poniedziałek, 3 grudnia 2012

Róbmy swoje..



Witam:






Tylko refleksją mglistą - mglistą i ulotną,  
możemy dotrzeć do tej tajemnicy,
co wciąż umyka z prędkością zawrotną 
i lot jej się kończy gdzieś w ślepej ulicy.

A jednak warto zabłądzić w te strony,  
otworzyć księgę gdzie pożółkłe karty,
spisane treścią tych epok minionych, 
wiodą nas znowu przez ten szlak utarty.

(z serwisu eioba – autor nieznany)

Weekend próżnowania nastroił mnie do refleksji egzystencjonalnych..
Wątki wspomnieniowe jakie znalazły sie na Moim Blogu, dowodzą jednoznacznie, że zaburzenie osobowości Laury nie zmienia się i jest to naturalne wg opinii specjalistów w kwestii socjopatii.
Odkąd odkryła forum internetowe, nie zmieniają się też metody pozyskiwania kolejnych miotów Elfików do hodowli.

Zmieniają się za to realia, zmienia Internet, nasycił się obszar forów (zwłaszcza wielotematycznych) i nie tak łatwo już pozyskać nowych Userów na forach.
Równiez Userzy stali sie wybredniejsi i choć zawsze znajdą się ci którzy maja naturę służalczą, to znakomita większość już nie pozwala sobą pomiatać wprost.

Sprawdziłem, że w żadnym wcześniejszym miesiącu, z Krainy Elfów nie ubyło tak wielu czynnych Userów Forum Laury, jak w listopadzie 2012!
KROPLA DRĄŻY SKAŁĘ!

Z drugiej strony lata codziennej praktyki wiele Laurę nauczyły!
Już nie boi się byle nowego usera i już wie że w swojej Krainie MOŻE WSZYSTKO!
(tak odpisała mi kiedys w PW na moją uwage - że tak nie można, że to nieetyczne!)
Woli jednak tej opcji nie próbować , bo Elfy to jest wszystko co ma i nie zaryzykuje postawienia ich na szali!


Nie jestem zwolennikiem zemsty jako takiej, ale jestem zwolennikiem prawa do obrony – szeroko pojętego!
Mój Blog ZABOLAŁ i tak ma być – MIAŁ ZABOLEĆ (!), tyle że miał zaboleć tych ( z
Laurą na czele), przez których ucierpieli niewinni niczemu ludzie.
Miał dać dowód że juz nie da sie w czeluściach Krainy Elfów ukryć każdego draństwa, a kto nieposłuszny – zamknąć mu możliwość obrony i urządzić nad nim Sąd Kapturowy. 
I DAŁ!


Laurkowi coraz trudniej, ale i zwalczającym jego proceder paradoksalnie też, bowiem tak jak np. na Moim Blogu pojawił się zaraz TROLL usiłujący storpedować jego działalność, (a przecież teoretycznie - wróg Laury!),

  
 - tak na innych niż Elfy Forach, pojawić się musiało zjawisko stare jak Polacy, czyli - (a jakże ) -  
POLSKIE PIEKIEŁKO!


Zadał mi w komentarzach do któregoś wątku, na Moim Blogu, jeden z moich Gości, pytanie w rodzaju: „dlaczego podmioty które mienią się obrońcami Elfów, nie połączą wysiłków przeciwko procederowi Laury?”
Trudno zaprzeczyć logice tego pytania i sam go nie raz sobie zadawałem – wszak nie ja jeden podjąłem starania w tym kierunku.

Zanim jeszcze dowiedziałem się o Laurze, oraz jej Krainie Elfów (czyli w żaden sposób nie mogłem występować w roli obrońcy uciemiężonych userów) , grupa byłych „uciemiężonych” Elfów już prowadziła szeroko zakrojoną działalność w ramach tzw. FORUM GONZA, gdzie odnosili wówczas znaczące sukcesy, adekwatne do ówczesnej sytuacji.

Znam tą historię nieźle i odrobiłem lekcje w tym przedmiocie!

Ich historie są podobne do dzisiejszych zmagań z Laurą co odważniejszych Elfów, ale metody się zmieniły bo i realia się zmieniły!
Tamci zniesmaczeni Laurą i jej procederem, pewnie mieli łatwiej, bo Laura jeszcze nie była tak wprawiona w swych metodach a i na znacznie wiecej pozwalała.
Jeszcze z tzw. „opozycją” ... rozmawiała a nie nokautowała jej jak ostatnio, jeszcze nie było Sądów Kapturowych z wyrokiem wykonywanym od ręki!


Jeszcze pisemne pożegnania były dozwolone, a nawet oczekiwane w niektórych przypadkach.


 


Jeszcze Laura nie miała problemów z doborem Kadry i w kandydatach mogła przebierac jak w ulęgałkach. Jeszcze nie musiała przesiadywać niemal non stop na Forum jak ostatnio.
Jeszcze była prawdziwą Królową, (choć bez nabytego potem doswiadczenia)!


Wystarczy popatrzeć komu dzisiaj MUSI dawać rangę Moda:
Ale posty już ... znikały


Nikt jeszcze nie wylatywał z Kadry na zbity pysk (zwłaszcza stadnie), a jedynie Laura zabierała  mu funkcję Moda czy Admina:


 Za próbę "dyskusji" z Królową nie dostawało się jeszcze "Życzeń miłych chwil na Forum"- (jak widać tutaj obecne życzenia):

 Dyskusje wtedy były jeszcze możliwe:


Najgorszym co mogło spotkac zdegradowanego Admina czy Moda było uznanie go za „persona non grata”, (czyli faceta bez samochodu). 


Prawdziwy horror był dopiero przed Elfami!

molinezja / Bujaczek / sabunia / Rutlawski / Bolek / piotratm / czy cukiereczek vel anastazja vel jaxoon i wielu innych...
długo by wymieniać
Już w początkach Forum Elfów, na Forum Gonza próbowali dociec - kto zacz!
Ale w skali czasowej Krainy Elfów to.. epoka!

Pewnie niewiele Wam mówią te nicki?


Mnie też niewiele powiedziały – ale ja miałem sposobność ich poznać, bowiem przez długi czas (z przerwą na jetpilota.. hehe), byłem dwukrotnie ostatnim Adminem Starego Forum Elfów – aż do dnia jego ostatecznego zamknięcia.
Byłem również ostatnim Adminem pierwotnego Forum Laury i Zuzi, no i dwukrotnym Adminem Nowego Forum Elfów, (za oboma razami na prośbę Laury, a za drugim również kilkunastu Elfów , w tym całej ówczesnej Kadry Forum).

Daleki jestem od tego aby się tym chełpić (bo i czym?) , ale staram sie uzmysłowić co niektórym, że  tym sposobem, na obu tych Forach miałem dostęp do wszystkich zakamarków, z danymi ich userów typu: adresy IP czy mailowe, a przede wszystkim do CAŁEJ HISTORII ELFÓW z usuniętymi postami włącznie i do Forum Modów oraz Forum Adminów, dostępnym jedynie Adminom.
Czytało się tam te historie jak trylogię... i dużo o jej złych i dobrych bohaterach można się było dowiedzieć. A demonów i gnoju też tam sporo było i to bynajmmniej - nie mojego!
To taka dygresja, wobec pojawiających się bezsensownych dywagacji o źródła mojej wiedzy historycznej o Laurze i jej forach.

Dzisiaj są inne realia i Bendys nikomu nie przeszkadza!

Za to całe nowe mioty prowadzone są na Elfowe pola, jak pobór do armii napoleońskiej i NIGDY nie było na laurowym Forum takiej rotacji.
Tym nowym wisi historia kombatantów w walce z  Laurą i jej Forum! Dla nich to ... ZBoWiD!
Oni chca się bawić tu i teraz, a za czas jakiś rozumieją że są tylko środkiem do celu. Niektórzy!



Jednak działalność tzw. „Forum Gonza” to szeroka płaszczyzna na której odniosło ono w swoim czasie, sukcesy większe niż ktokolwiek, nie tyle w zakresie powstrzymania obłędnego procederu jakim żyje osoba przedstawiająca się jako Laura Nowak, ile  jego pewnego ograniczenia , co zaoszczędziło wielu ludziom traumatycznych przeżyć.
Niestety formuła „otwartego forum dyskusyjnego” w kwestii Forum Laury, na dłuższa metę (moim zdaniem), nie sprawdziła się.
Z czasem (czego chyba nie przewidziano), pojawiły się osoby, które nie mogąc zaistnieć gdzie indziej, pod pozorem walki z Laurą – uwiły sobie ambonę do głoszenia swoich bogatych przemyśleń na temat niedocenienia nigdzie ich racji, związanych bardziej z własnym EGO niż  z jakąś tam Laurą.  
Zniosło to niestety podstawowy jego cel!


Taka osoba zwykle, nienawidzi wszystkich oprócz siebie .. Laurka, Smoczusia, Brata, Ramkę, Alicję.. no każdego, kto jej nie przyklepie....racji..
 Mógłbym wymienić wielu Userów Forum „Kim jest Laura”, którzy trafili na niego wyłącznie w celu dokopania komuś – komu gdzie indziej nie mogli, ale już wcześniej zauważył to Gonzo i zapowiedział:

„Zero tolerancji dla prowokacji i zero zrozumienia dla tych, którzy zechcą przenosić wojny z innych forów.”

Niestety w kwestii tolerancji praktyka tak się ma do teorii, jak u mojej mamy w kwestii bicia!
(moja mama nauczyła  mnie teorii że „nie należy bić słabszych” i dopiero praktyka mnie nauczyła, że bije sie wyłącznie słabszych bo mocniejsi mogą złoić skórę!)

Mój Blog uderzył w stół i zaraz oprócz mnóstwa rozumnych byłych i aktualnych Userów Forum Laury - odezwało się – (gdzie sie da), nieśmiertelne „polskie piekiełko” z nieodzownymi ŁGARSTWAMI, bo te dają się nieźle przemycać cichaczem, pod pozorem prawdy właśnie odkrytej.
No... jakbym wiec pod Pałacem oglądał - z Prezesem na czele, (tyle że o zmienionej płci!).


Niestety – nie da sie ukryć że na całą sprawę, ma to wpływ .. fatalny.
Co innego błądzić i mylić się (to sie każdemu zdarza ze mną włącznie), a co innego kłamać całkowicie świadomie i z określonym celem!
Lauro – masz sojuszników!


Przykre to, ale nijak nie wpływa na samo funkcjonowanie Mojego Bloga.

W końcu Smoczuś - Kapuś też był śmiertelnym wrogiem Laurka, a poszedł do niego na czterech łapkach i okazało sie (zwłaszca ostatnio) że....
gad zrozumie gada i się z nim... do-gada

Tu mielibyśmy pewnie powtórkę, jakby nie znalazło się ujście / wentyl...
 W końcu czas jakiś temu, dwukrotnie były prowadzone zakulisowe rozmowy na temat... powrotu jeszcze jednej śmiertelnej wrogini Laury na Elfy.
(podobne do negocjacji Smoczusia – Kapusia i co ciekawe w jednym przypadku pośredniczył ten sam And1951!).



Chętnie włączył bym się w każdy zespołowy nurt zwalczający proceder Laury, ale mam za krótkie życie, aby ciągle udowadniać, że nie jestem wielbłądem.


Dlatego wybrałem Bloga!
Jasno i przejrzyście napisałem co jest jego CELEM, (jego tytuł też wyraźnie na to wskazuje).
Powstały 33 obszerne przecież wątki i NIKT nie zgłosił żadnego kłamstwa w kwestii faktów jakie podałem w treści tych wątków, (oczywiście pomijając sarkazmy).

Nie jestem na tyle próżny aby prowadzić Bloga na temat „Brata”, zresztą inni starają się jak mogą, tą moją ułomność nadrobić.


Jeżeli w treści Mojego Bloga pojawił się Brat , to jedynie w kontekście tego co było związane z działalnością Królowej Laury.
I tak zostanie, więc każdemu kto nie jest sojusznikiem Laury doradzę: 

To nie jest Blog medyczny ale aż prosi się o Hipokratesa i jego ZASADĘ:
primum non nocere


Tak proponuje:

Wasz Brat Dominik;















A ten Blog będzie istniał dopóty, dopóki będzie czytany choć przez setkę Czytelników, pod jego wątkami pojawiać się będzie choć jeden komentarz, a na mój adres wpływać choć jeden mail z podziękowaniem i wyrazami sympatii.
PSY SZCZEKAJĄ  - KARAWANA IDZIE DALEJ !

49 komentarzy:

  1. Ja przyszłam później ,ale nie wyobrażam sobie ,aby ona szła komuś na ustępstwa .Już wtedy zaczął się koszmar ,jak ja byłam . Dla mnie to było nie do pomyślenia ,że można kogos usunąć ,czy nawet usunąć post danego autora .
    A userów fajnych było mnóstwo .Niestety Ci co mieli swoje zdanie poszli od razu w ogień .A szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Blog Braciszku jest strzałem w dziesiątkę. Nie ma kłamstw i przepychanek tak jak to ma miejsce na forum "KJL". Forum Gonza swojego czasu spełniło swoją rolę ale do czasu... było rzetelne . Kiedy pojawiła się na nim userka Hybryda wszystko się zmieniło. Rzucała oskarżeniami na prawo i lewo nie mając dowodów i zrobił się jeden wielki syf. Ostatnio przeczytałam, że Laura nie jest już pedofilem a babcią 70 letnią hehe. I jak tu wierzyć Hybrydzie? Swoje żale teraz wylewa na "KJL", bo wszędzie indziej jest niemile widziana i userzy przez nią odchodzą. Mam nadzieję, ze Łowca trolli nie zrezygnuje i tam z pisania! Powodzenia.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma? :D
      Już są i będą na tyle, na ile pozwoli wątła formuła bloga i cenzura naszego brata VIP-a.
      Opanowanie bagiennego wirusa jest niemożliwe, bo to on spaja materię. Trzeba by zabić pacjenta.
      Kim byłoby kilka piszących tu osób bez nienawiści do Hybci?
      Nie zauważyłeś/aś anonimowa mądralo ile wysiłku musiał włożyć w tego bloga nasz brat VIP?
      A przyszło ci kiedy do głowy co jest napędem do tego typu działań?
      ...
      KJL to forum o wąskiej materii i trudnym w utrzymaniu, bo bez cenzury. To fenomen, który ogromnym nakładem sił nasz brat VIP usiłuje powtórzyć. Nie uda mu się, bo chyba wpadł we własne sidła utkane z potrzeby kontroli.
      A KJL, hm (Gonzo nie obraź się) jest do wzięcia... Tylko trzeba kogoś ze zdrowym napędem do działania, a o to trudno. Teraz nikogo takiego nie ma i forum obumarło. Szkoda, że energia jaką ma VIP poszła w ten gwizdek. To ostatnie zdanie piszę już po raz drugi. Po tym, gdy napisałem to po raz pierwszy VIP się na mnie obraził. A byliśmy w dobrej komitywie, prawda bracie VIP-ie?

      Usuń
    2. > Kontrabasista:
      > [...] A KJL, hm (Gonzo nie obraź się) jest do wzięcia...

      Spoko :) KJL zawsze było dobrem wspólnym... :)

      Usuń
  3. Hehe widzę, że Hybcia wróciła na "stare śmieci" czyli na forum gonza!Tam gra pierwsze skrzypce i będzie mogła "swoje mieszkanko meblować" i pisać te swoje duperele o dupie Maryny.And pisząc o Hybrydzie,że jest kretynką miał racje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy - jesteś taki cwaniak, a nie masz nawet odwagi podpisać się nickiem... nawet takim wymyślonym. I jak dalej będziesz słuchał Andrzejka, to zimą zaczniesz biegać po śniegu w sandałach. Wyciągaj wnioski z nauk Brata.

      Powyżej, całusek napisał, że w którymś momencie forum się zmieniło... tak, bo od początku nie kneblowaliśmy nikomu gęby i takie persony jak Ty (teraz zwracam się do tego, co nazywa Hybrydę kretynką) przychodziły tylko po to, by trolować... Niestety Hybryda zazwyczaj nie wie kiedy odpuścić i olać dupków ciepłym moczem, a to niestety kładzie się cieniem na jej wizerunku.


      Bracie - rozumiem, ze to Twoje podwórko, ale skoro już zdecydowałeś się na moderację, przynajmniej staraj się robić to rzetelnie i obiektywnie. Dokopywanie Hybrydzie w miejscu, gdzie nie może się obronić jest jak kopanie zbanowanego elfa przez Królową .

      Usuń
    2. Gonzo,wydajesz się być inteligentnym człowiekiem,potrafiącym ocenić sytuację obiektywnie,ale jeśli chodzi o Hybrydę,to masz zawężone pole widzenia.
      Wizerunek sobie popsuła,bo pisze bzdury i kłamstwa,napisze dosłownie wszystko,żeby tylko wydawać się kimś lepszym i mądrzejszym od innych,
      co niestety jej się nie udaje,bo ludzie oczy mają, potrafią czytać i wyciągać wnioski.Niektórym zajmuje to więcej czasu,ale są tacy,co szybko pojęli,kto zacz.
      Ma też poważny,nazwijmy to, problem zdrowotny i nie mówię tu o wyimaginowanym raku,jej mózg z powodu nadużywania alkoholu nie pracuje prawidłowo.
      I nie jest to mój wymysł,kto był w gnieździe,wie doskonale o czym piszę.
      To jest osoba chora,z wybujałym ego i nieustająca potrzebą zwracania na siebie uwagi.I niewiele różni się od Laury,też lubi niszczyć ludzi,choć robi to,czy też próbuje, w inny sposób. Więcej obiektywizmu by się przydało,wspólny wróg nie powinien przesłaniać Ci faktów.
      Nie wiem,którym nickiem się podpisać :D ,może sobie nowy na bloga obiorę,niech będzie Salomon :D

      Usuń
    3. Po prawdzie to nie znajduję niczego nieprawdziwego w tym komentarzu Anonimowego. Hybryda istotnie wróciła i faktycznie wypisuje rzeczy (wprawdzie kompletnie nieprawdziwe), ale takie które leją miód na serce Laury! A jako "kretynkę" zdiagnozował ją Administrator jej Forum, którego zresztą wskazywała jako swego "męża". Suche fakty! Gdzie tu nierzetelność??
      A skoro już Gonzo piszesz o decyzji moderowania komentarzy na Moim Blogu, to powinieneś wiedzieć że WYMUSIŁA je wyłącznie Twoja "podopieczna" i gdyby nie jej desperackie próby rozwalenia tego Bloga - MODERACJA KOMENTARZY NIE BYŁABY KONIECZNA! (tego też nie wiedziałeś?? O_O)
      D.

      Usuń
    4. Od końca:
      > Brat:
      > MODERACJA KOMENTARZY NIE BYŁABY KONIECZNA! (tego też nie wiedziałeś?? O_O)
      Po co ten sarkazm i niepotrzebna złośliwość? Czy gdziekolwiek odnosiłem się do powodów wprowadzenia przez Ciebie moderacji? O czym więc miałem wiedzieć? Czy jeśli oznajmisz, że jutro nie napiszesz artykułu to też będziesz pytał mnie o to, czy wiedziałem o tym? Nie mam kompleksu osoby wszechwiedzącej...:D

      > Brat:
      > WYMUSIŁA je wyłącznie Twoja "podopieczna"

      Jeśli jedyną przesłanką moderacji była aktywność Izy, to przypomnij sobie od czego to się zaczęło... Owszem zareagowałeś, ale zbyt późno.

      > Brat:
      > A jako "kretynkę" zdiagnozował ją Administrator jej Forum

      I to jest wystarczające usprawiedliwienie? Od kiedy And jest Guru? Czy taką "PRAWDĘ" (że Iza jest kretynką) chcesz tu rozpowszechniać?

      > roboczy nick: Salomon
      > jeśli chodzi o Hybrydę,to masz zawężone pole widzenia.

      Nie sądzę... czujesz potrzebę krytyki Izy? Nie mam nic przeciwko temu, ale rób to w sposób cywilizowany. Chcesz to robić tutaj? OK, ale dajcie Izie szansę na przestawienie swoich racji (nawet jeśli uznajecie Jej argumentację za żałosną). Bo to wygodnie dopierdalać tu do pieca, a jednocześnie pisać, że w odpowiedzi... gdzieś indziej... Iza robi syf.

      Usuń
    5. Mimo że ta dyskusja godna właściwego miejsca daleko wyszła poza ramy komentarzy do bloga, ten „komentarz” jeszcze pozostawię, by uniknąć kolejnego zarzutu tłumienia prawdy!
      Nie umniejszając Twoich byłych zasług w wiadomym dziele, masz bardzo mglistą orientację w sytuacji aktualnej, ale to Twój problem bo ja tej wiedzy nie ukrywam a wręcz odwrotnie.
      Zabrakło płaszczyzny – mój Blog (co naturalne), służy innym celom, a Twoje Forum LEJE MIÓD NA SERCA LAURY I CAŁEGO JEJ DWORU.
      Twoja podopieczna próbuje zablokować Mojego Bloga wielogodzinnym potokiem niegramatycznego spamu w którym zwracając się do mnie na „ch” pisze przez „h” a Ty nazywasz to aktywnością? O_O
      Przypisujesz mi autorstwo czegoś, czego nie napisałem: „Czy taką "PRAWDĘ" (że Iza jest kretynką) chcesz tu rozpowszechniać?”
      To WOLNY BLOG jedynym ograniczeniem w komentarzach poza kwestią merytoryczną jest zakaz rozpowszechniania KŁAMSTW! Kłamstwa nie było!
      WRACAMY DO FORMUŁY BLOGA i komentarzy dotyczących wątków zamieszczonych na Blogu.
      Wszelkie dalsze komentarze nie mające związku z treścią Bloga , bądź nieprawdziwe albo mające charakter próby zamiany Mojego Bloga w Forum Magla – NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE!
      Od korespondencji jest poczta elektroniczna – ja swój adres podałem wyraźnie i wielokrotnie! Podaj swój a pokażę Ci gdzie firmujesz rozpowszechnianie kłamstw na mój temat radując Laurę!
      Prośba ponowna (!) do Gonza – jeżeli jest to możliwe, to skoro już nie chcecie pomóc – to przynajmniej NIE PRZESZKADZAJCIE!

      Administrator Bloga - Brat Dominik.

      Usuń
  4. Weźcie rzućcie linkiem do tego forum Gonza bo tak piszecie
    a większość nie wie o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres do Serwisu i na Forum był już podawany w komentarzach na tym Blogu, osobiście przez Gonza, ale powtarzam żeby nie szukać:
      serwis: http://www.kim-jest-laura.tk
      forum: http://www.forum.kim-jest-laura.tk/
      Dominik.

      Usuń
  5. Braciszku ponawiam zaproszenie na montecristo...Smok pół godziny temu został zaszczycony banem- za obrażanie adminki na PW.
    ramka
    ps.
    Dzieki za porcję wiadomosci- smutno było podczas weekendowego zastoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas przy­nosi radę. Na­leży ocze­kiwać jej cier­pli­wie choć by­wa, że trze­ba za­wie­rzyć chwili. Jednak cierpliwość, to zaledwie połowa sukcesu, zatem jesteś w ... POŁOWIE DROGI!
      Będzie dobrze, bo jesteś na dobrej drodze.
      A weekend .. schładza.. ;))
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Brawo Rameczko. Chciałabym zobaczyć minę smoka ,hehe....

      Usuń
    3. Smoka nie ma na monte- bardzo dobra wiadomość! Jeszcze został ktos do usunięcia....

      Usuń
    4. na razie ten ktoś sie obraził...i zapewnie nieprędko sie pojawi- ten typ tak ma- szuka winnych a sam broi.

      Usuń
    5. Hehe dobre, i zapewne ukrywa swoja obecność na forumie, bo u gonza tak zrobiła. Po kiego licha sie ukrywa, tego nie rozumiem. Taaak, ten typ tak ma.

      Usuń
    6. Gdzie można znaleźć to foorum montecristo?

      Usuń
    7. http://www.montecristo.com.pl/

      Usuń
  6. "Smoka nie ma na monte- bardzo dobra wiadomość! "
    Niestety na Elfach jest dalej i to jest zła wiadomość.
    rosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosa, jak znam życie smok długo na elfach nie zabawi. Laura ją wywali i to z hukiem. Wspomnisz moje słowa.
      Za to biedną Helcie zbanowali na elfach, bo niby z proxy pisała. A klony maja sie dobrze i pisza z proxy i wolno im.

      Całusek.

      Usuń
    2. "Rosa, jak znam życie smok długo na elfach nie zabawi. Laura ją wywali"
      Oby!!
      Helci żal dobre poczucie humoru miała , zwłaszcza że tak mało ostatnio ludzi pisze na Elfach .

      rosa

      Usuń
    3. Helcia nie jest biedna,nie rozczulajcie się :D Długo na elfach byłam,
      pisałam,potem przestałam,zaglądałam tylko od czasu do czasu,bo szczerze mówiąc nic się tam ciekawego nie działo,tematy infantylne,więc szkoda mi było czasu,którego nie mam w nadmiarze.
      Wkurzało to Laurę,co chwilę mi groziła na pw,że mnie wywali,ale jakoś nie wywalała:D Zaczęłam pisać znowu,bo pojawił się merdevski,wniósł coś nowego na forum,inteligentny i zadziorny,lubię takich:D
      A że jestem,jaka jestem,to znaczy "niemiła":D,prędzej czy później musiało się to tak skończyć. Nie rozpaczam z tego powodu,to forum nie jest moim życiem,a poza tym...jeszcze tam wrócę :D :D :D Lubię wkurzać Laurę,więc za czas jakiś... do zobaczenia! :D
      Helcia

      Usuń
    4. Helciu - jesteś jednak kolejną banitką z Elfów, wydalona pod kuriozalnym pretekstem i chyba w dzisiejszym wątku tego Bloga zajmę się wreszcie tym zagadnieniem, bo jest ciekawe poglądowo.
      A zaczynem tego wątku stałaś się Ty.
      A propos - na Elfach długo i tak cały czas przez ... proxy ??
      A Laurkę nagle .. oświeciło ? :))))
      D.

      Usuń
    5. Pisałam odpowiedź,ale mi znowu neta wywaliło,wrrrr
      muszę sobie zacząć kopiować,to co piszę,bo dzieła w kosmos lecą bezpowrotnie:D
      Wobec tego myśle,że poczekam na nowy temat i opowiem Wam moją historię,hehe,bo teraz już czasu nie mam,
      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Zgadzam się z większością Twoich spostrzeżeń, ale przynajmniej jedno wymaga sprostowania. "Tamci zniesmaczeni Laurą i jej procederem, pewnie mieli łatwiej, bo Laura jeszcze nie była tak wprawiona w swych metodach a i na znacznie więcej pozwalała." Szkoda, że wówczas do nas nie dołączyłeś... zapewniam, że było odwrotnie. Nie będę wypowiadać się za innych i wspomnę tylko to, czego sam doświadczyłem: Laurko tolerował moje wejścia na forum tylko dlatego (i tylko czasowo), żeby pokazać jak wielkoduszną jest administratorką i udowodnić elfiątkom, że nie potrafię tego docenić (czyli paść na kolana i posypać głowy popiołem). Pamiętam doskonale w jakim świetle byłem przedstawiany i co działo się z moimi, niewygodnymi dla Laurka postami... Projekt "Kim jest Laura" powstał właśnie w odpowiedzi na wszechobecną cenzurę, zamordyzm, oszustwa i manipulacje. Powstał, gdyż kilku latach prób ostrzegania ludzi przed Laurkiem zdałem sobie sprawę, że nie ma szansy na skuteczne dotarcie do elfów od wewnątrz, tzn. przez poruszanie trudnych tematów lub ostrzeganie ich przez PW/e-mail (zawsze tam roiło się od konfidentów) i że tak, jak w przypadku chorób lepiej jest zapobiegać niż leczyć, tak w przypadku bagna lepiej ostrzegać tych, którzy jeszcze nie uzależnili się i dopiero stanowią potencjalne ofiary. Pamiętam pierwsze reakcje Laurka na wieść o powstaniu naszego serwisu i forum. Pamiętam jak byli traktowani wszyscy współtwórcy projektu oraz sympatycy... z jaką agresją odnosili się do Nich Ci, których nicków nawet nie będę wymieniał. Teraz co najwyżej Laurko zbanuje kilku userów z okrzykiem "To jest Brat"... nie banuje jednak za czytanie i świadomość. Sam zresztą wspomniałeś o tej ewolucji w jednym z wcześniejszych artykułów.
    Niestety nie mogę też z pełnym przekonaniem podzielić Twojej opinii, że dzisiaj "Bendys nikomu nie przeszkadza". W całej swojej historii Laurko nie miał i - na szczęście - chyba nie będzie już miał admina, który dorównałby Bendysowi w prześladowaniu elfów. Trudno więc przewidzieć reakcję userów na zachowania typowe dla Bendysa. Tym, którzy czytają ten blog i nie wiedzą o kogo chodzi, powiem tylko, że Bendys był osobą o specyficznym poczuciu humoru - jego ulubioną zabawą było zmienianie treści postów i dopisywanie komentarzy w tematach zablokowanych lub wątkach przeniesionych do śmietnika. Lubił też rzucać obelgami i wyzwiskami, a robił to w sposób "wysublimowany" - cyt.: "kłamiesz jak ostatnia szmata /zważ, że nie nazwałem cię szmatą, chociaż zasługujesz na wiele więcej./" lub "myślisz swoimi kategoriami i taki parszywy gnój masz w mózgownicy." W tym też kontekście dziwi mnie wypowiedź naszej wspólnej znajomej (jej nicka również nie wymienię), która skomentowała całokształt dokonań Bendysa jednym zdaniem: "ja o nim złego słowa nie powiem". Ta wypowiedź obrazuje, jak różne mogą być oceny czyjegoś (w tym przypadku Bendysa) zachowania... to jest dobry moment na odniesienie się od kluczowej kwestii, czyli wojny polsko-polskiej (lub - jak trafnie to określiłeś - "polskiego piekiełka. Otóż są dwie strony medalu... To prawda, że wraz z reaktywacją forum ogłosiłem zasadę "zero tolerancji dla wojen przenoszonych z innych miejsc", ale jestem w stanie zrozumieć tych, którzy otwarcie sprzeciwiali się wszechobecnej cenzurze, oszustwom i manipulacjom Laurka i uczynili to w momencie, gdy Ty w najlepsze trwałeś u boku Laurka żywiącego się kolejnymi pokoleniami elfów. Byłeś adminem na pierwszym forum Laurka... od tego czasu na Laurko pokiereszował wielu ludzi.... Brzmi to gorzko, ale nie czynię zarzutu. Po prostu są różne perspektywy i trzeba umieć spojrzeć na zagadnienie z różnych punktów. Dlatego nie mogę (i nie chcę) kneblowac komuś ust mówiąc, że to wydumany problem rozgoryczonego usera. Doskonale znam formułę tego bloga i zgadzam się z Tobą, że nie jest to właściwe miejsce na dalszą dyskusję. Zapraszam więc do nas, gdyż jestem przekonany, że w ten sposób uda się wyjaśnić własne stanowiska i tym samym oczyścimy atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zgadzam się z większością Twoich spostrzeżeń - większością ale nie wszystkimi.
    Wierzę że tamci zniesmaczeni nie mieli łatwego życia i przestudiowałem ich historię uważnie, choćby z racji wielu analogii do dzisiejszych odniesień.
    Nie mogłem wtedy do Was dołączyć bo pojęcia nie miałem o Was i Waszych zmaganiach, (czy niewyraźnie napisałem?).
    Wiem czego sam doświadczyłeś, bo studiowałem tą historię, ale jako ...historyk a z problemem Laury i jej Krainy Elfów zetknąłem się w ubiegłym roku !
    Projekt Blog Brata też powstał w odpowiedzi na cenzurę, zamordyzm, oszustwa i manipulacje.
    Pierwsze reakcje Laurka na wieść o powstaniu Waszego serwisu i forum to zwierciadlane odbicie reakcji na powstanie Blogu Brata.
    Bendysa nie znałem z autopsji, a jedynie z archiwów!
    Zgłosiłeś zasadę "ZERO TOLERANCJI DLA WOJEN PRZENOSZONYCH Z INNYCH MIEJSC" i dało to mi nadzieję na NOWE OTWARCIE Twojego Forum – niestety płonną, bo natychmiast taką wojnę poparłeś, co PO RAZ PIERWSZY postawiło Twoją wiarygodność u mnie pod znakiem zapytania, a przecież wcześniej miałem zwyczaj podpisywać się pod Twoimi konkluzjami!
    Wygląda że żywisz się tymi samym informacjami, którymi napełniła Twoje Forum wiadoma osoba, więc powinieneś wiedzieć że tworzysz w ten sposób ostatni bastion ŁGARSTWA, bo nie ma już w sieci innego miejsca gdzie byłaby ona wiarygodna!
    Aż przykro to czytać, bo nie ma tam ANI JEDNEGO ZDANIA PRAWDY !
    Masz zwyczajnie fałszywe informacje bo NIE MOGŁEM „TRWAĆ U BOKU LAURKA ŻYWIĄCEGO SIĘ KOLEJNYMI POKOLENIAMI ELFÓW”, a adminem na pierwszym forum Laurka zostalem (dla cełow poznawczych), w ponad 4 lata po jego... zamknięciu!!! JAKO BRAT !
    ZAUWAŻ JAK DALEKO JESTEŚ OD REALIÓW!!!
    Najwyraźniej na skutek ogłupiających postów tej manipulantki.. uroiło Ci się wiele rzeczy nierzeczywistych!! I to jest dla mnie kuriozum, bo nie wydajesz mi się kimś kogo można ogłupić łatwo!
    Nie do tego służy blog, ale czynię wyjątek, bo Cię szanuję i wiem że zostałeś zarzucony nawałą kłamstw wymieszanych z faktami, a takie są najtrudniejsze do zweryfikowania.
    Reaktywacja Twojego Forum, która mnie szczerze ucieszyła ( i nie tylko mnie), stała się wielkim rozczarowaniem :(
    Niestety, muszę odmówić zaproszeniu, bo mam pewne standardy towarzystwa w którym przebywam (również w wirtualu), a tam jest osoba której daleko do nich i walka z trollem na blogu mi w zupełności wystarcza!
    Inaczej mówiąc mam alergię na łgarstwa! Zwłaszcza wyrachowane!
    Poza tą drobną , choć upierdliwą przeszkodą, jestem do dyspozycji zawsze i wszędzie, a mój mail jest powszechnie znany i rozpowszechniony:
    bratpalikota@gmail.com
    Póki co, mam wystarczająco dosyć Trolla na własnym Blogu!
    Pozdrawiam.
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. > Nie mogłem wtedy do Was dołączyć bo pojęcia
      > nie miałem o Was i Waszych zmaganiach, (czy niewyraźnie napisałem?).

      Napisałeś też wyraźnie, że byłeś ostatnim adminem lauryizuzi. Dopiero teraz wyjaśniłeś, że było to już po zamknięciu tego forum. Nie potrafię czytać w myślach... :)

      > z problemem Laury i jej Krainy Elfów zetknąłem się w ubiegłym roku !

      Aby uniknąć niedomówień i posądzeń o urojenia: masz na myśli siebie jako Brata, czy tak wogóle?

      > Zgłosiłeś zasadę "ZERO TOLERANCJI DLA WOJEN PRZENOSZONYCH Z INNYCH MIEJSC"
      > [..]
      > natychmiast taką wojnę poparłeś, co PO RAZ PIERWSZY postawiło
      > Twoją wiarygodność u mnie pod znakiem zapytania

      Nie popierałem i nie popieram żadnej wojny. Przypisywanie mi takich intencji jest sporym nadużyciem z Twojej strony.
      Nie mam też sobie nic do zarzucenia w kwestii wiarygodności... wręcz przeciwnie. To tak, jakbym napisał, że Twoja wiarygodność stanęła pod znakiem zapytania, gdyż nie filtrujesz komentarzy atakujących Izę (a przecież kilka razy dokładnie sprecyzowałeś zasady komentowania i cel bloga).

      > Aż przykro to czytać, bo nie ma tam ANI JEDNEGO ZDANIA PRAWDY !

      Tam? Tzn. gdzie? Na forum, w jakimś wątku, konkretnym poście?

      > Masz zwyczajnie fałszywe informacje bo NIE MOGŁEM
      > „TRWAĆ U BOKU LAURKA ŻYWIĄCEGO SIĘ KOLEJNYMI POKOLENIAMI ELFÓW”,
      > a adminem na pierwszym forum Laurka zostalem (dla cełow poznawczych),
      > w ponad 4 lata po jego... zamknięciu!!! JAKO BRAT !
      > ZAUWAŻ JAK DALEKO JESTEŚ OD REALIÓW!!!

      Wątek pierwszego forum został wyjaśniony - czytając Twoją wypowiedź uwierzyłem, że byłeś aż tak mocno zakamuflowany :D Potaktuj to jak komplement i dowód uznania.
      Nie sądzę abym był daleko od realiów, ale nie będę się sprzeczał, bo mam dużo pokory a jednocześnie nie czuję potrzeby licytowania się. To właśnie ta pokora skłania mnie do wyznawania zasady: "ufaj tym, którzy szukają prawdy, ale powątpiewaj w tych, którzy twierdzą, że ją odnaleźli"

      > mam pewne standardy towarzystwa w którym przebywam (również w wirtualu),

      Mam to samo... a jednak wytrzymywałem na elfach z Królową i jej przydupasami... Ty zresztą również :D

      Usuń
    2. Stanowisko zająłem w moim wcześniejszym komentarzu z 4 grudnia 2012 21:13 (powyżej).
      Ten off-top dopuszczam jako ostatni, aby nie dawać powodów do nowych bezpodstawnych zarzutów!
      Dominik.

      Usuń
  9. Brat byłby głupi gdyby skorzystał z Twojego zaproszenia. Dobrze wiesz dlaczego!
    Widac Gonzo, ze dawno nie byłes na elfach. Te cytaty które wymieniłeś cyt.: "kłamiesz jak ostatnia szmata /zważ, że nie nazwałem cię szmatą, chociaż zasługujesz na wiele więcej./" lub "myślisz swoimi kategoriami i taki parszywy gnój masz w mózgownicy." - to jest mały pikuś z tym co pisał Andy będąc adminem na elfach. Doskonale pamiętam kiedy, dlaczego i do kogo Bendys to pisał. Szkoda, że nie przytoczyłeś całej sytuacji zwiazanej z tym zdarzeniem.

    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. > Brat byłby głupi gdyby skorzystał z Twojego zaproszenia.
      > Dobrze wiesz dlaczego!

      Nie wiem, ale chętnie się dowiem.

      > to jest mały pikuś z tym co pisał
      > Andy będąc adminem na elfach

      Co więc takiego pisał And i co takiego wyprawiał, że swoim zachowaniem mógłby wprawić w zakłopotanie Bendysa?

      Usuń
    2. Komentarz pozostawiam, ale apeluje o powrót do formuły bloga.
      Forum dyskusyjne jest zupełnie gdzie indziej, wystarczy uzgodnić jakieś neutralne chyba?
      D.

      Usuń
  10. Oj gonzo na swoim forum pozwalasz Hybrydzie na gorsze oskarżenia i jakoś nie czujesz się zdegustowany.
    Hybryda próbowała zrobić to samo na monte, nie udało się jej to,hehe. Na forum "KJL" będzie mogła do woli pisać swoje dyrdymały bez pokrycia,hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i jeszcze ją gonzo popierasz w tych kłamstwach i oskarżeniach. Sadze,że forum wymknęło się wam z pod kontroli,za dużo obelg,kłamstw opartych tylko na domysłach i wybujałej wyobraźni Hybci.
      Hybcia na monte została zgaszona w sekund pięć i nie pozwolono jej na to.

      Usuń
    2. > Oj gonzo na swoim forum pozwalasz Hybrydzie
      > na gorsze oskarżenia i jakoś nie czujesz się zdegustowany.

      Nie dostrzegasz jednego: każdy oskarżony przez Hybrydę może podjąć rękawicę. Wskaż mi chociażby jedną moją interwencję polegającą na zakneblowaniu ust komuś, kto próbował przedstawić swój punkt widzenia.

      Najbardziej jestem zdegustowany postawą tych, którzy napierdzielają kogoś po mordzie chowając się za plecami silniejszego.

      > Tak i jeszcze ją gonzo popierasz w tych kłamstwach i oskarżeniach.

      W jakich kłamstwach popieram Hybrydę? Proszę o konkrety?

      Usuń
    3. Jak w moim komentarzu powyżej (21.20)!
      D.

      Usuń
  11. Witam ..
    Nie wiem czy Hybcia została zgaszona w 5 minut .Po prostu zna juz nas tyle ,że wie ,że mamy dośc pisania o Laurze .Jako usrka jest mile widziana ,ale jezeli chodzi o tematy Laurowe ,jakies dowody ,mnie to za przeproszeniem ''wisi''i innym też to .Ja zamykam komp, to dla mnie wtedy istnieje realnośc i tyle . To najwazniejsze ,a forum to rozrywka ,ewentualnie dyskusję ,z odrobiną pieprzu ,ale dyskusję
    Monte zostało po to stworzone ,żeby się bawić . Jestem tam modem ,lubie tą atmosfere ,znam tych ludzi juz prawie 2 lata ,sa jak rodzina .
    Pozwolilismy na temat ludzi zbanowanych tam ,bo wiem ,że czasami trzeba to wyrzucic i jest dobrze .
    Ale tyle ,i tak ciągnie się cały czas za nami gniazdo ,dosyć tego ,żeby przejmować się Laurą .

    Ale pisałam z Dominikiem i wiem ,że blog potrzebny ,bo jak sami piszecie ,to trzeba ludzi przestrzec przed knowaniami Laury i jej popleczników ,tak jak przed tym ,że nikt nie jest jej własnością ,a to nie jakis obóz koncentracyjny ,gdzie odstrzela każdego ,kto jej się nie podoba . Kto nie ma zdania takiego jak Ona .
    I chyba tez po to stworzyl ten Blog ,aby tutaj pisać ,a inne fora niech zyję swoim życiem .Pozdrawiam
    D.
    Oczywiście ,że jest nas mała grupka ,ale co najweazniejsze jest szacunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D o smoku też pisałaś,że jest mile widziany i jak to się skończyło?

      Usuń
    2. Ja nie pisałam ,że Smok jest mile widziany ,ja pisałam ,że wszyscy są mile widziany ,a to jest różnica. Taka tez prawda ,że tak jak pisze Ramcia ,nie mielismy podstaw aby ją wyrzucać ,chociaż nabijała sie z nas ,nie szanując w ogóle .Bo nie chodzi o te ,że była jakimś Markiem ,dla mnie to może byc samym Panem Jezusem ,mogła tylko napisać . Więc miała niezły ubaw z Giziem . :)

      Nie rozumiem jej pobudek ,tego ,że ktoś w zaufaniu pisał z nia na PW (mogę jeszcze zrozumiec ,gdyby ktoś ją wyzwał od najgorszych ..na PW ) Ale Brat jej zaufał .A wystarczyło ,żeby weszła normalnie i napewno do tego by nie doszło .Ale wiedząc ,że Laura jej nie wpuści zaszantażowała ją e-mailami od Brata -tego nie potrafię zrozumieć !!
      Ale tez nikogo sie nie banuje za to ,że się kogos nie lubi.
      D.

      Usuń
  12. Smok mile widziany...hm. teoretycznie każdy jest mile widziany bo zabawa w fora nie polega na dzieleniu na towar pożądany i niepożądany. a też selekcji na wzór Lury prowadzić nie zamierzam.
    Smok- spaliła sobie na starcie szacuneczek do niej- wlazła jako facet i dopiero przymuszona napisała kim jest. straciła w oczach wielu, ale nie na tyle by ja wywalać- po wyskoku z publikacją maili była milutka a racze cichutka- tylko czytała, az do momentu serii pw- próbowała być złośliwa, by mnie "dotknąć" skutkiem jest ban i poczucie że to samotna nie posiadajaca realnych przyjaciół kobieta próbująca zaistnieć. i do tego pewna siebie. Jej mniemanie, że za nią wielu pójdzie skutkuje tym, że ma podstarzałych lowelasów G i A...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gonzo swojego czasu Wasze forum oparte było na faktach które poparte były dowodami.Zauważ , że na forum rejestrowali się użytkownicy sponiewierani przez Laurę i oburzeni metodami jej postępowania. Było ok do czasu . Pojawiła się użytkowniczka która rzucała oskarżeniami w jej mniemaniu prawdziwymi. Nie miała żadnych dowodów na potwierdzenie swoich słów. Nikomu nigdy nie kneblowałeś ust bo nie było to potrzebne- Wasze forum do pewnego momentu było rzetelne i opierało się na sprawdzonych faktach. Hybryda zburzyła Wasz dobry wizerunek. Nikt nie miałby do niej o nic pretensji gdyby swoje słowa poparła dowodami tak jak Ty to zawsze robiłeś, czy inni użytkownicy piszący na forum "KJL". Dopóki ona sie nie pojawiła na forum "KJL" nikt nigdy nie nazwał Laury pedofilem. Fakt nie popierałeś jej w tym , ale też nie reagowałeś kiedy tak pisała, a trzeba było zareagować i to ostro.
    Hybryda od innych wymaga dowodów, linków na potwierdzenie czyichś słów, a sama rzuca oskarżeniami na prawo i lewo.


    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powyższy komentarz pozostawiam, bo i dotyczy wprost przedmiotowego wątku i Całusek ma prawo do riposty po paru komentarzach Gonza w tym temacie. Jednak proponuję sprawę forum KjL zamknąć i pozostawić jako jeszcze jedno rozczarowanie (opinia wielu komentatorów)które trzeba mieć nadzieję że - nadal szkodzić sprawie tego Bloga nie będzie.
    Na czym polega sprawa tego Bloga - napisałem wyraźnie w wątku "Cel tego Bloga".
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że też dodasz chociaż jeden mój komentarz Bracie, gdyż do tej pory nie dałeś mi możliwości wypowiedzenia się w kwestii mojej osoby a pozwalasz wszystkim szargać, moim dobrym imieniem.

    Całusku, jak Gozno na wszystko reagowałby ostro to tam nic by nie było, powstałoby kolejne bagno z zakazami pisania o tym co kto ma do napisania. Zauważ, że u Gonza niejednokrotnie mnie także goście "zjechali" bez podawania jakichkolwiek źródeł wiarygodności. W kwestii Laurka, nie zamierzam zmieniać zdania gdyż NIKT nie wie kim jest a więc jak Ona może wszystkich wyzywać, tak inni też mogą, prawda? Niech się przekona jak to jest dobrze, na oczach publiczności gdy ktoś Ją wyzywa.Nie wymagam od nikogo dowodów jeśli widzę, że ktoś napisał prawdę, jak mam wątpliwości to tak jak każdy normalny człowiek, oczekuję uargumentowania lub "milczenia"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tu miejsce dla KAŻDEGO komentarza, który spełnia formułę komentarza blogowego, czyli jest merytoryczny i przedstawia stanowisko komentującego w kwestiach poruszonych na blogu!.
      Od ścierania się poglądów są fora dyskusyjne.
      Jeśli ktoś chce prowadzić tu wojenki to pomylił adres albo nie wie co to blog.
      MÓJ BLOG to jest MOJE stanowisko, a komentujący mogą się z nim zgadzać, lub nie!
      Komu się nie podoba - nie czyta! AMEN
      Dominik.

      Usuń
    2. Hybrydo dla Ciebie nazwanie kogoś pedofilem to tak jak splunąć i jeszcze masz czelność pisać na Blogu Brata, a gdzie indziej nazywasz go kłamcą i , że na blogu Brata nie ma prawdy.


      Całusek.

      Usuń
    3. Dajmy spokój sporom - kto błądzi, sam sobie wydaje świadectwo :(
      Ludzie maja swój rozum, ocenę i niełatwo ich ogłupić!
      D.

      Usuń
  16. Całusku, gdzieś indziej, tzn. gdzie? W Kosmosie? Jest pół prawdy, całej prawdy tu z pewnością nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  17. Izo - to znaczy na Forum Montecristo!
    Proszę - zaprzestań jątrzenia od nowa.
    Naprawdę nie chcę niczego wywalać z komentarzy ale jeśli będę musiał..
    D.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.