środa, 17 kwietnia 2013

Na moczarach nic nowego..



Witam.. ;)







Przywitałem Was w tej niezbyt wypasionej postaci, ale jednej Pani przypadła ona do gustu – stąd dzisiaj jestem jak powyżej.
Jak się tak rozejrzeć po moczarach Gieni zwanej Laurą, to im dłużej się je zna  - tym bardziej rzuca się w oczy że to wszystko już było.
Każda kolejna farma hodowlana  tzw. Elfików, zwana przez niektórych Forum - nieodmiennie charakteryzuje się tymi samymi cechami:
- na początek jest TAJNA i przeznaczona dla Elity, co znakomicie dowartościowuje materiał ludzki w wersji skrzaciej, który został zaszczyconych udziałem w niej.
- tajemnica po krótkim okresie pęka i Gienia szybko wyjaśnia Skrzatom że wszystkiemu jest winien jakiś Gonzo, albo Brat albo jeszcze inny psychol i debil naraz.

- równolegle wszczęte zostaje śledztwo mające wskazać „SZPIEGA”

 
- pośród skrzatów jednak zazwyczaj znajdzie się taki z bardziej otwartym umysłem, ale Gienia czuwa i przy pierwszych oznakach albo i bez -  tak „dla przykładu” i „ na postrach” ogłasza go „SZPIEGIEM” i częstuje BANEM, co znakomicie dyscyplinuje resztę.
- pojawia się tzw. syndrom oblężonej twierdzy i skrzaty gotowe są bronić moczarów jak niepodległości.
- nawet tak modne ostatnio na bagnach „wywiady”, nie sa niczym nowym! Wywiady Gienia prowadziła dawno, tyle że pofragmentowane na poszczególne pytania. Wiedza o konkretnych skrzatach jest jej niezbędna do ich dalszej indoktrynacji i kwalifikowania do określonych miejsc (od Trolla do Admina)
- tam gdzie poczynania Gieni byłyby zanadto bezczelne – ogłasza ona ... „ANKIETĘ” I skrzaty mają spokojne sumienie że .. „demokracja zadziałała” a Gienia i tak uzyskuje wynik jaki jest jej potrzebny – obserwowwałem to dziesiątki razy..W końcu od czego są KLONY?..
Kiedy Laura otwierała poprzednie  - TRZECIE juz TAJNE FORUM ELFIKÓW powitała swoje grzeczne (bo tylko takie tam były!) Skrzaty - Misiem z Serduszkiem:

Jak ją znam to przecinając wstęge na CZWARTYM TAJNYM FORUM ELFIKÓW – też jakimś pieskiem, kotkiem albo przynajmniej bukietem kwiatów swoje Skrzaty potraktowała.


BAN dla Użytkownika, zwłaszcza tak Tajnego Elitarnego Forum, to jak utrata dziewictwa (dla Forum a nie użytkownika), więc kiedy na poprzednim TAJNYM FORUM ELFIKÓW wystąpił pierwszy:

- miał być PIERWSZYM I OSTATNIM !! Zwłaszcza że dotyczył Usera Laurze przychylnego!
 
Po nim przyszły następne i było ich od tamtej pory setki. 
Gienia bowiem to taki Gad który żywi się ludzkimi emocjami, co odkryto na długo zanim ja zjawiłem się na jej Bagnie.
Każdy powód jest dobrym kiedy Gad zgłodnieje.







Pierwszy BAN na obecnym TAJNYM FORUM ELFIKÓW też dotknął Usera, który Laurze wrogim nigdy nie był, a dla samego Forum przyczynił się pozytywnie i wielce, czego byłem świadkiem długo:
Ale od czegoś trzeba zacząć! Za nim pójdą kolejne, jak nie na jednym, to na drugim bagnisku.

I tak będzie do czasu aż w Królestwie Gieni zapanuje piękno i spokój a Gienia pod rękę z wymyślonym Małżonkiem bedzie przechadzac się i baczyc czy aby któryś Skrzat nie próbuje myśleć samodzielnie.


Prawda jest brutalna - Gienia jest niemodyfikowalna !
A kiedy zajrzałem wczoraj na Stare (już) Bagnisko Gieni, to minę musiałem mieć chyba jak ten Pan:
A całe zdumienie za przyczyną czatboxa w jaki Gienia ostatnio zainwestowała na wszystkich swoich Moczarach.
Zobaczyłem ja bowiem coś, co zdarza sie podobno w „życiu po życiu” - czyli samego siebie (bez lustra).


Zobaczyłem że jakiś Brat Królowej - pisze sobie spokojnie na tym Gieni czatboxie i nieudolnie bo nieudolnie, ale usiłuje naśladować ... mnie.
Dlatego muszę tu złożyć oficjalne dementi jakobym z tymi wygłupami miał cokolwiek wspólnego.
Jeżeli podejmuję dysputę, to nie na żadnym Czacie i nie w stylu magla.
Ale skoro juz o tym mowa to rzuciło mi się w oczy że Gienia  zwana Laurą, skwapliwie wykorzystała tą okazję, aby nafaszerować swoje Skrzaty kolejną porcją kłamstw:

Na razie jakaś dziecinada.



Smoczuś się tu wtrąca i już to dowodzi że tak blisko tego swądu być nie mogłem, bo z daleka omijam jednostki bez zasad i honoru, ale produkuje się tam też jakaś nie znana mi bliżej ..Kasia.


Dziecko to (bowiem styl i forma wskazuje na młódkę), wypisuje tam takie brednie, że aż przykro czytać. Ta dzieweczka jest strasznie dotknięta „syndromem oblężonej twierdzy” a jednocześnie jest typowym przykładem co indoktrynacja Gieni może zrobić z młodym umysłem.
Głupot Norbusia też nie warto cytować, bo prawie wszyscy znają jego poziom rozumowania, a Danusi50 też nie warto bo Danusia50 to Norbuś i tylko zaślepione przez Gienię Skrzaty tego nie widzą.
No, ale wkracza tu również Gienia / Laura i z właściwą sobie bezczelnością:
- ŁŻE JAK NAJĘTA !
A gdzież to Gieniuchno ja niby dałem twój „nibypost” którego nigdy nie pisałaś ??
Wskaż jeden fałszywy na ok. tysiąc jakie już zamieściłem, a ...

CIEBIE PRZEPROSZĘ NAJWIĘKSZĄ CZCIONKĄ I ZAMKNĘ BLOGA!

No co ?
Pasuje Ci ??




Bo jak nie umiesz wskazać , to się zamknij i ... WSTYDŹ !



Wasz Brat Dominik











    >mój mail<

29 komentarzy:

  1. Mam prośbę do anonimowego komentatora, który 15 kwietnia 2013 r. o godz. 14:39 zamieścił link do nowego forum Laury, by się nie wstydził i się ujawnił. Nie chcę dać Laurze żadnych podstaw, by wypisywała na mój temat brednie pod pretekstem ujawniania prawdy o mnie.

    Pozdrawiam.

    zerocin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gienia / Laura i tak swoje wie, ale tu jest wolny BLOG.
      Ten ktoś na moja prośbę przesłał mi po tym tego linka do tajnego Bagniska, więc wiem kim jest i mam nawet Jego maila - ale tu nie jest Bagno i tu żadnej takiej paranoi nie ma i już poprosiłem tego Kogoś aby nie dawał Gieni satysfakcji. Niech się kiszą we własnej paranoi!
      Jednak na prośbę Zerocina, mogę zaręczyć moim słowem - że osobą która tu 15 kwietnia 2013 r. o godz.14:39 opublikowała linka do tajnego bagna Gieni zwanej Laurą - NIE BYŁ ZEROCIN !

      Usuń
  2. Zerocin, mam pewne przemyslenia, bo sąd nad Tobą się odbywa, a więc ja nie pojmuję, że użytkownik taki jak Ty, który na bagnie napisał blisko 2800 postów jest dla krokodyla nic nie wartym śmieciem. Takich praktyk jak na bagnie nie ma nigdzie i bardzo rzadko się zdarza, aby wywalać kogoś z forum, bo sobie pisze gdzie indziej, jeśli wogóle pisze, a jest demokracja i można sobie pisać gdzie się chce, ale wypuszczone psy gończe wszystko gadowi doniosą! Nie ma co się starać, aby zakładać ciekawe wątki na bagnie, aby podnieść poziom forum, bo i tak się poleci na aut za jedno słowo nie w smak gadowi. Tam mogą już tylko pisać cholerni lizusi, którzy jak w jakimś obozie koreańskim zgadzają się na wszystko, aby im łba nie odgryzła! Koko, pozdrawiam czytających blog Brata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. > "Tam mogą już tylko pisać cholerni lizusi, którzy jak w jakimś obozie koreańskim zgadzają się na wszystko..."

      15 głosów za mną, 18 przeciw mnie (plus jeden 19-y ja dołożyłem). Czyli nie jest jeszcze tak skrajnie źle.

      ;)

      zerocin

      Usuń
    2. Jakbyś tak jeszcze odjął głosy KLONÓW LAURY, to by się okazało że tych głosów przeciw było o połowę mniej.. hehe
      Jak się odbywało glosowanie w mojej sprawie to Laura kazała Admince 13-tce zamknąć wątek, a jak otworzyła to się okazało że KLONY LAURY 10 głosów dołożyły przeciw mnie.
      Tylko że ja to wszystko pokopiowałem jako dowód i MAM !! ..;))
      Laura stosuje w praktyce starą stalinowską regułę że "nieważne kto głosuje - ważne kto liczy głosy !!".
      Dominik.

      Usuń
  3. Zerocin i tak Cię zbanują, zapamiętaj moje słowa. Gdyby był chociaż jeden głos za zbanowaniem , a 50 przeciwko Laura już wydała na Ciebie wyrok. Brat ma rację tych klonów tam jest mnóstwo, ale to nie ma nic do rzeczy.
    Pamiętam ankietę poświęconą Bratu- wynik był korzystny dla Niego, userzy byli za Nim, ale Laurze to sie nie spodobało. Głosowanie zamknęła, a rankiem o dziwo wynik był odwrotny i niekorzystny dla Braciszka.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Tak, tak zbanujesz na polecenie Gieni, krokodyla lub wampira internetowego czyli Laury,haha.

      Usuń
    3. Kto się skarży? I o co?

      zerocin

      Usuń

  4. Cieszę się,że Gienia po raz kolejny pokazała swoją prawdziwą twarz.Te jej wyzwiska kierowane do żerocina świadczą tylko o niej jaką jest obłudną i zakłamaną oszustką.
    Żerocinie co Ty tam jeszcze robisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. A wszyscy tylko siedzą ,milczą i udają ,że nic nie wiedzą i piszą w durnych tematach Gieni ...Bo jak będzie za Zerocinem to BAN ...
    A późńiej jak wszytko umilknie będą jej potakiwać ,że miała rację ,żal .
    Ona nie lubi inteligentnych ludzi takich jakim jest Zerocin ,więc wypad z jej forum -za inteligencję Zerocin .

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie rozumiem jednego -zapiera sie Gienia ,że nie czyta ,to skąd Ona to wszystko wie co tu się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  7. Ha ha na shutbox taka oto wypowiedż debila Norbiego - usiądźcie sobie wygodnie!
    "Andrzej dał mi aparat żebym w zamian uprawiał z nim seks On mi się podoba "
    Są już efekty forumowych spotkań ha ha

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czy to będzie spełniało wymogi związku partnerskiego? ..;)
    Andrej to czynny by był to tam uroda mniej ważna , bardziej kasa się liczy, ale Norbuś jako bierny to lico ma gładkie jak Herubinek jaki (już o tym pisałem!), to aparat jakiś markowy pewnie...O_O
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta17 kwietnia 2013 20:44

      Hahahahahaha widzę że akcja integracyjna forum się rozkręca a nawet forumowicze obejrzą zdjęcia ze spotkania:))))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Podtrzymuję chęć przyjazdu. Niekoniecznie na Twój koszt.

      zerocin

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. W związku z obrażaniem przez Anda1951 Czytelników Bloga - wszystkie jego komentarze z tego wątku zostały usunięte.
      Pan And 1951 zapomniał najwyraźniej że nie jest na Bagnie Gieni !

      Administrator Bloga:
      Dominik.

      Usuń
    6. Zapewne od wampira internetowego and dostał pozwolenie na pisanie tutaj, dlatego tak śmiało sobie tutaj poczyna po dłuższej przerwie.

      Usuń
  9. No ja też się umówiłam :-)jakiś czas temu

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominiku dobrze że wywaliłeś posty tego oszołoma .

    rosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ację Roso. And się już wszystkim zbrzydł.

      Usuń
  11. And odszedł z forum ha ha
    Tola i jej mąż majstrują w panelu administracyjnym i im się cyknęło - dożywotnie
    wywalenie anda z forum, to się wkurzył, ale wróci, bo z kim mu będzie tak źle jak z gadem ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jaja jak berety. To się anduś zdziwił jak chciał wejść na elfy, a Laurze od rana ciśnienie znowu skoczyło.

      Usuń
    2. Chyba skoczyło bo odebrała Toli admina i to na obu forach. Jest modem globalnym, ale coś mi się wydaje, że to długo nie potrwa i z Toli zrobi podłą i chamowatą osobę.

      Usuń
    3. Z Toli ?? O_O Toć Tola to cała ociekała wazeliną !
      Ale fakt .. na Bagnach nikt nie zna dnia i godziny .. :((
      D.

      Usuń
  12. I And juz zbanowany

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.