środa, 12 grudnia 2012

Spacerkiem po bagnach..


Witajcie..















Gad chwilowo nażarty, więc na bagnach zapanował spokój, wybrałem się tedy na spacerek po tej uroczej Krainie, przyglądając się temu co mi zupełnie przypadkowo w oczy wpadnie:



Przyznacie że po TAKIEJ niedzieli, gdzie bezceremonialnie wyrżnęła „Niedobre Elfiki” podobne witanie tych „Dobrych”, (czytaj „dupowłazów”) i jeszcze doradzanie im by byli „zawsze dobrzy”– to czysta hipokryzja!





MOŻE BYŚ TAK SPRÓBOWAŁA LARWO - SAMA „ZAWSZE DOBRĄ BYĆ” ??





Jak widać próbujesz:










Jak widać poczucie humoru ci dopisuje.




Nowa?









No ja myślę że KLON jest u siebie:







Wiesz gdzie możesz sobie ten twój regulamin wsadzić? Tak – DOKŁADNIE TAM!

 
A jak nieuku nie wiesz że w świetle prawa posty są własnością autora, to warto by cię w końcu przed sądem postawić!

W świetle prawa Unii Europejskiej bowiem – jeżeli nie ma zapisu, iż użytkownik wyraża zgodę na publikację jego treści, to tym bardziej nie może być zapisu określającego, iż użytkownik nie może żądać ich usunięcia.

Żaden przepis nie przyznaje Administratorowi prawa wiecznej publikacji wypowiedzi byłego użytkownika i po zakończeniu swego udziału KAŻDY UŻYTKOWNIK MA PRAWO SKUTECZNIE ŻĄDAĆ LIKWIDACJI SWEGO KONTA I POSTÓW.

Mam nadzieję że jak zapłacisz komuś stosowne odszkodowanie z tego tytułu - to pojmiesz!




Będziesz się tłumaczyć – masz to jak w banku!





Na razie ciesz się wyżerką





I masz rację – o banach informuj nowych zaraz w powitaniu, niech wiedza co ich czeka, chyba że to jacyś zboczeńcy i lubią być poniewierani.



O..oo a tu jakis z czerwonym pędzlem sie wcina!

 



Tajemniczy czerwonopędzlasty (cokolwiek byś tam nie miłował) - doucz się! 
 SPAM to jest niezamówiona informacja handlowa (UCE - unsolicited commercial e-mail ). Pisanie nie na temat to jest ... OFFTOP!

I ściągnij tą maskę ze łba bo ci nie do twarzy.









 A ty co ?  Nawróciłaś się?









Mąż???



Czyj mąż? Chyba kot! A raczej kocica.. Królewna - jak te na Elfach..


Wymyśliła! Mąż! Może jeszcze dziecię kwilące, bo świeżo od piersi oderwane??




Tia.. nieważne kto... to JEST ważne że grzebiesz na forum a że mądra nie jesteś to żadna tajemnica!






A TY ? Wszystkiego czego się dorobiłaś, to ta hodowla Elfików! Jak zmądrzeją to ci się zbieszą i co ci zostanie kłamczucho?








Napijcie się Elfiki i balujcie bo co Wam zostało?










Dziwna to zaiste Kraina i uwierzyć trudno, że siedzą tam dorośli ludzie z własnej woli.

Może lubią aby ktoś się nimi wysługiwał lecząc swoje kompleksy...





Wasz Brat Dominik













42 komentarze:

  1. Przeciez Ona żadnego męza nie ma !!
    A jak dzieci ma miec ,jak ONA STARA JEST !!
    Pamietam jak kiedys lata temu załozyła temat czy lubicie spac w łóżu ze swoimi dziećmi .

    Mnie to przeraziło ,jak pisała ,że Ona by spała nawet ze swoim 12,13-letnim dzieckiem w jednym łóżku ,weraz z meżem .
    Jak normalna matka mająca dzieci może cos takiego pisac .
    Przytulić porozmawiać ,ale nie spac z dorosłym dzieckiem ,to juz pod pedofilię podchodzi .
    Oczywiście jak nie znalazła argumentów ,to temat zamknęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spałam z mamą do 20 roku życia i pedofilią mi to nie traciło. Nie ma w tym nic dziwnego, kiedy warunki w domu są takie, a nie inne.

      Całusek.

      Usuń
  2. Nie rozumiesz Całusek o co chodzi w tym co napisałam .
    Ja nie pisze o Tobie i o Twoich warunkach domowych jakie kiedys były.To nie blog o Tobie
    Nic mi do tego .Kiedys lata temu stworzyła Laura taki temat ,że Ona by zawsze spała z dzieckiem ,kiedy tylko by mozna było . Że dziecko by spało między nia a tatą ,a Ona nie miała by nic przeciwko temu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu Larwa nie ma zielonego pojęcia o wychowywaniu dzieci ,o trosce , o tym ile trzeba z siebie wyciągnąc ,aby to dziecko wychowywało sie w dobrej atmosferze -w miłosci ,ale i z zasadami .
    A pisze głupoty ,okłamując i oszukując innych ,o to chodziło !

    OdpowiedzUsuń
  4. Toć to nieuk, a więc czego bracie wymagasz od nieuka. Ona nie wie co to blog i nie wie co to są zwykłe posty na forum. Ona wogóle nie wie po co prowadzi to forum i nie wie na jakim świecie zyje, Toć to nieuek, a ktos ja nazwał inteligentną, a to po prostu nieuk!!

    OdpowiedzUsuń

  5. Zostałeś dożywotnio wyrzucony z tego Forum.

    Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z Administracją Forum.

    Twoja nazwa użytkownika została zbanowana.
    Rey, baj, baj kraino nieuków i ignorantów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Rey, ale mi ulzyło, wszak lubie ludzi kumatych, takich jak nasz Brat, a przydupasy niechaj liżą nie umyte dupsko Laury, bo ona nie ma czasu na higienę, bo śledzi forum od a do z, a więc kiedy ten niechluj sie myje!

      Usuń
    2. A ja mam pytanie do Brata :
      Skoro, jak napisałeś " Dziwna to zaiste kraina i uwierzyć trudno, że siedzą tam dorośli ludzie z własnej woli", to po co byłeś tam ponad rok, w tym przez kilka, dobrych miesięcy, na funkcji moderatora i admina.
      Co, Laura była inna, czy może nie byłeś jeszcze dorosły, a moze ubezwłasnowolniony byłeś ?
      and1951

      Usuń
    3. Ty And, a nie przyszło Ci do głowy, że Brat myślał, że temu głupkowi leczenie pomorze , a le Ty jak ta ćma lecisz za idiotką, która niczego nie kuma, a Brat miał nadzieję. na nawrócenie, a to sie okazał ciężki przypadek psychiatryczny, And, masz ochotę na laure, to ja bzyknij, ciekawe, jak będzie ryczała w czasie stosunku, wszak ty gieroj łóżkowy jesteś, optuję, że będzie leżała jak pień!

      Usuń
    4. Odpowiem Ci bo znowu zaczniesz zmyślać jakieś głupoty, (z jakim przestajesz... hehe).
      Odpowiedź na Twoje pytanie znajdziesz w wielu miejscach na Forum (tak bliżej kosza tajnego szukaj - no chyba że wysłałeś w kosmos), jak też w tym Blogu, a jakbyś jednak nie znalazł, to zapytaj którąkolwiek osobę z byłych już ,ale czynnych w tamtym czasie i rozumnych Użytkowniczek/ków Forum.
      Mój cel został spełniony zanim przyszło Ci do głowy wyważać otwarte drzwi do Admina, którego Ci przecież przekazałem wiedząc że lubisz wygłupy.
      Niestety nie wiedziałem jeszcze że lubisz zachodzić od tyłu, a w moim typie nie jesteś zdecydowanie.. hehe
      Ale pasujecie do siebie to konkuruj dalej co jest o tyle łatwe że konkurencji jakoś nie widać, (albo bierz KLONA - są ostatnio świeżutkie ;)))
      I nie stresuj się... ten MĄŻ to lipa taka sama jak cała reszta legendy Laury. Nawet nie mieszka w tym Kessel, więc nie jedź tam...jak Twoi poprzednicy.. hehe
      Dominik.

      Usuń
    5. And kiedy Brat był adminem, było zupełnie inaczej na forum. Forum było przyjazne i chciało się na nim po prostu być i pisać, był spokój jednym słowem. Ta sielanka nie trwała długo, bo Laura zaczęła swoje gierki stosować, a Ty w tej grze grałeś pierwsze skrzypce. Teraz wróciły stare złe elfy z banami, obrażaniem userów , straszeniem i zabieraniem PW.
      Alicja

      Usuń
    6. Zgadzam się z Alą .
      Tam było fajnie ,jak był Brat . I jak On zawsze pisze (może to tez zauwazysz And )nie jedno kazdy z nas ma za uszami .
      On nie raz musiał sie nad nia napocic ,kombinowac ,aby nie usuwała niewinnych userów .
      Ale nie wytrzymała ,nie trawi mądrzejszych od siebie ,nie cierpi jezeli zaczyna BYĆ TĄ DRUGĄ i nie lubi jak ktos nie liże jej tyłka i dobrze o tym wiesz .

      Usuń
  6. Z tego co ja pamiętam to Laura już wychodziła za mąż,
    przeprowadzała się do wielkiej rezydencji,
    zachodziła w ciążę,
    w międzyczasie - o zgrozo - została zgwałcona,

    Psychika niektórych ludzi z zabrzeniami uruchamia taki mechanizm że zaczynają oni wierzyć w wielokrotnie powtarzane przez nich kłamstwo, po pewnym czasie tak się z nim oswajają że uznają je za realną część swego życia.
    Laura jest po prostu mitomanką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rey, ciesz się kochana, z tego bana. Wreszcie będziesz miała spokój. Elfy to chore i toksyczne miejsce.



    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brat !
    Nie odpowiedziałes mi na pytanie:
    Powtórzę:
    Twoja obecnośc, ponad rok czasu, na Elfach, w tym, ponad pół roku, jako moderator i admin ( bo to rok temu rozsyłałeś kartki świąteczne do wszystkich Użytkownikow) była spowodowana:
    Twoja niedojrzałością,
    ubezwłasnowolnieniem,
    czy też Laura była inna ?
    Bo się, Dominiku "migasz" od konkretnej odpowiedzi.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju - nie udawaj że jesteś głupszy niż jesteś! Nigdy nie napisałem że jesteś głupi - jedynie nie masz zasad, więc jesteś szują (jak ktoś Ci tu napisał)- a mnie mama nauczyła unikać takich ludzi i nie odwracać się do nich plecami.
      Zmyliłeś mnie - to prawda, ale mnie można zmylić tylko raz!
      A kartki świąteczne rozsyłałem ludziom indywidualnie na Elfach bo ich szanowałem. Tych kilkoro których nie szanowałem - kartki ode mnie nie dostało!
      Ja Ci moich wyjaśnień z polskiego na nasze przekładał nie będę - więc wracaj do swego Śmierdziusia-Kapusia, bo jesteście siebie warci i całujcie Królową w tłumik nadal.

      Usuń
  9. A dlaczego Wy And traktujecie ludzi jak ostatnie ''wywłoki '' ,nie pozwalacie miec własnego zdania ,obrażacie Bogu ducha niewinnych .I co w tym temacie zrobiliście .Czy kogokolwiek z tych userów ktokolwiek Was przeprosił .
    Bo co Oni takiego zrobili ,oprócz tego ,że MIELI ZDANIE INNE NIZ LARWA ???

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicja.
    Z rozmysłem, a nawet z premedytacją, namawiałem Laurę, by prywatną korespondencję pomiędzy Bratem, a Smoczusiem ( skoro już ujawmniła to na priva wielu osobom, o co miałaś do Niej, słuszne, pretenje) ujawniła publicznie na Forum, bo i tak prawie Wszyscy wiedzieli.. Poniewaz Brat zapewnij mnie, że jest to zmanipulowane, byłem więc przekonany, że " rozjedzie" Smoczusia walcem ujawnionej manipulacji.
    Tak sie jednak nie stało. To Smoczus pisał prawdę, a nie Brat. Brat bronił się, że dyskusja na ten temat jest poniżej jego godności.
    A ja miałem taki przypadek w życiu, że w wieku 17 lat podejrzewano mnie o kradzież zegarka. Nie przyznawałem się, bowiem twierdziłem, że nie ukradłem tego zegarka,a cała dyskusja na ten temat, jest poniżej mojej godności.
    Z tym, że tak naprawdę, to ja ten zegarek ukradłem !
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i czym się chwalisz ???
      Tak jak pisze Ala ,jestescie siebie warci CAŁA TRÓJKA !!
      Pasujecie do siebie .
      Nie dziwię się Bratu ,bo pisanie i odpowiadanie Tobie ,to jest powyżej jego godności.I tak się dziwie ,że pisze .

      Usuń
    2. Jak zwykle LARWA -kazała Ci tak napisac ??-prawda ..Zwalajac na Ciebie wine ,a Ona czysta.Ty głupiś jak but And ;)

      Usuń
  11. Wczoraj obejrzałam na HBO "On mnie kocha"(dramat obyczajowy) główna bohaterka Laura - sfiksowana, wariatka, lecząca się psychiatrycznie , dochodzi na końcu do tego że morduje ...Ciekawe czy wszystkie Laury mają nierówno pod sufitem? To tak refleksyjnie dzisiaj ;)

    Konkret, jak ja weszłam na forum adminem był Brat , wtedy było to całkowicie inne forum, z całkiem innym traktowaniem użytkowników, jak Laura Brata "wygryzła" wtedy zaczęła się równia pochyła forum spadło na dno, userzy zostali zgnojeni.
    13

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty, 13, też byłas adminem. I to w miejsce Brata.
    I jakoś dobrze Ci sie z Laurą ( jak sięgam pamięcią) współpracowało......
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  13. Andrzej prawda jest taka, że nie musiałeś Laury długo namawiać na ujawnienie tych maili, prawda? Laura chciała się pozbyć Brata i zrobiła to w sposób chamski- taki jak tylko ona lubi to robić i nie raz już to robiła na elfach. A Ty Andrzej zeszmaciłeś sie do reszty biorąc w tym udział. Miałam Cię za człowieka honorowego i dżentelmena, w każdym calu, darzyłam Cię szacunkiem i sympatią, a Ty okazałeś się zwykłą szują ( sorki za określenie). Teraz możesz Laurze i smoczusiowi podać rękę. Jesteś taki sam jak one dwie, niczym się od nich już nie różnisz. Jak to mówią: kto z kim przystaje, taki się staje.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  14. And. Napisałeś wyżej, że prawda leżała po stronie Smoka. Śmieszny jesteś.
    Napisze Ci tak. Brat zaufał mi na tyle iż w mailach napisał mi, jaki ma zamiar wobec Elfów. Pisał, że zrobi wszystko by trzymać Laurę na dystans, by nie bawiła sie w swoje powtarzalne schematy, by nie robiła banów masowych- pod pretekstem zamieszania( a twój zasrany smoczek wyleciał z Elfów bo zrobił prawdziwe zamieszanie- ewidentnie chciała zaszkodzić elfom- zrobić rozpierduchę- tylko ze wy jesteście za bardzo zaślepieni by o tym pamiętć.)Laura banuje tych którzy myślą...a od kiedy myślenie odbywa się na szkode forum? ja rozumiem że marzeniem Laury jest aby na forum ppojawiały się wpisy typu- bzzzzzzzzzzz, cia ciap, brum brum i w odpowiednim miejscu Kocham Laure.
    bo teksty typu uważam, że Laura nie ma racji, ponieważ...jest już robieniem zadymy. Ty moż i masz z tego fajna zabawę, ale krzywdzisz ludzi dążąc do przyjemności.
    Ale wróce do kwestii prywatnej korespondencji- nigdy w zadnym mailu nie było napisane, że Brat chce zniszczyć Elfy, ba nawet mowy nie było o robieniu jakiejkolwiek "krzywdy" Laurze- w sensie- wywalenia jej bezpowrotnie. Nie. chodziło tylko o to, by elfy ocalić, o to, by były fajnym miejscem. I takie były. uwielbiałam aksamitkowo, ba nawet mogłam miec własne zdanie- nie raz kłóciłam się z Bratem...i bana nie dostasłam.
    A laura zbanowała mnie za to, że napisałam słowa prawdy- ani jednego wylgaryzmu, ani jednego słowa które obrażało by adminke. I dostałąm napis - za chamsstwo...to jest wasza prawda. dodam, że maile smoka tp ściema. owszem- treść być może prawdziwa( to co pisał Brat) ale okrojona, wyrwana z kontekstu. Gdybyś poczytał, co wypisywałą Martusia na Twoja na Laurę-dał byś jej kopa w sam środek jej czterech liter. A kiedyś nawet napisała mi tekst, że And pójdzie za nią wszedzie...to było rok temu. więc wiesz- ona już dawno wiedziała że cię wokół palca owinęła( Smok cię owinął). Ty myślisz, że masz plac zabaw- o zabawach dla dorosłych pisze..a tak naprawdę byłeś środkiem do celu.

    OdpowiedzUsuń
  15. BRACIE WRACAJ NA FORUM, KURKA WODNA, BO TEN STATERK TONIE.
    pIERDOLNIĘTA aDMINAK I PIERODOLNIĘTY aND, KTORY DZIAŁA NA FORUM CAFE SENIOR, GDZIE SIEDZI JAK MYSZ POD MIOTŁĄ, TU SIE SZAROGĘSI

    OdpowiedzUsuń
  16. And już jest adminem
    rosa

    OdpowiedzUsuń
  17. And znów adminem ? Dobrze mu szło banowanie, a jak widać Laurze bardzo Bona przeszkadza. COś mi się wydaje, że skoro And znów jest adminem to zaraz Bona poleci w kosmos. I Fantacja pewnie za nią.

    Co do reszty, And ostatnimi czasy cholernie się zmienił, kiedyś jako tako go lubiłam - teraz nie jest wcale lepszy do Smoka i Laury. Święta trójca się ku,wa znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  18. And znowu za dużo wypił? Szkoda gadać,gady znów się uaktywniły.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieprzycie Wszyscy głupoty. Oprócz Alicji, Wy, Wszyscy kurduple internetowi ( łącznie z tzw. Bratem ) boicie się podać swoje dane personalne, krytykując Wszytkich i wszystko ?
    Czego się boicie ?
    Swoich zdań ?
    Współczuję Wam, bo ja, akurat, nie wstydzę się swojego nazwiska i imienia.
    Tak dużo macie na swoim sumieniu, że boicie się przyznać do własnego jestestwa.
    Jesteście,( oprócz Alicji) dla mnie, żałosnymi kreaturami internetowymi, którzy , w swojej tchórzowskiej implikacji, potrafią wszystko krytykować, ale tylko pod nickiem.
    I co, poprawia Wam i Tobie Brat, humor ?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie znasz mnie i oceniasz? To świadczy tylko o Tobie. Przykro mi ale moje nazwisko to nie szmata którą wyciera się netowe brudy, pajęczyny i śmieci, żeby nim rzucać jak Ty swoim, Tosiek, i ciekawe czy Laura (wątpię czy to prawdziwe imię) podaje prawdziwe nazwisko?
      13

      Usuń
    2. Chyba zapomniałeś że nie jesteś na bagnach!
      Jeżeli ktoś tutaj miałby się wstydzić, to jedynie TY, ale ty takiego uczucia nie znasz podobnie jak pojęcia PRZYZWOITOŚĆ.
      Mój Blog to nie jest Twojej pryncypałki bagnisko, więc licz się ze słowami, bo obrażać nikogo tu nie pozwolę a jeśli nadal będziesz próbował - będziesz miał status trolla!
      Spadaj na bagna lizać dupę swojej Pani!!!
      Dominik.

      Usuń
    3. Witam wszystkich a przede wszystkim, witam Cię And!
      Wszyscy oprócz Alicji tak? Może też zagram w Wasze gierki i pokażę co pisałeś swego czasu na Alicję? Czyżbyś próbował z powrotem Ją zwerbować za namową Laury na elfy? A niby to ja nie podpisuję się swoim imieniem i nie korzystam z aktywnego profilu w necie(Na pewno nie tak jak Alicja) a więc za przeproszeniem(sorki Bracie) ZAMKNIJ MORDĘ Andrzeju!

      Usuń
    4. Ale osso si chodzzi jeeezuitooo?
      Polać więcej?
      To nas zarzygasz tą pijacką szczerością, której nawet pies by w buty nie chciał.
      Co mnie obchodzą dane personalne gościa co lata za laufra u jakiejś pindzi?
      Weź sie w garść i razem ze swoim informatykiem rozwal forum Gonza, albo Brata, albo bagno?
      No, coś w końcu rozwal, poza swoją japą. ;)

      Usuń
  20. Uff przebrnęłam przez wszystkie komentarze;)

    And ..:) Moj panie od banów;) Nikt Cię aniołki z rogami:) nie prosił byś na podrzędnym forum podawał swoje dane osobowe;)

    Nikt z nas nie ma obowiązku legitymowania się tylko dlatego,ze Ty skarbusiu tak sobie zażyczyłeś;) Ups;)0

    Poza tym argument,że brat bywał na forum , ba nawet był tam adminem nic nie zmienia.. i co.. był.. pisał.. a kiedy okazało się,że mu to nie odpowiada - odszedł.. :):) Czy tam bana dostał- nie wnikam:)

    Jeśli już maleńki chciałeś bratu dowalić- mogłeś użyć odpowiedniejszego argumentu.. Rozumiem,że z jego braku podparłeś się takim banałem;)- A ja sądziłam,żeś mądrzejszy:) Bardziej bystry:)

    Słuchaj czy mężczyzna w Twoim wieku już nie myśli głową tylko się uwstecznia i myśli inną częścią ciała? Gdzie się podział And twoj dystans do netu? Zdrowy rozsądek?

    Stałeś się bezmózga marionetką w rękach schizofreniczki..

    A co do smoczka.. ja nie znam aż tak dobrze tych waszych relacji ale pamiętam,ze jakiś rok temu jak się pojawiłam na forum- pisała do mnie i też wyśmiewała laurę.. i uwierz mi,ze jestem teraz delikatna w słowach. Dlatego tak się zdziwiłam, żę ta osóbka została modem.. Niestety w mojej ocenie to prosta i nieskomplikowana intelektualnie pani z ochrony:)

    And sam przyznaj,że forum to miejsce nie tylko wzajemnego mizniania się po główkach ale sporów, dyskusji.. ect.. Wy stworzyliście tam towarzystwo wzajemnej adoracji..Straciliście wielu mądrych userów.. Więc kiście się we własnym sosie z laura , kari i smoczkiem na czele..

    Ale nie miej pretensji do nas,że krytykujemy elfy- tutaj przynajmniej każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie., bez wizji bana;)

    Pozdrawiam ;) Amelia;):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam posty Anda to nie wiem czemu , ale przypominają mi się słowa , które powiedział
    Leszek Miler do Zbigniewa Ziobro.
    rosa

    OdpowiedzUsuń
  22. And... zacznij naprawiać świat od własnego, bezpośredniego otoczenia... najlepiej od Krokodyla. Nie dostrzegam problemu w tym, że ktoś stawia sprawę uczciwie twierdząc: "cenię sobie prywatność i dlatego posługuję się wyłącznie nickiem". Gorzej, gdy ktoś zaczyna oszukiwać innych posługując się wymyślonym imieniem i nazwiskiem oraz cudzym zdjęciem... tak, tak... mam na myśli Katarzynę Laurę Nowak :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przestańcie, Wszyscy, pieprzyć bzdury, na czele z Waszym Guru, Bratem.
    Co, żaden z Was nie potrafi przyznać się do swojego nazwiska ? No to, kim Wy jesteście?
    Gówniarzami, którzy potrafią tylko opluwać innych, pod wymyślonymi pseudonimami ?
    I na tym ma polegać Wasza Uczciwość i Szczerość ?
    Brat, czym Ty mnie, Konfidencie, straszysz ?
    Zbierałeś i kopiowałeś dane userów na Elfach, kazali Ci zbierać i tutaj, bo tam już nie możesz ?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cie nie straszę tylko informuję że nie jesteś na Bagnach.
      Tutaj jak ktoś krzyczy "łapaj złodzieja" to nie powinien być złodziejem. A TY JESTEŚ!!! Więc jak Cie pożal się boże "prawniku" nie nauczyli że korespondencja prywatna jest prawem chroniona to ja Cię pouczam!
      Wiedz też że tak jak w brednie Twojej Pani nikt myślący już dawno nie wierzy, tak w powtarzane przez Ciebie kłamstwa (za Twoją pryncypałką), o jakimś rzekomym kopiowaniu danych userów na Elfach też na wiarę nie licz.
      A jakież to miałyby być "dane userów" - PANIE ŁGARZU - CO??
      Zatkało kakało ??
      Wracaj do Waszego smrodu, bo tutaj Twojego Świecznika jakoś nie widać - tam zresztą też - on istnieje tylko w Twojej głowie.
      A JEDNAK TO JEST ..ZARAŹLIWE O_O

      Usuń
  24. Nie pij And,bo to Ci szkodzi :) Piszesz wciąż to samo,juz nam to zbrzydło.Chcesz swoim nazwiskiem rzucać po necie,Twoga sprawa,inni swoje nazwisko szanują.
    I zacznij myśleć głową,bo to głowa do tego służy,a nie inna część ciała,nie wiedziałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taka prawda Śliweczko ,że jak nie ma argumentów ,a nie ma And żadnych ,to będzie za namową LARWY wyklinal , wyzywał i prosił o nasze dane
      Wiedząc ,że to nie jest tak naprawde istotne i On o tym dobrze wie .
      Ale nie ma argumentów ,BO WIE ,ŻE TUTAJ WSZYSTKO CO PISZEMY TO PRAWDA !!
      A po drugie Krokodyl nie ma kogo żreć i czeka na ujawnienie danycvh osób które pisza tutaj ,ŻEBY PÓŹŃIEJ NIE ZOSTAWIC NA DANYCH OSOBACH SUCHEJ NITKI ,WYMYSLAJĄ DURNE OPOWIASTKI ,WŁAMUJĄC SIE NA PW I WCHODZĄC W KONTO DANEJ OSOBY .
      Głupich tutaj nie znajdziesz i wkurza Cię to razem z Larwą i Smoczusiem ,więc dalej będziesz drążył o dane ,bo co masz napisac innego ???
      Śmiesznyś jest !!

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.