam  dwie ... jedna dobra, a druga .. też dobra.


Pierwsza wiadomość  to taka że Hybryda pod płaszczykiem Mgiełki i Subtelnej rozkręciła nam wczoraj Bloga  do wyników nigdy nie osiąganych.

Rekord ważył się długo i przeważyła go Hybcia dumnie wkraczając na Nasz Blog i go ..wertując od godz. 22:32 - od którego to momentu już wiadomo było, że rekord padnie.

Zważywszy że Hybryda zabawiła na Blogu do 02:13 w nocy, to jest to najwyraźniej lektura ciekawa.



(Ten „dołek” to weekend, kiedy wątki na Blogu nie ukazują się.)


Druga wiadomość jest też dobra (dla Hybrydy) , bowiem konsultacja jej przypadku ze  specjalistami wskazuje że przyczyną jej niczym nie popartych omamów i urojeń niekoniecznie musi być alkohol albo dragi, bo najpewniej jest to prosty przypadek schizofrenii maniakalno-depresyjnej a ta się daje leczyć i to łatwiej niż np. uzależnienie od dragów !


A And1951 mnie rozśmieszył z samego rana - ten And Zwykły Skromny Elfik Zielony, którym został zaraz po tym jak na kolanach przepraszał Laurę za to że pozwolił sobie na jej Forum napisać coś prawdziwego, choć wiadomo że Administracja Forum Hybr.. Mgieł..(tfu) Laury, ma kategoryczny zakaz pisania PRAWDY.



Coś Ty Andrzeju przyswajasz .. powoli:


Andrzeju... to się nazywa .. DYSONANS POZNAWCZY i jak dłużej posiedzisz na bagnie, to Cię może .. zabić! 
 
Przeżyłeś PRL i nie wiesz że można czasem inaczej słyszeć a inaczej widzieć ??
 
 Laura teraz na Elfach wprowadza takie właśnie ulubione metody Jaruzelskiego! 

A Hybryda to mnie straszy że nie napisze już więcej ani słowa!
 


Hybcia .. tylko nie to - proszę - bo mi Blog padnie bez ciebie:


Chcesz mi Bloga wykończyć? Gdzie ja opisy takich omamów i wizji znajdę?

Pisz dużo i to o Naszym Blogu (reklamy nigdy za wiele), tylko może nowym ludziom linka podrzuć!


Nie ma nic lepszego na Bloga jak:

wygłupy HYBRYDY wespół z  LAURĄ na oczach jej Elfików



Wpuście tam jeszcze kocicę Lunę od Laury, a za nią sukę Herę od Mgiełki/Hybrydy – i to dopiero będzie zabawa.


Anda to Hybryda już nie kocha chyba, choć bronił jej kiedyś jak rozrabiała też na Elfach, ale jeszcze bez zgody Laury:


Teraz już And jej nie broni a i ona nie pała do Niego sympatią odkąd zdiagnozował celnie przypadek i Hybrydy i Laury:




Ogólnie zabawnie jest przyglądać się jak jedna świrnięta baba robi z dużej grupy ludzi idiotów a oni to łykają jak pelikany.

No fakt że to w większości świeżaki są - ale gdyby któryś zajrzał do profilu tego Klona o nicku Mgiełka, to zauważył by jak barwnie opowiada jak to biedactwo zostało zwabione na Elfy przez tego niedobrego Brata ... 24 września 2011 r. który zaistniał po raz pierwszy... 8 listopada 2011 r.



No i skąd Ci ludzie maja wiedzieć co to jest User „śpioch” ?

Sam już nie wiem, bo chora Hybryda być może NAPRAWDĘ WIERZY W TO CO PISZE i WOLNO JEJ !

I tak można by te omamy co do jednego zdania wyśmiać, tylko kto wyśmiewa chorego człowieka?

Ale to że pośród jej omamów nie ma ANI JEDNEGO ZDANIA PRAWDZIWEGO to już powinno jej czytelnikowi zapalić czerwoną lampkę a z tym na Elfach ... źle.

Na tle takiej naiwności imponuje trzeźwość spojrzenia Usera PPW i choć nie jest moim fanem to Jemu zwracam Honor.


Jest nadzieja że jeszcze nie wszyscy tam pogłupieli w wyniku terapii Hybrydy vel Mgiełki.



Ale że And tak naiwny ?


Stawiam że raczej udaje ślepego i głuchego, bo kto jak kto ale On to Hybcię zna jak zły szeląg i nawet wpakował w nią sporą kasę zanim zobaczył jak wygląda.


Aż tu Laury mąż znowu (ten urojony!) nagle poczuł upodobanie do wertowania Forum i Laurze zabronił  pisać na wątku Hybrydy:


A jeszcze niedawno trzymał się od internetu z daleka, a zwłaszcza od Forum:

A Hybcia jako Subtelna oraz Mgiełka jak sprytne cwane gapy usiłują zrobić Elfom musztardę z mózgu, zresztą często skutecznie - bo Ci ludzie przyszli na Forum pisać, a nie bawić się w znane od lat sztuczki:


Hybciu – Subtelna Mgiełko – te sztuczki to nawet Laura znała już kilka lat temu:



Co tam jeszcze uroiło się Hybrydzie - długo by opowiadać, ale to jest dobre:


Nooo... tu to Andowi przyłożyła ... „ŚCIERWO!” A PRZECIEŻ And całkiem gładki i dziewczyny go lubia.


No to przyjrzyjmy się jaką mi dała Hybcia .. alternatywę:









albo:





Noo.. tu to wielkiego wyboru nie mam.


Wprawdzie jestem hetero ale przy takiej alternatywie:
 – zdecydowanie wybieram ... Andrzeja .


A Norbuś ledwo przysiągł był na własna matkę - że go żywe oko na bagnie nie zobaczy:


- aż tu nagle jak królik z kapelusza:

Oj Norbuś ... Norbuś:



Tylko Snajper biedny, bo z profilu podobny do Brata, a niestety ale na Elfach teraz zaprasza Laura ale warunki stawia .. Hybryda.


TO JAKIŚ CHORY SEN WARIATA !!!



Hybryda pod okiem Laury – MAFIĘ na .. Forum Elfów rozwala 
i czyści Elfy z .. PADLINY:







To co te dwie baby (Hybryda i Laura) tam z Wami robią Elfiki, to da mi tematu na najbliższy rok:


Co mnie zdumiewa to fakt że ani Laura ani Hybryda nie bierze pod uwagę, że pośród może i ograniczonych czy otumanionych Elfów, zawsze może znaleźć się paru ROZUMNYCH!
I co wtedy??


Sorry, dalej nie dam rady – tak się obśmiałem, że pisać chwilowo nie mogę.



Wasz Brat Dominik











66 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie jedno, odkąd Hybryda zaczęła pisać na elfach pod innymi nickami ani jednego złego słowa nie napisała na Laurę u gonza.Czy to nie dziwne! Haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. And ostatnio chyba szuka wsparcia u Hybci na forum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hybrydo i ty masz czelność inne userki nazywać kluchami śląskimi. Popatrz na siebie jak ty wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz Brat jest wróg numer jeden.
    ja cie kręcę. Cyrk na kółkach.
    ale taktycznie całkiem niexle pomyślane bo co dwie głowy to niejedna( hybcia plus Laurcia), panie sprzysięgły się przeciwko Bratu chca mu nakopać. zapomniały tylko, że spaliły się już na samym początków. Hybryda- użytkowniczka możliwa do zaakceptowania zrobiła z siebie kompletną wariatkę. A jej teksty typu- To wy jesteście źli, podli, to wy ciągle drążycie tematy z bagien, to Brat jest kłamca, ja mam dowody( jest zawsze na 50 % pewna, co nie wymaga przedstawiania dowodów).
    A na koniec dodam, niech sobie tam obie brylują wśród niedobitków elfów. Ważne że nie słychac poklasku dla ich wspólnego dziłannia
    Ps. hybrydo- u gozna napisałas tekst, porównałabyś fotki brat- te które widziłam ja i te które tobie podesłał. Sądze, że pokryły by się


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co Hybryda pisze u gonza nie pokrywa się z prawdą. Podam jeden przykład-jakiś czas temu pisząc o mnie napisała, że ja jestem wiekiem zbliżona do Laury, czyli biorąc pod uwagę to co wypisywała na monte i u gonza o Laurze mam około 60-70 lat.
      Mam 42 lata. I jak tu wierzyć Hybrydzie?
      Alicja

      Usuń
  5. To, że Hybryda czuje wrogość do Braciszka było wiadome od zawsze. Mgiełka i subtelna złą strategię obrały dlatego od razu wiadome było kim one są.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy "od zawsze". Ja przed powstaniem Bloga jakichś szczególnych objawów wrogości z jej strony nie zauważyłem, zwłaszcza że nie utrzymywaliśmy kontaktów z racji pisania na innych forach.
      Sam tez nigdy nie szukałem nią zwady, bo i skąd?
      Agresja zaczęła się dopiero po uruchomieniu Naszego Bloga i ja myślę że to kwestia .. ZAWIŚCI jakiejś .. czy co ??
      Niełatwo zrozumieć chory mózg :( Prawdopodobnie szuka winnego swoim niepowodzeniom - tak myślę.
      Mnie osobiście Hybcia przypomina taka pacjentkę u lekarza która wchodzi i mówi:
      - Panie Doktorze, nikt mnie nie chwali, nie podziwia, wszyscy się ode mnie odsuwają, nie zwracają na mnie uwagi, ignorują... :((
      A lekarz uchyla drzwi i mówi głośno: "NASTĘPNY PROSZĘ!".

      Dominik.

      Usuń
  6. Hybryda jest poprostu i zwyczajnie zazdrosna, teraz na fali jest blog Brata a kiedyś było forum KJL. Hybcia chciała by żeby to tam nadal był główny nurt a ona w samym jego środku.
    Ona sprzymierzy się nie tylko z Laurą, ale z samym diabłem żeby tylko zohydzić blog Brata, ale nie widzi że w tym wszystkim ośmiesza się a i starym wiarusom z KJL wystawia gównianą opinię.
    Zaczyna mnie to wku**iać!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Laura zgłasza blog do policji internetowej ha ha ha
    jest takowa? Musze sprawdzić.
    Bracie trzymaj się, jesteśmy z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby poczuła wyrzuty sumienia i sama na siebie chce donieść o prowadzeniu na Forum Elfów DZIAŁALNOŚCI PRZESTĘPCZEJ ?? O_O.
      Chciałem tą sprawę przeprowadzić drogą zwyczajnych procedur i stosowne pismo poszło do GIODO, ale jak chce to jeszcze lepiej - niech przyśpiesza!
      Tam jej do 2 lat odsiadki tylko grozi, ale może dostanie w zawieszeniu ..

      Dominik.

      Usuń
    2. Tylko tez nie pomyślała że i za te wyzwiska nie tylko Ona ale i Hybryda może polecieć pod sąd bo stu daruje a sto pierwszy nie.
      Poza tym już widzę Polską policje jak się garnie do ścigania o sądach nie wspomnę:)

      Usuń
  8. To Laura nie ma policji na forum, ani prokuratora? Tyle razy pisała na elfach , że takie osoby sa na forum, piszą jak zwyczajni userzy, śledzą forum i to co się dzieje na elfach!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  9. A subtelna Hybryda vipem została na elfach.Cos mi sie widzi,że Hybryda zrobi karierę u Laury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy Internauta15 stycznia 2013 13:19

    Schizofrenia forumowa kto by pomyślał ha ha ha ha:) Strasznie to trudny przypadek jest bo nieopisany przez uczonych z dziedziny umysłu jest zapewne:))))
    Zebrała się Hybryda i Laura i chcą za wszelka cenę wykończyć Brata psychopatę a jak widać same w kwestii umysłowej po cienkim lodzie stąpają:)
    Do tego te wyzwiska ................* wystarczy trochę poczytać tam i ówdzie i można zauważyć że z tych kompromitacji Brata nic nie będzie ku uciesze grona jego zwolenników czy jak to gdzieś wyczytałem jego sekty:) bo wyzwiskami nic się nie osiągnie. A dowodów jak nie było tak nie ma*2

    * poczytajcie fora i bloga a będziecie wiedzieli jakie
    *2 mam na myśli te rzeczowe i podparte faktami a nie te urojone i wyssane z palca

    OdpowiedzUsuń
  11. I bardzo dobrze niech poda,w końcu i jej przestępcza działalność na forum się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie zarówno Laura jak i Hybryda obrzucały wyzwiskami userów pisząc o nich obraxliwe kłamstwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Laura myśli,że Brat się przestraszy i zamknie Blog.
    Dziwi mnie,że Laura do tej pory nie zgłosiła nigdzie tego co wypisywano o niej na pewnym forum,zwłaszcza tych obelg o pedofilię,homoseksualizm itd.Chociaż teraz tak myślę chyba też to "niby" zgłosiła.
    Tutaj pisana jest prawda i pokazane oblicze Laury,a to jest nie na rękę Laurze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż Laura nie "myśli" bo, to wszystko, co elfiki dostają do obejrzenia jest grą. Gra kilka osób, które znają się przynajmniej kilka lat i tyle pewnie rywalizują ze sobą. Są równorzędnymi uczestnikami i tylko z konieczności teatralnej przyjmują określone role - krokodyla, banity opozycjonisty, rozwalacza forum, itp.
      Reszta to gawiedź, kibice. I aspiranci do gry (a nie łatwo jest się dostać na ten poziom).
      Elfia gawiedź jest potrzebna bo co to za teatr bez widzów, a szachy bez pionów? No i stanowią licznik.
      O co grają tuzy elfiego grajdoła? Hm, na pewno o ambicję a miernikiem jej zaspokojenia jest rząd dusz. Kto ma więcej, ten jest górą. Zakładam, że się nie lubią, ale tak wcale nie musi być. :clue:
      Pewnie wiele elfików, którzy jakimś cudem nie są klonami Laury, VIP-a, Hybrydy, Gonza, Jupiego i kilku innych, się zastanawia jak to możliwe, że tak gładko i bez "bulu" bagno dokonuje karkołomnych wolt personalnych? Hokus-Pokus i wróg śmiertelny Laury VIPBratoGagarin jest kilkanaście razy adminem, a największa zgaga Laury - Hybryda stale rezyduje na bagnie, ma tam kilka klonów, czasem pieści funkcje, później niby wylatuje i tak w koło... Przecież to nie jest logiczne i nie ludzkie, by to mogło się odbywać w realu. W teatrze takie zawijasy nie stanowią żadnego problemu. :rotfl:
      W tej konfiguracji jasnym staje się upór Andy'ego17,5cm, który pomimo licznych upokorzeń jednak stara się zostać graczem. Obficie obdarzony bystrzak pokapował o co biega i też chciał pograć, ale mu możni bagiennego świata dali po łapkach. :laugh:
      Hołk i kilku innych aspirantów, po nieudanych próbach, zrezygnowali i pozakładali własne bagienka, pewnie nie są uzależnieni. :clue:
      Bo bagno wciąga, najszybciej już od czegoś uzależnionych, hazardzistów, alkoholików, netomaniaków.
      Tak, więc drogie elfiki, nie pytajcie kogo bije dzwon, bije on was. Każdy dzwon. :leje:

      PS. Prawdą jest, że ci co nie rozumieją gry są często poważnie poszkodowani w skutek jej mechanizmów. To wiemy, nowością jest moja konstatacja, że tego co dostał w łeb na skutek czyjejś bójki mało powinno obchodzić kto ją wszczął. :shocked:

      Usuń
  14. Laura to może podać... a na sprawie stawić się osobiscie, bo pełnomocnik duuuuuuuuuzo kosztuje, a ona ojro rozdała potrzebującym klonom
    wyobrażam sobie trzydziestoletnia Laurę ukazujacą swoje oblicze, podającą prawdziwe dane osobowe i zeznajacą pod przysięgą w sprawie o zniesławienie jej
    jako dowody przedstawia wszystkie swoje kłamstwa wypisywane przez lata o użytkownikach- byłych bądź obecnych...z chęcią zeznam jako "świadek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No 30 letnia z dzieciątkiem na rękach ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieckiem zaopiekuje się mąż...a Laura ze zgryzoty zestarzeje się o lat 30, by odmłodnieć po stworzeniu nowego raju dla nieświadomych elfów...

      Usuń
  16. Kiedyś było takie hasło wyborcze: "zabierz babci dowód..".
    Tu potrzebne jest hasło: zabierz babci klawiaturę i zmień hasła".

    W pewnym wieku, po 50-tce tak babciom odbija, że albo wyżywają się w Radio_ma_ryja, albo, te bardziej rozgarnięte... w internecie.

    Walczą swoimi urojeniami z wszystkimi kto się nawinie. Dlaczego? Bo nie są w stanie opanować swojej "burzy" hormonów w czasie menopauzy.

    Mężatki niszczą w swoim domu, samotne wyżywają się na forum.

    Prawda życia mówi, że jak komuś dać ołówek i notes, to będzie pisał donosy.
    Jak ktoś nauczy się obsługi komputera, to użyje go do niszczenia dawnych kolegów, koleżanek.

    Ten brak żeńskich hormonów trzeba jakoś rekompensować.

    Jest jednak dobra wiadomość.....

    około 65-tego roku życia sytuacja hormonalna stabilizuje się i odchodzi chęć walki.

    Ale do tego czasu niejedno forum padnie.

    Elfik


    Wniosek dla adminów: nie rejestrować "dziewczyn" w wieku menopauzy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hybrydo ty pyzo na elfowych dróżkach i ty masz czelność mnie nazywać śląską kluchą?
    W niedzielę w komentarzach dałam tobie delikatnie znać, że wiem kim jesteś, pisząc o tym, że wiem jak wyglądasz i że może to potwierdzić And, twój mąż jak jego nazywałaś w internecie i tylko ty tak czyniłaś, więc załapałaś bardzo dobrze to, że zostałaś rozpoznana. Myślałaś, że poniedziałkowy wątek na Blogu będzie poświęcony tobie i czym prędzej z samego rańca świtańca napisałaś u Gonza to co napisałaś, a była godzina 6:55
    i nagle poczułaś nieodpartą chęć, odpisania na post Babsztyla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest to co napisała Hybryda u Gonza, musiałam to co napisałam podzielić na 3 części


      OTO JEGO TREŚĆ:


      Hybryda
      Temat postu: Re: Kłamstwa "Brata"Wysłany: Pon Sty 14, 2013 6:55 am



      Rejestracja: Śro Kwi 13, 2011 8:37 pm
      Posty: 2320
      babsztyl napisał(a):
      Jupi napisał(a):
      Hybryda, a jak byś odpuściła to Brat odpuścił by tobie...


      Bardzo mądra rada. I pamiętaj, że tylko winny się tłumaczy. Wrzuć na luz i odpuść sobie.


      Mądrzy z Was ludzie a mną za szybko emocje szargają i wściekam się na durnego
      internautę, co nie ma o niczym pojęcia(sam uczył się ode mnie poruszania się
      po forach) i chce tylko zabłysnąć ale jak blog upada to musi się czymś ratować
      a co się najlepiej sprzedaje? Zapewne kłamstwa bo ludzie wolą kłamstwa niż
      prawdę(doszłam do takich wniosków, gdy poczytałam o czym tam piszą) ale mnie
      w takich sytuacjach szlag trafia gdy widzę zszargane moje imię i jak jest
      wrabiane w Jego wymyślone bajki(na nic nie przedstawił dowodów, ani jednego,
      dał tylko swoje SŁOWO ale Jego słowo jest g... warte)... ale odpuszczam,
      zwyczajnie odpuszczam idąc Waszą radą. Już mnie nie sprowokuje i może napisać
      powtórnie, że jestem pijaczką czy inną jakąś tam po czymś, nie wiem po czym i
      nie chcę wiedzieć ale On z pewnością coś zażywa bo jak byłby mądry i bez zażycia
      środków odurzających to nie pisałaby takich bania-luków i poświęciłby się rodzinie,
      może pozwolić na takie właśnie komentarze swoich przydupasów, jak On to nazywa...
      od "lizania rowa"(fuj, jaki On jest chamski i obleśny a kobiety z bloga to rajcuje).
      Niech doda, że jestem prostytutką, złodziejką, że wszystkich okłamuję, że jestem
      Subtelną i Norbusiem i kim jeszcze sobie chce... od wczoraj, WISI MI TO. Wykasowałam
      wszelkie linki oprócz tego forum a więc nie ma szans abym cokolwiek przeczytała co
      On lub Jego podwładni napiszą. Chyba, że ktoś tutaj napisze to będę mogła wyśmiać.
      Potrzebowałam tylko chwilę, dosłownie chwilę abym mogła zrozumieć jakie to jest
      psychiczne, to jest trauma wplątanych internautów ale nie chodzi wcale tylko o
      forum laurka lecz ogólnie o wszystkie manipulacje z tym związane. Podsumowując...
      były 3 fora laurka i nadal ta sama sekta, było kilka odłamów na mniejsze fora,
      Wariaty u Uii- ego, Imaldis, Gniazdo, myślałam, że u Coralika już będzie normalne
      forum ale gdzież tam, to samo śmieciowisko a Ci co byli mądrzejsi odeszli jak
      tylko poznali Laurka i tamto forum, reszta oszukuje sama siebie, że idzie tylko
      się pośmiać i poobserwować... sorki, to nie dla mnie. Ja mam trzeźwy umysł i
      nigdy nie potrzebowałam guru aby "istnieć" w necie. Życzę miłej zabawy dla tych,
      których to jeszcze bawi.

      _________________
      "Człowiek jest jedynym zwierzęciem, które czerwieni się i ma ku temu powody."
      "Postępuj zawsze właściwie. Da to satysfakcję kilku ludziom, a resztę zadziwi."
      Mark Twain


      Góra

      Hybryda
      Temat postu: Re: Kłamstwa "Brata"Wysłany: Pon Sty 14, 2013 6:57 am



      Rejestracja: Śro Kwi 13, 2011 8:37 pm
      Posty: 2320
      Zapomniałam dodać, bo zaraz znów wyszłoby że kłamię! Jeszcze mam link do forum
      Coralika ale niebawem też wykasuję. Tam mam jeszcze sprawę do załatwienia.

      _________________
      "Człowiek jest jedynym zwierzęciem, które czerwieni się i ma ku temu powody."
      "Postępuj zawsze właściwie. Da to satysfakcję kilku ludziom, a resztę zadziwi."
      Mark Twain

      Usuń

    2. Te twoje zapewnienia i wybielanie, że ty nigdzie już nie piszesz to o kant tyłka rozbić, biedna uciśniona osobo. Do tej pory nie miałam z tobą styczności, znałam ciebie tylko z opowiadań i chamskich zagrywek, oraz z jeszcze bardziej chamskich i ordynarnych odpowiedzi. Powiem, że drugiej takiej wulgarnej kobiety nie widziałam i nie czytałam, więc mam pewność, że to ty jesteś Mgiełką, która za wszelką cenę chce dowalić Bratu, postawiłaś sobie to za punkt honoru, którego tak prawdę mówiąc nie miałaś, nie masz i mieć nie będziesz. Ten post z forum Gonza, był wczoraj pierwszą twoją wsypą, a druga to wprowadzenie uśpionej subtelnej, która musiała wczoraj wziąć dodatkowe godziny w pracy (jak wiadomo pisze tylko z pracy)i nadawać po 16:30 i później, a wcześniej biedna pisała tylko do 16 i szła grzecznie z pracy do domku.
      Nie wysilaj się już tak bardzo i nie obrzucaj mnie inwektywami bo one spływają po mnie jak po kaczce. Twoje wyzwiska i to co o mnie piszesz jest chybione już o tym tobie pisałam, a w tym, że widzisz w tym co ja piszę "dialekt" ze śląska to napisze tak, nie dość że chamska, brzydka i gruba to jeszcze okularki sobie kup bo niedowidzisz.

      Dupa Brata:):):)
      Viki:)


      Usuń
  18. Bracie,musisz straszyć tymi zdjęciami? Mało z krzesła nie spadłam jak zobaczyłam Hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ej, skupcie się na treści a nie na oprawie "graficznej"
    ja mam kompleksy na punkcie swojego wyglądu więc nabijanie się z brzydoty czy nadwagi to przesada..
    a te kluchy slaskie- sądzę, że nie o wagę chodziło:)
    ale ja się nie znam przecież

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rameczko ja też się nie znam i kto by tam wiedział co w chorym umyśle hybrydy siedzi, tak odebrałam to co do mnie napisała hybryda, że zna kogoś ze śląska, z kim pisała i mnie myli z tą osobą. Widzisz sama nie jesteś zadowolona ze swego wyglądu i nie atakujesz innych w ten sposób, a hybryda chyba nie ma lustra, skoro wyglądając tak jak wygląda, mnie od kluch wyzywa.
      Jeśli Twoim zdaniem nie chodzi o wagę to o co?

      Viki

      Usuń
    2. Jeszcze jedno Rameczko, nie widziałaś wszystkiego co napisała hybryda na Elfach i nie o kluchy śląskie chodziło, a nazwała mnie kluchą śląską, z czego ta klucha była jednym i jedynym najmilszym określeniem jakim mnie poczęstowała:)

      Viki

      Usuń
  20. Ramko,ja też mam kompleksy,ale ja nie reklamuję niczego swoja twarzą,a jak ktos wyglada jak Hybryda to powinien sie zastanowic czy aby ta reklama nie przyniesie odwrotnego skutku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Braciszku jaki Ty niedobry jesteś,podobno Brydzi twarz zniekształciłeś na fotce,haha.
    Viki Brydzia musi być na bieżąco dlatego do południa działa subtelna na elfach,po południu Mgiełka.I masz rację co do subtelnej,wczoraj chyba zapomniała,że o 15 pracę kończy i nadgodziny miała.Ale to było celowo zrobione by pisać z Mgiełką i udowodnić, że nie jest Hybrydą i że to dwie różne osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba bardziej zniekształcić się już nie da:)))

      Jak widzę to nie tylko ja tak myślę z tą subtelną:))

      Viki

      Usuń
  22. Hybryda jest przebiegła. Wystawiła subtelna na "rzeź" dla niepoznaki, później do ataku ruszyła Mgiełka.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  23. Viki. Na elfach mnie nie ma więc "kluchy" wyrywałam z kontekstu przypisując im inne znaczenie. rozumiem,że Hybcia napisała o Tobie lub myśląc że cię zna klucha i inne takie( wiedząc ze też do szczupłych nie należy). Teraz rozumiem. I mogę napisać uważam, że hybcia nie powinna wytykać komuś mankamentów, bo i u niej mozna wiele wytknąć. Teraz wszystko jasne- sama zaczęła od przytyków. Czyli z całą świadomością wycofuję post dotyczący nabijania się z brzydoty itp. A jesli Ciebie viki uraziłam- przepraszam. Nie miałam takiego zamiaru.
    I jeśli jeszcze kogoś uraziłam tez przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rameczko, taka ze mnie klucha jak z niej patyczak:)))
      Nie obraziłaś mnie w żaden sposób, to co napisałam do Ciebie, było wytłumaczeniem tego, co sama do hybrydy napisałam i Tych, którzy napisali do niej co myślą na jej temat bo jeśli ktoś wytyka coś komuś, samemu powinien być bez skazy.
      Zresztą słownictwo hybrydy i sposób atakowania innych jest znany nie od dzisiaj.

      Viki

      Usuń
  24. Hybryda na KJL miała udowodnić że zdjęcie jest przerobione,ale nie dała bo jak twierdzi po co :) Nie udowodni bo nie ma dowodu.Pisała coś o Alicji,że Brat to kłamca i wkleiła screna,ale ja tam nic ciekawego nie widzę :) Jak tak wyglądają jej dowody to niech się w ten kluchowaty łeb stuknie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bo i tam nic nie ma. Pokazała dowody z których nic nie wynika czyli że ich nie ma:)
    A zamaskowany screen PW co niby Brat do niej pisał to żaden dowód.
    I jeszcze jedno.
    Jak masz kobieto już coś pokazać z dowodów to pokaż jak choćby całe PW a jak nie to zwyczajnie nie pokazuj i nie pisz bo wystawiasz się na pośmiewisko i udowadniasz wszystkim tylko ze poza pomówieniami i obrażaniem wszystkich nie masz nic do pokazania ani tym bardziej do udowodnienia.

    Link dla zainteresowanych:
    http://www.forum.kim-jest-laura.tk/viewtopic.php?f=19&t=951&start=70

    Ale jestem przekonany ze nic nie pokażesz bo zwyczajnie nic nie masz:) Normalnie śmiech na sali.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hybryda dostaje niezłe kopy na KJL, straciła zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia nie ma,dowody do dupy,oj ośmieszasz się Hybrydo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hybrydo czy ty kobieto myślisz ja Ci uwierzę w to co ty wypisujesz? To ty kłamstwo kłamstwem popierasz. Chcesz wszystkich tu piszących skłócić wymyślając denne banialuki i wklejając nic nie znaczące screene na forum KJL. O mnie się nie musisz martwić, swoją troskę zachowaj dla Laury.
    Masz okazję udowodnić wszystkim i skompromitować Brata , na to czekałaś ty i Laura, że Brat to kłamca i oszczerca, że przerobił twoje zdjęcie. Wiesz dobrze, że Brat nic nie przerobił, fotka jest orginalna, ale ty potrafisz tylko kłamać i pyszczyć .Teraz masz okazję wszystkim udowodnić zwłaszcza tym piszącym na forum KJL, jaki Brat jest, bo ONI (nie wszyscy) wierzyli ci i ufali. Weź pod uwagę również to, że Laura będzie Ci dozgonnie wdzięczna, moze nawet admina ci da w podzięce za skompromitowanie Brata.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  29. ,,Niektóre odpowiedzi są trudne do odpowiedzenia''-Tosiek błysnął,jak zwykle nie wiadomo o co chodzi.

    A może mi ktoś wytłumaczyć co oni bredzą na tych elfach że forum KJL juz nie istnieje,że Tosiek z Laurą postarali się by je zamkęli,a ja nadal wchodzę na to forum i ludzie tam piszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje i Laura o tym bardzo dobrze wie, ale jak zwykle Laura robi z ludzi idiotów. Prawdą jest , że forum KJL było jakiś czas nieczynne, Gonzo zresztą pisał tutaj dlaczego.
      Alicja

      Usuń
    2. Istnieje, istnieje i dziś, jak zawsze, gdy coś się dzieje jest pełne zaciekawionych elfików, które zwyczajowo lecą po wiedzę do źródła. Szczególne te z dłuższym stażem na bagnie, bo te młodsze, to mogą nie wiedzieć, że TU Ameryki nie odkrywamy. ;)

      Usuń
    3. Tosiek z Laurą- nie da sie ich zrozumiec chocby sie wszystkie zyły na mózgu wytezało. Sami zyja w matni. Inni chcac ta matnie rozpoznac i zrozumiec dostaja pomieszania .ech...

      Usuń
    4. Znalazłem lepszy cytat: "Jest np. tu wiele ludzi, którzy mają takie wykształcenie na jakie -pozwala im wiedza.
      Ja, posiadam taką wiedzę, na jakie pozwala mi moje wykształcenie."

      O-O

      Usuń
    5. :D
      to jak wirus na kompy , po przeczytaniu pełna dezorientacja
      ale i watpliwe czy ten wirus sam wie o co mu chodzi ;)

      Usuń
  30. Hahahahaha,Hybryda pokazała na KJL oryginalne zdjecie hehehe.Te zdjecia są takie same!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała skompromitować Brata, a sama poległa i się pogrążyła. Teraz oczekuje przeprosin na forum KJL( za co? cholera wie) jak ja znam to będzie się domagać usunięcia swojego konta i tematów które pozakładała.
      Alicja

      Usuń
  31. Forum KJL,Jupi do Hybrydy:

    "Nie, ty powinnaś przeprosić nas za to że piszesz bzdety bez pokrycia...
    Nie jestem zadowolony że jesteś na tym forum, nikt ci tu bana nie da, ale może sama się pożegnaj..."

    Zastanawiam się tylko,czemu tyle czasu niektórym zajęło,żeby zrozumieć kim jest Hybryda,przecież wystarczyło kilka dni ją poobserwować i widać było jak na dłoni,
    nawet jak jeszcze względnie normalnie pisała na starym forum,to trudno było nie zauważyć jej megalomanii i skrzywionej osobowości,ech...

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimie, piszesz że tyle czasu zajęło a wystarczyło i takie tam...jak widzisz chodzi o naprawdę niezbite dowody, teraz to nawet Hybryda nie zaprzeczy jak zarzuci jej się kłamstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie są potrzebne dowody,żeby widzieć,że ktoś ma zryty beret i pisze farmazony,wystarczy mi własny rozum i rozsądek,jakbyś myślał/ła logicznie,
      to nie byłoby Ci trudno zauważyć wielu niespójnych,a nawet sprzecznych ze sobą
      wypowiedzi Hybrydy. Myslenie nie boli :D
      A,zapomniałam się wcześniej podpisać,
      BAH

      Usuń
  33. Kontrabasista w wpisie o godz. 16:57 zaprezentował bardzo ciekawą i wg. mnie trafną teorię. Może nie rzuca się w oczy, ale ma sens.

    ...mały cytat:
    ...."Otóż Laura nie "myśli" bo, to wszystko, co elfiki dostają do obejrzenia jest grą. Gra kilka osób, które znają się przynajmniej kilka lat i tyle pewnie rywalizują ze sobą. Są równorzędnymi uczestnikami i tylko z konieczności teatralnej przyjmują określone role - krokodyla, banity opozycjonisty, rozwalacza forum, itp.
    Reszta to gawiedź, kibice. I aspiranci do gry (a nie łatwo jest się dostać na ten poziom).".....

    Teoria na tyle trafna że 'dowody' na jej prawdziwość są wszędzie. I na forum Elfów i tu w blogu.
    Można tylko obawiać się, że po uznaniu tej teorii, runie dotychczasowa teoria o psycholach, kłamcach, pijakach i zboczeńcach. I co wtedy?

    Bój się 'Kontrabas', bo Twoje odkrycie jest na miarę odkrycia nowej prędkości światła.

    Ale mnie przekonuje

    Elfik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli ta teoria jest trafna,to wcale nie oznacza,że niektórzy nie są psycholami,kłamcami i pijakami:D
      Żeby bawić się w taką grę,w której naprawdę niektórzy ucierpieli(pomijam fakt,
      że powinni mieć więcej dystansu),to trzeba mieć coś z psychiką,żaden normalny człowiek nie gnębi i nie upokarza ludzi dla zabawy.
      BAH

      Usuń
  34. Jupi poprosł Hibcie aby opuściła forum .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosił, a ona udaje, że nic się nie stało i jeszcze przeprosin żąda od Jupiego. To trzeba mieć tupet. Hybryda to taki typ człowieka, że jak jej plują w twarz ona mówi, że deszcze pada. Nie chcę mieć tym nałogowym kłamcą nic wspólnego.
      Alicja

      Usuń
  35. BAH (powyżej), ma rację. Trzeba mieć nieźle zryty beret, aby bawić się takimi klockami

    OdpowiedzUsuń
  36. Hybrydo poległaś na własne życzenia. Cieszę się, ze Jupi napisał Ci to co napisał, jak dla mnie zbyt delikatny był .
    Cos ci napiszę Hybrydo - wypisujesz u Gonza bzdury, że nie potrafisz być perfidna -Ty chyba sama nie wierzysz w to co piszesz!!! Ty potrafisz człowieka oskarżyć o pedofilię nie mając dowodów.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  37. Alu, bo Jupi to bardzo delikatny i miły facet jest, ale mam przeczucie że już nie daruje hybrydzie i będzie w nią tłukł jak w bęben.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej nie odpuści i na każdym kroku będzie ośmieszał i wytykał jej kłamstwa. Jupi potrafi być złośliwy i mam nadzieję, ze Hybryda sie o tym przekona.
      Alicja

      Usuń
  38. Z tego co ich czytam ,to chłopaki są naprawde delikatni ,pełna klasa :):)
    I tak sobie myślę ,że szkoda ,że fora nie są ''zapychane'' ludźmi takimi jak Oni ,czy tutaj piszący co poniektórzy -inteligencja ,poczucie humoru i co najwazniejsze dystans do wszystkiego .
    Szkoda ,że nie mozna sie bawić .

    OdpowiedzUsuń
  39. Można się bawić, rejestrujcie się na KJL i możemy pisać. Zmieni się trochę forum, doda tematów i możecie wymieniać się swoimi przemyśleniami...
    Na KJL jeszcze nikt nie dostał bana i nie dostanie, a odmienne zdania i poglądy sa bardzo cenione..
    Alu, jaki ja złośliwy?
    Jupi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ten skrót brzmi w całosci? bo miło by było zagoscic na jakims przyjaznym forum wreszcie :) wpisałam kjl w google na rozne sposoby ale nie rozpoznało

      Usuń
    2. Jupi, Ala napisała , że potrafisz BYĆ złośliwy a nie że JESTEŚ. Mała subtelna różnica.

      słodka idiotka

      Usuń
  40. http://www.forum.kim-jest-laura.tk/index.php

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak mnie ta stara rura w...urwia.
    Rokoko cos tam sobie tworzy, ale i to się rurze nie podoba!
    Czuje sie zagrozona nawet przez twórczość - rura jedna!

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.