poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Marzenia ściętej głowy.. Andowej..



Witam..


Był na bagnie prawie od jego początków, tzn. od ponad czterech lat (!).
Nie pisał dużo - pisał ... mądrze. Przez cztery lata napisał cztery tysiące postów, a każdy z nich mógłby być przykładem jak się pisze merytoryczne i wyważone posty na Forum Fyskusyjnym.

Gienia doskonale wiedziała że Zerocin to nie Norbuś i bezpośredniej polemiki z nim unikała, wiedząc że w tej konkurencji jest bez szans a Marcin tylko zawyżał jej współczynnik IQ na Bagnie.
Czekała na okazję i .. doczekała:
Żeby nie było wątpliwości – udekorowała Zertocina odznaczeniem które na Bagnie dostali (pobannie!), tylko nieliczni:

Coraz bardziej widoczne staje się że ..
Gad się boi !
Długo i cierpliwie relacjonowała Gienia swoim zapatrzonym w nią Elfikom jakim to psychopatą, kretynem, debilem i schiozofrenikiem (naraz) jest Brat Dominik, aż co bystrzejsze z tych Skrzatów zaczęły sie kontaktować z korą mózgową, a stamtąd przyszedł komunikat:

„Skoro ten Brat,  to taki pomyleniec i przygłup przy którym Norbuś profesorem powinien być, to jakim cudem każdy może sobie poczytać który tylko chce z kilku tysięcy postów jakie napisał Brat, gdzie w żadnym z nich nie sposób doszukać się jakichkolwiek oznak choroby psychicznej ?”


Ta oczywista konkluzja dotarła w końcu do Gieni i choć kosztowało to Jureczka wiele pracy, a setki wątków straciło ciąg logiczny, to zbyt mądrych Elfików, którzy nie wierzą w ciemno swojej Pani i ośmielają się ją sprawdzać – od tej wiedzy ... ODCIĘŁA:

======================================================

Jak napisał niegdyś Mikołaj Gogol:

Nie ma nic bar­dziej żałos­ne­go 
- od nies­pełnionych marzeń.

Wyszedł więc And1951 i mówi ..”.. wiecie .. ja mam takie marzenie które w sobie pielęgnuję – marzy mi się żeby Bagno Gieni było suchutkim i urodzajnym poletkiem.
Jak myślicie – dało by się te moczary.. osuszyć??

Jak dla mnie – Brata, to pytanie Anda, czyli Gościa który osobiście włożył wiele czasu i wysiłku w dalsze nieodwracalne zabagnienie Bagna, jest dość kuriozalne.
Ale Mart (którego celność przemyśleń zawsze doceniałem!) na pytanie Anda czy da się osuszyć bagno Gieni, udzielił mu odpowiedzi niezwłocznej, obszernej i wyczerpującej:

Gienia zaś znienacka oświadcza; „suchutko tu i urodzajnie.. o tam kępa zielska nawet rośnie i nasze Bagno to wypisz wymaluj takie o jakim marzysz Andzie”:
A And na to: „no nie wiem .. mnie już w butach .. chlupie!”

Powiada tedy And.. „szwendam ja sie tu i ówdzie, to widzę .. tu balanga, tam dyskoteka, jeszcze gdzie indziej popijawa, a u Brata to nawet grillują przy piwku , a na naszym Bagnie strach sie odwrócic do Gieni plecami bo można się z nożem w plecach obudzić, jak Zerocin jaki”.
Zaplute, zarzygane, a smród .. ojoj..!!!

Gienia (wygrzebawszy się nieco z mułu) grzecznie Andowi na to:

A jak biedny And – Przydupas Gieni ma tam sie bawić, jak gdzie by nie poszedł, to go oleją, albo wyśmieją, bo jak szanować kogoś, kto pomagając Gadowi przyłożył rękę do poniewierania ludźmi, a w tym obrażania kobiet.




A Norbuś powiada : „O co Ci się Andrzeju rozchodzi, zobacz jak fajnie się bawię i nikt mi nie podskoczy – postawisz znowu łizki to i Tobie nie podskoczy,  bo go Norbuś ... ZBANUJE jak Zerocina jakiego”.
A Raztamon (Świeżak a jaki zorientowany!) – dodaje: „jak dla mnie to wsadzasz gadowi palec w oko, a skutki znasz”

No to Gad (Gienia) wygrzebał się całkiem z mułu i ryknął:
„tam jest brama bagienna, komu sie nie podoba to ... wypier...”

Zgrozą powiało po Bagnach a Norbuś widząc że już można jeździć na Andzie, niepomny łizki i piwa (nie wypominając > za 12 zeta !), wygarnął swemu niedawnemu kompanowi od butelki:
Miałes Panie Mecenasie oskarżać Brata przed Sądem, pozwy pisać na niego i co ??
O B I E C A Ł E Ś !!!
I co ?? Brat nadal na wolności, a miał gnić w więzieniu – bez urazy And, ale ty jesteś GŁUPI..

A Gienia na to: „o to chodzi .. o to chodzi !”

To Andrzej na to ..:”Przepraszam uprzejmie.. jest tu może jakiś Regulamin?”

Ale Norbus mówi : „Andzie - ja cię tak przejrzałem na wylot - jak Rentgen swoją starą, gdy mu się puszczać zaczęła z laborantem”

„Zdrajco chodzący na pasku Brata, a Brat to wiadomo że Gonzo, bo Pani Laury mówiła, a Pani Laury nie kłamie. Ukartowałeś że za jedno piwo i łiski ze mna wypite w Krakowie gdzie mnie zwabiłeś podstępnie, mnie przekabacisz przeciwko Pani Laury ?? Niedoczekanie twoje .. niedobry ty!! – powiada Norbuś:

A And abarot swoje: „nalegam – to jest ten Regulamin, czy nie?”
A Norbuś:
-„pogieło cie czy co, żebyś przestrzegał Regulaminu?”
-„nie widzisz że Pani Laury TOLERUJE SIĘ DOBREM, no i żeby było .. dobrze?”
- „zalecana jest Ci kuracja u wód, a najlepiej u Brata!”

Na to włączył sie Nadredaktor Dziadzia i powiada:
-„a tak z ciekawoci o to co Cię zacny Adminie (jeszcze do niedawna) w dupę ugryzło ??” Wsadziłbyś gębę w kubeł jak wszyscy i co by Ci szkodziło?:

Spuszczę na razie zasłone na to co działo sie potem, bo zjawiła się jakaś spod Smoleńska (Rosjanie mówią na to Tuman!), i ten Tuman sprawnie przerobił Bagno na wieś z kapliczką, oraz płotkiem.
Gienia jak to zobaczyła  - to ... zwiała! (zaręczam!), bo okazało się że sama sobie sprowadziła na głowę kłopot.


Można by sądzić że to miejsce gdzie znalazło sie ostatnio Bagno Gieni – to DNO, a tymczasem spod tego miejsca rozległo się wołanie – „wpuście mnie do Was.”
I wpuściła! A właściwie to nawet pozapraszała:

Polazła otóż nasza stara, poczciwa Gienia na Forum Legata i tam jako ...
(poczekajcie niech sie wyśmieję..)..









Kotkamala.. sprowadziła Tumanowi na Bagno starych znajomych, coby się nie nudził.
Zaraz jeden z nich, niby cham ale.. oczytany rozejrzał sie i mówi:
-„Ale balanga !! To jak z dyktaturą, to nie do mnie”
A Gienia mu na to:
-„jaka tam dyktatura – ma byc miło i basta - ZROZUMIANO ?”

- „no i teraz spiewaj krótko : nicki, maile,  kontakty ?”

No to cham mówi:
-„OK.. po co te nerwy, przyznaje sie że wchodze z laptopa żony – tylko mnie nie wydajcie..”

- „a wogóle to dosyć tych przesłuchań”:

Nagle na pomysł wpadł jetpilot:
- „wiesz And” powiada, „Tobie sie marzy , mnie sie marzy – załóżmy:
 Klub Marzycieli Bagiennych”:

- „Witaj w Klubie”
A Gienia na to:

I żebyście wiedziały Elfiki czego chcieliście to:
Skonsternowane Elfiki gęby pootwierały, patrzą na siebie spode łba - -> który chciał, a który nie .. jakby nie wiedziały że „MyElfiki” to Elita z Moczarów, gdzie byle plebs nie ma wstepu, a jedynie .. wybrani z Norbusio-Danusią na czele, pod patronatem jasnie Oświeconego Pana Małżonka Królowej.

Tak Andrzeju podniosłeś rękę na Larwę i Norbusia a:
kto podnosi ręke na Larwę – obraża całe Forum i ręka ta bedzie mu odcięta!!

Sam Małżonek Królowej Larwy (z domu Gienia) pochylił się nad twoją zbrodnią Andzie i z całą surowościa skazał Cię na banicję dożywotnią, a karą dodatkową będzie to, że para Królewska nie zaszczyci cię już w Krakowie jak to Larwa ci obiecała!

I tak się kończą marzenia.. Andowe..

Marzyć jednak trzeba dopóki można ...
I tylko Tosiu nadal nie pojmuije  dlaczego jego wazelina jest gorsza, od wazeliny innych:


Z ostatniej chwili: Gienia czyli Larwa, rozważa ewentualnośc zaszczycenia Anda plakietką Purpurowego Banity - jak Zerocina czy innego Brata, oraz innych którzy osmielili sie na Bagnie posługiwać własnym rozumem.



Wasz Brat Dominik












       >mój mail<

94 komentarze:

  1. większość elfików ,a jakich ,a klonow Gieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Andzie i jak się czujesz i dalej twierdzisz, że to co robi Gienia, to są normalne zachowania? Uwierz w końcu w to, że ona nikogo nie szanuje, nawet tych, którzy próbowali podnieść poziom tego forum tak jak chciał Brat, tak jak i Ty próbowałeś i wiele innych osób, wywalonych na pysk. Nie pojmuję, że ta larwa w każdym widzi wroga i zagrożenie dla swoich niecnych zamiarów, aby się jak najprędzej napić się świeżej krwi i poświęci każdego do swoich rytualnych praktyk, a chroni debila, którym łatwo jest manipulować.
    każdy nowy jest przez nią prześwietlany, nagabywany, aby pisał, aby zakładał nowe tematy, a jak to robi, to za jedno zdanie nie po jej mysli i tak dostanie kopa w dupę - to jest niepojęte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko wodza...And pewnie podkuli ogon i wróci na klęczkach na Elfy - jak tylko wytrzeźwieje i zda sobie sprawę cóż uczynił nieszczęsny!. Nie raz i nie dwa tak bywało...ale przecież Wy o tym wiecie...

      Usuń
  3. Moim zdaniem andowi się należał ban jak psu buda, tak kombinował, tak lawirował, wszystko mógł kiedy chciał. Nie wziął biedak pod uwagę tylko tego że to nie on manipuluje Larwą tylko to ona prowadza go na krótkiej smyczy. Był ostrzegany, nie chciał słuchać...teraz popłynął z falami gnojówki w której się unurzał...

    A Roztamon to stary wyżeracz elfowy, bagno i Larwę zna doskonale...

    OdpowiedzUsuń
  4. Larwa z swoim żywiole, razem z bandą przydupasów i dupowłazów siedzących jak mysz pod miotła w sobie jedyny sposób pozbywa się myślącej części społeczności elfów, bo są dla niej zagrożeniem, jak zwykły poddany ma być mądrzejszy od Królowej Bagien? Reszcie robi papkę z mózgu, która wciąga przez rurkę jak szejka. Trzeba być zdrowo szajbniętym, żeby całymi dniami siedzieć przed komputerem, wyszukiwać w necie fora, rozsyłać spam, a później każdego, kto rejestruje się na bagnisku sprawdzać po IP, mało tego, trzepać bagnisko w poszukiwaniu wroga, a jak sie go nie znajdzie, podpuścić kretyna Norbusia, a wróg już sam się pcha na widelec KRWAWEJ LURY trzepniętej deklem od kibla królowej bagien. Zdrowo trzepniętym trzeba być tez przyjmując od LURY funkcje, każdy z nich staje się podnóżkiem i dupowłazem LURY z tą chwilą. Tylko ślepy i z rozmiękczeniem mózgu o tym nie wie czy nie zdaje sobie z tego sprawy. Znają postępowanie skrzywionej psychicznie LURY, wie że wyżej dupy nie podskoczy, a każdy w jego mniemaniu pomysł na polepszenie stanu bagna skończy się dla niego spuszczeniem wody w kiblu. Wystawiając swoją godność i honor sami przestają się szanować, więc niech nie oczekują szacunku u takiego Norbusia, bo jeżeli już raz LURA spuściła go w kibelku, a jeden z drugim na gwizdnięcie szumowiny wraca, to czego oczekuje? Czerwonego dywanu? Rampy świateł? Czy, że uda mu się zdetronizować Larwe i zająć jej miejsce? Nic bardziej mylnego, staje się narzędziem w jej łapach, całkowicie bezwolnym, to ja się zapytam CZY WAM MÓZGI COŚ PRZEŻARŁO?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładałam nowe tematy, brałam udział w dyskusjach, angażowałam się, aby był fajny klimat na wątkach załozonych przeze mnie, traciłam sporo wolnego czasu, w krótkim czasie napisałam ok. 1600 postów i w końcu nie wiem za co dostałam kopa w dupę, a więc nie warto się angazować w to forum, bo tam nic nie jest prawdziwe, a wszystko sfałszowane, w więc wszelkie ankiety, kro jest online - wszystko to jedna wielka ściemam a potrzeby chorego babaska o niskim IQ.
    Mam współczucie dla tych, którzy się tam udzielają i nie są świadomi, że też prędzej, czy później spotka ich dożywotnie wywalenie z forum.

    OdpowiedzUsuń
  6. Siedzi kretynka i wymyśla takie teksty:
    http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/viewtopic.php?f=91&p=404613#p404613
    i to na otwartym forum, dostepne bez logowania.
    To ma byc zapewne reklama forum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie podziękowałem za udział w projekcie Elfy. Laura coraz bardziej wściekła, bo najpierw obiecała, że na moje życzenie wykasuje konto, a teraz odwracam kota ogonem. Typowe zagranie - "ja tak nie mówiłam!" Kiedy jej udowodniłem, że się myli - kluczy i lawiruje. Tyle zyskałem przez te kilka miesięcy, że już nie kopiuje się tekstów z Netu na Elfy bez podania źródła, choć enigmatyczna wzmianka "Z Netu..." mówi raczej niewiele, ale dobre choć i to, że od razu widać iż wstawiający tekst nie jest jego autorem.

    Bartek Zalewski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, masz! Wkradł się błąd - winno być "Odwraca", a nie "odwracam"...
      BZ

      Usuń
    2. Kiedyś to pierwszym KOPIARZEM bagiennym był przez kilka lat Dziadzia Krzysio, który kopiował na żywca z sieci gigabajty artykułów różnorakich dziennie. Nikt tego nie czytał więc Larwa otworzyła mu osobny Dział i tam sobie sam pisał i kopiował.
      Długo mu tłumaczyłem że to bez sensu, ale wtedy zaczął się bawić w edytowanie i zmienianie treści cudzych postów na swoja modłę (miał uprawnienia Moda).
      Ten proceder też ukróciłem to Dziadzia się obraził i poszedł za Smoczusiem-Kapiusiem, Jarowitem, Fallenem i kilku innymi na Forum Gniazdo gdzie wspólnie pluli na Larwę i jej Forum. Jak już to Gniazdo doprowadzili do upadku, to wrócili skruszeni do Larwy.
      Długa historia...hehe
      Dominik.

      Usuń
    3. Ja nie zamierzam tam wracać...I tylko mnie ciekawi, czy w końcu Laura skasuje konto, czy doprowadzona do ostateczności mnie, zwyczajowo, zbanuje.
      BZ

      Usuń
    4. No, i ma ciekawy pogląd na prawa autorskie... Oj, ciekawy... Ale niemal wszystkie moje teksty wykasowała. Niemal...
      BZ

      Usuń
    5. Bartek przecież połowa postów Laury nie jest jej autorstwa :-), nie ludź się że coś zmieniłeś.

      Usuń
    6. Musiałaś mnie odzierać ze złudzeń???? (hłehłehłe)
      BZ

      Usuń
    7. Bartku Ona nie skasuje Twojego konta ,bo dla niej nie liczy sie jakośc tylko ilośc userów i tematów z dupy wyjętych .
      Fanta-żaden tekst nie jest jej autorstwa ,nagimnnie zrzyna od innych

      Usuń
    8. Myślisz że teksty o nosku też są zżynane:-)?
      Bartek ja Cię nie muszę obdzierać :-) za muuundry na to jesteś ;-) ale nie mogłam się powstrzymać od komentarza.
      A czy ja też mam zbanowana za chamstwo?

      Usuń
    9. Niestety - aby odstąpić tego zaszczytu, trzeba się szczególnie zasłużyć.
      Tylko wybrani zostali ta plakietka udekorowani! Ja mam ten zaszczyt.. hehe
      D.

      Usuń
    10. Ja na początku miałam, ale mi cofnęła to chamstwo, w chwili gdy mnie przeprosiła za swą porywczość, pisząc abym się nie dąsała i wracała na Elfy, że czeka na mnie, po czym, gdy przyjęłam jej przeprosiny, ale nie kajałam się prosząc o ponowne wpuszczenie na Elfy, zapomniała mnie odbanować i tak już zostało do dzisiaj :)
      Nie wiem czy ponownie nie dokleiła mi tej jakże zaszczytnej plakietki i chyba się już nie dowiem:):):)
      No chyba, że mi dobre duszki doniosą ową dobrą dla mnie wiadomość:)

      Viki :)

      Usuń
  8. Usmialam sie z tych wróżeczek i Norbusia w srebrnej zbroi :))

    Ona naprawdę ma coś nie tak z głową ,że nie dość ,że wymysla takie bzdury i widac ,że to Ona te głupoty napisała ,bo to jej ''język durny '' .To kto dorosły oprócz Norbusia ,Marianny ,Toska , Danusi i iinnych klonów się na to nabierze :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. :):):):)
    WITAJ, MOJA DOBRA WRÓŻKO, LAURUSZKO.....teraz jesteśmy w Naszej Bajce....a sekretnego wejścia strzeże Norbuś, NASZ RYCERZ W SREBRNEJ ZBROI
    I nic złego nie może nam się tutaj stać....popatrz, dookoła pełno zieleni, kwiaty pochylają się przed nami witając pięknymi zapachami....słyszysz? Dzwoni dzwoneczek...malutki, niebieski kwiatek....tak cieszy się na nasz widok...A tam w oddali...widzisz...pełno przepięknych motyli...tańczą swój taniec na cześć życia i miłości...Chodż, usiądziemy sobie na tej łące i będziemy chłonąć piękno tej chwili...
    :):):)

    Czy Gienia umie normalnie pisać ?????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O świadomości piszących na elfach, świadczy temat adoracyjny larwy. :)

      Usuń
    2. Ale zwróć uwagę, jak liczne jest to grono popleczników. Na całość zarejestrowanych Userów, to garsteczka - a i tak nie wiadomo ilu z nich jest klonami?

      Usuń
    3. Ale właśnie ta garstka, tak rzeczywiście rządzi moczarami, inni uzytkownicy są tylko mięsem armatnim dla kretyna Norbusia, szui Mgiełki i trzęsidupy Tośka.

      Usuń
    4. Cyt: "szui Mgiełki..." - o przepraszam! Szuja to ja jestem, żem zrejterował z tej krainy szczęśliwości. I za to, że piszę tutaj...
      BZ

      Usuń
    5. Słowa spaczonej umysłowo LARWY nie są wyznacznikiem wartości dla normalnego człowieka. :)

      Usuń
  10. Hybryda jeszcze pisze na Bagnie czy już zbanowana, bo ostatnio nic o niej nie było?

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz Bracie wzrośnie Ci czytelność bloga, Magia poprzez swoje knucia, donosy, oszczerstwa i wazeliniarstwo u LARWY, pozbyła się swojego największego wroga anda. Teraz reaktywuje swój temat albo założy nowy o Blogu Brata i będzie hulaj dusza, piekła nie ma, będzie tu węszyć jak węszy, tworzyć nowe teorie spiskowe na niewygodnych elfików, a LARWA będzie w siódmym niebie, bo przecież była zawiedzina wyrzuceniem wcześniejszego tematu Mgiełki do trollowiska :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Magia to niezłe ziółko,trzeba na nia uważac .Ale lizus okropny ,więc czekamy dnia kiedy liżac dupę Gieni będzie modem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już bezproblemowo Mgiełka zostanie modem, a nawet adminem, za anda, bo wykaże LARWIE, że to ona miała rację, nie and który popędził jej kota w wątku o Blogu Brata, a jak się dobiorą te dwie psychiczne do rządzenia, kamień na kamieniu na elfach nie pozostanie, chyba, że LARWA poczuje zagrożenie ze strony Mgiełki, że ta zaczyna przejmować kontrole nad moczarami i zabierze jej narzędzia, pozostawiając jednak na usługi przez nią świadczone czyli terorie spiskowe, węszenie, podjudzanie i donoszenie:)

      Usuń
    2. Niezłe to mało powiedziane, wpadnij tu http://www.lagata.pl/topic/20256-watek-dla-klotliwych/page__st__80 gdzieś od postu 97 pajac magia opiła się blekotu hehehehehehe.

      Usuń
  13. Anonimowy Internauta29 kwietnia 2013 15:55

    Elfikom się marzą fora bez kłótni i zadym..... ale ten scenariusz już był chyba przerabiany:) Moje drogie elfiki z bagien jak to będziecie czytali wiecie co mi się marzy? Marzy mi się forum bez zadym i kłótni.....bez was i pani waszej Laury a najlepiej to jakby serwer wam nawalił nawalił:))))))
    .
    Gdzie byście nie poszli i jakie forum nie założyli to wiedzcie moje drogie elfiki z bagien że można założyć najwspanialsze forum w sieci z najlepszym serwerem, szybkim i bezpiecznym pozyskać tysiące wspaniałych inteligentnych ludzi ale waszego charakteru i postępowania zmienić się nie da więc te wasze marzenia to psu o kant budy roz....ać bo gdzie byście się nie pojawili i co założyli to przez wasze charaktery narobicie takiego syfu jak na forum Laury.
    .
    Pozdrawiam was drogie elfiki z bagien trzymajcie się cieplutko no i oczywiście możecie mieć do mnie pretensje o to co napisałem w końcu nie mam takiego dobrego serduszka jak wasza pani Laura.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jet Pilot jest dobry ,zaraz skopiuje ,bo Gieni zaraz może pokasować :)

    ''kogoś trochę pogięło''
    ''Zobaczcie jednorożec przebiega przez drogę, a tu w zagajniku malutka sarenka skubie trawę, a mały wróbelek ćwierka, wita nas króliczek''
    ''a tu przychodzi drwal i cały las traktuje piłą mechaniczną, jednorożec ginię, sarenka nie zdążyła uciec, ale króliczek uciekł, ale wpadł na szosę prosto pod tira,a wróbelka zjadła sowa.''

    Dobre |:|):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jet Pilot :
    ''no jestem zazdrosny, że sam nie mogłem wymyślić czegoś tak okropnego :P''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jet, co w ciebie wstąpiło, nie poznaję naczelnego przydupasa Larwy...
      Zazdrość to paskudne uczucie...

      Viki

      Usuń
  16. Marzenia Anda o wspaniałym forum, są piękne, tyle, że nierealne.
    "Indyk myślał o niedzieli, a w niedzielę łeb mu ścieli"
    Tak mi się skojarzyło po przeczytaniu marzeń Anda i po wczorajszej decyzji królowej. And, nie raz i nie dwa zachowywał się jak ten rozzłoszczony indor i się dochrapał BANA, tylko tym razem jest mi Go szkoda. And nie dostał bana za swoje marzenia, ale za to, że zrobiło się Jemu szkoda Norbusia, który jak wiadomo mentalnie jest 9 latkiem. Poznał Norbusia realnie, postawił mu kilka piw i poczuł się za niego odpowiedzialny. Poczytał sobie And, to co wypisujemy o relacjach królowej i jej rycerza w srebrnej zbroi i doszedł And do takiego samego wniosku jak MY Blogowicze, że Norbuś może sobie jaką krzywdę zrobić, lub takową krzywdę wyrządzić komuś i czym prędzej skontaktował się z mamusią Norbusia z panią Danutą, której jako rodzicielce owego rycerza od srebrnej zbroi, powinno zapalić się czerwone światełko, po wysłuchaniu takich rewelacji, jakie usłyszała do Anda, każda normalna matka, zadrżałaby i zatrwożyłaby się o swego ukochanego syna, co też uczyniła i powiedziała Norbusiowi, aby uważał na królową (stąd ta rodzinna awantura na forum z udziałem matki i synka, zresztą relacjonowana przez komentatorów na Blogu), ale... co dzielna pani Danusia może zrobić z synkiem debilkiem, który panią "Laury" kocha bardziej niż swą rodzicielkę? Ano nic zrobić, ani uczynić nie może, mając tego debilka w domu na co dzień, zna go i wie, jak może się ów debilek zachować, że w nerwach nie panuje nad sobą i własnej matce może urządzić piekło w jej własnym domu, no i dla świętego spokoju (własnego oczywiście), pogryzła dość kąśliwie podaną przez Anda pomocną dłoń, wyśpiewała wszystko dla pani "Laura", że And ją nagabuje, wymyśla niestworzone rzeczy na temat pani"Laura" i tego było już za wiele, And po napisaniu na bagnie przeszło 11 tysięcy postów dostał BANA, a królowa klepie się po nażartym brzuszku, oblizuje mordeczkę, a resztki jadła wyciera w rękaw, uśmiechając się z zadowoleniem, mówi był And, nie ma Anda, ale smaczny był niesłychanie...i taka przyszłość czeka każdego, kto pode mną dołki kopie, dodaje zadowolona...

    PS.
    And tak to już jest, że nie pomoże się tym, którzy takiej pomocy nie chcą, ani jej nie potrafią docenić.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  17. And był pare razy banowany, tylko czasami cichaczem. Nie wydaje tez mi sie aby miał jakikolwiek klopot z powrotem na Forum i to już pod poostacią admina :-)
    Zmieniając temat, niesamowite że wszystkie posty brata przestały istnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem może nie być już powrotu bo nazwanie Gieni qrwą, którą wiadomo, że nie jest, nie boli tak jak to, co zrobił teraz And, a co zrobił?, ano podkopał autorytet królowej, objaśniając najbardziej oddanym i podatnym na królewskie poczynania, że mają do czynienie z POTWOREM, a taka wiedza może zachwiać królestwem i cała praca nad pachołkami poszła w piździec bo zawsze ten 1% niepewności już został w nich zasiany i nie jest królowa już tak kryształowa jaka była do tej pory.

      Nie widzę w tym niczego niesamowitego, że posty Braciszka zniknęły. Gienka wysłała w kosmos całą prawdę o Bracie i teraz bezkarnie może wymyślać niestworzone o Nim historie.

      Viki

      Usuń
    2. Wiesz, jak ja posłałam parę postów Norbusia w kosmos to uuuuuuuuuu, bałam się PW otwierać, taka była reakcja ;-) Myślałam że jednak aż tak głupia nie jest i na usunięcie postów Brata się nie zdecyduje

      Usuń
  18. Myślałam już że przerabiane było wszystko ale takiego wierszyka to bym nawet na ''haju'' gdybym spróbowała, bym nie wymyśliła, nie ogarnia go mój mózg, po przeczytaniu tak się uśmiałam że mnie boli brzuch.
    Świństwo, wszystkie posty Brata skasowane, i jak to się ma do regulaminu ? Ale wszystkie osoby którym na forum dane było poznać Brata wiedzą że jest fajnym facetem, nigdy złego słowa od niego nie przeczytałam ani nie usłyszałam, w przeciwieństwie do L i Anda :( .
    13

    OdpowiedzUsuń
  19. 13 no proszę Cię :)
    W sumie to ja mam fantazję (nie mylić z Fantą :) -buziaki Fanta ) ,tworzę swoja poezję ,proze ,ale serio (!) podpiuję się pod 13 -nie umiałabym takich wypocin napisac jak Laura ,no wyższa szkoła jazdy .
    Ona wszystko kasuje ,żeby późńiej postronni userzy nie mogli czytac co pisal dany user ,jak np:Brat .
    A jeżeli chodzi o Brata - ...............
    :):)
    I DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO !!!
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. resztę możemy dopisać :-) ktoś wlei na urocze Elfiki? :-)

      Ptaszek sobie frunie z dala,
      w górze słońce zapierdala,
      żaba dupę w wodzie moczy.
      Kurwa! Co za dzień uroczy

      Buzia Dziewczyny :-)

      Usuń
    2. Tylko powinno być Laura dupę w bagnie moczy....zapomnialam zmienić :-)

      Usuń
    3. Dorcik o brak fantazji kogo jak kogo, ale Ciebie nigdy bym nie posądziła :D Fanta nikt nie wleci czasu szkoda, zdrowia szkoda, na siedzeniu na tym forum cierpi nasza uroda hhhhahhhhaaahhhaaa
      lepsze?
      13

      Usuń
    4. Dlaczego... "Buzia Dziewczyny :-)" ??
      A jaa.. ;((
      fanta - czy mogę Twoim wierszykiem otworzyć jutrzejszy wątek??
      Ale tantiemów nie płacę?

      Dominik.

      Usuń
    5. Myślę że możesz, choć to nie mój wierszyk :-)trafiłam na niego kiedyś przypadkiem, powaliła mnie jego zacna analiza, i tak mi od razu się nasunął na myśl jak przeczytałam bełkot o krainie :-)

      Bużka Brat

      Usuń
  20. nawołuje na zrzutę dla jąkały - 200 zł, to jest szczyt chamstwa, kiedy Pioterek bodajże potrzebuje na poważne leczenie!!! SKANDAL!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gienka niech męża poprosi, co to dla nich 200 zika :)

      Tak prawdę mówiąc, to Norbuś i Danusia nie są w ciemię bici i nie na darmo robią z siebie idiotów dla pani "Laura" grają też biedaków, a kto widział taką biedę, dwa kompy w domu? Specjalnie sprawdziłam czas pisania postów w czasie rodzinnej awantury, aż tak inteligentni nie są, żeby w ciągu 2 minut, wylogować się i zalogować na nowo, a jeszcze przy tym odpowiedzieć synkowi, czy synek mamuśce, więc dwa kompy muszą mieć.
      Faktycznie skandal i szczyt chamstwa wołać o pieniądze dla Norbusia.

      Viki

      Usuń
  21. Pon 29. Kwi 2013, 20:04
    Teraz rozmawialam z Norbusiem na skype - super mowi, duzo, duzo lepiej niz mowil i ani razu sie nie zajakal, jednak ta terapia dala mu duzo...bo rozmawialam tez z naszym Norbusiem przed terapia.

    Norbus mowi teraz pomalu, dokladnie jak profesor. hurra.gif

    Bardzo bym chciala zeby Norbus dalej robil ta terapie, musi jeszcze 10 terapii zrobic, kazda kosztuje 200 zl - moze sie jakos zlozymy?

    Pon 29. Kwi 2013, 20:08
    Nie złożę się, bo to niewielka kwota, a Norbert pracuje i nie ma rodziny na utrzymaniu, a ja mam.
    Wredna jestem, ale obiektywna do bólu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szuja Mgiełka na elfach po wywęszeniu bana dla anda, już przyklaskuje larwie, będzie nowy admin jak nic ))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Skacze sobie efik po bagnisku równo
    Raz wpadnie w czekoladki
    Drugim razem w gówno
    Nic to dla elfika mix moczarów znany
    Jak wyżej podskoczy
    Wpadnie z gówna w Bany
    Bo Królowa Bagien
    Niech nikt się nie łudzi
    Gdzie zawinie kiece
    Tam i napaskudzi

    Skacze sobie elfik po bagnisku równej
    Wczoraj w czekoladkach
    Dziś już tylko w gównie

    OdpowiedzUsuń
  24. krokodyl jąkałę wspierać chciał w wymowie
    zrodził mu się pomysł w jego gadziej głowie
    by z oparów bagna elfy swoje zwołać
    i daninę dla jąkały z kiesy ich wyskrobać
    nie żałujcie elfy dla jąkały kasy
    gada będą będą chwalić, aż po wszystkie czasy
    elfy na ten pomysł zadki wypinają
    gadzinowy zamysł śmiało odrzucają
    gad paszczą coś kłapnął ale niewyraźnie
    schował łeb pod wodę studzić chore jaźnie
    czasem z nad powierzchni gadzim okiem łypnie
    nie pomyślał, bo czym?, że się sprawa rypnie
    że mądrych nie sieją, że się oni rodzą
    gadzi głupi pomysł zimną wodą schłodzą


    OdpowiedzUsuń
  25. Na Bagnisku elfy czasem się buntują
    czym Gada pozycję niecnie podkopują
    krótki elfa żywot, bo gdzież koalicja?
    ginie w paszczy Gada co się zwie Ban_icja
    reszta elfów z dziubków spija sobie słodko
    by przez Gada nie być czasem wbitym w błotko
    bo Gad rozsierdzony, Gad nieobliczalny
    nie liczą się wtedy żadne Gadzie plany
    które wobec elfa miał Gad udobruchany
    podskakujesz elfie? Gad rozdziela Bany
    takim właśnie Banem gad ukarał anda
    a Gad z rozczuleniem - tego chciała banda
    chciała czy nie chciała elfy nie dochodzą
    wszak na Bagnim raju są pod Gada wodzą
    jak tu się wychylić przeciw paszczy Gadziej
    radzą siedzieć ciszej, podskakiwać rzadziej
    bo nic tak Gada nie usypia ładnie
    jak spijanie z dziubków cicho, grzecznie, ładnie
    stawać ponad Gada niech nikt się nie waży
    kłapnie Gad pyszczyskiem jak się kto odważy

    Morał z tego taki drogie elfie skrzaty
    w Bagnie rządzi Gadzina, wy robicie za mięso do Gadziej armaty

    OdpowiedzUsuń
  26. I proszę ilu poetów się uaktywniło:-)tylko inspiracja sie pojawiła

    OdpowiedzUsuń
  27. Na Gdzim bagnisku Mgiełka się unosi
    i o Gada uwagę usłużnie się prosi
    Mgiełkę and rozproszył kijem z Bagna ładnie
    choć ta uważała, że pisze tam składnie
    Na Bagnisko Mgiełka wpełzła w jednym celu
    by sprzedawać elfy i przyjaciół wielu
    Węszyć wszędzie spisek, tworzyć nowe dzieje
    w nadziei, że szaty purpury przyodzieje
    Na panewce plan spalił za sprawą Adnrzeja
    Pomyślała szuja, w zemście ma nadzieja
    Łeb Gadzi dotąd oparami truła
    nowy spisek andego przed gadem usnuła
    A Gad oparami Mgiełki stumaniony
    rzucił się w malignie niczym tur zraniony
    Na andego profil choć był jej ceniony
    jako sługa wierny i jakże oddany
    Teraz siedzi andy i liże swe rany
    po Gadzinych zębach które zwą się Bany
    Mgiełka znów przypełza zemstą się napawać
    Gadzinie przymilać innych jej wystawiać
    W nadziei na kolor tak jej pożądany
    przez adnego kija wcześniej jej nie dany
    Uważajcie przeto na Mgielne opary
    Norbuś już szykuje na Was swoje lary
    Sen będzie miał piękny jak o Zerocinie
    Co Was dziś nie spotka jutro Was nie minie
    Za sprawą oparów Mgiełki na Bagnisku
    Niejeden z Was znajdzie się na Wysypisku

    OdpowiedzUsuń
  28. Raztamon na Bagnie podniósł głowę dumnie
    Wydał w pocie czoła temat "Na forum są durnie"
    Odważnie do kurzych porównał rozumy
    chciał więcej zwojów mózgowych od kury
    Z pomocą madzie przybiegła w te pędy
    podsycając Raztama wygórowane zapędy
    Wtórując mu głośno wspominała czasy
    gdzie na Bagnie gorące bywały wypasy
    Wtem Gad na wątek przyczłapał z nienacka
    usadził Razstama w pozycji na placka
    Cały groźny wigor uszedł wnet z biedaka
    madzia z lekiem w oczach - Gadzie ja nie taka
    My nie chcemy żadnej tutaj rewolucji
    w obawie by Gadzina nie dostała obstrukcji
    i smrodem obojga nie poczęstowała
    w formie Bana, którego tak często dawała
    Raztamon na piwo przeszedł nie bez racji
    bo drążąc swój temat, nie dożył by kolacji
    madzia w innym wątku się zawieruszyła
    by nie drażnić Gada wie jaka w nim siła
    Jak paszcze rozdziawi nie ma z Gadem żartów
    Pożre z kopytami w formie znanych fantów
    madzia lubi fanty lecz nie w formie Bana
    i czym prędzej poszła w ślady Raztamana
    Tak się zakończyły życzenia o zwoje
    większe niż ma kura, Gadzina czy swoje

    OdpowiedzUsuń
  29. umknęło mi zakończenie

    Pieją kury, pieją od samego rana
    srają jak popadnie w temat Raztamana


    Dobranoc :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. powrót, to zakończenie lepiej się skomponuje

    Pieją kury, pieją razem z nimi ONA
    za nic sobie mają temat Raztamona

    teraz Dobranoc :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę,że nic się nie zmieniło :) nadal Waszym życiem prywatnym rządzi Laura i jej forum:))) cóż można i tak Ja rzadko bywam w sieci i jakoś mi nie brakuje forum Laury i debila Norbusia Wam radze to samo więcej dystansu ten blog nic nie zmieni może tylko Was nakręca trochę ale skoro nie macie innych podniet od życia dobre i to,że można sobie tutaj ponarzekać
    pozdrawiam i mam nadzieję,ze kontrolujecie regularnie ciśnienie:))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do chwalenia postów Zerocina to nieporozumienie. Wielokrotnie udowadniałem mu na forum ze pisze bzdury, ze pisze nieprawdę..

    Zibi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co się tak wyprężasz? Mówiłem Ci, że czytający ocenią który z nas jest bardziej wiarygodny.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
  33. No i oceniali. Poza tym że wielokrotnie udowodniłem Ci że piszesz wierutne bzdury.

    W sumie to mimo że niewiele tam pisze, to nie będzie mi Ciebie brakowało. :-)

    Zibi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udowodniłeś jedynie, że jesteś kłamczuchem jakich w necie wielu, ale to nie jest temat bloga. A Twoje antypatie w stosunku do mnie w ogóle mnie interesują. Żyj dalej w swoim matrix-ie.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
    2. A ja lubiłam "rozmawiać" z Zerocinem :D dzięki za rożne spojrzenia na ten sam temat Zerocinie pozdrawiam 13

      Usuń
    3. Nie zawsze się zgadzaliśmy z Zerocinem, ale każdemu życzę takiego interlokutora do dyskusji. Jeden z ostatnich takich na Bagnie Gieni zwanej Laurą..:((
      Teraz dyskusje bagienne maja nieco inny charakter i w dzisiejszym wątku Bloga zamierzam się tym również zająć.
      D.

      Usuń
    4. Braciszku ja też nie zawsze się zgadzałam, zawsze szukał luki w moich wypowiedziach, ale zawsze to człowieka mobilizuje do szukania odpowiedzi :)
      Oj Braciszku już to forum z popiołów nie powstanie to nie feniks ... a Genia przemija. U nas jest powiedzenie "żegnaj Genia świat się zmienia" ;) tam się pozmieniało, ludzie zaczynają dostrzegać co jest grane, może nie wszyscy ale dużo :D
      13

      Usuń
  34. Proszę - bez wycieczek osobistych Zibi. Nie jesteś na bagnie Gieni!
    I staraj się nie recenzować własnych postów bo to nie najlepiej świadczy o Autorze.
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PAX proszę! PAX między chrześcijany...
      D.

      Usuń
    2. Chrześcijany? Proszę mnie nie obrażać, z takimi jak Daglezja nie chcę mieć nic wspólnego. To już wolę kosmos...

      ;)

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
    3. Spoko.. bagno Gieni i jego mieszkańcy nie mają żadnych tajemnic.
      Zibi Daglezja jest jednym z najdłużej uzależnionych i cyklicznie odchodzi, a potem powraca na Bagno, sam sobie wydając świadectwo.
      Ja Go nie recenzuję - osobiści nie zauważyłam aby cokolwiek tam kiedykolwiek udowodnił, ale nie to jest moja rolą. Jeżeli ktoś wynosi swoje treści powyżej treści innych, to nie najlepiej o nim świadczy i to wystarczy.
      A z "chrześcijany" to był sarkazm! Nie widać??..;))
      Dominik.

      Usuń
  35. Osoby nawykłe do obyczajów bagiennych, uprzejmie proszę o zejście na dół tej strony i zapoznanie się z Naszymi obyczajami!

    Administrator.
    Brat Dominik

    OdpowiedzUsuń
  36. Powinieneś na dole dopisać że niewygodne wpisy też są usuwane.

    Myślałem że prezentujesz jakiś poziom, ale robisz WSZYSTKO żeby mnie wyprowadzić z błędu.

    Zibi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszku - bez urazy, ale jestem człowiekiem który szanuje zasady i innych ludzi, jeśli na to zasługują. Tzw. Laura na to nie zasługuje, ale to inny temat, natomiast do Ciebie nic nie mam, jednak ZASADA JEST ZASADĄ - zarzucanie innym "ślepoty" jest w mojej ocenie próba obrażenia Ich, a OBRAŻANIA innych u nas się nie toleruje!
      Nikt tu Ciebie nie obrażał chyba ??
      Taka ZASADA i tyle..
      Dominik.

      Usuń
    2. Nie odpowiedziałeś mi ile odnotowałeś moich cyklicznych odejść z forum Laury. Sam jestem bardzo ciekaw, a skoro podobno wiesz wszystko..

      Wspominałem o "ślepocie" jako o jednej z możliwych przyczyn nie dostrzegania czegoś. Czy to obraźliwe..Nie wiem.

      Zibi

      Usuń
    3. Zbyszku odchodziłeś, znikałeś i znów się pojawiałeś na bagnie. Pamiętam Cię doskonale jeszcze z pierwszych nie istniejących już elfów.

      Alicja

      Usuń
    4. Zbyszku, byłeś pierwszym Adminem który z własnej woli odszedł z tej funkcji jakoś w 2008 lub 2009 roku. Potem to różnie bywało, raz pisałeś na Elfach, raz znikałeś. Wiele razy. Ostanie uroczyste Twoje pożegnanie miało miejsce pod koniec 2012 r. i relacja z tego wiekopomnego zdarzenia jest na tym Blogu.
      Mógłbym te wszystkie Twoje pobyty na Bagnie ustalić co do minuty, (bo mam kopię), ale mam parę pomysłów na bardziej sensowne spędzenie wielu godzin niż pisanie biografii Elfa Daglezji.
      Więc dajmy już spokój - bo nie wiem co chcesz udowodnić!
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    5. Nie istnieje już chyba więcej niż jedno forum elfowe, a było ich pewnie ze 3..

      Jeśli gdzieś jest nieciekawie to po co tam zaglądać, zwłaszcza że mam swoje fora i masę różnych zainteresowań. Dlatego między innymi na żadnym forum nie chcę żadnej specjalnej rangi itp. To daje mi niezależność pisania i wiele innych swobód. Mogę też nie zaglądać na forum przez długie miesiące czy lata.

      Zibi

      Usuń
    6. Zbyszku, byłeś pierwszym Adminem który z własnej woli odszedł z tej funkcji jakoś w 2008 lub 2009 roku. Potem to różnie bywało, raz pisałeś na Elfach, raz znikałeś. Wiele razy. Ostanie uroczyste Twoje pożegnanie miało miejsce pod koniec 2012 r. i relacja z tego wiekopomnego zdarzenia jest na tym Blogu.
      Mógłbym te wszystkie Twoje pobyty na Bagnie ustalić co do minuty, (bo mam kopię), ale mam parę pomysłów na bardziej sensowne spędzenie wielu godzin niż pisanie biografii Elfa Daglezji.
      Więc dajmy już spokój - bo nie wiem co chcesz udowodnić!
      Pozdrawiam.
      Dominik.


      Rezygnacja z rangi admina to nie odejście z forum. Mylisz dwa różne pojęcia. Podobnie jak nie zaglądanie na forum. Nigdy też nie robiłem uroczystego pożegnania itp. Pisanie na takim forum to dla mnie sprawa zupełnie marginalna i nie warta uwagi. W grudniu celowo dałem wpis o odejściu do podpisu, bo nie podobała mi się postawa moderatorów gamoni..Taka ich krytyka i forum bez zaglądania na nie (forum)..

      Zibi

      Usuń
  37. Na Bagnisko przybył nowy elf merykury
    czy to klon Gieniuchny nie zakładam z góry
    Jednak patrząc z boku jak tam sobie radzi
    moge podejrzewać że to klon jest Gadzi
    Miło się przywitał Gadzinie przymilał
    jakby na Bagnisku już od dawna bywał
    Nawet Raztamona plackiem tam usadził
    Jak na nowicjusza nieźle sobie radził
    Gadzina go nawet brawami nagrodziła
    choć przeważnie po nowych sobie pojeździła
    Nowy za to wiedział jak gada urobić
    i jak po Bagnisku ma bezpiecznie chodzić
    Gad udobruchany merykurego słowy
    już przygotowuje taniec swój godowy
    Bo płeć nowicjusza od Gadziej odmienna
    może się wykroi nowa LOVE Bagienna
    Albo nieświadomy nowy tej dziedziny
    albo to zwyczajnie nowy klon Gadziny




    OdpowiedzUsuń
  38. Piekla się Bagienni goście tu u Brata
    uwiera ich w tyłek niewygodna łata
    Że pomimo tego co Gad tam wyczynia
    nigdy im nie zrzedła na jej chamstwo mina
    Brata chcą pouczać to Brat ma się wstydzić
    że z Gadziny postaw raczy sobie szydzić
    Za nic mają krzywdy jakie wyrządziła
    innym małym elfom podła ta Gadzina
    Dla nich Gad jest światem nawet i wyrocznią
    Brata będą nękać i szybko nie spoczną
    Wiedzcie przeto elfy z Gadziny Bagniska
    że Wasza moralność jest już taka niska
    Jak Gada w Bagnisku co elfy uciska
    Brat wyłuszcza prawdę i wyłuszczać będzie
    Aż Gada obecność zniknie z netu wszędzie
    Na nic Wasze ciągłe marne biadolenie
    Brata wpisy w Blogu zawsze będą w cenie

    OdpowiedzUsuń
  39. Prośba.. Odjebać się od Raztamon'a.

    Tylko tyle i aż tyle.
    Wy chcecie zmieniać świat nie brudząc się. Ale nie da się nie pobrudzić
    Ten świat już tak zbzikował, że ludzie uwielbiają się pchać w pewne miejsca... cel jest różny.
    Jedni się chowają inni szukają wrażeń.

    A mnie to po prostu wisi.
    Login zachowałem dla siebie bo mój login to kawał czasu w necie.. Nawet L niwe może mnie zmusić bym powrócił starym nickiem..
    Ale staram się otworzyć oczy otoczeniu, zamiast budować kolejne Radio wolna Europa.
    Tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raztamon (oryginalny Nick sobie póki co darujmy ;-) - wyluzuj! Prawdziwa cnota krytyk się nie boi i odrobina sarkazmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła, a tylko tego potrafię się doszukać na Twój temat na Blogu.
      Na Naszym Blogu nie ma miejsca na "komentarze zawierające wulgaryzmy, obelgi pod adresem innych i oczywiste kłamstwa".
      Niczego takiego na Twój temat się nie doszukałem (bo dawno by tego nie było!), ale jeśli przeoczyłem - to mi wskaż. Póki co znajduję tylko niezbyt cenzuralny Twój zwrot za przyczyna którego normalnie - komentarz ten poszedł by w kosmos, ale zważywszy na kontekst, zdecydowałem pozostawić!
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Widzisz Bracie.. Ani pod adresem ani zawierające kłamstwa.
      Krytykę można tępić na wiele sposobów. Twój sposób kojarzy mi się z "tu ma być miło". I tu zaczynam się zastanawiać.

      Róbmy swoje. Ty swoje i ja swoje. przyszłość pokaże czyj sposób lepszy.
      Masz ten luksus, że ciebie nikt nie zbanuje.
      Ja się poruszam w przestrzeni udostępnionej.

      Pozdrawiam Piotr

      Usuń
    3. Każdy - któremu ze mną po drodze , ma moje wsparcie! Znamy się i cenimy (przynajmniej ja Ciebie) Piotrze, więc niech każdy swoje robi, ale ja kłamstwa nawidzę okrutnie.. to się nie zmieni!!!
      A pełno tu tego...
      Dominik.

      Usuń
    4. A ktoś Ci każe się tam poruszać skoro masz strach w oczach? :))))

      Usuń
    5. To było do Raztamona :)

      Usuń
    6. szanowna (;).. ja wiem.
      No i co z tego że coś zauważyłaś i o tym piszesz?
      To ty zauważyłaś i o tym piszesz i wcale to nie musi być prawdą, bo to nadal twoje widzenie.
      Możesz oczywiście uważać że masz rację, ale to tylko twoja racja.

      a jak jest na prawdę?.. to wiem tylko ja.
      Więc..........................,........................................................ mnie.
      p

      Usuń
  40. Gad coś knuje.
    bastarddziś 22:25
    Lauro już odchodzisz?
    bastarddziś 22:27
    Zdążyłem ;P jak zwykle zresztą.
    Lauradziś 22:29
    Jeszcze jestem. :)
    Lauradziś 22:30
    Zaraz cos Ci napisze na PW - zastanowimy sie co robic. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Laura » Śro 1. Maj 2013, 22:10
    marycha vel aldek zostal/la wyrzucona z forum, napuszczal tej idiota ludzi na mnie.
    Smoczuś » Śro 1. Maj 2013, 22:12

    Laura napisał(a):marycha vel aldek zostal/la wyrzucona z forum,



    I bardzo dobrze! oklasky.gif oklasky.gif oklasky.gif

    OdpowiedzUsuń
  42. Laura » Śro 1. Maj 2013, 23:56
    Niektorzy pamietaja Bendysa, byl u nas kiedys Adminem, potem wyjechal, teraz znowu wrocil.

    Witaj Bendys. f0502nu9.gif
    Smoczuś » Czw 2. Maj 2013, 00:01
    Gratuluję! (( szczescie13pa3.gif
    Bendys » Czw 2. Maj 2013, 00:03
    Tak jak Laura pisze; wróciłem i witam Wszystkich buzki.gif




    Dla Laury szczególne powitanie ((


    yahoo.gif
    Hybryda » Czw 2. Maj 2013, 00:15
    A ja Go nie przywitam. Zbanował mnie na Twoim drugim forum dokuczacz.gif
    Smoczuś » Czw 2. Maj 2013, 00:16

    Hybryda napisał(a):A ja Go nie przywitam. Zbanował mnie na Twoim drugim forum dokuczacz.gif



    Hybciu,nie chowaj w sercu urazy...nieładnie tak ((
    Raztamon » Czw 2. Maj 2013, 00:17
    Hybdzia.. nieśmiertelni tak mają.
    To inny poziom obcowania.. nie dręcz (siebie).

    zaakceptuj.




    rzyg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu Elfów się na ten numer z Bendysem nabierze... niestety. Nie każdy ma umiejętność myślenia samodzielnego..:((
      Dominik

      Usuń
  43. Test poszedł.. Benek znikł.
    wnioski?

    OdpowiedzUsuń
  44. Na Bagnisku Gienia dupę rozłożyła
    popatrzyła, podumała i marychę ujarała
    bo zajawkę taką miała, że marycha ją zdradzała
    z aldkiem, za którego się przebrała
    poszła tak z dymem marycha
    Gienia siedzi gniewnie prycha
    chętnie by coś przekąsiła
    wszyscy grzeczni, stąd zła mina
    Bastrad Gienie chce pocieszyć
    by ta mogła lepiej węszyć
    coś tam jej wykombinuje
    Gienia siedzi dalej knuje
    gębę Gienia rozdziawiła bo Bendysa zobaczyła
    ten jak znikł tak się pojawił
    Gienie w dobry humor wprawił
    i wnet wszystkim objaśniła
    że w Bendysie już jej siła
    Hybcia się aż ofukała
    Benka bana wypomniała
    co jej gdzieś na forum dał
    taki z niego wredny cham
    Smoczuś Hybcie chce ugłaskać
    bo już Gad zaczyna mlaskać
    I ogonem wrednie chlastać
    a jak mlaska, rzecz wiadoma
    spadnie zaraz czyjaś głowa
    ugłaskać się Hybcia nie dała
    nawet Gienie obrzygała

    Tak na Bagnie w dzień czy w nocy, pięknie się rozmowa toczy.


    OdpowiedzUsuń
  45. Gdzie się Mgiełka rozproszyła?
    Na lagatę powróciła
    Cyrk urządza na niej taki
    Że się trzęsą wszystkie krzaki
    Bluźni, zmyśla, dzicz wyczynia
    Od czytania puchnie dynia
    Słownik ma tam tak bogaty
    Że się nie da wziąć w cytaty
    Czy kobiecie tak przystaje?
    Tak się tylko Mgiełce zdaje
    Żadne prośby nie skutkują
    Kto jest przeciw, już jest szują
    Jak w melinie mięsem rzuca
    Za nic innych ma odczucia
    Czy kobieta to czy zwierz
    Idź poczytaj, a już wiesz
    Że kulturą to nie grzeszy
    Przy czym gębę swoją cieszy
    Sprowadziła sobie Gienia
    Na Bagnisko bulteriera
    Które wściekłą pianę toczy
    Aż wychodzą z orbit oczy
    Niezła z niej jest też klakiera
    Fe nieładnie, a fe Mgiełka

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.