wtorek, 9 kwietnia 2013

Jak Hybcia ujawniła mroczną tajemnicę Brata..



 Witajcie moi Czcigodni..







  
  W związku zapytaniami na maila wyjaśniam że to co trzymam w ręku, to jest laska czyli kij!


Jakbym nie znał Córki Mazura z Mazur – Hybrydy nazywanej też Subtelną i paru równie wiernych Gieni /Laurze Elfów, to do głowy by mi nie przyszło że na Bagnie korę mózgową można niekiedy „odłączyć” od reszty Elficy
Tymczasem całkiem niedawno, przypadek taki zaobserwowałem u Subtelnej/Hybrydy.
Tereska Subtelna podobno zaginęła w akcji, a Jej losy pozostają wśród Elfów nieznane i mam podejrzenie że Hybcia wysłała niebogę śladami misji Apollo... w kosmos, po czym zajęła się dedukowaniem pochodzenia owej .. Subtelnej, co to nie wiedzieć czemu była na  tyle bezczelna że:
pisała na Bagnie z osobistego komputera Hybrydy i z jej STAŁEGO adresu IP w kablówce Multimedia Polska S.A. w Gdyni.




Dla poluzowania szarych komórek nawaliła się więc Hybcia jak stodoła po żniwach,
- obracając w niwecz swe deklaracje o tym jaką to Ona jest abstynentką, co i tak szkodą było niewielką, bo nikt rozumny w jakiekolwiek deklaracje Hybrydzi nie wierzy od dawna,  a bezrozumnych warto zapędzić na Bagno Gieni, to się Gienia ucieszy że są jeszcze głupsi od niej.
A Hybcia w przekonaniu że jej mózg „podczas spożywania alkoholu” uaktywnia się (co sprawdziła wielokroć):


- wytoczyła się  na Bagno .. czknęła i oznajmiła że .. wybuchła i ją oświeciło:

Skrzyknęła też kogo się dało, co zaraz przypomniało mi starą historyjkę, jak ruski podróżny zwoływał bagażowych:

Czyżby Hybcia coś w rękawie wygrzebała i zamierza ogłaszać NEWSA?

Skoro zwołuje gawiedź, to pewnie coś się stało i .. faktycznie rzecz to nieczęsta, ale Hybcię naszło myślenie takie, że aż ją .. oświeciło.

Jakoś znana w sieci „wiarygodność” Hybci nie poderwała tłumów, a Missing podeszła do newsa ze stoickim spokojem.


Zawsze stawiałem na Missing bo Ona..„próbuje” własnymi siłami wyważać wprawdzie otwarte już drzwi, ale ma pewne sukcesy na tym polu, więc można  i tak jak ktoś lubi.
Missing jest jednym z niewielu Elfików w hodowli Gieni /Laury, która próbuje coś z tego zrozumieć i za to Ją cenię. Przyjęła metodę autonomiczną intelektualnie - skuteczną, przy IQ pow. 100, ale najbardziej czasochłonną, bo wykorzystującą wyłącznie własne doświadczenia.
Moja rada Missing – stare przysłowie „ucz się na błędach” się sprawdza, ale najlepiej jak są to błędy .. CUDZE !
Tymczasem nawalona Hybcia, zdeterminowana aby ludziom uświadomić okrutną PRAWDĘ, obawiać się zaczęła, czy jednak nie będzie to zbyt dużym szokiem dla jej czytelników:

Dalej to szoku doznałem ja, bo dowiedziałem się o czymś, czego nijak dotąd nie zauważyłem:
HYBCIA BRZYDZI SIĘ KŁAMSTWEM !

To zupełnie jakbym się dowiedział, że ryba brzydzi się .. wodą.
Po półtorej godzinie krygowania , Hybcia zdradziła iż zamierza wyjawić mroczną tajemnicę.. Subtelnej.


Nieoczekiwanie, Hybcia złożywszy uprzednio dla Cogito życzenia udanego, biernego, seksu analnego, wygarnęła że .. SUBTELNA TO JEST .. BRAT !
No i wydało się.


Najlepiej wg mnie skonkludowała to Jagienka:

Ale Jagienka to intelekt zupełnie innego gatunku i czasem wydaje mi się że Ona.. pomyliła fora.


Zresztą dla osób czy to mądrych, czy choćby przyzwoitych, klimat bagienny jest wybitnie szkodliwy i nie przeżywają tam długo.
Za to dla Hybci widzę pole do kariery. Odkąd skapciała jak stare moje kapcie i zaczęła na Youtubie układać hymny dla Królowej Laurki, zrozumiałem że z nią jest jak z czarną dziurą - do pewnego momentu jest spoko, później przyrost masy jest nieproporcjonalny do przyrostu pola i wszystko się pierdoli.

Są świadkowie, że ja potrafię to przewidzieć!
Tymczasem oznajmiwszy Światu i Elfom że SUBTELNA to BRAT – Hybcia nagle skonstatowała że Brat to „psychol” (ani chybi od Gieni się dowiedziała), ale biega sobie pośród Elfów i należy go ... UJAWNIĆ !!!

Jak to przeczytałem, to padłem:


Co ciekawe ta horyzontalna pozycja zaczyna mi się podobać, zwłaszcza że zawsze ją lubiłem (zwłaszcza odkąd poznałem taką jedną, której też się podobała).
Hybciu Kochana – tak sobie myślę, że całe zło w Twoim życiu bierze się z myślenia - szczególnie że całkiem ku temu nie masz predyspozycji.
A tu jeszcze Kontrabas mi dokucza że Bratem to jest ... Norbuś !!

Hybcia..
- to ja już wole być ... Subtelną..

Nawet by się zgadzało, bo Gienia pisała żem .. psychol, a Hybcia żem w Wariatkowie zamieszkał...

No tylko wtedy wyjdzie że ten .. Kamieniak vel Wazelina .. ten / tego.. (do mnie niby)
Ooo... nie, żeby tak chłop z chłopem to ja się nie zgadzam!


Ale jaką mam alternatywę?

Norbusiem być? Skakać z szafy jak „indjan” jaki? Z piórkiem w dupie ??


Cóż Wam mogę więcej .. napisać?
Sam jestem zniesmaczony .. ale takie jest bagienne prawo Gieni/Laury, a głupota niektórych (zwłaszcza nawróconych) jej sługusek, znacznie wykracza poza ramy Regulaminu Forum Elfów.


Ciekawy jest jednak status obecny Hybrydy, która jest teraz .. SŁUŻĄCĄ - SŁUŻĄCĄ - SŁUŻĄCEJ.



Nisko upadła zważywszy że całkiem niedawno:
(Gienia powinna to sobie powiesić nad łóżkiem, a jeszcze lepiej ..pokazać MĘŻOWI - lub z braku męża kocicy.. albo Felkowi.)


Wasz Brat Dominik.











    >mój mail<

16 komentarzy:

  1. Weszłam sobie w google grafika i szukałam elfów, a tam skondensowany blog Naszego Brata i nic już się nie da ukryć
    i każdy, kto elfów w sieci szuka, trafi na bagienne strony i poczyta
    o nędznej działalności krokodyla i przydupasów, co to nie mają
    odrobiny przyzwoitości, aby nie dać się tej krowie wodzić na nos.
    Na świecie jednak są różne przypadki i niektórzy lubią, jak ich się smaga pejczem po plecach, to oni konają z rozkoszy i chcą więcej i więcej tej rozkoszy ha ha

    http://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1024&bih=475&q=w+krainie+elf%C3%B3w+orum&oq=w+krainie+elf%C3%B3w+orum&gs_l=img.3...3841.11416.0.11975.20.8.0.12.12.0.287.1371.1j3j4.8.0...0.0...1ac.1.8.img.b8ZPztX3CIY#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&q=w+krainie+elf%C3%B3w+forum&spell=1&sa=X&ei=ofNjUcidMOHX0QXlvICQBA&ved=0CE4QvwUoAA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44990110,d.d2k&fp=57a4e33c76230f19&biw=1024&bih=475

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie licząc wszelkiej maści sługusów czy masochistów to zadziwia mnie że syndrom sztokholmski jest na bagnie Gieni nader często spotykany. Iluż to już z pozoru niegłupich byłych Elfików, wracało na kolanach na Bagno, aby lizać łapę emerytowanej niemieckiej służącej, której psychopatyczna natura raduje się na takie coś niezmiernie.
    Gdyby nie bagno Gieni, nigdy bym nie pomyślał że tak duży jest odsetek ludzi bez honoru i poczucia własnej godności :(
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca się z tym zgodzę. Ale to nic nowego.

      Usuń
  3. Hybryda nieźle zabalowała....muszę ją zapytać co ona spożywa, po stanie jej umysłu wnoszę iż towar jest mocny i przesycony procętami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytając to ma wrażenie ze ta hybryda ,to jeszcze gorsze niz Larwa !!
    Ja pamietam jak wysyłała wszystkim na skrzynki tę wiadomośc ,jak ostrzegałą ,jak groziła sądem . U siebie to zabraniała pisac o forum Larwy ,w gnieździe czy monte to wyzywał ja ods pedofila -tak Larwa ,tak ,wiemy ,że to czytasz ,ale taka prawda :)
    A teraz włazi ci w tyłek ,bo nie ma gdzie siedzieć .
    Hybryda w tamtym roku umierała na raka ,wszyscy naiwnie do niej dzwonili ,a ta narypana nawet słowa nie umiala powiedziec .A teraz ci wsztscy między innymi Ramka ,odwróciła sie od nich ,oczerniając .I ona mówi o przyzwoitości ,kurde !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy Internauta9 kwietnia 2013 15:21

    Norbuś postem o seksie zasłużył na kostkę cukru i pogłaskanie po głowie:))) W nagrodę kupmy mu bilet kolejowy i wyślijmy go do indjanówf:))) Może uda mu się skoczyć na jakąś indjanke z szafy a potem wspólnie zjedzą szynkę belgijską ala kontabasista:)))

    A co do Hybrydy to mam wrażenie że niedługo Brata będzie widzieć wszędzie. Niedługo dojdzie do strasznego odkrycia że........ ona sama to Brat!!!!! Bujtaaa się:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. > "Może uda mu się skoczyć na jakąś indjanke z szafy..."

      Prędzej na świnię w kokardzie.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      (Nie... To raczej nie ja...)

      Usuń
  6. Dominiku -Gdyby nie bagno Gieni, nigdy bym nie pomyślał że tak duży jest odsetek ludzi bez honoru i poczucia własnej godności :(

    Ja tam wracalam 3 razy ,ale ostatnio poczułam zmęczenie tym forum .W październiku wywaliła mnie za nic ,to znaczy wypisywała mi na PW Twoje emaile z Smokiem ,ja ,zreszta Ty wiesz ,pisałam Ci ,powiedziałam ,ze nie chce sie w to mieszac ,bo mnie to nie interesuje ,dalej juz ,a uzbierało sie tego PW ,nie czytałam ,nie odpisywałam ,za to dostałam bana ,za to ,że nie stanełam po jej stronie ...
    Ale ja tak naprawde nic z tego nie rozumiem ..Wszyscy-wszystkim skaczą do oczu ,tylko po co ...Zamiast sie bawic ,po całym dniu siedzenia w pracy ,się bawić ...
    Ale tak naprawde chciałabym aby to wszystko się skończyło a ludzie poczuli zmęczenie i przestali i zrozumieli ,ze nie tędy droga ...
    No cóz pomarzyć zawsze można :):):)
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dori - ja sam też wracałem tam 2 razy. Pierwszym aby spróbować terapii szokowej (11.09.2011 ale szybko wróciła do swego procederu), a drugim aby na PW i GG wejść z nią w głębszą komitywę i sprawdzić czy można jej pomóc z jej problemami emocjonalnymi, a jednocześnie stworzyć tam fajne miejsce spotkań i dyskusji. Byłaś w tym czasie na Forum więc widziałaś to, jak przez pół roku udało mi się otrzymać ją na smyczy bez banów, zadym, Kari, , Norbusia czy tych wszystkich wazeliniarzy którzy jej codziennie wchodzą od tyłu
      Dziś wiem że jeśli jest ktoś z gruntu fałszywy i podstępny, to jest to Gienia zwana Laurą i przed tym chciałbym ostrzec jak najwięcej jej potencjalnych ofiar.
      Dominik.

      Usuń
    2. A ja byłam na Elfach raz, po 2 tygodniach chciałam wiać, gdzie pieprz rośnie. Te ciągłe żale i pretensje do tych zbanowanych, co potworzyli inne fora i ja nowa która ni cholery nie wiedziała o co kaman miałam dość, to ciągłe myślenie i pisanie tak jak królowa grajdoła sobie życzy, manipulacja biedną Kari, to wszystko powodowało obraz forum dla ludzi specjalnej troski. W chwili gdy miałam już opuścić to chore forum zjawiła się fajna grupa osób z którą miło się pisało, potem przyszedł Braciszek i zaczynało się dziać inaczej, milej, właściwie normalniej, choć trzeba było się pilnować aby swoją wypowiedzią nie narazić się królowej Gieni, z czasem Braciszek przejął stery i nie dopuszczał do szaleństw Gieniuchny, no ale przyszedł też taki czas, gdy nie wytrzymałam i napisałam co myślę o Gience i to była kropka nad "i", teraz wołami mnie tam nie zaciągną, ale fajnie, że powstał Blog w którym mogę przeczytać o szaleństwach Gieniuchny, a Blog faktycznie, stał się swoistym ostrzeżeniem w sieci przed Gieniuchnowym elfim forum i przed samą Gieniuchną. Tak trzymaj Braciszku.
      Co do hybci, to jak to mówią na złodzieju czapka gore i tym tematem o którym dzisiaj mowa w Blogu, pokazała, że tęskni za tym, aby coś się działo, chcąc od siebie odsunąć podejrzenia iż to nie ona jest subtelną, chce się bardziej podlizać Gience, chce zamieszać i nakarmić głodną królową, wywołując kontrowersyjny temat, przy czym pokazała swoją daleko posuniętą głupotę, chyba już nieuleczalną.

      Viki

      Usuń
  7. Pozdrawiam wiosennie
    to ja Ramka "znana pod wieloma nickami"(raptem trzema:) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Rami ;))
      Już myślałem że się obraziłaś.. O_O
      Za oknem widzę śnieg, więc pozdrawiam .. cieplutko.
      Dominik.

      Usuń
  8. Wszyscy macie aspiracje być inteligentnymi osobami. A gdzie mądrość? Jak długo można się grzebać i taplać w takim gównie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie pisała "Anonimowy". Bendys.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawne... czytam i śmieję się do rozpuku!!! Tam łasz, tu fałsz. Nazywacie Forum Elfów Bagnem - oki, ale żeby się jarać każdym niemal postem stamtąd i budować, istniejącą czy nie, legendę do wszystkiego?! Zadziwiające, jak daleko niektórzy się mogą posunąć, żeby tylko zadość uczynić swej paranoi! Aż tak bardzo Ci Bracie Dominiku Laura dopiekła, żeś się zapamiętał w swej żałości? Inteligentny z Ciebie gość i to bardzo - warto trawić czas na kultywowaniu nienawiści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz .. Anonimowy - rzecz nie w nienawiści, ale w wykorzenieniu zła które już przysporzyło wielu ludziom tyle przykrości i łez (!), że najwyraźniej za mało wiesz o tym, aby to sobie wyobrazić.
      Dlatego WARTO !
      Efekty są już widoczne gołym okiem, nie licząc bezcennych doświadczeń socjologicznych ;)
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.