czwartek, 20 grudnia 2012

Przedświątecznie do Laury 3



Witam wszystkich serdecznie na moim Blogu, a w szczególności Laurę – Adminkę Forum Elfów.










Podziękować Ci chciałem Lauro za tego pięknego Mikołaja którego dostałem od Ciebie na Święta:


 - ale już te życzenia... to jak z marketu tureckiego i przez Turka pisane:


Do Anda mi jak wiesz daleko, ale Jemu też chyba się Twoje życzenia .. nie spodobały:



Taki piękny czas Lauro i nawet Końca Świata już nikt się nie bał a Ty pod choinkę zafundowałaś swoim Elfom Koniec Świata przed terminem.


Kiedy wczoraj oznajmiłaś swoim Elfikom że ich porzucasz i odchodzisz we mgłę – za dobrze Cię znałem abym mógł uwierzyć że Matka porzuci swoje Dziecko, bo przecież Forum na bagnach to Twoje Dziecko, (jedyne i ukochane) - dlatego moja pierwsza reakcja była taka:


Za to Twoje Elfiki ... długo by opowiadać..
Podpisywanie lojalki szło całkiem dobrze, a tymczasem Norbuś się wydostał z kaftana i musiał go biedny Tosiu ... pacyfikować. 
Tosiu odkrył że Norbuś .. nie rozumie – no nie rozumie bo jest ... nierozumiejący:

Prosił go Tosiu aby nie bluźnił – równie dobrze mógłby prosić kundelka - żeby nie szczekał, ale Tosiu miał misje i się wywiązał:


No jakbym widział ślepego co wiedzie ..kulawego
Tylko Romana  była , (podobnie jak ja) sceptyczna co do Twego odejścia:


And napisał sentencję tak celną, jakiej u Niego nie widziałem chyba NIGDY:

Tak Lauro – ja nigdy nie ukrywałem że pośród Twoich Elfików jest paru Idiotów i są to zazwyczaj Twoi Ulubieńcy, ale Ty faktycznie oczekujesz od nich WSZYSTKICH, że będą idiotami.

To co And odkrył wczoraj, mogłem mu ujawnić bezpłatnie wiele tygodni temu, ale tak to jest Lauro jak ktoś mi nie wierzy!

Najlepszy jednak jak dla mnie był  Norbuś...

Wyszedł chłopaczyna , popatrzył na swego niedawnego Admina i powiada... „sorry Stary – bez urazy, ale Ty na Admina to się nie nadajesz, a i na Moda też nie!" – (czy jakoś tak)
NORBUŚ !!!





Piszesz tez Lauro że .. rozmawiałaś z Adminem:


Mam nadzieję że powiadomiłeś Go o tym że:
NIELEGALNIE PRZETWARZASZ NA JEGO PORTALU DANE OSOBOWE
- CO JEST NIEZGODNE Z PRAWEM.

Wiesz – kiedy powiadomi go o tym - Federalny Rzecznik Ochrony Danych i Wolności Informacji , to może być za późno, i sankcje wynikające z łamania prawa w zakresie ochrony danych osobowych, mogą mieć zarówno bolesne skutki finansowe, jak postawić pod znakiem zapytania dalsze istnienie Forum na którym do przestępstw dochodziło.

Święta wciąż przed nami – wygląda że postanowiłaś się zamknąć w stajence z osiołkami, ale wiesz dobrze że na dłuższa metę to niemożliwe, bo się podusicie, (taki smród będzie) i będziesz musiała wpuścić powietrza, a co jeśli następne Elfiki zwabione na Twoje Bagno okażą się równie myślący co Karim?


Zresztą And zwrócił uwagę na jeszcze jedno prorocze słowo Norbusia:


Norbusia Lauro chroń jak własnego syna! On Cię w biedzie nie zostawi a i innym nie pozwoli długo przy Tobie wytrzymać!

A już z tą odsprzedażą Forum to niezły kit im wcisnęłaś:


Dziadzia to jest cwaniaczek – ledwo obwieściłaś swoje odejście a już w spółkę z Andem wchodzić chciał:


- ale And nie przepada za staruszkami z Alzheimerem i już z dwojga złego woli rude kaszaloty.

Dlatego spółka Anda już prawie była zarejestrowana, ale ...ze Smoczusiem !



Cynamonowej prośby to Ty chyba jednak nie zrozumiałaś Lauro – on prosił o odbanowanie zbanowanych a nie o zbanowanie .. niezbanowanych !!!

No ale Ty MUSISZ BYĆ SZCZĘŚLIWA – PRAWDA ?
No to bany muszą być!



Tylko tak sobie myślę – czy na pewno Elfy polubią taką LAURĘ ??:



Tak Lauro – zapomniałaś o Świętach.


Mamy sobie jeszcze do  napisania Lauro przed świętami – może jeszcze z Ciebie wyjdzie coś ludzkiego:


Wasz Brat Dominik















59 komentarzy:

  1. A cóż to nie komentujecie dzisiejszego wpisu Brata. Czyżby porządeczki przed świąteczne - macha Wam Rey
    potraktowana jak na to sobie zasłużyła, bo wazelinę wyrzuciła ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. No to KTO POLECIAŁ? Z banikiem?
    asiara73
    AND
    Kto jeszcze? hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kontakt z AND a Kminiak czasem maila strzeli :) pytal Kminiak o mnie na PW czemu banika mi strzelila ale nie mam odpowiedzi.Ale tam wszyscy sie boja.Powinni znależć inne forum i tam zwiewac anie lizac poope Laurze :P

      Usuń
    2. to pisałam ja asiara73.
      Witka REY :)

      Usuń
    3. asiara73
      and
      Rey
      iviva
      miłującyprawde
      cynamon
      chyba karpatka?

      no ponoć 10 osób kto ma więcej info, niech dopisze do listy zbanowanych

      Usuń
    4. And i iviva są na czarno, widać że są zbanowani a reszta nie wiadomo kto?
      może ma zamiar reszte przywrócić. And wyleciał wiadomo za co ale iviva?

      Usuń
    5. jakby ktos mnie szukał ze zbanowanych to stacjonuje na www.forumkaszubskie.pl tam mnie szukajcie

      Usuń
    6. Karpatka i miłujący prawde nadal sa na elfach.Podajesz błędne informacje.

      Usuń
    7. Przy Karpatce jest znak zapytania, nie wiem kto zostal zbanowany to było zapytanie, jeśli wiesz kto jeszcze to podaj

      Usuń
    8. Iviva poleciala pewnie za Norbusia napsial jej ze jest nastepna w kolejce do bana uprosil krolowa aby ja zbanowala i tyle, bo jest na czarno tak jak and. And wczoraj przesadzil ale iviva dostala bana na rowni z andem.

      Usuń
    9. Do listy zbanowanych dołączyli Art i Romana.Kto jeszcze?

      Usuń
    10. A mię jeszcze bagienni nie zabanowali. Czyżby tylko Brat wiedział kim jestem?
      Co byłoby dziwne, bo krokodyl wyczuwa mnie nawet przez proxy.
      Jak to było bracie mój?

      Usuń
    11. Wiem od początku kim jesteś, (przed przerwą i po), ale nie widzę powodu aby Laur musiał to wiedzieć. !
      D.

      Usuń
  3. Na razie nie napiszę kim jest Viki, to moja słodka tajemnica

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyleciało trochę tych ludzi,wiem o 3 byłych userach,ktorzy byli na elfach pod nowymi nickami.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ma do Was prośbę.
    Rozumiem że ktoś może być jeszcze na bagnach i nie może się dekonspirować, ale cóż Mu szkodzi przybrać sobie Nicka na Bloga?
    Ci co dostali BANA, (co akurat w tym przypadku jest zaszczytem!), albo pokazali Larwie odbyt bez Bana - też przecież mieli jakieś Nicki.
    SŁOWEM - PODPISUJCIE SIĘ POD KOMENTARZAMI BO GADAMY JAK KRETY ! ;)))
    (na szczęście nie wszyscy)
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie porządki na swym Forum
    uczyniłaś larwo,
    tym zbanowaniem ludzi,
    pełno was tam,
    a jakoby nikogo
    nie było,
    jednym twoim przytknięciem
    tyle osób ubyło.
    Siedzisz teraz nażarta,
    klepiesz
    się po pełnym brzuchu,
    rozglądasz się w koło
    "-same miluśkie elfiki
    nareszcie jestem w domu".
    Ma kto ci dupę lizać,
    bić brawo i przytakiwać,
    tryjumfujesz, lecz
    przyjdzie jeszcze
    refleksja...
    Co żreć będziesz potworze,
    z kogo krew spijać,
    zginiesz marnie
    śmiercią głodową!
    Idź po rozum do głowy
    póki nie jest za późno,
    w necie nie pójdziesz
    już na łowy
    bo źródełko uschło.

    Viki

    PS. przepraszam Jana Kochanowskiego,że sparafrazowałam najpiękniejszy
    z Jego trenów w początkowych wersach mojego "wierszydła"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię poezję, sam nawet coś tam rzępoliłem u Gonza. Piękna ta przeróbka.

      Usuń
  7. And poleciał z forum ? nie no kuźwa szok :)) a kto teraz GTW (grupa trzymającą władzę)zarządza? dał się podprowadzić jak dzieciak :)) forum chciał kupić:)) And ja mam skrypt forum(nówka nie rozpakowany ) doładuj mi telefon to Ci jeszcze fotkę dorzucę (ma maila od Ciebie And czekam do 22ej w sprawie ewentualnej transakcji) hahahaha warto jest być na tym forum bo to kabaret za friko :)And mnie banował za cytuje "atak na admina" a sam krecią robotę robił i chciał zawładnąć forum:)
    Uwierzyć w to,ze Laura odejdzie z forum to tak jak w koniec świata wierzyć :)

    Wesołych Świąt dla Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  8. And to wczoraj poszalał i nie dziwota,że go zbanowała.Najlepsze było to jak Laure nazwał kuwiszonem internetowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A któryż to już raz And "poszalał"? Już to kilka razy pisałem u Gonza, że Andy nie jest przedmiotem gry (jak większość elfików) on jest podmiotem. Tak więc nie równajcie się z nim drogie elfiki.

      Usuń
  9. A jak mam wbic swoj nick tutaj bo nie umiem asiara73

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu chyba trzeba się zarejestrować, zresztą sama nie wiem.
      Alicja

      Usuń
    2. Asiu - Ciebie to akurat nie dotyczy bo Ty się podpisujesz pod swoimi komentarzami.
      Miałem na myśli "anonimów".
      Dominik.

      Usuń
  10. Ja dostałam prezent na święta, że mnie zbanowała, gdyż tego co się tam działo nie dało się już czytać i mojej główce sie nie mieściło, a więc już bez żalu, leczę sie z zadanych ran - Rey - jest fajnie, a Wam składam bardzo, bardzo Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bonuś nie tylko Cynamon nie dał rady,Romana też poległa :)
    Tośka kiedyś lubiłam,ale jak widać na starość głupota się powiększa.

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, jejku tam same idioty zostały. Pierdnąć się boją i czachę im rozrywa od tego, ale, że Andunia poniosło, to albo był po piwku, albo faktycznie szlag go trafił na głupotę Królowej ha ha

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że Norbuś jest wykreowaną postacią... a rzadko kiedy intuicja zawodzi mnie w takich sprawach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ,bo wydje mi się ,że jeszcze takiegi PRZETALENTA to moje oczy nie widziały ,hihihihihihih
      Dorocik

      Usuń
    2. Norbuś to następca Kari - tamtej Kari, bo ta urwała się ze smyczy dzięki temu jej Douglasowi.
      Larwa nie ma potomstwa , ale instynkt macierzyński ciągle ma!
      D.

      Usuń
    3. Nie chodzi o zaspokajanie niektórych potrzeb Laurka, bo w tej roli Norbuś sprawdza się wyśmienicie... i w tym właśnie sęk - ma zbyt wąskie horyzonty jak na człeka, który ukończył technikum ekonomiczne; a może to ja mam zbyt wysokie mniemanie o naszym systemie edukacyjnym :)

      Usuń
    4. Weź nawet Gonzo nie strasz,ta naszą edukacją ,bo dzieci przestanę wysyłac do szkół .
      Ale Dominik ma racje ,Kari jak na razie póki ma Douglasa przy sobie ,ma gdzies Laure i forum ,więc znalazła następce w postaci Norbusia i niestety Tośka .Ona lubi otaczać sie takimi ludźmi .Mnie szkoda i żal tego Toska ,że On nie widzi jak Ona nim manipuluję
      Dorcik

      Usuń
    5. Dorcik - nie zrozumiałaś mnie, ale to chyba moja wina :D. Nie ulega wątpliwości, że Norbuś i Tosiek są dla Laurka smakowitym kąskiem, bo Laurko lubi mieć w swojej hodowli ludzi o małej lotności umysłu, poturbowanych przez los, niedowartościowanych, mających problemy w życiu realnym etc. Moja wypowiedź dotyczyła natomiast zupełnie innej kwestii - podejrzewam, że Norbert robi sobie jaja.

      Usuń
  14. Ona myśli, że jak mnie zbanowała, to ja siedzie i ryczę i chusteczek do łez mi zabraklo, a poszła w trymiga z mojego życia:)
    Rey nie ma ochoty bywać w towarzystwie idiotów, bo gadać to gadać, spierać się i spierać, a nie będzie mi nikt sznurował ust - bay Laurniu głupuniu niedorozwinięta w kontaktach międzyludzkich.
    Nie reformowalni nigdy nie staną się formalni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. > Ona myśli, że jak mnie zbanowała, to ja siedzie i ryczę

      Będę brutalny: myślę, że Laurko ma Cię w dupie; nie obchodzi go Twój stan, bo wypadłaś z gry i jesteś niczym znokautowany, a przez to - bezużyteczny zawodnik. Może kiedyś odezwie się do Ciebie (np. poprzez e-mail) i jakby nigdy nic, ponownie zapyta, czy nie zechciałabyś powrócić na elfy. Do tego czasu nie będzie sobie zawracała głowy Tobą.

      Usuń
  15. Witam w gronie banitów :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. REY bravvo .Ja tez mam buźkę i mi sie nie zamyka na ROZKAZY :) na moim forum opowiedziałam jak jest na ELFACH to polEwke maja.Wejdź i poczytaj haha www.forumkaszubskie.pl .Do czytania nie musisz sie logowac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrażmy sobie, spotykamy sie w ogródku, ptaszki śpiewają, słońce świeci, pijemy piwo i gadamy o polityce, spieramy się, kłócimy, ale dalej pijemy piwko i jest fajnie, a tu wchodzi królowa, która zyczy sobie spokoju, nudziara jedna, a my robimy won, i kapcie stąd, nudziaro!!

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha And obraził się,ze nie obchodzi Świąt Bożego Narodzenia :) poniżej wkleję jego post z forum akademickiego (ciekawe co On tam robi i czym chce zaistnieć ?)

    andrzej susłowski | 25 Czerwiec 2010, 18:59

    Wielce Szanowni Państwo. Uważam, że nie należy " wytykać" sobie konfesji religijnych. Sądzę, że wielu odbiorcom potrzebne jest Radio Maryja, wielu odbiorcom E.G.White i Jej książki, wielu odbiorcom ( proszę to sobie wyobrazić) potrzebny jest Chrystus ( mnie w szczególności). To jest Forum Akademickie i jako takie, nie powinno być platformą sprzeczek i dysput religijnych. Serdecznie pozdrawiam. Pax vobiscum. andrzej

    (wklejam link do w/w tekstu )

    http://forumakademickie.pl/fa/2010/06/profesorskie-plagiaty/

    OdpowiedzUsuń
  19. powyższy tekst świadczy jakim obłudnym idiotą jest "prawnik" królowej sądząc,że parę cytatów z Biblii sprawi,że w oczach innych Jego wizerunek będzie widziany jako wizerunek człowieka światłego i mądrego a tymczasem And Ty jesteś zwykły cham,który nie waha się zatrudnić qrwiszona

    OdpowiedzUsuń
  20. Lulajże, Jezuniu, moja perełko,
    Lulaj ulubione me pieścidełko.
    Lulajże, Jezuniu, lulajże, lulaj,
    A ty, Go Matulu, w płaczu utulaj.

    A Ty Laruniu spędzisz samotne święta w realu i na forum Elfików, bo tam Norbuś tylko może jeszcze fiku miku, bo głupi jak mops,a Ty lubisz głupiutkie stworzonka.
    Ha ha mądrzejszych wywalasz na pysk!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez ja tez za madra byłam i za duzo pisałam USWIADAMIAJAC POZOSTAŁYCH USERÓW np.prozy,oddanie forum,koszta utrzymania serwera itp itd

      Usuń
  21. Pozwólcie, ze napiszę te kilka słów, przeczytacie je, jesli Brat je "puści". Otóż nie skrytykuję Laury z jednego, zasadniczego powodu. Krytykując Laurę, musiałbym krytykować swoją własną głupotę, a za głupiego się nie uważam. Byłem w GTW wielokroć i na wszystkich funkcjach. Laura nigdy mnie do nich nie przymuszała, ani o nie mnie nie molestowała. Zostawałem moderatorem lub adminem, na podstawie swojej decyzji, w odpowiedzi na propozycje Laury ! Wiedziałem jaka jest Laura, jaką prezentuje mentalność i jakie ma oczekiwania. Nie raziło mnie to wtedy, nie razi i teraz. To, że jest niereformowalna, wiedziałem po tygodniowym pobycie na forum Elfy. Śmiesznym by była hipoteza, że ja to forum zreformuję, że zmienię mentalność i sposób traktowania userów, przez Laurę.
    To było i jest, zadanie niewykonalne.
    Będąc przez długi okres czasu na " kierowniczych " funkcjach, byłoby z mojej strony skrajna głupotą krytykować Laurę, bowiem czynnie uczestniczyłem w tej "szopce elfowej", a nawet niekiedy ja kreowalem.
    Czyli : jestem współwinny tej sytuacji.
    an1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And nie znam za bardzo nikogo z SEKTOWEGO LAURY FORUM ale napisze jedno:
      JESTESMY TYLKO LUDŹMI i mamy prawo robic bledy.Sztuka jest przyznać sie do jakiegos czynu ktory nie jest MILY w stosunku do innych ludzi.Dlatego ja nie neguje tego co ROBILES tylko chwalę to co TERAZ robisz.

      Sa osoby na tamtym forum ktore TERAZ za plecami tam wazelinuja po kryjomu i U NAS nagaduja na Laure -tacy donosiciele predzej czy później WPADNA w sidła.Mam nadzieje ze jednak ty sie WYLECZYLES z tego i miło sobie pogadamy na innych forach. Mnie tam LARWA moze skoczyc-nie cierpie jak sie wykorzystuje ludzi dla swojej SATYSFAKCJI. Pozdrawiam LARWE i zycze jej WIELU WIERNYCH PODDANYCH.

      Usuń
    2. Chcesz powiedzieć że się bawiłeś żywymi ludźmi?? O_O
      Że podnosiłeś na piedestał, albo gnoiłeś, bo taki miałeś kaprys??
      Że wbijałeś nóż w plecy komuś Ci życzliwemu, tylko po to aby pokazać co potrafisz ??
      Że ubliżałeś ludziom, a lizałeś rowa Laurze bo to było fajne ??
      TY JESTEŚ GORSZY OD NIEJ, BO ONA MA DYSFUNKCJĘ UMYSŁOWĄ, A TY JESTEŚ ZDROWY NA UMYŚLE!!
      Dobrze że tacy ludzie jak Wy nie mają REALNEJ WŁADZY, albo DOSTĘPU DO BRONI bo wtedy skutki mogłyby być takie jak w Wisconsin.
      Dominik.

      Usuń
    3. Tym razem bardzo czynne uczestniczyłeś w tej "elfowej szopce", wiele osób nie poznawało Ciebie i zadawało sobie pytanie, czy zawsze taki byłeś, a my nie zauważyliśmy tego, czy tak Tobie odbiło. Nie byłeś sobą Andrzeju, osobą którą wszyscy lubili, która miała swoje za uszami, ale byłeś lubiany, tym razem stałeś się chamski, tak jak Laura, Twoje decyzje jednego dnia były dobre dla Elfików, za chwilę, byłeś przeciw Nim. Wchodziłeś tutaj na Blog i wytrząsałeś się, na nas że nie mamy odwagi, że jak śmiemy pisać o forum elfów w taki własnie sposób. Tak prawdę mówiąc to właśnie Blog Braciszka otworzył Tobie oczy na Laurę, czego dowodem było to co w ostatnim dniu tuż przed zbanowaniem napisałeś o Laurze, nagle spadły Tobie klapki z oczu, zabolało Ciebie to jak Laura potraktowała Ciebie, że nagle już nie byłeś tym super andem, któremu bezgranicznie ufała. Tak właśnie się czuł każdy z Nas tu piszących, ale wcześniej te razy otrzymywaliśmy tylko od Laury, teraz i Ty się do tych razów przyczyniłeś. Cofnij się do odcinka Blogu, który jest poświęcony Tobie w dniu Twoich imienin, poczytaj życzenia jakie Tobie tutaj składaliśmy, to wszystko co w tych życzeniach było zawarte, było po to, żebyś przejrzał na oczy i aby te klapki, które na nich miałeś opadły Tobie wcześniej, ale nie wziąłeś ich sobie do serca, nadal Nas atakowałeś. Cieszę się, że wreszcie przejrzałeś na oczy, lepiej późno niż wcale.

      Viki

      Usuń
    4. "TY JESTEŚ GORSZY OD NIEJ, BO ONA MA DYSFUNKCJĘ UMYSŁOWĄ, A TY JESTEŚ ZDROWY NA UMYŚLE!!"

      Khem, khem, aż tak się nie rozpędzaj... Zdrowie, to również prawidłowo rozwinięta moralność.

      Usuń
  22. Asia, And na montecristo był już od dawna i nawet pisał z Nami, ale od jakiegoś czasu przestał zaglądać.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  23. Do list banów należy dopisać Marta,a Laura właśnie napisała, że Ivive i Marta zbanowała bo tak subtelna jej doradziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj subtelna, subtelna nie wstyd ci?
      Swoją drogą to Laura, nie potrafi myśleć samodzielnie, zawsze musi mieć jakiegoś poplecznika, jak nie anda to subtelną, zawsze się asekuruje, że to nie ona bo ona taka wrażliwa i dobra osoba to inni są be

      Usuń
  24. Wszystko możliwe, Dominiku, że Ona ma dysfunkcję umysłową ( cokolwiek to znaczy ), tylko, dlaczego wiedząc to i TY byłeś tak moderatorem i administratorem prawie rok czasu ?
    Rozumiem, że wtedy nie wiedziałes o tym ?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  25. Andrzeju - co to jest "dysfunkcja umysłowa", wytłumaczy Ci ładnie Wujek Google.
    Dla mnie są już Święta i nie mam chęci psuć ich sobie, klarowaniem Tobie rzeczy oczywistych.
    Myślę że kiedy miną Święta, znajdzie się tu parę osób, które łatwo wskażą Ci istotne różnice, pomiędzy moim pobytem na bagnie a pobytem Twoim.
    Ja nie mam do Ciebie nawet pretensji za to co zrobiłeś, choć chwalić się nie ma czym - ja mam żal o TO .. czego NIE ZROBIŁEŚ.
    Że nie da się oswoić krokodyla na długo, to wiadomo było i beze mnie, ale obok zasadniczego celu mojej misji, (nie do publikowania na otwartym necie)dowiodłem że można krokodyla wziąć na smycz i sporo czasu minie zanim ją przegryzie, a przez ten czas Elfy mają wczasy.
    Dobrych Świąt Ci życzę.
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  26. I wzajemnie, Dominiku !
    Miłego wypoczynku w okresie tzw. bożonarodzeniowym.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Andrzej....wprowadziłeś smoczycę na " salony - do elity ",Ciebie Laura zbanowała,a co smok tam jeszcze robi?Gdyby była w porządku do Ciebie zrezygnowałaby z moderatora i wstawiłaby się za Tobą,a ona włazi w dupsko Laurze i cieszy się,że Laura wróciła.

      Usuń
  27. Ciekaw jestm co za Hybryda wyjdzie z połaczenia Laury i subtelnej, i kiedy subtelna dochrapie sie wymarzonego tytułu, bo po co jej jest potrzebny to chyba wszyscy sie juz domyslaja

    OdpowiedzUsuń
  28. Fazi, powtarzam kolejny raz, nie mam nic wspólnego z tamtym forum i z żadnym forum związanym z elfami oprócz forum Gozna gdyż tylko tam znajdują się ludzie trzeźwo myślący. Proszę więc o nie łączenie mojej osoby z jakimikolwiek nickami. Nie życzę sobie ciągłego obrażania mnie(ponoć Brat GWARANTUJE, ze na tym blogu nie będzie obrażania nikogo a wiec czekam na sprostowania)- Hybrydy skoro nie bawię się w Wasze gierki, nie kręcą mnie wszelkie obłudne podstępy gdzie jeden drugiemu jest wilkiem i jeden na drugiego donosi i wypisuje brednie. Tak, tak się dzieje też tutaj, wystarczy dobrze przypatrzeć się kto pisze a mnie oszukać nie można. Na tym blogu jeden drugiemu włazi w tyłek, ochy i achy a tak naprawdę, biorą się za łby w innych miejscach. To co wyrabiacie to jest DOPIERO CHORE! I albo nie widzicie z kim i gdzie jak i co piszecie albo to już kompletne dno... Współczuję.
    Bracie, jak tej mojej wiadomości także nie opublikujesz to kilka już osób wyciągnie stosowne wnioski z tego bloga. Mianowicie, że tutaj mogą wypowiadać się tylko Ci, co oczerniają tych, których Ty chcesz oczerniać i co są za Tobą, bo wszystko inne idzie w eter... i teraz pomyśl sobie czy nie postępujesz identycznie jak Laurek.
    Nie przeczę, że wnosisz dużo dobrego dla dobra nowicjuszy ale niektórych masz za byle kogo ale ja wiem dlaczego i Ty też wiesz, jednakże nie napisze tego tutaj bo wtedy mogę być pewna, że moja wiadomość pójdzie w eter.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.