czwartek, 27 grudnia 2012

Siostrunia Laury..



Witajcie po Świętach!

To znowu ja – Wasz Brat Dominik ... pamiętacie mnie jeszcze?

Stąd nadaję:






Żyjecie?

Święta mam nadzieję udane, ale... KOŃCA ŚWIATA ... nie było.

 
Niestety końca głupoty, obłudy czy hipokryzji - też nie wiedać!
Niezawodny Fazi napisał parę dni temu w komentarzu na Naszym Blogu:


Uderz w stół, a w samym apogeum Bożego Narodzenia zareagowała ... Hybryda:

 Skoro przywołałaś mnie Hybrydo do tablicy, to (z upływem Świąt), odpowiadam Ci:

- wiem że na tzw. Forum Gonza są (w przeważającej większości) również ludzie trzeźwo myślący. Niektórych szczerze lubię za poczucie humoru i zbliżoną do mojej pasję. To, dlaczego  tam się nijak nie udzielam, zrozumieją moim zdaniem, kiedy doczytają ten (i następne) wątki tego Bloga do końca.
- na Naszym Blogu jest (brutalnie czasem) ujawniana prawda i ta oczywista i ta skrywana, za co ręczę moim słowem! O ile przy tej ilości informacji do zweryfikowania nie można wykluczyć, że gdzies może pojawić się drobne przekłamanie, to odnośnie Twojej Osoby Hybrydo, znajdziesz w tym wątku szczerą PRAWDĘ ! 

OSOBIŚCIE ZA TO RĘCZĘ I ZWERYFIKOWAŁEM TO NA 1000 %
W kwestii  "sprostowania" - mogę tylko zeznać co jest mi wiadomo - niczego nie zatajając:
 
Końca Świata nie było, ale jak zajrzycie na bagnisko, to nie uwierzycie - bowiem to co tam zobaczycie -  to wygląda na Koniec Świata (jakby powiedział niezapomniany Ryszard Popiołek):



Królowa Szamba - odkryła Siostrunię Bliźniaczkę, 
która nazywa .. Krokodylem.

Powitania tam ostatnio niby znajome:




A przecież to nie Królowa Szamba (jak ją nazywa Smoczuś) – tym razem wita swoje Elfiki!

To może nazajutrz się wyjaśni?




Albo następnego dnia?




Ech przypominają się stare dobre czasy Laury, kiedy Elfiki ją wielbiły jak Prawdziwą Królową, a jedynym utrapieniem Królowej była ta "PRZEBRZYDŁA HYBRYDA".



Ta "Przebrzydła Hybryda" jednak przeszła odmianę i już nie wywiesza takich bannerów:




Już nie pisze Elfikom takich komunikatów:




Chcecie wiedzieć kto był inspiracją ostatniego pogromu który Was Elfiki.. zdziesiątkował?



Tak... starszym Elfom w głowie może się nie pomieścić, ale :


Wasza Królowa zwana przez Hybrydę „Krokodylicą” chodzi teraz na pasku HYBRYDY i ROBI ... CO HYBRYDA KAŻE!


No - czy to nie jest koniec Świata ?

 

Laura pozyskała osobistego ochroniarza i prawnika (poprzednicy sie nie sprawdzili!), w osobie ... HYBRYDY !!




Naszego Bloga nie lubi ta Hybryda okrutnie:



A kiedy Krokodylica (jak nazywa ją Subtelna), napisała że rezygnuje z Forum:




- ruszyła Subtelna-Hybryda natychmiast RATOWAĆ Adminkę Elfów, wydając jej stosowne dyspozycje co do banowania niepokornych!


 
I zapowiedziała Hybryda, że osobiście dopilnuje aby Laurze wybić z głowy pomysły o rezygnacji z dalszego hodowania Elfików w Swej Krainie :




Nawet Asia , Świeżynka na bagnach, rozumie że ta Subtelna (Hybryda), jest wrogo nastawiona do Elfów, a przyjaźnie do Laurki którą nazywa Krokodylem:




Asia ma prawo nie wiedzieć kto to Hybryda, jednak Stare Elfy wiedzą że jak Krokodylica-Laura z Subtelną-Hybrydą (!) miód sobie spijają z ustów swoich korali,  to musi to się źle skończyć.


No... może nie do końca jest to miód, ale kolor ma zbliżony!



Krokodylica: „KOCHAM CIĘ HYBCIU!”



Hybcia: „oj niegodnam ja, niegodnam,
...kwiaty to dla Ciebie Krokodylku Ty mój kochany”




No i Smoczusiowi – Kapusiowi urosła poważna konkurentka która postanowiła do zaszczytów u Gada dojść.. PO ELFICH TRUPACH (dosłownie !!!).



Smoczusiowi to chyba nie na rękę za bardzo:



Jakiś rok temu już próbowała Hybryda wleźć Laurce w odbyt, (w negocjacjach pośredniczyła Madzia) - ale wazeliny miała za mało.



Popatrzcie jaką to odmianę może przejść osoba 
w krótkim czasie:





Ponad rok temu odgrażała się Hybryda Krokodylicy (jak ją nazywa), że (cyt.):

 „jakbym stanęła z Tobą oko w oko to tylko plunęłabym Ci w twarz bo tylko na to zasługujesz”:




- a dzisiaj liże jej rowa z apetytem wyjadając to kakao:


Ponad rok temu pisała Laurze (cyt.):

„jak chcesz mnie zbanować to musisz zbanować wszystkich bo w ten sposób błądzisz i ośmieszasz się a przy tym krzywdzisz niewinnych ludzi”.


Jeszcze pół roku temu walczyła o godne traktowanie Userów na bagnie, a nawet dopingowała Laurę do bana dla samej siebie:





Ile dzisiaj zostało z tych obietnic Hybrydy?


Laura się wtedy wściekła i uroczyście oznajmiła wszystkim Elfom:





I tak to Laurka dotrzymała słowa, że dzisiaj Medah – Subtelna – Hybryda chodzi sobie legalnie po bagnach i szczuje nieposłuszne jej Elfy Krokodylem, a Gad choć stary, to zęby ma równie straszne jak podczas rzezi ubiegłorocznej o której pisałem:



Aleksy już wyczuł zagrożenie, ale to Elf stary i doświadczony:




Teraz Hybryda myśli że jest bardzo sprytna, bo podeszła Gada od zadniej strony i  że Gad się kupił, a nawet chodzi jak mu zagra i Laurka ją za to uwielbia:




Czy naprawdę Laurka się nawróciła?


 Azali nie napisano (Ew. Św. Matusza r.5):

„jeśli cię kto uderzy w prawy policzek, nadstaw mu i drugi!”

„Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują”;



Wiecie gdzie Wasza Pani ma tą Waszą .. Biblię i katolickie zasady ?

TAK - dokładnie tam, gdzie ją liże codziennie Subtelna Hybryda..

Ach.. jak wy Kapusie i inne Hybrydusie nie znacie Laurka..




To wy jesteście jej narzędziem na które można potem zwalić każdą głupotę, tak jak wy doprowadzacie Gada codziennie do orgazmu cierpliwie wylizując jej rowa z zawartości.


Za to wydaje wam się (jak niedawno jeszcze Andowi), że to wy kreujecie rzeczywistość na bagnach” ale to Krokodyl (jak go nazywa Subtelna Hybryda), daje Hybrydzie (jak przedtem Andowi) złudne poczucie władzy:


 
Czy teraz już wiecie Elfiki, kto był inspiratorem ostatniej rzezi na bagnie?



Trzeba czytać uważnie komentarze na Naszym Blogu – tu ludzie wszystko wiedzą, co się dzieje na Waszym bagnie, wcześniej niż Wy – Elfiki –)





Ja Wam to mówię:



Wasz Brat Dominik
















A jutro Wam opowiem jak Hybryda chcąc się przypodobać Laurze (bo innego racjonalnego powodu nie widzę), usiłowała zdyskredytować Nasz Blog w oczach jego czytelników, a nawet uniemożliwić jego funkcjonowanie.

36 komentarzy:

  1. Witaj Braciszku poświątecznie
    i Wy Bracia i Siostry :)

    Przeczytałam dzisiejszy odcinek i zabrakło mi słów,
    aby napisać co o tym myślę. O tym strasznym hybrydzim zakłamaniu i obłudzie jaka jej towarzyszy, jednocześnie "dziękując" jej za bana, jakim mnie obdarzyła.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelna od początku była podejrzana, ta jej wazelina aż mdliła. Zwłaszcza po tych zadymach i obrażaniu userów subtelna słodziła Laurze aż do przesady. Było wiadomo, że to ktoś kto już był na elfach i został zbanowany . Subtelna przedobrzyłaś, haha.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominiku ,naprawdę jestes pewnym ,że Subtelna to Hybryda ?!!?!?!?!?!!
    Matko moja kochana !!
    Brak mi słów ,naprawdę :((
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - to JEST Hybryda - orędowniczka PRAWDY i najlepszy ostatnio sojusznik Laury w gnębieniu Elfów!
      Zaręczyłem za to słowem, a nie zwykłem rzucać słowa na wiatr.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  4. I taka to jest "prawda" u Brata. I przez kogo poleci następny User? Przez Brata.
    Dziękuję za uwagę i swoim słowem zatwierdzam, że nie mam nic wspólnego z rzekomą Subtelną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co sie tłumaczysz?

      Usuń
    2. Twoje słowo Hybciu jest g...o warte,o czym większość z nas doskonale wie,
      więc to akurat,że jak piszesz "zatwierdzasz swoim słowem" nic nie znaczy,
      ewentualnie znaczy tyle,że jak masz to w zwyczaju, kłamiesz.
      Każdy kto umie czytać i myśleć,widzi też,że wojenka którą prowadzisz z Laurą,
      jest twoją prywatną wojenką,zalazła ci za skórę i pokazała gdzie twoje miejsce,wykorzystujesz forum Gonza i tego bloga do swoich celów,
      które nie mają nic wspólnego z ideą jaka przyświecała powstaniu tych miejsc.
      Jesteś przepełniona nienawiścią i chorą żądzą zemsty,posuniesz się do wszystkiego,więc mnie "Subtelna" wcale nie dziwi...

      Usuń
  5. I po co tak się podniecać? Nawet jeśli Hybryda jest Subtelną, to z pewnością nie zmieniła frontu. W takim przypadku możemy zastanawiać się, na ile zastosowana przez Nią metoda jest właściwa, ale tak samo możemy zastanawiać się nad metodami Jej poprzedników, bo większość z tych, którzy byli z Laurkiem za pan brat (nawet jeśli tylko udawali sprzymierzeńców Krokodyla) ma sporo brudu za uszami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież dopiero co Hybryda ZARĘCZYŁA WŁASNYM SŁOWEM, że NIE MA NIC WSPÓLNEGO z tą .. Subtelną, poza tym że bardzo się martwi, aby największej włazidupy Krokodyla na Elfach nie .. zbanowano, bo kto wtedy będzie gnębił co przytomniejszych Elfów :(((
      Dominik.

      Usuń
    2. Napisałem: "jeśli". Nie wiem jak jest w rzeczywistości, a tym bardziej nie widzę powodów by wystawiać na lincz Hybrydę.

      Usuń
    3. No, tak. trudno się taplać w bagnie i pozostać czystym. to byłoby nielogiczne, chociaż Kondratkowi W. prawie się udało. ;)
      A Brydzia gra swoją melodię, ja nie ukrywam i nie ukrywałem, że na smutną nutkę40 to idzie.
      Mnie bardziej ciekawi to, w co gra nasz Brat VIP. Bo Brydzia to sztampa, jest jedną z wielu uzależnionych i pogrążonych przez net. (Wybacz mi Iza)

      PS. Ja wiem, że to z braku skromności, ale chcę przypomnieć, że "bagienną" terminologię wprowadziłem ja, subtelnymi pociągnięciami smyczka.
      Bagno, krokodyl, Hołk...
      Że o terminie "forum tematów z dupy wyjętych" nie wspomnę!

      Usuń
  6. Zapomniałam dodać, że to najstarsza sztuczka elfowa aby kogoś pozbyć się z bagna.
    Każdy wie, że Laurek mnie nienawidzi więc to co zrobił Brat, poskutkuje z pewnością banem dla Subtelnej, brawo Bracie, czyń dalej to samo co wcześniej czyniłeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o czym ty Izka pierniczysz?
      Nikomu z nas subtelnej nie jest szkoda bo to wyjątkowa szuja i podły dupoliz.
      W czasie gdy większość starała się wytłumaczyć Lurze, że źle postępuje, zachowując się tak jak się zachowuje, subtelna podburza Laurę przeciwko tym ludziom, a nawet proponuje wyjście, że wszyscy, którzy się wypowiadają w tych wątkach (chodziło o dwa wątki, pożegnalny Laury i "mam dość")powinni byś zbanowani i od razu będzie spokój. No i Laura posłuchała zbanowała 10 osób.

      V.

      Usuń
  7. co mogę napisać? TYlko to chyba :):) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli subtelna to Hybryda
    to współczuje hybrydzie upadku
    jesli tak nie jest. no cóż. nie lubię ludzi, którzy w celu przypodobania sie szefowej podsuwają gadowi zdobycz.
    a jeśli subtelana jest kimś "dobrym" w sensie że ban na elfach to jedyny ratunek, to i tak bede omijać ją szerokim łukiem- za duże pokłady wazeliny, jeśli nawet w słusznym celu to wszystko
    Już jedna( Smoczuś) uzywa wazelinki dla szczytnych celów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brat robił to samo jeśli chodzi o szczegóły.

      Usuń
  9. Bracie mam pytanko ale tylko na emailu. Ale nie znam twojego emaila i nie mam jak zadac pytania :(. Oto moje asiara73@wp.pl-

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zrozumieliśmy się Bracie. Twój dzisiejszy temat powstał z powodu tego, co napisałam do Faziego. I szeroko gdzieś mam jakąś tam Subtelną lecz nie chcę aby mnie utożsamiano z jakimkolwiek nickiem na bagnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie każdy obchodzi święta KK więc miałam czas aby sobie poczytać i odpowiedzieć gdy zobaczyłam taką treść u Faziego. Pamiętaj, że oczerniając Subtelną, nie robisz mi krzywdy( a o to Ci chodzi) lecz dla tej Subtelnej. Może mam przypomnieć jak mnie zbanowano na bagnie?
      Właśnie podsuwając fałszywą treść, że niby coś tam ja napisałam u Gozna na temat Laurka. teraz Ty robisz to samo bo wiesz, że Laurek to łyknie i tym samym zbanuje kolejnego elfika. Przemyśl to co robisz.

      Usuń
    2. Haha, subtelna ma szanse zostać teraz modem, a nie bana zaliczyć. Zobacz jak daleko zaszedł smoczuś.
      Bierz sie do roboty subtelna, bo czas ucieka.
      Alicja

      Usuń
  11. Izabelo, ja Fazi najzwyczajniej zastanawiałem sie tylko co wyjdzie z polaczenia,(inaczej hybrydy)Laury i Suptelnej metoda tyłowłastwa, bo z połaczenia żubra i bydła domowego wychodzi żubron,zadałem tylko ''niewinne'' pytanie , jesli utrafiłem''niechcacy''w ukryta prawde to ''niezmiernie mi przykro'', uderz w stół , nożyce same sie odezwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie Fazi, każdy wie jaki mam nick więc użyłeś tego z premedytacją. A z resztą, róbta co chceta. Toniecie w bagnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama toniesz, a koła ratunkowego nie ma.

      Usuń
  13. Kto sieje wiatr - zbiera burzę!
    (Biblia Gdańska, Księga Ozeasza 8.7)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbierzesz Braciszku, zbierzesz. I jeszcze jedno! Ciekawa jestem czy Ci, co wspominają o stole i nożycach, czy nie zareagowaliby jakby ktoś próbował Im wyrobić opinię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie raz juz reagowali, najczesciej z pozytywnym skutkiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie wierzę w to, że ta Hybryda na elfach i Iza to jedna osoba. Po pierwsze każdy może wybrać taki nick a po drugie dobrze wiem jak Laura potrafi manipulować ludźmi, żeby przyjąć to za pewnik.

    słodka idiotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idi.. odpisuję bo mam szacunek dla Ciebie mimo że za nic masz moje słowo :((.
      To nie jest kwestia wiary, ale WIEDZY!
      Zazwyczaj wiem who is who, i zdziwiła byś się wielce jakbym Ci parę podobnych niespodzianek ujawnił - ale tego nie zrobię.
      Ten przypadek jest na "własne życzenie", co łatwo sprawdzić choćby w komentarzach na naszym Blogu.
      Może jutrzejszy wątek coś więcej wyjaśni.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Pozwolisz Bracie, że zostanę przy swoim zdaniu?
      Jednakże przyjmując Twoją hipotezę i rzeczywiście to Iza, to czy nie warto zastanowić się czy jej postawa na elfach, to dupolizostwo Laurze, nie jest zamierzoną taktyką, żeby uśpić jej (Laury) czujność i potem uderzyć znienacka i niespodziewanie? W to byłabym jeszcze skłonna uwierzyć znając Izę.

      słodka idiotka

      Usuń
    3. PO TRUPACH INNYCH UŻYTKOWNIKÓW?? O_O
      No - w to, to akurat jestem w stanie uwierzyć!
      D.

      Usuń
  17. Przez subtelną parę osób zostało zbanowanych. Taki właśnie rad udzielała subtelna Laurze, o czym wszystkich Laura poinformowała.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  18. No subtelna dała takie rady Laurze ze faktem parę osób poleciało.Więc czemu ma mi być jej żal-wazeliniara i pupolizara :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wam się wydaje że tych kilku userów poleciało bo subtelna/Hybryda coś tam Lurze podszepnęła?
    Bzdura na kółkach, lura dobrze wie bez pomocników kogo ma zbanować. Jej gadanie że poszła za czyjąś radą to tylko zdjęcie z siebie części odpowiedzialności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Jupi.
      Dlaczego psychopaci tak łatwo zdobywają serca i umysły innych ludzi? Bo mają umiejętność "czytania" ludzkich potrzeb i pragnień a później dobrego odegrania roli "niosącego spełnienie".
      Skąd i po co im takie umiejętności? Bo nie rozumieją uczuć i wartości, tego uniwersalnego kompasu ludzkiego działania. Świat psychopaty jest inny, liczy się tylko on i jego potrzeby i tylko to "czuje". Resztę potrafi tylko zrozumieć i wykorzystać.
      Normalny człowiek jest wobec psychopaty bezradny, bo świat uczuć i wartości jaki ma uniemożliwia mu pojęcie i ogarnięcie sposobu funkcjonowania kogoś, kto jest tego pozbawiony. Najlepszym rozwiązaniem jest uciec...

      A my, zamiast spier... od krokodyla, mamy już drugie forum/bloga tylko jemu poświęcone.
      Ba, natura ludzka za wszelką cenę chce zrozumieć niepojęte. ;)

      Usuń
    2. Bardzo celna obserwacja Kontrabasisty dotycząca clue sprawy trwania przy kimś w rodzaju Laury, a nawet częstych powrotów na jej łono skruszonych Elfików.
      Jednak kwestia podjudzania jednych Elfów na drugich jest wykorzystywana przez nią genialnie i przy odpowiedniej ilości wazeliny, dość łatwo zyskać tam wpływ na to kto pójdzie w górę a kto w bany..
      O Elfy wciąż Laurze łatwiej, niż o .. wazelinę a większość (nawet Elfów) ma swoją godność!
      D.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.