wtorek, 18 grudnia 2012

Przedświątecznie do Laury..



Witam wszystkich serdecznie na moim Blogu, a w szczególności Laurę – Adminkę Forum Elfów.














Jesteś Lauro jedną z najwierniejszych moich czytelniczek, a często jedną z pierwszych czytającą nowy wątek, więc odpuść sobie zaprzeczanie i spokojnie mnie poczytaj, bo nie życzę Ci źle.





Rozpoczął się Lauro Świąteczny Tydzień, Świąt pełnych magii i ciepła między ludźmi, więc tym większym smutkiem napełniły mnie Twoje przedwczorajsze posty na Forum Elfów.

Bardzo bym sie ucieszył , gdybyś spróbowała pojąć, że jest to czas pięknej polskiej tradycji, która nakazuje aby ludzie (nawet skłóceni) się jednali, zapominali wzajemne urazy i wspólnie osiągali z tego korzyść.



Wiem że czujesz żal iż nie wszystko w Twoim długim życiu ułożyło się po Twojej myśli.

Ucierpiałaś mocno od komuny za jej czasów w Polsce, potem w Niemczech też nie było łatwo i nie tego oczekiwałaś, ale przecież na Twoim Forum TO TY jesteś reżyserem i wierz mi że przenoszenie do wirtualnego Świata Forum Twoich realnych demonów które Cię gnębią w realu, w niczym  Ci nie pomoże, a wręcz odwrotnie.

Prawie wiek temu amerykański poeta Maks Ehrmann napisał poemat zawierający wskazówki na temat dobrego życia nazwany potem Dezyderatą.

Na dobre życie Lauro, nawet w podeszłym wieku, nigdy nie jest za póżno – więc pozwól że będę w treść tego co mam Ci do napisania, wtrącał fragmenty tego poematu które poznasz po dającym nadzieję zielonym kolorze.



Bardzo zmartwiły mie Twoje wczorajsze posty zwiążane z Użytkowniczką która poinformowała Cię że chce sie pożegnać z Forum i poprosiła o skasowanie jej konta, oraz postów i fotografii zawierających osobiste, czy nawet intymnie informacje o Niej.

NIKT, (poza upośledzonym umysłowo Norbusem, któremu odpowiedź została zasugerowana, przeciwko czemu zaprotestował nawet Tosiek) nie dostrzegł w wiadomości tej niczego z  tych rzeczy które Ty dostrzegłaś!

Czy to nie jest dla Ciebie żaden sygnał?

Tak dalece jak to możliwe, nie wyrzekając się siebie, bądź w dobrych stosunkach z innymi ludźmi.


Jesteś juz takim wieku, że wszystko zaczyna Ci się mieszać kiedy sie ekscytujesz.

Ja historię Elfów przestudiowałem jak wiesz doskonale, a pamięć mam jak słoń, więc Ci Lauro pomogę a Ty potraktuj to jako prezent świąteczny dla Ciebie, że przypomnę Ci spokojnie i powolutku jaka jest PRAWDA.

Prawdę swą głoś spokojnie i jasno, słuchając też tego, co mówią inni: nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swą opowieść.


Na początek jednak zalecam Ci abys powoli, spokojnie spróbowała ocenić JAKIE GŁUPOTY WYPISUJE TEN Twój Prawnik.




Ten facet zdaje się nie rozumieć co się do niego rozmawia.


Bredzi coś o tym że Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (polski), albo Federalny Rzecznik Ochrony Danych i Wolności Informacji (niemiecki) – nie posiadają instrumentów prawnych do wyegzekwowania przestrzegania Ustawy o Ochronie Danych Osobowych..



Widać wbrew moje radzie nie przeczytał Ustawy, a juz na pewno Art 49 który mówi o sankcjach karnych, związanych z nieuprawnionym przetwarzaniem danych osobowych





Żeby było jasne - „przetwarzanie danych osobowych” to:

Przetwarzanie oznacza jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie

-czyli dokładnie to czym zajmujesz się Lauro z ramienia swego Mocodawcy

Bliższe informacje tutaj:




Czytaj dalej bo to jest dopiero ciiekawostka!

On wynalazł PAŃSTWOWE Forum.


I odkrył że na PRYWATNYCH Forach nie obowiązują przepisy Prawa!


To są dopiero kurioza! No trudno – może coś wypił, może coś wziął, a może wciąż żyje w komunie gdzie "prywatne" - to było coś nieznane.

Ale Ty przecież nie lubisz komuny, dała Ci popalić!




Bredzi coś też ten Prawnik o jakimś „zakładaniu spraw przeciwko Tobie”.
 

Chcę Cie uspokoić Lauro – nikt żadnych spraw przeciwko Tobie zakładał nie będzie!

Ciesz się zarówno swymi osiągnięciami jak i planami. Wykonuj z sercem swą pracę, jakkolwiek by była skromna. Jest ona trwałą wartością w zmiennych kolejach losu.
Ty Lauro nawet nie odpowiadasz za łamanie prawa związane z nielegalnym przetwarzaniem danych osobowych userów którzy sobie tego nie życzą!

  1. Za to odpowiada Administrator Portalu, a to komu powierzył on prowadzenie na nim Forum to już Jego problem
  2. Przestepstwa przeciwko ochronie danych osobowych ścigane są Z URZĘDU.

(zapytaj prawnika to Ci wyjaśni na czym to polega).



I trzecia kwestia której nie może pojąć Twój Pan Prawnik!

„Alicja poprosiła o likwidację swojego konta ? A na jakiej pdstawie ?”

Ano może na takie że nie życzy sobie aby JEJ DANE OSOBOWE BYŁY NIELEGALNIE PRZETWARZANE, bowiem jest to przestępstwo zagrożone karą dla ADMINISTRUJĄCEGO TYMI DANYMI, przewidzianą przez Ustawę.



Lauro, czy Twój Mocodawca - Administrator portalu wie, że dopuszczasz sie na nim przestepstwa? Moja rada - lepiej żeby wiedział!
  

Założyłaś Lauro wątek o osobie której nigdy na oczy nie widziałaś, ale jak widzę sporo o Niej wiesz:






Piszesz o Niej „alkoholiczka” – czyli co? Chlałaś z Nią gorzałę czy piwsko pod budką?

Bo jeśli nie, to kto Ciebie upowaznił do takich inwektyw pod adresem obcej osoby, zwłaszcza że mienisz się być  Administratorem tego Foum?
Wiesz w ogóle KTO TO JEST ADMINISTRATOR FORUM ? 
Jeżeli porównujesz się z innymi możesz stać się próżna lub zgorzkniała, albowiem zawsze będą lepsi i gorsi od ciebie.

Piszesz że od paru lat nie pije? To co powiesz o mnie, skoro ja nie pije od 2 dni?



W Twoim wieku kobieta powinna mieć troche kultury – jeśli nie wrodzonej to .. nabytej - nie uważasz?



Piszesz „baba” o obcej osobie, więc jak sie do Ciebie zwrcać?

„Stara babo” – może być?



W końcu mogłabyś być Jej matką, więc jeśli Ona „baba” to Ty .. „stara baba” ! Logiczne?


Piszesz o wysyłaniu jakichś paczek, do tej pory ZAWSZE „wysyłałas” je sama, a tu nagle uroiłaś sobie męża?



Lauro – nie oszukujmy się – oboje wiemy że NIE BYŁO I NIE BĘDZIE ŻADNEGO MĘŻA !

To oczywiście Twoja prywatna sprawa, ale jeśli tego urojonego męża używasz do kłamstw i obelg - to już taką nie jest!


Może dorzuć jeszcze wymyślonego synka o którym mi pisywałaś, (przepraszam jak na imię dziecięciu, bo zapomniałem?):



Lauro – oboje wiemy że w Twoim wieku nawet adopcja nie jest możliwa, więc wyciąganie widma „męża” w miejsce kotki z którą mieszkasz i sypiasz (jak pisałaś), nie jest na miejscu.



Przypominam, Ci że ja znam historie Forum Elfów (starego równiez) więc może zapomniałaś że te „paczki”sprzed kilku lat, które tak przypisujesz tutaj Alicji były przeznaczone dla róznych Użytkowniczek które (wszystkie co do jednej) dawno sie na Ciebie wypięły, a Alicja była tylko ich dystrybutorem bo nie chciałaś ujawnić swego adresu.

Zreszta i tak wysyłałaś je z adresu fałszywego a zawierały jakieś tanie słodycze za kilka EURO:




Zobacz - nawet pismo Twoje!


Do tego raz załączyłas starą torebkę damską i parę razy jakies używane ciuchy jakie Niemcy wykładaja zwykle pod śmietnikiem, a u nas sprzedawane sa w tzw ciucholandach w ramach promocji „wszystko po 2 zł,-„



Może nie pamietasz, ale NIKT Ciebie o te paczki nie prosił a już w szczególności nie prosiła Cię Alicja a wręcz odwrotnie – prosiła Cie abyś jej nic nie przysyłała!


Ale skoro juz wbrew Jej woli przysłałaś za posrednictwemm Deutshe Post, tą wyłożoną folią bąbelkową kopertę formatu A4 (co nazywasz „paczką”):


(odostrzyłem w trosce o Wasze dane osobowe) 


W tej kopercie były tanie słodycze z tureckiego marketu, w tym:
- 100 g kawy do zmielenia,

- jedna czekolada twarda,

- opakowanie batoników Kit Ket Mini,

- torebeczka żelków,

wszystko warte (w polskim markecie) ok 20 zł.- czyli ok. 4 EURO

oraz stary, używany pierścionek ze sztucznym oczkiem, wartośc w cenie złomu nie więcj niz 60 zł.- czyli 15 EURO:




No to się Lauro wykosztowałaś i jest co po latach wspominać - nieprawdaż?



Powiadasz Lauro że  tn pierścionek to jest wybrany z Twojej kolejkcji jako najładniejszy?

Oj marne Ty masz pierscionki Lauro, skąd Ty je wzięłaś ? Ze złomu? No skoro TEN jest najladniejszy:
















- to wyobrażam sobie pozostałe



Jeżeli wbrew czyjejś woli wysyłasz komus taką „paczkę” o wartości kilkanastu EURO z fałszywego adresu, aby uniemozliwić odesłanie a następnie oczekujesz że ten na siłę „obdarowany” m,a być Ci dozgonnie wdzięczny za to kukułcze jajo, co mu podrzuciłaś - to Ty Lauro potrzebujesz pomocy specjalistycznej i do tego Cię będe namawiał bo .. martwię sie o Ciebie.



No a gdyby ten Twój „rzekomy mąż” faktycznie istniał, to też uznał bym go za sknerę.



Piszesz tez coś o tym jakoby ta „odarowana” ... „skasowała Ci forum” ?



A któreż to fortum Ci kasowała i jakie masz na to dowody że osoba mająca wykszatałcenie medyczne nagle „kasuje fora”?


Wiesz Lauro co to jest rzucanie niesłusznych oskarżeń?

NIESTETY WIESZ AŻ ZA DOBRZE!



Przecież robisz to na codzień!

A jakbyś tak się wstrzymała choć na okres Świąt?


Wszystkim byś zrobiła przyjemność.
 

No bo popatrz sama jakie głupoty piszesz – a gdzież to Alicja pisze u mnie na Blogu?

Albo gdzież to mnie wyrzuciłaś z Forum, skoro ja o swojej rezygnacji z Admina poinformowałem na tydzien przed odejściem.

Już zapomniałaś, że zbanowałaś mnie po tym jak napisałem, że nie jesterm zainteresowany funkcją Admina?


Naprawę myslałaś że moge być zainteresowany funkcją Elfika na Bagnie?



Alicja przysłała Ci maila? Znam go bo i mnie przysłała:





Ja tam widze prosbe o wykasowanie z Forum wszystkiego co zawiera dane osobowe Alicji.

Co w tym dziwnego? Na normalnych Forach jest to naturalna, zgodna z prawem operacja wyjścia uzytkownika z Forum.


A jakby tak z Elfów zrobić normalne Forum .. co ?

(dobry pomysł?)

Musimy sie bliżej przyjrzeć co Ty tam jeszcze (podobno) zauważyłaś, ale wybacz – nie wszystko naraz.





Mysle sobie Lauro, że aby się pojednać świątecznie i w Wigilie zapomnieć wszelkie spory, trzeba sobie wiele rzeczy przypomniec i wybaczyć.


Popatrz – omówiliśmy sobie tylko JEDEN, PIERWSZY post wątku który założyłaś w związku z rezygnacją Alicji z Forum Elfów.

A ile nam jeszcze zostało? Dobrze byłoby abyśmy przed świętami mieli to z głowy i bez wzajemnych żali zasiedli do Wigilii.

Dlatego jutro postaram się przypomnieć Ci o sprawach które poruszyłaś w dalszych postach tego wątku, a o których widocznie zapomniałaś, co przecież starszym ludziom sie zdarza, i nie przynosi ujmy.

Przyjmuj pogodnie to, co lata niosą, bez goryczy wyrzekając się przymiotów młodości. Rozwijaj siłę ducha, by w nagłym nieszczęściu mogła być tarczą dla ciebie. Lecz nie dręcz się tworami wyobraźni. Wiele obaw rodzi się ze znużenia i samotności.
Obok zdrowej dyscypliny bądź łagodna dla siebie. Jesteś dzieckiem wszechświata: nie mniej niż gwiazdy i drzewa masz prawo być tutaj i czy to jest dla Ciebie jasne czy nie, nie wątp, że wszechświat jest taki jaki być powinien.
 

To do napisania Lauro:

Wasz Brat Dominik













74 komentarze:

  1. A ja mam nadzieje ,czytając to co Ona pisze i jakim prawem pisze tak o osobie ,KTÓREJ TYLE ZAWDZIĘCZA,nie znając jej naprawde ,W TAKI WULGARNY SPOSÓB,że jednak piekło istnieje dla takich ludzi jak Ona !!
    I mieni się za dobrą osobę ?!?!?!?!!?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bracie jestem wstrząśnięta i zmieszana, to ile Laura ma lat??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest emerytką, choć dorabia sobie jeszcze trochę, ale jej Świat to Elfy - tu leczy wszystkie swoje kompleksy ..
      D.

      Usuń
    2. Tego nie wiadomo. Każdy kto twierdził, że wie, kim jest Laurko, okazywał się kłamcą. Moment poznania prawdziwej tożsamości Laury będzie punktem przełomowym - bo tylko obawa przed ujawnieniem tych danych może powstrzymać krokodyla.

      Usuń
  3. Laura pisze tylko to co chce żeby inni userzy wiedzieli, nigdy nie napisze prawdy i wazne szczegóły przemilczy. Zapomniała jednak o tym, że są na elfach userzy którzy bardzo dobrze znają całą historię.
    Ja " odpracowałam " z nawiązką to co dostałam od Laury - bycie na elfach przez 4 lat.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś Alicjo, cieszę się, widząc Ciebie tutaj.
      Nie przejmuj się tą starą wariatką, ona niedługo zostanie sama,
      już w swoim otoczeniu może liczyć tylko na swoich dupowłazów,
      a żreć musi, więc żreć zacznie i ich. Poprzyglądamy się temu,
      a będzie to wspaniały widok.

      V.

      Usuń
  4. Za szybko nacisnęłam guziczek. To ja ta zmieszana i wstrząśnięta, nie tylko o wiek babci Laury chciałam zapytać, ale też o to jak można być tak podłym człowiekiem, zakłamanym i wierzącym w te swoje kłamstwa. Alicjo, jeśli Nas czytasz, nie przejmuj się tą malutką zakłamaną istotką, jej zostały tylko takie Norbusie i Mirki bezmózgowce, które onanizują się przy laurowych nickach, myśląc, że to łona jest na tych zdjęciach, Wszyscy stanęli w Twojej obronie, nawet Jet, który popiera zawsze Laurę.
    Uszy do góry Alicjo jesteśmy z Tobą.
    V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirek to facet chory psychicznie. Żal mi go było więc próbowałem z nim pisac w początkach jego na Elfach, ale się nie dało, bo jego wiadomości wyglądały zazwyczaj tak:
      (to autentyczny co do przecinka cytat z jego wiadomości do mnie - Czw 30. Sie 2012, 19:43):
      ========================================
      "Nie ,nie obrazilem sie nie ma takiego powodu ,poprostu nie chce mi sie "gadac"pisac,wymyslac jakies niestworzone fakty i zdania,lubie zyc w "samotnosci"z dala od ludzi zgielku ,boje sie tego wszystkiego,ciagle mnie ktos obserwuje kazdy krok z domu to dla mnie meka ,czuje wszedzie spojrzenia ludzi na moja postac ,szara posta,widze ich podle usmiechy i drwiny widze ich beztroskie zycie uciekam od tego swiata nawet te wszystkie 'prochy medyczne ktore biore opd 3 lat na wiele sie nie zdaja bo one mi nie pomoga w zbudowaniu lepszego swita mi i rodzinie jestem beznadziejny zalosny slaby czlowiek jest du du...palant zwykly i lotr i idiota i wszystko razem...wale to wszystko mam dosc "zebrania sluchania pocieszen chce spac spac i spac...nie budzicx sie bo kazdy z tych demonow ktory me zycie przygniata budzi sie wtedy ze mna i chodzi za mna ....Ja wam zycze jajk najlepiej ,wyrzucilem z siebie w obecnosci was ,ludzi ktorych nie znam strzepy mego zycia i po co to zrobilem?dalem wam tylko pole do poipisow slownych i do wysmiewania sie ze mie...Przpraszam ale tak to odbieram zyje w swym malutkim zagubionym swiecie i tak juz usi byc...
      ========================================
      Dominik ;)

      Usuń
  5. Perun - Kacperek18 grudnia 2012 13:18

    Alu
    pewnie jak większość osób (chyba nawet łącznie z Andem) w te głupoty pisane o Tobie nie wierzę, jesteś osobą, która zasługuje na szacunek! Pogody ducha i radości życzę, a dzięki blogowi nawet "elfiki" znają prawdę! nie da się oszukać rzeczywistości. Pozdrawiam serdecznie :) Perun - Kacperek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzkie pojęcie przechodzi to co Ona wypisuje i jak pisze .Czy tak zachowuje sie admin jakiegoś forum ,matko moja kochana !!
    Mnie szczęka w dół całkowicie opadła ..
    Alu jesteś cudna ,pamietaj o tym :)
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkim bardzo dziękuję za wsparcie. To bardzo wiele dla mnie znaczy.
    Wysyłając maila do Laury spodziewałam się reakcji ale, że tak nisko upadnie tego nie przewidziałam.

    Chciałam coś wyjaśnić, żeby była jasność. Braciszek pisze o rzeczach i torebce - tego nigdy Laura mi nie wysyłała.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka i ciuchy były z niemieckiego śmietnika, a poszły na polski i tak Laura zaoszczędziła Niemcom ich utylizacji.
      Obdarowane w ramach podzięki pokazały Laurze odbyt i dawno z Forum znikły.
      Tylko Klony potrafiły się zachować i złożyły na Forum Elfów hołdy dziękczynne za (zarezerwowane dla nich) dary pieniężne w setkach EURO.. hehe
      Dominik.

      Usuń
    2. Jestem w szoku odnośnie wieku Laury.
      Tylko człowiek z ogromnymi kompleksami i przegranym życiem może coś takiego wymyśleć.

      Usuń
  8. Dominiku czemu nie założysz Forum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założę ;))
      Jak tylko Nasz Blog spełni swoją rolę.
      Polecam lekturę wątku:"Cel tego Bloga.. "
      Pozdrawiam;)
      Dominik.

      Usuń
  9. Łajdaczka, skurwielka i nie wiem jak jeszcze ją nazwać za wywlekanie publiczne spraw Alicji - karwa, to chore babsko tyle złego już zrobiło, a dalej plecie te swoje androny i urojenia.
    Ala, ja bym ją za obelgę do sądu pociągnęła

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadne słowa nie są w stanie wyrazic tego niesmaku ,jaki sie ma w ustach po przeczytaniu takich wypowiedzi kobiety-Admina Forum.Kłamstwo,oszustwo maja za zadanie maskowac cieniutką inteligencje.Człowiek kulturalny potrafi rozmawiac,dyskutowac i umiejetnie łagodzic spory,prostak podczas rozmowy zatrzaskuje drzwi przed nosem drugiego czowieka a na forum....banuje....to nazywa sie tchórzostwo.Oczywiscie kłaniam sie czapka do ziemii sługom,którzy dopiero jak user straci mozliwosc wypowiedzi...oni nabieraja odwagi do podsumowywania.Gdybym była msciwa osoba ,teraz ja zabawiłabym sie swoimi zabawkami,według swojego pomysłu....nie sądze aby tym ,z którymi zechciałabym sie pobawic(przy współudziale moich kolegów)....byłoby do smiechu.....Pozdrawiam serdecznie wszystkich "czytaczy"...i tych tutaj i tych co sa juz ponownie tam....Obręcz sie zaciesnia...a mogło byc tak pieknie,zabrakło zdrowego rozsądku...alepomimo wszystko wierze w ludzi,magie swiąt,koniec swiata,koniec roku......zawsze jest jakis konic i czegos poczatek....

    Serdecznosci dla wszystkich życzliwych BONA

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dominiku czemu nie założysz Forum?"
    "Założę "

    Na pewno ?

    rosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałem.
      Nie jestem Laurą.. ;)))
      D.

      Usuń
    2. Dominiku, masz teraz szansę wziąć Elfy od Laury.
      Jakąś godzinkę temu napisała mam dosc

      "Uwierzcie mi ze mam dosc plucia na mnie na blogu brata i w innych miejscach, oraz plucia tutaj, na tym moim forum na forum na mnie i na moje forum, ktore chcialam stworzyc dla dobrych ludzi.

      Mam dosc i chce odejsc i jezeli ktos chce dalej prowadzic to forum, moze sie do mnie zglosic - ja jestem tylko czlowiekiem i mam DOSC !"

      Laura przeczytała pewnie Bloga i ma dosc...


      Usuń
  12. Dzis pokazało sie cos takiego w temacie Mam dosc
    [quote="Laura"]Uwierzcie mi ze mam dosc plucia na mnie na blogu brata i w innych miejscach, oraz plucia tutaj, na tym moim forum na forum na mnie i na moje forum, ktore chcialam stworzyc dla dobrych ludzi.

    Mam dosc i chce odejsc i jezeli ktos chce dalej prowadzic to forum, moze sie do mnie zglosic - ja jestem tylko czlowiekiem i mam DOSC !

    [img]http://stronka-agusi.pl/obrazki/07_gify_deszcz.gif[/img][/quote]
    Czyżby posuneła sie o jeden most za daleko i cos nie wtyrzymało, czy raczej test na lojalnosc elfików

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwo moknie... :((
      Nie daj się kupić na takie proste jej sztuczki!
      To stary numer sto razy stosowany i zawsze znajda się tacy co się rzucą prosić "Laurko nie odchodź!"
      I dokładnie o to chodzi! Bez wazeliniarzy i dupowłazów ona byłaby NIKIM, bo tym żyje w przerwach pomiędzy sponiewieraniem (czytaj "schrupaniem") kolejnego Elfika !
      D.

      Usuń
    2. To może,jak ktoś tam już jest na wylocie i wie,że niedługo bana dostanie,
      niech się zgłosi,że chce forum przejąć,zobaczymy co się będzie działo :D

      Usuń
    3. Juz pierwszy Tosiek pisze, ze forum bez Laury nie istnieje, i on odejdzie jak jej nie będzie. No i Norbus,hehe. Masakra.

      Usuń
    4. Oczywiście ,że o to chodzi,tak jak pisze Dominik .Ja to w czasie swojerj bytności widziałam ze 4 razy .Ona w swojej chorobie jest tez bardzo sprytna ,jak sie grunt jej pali pod nogami i czasami w jej móżdzku przychodzi myśl ,ze cos napisała nie tak -IDZIE NA WSPÓŁCZUCIE ! Usdaje nieszczęsliwą i tak biednie znekaną ..
      LARWA-może bys pomyslała o przeproszeniu innych ,zwłaszcza Ali !!
      O tym nie pomyslisz ,tylko jak zwykle w swojej chorobie szukasz potwierdzenia i lizusów

      Usuń
  13. Żałuję,ze zostałam za wcześnie zbanowana i nie mogłam napisać co myślę o takim zachowaniu wobec Alicji,też dostałabym bana, na pewno,ale przynajmniej bym sobie ulżyła.
    Ale przecież to nie pierwszy raz Laura taki cyrk odstawia,poprzednio też po Alicji jeździła,ja w sumie to się Ali dziwię,że tam wróciła i po raz kolejny pozwoliła sobą pomiatać,przecież wiadomo było,że tak się to skończy.

    Ciekawe ,czy za dziesięć lat Laura dalej będzie o tych darach serca pisać
    i się nimi i dobrym serduszkiem chwalić,hahaha
    Wstydziłaby się kobieta,pamiętam tę śpiewkę jeszcze ze starych elfów,
    przy każdej okazji używała jej jako broni :D
    Bono,królowo nasza umiłowana,zdetronizowana zostałaś przez błazna,
    szkoda,kolejna normalna osoba na wygnaniu,ale za to w doborowym towarzystwie :D
    a tam już chyba same głupki zostały...
    Pozdrawiam Was wszystkich świątecznie
    BAH ( trzy w jednym :D )
    kto zgadnie kim jestem dostanie buziaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednim razem wróciłam na elfy tylko dlatego by pomóc Bratu. Nie zrobiłam tego dla Laury, która też mnie o to prosiła, ale tylko i wyłącznie dla Braciszka.
      Alicja

      Usuń
    2. To prawda :( Nikt nie potrafił przekonać Alicji do powrotu - ani Laura (wielokrotnie próbowała), ani And jako Admin (wielokrotnie próbował)ale ja wiedziałem że takiej moderacji jak Alicja, nie zorganizuje NIKT! Kiedy zostałem Adminem, zrobiłem wszystko aby Ją przekonać i .. przekonałem dla dobra Forum.
      To w dużej mierze dzięki Niej przynajmniej przez ten krótki czas Elfy były normalnym, fajnym Forum!
      Teraz możecie mnie obrzucić .. kamieniami!
      D.

      Usuń
    3. Nikt Cie nie będzie obrzucał kamieniami Braciszku, bo i po co!
      Tak jak piszesz, przez krótki okres czasu forum było świetnym miejscem w necie, gdzie można było miło spędzić czas. Skończyło się, ale Ci co byli i są mają porównanie- jak elfy wyglądały gdy Ty byłeś adminem, a jak jest teraz.
      Danusiu i ja Ciebie pozdrawiam
      Alicja.

      Usuń
    4. Anonimko z 15.36 - obiecałaś buziaka to się staram!
      Powiem że jakby Cię przeciąć dokładnie na 2 połowy, to pierwsza byłaby w Polsce a druga w Ameryce..
      ZGADŁEM ??? ;))
      To jak będzie z tym .. buziakiem?
      Dominik.

      Usuń
    5. Hahaha,słabiutko się starasz Bracie,gdzie mi tam do Hameryki :D
      A to przecinanie to straszny pomysł,boooliiii...:D

      Masz jeszcze dwie próby,dzwoń do przyjaciela,buziak czeka,słodki jak miód :)

      Usuń
    6. Ja się nie staram - ja wiem, ale nie chcę Cię ujawniać bo może tego sobie nie życzysz - napisz na maila, to Ci powiem ;)))
      bratpalikota@gmail.com
      Dominik.

      Usuń
    7. :D jak napiszę maila,to będzie jakby telefon do przyjaciela:D,
      muszę nowego założyć,hahaha
      Ale to chyba nie na temat jest Dominiku,zaraz nas Brat pogoni,jak mu się przypomni,że tu blog o Laurze jest :D
      hahahaha, głupawki dostałam,przepraszam,już spadam :D

      Usuń
    8. Ach Helciu... Helciu .. :(
      D.

      Usuń
  14. Alicjo trzymaj się,wierzę,że nikt nie uważa tak jak Laura. My wiemy, że jesteś wspaniałą kobietą. A Laura..Ona po prostu już niema czego się uczepić i wyciąga brudy sprzed paru lat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Alicjo bardzo ciepło Ciebie pozdrawiam .

    karpatka

    OdpowiedzUsuń
  16. A tosiek założył temat: poparcie dla Laury i błaga o wpisy użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napewno Norbuś ,Tosiek i And ...i klony ,multum klonów i innych nagle pojawiających się ''z nikąd '' nicków '' :):)
      No i oczywiscie wszystko pod kontrolą Laury :)

      Usuń
    2. szybciej w piatek nastapi koniec świata niż Laura zdobędzie poparcie wartościowych uzytkowników- wpisza się klony, u zmanipulowani bez własnego zdania.

      Usuń
  17. Wyć mi sie chce. Własnie dla takich Laury postów mam ochotę byc na elfach- by dokopac Laurze za te podłe kłamstwa.
    dobrze że wczoraj pojawiły się maile Alcji tutaj- dzięki temu wszyscy znają prawdę. prawdę, której na przykład ja nie mogłam wyjawić do końca, gdy Smok, Jarowit knuli w gnieździe przeciwko elfom, Bratu Alicji a nawet LAurze. nie mogłam wtedy napisac, że Ala jest na elfach ze względyu na Brat, nie ta zakłamaną żmiję.
    Alu. Ja wiem, że słowa Laury moga ranić, ale jesteś silna i masz tłumy ludzi, którzy staną w Twojej obronie.
    Ponad rok temu było podobnie...za to wtedy wyleciałam po raz pierwszy...a wtedy jeszcze wielu wierzył Laurze. Teraz wierzą jej jedynie garstki...
    I jeszcze jedno- Grzegorz, Ampułko inni- wstydźcie się- postawiliście dzięki manipulacjom p*****nej smoczycy kreskę na Ali, ale dobrze wam tak- teraz smok zatruwa wam atmosfere ajko jedna z tych co ocaliły wam forum. Fuj
    Alu- Ty wiesz, że ja za Tobą wszędzie i zawsze, dlatego ubolewam, że nie mogłam byc na elfach by cie obronić. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni nie przepraszaj. Ja wiem, że w Tobie i w paru innych osobach co piszą tutaj i na monte mam wsparcie i oparcie, za co bardzo serdecznie dziękuję.
      Alicja

      Usuń
  18. W temacie tośka jedynie Krzysiek i tosiek popierają Laurę, And spasował. Nie za późno And na refleksje?

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu Laura jest postacią stricte baśniową...
    Każdy może sobie ja wyśnić w swoich różowych snach..
    Ma niepowtarzalny urok, magię i styl.

    Bez niej forum, to jak odbiornik TV pozbawiony fonii i koloru...
    Są takie odbiorniki Blog Brata, Forum Gonza, Gniazdo Jastrzebia...
    Smutek i nuda snują się tam od krańca do krańca...

    Chcemy LaurY ha ha

    same idioty kcą Laurki, albo niech oni przetrą łokulary i czytają dokładnie, co ten głupek Laura zrobiła złego ludziom, bo, że wysłała paczuszki potworki i pieprzony pierścionek z jarmarku, to już wszyscy wiemy, a teraz czeka na laury dla Laury - niedoczekanie, bo mam jeszcze zdrowy rozum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laury akurat nie ma na elfach, ale jak wróci wymusi na "elicie" by ją poparli i zaczną jej kadzić. Te jej zagrania każdy już zna. Wymusi na kadrze poparcie, bo jak nie to nie będziesz modem lub vipem.

      Usuń
  20. Właśnie zaczeło sie podpisywanie lojalki przez tzw. kadre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie userzy- najważniejsi przecież na forum.

      Usuń
    2. Oj Laurek będzie zawiedziony,hehe.

      Usuń
  21. Oj malutka ta kadra, oj skromniutka, prawie niewidzoczna ha ha

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze tylko miłujacy i smok, potem rusza do akcji klony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłujący czeka na zmiłowanie, jest w stopce od dłuższego czasu i nic jeszcze nie napisał, może nie zrozumiał dobrze Tośka i się waha, czy poparcie oznacza to iż Laura ma odejść z Elfów? od zawsze pisałam, że Tosiu, powinien na forum wchodzić z tłumaczem. Martwi mnie też brak smoczycy, wirtualnego kochanka Mirosława, Norbuś jest na forum i też jeszcze nic nie napisał, pewnie nie zajarzył o co kaman i wytycznych od Laury nie dostał, więc błądzi jak to biedne dziecko we mgle:):):):)
      V.

      Usuń
  23. A And znowu pękł,jak ta chorągiewka na wietrze.And chłopie za te wcześniejsze posty w wątku tośka i tak jesteś już przekreślony.

    OdpowiedzUsuń
  24. A fuj,jak tam słodko się zrobiło,aż mdli.Po co ja dodatkowo weszłam na temat ''jesteście super'',mało kolacji nie zwróciłam,włażą w tyłek Laurze,wazeliniarze cholera!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakas wiedzma chce prostowac , skrzywione ideologicznie kregosłupy, a Norbu mógł nie zrozumiec Tośka, to jak spółka ślepego z kulawym

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiedźma była całkiem fajną dziewczyną,ale została modem...I po fajnej dziewczynie śladu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja nie rozumiem ,staram się zrozumiec tych ludzi tam co piszą ,ale nie rozumiem :)
    Przecież to dorośli ludzie i widza co Ona robi z innymi ,przecież chyba widza jak nimi pomiata ,więc dlaczego tam siedzą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To,że tam siedzą,to nie jest problem,problemem jest to,że widzą i mają to gdzieś,
      albo nie odezwą się ze strachu przed banem lub dymisją.Jakby to było coś najważniejszego w życiu,pisanie na elfach,czy bycie modem albo innym księciuniem. Nie chcę być niemiła,ale czasem to miałam wrażenie,że niektórym się mózgi nie rozwinęły do końca...

      Usuń
    2. No własnie to nie jest koniec świata,jak Cię zbanuję ,a ludzie sie tak zachowują . Chyba trzeba stworzyc cos tak chorego jak u laury ,czyli ciągłe banowanie ,wymyslanie mężów ,dzieci ,nekanie ludzi ,aby inne fora mogła zaistniec -to wszystko jest bez sensu ,moim zdaniem .

      Usuń
    3. Niektórzy nie są świadomi... ale rzeczywiście - cześć elfów wie wystarczająco dużo, by opuścić bagno. Wiec dlaczego tam tkwią? A po co czytelnicy tego bloga wchodzą na bagno? Niektórzy dla sensacji, inni, bo są uzależnieni, jeszcze inni dla jaj. Pewnie są i tacy, którzy wierzą, że elfy można zmienić w fajne miejsce, albo że można oswoić krokodyla :D

      Usuń
  28. Historia Alicji powinna zostać dedykowana wszystkim nowicjuszom. Nie otwierajcie się przed Laurkiem... nie mówcie o swoich problemach. NIE UFAJCIE MU!!! To co powiecie zostanie z pewnością użyte przeciwko Wam... to tylko kwestia czasu. Laurko nie ma skrupułów i nie obowiązują go żadne zasady.

    OdpowiedzUsuń
  29. W tym sęk Gonzo ,że dalej siedzą .I tam wszyscy wiedza jaka krzywdę wyrządziła Laura Ali ,a jednak siedza ..i może masz rację -dla jednych to narkotyk ,bo lubia byc poniżani ,lubia jak poniża się innych ludzi ,dla drugich to tylko fajna zabawa ,dla trzecich -takich jak Ja ,nadzieja ,że jednak się zmieniło ,że Laura zacznie szanowac innych userów i traktowac jak ludzi godnych podziwu i traktować z szacunkiem ,bo tylu fajnych i wartościowych takm userów sie przewinęło ,ech ..
    Ale jak długo mozna miec nadzieje ,nigdy ...

    Moge zrozumiec Tośka ,bo On zagubiony ,potrzebujący akceptacji ,ale za nic nie potrafie zrozumiec cłowieak ,którego kiedyś szanowałam -Krzyśka ,za nic nie potrafie zrozumiec .
    Nie potrafię zrozumiec Anda -który wydaje mi sie inteligentnym człowiekiem ,a robi ,to co robi ...
    Mętlik w głowie ..
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
  30. Sorki za błędy ,życie mnie goni ;)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  31. Od samego początku widzę co jest grane :D
    po co tam wchodzę???????? ,czytam a czasem coś napisze
    no cóż może żeby się przekonać jak daleko może sięgać podłość ludzka
    brak poszanowania drugiego itp
    jest wiele osób pościągane z różnych normalnych for którym się w głowie nie mieści że tak można
    dlatego czytają obserwują i zastanawiają się kto mówi prawdę a kto kłamie
    i jak długo jeszcze potrwa taki stan rzeczy:D
    nowicjusze przynajmniej niektórzy doskonale się orientują co z czym i po co :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Alicjo:)) Żadna Lałura nawet Ci kochana do pięt nie dorasta.. Buziaki kochana;) CO za wredna suka z niej no..Jak można takie rzeczy napisać! Mma zdjętego bana więc chyba tam wejdę i wymaluję tej chorej kobiecie co o niej myślę. Co za obrzydliwy babsztyl.

    Alicjo:) Pamiętaj to tylko podrzędne forum..Ciepło Cię pozdrawiam. Żałuję,że nie było mnie kiedy ta chora baba Ci dokuczała tam- zawsze miałabyś jeszcze jedną wspierającą Cię osobę.. ech..

    Weź poprawkę kochana na jej zaburzenia psychiczne.

    Pozdrawiam.
    Amelia.

    OdpowiedzUsuń
  33. A i jeszcze jedno .. Nawiązując do radosnej twórczości Anda, można by przypuszczać,( idąc jego chorym tokiem rozumowania),że w każdej prywatnej firmie przepisy prawa nie obowiązują. Kuriozum jakieś bron nas Boże przed takimi"prawnikami" masakra intelektualna!

    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  34. No i pożegnała sie

    [quote="Laura"][b][color=#008000]Brat wygral ! Brat to osoba, ktora potrafi zniszczyc kazdego czlowieka !

    Wygrali tez ci, ktorzy robili tutaj nagonke na mnie !

    Tak jak pisalam w innym temacie ; mam dosc i nie bede wiecznie nadstawiala glowy !

    Odchodze z forum, zostawiajac tu tysiace moich postow, nic nie bede kasowala.

    Kto chce moze nadal pisac, a kiedy forum padnie po prostu zamkne go, dlatego tez moze od czasu do czasu bede jeszcze tutaj zagladala, ale nie bede juz czytala, ani pisala.

    Dziekuje wszystkim milym i sympatycznym Elfikom , ktorzy tu pisali ze mna, dziekuje tym wszystkim ktorych mialam szczescie poznac na skype, czy przez telefon. Dziekuje tez realnym Elfikom !

    Dziekuje, ze byliscie - uwielbiam Was ! f0502nu9.gif [/b][/color] [/img][/quote]

    Teraz to bany posypia sie z ukrycia, nikt nie bedzie znał miejsca , ni godziny, paani Laura nie zostawi swojego swiata , ale na pewno go oczysci

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepraszamy, ale to forum jest obecnie niedostępne.

    Taki jest napis na forum,co to moze znaczyc?włączyła przycisk?nie dała rady doczytac do konca co o niej sądzą?

    OdpowiedzUsuń
  36. A macie jakies forum abym mogła do was przyjsc? asiara73@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu.. mamy w planach takie Forum, a jest nas wiele, ale najpierw Nasz Blog musi spełnić swe zadanie, a jego hasło "kropla draży skałę".
      Gościłaś na naszych łamach parę razy.. hehe
      I jak widać Blog.. drąży.. ;))
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. możecie na razie wpasć na moje forum www.forumkaszubskie.pl tylko tam o Laurze za duzo nie gadajcie bo zygac będziemy :).Włażcie z normalnymi nickami a was zatwierdze jako tymczasowy moderator :)

      Usuń
  37. własnie mi BANA laura dała za to ze ;plulam na nia.Te a jak przez kable ja oplułam czy cyberplucie? asiara

    OdpowiedzUsuń
  38. laura mi napisała ze dała mi bana za PLUCIE,tego nie ma w regulaminie.A potem napisała ze moze mnie odbanowac jak nie bede na nia plula:) smieszna kobita.Ile ona ma lat? 10?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pare postów wyżej o tym mówiłem, oczyscila forum, nie pierwszy to raz , stara praktyka

      Usuń
  39. A to stare forum juz nie istnieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie istnieje - poszło w kosmos wraz z pół milionem postów i kilkoma tysiącami kont Userów bo tak sobie wymyśliła Laurka..!
      D.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.