piątek, 19 kwietnia 2013

Jak Majestat Anda zbrukany został ..



Cześć..







Ostatnio na Bagnie jak też podobno i na tajnych Moczarach And dalej znosił jaja jak arbuzy, tyle że tym razem Majestat jego ucierpiał szpetnie, bowiem znienacka jakiś (jak go określił And) - Osobnik Upośledzony Umysłowo (czytaj IDIOTA), zresztą Mąż nijaki.. (tfu) Niejakiej Toli .. zbanował był Anda  DOŻYWOTNIO, za tajną współpracę Anda z wrażym autorem zakazanego Bloga zwanym Bratem!
A tak nam się Andrzeju dobrze współpraca układała!
Skąd biedny Osobnik – zresztą Mąż Niejakiej Toli miał wiedzieć że Majestat Anda na Bagnach a i Moczarach (ostatnio), jest NIETYKALNY.
Obowiązkiem Jego, czyli Osobnika zwanego przez Anda IDIOTĄ, zanim zaczął dłubać w bagiennych trzewiach – było wiedzieć że And jest od niedawna pod pieczą Norbusia z którym spotykają się w Krakowie w celu wspólnego spożywania alkoholu:

To Norbusiowi pijącemu dotychczas samotnie – spodobało się bardzo. 


A biedna Tola Wazelina - przeprasza, tłumaczy:
- ale nie o to przecież Andowi chodzi, zwłaszcza że on wie jak doszło do tego jego zbanowania.
Najlepiej w to wrobić Brata (Elfik stworzenie głupie to uwierzy) – więc And robi groźna minę (niech Elfiki widzą że maja Wodza) i wali:

Panie Andzie .... „zrozumiano” to Ty możesz Norbusiowi  pisać, bo on nawykły, a ja to Ci napisze tak żeby w Twojej głowie ...”zrozumiano”!
Nie masz się co pultać, bo w te Twoje kretyńskie teorie z udziałem Brata w zbanowaniu Ciebie uwierzyć mogą tylko najgłupsze Elfiki.
Portal „Kim jest Laura” informuje że:
Ale to nie do końca tak!

Jakbyś miał Andzie odrobinę wiedzy na poziomie gimnazjalnym to byś wiedział że:

- nie ma takiej opcji, aby dwóch internautów mogło mieć TEN SAM adres IP jeśli korzystają z usługi różnych dostawców Internetu !
(a że mamy różnych i masowych dostawców internetu to nie tajemnica)
Na szczęście masz mnie i ja Ci to wytłumaczę, powoli .. tak żebyś załapał, a że Naszego Bloga czytasz systematycznie, to będziesz mi winien wdzięczność za naukę:
Powiadają że na starość ludzie dziecinnieją i jesteś Andzie tego wzorcowym przykładem.,

Przyszło Ci Andzie1951 bowiem do głowy, że aby mnie skompromitować - zalogujesz się na bagiennym Czatboxie pod Nickiem Brat Królowej i będziesz wypisywał brednie udając mnie, a ogłupiałe Elfiki na czele z Twoim ulubionym Smoczusiem-Kapusiem .. łykną to jak pelikany.
Złożyłem przedwczoraj oficjalne dementi na tym Blogu, jakobym z tą gówniarską głupotą miał cokolwiek wspólnego:

Dziś wiemy już że to głupota -Twoja własna:
 
Nie przewidziałeś jednak czujności (jak to Ty określasz).. IDIOTY i ten Twój IDIOTA (czyli Mąż nijakiej Toli - jak ją nazwałeś), stwierdził  że adres IP tego Twojego Brata Królowej jest identyczny z adresem nijakiego Anda, więc zgodnie z bagiennym prawem – tego Anda ... ZBANOWAŁ DOŻYWOTNIO !!!

No i tu Majestat Anda 1951 został .. zbrukany.
Biedna Tola/Wazelina – wpoili jej że wróg czuwa a tu teraz ją za  ... Brata biorą!.
Ale And pozostaje nieugięty (to jego numer stary i ograny, ale Elfiki się zmieniają jak w kalejdoskopie więc te nowe nie znają tego numeru) i po raz siedemnasty (albo cos koło tego!) ...ŻEGNA SIE Z BAGNEM :
Zwróćcie uwagę (bo przerażone osieroceniem Elfiki tego nie widzą), że And podśpiewuje sobie: http://www.youtube.com/watch?v=pNHklqN95WA

Strach blady i rozpacz pada na Bagno, a Gienia ryczy: „And wracaj, już będziesz rządził jak wrócisz – ja tylko tak żartowałam że nikomu nie pomożesz, bo głodna akurat byłam...” 
 
A Norbuś cały zapłakany ryczy... „ to z kim ja teraz będę pił piwo w Krakowie ? pojadę do Krakowa pod Wawel i ze Smokiem się chyba napiję’:

„tylko czy Smok będzie chciał stawiać.. jak Andrzej ??”

A Gienia  / Laura wymyśla fortel –  
OGŁASZA ŻE WŁAŚNIE SĄ JEJ URODZINY.

Jak Bagno Bagnem Gienia urodziny uroczyście obchodziła 1 sierpnia .. a tu nagle 18 kwietnia!



Tak / tak – to ta sama Alicja która była powszechnie lubiana na Forum Gieni wtedy kiedy to jeszcze przypominało forum.
Niestety Alicja była lubiana znacznie bardziej od Gieni, 
a Gad zazdrosny okrutnie !!!
Jak podle Gienia ja potraktowała i jakie plugawe kłamstwa wypisywała na Jej temat bez żadnego powodu – można nieco znaleźć tutaj:

Wielu z Was Elfiki czeka to samo!
A że robi z Was kretynów jak chodzi o te ...”urodziny” to potwierdzi Wam wielu , jednak przynajmniej Moderatorowi Globalnemu i Księciu to przecież uwierzycie.. nieprawdaż?

A And nieubłagany.
Tymczasem Brat na Blogu pisze:
- i zgłasza się pierwszy chętny do zakładu o JEDEN TYSIĄC EURO a jest to ... And1951!
Składki jednak przelać nie chce, bo desperowana Gienia stawia sprawę jasno : „Albo wracasz albo .. CBA..”
And nie  ukrywa że jest byłym kryminalistą, więc ma pewnie sporo za uszami:

Noo.. na takie dictum – recepty nie zna i zgodnie z moim przewidywaniem podkula ogon i ... wraca na bagna..
A nie mówiłem..

Gołym okiem widać że Gieni się pogarsza i to co tam się dzieje, tego ludzki rozum nie ogarnie a cóż dopiero elfi!
Teraz Tola ma być Bratem.. ale nie..
Wyszła Gieńka i mówi:
- słuchajcie, odkryłam prawdę – Tola nie jest bratem bo ja mam tylko jednego Brata ale to nie Tola. A Tola to jest Niejaka żona tego Osobnika co to go  And testował wczoraj a testy są tu jakby ktoś nie wierzył:


Wcześniej już drogą organoleptyczną And1951 ustalił że:

 Jakoś nie mogą tej Rodziny skompletować..
Na każdym normalnym Forum Dyskusyjnym, ludzie sobie dyskutują, spierają się, wymieniają argumentami, przekonują siebie do własnych racji, a ci na Bagnie  i na Moczarach – walczą!!

Oni tam jakąś niespotykaną nigdzie w sieci paranoję mają!



Nawiasem mówiąc Bagno Gieni to doskonały tester inteligencji. Ci z wyższym współczynnikiem IQ dość szybko „łapią” na czym polega ta paranoja, natomiast ci o .. „słabszej głowie” jakby – dziarsko starają się walczyć ze wspólnym wrogiem jak nie przymierzając szwadron moherowych beretów z TVN-em.

Nic tak nie jednoczy prostych umysłów, jak „wspólny wróg!”

Czuj Duch .. Elfiku!






I jeszcze jedna uwaga dla niezorientowanych - jestem absolutnym przeciwnikiem publikowania gdziekolwiek PRYWATNEJ korespondencji, jednakże ci których korespondencję niekiedy publikuję - zwolnili mnie  z tej tajemnicy wiele miesięcy temu.



Wasz Brat Dominik











       >mój mail<

21 komentarzy:

  1. Oni się boją już własnego cienia, bo porannakawa to też Brat i zagrozili nowej userce banicją ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zacznę !
    Ponieważ nie byłeś łaskaw odpowiedzieć na dwa moje pytania, które zamieściłem w tamtym wątku (rozumiem Twój blog, Twoja cenzura), pozwolę sobie zadać, w tym watku, tylko jedno.
    Dominiku, skoro nawet ja, przygłup interenetowy, zrozumiałem, że Laura, "świecąc" na czerwono i mając funkcję administratora nie jest administratorką, tylko perfidnie się pod tę funcje podszywa, łamiąc prawo, to kim byłeś Ty na Elach, jak także " świeciłeś" na czerwono i miałeś funcję administratora?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And - odpowiem Ci na Blogu w najbliższym terminie, bo to zbyt poważne sprawy aby utonęły pośród wielu komentarzy. Rzecz dotyczy łamania prawa przez osobę podszywająca się pod Administratora danych osobowych na jej bagiennym Forum, które jest zakałą wolnego Internetu!
      Również dlatego na Blogu, że Twoja ignorancja w temacie a łamanie prawa przez Gienię zwaną Laurą - wymaga zgłębienia tematu gruntownie.

      Administrator Bloga - Dominik

      Usuń
  3. To and sam sobie nieświadomie zgotował los banity...hahahahahaha Mąż Toli skojarzył ip z czatu z ip anda i dał mu kopa...ale jaja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mylisz się Brat. Na "nowych Elfach" nie zamiesciłem nicka: Brat Królowej.
    Istotnie, dwa razy napisałem na czcie jako: Brat Królowej, ale na "starych Elfach".
    Dziwię się, że uszło to Twojej uwadze.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie napisałem czy rżnąłeś Głupa udając mnie, ku oburzeniu na Brata gawiedzi bagiennej - na Starym Bagnie czy na Nowych Tajnych Moczarach !
      Tego typu gówniarstwo mnie nie kręci od czasu podstawówki.

      Dominik.

      Usuń
  5. Serdecznie przepraszam dzisiejszych komentatorów za opóźnioną publikacją Ich komentarzy, spowodowaną koniecznością nieprzewidzianego mojego wyjazdu z biura, a jednocześnie włączoną moderacją za sprawą bluzgającego tu wulgarnie Anda1951 (!).
    Nie mogę jednak pozwolić aby nawet And1951, zmieniał Nasz Blog na podobieństwo Bagna Gieni.
    Pozdrawiam wiosennie.., ;))
    Dominik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może byś zamieścił moje wulgarne i bluzgające posty ?

      Niech czytający Twojego bloga zaznajomią się z tym " chamem" andem1951.
      Odpowiadam za swoje "pisanie".
      Zarzucasz Laurze, że banuje ludzi za chamstwo, Ty natomiast cenzurujesz to, co Ci nie odpowiada, twierdząc, że and1951 się nachlał.
      Znasz mnie? Piłeś ze mną ?
      and1951

      Usuń
    2. KOŃCZ WAŚĆ - WSTYDU SOBIE OSZCZĘDŹ !
      Nie piłem z Tobą, ale wszyscy widzieli co wyczyniałeś jeszcze za mojej obecności na bagnie, kiedy się nachlałeś! mam sporo skanów z opinii przyzwoitych Userów po tych ekscesach - mam je opublikować? Po co ?
      Na Naszym Blogu wulgaryzmów nie będzie. Również Twoich - masz moje słowo!
      Staram się zachować resztki życzliwości dla Ciebie, bo podobnie jak Viki miałem kiedyś do Ciebie wiele szacunku i to nie ja się zmieniłem ale TY !
      Zachowujesz się jakbyś chciał się do reszty skompromitować, jakbyś bardzo z siebie zadowolony - podcinał wirtualną gałąź na której siedzisz.
      Ogarnij się - facet jesteś i to niegłupi!
      D.

      Usuń
  6. And, duży chłopak jesteś, ale bawisz się wciąż w piaskownicy, bo wczoraj na elfach, moczarach, bagnach trzasnąłeś drzwiami a dziś zakładasz wątek o blogu Brata i się
    łasisz jak pies do innych, aby Cię poparli, a tu zaledwie Danuśka 50 się odezwała.
    A wiesz dlaczego ludzie nie podjęli tematu? Boją się Twojej idolki krokodyla, że wylecą
    eksmitowani na bruk i zasznurowali sobie buzie.
    Na innych forach można dyskutować i nikt nie jest dożywotnio wywalany, bo nie stoi murem
    za adminem i dobrze wiesz, bo piszesz w innych miejscach i chyba nie znasz na innych forach takiego faszyzmu, takiej bezczelności i odwracanie kota ogonem, jak stosuje Twój umiłowany gad i dziwię się Tobie, że żyć bez niej nie możesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. And a jak skomentujesz perfidne kłamstwa Laury na temat swoich urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cba.pl? Czyżby szykowała się kolejna przeprowadzka forum? Laura nie radzi sobie z panelem administracyjnym 4umer.pl... więc...
    Ten blog jest jak kryminał, wciąga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzenie po bagnach też .. wciąga.. hehe.
      D.

      Usuń
    2. Ja tam nie wiem, bo bagna widziałam tylko z daleka. I napewno tak zostanie.

      Usuń
  9. Andrzej popatrz na swoją panią-wampira internetowego co wyprawia na bagnie. Jakoś ci to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie we wszystkim jej pomagasz i przyklaskujesz,a tutaj włazisz z buciorami i jeszcze masz pretensje.
    Od wczoraj tułasz się po "wrogich" forach, próbujesz się "wybieli", z marnym skutkiem zresztą i udajesz, że wszystko jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brat, nikt chyba nie doczekał się tylu wcieleń co Ty. Każdy chyba kogo znam posadzono był już o bycie Bratem lub wysłannikiem Brata.

    OdpowiedzUsuń
  11. No Fanta, ty chyba nie wiesz ilu z bagna poleciało bo byli uważani za Gonza...hahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. And Jeuita ,wstyd takie tanie piwo stawiać za 12 zeta jak na biznesmena i to pewno z wkładką !
    Śmiech na sali taki z Ciebie biznesmen jak z kozi dupy trąbka.haha
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
  13. Osiągnąłeś Bracie Dominiku, w uświadomianiu Elfikom - kim jest bagnisko Laury? - Wielką Rzecz!!!
    Co do Anda? Dziad bez kręgosłupa. Upodla się do poziomu Norbusa. Przykre ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. To w końcu kto zbanował Anda? Mąż Toli, mąz Geni, czy sama Genia?

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest poza sporem:
    And wyraźnie poinformował opinię bagienną, iż tego obrzydliwego czynu dokonał mąż niejakiej Toli, zwany przez niego IDIOTĄ!
    D.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.