piątek, 7 grudnia 2012

Koci, koci łapci...



Koci, koci łapci...
  
- pojedziem do babci
Od babci do Cioci, Ciocia da łakoci:


 Ja od Cioci Laury dostałem .. całego Mikołaja razem z workiem i wierszykiem:

Już Mikołaj grzeje sanie.
Czego pragniesz niech się stanie.
Każde z marzeń skrytych w głębi
..święty Dziadek może spełni.


To jaka jest Ciocia Laura ?
 


KO..  ??? 

Taaak...!!! -  kofana!!!





To było dawno temu, ale pamiętam że jak mnie mama zaprowadziła do Oddziału Maluchów w przedszkolu, to po roku byłem Średniakiem a po dwóch Starszakiem, a to było jak Rezerwa we wojsku.

A Wy wszyscy cały czas Maluchy ??

Chcieliście być Elfikami?


 NO!                                                              


 No to koniec zabawy bo Ciocia Laura zarządza ... leżakowanie:


Kochane Elfiki, kiedy pora na sen, wtedy ślicznie przytulcie swoje kochane buźki do podusi i słodko spijcie:


Słyszeli??


 
SPAĆ!!.. było..!







Bo jak nie .. to ..











I jak chcesz być dobrym Elfikiem Cioci Laury, to MASZ BYĆ TU CODZIENNIE !



Tak .. tak – dobrze widzicie, nie tylko Wasz rocznik jest pod taką cieplutką opieką Cioci Laury – odkąd istnieje hodowla Elfików, zawsze były hołubione i dopieszczane!

Ciocia Laura zawsze dbała o zaspane buzie swoich Elfików:




Laura tuliła i kołysała już do snu całe pokolenia Elfików, ale praktycznie WSZYSCY SIĘ NIE NADAWALI, więc ich wymieniła na Was!
Utuli Was i ochroni a jak trzeba to przyśle dobre anioły, aby żaden „podły człowiek” albo inny "Zboczeniec (prawdopodobnie pedofil!) - Brat" nie zakłócił Waszego snu:


 Ta kobieta charakteryzuje sie jeszcze inną dysfunkcją osobowości, zwaną infantylizmem.
Ona nie zna normalnych ludzi – są tylko "podli , chamscy itp." ew. "milusi, kochani" – czarne lub białe! Uwielbia zdrobnienia cechujące mowę dzieci we wczesnych latach dzieciństwa.
Ale niech Was to nie zmyli – kiedy poczuje zagrożenie dla swojej hodowli – ten infantylizm znika a wraca osobowość socjopatyczna! Nie ma etyki czy przyzwoitości, wtedy jest gotowa na każdą podłość i wielu się o tym przekonało.

To ją doładowuje! 


Ale póki co, to „uśmiechnijcie swoje zaspane buzie” Elfiki:

 
Jedna Rey nie czyni wiosny:


=======================================================================

Jak się temu przyglądam z zażenowaniem pewnym, to przychodzi mi do głowy pytanie:
"Drogie Elfy - czy to u Was to jakaś zbiorowa hipnoza, czy wszystkich Was popierd...... (tfu) – chciałem napisać .. czy Was pogięło, czy tylko tak udajecie???"

Taki mam dylemat – ja .. czyli

Wasz Brat Dominik
















A ponieważ podobno mi przysługuje ustawowo wolna sobota i niedziela, to do napisania i poczytania w poniedziałek.
 

41 komentarzy:

  1. Tak Laurek taki dobry i przepełniony miłością. Tosiek zresztą też- popadł w samozachwyt . Taką kampanie zrobił na rzecz Piotra, a na jego koncie tylko 550 zł. Śle podziękowania za przelanie ogromnych sum pieniędzy, a ich po prostu nie ma!!!

    Całusek

    OdpowiedzUsuń
  2. :):):):):)pisałam wczoraj, że Laura mentalnie jest 8 letnia dziewczynką.
    Jej infantylność jest przejawem wychowania i ułożenia przez rodziców jako miłej, grzecznej dziewczynki, której nie wypada brzydko się wyrażać, której wypada być zawsze grzeczną, ułożoną i pieszczącą się dziewczynką. Takie wychowanie doprowadziło do tego, że z tej grzeczniutkiej dziewczynki, wychodzi co jakiś czas laleczka Chucky, wredna z morderczymi zamiarami istota, która aby nie zwariować, odbija sobie na ludziach jej nie przychylnych, to, że musi być grzeczniutka i ułożona. Karmi się tymi, których w swojej ocenie, widzi złych, podłych, zboczonych i święcie wieży, że jest aniołem bo się nie wyraża i jest dobrym człowiekiem. Okłamuje tym samą siebie.

    Ps.Najbardziej w tych codziennych pożegnaniach, rozśmiesza mnie to, że żegna się tylko z milutkimi Elfikami, a z tym niedobrymi nie, co, co jakiś czas podkreśla, gdy na forum jest jakaś zadyma:)
    Poza tym te pożegnania widzę inaczej, królowa idzie spać i dobrze by było, aby reszta Elfów też poszła spać bo za głośną tupią i przez to królowa spać nie może, gdyż myśli, co też tam wyprawiają te Elfiątka, gdy jej nie ma, harcują jak nic, stąd te liczne klony, które czuwają, gdy królowa "śpi".

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,ja również dostałam od Laury wierszyk i obrazek Mikołaja ten sam co Ty Braciszku :)To chore...
    Poszperałam sobie dzisiaj w necie i poczytałam wiele ciekawych rzeczy na temat zapraszania na elfy nowych userów.Trafiłam tu:http://forumbrzeg.pl/ppadd/printview.php?t=18554&start=45&sid=908621ad0d347ae5abd5722782a72ad9 .Jak widać Laura dwoi sie i troi żeby nabyć nowych na swoje forum.Wywalą ją drzwiami to wraca oknem.A jakie nicki:biedronka1,maja1,laura.uśmiech i cytrynka :)Kurcze mi by było wstyd,a ta nachalna baba nie ma oporów przed powrotem i dalszym spamowaniem.
    Na innych forach zaprasza jeszcze pod nickiem ktosik lub ktosik1,laurka i inne.Na młodzieżowym forum chrześcijańskim też mają jej dosyć i na wielu,wielu innych.
    Co za natręt...Na jakiekolwiek forum bym nie weszła wszędzie temat dotyczący spamowania przez Laurę.
    To nie jest normalne,nigdy nie spotkałam się z takim natręctwem.
    Ludzie ją juz znają i nawet nie próbują się na elfach rejestrować.Zraziła do siebie wszystke fora.Już niedługo nikt nie będzie chciał u niej pisać,bo ma w necie bardzo złą opinię.
    A co do pożegnań Laury,to ona pisze dobranoc,ale obserwuje (jej wspaniałe klony)bo jak rozpęta się jakaś zadyma to Laura potrafi sie szybko pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominik, czy jak Ci tam.
    Lobbujesz, w sprawie Piotra, któremu należy się pomoc.
    Sprawa ma się tak:
    Moja Trzecia Żona, która jest na forum Laury, ( 1-szą Laura wyrzuciła, druga -sama zrezygnowała) wpłaciła na konto Piotra 50zł. Przelew poszedł - jest na koncie.
    Ja, podwoiłem tę sumę, czyli wpłaciłem 100 zł. ( W poniedziałek, najpóżniej, bedzie)
    Poprosiłem swoich znajomych, drobnych biznesmenów,oraz swoje Przyjaciólki ( dla Ciebie, wyrocznię moralności i właściwego postępowania - kochanki ), o wsparcie finansowe, dla choroby Piotra.
    Delikatnie licząć (w tej chwili ma 450 zł), sądzę, ze "dobiję" do 1000 zł. Ja dam drugie tyle, czyli następny tysiąc.
    Podwoisz tę sumę, czyli wpłacisz dwa tysiące, Kozaczku, czy tylko potrafisz " pyszczyć " ?
    Wszelkie wpłaty zamieszczę na Elfach i prześlę Tobie.

    No i co Kozaczku ?
    Ile wpłaciłeś dla Piotra?
    Andrzej SusŁowski ( and1951)
    Gadasz, gadasz, a efektów ( materialnych) nie ma !
    Możesz sie wykazać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi tu nie pasuje.Panie Susłowski pisał Pan, nie tak dawno zresztą , kiedy Piotr założył temat z prośbą o pomoc, że wysłał Pan kwotę 400 zł. Teraz okazuje się, że 100 złotych i na dniach pieniądze dopiero będą na koncie. Jak to w końcu jest?

      Całusek.

      Usuń
    2. To powyższe pytanie jest b. logiczne, a jest takich więcej!
      Lepiej wszakże byłoby, aby Pan Susłowski wyjaśnił to swoim wielbiciel(k)om na Forum Elfów! Jednak to tam prowadzi swoją kampanię otumaniania Elfów, a oni wbrew pozorom wcale nie są tak do końca otumanieni jak sanacyjny chłop.
      Czas jest dobry dla próby naprawy własnego wizerunku i ku pocieszeniu Piotra W.
      Dominik.

      Usuń
  5. Niepotrzebnie skasowałes mojego posta, Dominik.
    Zaraz go zamieszcze na Elfach.
    Andrzej Susłowski( and1951)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyłka.
    Jednak jest !

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Komentarze nie są moderowane, dopóki na Bloga nie zajrzy znany wszystkim troll - dzisiaj go nie było, więc nie było potrzeby.
    2. Komentarz (komentarz? O_O) powyższy jest off-topem, ale pozostawię go, bo stanowi zalążek pewnej nadziei.
    Po owocach ich poznacie (Mat.7:16), a wszystko znajdzie swoje podsumowanie.
    Co zaś do Mojego Programu Pomocowego, to napisałem o nim wyraźnie, tak na Forum jak i na TYM Blogu, a reszta jest sprawą pomiędzy tymi którym od kilkunastu lat pomagam a mną, i nigdy nie będzie nagłaśniana. Wystarczy mi płyta z kolędami pod choinkę.
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Laura tylko 50 zł. Dobre i to. Dziwię się jednak, że mniej potrzebującym wysyłała po 400-600 zł. sama wielokrotnie o tym pisała chwaląc sie na elfach. Teraz kiedy Piotr walczy o życie wysyła marne 50 zł. Nie będzie się czy chwalić na forum, oj nie będzie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba jednak pamiętać że te setki EURO Laura wysyłała ... swoim własnym Klonom (to udowodnione!), więc i większe serduszko (do Klonów), miała :))
    A Klony też wylewniej dziękowały, choć tej kasy do niczego nie potrzebowały!
    Tu jest realna kasa i pomoc w ratowaniu życia która podziękowaniami gardzi, a tego to Laura raczej unika,(jak widać na tym przykładzie) .
    D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Laura tylko 50, bo obdarowany nie zna danych osoby co wpłaca,. więc po co Laura ma dać więcej jak i tak Piotr nie napisze wspaniałych dla niej podziękowań !!

    Te milusie wierszyki naprawdę dobre dla maluszków w przedszkolku, jejku "zdebileć" można. W sumie w tym dziale chyba ze 3 razy napisałam i stwierdziłam że się zacznę cofać bywając tam , jest jeszcze e druga storna cudności wątku ...dzień dobry hhahaaaa naprawdę cudne watki ostatnio na forum , może tak poświęcić czas na napisanie jakie kiedyś tematy były na tapecie a zeszli na "jakie gacie lubisz"... "Uważam rze", (błąd zamierzony bo taki w temacie ) czy "prezenty pod choinkę"...A do tego masę błędów ortograficznych i stylistycznych , koszmar jak sie czyta...

    Nudą wieje, no chyba że ktoś zacznie dymić wtedy robi się wesoło i ciekawie :)
    Fajnego weekendu
    13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pamietam ,że zawsze mnie jako osobę dorosłą przerażały te wierszyki i te obrazeczki ,jak z jakiegos koszmaru . Ktos tutaj fajnie ją okreslił jak laleczkę Chucky i rzeczywiscie patrząc na te jej debilne wklejanki i to ,że ja idę spac ,więc Wy też -marsz do łóżka,to miałam głupie wrażenie ,że zaraz zza tych ''królicków ,aniołków ''wylezie naprawde laleczka Chucky .
      A tak to w ogóle czy Ona normalnie JAK CZŁOWIEK DOROSŁY nie potrafi napisac normalnie :DOBRANOC .

      I jak dobrze widac po tych jej rysuneckach ,wklejaneckach ,że nie traktuje i nie traktowała NIGDY ŻADNEGO USERA POWAŻNIE .
      LARWA ,MY NIE TWOJE DZIECI ,ANI NARYBEK ,MY DOROŚLI LUDZIE !!!!

      Usuń
  11. eeee no cieszy mnie ten komentarzyk Anda to jak woda na mój młyn :) 1sz,2da , ile tych Żon miałeś ? no coż nie omieszkam wykorzystac - zbanowany [b]elfik[/b]
    And gra sie dopiero zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie, to niby, pisałem o kwocie 400 zł. Dlaczego nie o 4000 zł ? Ulżyj sobie nicku, ulżyj.
    Potraficie tylko opluwać wszystko i wszystkich.
    Anonimowo.
    Jak Wam tak leży na sercu sprawa Piotra, to dlaczego tam jest tylko 550 zł ?
    Ja dałem 100 zł, a Ty, jeden z drugim, ile ?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj swoje posty to znajdziesz. Widać, ze to było kłamstwo, bo gdyby to była prawda to nie pytałbyś o to.

      Usuń
  13. Ja od kilku lat obserwuje poczynania laury i niezle sie przy tym bawie,Własnie oczekuje na wiekszą burze , na forum było zbyt spokojnie co prowadzi do stagnacji, a ona tego nie lubi, posty pisac trzeba chocby najgłupsze, dlatego tez w najblizszym czasie upatrzy sobie kogos, kto odstaje od normy i zrobi wroga publicznego nr 1m ciekawe kto to bedzie, mam pewne podejzenia,dla ułatwienia dodam ze bedzie to kobieta,poczekamy zobaczymy ,ale napewno to nastąpi

    OdpowiedzUsuń
  14. Burza juz tam od wczoraj jest, bany sie sypia i zamykanie watków, hehe.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wchodze ja sobie , patrze a tu Amelie zbanowano, jednak potrafie przewidywac przyszłosc, jesli kto chetny to moge powróżyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No .. Fazi.. jak czytam Twój komentarz dzisiejszy z 11:10 /wyżej/, to mój SZACUN - wszystko się zgodziło - nawet płeć O_O.
      Nadajesz się na Nadwornego Wróża!
      Tylko nie wróż jak Wróżbita Dawid:
      http://www.youtube.com/watch?v=M5CNivHfRGA&feature=player_embedded
      Powodzenia
      -życzy Ci Dominik ;)

      Usuń
    2. Szkoda, że Amelia zbanowana. Ciekawa osobowść , a i jej posty wyważone i trafne w ocenie. I właśnie dlatego zbanowano ją.

      Całusek.

      Usuń
    3. Drogi Bracie, znamy sie nie pierwszy rok i równie dobrze jak ja , wiesz ze to nie pierwszy nie i nie ostatni ban za nieprawomyslnosc, dziwi mnie tylko ze schemat sie nie zmienia,ktos tu sie nie rozwija

      Usuń
  16. eeee a welurka i Kaszmirka nie przewidziałeś "wróżbito":) ciekawe czy przewidzisz w jakiej postaci się pojawi teraz ? bo pojawi sie na bank :)

    And Ty 1szy menie forum pozdrawiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozsmieszaj mnie, wiesz ile takich cwanych gap na tym forum widziałem

      Usuń
  17. mam 15 kont wiec logicznym,ze wiele Was czeka pracy z tym "dożywotnim" wywalaniem :) może co niektórzy odejdą wcześniej (na zawał np) prawda "mistrzu" od komputerów ?
    And tez już wieku zawałowym :) mam czas a i konta się ewoluują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiego chamstwa jak jest teraz na forum to jeszcze nie było .
    rosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doprawdy niewiele widziałaś roso, czasem banowano ludzi li tylko za avatarek, bo sie go Kari przestraszyła

      Usuń
    2. Potwierdzam, było, tak....Ale tak wulgarnego języka nikt nie używał, mam tutaj na myśli Anda oczywiście.


      Całusek.

      Usuń
  19. Teraz forum to BAGNO!!!!
    rosa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bracie, wracaj z tego weekendu bo co się tam od wczoraj wyprawia, bany, osty, władza, to wszystko wymaga udokumentowania ha ha

    OdpowiedzUsuń
  21. Nastąpiło dzisiaj znaczne pogorszenie zdrowia Adminki - ratunku, robi czystkę


    Nastepni do zbanowania.

    Postprzez Laura » Nie 9. Gru 2012, 13:32
    Bona, Rey, Fantaazja i dzungla jak sie nie uspokoja beda wyrzuceni z forum !

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją kochaną Bonuś chcą wywalić. Skandal!
    Rey trzymaj się i nie daj się.
    Fantazja, dżungla trzymam za Was kciuki.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pogorszenie zdrowia coraz częściej powraca i to ze zdwojona siłą, hehe.

      Usuń
  23. A And spadł z rangi admina do rangi księcia.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nazwanie kogoś miernym jest obraźliwe i niedopuszalne na forum.
    Nazwaniw kogoś idiotą już nie . Różnica jest taka że w pierwszym przypadku pisała zwykła userka . W drugim Laura . Stwierdziła a przy tym że nikogo nie obraża a jedynie stwierdza fakt.
    Ostatnio na Elfach administracja nagminnie poniża i obraża userów
    rosa.


    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę zauważyć, że prawie już nikt tam nie pisze, a zwłaszcza dziś, bo jej akcjach ludziom się już nie chce. Domniemywa że Bona tu pisze i ją zaczęła zastraszać. To jest dziś apogeum!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ludzie, zabierajcie zabawi i chodu dajcie z tego chorego forum. Tam dzisiaj tylko Królowa i Tosiek rządzą i strachy ich własne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Za straszenie mnie na PW za chwilke bona dostanie bana !


    Niech jeszcze sobie zdazy to przeczytac.

    Patrzcie na bohaterski post Laury. uwaga, niech zdąży przeczytać!@!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzungla zbanowany...Będę płakać...
    Zaraz polecą następne głowy...

    OdpowiedzUsuń
  29. O 22 ona idzie spać i pożegna pieknie Elfiki sriki ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj będzie czuwać, albo jej klon przez całą noc,hehe.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.