czwartek, 13 grudnia 2012

Trzynastego o Trzynastce..



Witajcie trzynastego..













Zważywszy że dzisiaj jest TRZYNASTY to pomyślałem że warto porozmawiać o ..Trzynastce – Celince – ostatnim Adminie Forum Elfów który był zainteresowany, aby Kraina Elfów była przyjazna, a Userzy dobrze się tam bawili i chętnie do niej wracali!



Nie było w Krainie Elfów Admina który w tak krótkim okresie czasu zrobił by tak wiele dobrego dla Forum Elfów.

Ale zwariować się przecież nie mogła pozwolić!




Wczoraj w komentarzach do tego Blogu, jakiś Gość który nie bardzo wiadomo kim u Laury jest (przyjmijmy że pokojówką), bo zmienia sukienki kilka razy dziennie – napisał tak:




Celinka wprawdzie odpowiedziała jasno na takie dictum Gościa z Bagien:




- jednak uznałem, że jako ktoś kto był świadkiem wszelkich zdarzeń związanych z powołaniem i odwołaniem Celinki z funkcji Admina Forum Elfów – powinienem to raz i jednoznacznie przedstawić, jak wszystko inne skrywane przez Laurę - co ujawniam i będe ujawniał.


Celinka była zaledwie od miesiąca na Forum Elfów, kiedy zwróciłem się do niej z propozycją objęcia funkcji Moderatora Globalnego, na co przystała.

A było to na początku października, tj w okresie kiedy spokój na Elfach i przyjazna , sympatyczna atmosfera – stawały się już dla Królowej Larwy (jak nazywa ją jej pupilka Kapuś) – nie do zniesienia i gorączkowo kombinowała jakby się tego Brata pozbyć z Forum.



Postanowiłem jej życie ułatwić i 15-tego października zdecydowałem o odejściu z Forum, ponieważ  zapanowanie nad głupotą Królowej stawało się niemożliwe:





Przedtem wielokrotnie apelowałem do Laury o przyjazne podejście jej do Userów, co okazało się bezskuteczne.







Ja odszedłem, a będąca zaledwie od 2 tygodni Modem Celinka została ku zaskoczeniu Anda powołana na Admina.




Celinka złożyła zwyczajową deklarację:





- i wzięła się do mrówczej roboty dla Laury:



Laura zaś pocieszała Anda, że Trzynastka to tylko na chwilę, do czarnej roboty:





And odetchnął, a na otarcie łez został Adwokatem Laury z Kancelarią, którą mu na poczekaniu wymyśliła:






Że z Anda adwokat jak z koziej rzyci .. waltornia, to widać na każdym kroku po nieznajomości podstaw prawa, tak cywilnego jak karnego, ale ważne że Laurka ma .. hehe - adwokata!



Laura jak zwykle skorzystała z okazji żeby wrzucić wciąż nie istniejącego męża i koleżanki.  
O niemowlęciu co jej kwili przy piersi - nie pisała:







Osobiście nigdy nie spotkałem drugiej HIPOKRYTKI tak załganej !



Niestety pojawił się problem, bo Forum a zwłaszcza Kadra Forum, bardzo źle przyjęła odejście Brata z Funkcji Admina, co odbiło się echem tak na Forum, jak w PW i w dziesiątkach maili do mnie.

Trzynastka nie znała jeszcze realiów Forum Elfów na tyle ale przyłączyła się do wątku z którego Laura ledwo nadążała wywalać posty do kosza, a And.. w kosmos!





Chcąc nie chcąc Laura musiała ogłosić taka decyzję:







Celinki, mimo że była już Adminem, ten powrót Brata na funkcję Admina jakoś nie zmartwił:





Napisała nawet do mnie maila (którego treści nie opublikuję), ale mogę opublikować mojego maila z odpowiedzią do Niej:





Laura miała z Bratem spory kłopot i tu z pomocą przyszedł Laurze And (wykorzystując Konfidentkę – Smoczycę), który niezależnie czy Adminem był Brat, czy Trzynastka – i tak cierpiał mocno z braku blichtru na Jego Majestacie.


Byłoby poniżej mojej godności, abym z taką trójką gnoi miał się wdawać w dysputy! (TAK/TAK PRAWNIKU od siedmiu boleści!).


Napisałem wyraźnie że nie jestem zainteresowany dalszym pełnieniem funkcji Admina, po czym doprowadziłem do zbanowania mnie w zaplanowanym dniu i czasie, (poszło w kosmos wysłane pod osłona nocy przez Anda).

Na tym moja rola się skończyła.




Ale wątek dotyczy Celinki czyli Trzynastki, więc warto dodać że dalsza Jej współpraca z Laura układała się coraz gorzej i wiedziałem że to kwestia czasu - napisałem nawet gdzieś na Blogu że "Ona przez to musi sama przejść". Wiedziałem że to Osoba Rozumna, więc nie mogło to potrwać długo.





 Jak wyglądała ta „dalsza współpraca” niech zaświadczą PW Trzynastki do Laury, które Celinka zgodziła się opublikować:






===============================================



A dzisiaj?? Jak to na bagnie! 




Współczujemy Wam Elfiki!



Wasz Brat Dominik













16 komentarzy:

  1. Bracie !
    Dominiku !
    Laura, w dowód mojego wyjątkowego sk....stwa, obiecała mi zrobić prezent pod choinkę, w wysokości 100 euro ! Po namyśle, stwierdziłem, że dobrze by było, aby za 5 euro ( bo więcej nie jest warte) kupiła mi Twój blog, a pozostałe 95 euro wpłaciła na moje konto.
    Jestem jednak otwarty na negocjacje, co do ceny. Wszak mam 100 euro do dyspozycji.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzejku, Brat się nie sprzeda tak jak Ty to robisz na elfach:) Zrozum, nie każdy zrobi z siebie takie pośmiewisko jak Ty robisz. Zobacz co Ty robisz, zobacz jaką radochę robisz ludziom wypisują takie pierdoły. Urlop na Ciebie źle podziałał? Myślisz, że jak się podpisujesz imieniem i nazwiskiem, podajesz swój nr telefonu i chwalisz się ile to Ty pieniędzy nie masz i nie wysłałeś komuś to jesteś fajny ? Myślisz, że komuś imponujesz tym ?
      And, opamiętaj się bo nie wiem czy na starość Ci już wali na głowę (bez obrazy), czy naprawdę tak Cię Laura zniszczyła. Kiedyś szło z Tobą porozmawiać, pisałeś niezłe riposty a teraz? Teraz mi Ciebie żal, bo na siłę próbujesz pokazać jaki to Ty nie jesteś twardy i piękny i bogaty. Przemyśl to lepiej i zacznij być takim Andrzejem, jakim byłeś jeszcze kilka miesięcy temu.

      Usuń
    2. Każdy następny offtop tego trolla pójdzie w kosmos!
      D.

      Usuń
    3. A po co do kosmosu wyrzucać? Szkoda, taka fajna komedia wychodzi:) Fajnie jest poczytać takie dywagacje i robienie z siebie pośmiewiska i to już za sto euro:)
      Ja bym pozostawił bracie te wpisy bo one świadczą tylko o tym, że blog właśnie odnosi swój zamierzony skutek.

      Usuń
    4. Może masz i rację.. ;))
      Jak ktoś chce robić darmowo za klauna, to czasem nawet warto w cyrku posiedzieć i pośmiać się.
      Jednego TU wszakże nie będzie - OBRAŻANIA KOGOKOLWIEK!
      A że Blog odnosi zamierzony cel, to widać i na bagnach i po frekwencji tutaj!
      Dominik.

      Usuń
    5. Tak,a teraz And podał do publicznej wiadomości że forum jest jego,a Laura tylko mu usługuje :))))
      Robi z siebie pośmiewisko i udowadnia jakim kretynem i idiotą jest naprawdę.Myśli że każda dziewczyna z forum na niego leci,wychwala się pod niebiosa jaki to on jest dobry w łóżku,feeeee ohyda.Dorosły człowiek a robi z siebie debila.
      Ogłoszenie o kupnie bloga umieścił na forum,chyba po to zeby zobaczyc kto w jaki sposób sie wypowie czyli przeprowadzi badanie kto jest złym,a kto dobrym elfikiem :))))

      Usuń
    6. Ale fajnie jest tak sobie poczytać wpisy i widzieć jak tutaj jego ani innych adminów z forum władza nie sięga:) Krzyczeć mogą i krzyczą ale już przycisku z napisem BAN wcisnąć nie mogą i to im żal tyłek ściska więc mogą tylko krzyczeć:)



      Usuń
    7. No Larwa ceni takich skurwieli jak ty, ale naciesz się tym dowodem sympatii, jakim obdaruję ciebie pod choinkę, twoja pryncypałka, wszak to długo nie potrwa.
      W styczniu, a najdalej w lutym będzie ciebie miała serdecznie dość, tak jak teraz już wszyscy na forum mamy ciebie po dziurki w nosie. Larwa zobaczy że nie da się rządzić pustym forum, a żreć musi i zeżre ciebie bo tylko ty i reszta vipów tam zostaniecie. Postępuj tak dalej, a po "pożarciu", przez królową, nie chodź i nie odgrywaj się na niej tak jak to robisz za każdym razem, gdy ma ciebie dość i wywala ciebie z admina. Andrzeju, jesteś małym obślizgłym człowieczkiem bez ambicji.

      V.


      Usuń
    8. Przeterminowane ogiery nie są aż tyle warte, jezusisto. Góra 17,5 i nie w Euro.
      A kto, jak kto, ale krokodyl zna Twoją wartość, prawie tak dobrze, jak VIP. ;)

      Usuń
  2. Celinka to bardzo miła dziewczyna,jedna z tych które najbardziej polubiłam na forum.
    Celinko,tutaj również chcę życzyć Tobie w dniu urodzin zdrowia,miłości i spełnienia marzeń.Zdrówka także dla całej Twojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Celinka bardzo szybko pojęła czym elfy pachną. Zajęło jej to miesiąc, góra dwa.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, Bracie rzetelnie, prawdziwie i szczerze, tak to wyglądało jak napisałeś. To chyba najlepszy prezent na dziś :) PRAWDA :)

    Śliweczko dziękuję.
    Całusku masz całusa ode mnie:*
    13 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani, co tam na elfikach, bo ciemność widzę - Rey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic ciekawego kochana Rey, wszystko toczy się znajomym nam stylem. Coś mi się widzi, że Fantazja na wylocie i Cogito13 znów się zarejestrował i dowalił Andrzejowi, hehe.
      Rey, choć na montecristo do Nas. Cisza, spokój , jednym słowem sielanka.

      Całusek.

      Usuń
    2. Rey choć nie daj się prosić, spokojnie, fajnie cichutko :)
      13

      Usuń
  6. Najlepszy vip w tej chwili na elfach to mordevski nromalny typ a nie hipokryzja wszedzie

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.