poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Hybryda Twoim.. wsparciem!



W poprzednich dwóch odcinkach Naszego Bloga pokazałem Wam TRZY historie - TRZECH RÓŻNYCH NIE ZNAJĄCYCH SIĘ OSÓB, mieszkających w różnych rejonach Polski.



Łączy je tylko jeden wspólny mianownik, a jest nim fakt że miały nieszczęście zetknąć się z TĄ SAMĄ OSOBĄ żerującą w sieci internetowej od lat, starając się swoje wredne intrygi przenosić częstokroć na grunt życia realnego jej ofiar.
Używała już dziesiątków różnych nicków zarówno żeńskich jak męskich, ale zazwyczaj posługuje się nickiem HYBRYDA, lub imieniem Iza!

Historie te, opisane zostały przez osoby będące ich uczestnikami, atakowanymi przez HYBRYDĘ – ja nie dodałem od siebie do nich ani jednego zdania!

Nie mam cienia wątpliwości że HYBRYDA była autorką wielu jeszcze podobnych ataków na osoby namierzone przez nią w sieci, ale ZAWSZE odbywało się to w „podziemiu” prywatnej korespondencji, a czasem realnych spotkań, tak aby inni użytkownicy tych samych forów, czy portali, nie mieli o tym pojęcia.

Autorką opisu pierwszej historii jest Luna74 – Świetna Dziewczyna, którą tak czule zajął się ten niedorobiony Agent GROMU RiV Sylwester - w osobie HYBRYDY.
Na usprawiedliwienie osób atakowanych przez HYBRYDĘ mogę dodać że nasz RIV produkował się, (i polował na upatrzone ofiary) na wielu forach, a jak znam Hybrydę, to zaręczam Wam że był dalece wiarygodny i widywałem już naprawdę bardzo inteligentnych ludzi, których HYBRYDA wodziła za nos jak chciała (do czasu rzecz jasna!).
Trzy takie SPECJALISTKI OSZUSTKI znam w Internecie, (a bywam w sieci od 17 lat!):
1. Hybryda (z wielu forów)
2. Mgiełka III (pierwsza była z Gryfa, a druga to KLON z Bagna) vel Magia (z Lagaty)
3. Gienia vel Laura (z Bagna).

O ile Mgiełka/Magia łże najbardziej bezczelnie a Gienia/Laura jest najlepsza w manipulacji, to HYBRYDA nie ma sobie równych w dopasowywaniu swoich kłamstw do rzeczywistości i podszywaniu się innymi nickami pod mężczyzn.

Opisana historia Luny74 miała miejsce na Forum Zielone Imperium.

Oczywiście samej historii na forum nikt nie znajdzie, bo jak zawsze Hybryda załatwiała swoje intrygi w cieniu PW, maila, GG itp. komunikatorów.

Luna74 opublikowała zresztą swoją historię również na tym portalu, skąd została zacytowana na Naszym Blogu:

Tajny Agent RiV próbował potem jeszcze podbojów sercowych na innych forach, ale bez większych chyba sukcesów, a nawet zdarzały mu się spektakularne porażki w rodzaju tej na Forum Nurya, gdzie HYBRYDA UDAJĄCA Agenta RiV-a została wyśmiana i wygwizdana podobnie jak wtedy gdy na Bagnie grała faceta o imieniu May:


Jako May – była Hybryda tak przekonująca na Bagnie (jako biedny uzależniony narkoman o imieniu Radek!), że w Larwie niemal empatia się zrodziła >..

Kilka miesięcy później, ta kretynka Larwa naprawdę odebrała Modom możliwość banowania, dzięki czemu Hybryda mogła już oficjalnie wejść na bagno i rządzić nim przez kilkanaście godzin ku rozpaczy osłupiałych Modów z ich Szefem – Andem 1951 na czele..

Tak - trzeba jej to oddać - Hybryda od Larwy kilkakrotnie okazywała się cwańszą!


Laurka gotowa by była z MAY-a trzeciego Admina zrobić , ale May ni z tego ni z owego napisał jak kobieta i wszystko się rypło, dostał na Bagnie bana i Laurka była przekonana że kariera Hybci na Bagnie się skończyła..
Ale Hybcia w miejsce Maya zaraz wstawiła sobie inne swoje KLONY i jechała dalej na Bagnie, przysięgając na KjL że "żadnych kont na Bagnie nie ma!".

A May poszedł sobie  pisać z RiV-em co było o tyle łatwe, że to jak bliźniacy..

Nie muszę chyba przypominać, że: RiV Sylwester, RiV, Konik, May-Radek, lauramay, Monia i cały szereg innych nicków to jedna i ta sama HYBRYDA ??
Jak już wspomniałem nasz dzielny Agent RiV nie skończył dobrze – przeniosła go Hybryda na swojego Gryfa, gdzie sama występuje pod wieloma postaciami i pisał biedak nawet pracowicie:

Niestety jak na Agenta był (jak pamiętamy z relacji Luny74) – nazbyt chorowity i zszedł był podobno śmiertelnie nie przeżywszy następnej ciężkiej operacji w Niemczech, ku rozpaczy wiernej jego siostrzyczki .. Konika i hipotetycznemu zmartwieniu Laurki taką niekompetencją najlepszych na Świecie chirurgów NIEMIECKICH!
Ale wracajmy do kolejnych historii opowiedzianych w poprzednim odcinku Naszego  Bloga:
Bohaterka jednej z nich o pseudonimie Amy z którą  nie znaliśmy się zupełnie - dopiero 13 lipca b.r. natknęła się na Nasz Blog i w jego komentarzach zapisała taką informację:

Informacja ta jest całkowicie zgodna z listami jakie wymieniała potem Amy z inną Osobą o pseudo Suzi - również oszukaną przez HYBRYDĘ !
Ponieważ Jupi na komentarzach Bloga dopytywał:

- nie jest już tajemnicą, że Mężczyzna Amy który na swoje nieszczęście został zwabiony przez HYBRYDĘ na jej Forum "Gryf"– miał tam Nicka Gandalf.

Jupi z Forum KjL proponował Amy rozmowę z Hybrydą na Forum KjL (gdzie Hybrydzie jeszcze pozwalają pisać), ale tego było już Amy za wiele, by po tych wszystkich draństwach jakie Im wyrządziła HYBRYDA .. miała jeszcze „rozmawiać z tą SUKĄ”:
Jak widać zarówno w listach do Suzi , jak w komentarzach na Blogu autorstwa Amy podawane te same szczegóły, argumenty i dowody, stawiające HYBRYDĘ w jak najgorszym świetle:
Tymczasem czytając wywody HYBRYDY  w tej sprawie na forum KjL, w głowę zachodzę, czy rozumowanie tej kobiety naprawdę błądzi tak szkodliwymi ścieżkami , czy też robi to dla .. rozrywki, zabawy, bawi ją wyrządzanie innym krzywdy?
No bo jak rozumieć taki jej wywód na Forum KjL, gdzie deklaruje że to co robi TO JEST JEJ SPRAWA!

Mało tego – HYBRYDA bezczelnie oświadcza że wszystko jest w porządku i zamierza swoje draństwo ... kontynuować:

Na zakończenie tego postu napisał tam coś Jupi o .. uważaniu przez Hybrydę
Nasunęło mi to takie pytanie:
„Czy jeżeli ta sfiksowana "psycholog amator", wybierze się do tych Fajnych Ludzi do których się przyczepiła jak gówno ptasie >z pomocą< – to czy nie ma tam kogoś, kto by jej RAZ A PORZĄDNIE OTŁUKŁ TĄ TŁUSTĄ GĘBĘ tak - aby zapamiętała na długo, że nie włazi się z butami w cudze sprawy?”.
Może wtedy zrozumiała by coś z tego, co chciała jej przekazać Pani R na Forum KjL:

Ale Hybryda jak zawsze .. tupetem stoi i wali równo parę odkryć, a w tym że:
1. Jest zdeterminowana „pomagać nadal Gandalfowi” i jego Pani.
2. Musi jednak „odzyskać z Nimi kontakt, który utraciła..
...PRZEZ MACHLOJKI BRATA!
3. Jest nadal dla Gandalfa i Amy wsparciem niezastąpionym!

Zanim jednak HYBRYDA taki komunikat wydała na KjL (22 lipca br.) – to wcześniej korzystając z tego że jest Adminem na Forum „GRYF”, gdzie korespondowała tak gorąco z Gandalfem – wtargneła do JEGO SKRZYNKI Z PRYWATNYMI WIADOMOŚCIAMI I W RAMACH ZACIERANIA ŚLADÓW  - WYKASOWAŁA WSZYSTKIE:

 – pozostawiając taką wiadomość:

Gandalf – jak widać przez te 5 miesięcy pobytu na Forum Gryf, wiele się nie udzielał, pisząc średnio około pięciu postów na miesiąc, ale i tak był mocno zajęty odpisywaniem na liczne wiadomości Adminki, która zaszczycała tego niezbyt aktywnego Usera szczególną uwagą:

Jest więc Hybryda zdeterminowana aby bronić swojego..
(hehehehehe – moment niech sie wyśmieję..)
DOBREGO IMIENIA!!

Ona chyba naprawdę ciągle wierzy że istnieje jeszcze gdzieś , takie coś – co się nazywa:
 JEJ DOBRYM IMIENIEM.

Trzeciej historii z pokazanych wcześniej nie będę już tu omawiał – nie budzi ona wątpliwości co od swej autentyczności, jest sprawdzalna, a Suzi miała już wystarczająco dużo „atrakcji” z tą mroczną postacią błąkającą się po sieci jako HYBRYDA.

====================================================================

A na koniec zagadka!
W przedstawionym niżej tekście napisanym przez HYBRYDĘ, pod nickiem WYSTRASZONA, znajduje się (napisane chyba omyłkowo) - JEDNO ZDANIE PRAWDZIWE!

Aby wygrać nagrodę niespodziankę – należy wskazać to zdanie!
Powodzenia:




Wasz Brat Dominik





44 komentarze:

  1. Dobre podsumowanie poprzednich odcinków !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie rozmowy i utarczki z Hybcią zawsze bawiły, rozbierajac jej wypowiedzi na poszczególne zdania i zadajac szczególowe pytania, nigdy nie pozwalałem jej na niedomówienia i zmuszałem do szczegółowych wyjasnien, jesli nie chciała wyjasniac drążyłem temat az do jej przyznania sie do błedu, parokrotnie mi sie to udało i dostarczyło dużo zabawy i usmiechu, zreszta w dalszym ciagu jej wypowiedzi mnie bawia i to setnie, a z drugiej strony jesli ktos zdradza swoje najintymniejsze sprawy w necie niejako sam prosi sie o kłopoty a Hybcia bawi sie takimi ludzmi bo do tego aby ich zmanipulowac nie trzeba szczególnego talentu, jak sep zerujacy na padlinie czeka az mieso skruszeje i wtedy zabiera sie do uczty, moze to podłe ale w dzisiejszych czasach szeroko stosowane we wszystkich dziedzinach zycia, Hybcia jaest czescia istniejacego mechanizmu który spoleczenstwo stworzyło, dlatego nie widzi w tym nic złego

    OdpowiedzUsuń
  3. Hybrydo jesteś jeszcze gorsza niż gad Laura.
    Na wierzch wychodzą twoje perfidne kłamstwa i skurwysyństwa.
    Mam nadzieję, że odpowiesz za wszystko i spotka cię kara.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Iza ,żebys Ty wiedziała jak teraz wygląda Ramka ,to szczęka by Ci opadłą .I wymień chociaż jednego usera który się z niej wysmiewa :) Na szacunek trzeba zasłuzyc ,Ramka zasługuję ..
    Jeżeli chodzi o tekst :obiecałaś zdusić pewną rzecz w zarodku,obiecałaś sledzic poczynania ...itd....
    to chodzi o mnie -Dorcik :(
    Niestety tak jak pisze Fazi ,dałam się zmanipulowac i zaufałam ,co zostało wykorzystane przeciwko mnie i przeciwko osbie którą poznałam realnie .
    Ale to nie ważne ,wiem ,że jeszcze nie wiedząc ,że May to Ona ,pozwalalam ,mysląc ,że to naprawdę chłopak chory ,obrażac mnie w temacie jaki stworzyłam u Laury .Póxniej w Gnieździe ,gdzie czepiała się mnie na różne sposoby ,między innymi wstawiając avki gołych piersi czy palców -wiedząc ,że i tak mnie to nie ruszy ,spasowałam . Dała spokój ,chyba ,chociaz teraz może się zacząć .
    Nie mogłam zrozumieć kiedy niszczyła Gniazdo i nie rozumiem do tej pory kiedy wysyłała spamy na PW , że Laura taka i owaka .A póxniej nagle zaczęła tam pisać ,że niby chciałą przeprosin od Laury i broniła i dalej .
    Nie rozumiem jak pisała o jakiejś wojnie z Baabcią a oczym my nic nie wiedzielismy i nie chcieliśmy wiedzieć .
    Nie rozumiem ,a widziałam w mojej rodzinie ludzi chorych na raka złosliwego ,widziałam rok temu moją ciocię ,którą dosłownie ZŁOŚLIWY nie łagodny rak zeżarł w ciągu 2 miesięcy ,widzę teraz moją koleżankę po drugim nawrocie ZŁOSLIWEGO -poddaję się :((..umiera ...
    Tojak Ona mając trzeciego ZŁOSLIWEGO po takiej ilości chemi tak dobrze się trzyma ?!!?!?!??!

    Wszystko uczy ,fora też ,nie mam pretensji do nikogo ,sama poepłniam błędy i ja za to płacę .Zaufałam .Chociaż niezbyt miło się czyta w Gnieździe -że jesteśmy w wydaniu Nutki -pizdami(sorki za okreslenie-czy jakoś tak ) i wszyscy sa pod naszym urokiem ,chociaż to fajne by było .
    Ale każdy popełnia błędy i się uczy
    Ale tez poznałam Ramkę ,Dominika , Zuzkę ,Drahima,Bonę,Kacperka,Perkuna ....i za NICH DZIĘKUJĘ :)
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Hybrydzie pali się grunt pod nogami wtedy bierze na litość i kłamliwymi tekstami o niby raku wzbudza litość.

      Usuń
    2. Dorotko- głowa do góry- Ty wiesz, że jesteś jedną z tych trzech osób poznanych dzięki forom, którym ufam w stu procentach. I domyslam sie ile Ci krwi napsuła ta podła intrygantka Hybryda. Jak ja sie ciesze że Hybryda uciekła z Montecristo próbujac spalić za soba zapaskudzony most, tak jak wcześniej zwiała z gniazda po tym jak je próbowała rozwalić swoimi filozoficznymi i technicznym profesjonalnymi wskazówkami. Hybryda dzięki ostatnim tematom bloga spaliła się raczej na dobre. choc wiem,że dalej będzie próbowała zywic się słabościa innych.
      Co do Jędzy- to przemiła osoba, niezwykle ciepła i delikatna oraz wrażliwa- spróbuj no tylko Hybrydo ją skrzywdzić...albo upodlić tak, jak to robisz z innymi. Popamiętasz.

      Usuń
    3. Tak Ramcia wygląda fantastycznienie :) widziałam :) ale nawet gdyby nie wyglądała jej dobre serducho otwiera wszystkie drzwi.

      Dorcik cieszy fakt że jednak w sieci odnalazłaś miejsce gdzie jest dobrze , ja też :) I pamiętaj nie każdy user jest taki jak te wymienione w tekście.

      Też byłam bardzo szczera, nawet o sprawach osobistych pisałam dużo... kiedyś , teraz jestem szczera ale moje życie prywatne jest moje. Poglądy to co innego..

      13

      Usuń
    4. Eeee tam ,luzik Calineczko :):)
      Ramuniu-Ona nawet mnie nie gnębiła ,zawsze były miłe rozmowy ,tylko była baaardzo ciekawa pewnych rzeczy ;)
      I to że zawsze wie najlepiej i po prostu wścibia nos w nie swoje sprawy .Wszystko ją interesuję ,a później to wykorzystuje .

      Przykro tylko ,że jak Cię potrzebowała ,to Ty byłas pierwsza z pomocą ,rozmawiałaś ,itd .
      A teraz pisze taaakie głupoty na Twój temat ,że brak słów :(
      Dorcik

      Usuń
  5. Odnośnie Maya... pamiętam jak w galerii elfowej napisałam, że zdjęcia jakie May wstawił - a były dwa, przedstawiają dwóch różnych mężczyzn. Pamiętam jak Hybryda w przebraniu Maya oburzyła się o to i jak użytkowniczka o nicku jędza broniła jej.
    Hybrydo jesteś chora kobieto, może nie jest jeszcze za późno na specjalistyczne leczenie.

    Alicja


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Jędza dla Hybrydy, to jak Bendys dla Larwy.
      A szkoda, bo zawsze uważałem Ją za całkiem rozumną Osobę..:((
      Niektórzy nie potrafią się chyba wyzwolić spod czyjegoś wpływu....

      Usuń
    2. Braciszku, Jędza to bardzo miła i fajna dziewczyna. Co Ona robi na gryfie u tej manipulantki to nie mam pojęcia?
      Mam nadzieję, że za jakiś czas zrozumie jaką kreatura jest Hybryda.


      Alicja

      Usuń
    3. Aluniu, Jędza wyleczyła się z for już pewnie koło roku temu i tylko sporadycznie gdzieś przemknie jej nick

      Usuń
    4. czasem do nas zaglada , pisala ze jest bardzo zajeta ale pamieta.

      Usuń
    5. Czy mnie oszukano że Jędza jest Modem u Hybrydy... /? O_O

      Usuń
    6. Nie wiem czy jest , wiem ze byla - to o niczym nie swiadczy

      Usuń
    7. Wciąż jest.

      Usuń
  6. Czytam czytam i mysle to kolejny odcinek X man :)




    OdpowiedzUsuń
  7. To co Hybryda wyprawia w necie bierze się z tego,że w realu jest samotna i nieszczęśliwą manipulantką,bez rodziny,syna i psa.

    OdpowiedzUsuń
  8. W głowie się nie mieści, jaką podłą intrygantką i manipulantką jest ta kobieta. Jestem w szoku ile wysiłku i energii marnuje na te swoje intrygi. Do czego jest jej to potrzebne, to całe szukanie przyszłych ofiar, wymyślanie i pisanie tych wszystkich bzdur...ta jej wrogość do kobiet, chęć przypodobania się każdemu mężczyźnie?
    Długo nad tym myślałam i wyszło mi na to, że jest ona wampirem energetycznym, który ze swych ofiar i nie tylko czerpie energię, że ona tak musi inaczej się udusi. To podłe babsko, które nic nie znaczy w życiu realnym, jej cały świat to net w którym przesiaduje dzień i noc i chyba doby jej jest mało na te wszystkie intrygi...Siedzi teraz pewnie przyczajona i główkuje jak z tego wszystkiego wybrnąć i jestem przekonana, że niedługo objawi się w nowej odsłonie, więc musimy się mieć na baczności.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że to co opisał Braciszek, to kropla w netowym bycie hybrydy. Istnieją jeszcze hybrydzie nicki, które służą do tego, aby siać zamęt, które potwierdzają jej kłamstwa, przytakując i potwierdzając to co ona wymyśla. Doba ma tylko 24 godziny, jak znajduje na to wszystko czas? Przecież ona jest wszędzie, gdzie by nie spojrzeć w necie, ona już tam, była, jest lub będzie, pod nickiem hybryda i pod niezliczoną ilością różnych innych nicków, chyba nie ma w necie forum na którym by nie była. Tyle bytów, jak to wszystko spamiętać i czy to się w ogóle leczy?

      Viki

      Usuń
    2. Ona żyje internetem ,intrygami i kłamstwami. Na szczęście skutecznie została zdemaskowana i udowodniono jej skurwysyństwo.

      Usuń
    3. Nie cieszyłabym się tak bardzo. To, że została zdemaskowana i udowodniono jej skurwysyństwo to nie wszystko bo to owo skurwysyństwo jak piszesz, udowodniono jej na nickach już znanych, ale ona tak łatwo się nie podda, te zdemaskowane nicki będą uśpione do czasu, aż sprawa trochę nie przycichnie. Teraz myśli nad nowymi odsłonami i nowym netowym bytem o ile już jakiś nie krąży w necie. Net to całe jej życie, więc tak łatwo się nie podda i należy pamiętać o tym co w tych trzech odcinkach Blogu przedstawił Braciszek i nie dać się podejść tej podłej kobiecie.

      Viki

      Usuń
  9. Nie mam słów, że jej się tak chce, opłaca, ma coś z tego! Tak postępują ludzie z zaburzeniami psychicznymi. Wymyślają sobie historie w pijackich omamach i potem za pomocą Internetu skrzętnie realizują. Z drugiej strony dziwię się drugiej stronie, czyli wpuszczonymi w kanał. To też jest chore, bo nigdy, ale to nigdy się nie powinno wierzyć w słowo pisane, zapewnienia przyjaźni, pomocy,bo nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie.

    Rey

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł standardowo dobry i ujawniający prawdę.

    A teraz przymierzam się do zagadki.
    Według mnie, jedyne prawdziwe zdanie to : " Dziś ukrywam się w internecie i staram się w żaden sposób nie ujawniać kim jestem."

    Pozdrawiam

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha..ha.. wygrałeś Nagrodę Niespodziankę - Anonimowy 5 sierpnia 2013 20:50
      Wypłata w najbliższym odcinku Bloga ..;))
      Congratulation ;)

      Usuń
  11. Samotność to bardzo złożona sprawa i każdy zapewne jeśli tylko by go dopadła próbował by zupełnie inaczej sobie z nią poradzić. Zastanawiam się więc jak skomentować ów problem "Hybrydowy" Czy na poważnie czy nie i myślę, że raczej na poważnie ustosunkowując się poniekąd do wpisu Rey-a. Skąd bierze się wiara w słowo pisane ? Najczęściej pojawia się wówczas kiedy zaczyna być poparta słowem , zanika dość cienka granica pomiędzy zdrowym rozsądkiem a porywem serca i zwykłym uczuciem człowieczeństwa i przyzwoitości. Samotność bywa różna - z wyboru, przez los, samotność wśród ludzi ... to ona jest winna zatarciu granicy i zagłuszaniu rozumu, stąd "naiwne dusze" dające się wplątywać w sytuacje, których absurdalność i kuriozum niestety ale są w stanie dostrzec dopiero po fakcie... Czyli po tak zwanym kuble zimnej wody wylanym na głowę.Zatem daleka jestem od oceniania użytkowników tych którzy uwierzyli,wierzą czy nawet wciąż i mimo wszystko wierzyć będą bo to najzwyczajniejsza na świecie potrzeba posiadania kogoś obok siebie nawet on-line - ta świadomość, że ktoś mnie zna i jest ze mną i już nie jest tak strasznie jak wcześniej..... i bardziej się chce i mam więcej siły... Tak właśnie moi Drodzy czytelnicy Bloga a przede wszystkim Rey-u to nie ma absolutnie nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem a właśnie z samotnością, która popycha ludzi i niejednokrotnie wplątuje w takie a nie inne historie. Czego się sama nauczyłam a o czym nie zapomniałam mimo wszystko ? Nauczyłam się Kochani, że samotność tym bardziej w połączeniu z alkoholem może wyzuć istotę ludzką ze wszystkich możliwych pozytywnych odruchów, empatii, człowieczeństwa, będzie popychała do tworzenia sobie nowych innych ( nie ma znaczenia czy dobrych czy złych ) rzeczywistości ale zawsze takich, które powodują że ktoś mówi, pisze, myśli - bo wtedy się JEST. Można "siebie naprawiać , można siebie psuć" i niestety nie brać za nic odpowiedzialności....
    Nie zapomniałam jednak i radzę pamiętać o tym WSZYSTKIM wielbicielom forów internetowych ... po drugiej stronie jest człowiek i niejednokrotnie człowiek złamany, ze swoim życiem bądź jego całkowitym brakiem .... Nie każdy traktuje internet jak rozrywkę, nie każdy ma ten komfort posiadania przyjaciół w realu... Więc przynajmniej starajmy się szanować nawzajem .... Hybryda skutecznie mnie wyleczyła z "buszowania w sieci" na szczęście nie wyleczyła mnie z ludzi, empatii i przyzwoitości - jedyna rzecz która mnie zastanawia i pewnie nie znajdę na nią odpowiedzi - mianowicie jak może patrzeć na siebie w lustrze, jak może w ogóle żyć ze świadomością, że krzywdzi ludzi a co najważniejsze dlaczego ich tak nienawidzi .... ???? Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i życzę samych DOBRYCH DOŚWIADCZEŃ W SIECI.

    Suzi - anonimowa bohaterka ostatnich tematów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suzi! Trafnie opisałaś to netowe zjawisko. Jesteś mądrą dziewczyną!
      Elfik

      Usuń
    2. Suzi - podzielam Twoje zdanie co do tego, że w sieci - po drugiej stronie też jest zazwyczaj człowiek i jak to w życiu czasem jest draniem, ale częściej przyzwoitą Osobą, której los spowodował tak, że również szuka przyjaciół w sieci.
      Ja dzisiaj nie muszę szukać bliskich mi dusz w sieci, bo w realu nie mam barier, ale kilka lat temu przez chwile musiałem i znalazłem!
      Dzisiaj mam w sieci wielu Przyjaciół na których mogę polegać ,co sprawdziłem wielokrotnie, mimo że nigdy ich nie widziałem.
      To że zdarzy się swołocz, nie znaczy że wszyscy są źli, bo jest odwrotnie - TYCH ZŁYCH JEST MAŁO - tylko są tak sprytnie porozstawiani że ciągle się na nich napotykamy.
      Ich trzeba zwyczajnie tępić. Gdyby wszyscy to rozumieli - Gienia vel Laura na emeryturze, dawno zajmowała by się hodowlą kotów.

      Usuń
  12. Nie wiem czy zauwazyliście, Tosiek nie jest już adminem na bagnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i tłumaczy się kreatura Hybryda i wszystkiemu zaprzecza pisząc, że to kłamstwa są.
    Czy ktoś spodziewał się innej reakcji, haha.



    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety .. to jest przypadek NIEULECZALNY!
      Tylko Oddział Zamknięty..

      Usuń
    2. Dominiku- trzeba było zostawic komentarz hybrydy- te wulgaryzmy swiadczą tylko o jej "empatii" i "dobroci"

      Usuń
    3. Zasada jest zasadą, a doświadczenia uczą że - żebyś chamowi założyła siedem krawatów, to i tak mu słoma z butów wyjdzie.
      Nie będzie tu miejsca na smród hybrydzi, a kto chce wiedzieć co to za indywiduum - ma do dyspozycji wystarczająco dużo wiarygodnego materiału i to bynajmniej nie mojego autorstwa.

      Usuń
  14. Hybrydo- zapanuj nad językiem. Wyzywasz brata a on jedynie powklejał korespondencje poszkodowanych przez ciebie osób- wiem,że te osoby zgodziły się na to i czuwały nad prawdziwościa tej korespondencji. Za duzo faktów sie zgadza, schemat dziłania znajomy...tylko ofiary nowe i jakby bardziej wkręcone. Podejrzewam,że gdyby nie Olcia mnie wkręciłabyś tak samo- alkohol choroba - na to sie nabrałam, na psa którego nie ma kto wyprowadzic- również...nabrałbym sie również na to,że leżysz w wannie i podcinasz sobie żyły. Tylko dzięki Olci otworzyły mi sie oczy.
    co do Riva Hybrydo- ktos tam zdał mi relację z jego pobytu u Ciebie. dziwnie mi tu data śmierci pasuje do tego co się działo wokół twojej osoby hybrydo. Podobnie jak znikające privy uzytkowników

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja napiszę coś pozytywnego o Hybrydzie,kiedyś mi pomogła finansowo nie żądając nic w zamian.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co sobie Izko kupiłaś za tą kasę?
      hehehe..;))

      Usuń
    2. Czyżby wzorem Laurka Hybryda pomogła finansowo swoim klonom ?

      Usuń
  16. Nick Jędzy zniknął z listy osób zalogowanych na gryfie.
    Czyby Hybryda używała go bezprawnie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jędza ,to fajna dziewczyna jest ,naprawde i mądra ,Po prostu zrezygnowała i dobrze ,nie dla niej te klocki .
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
  18. I co sobie Izko kupiłaś za tą kasę?
    hehehe..;))

    To nie Izabela pisała,kiedyś się ujawnię na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy.. znamy - to stary numer Laurki Filantropki.
      Jakbyś mógł/ła mnie polecić to bym Ci moje konto porzucił.
      Z Laurką nie wyszło, ale może Izka hojniejsza.. hehe
      Jakby co to jestem May, (dla wtajemniczonych ..Radek) i potrzebuję na dragi, bo jestem na głodzie..;).

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawo dla Jędzy,że zrezygnowała i pogoniła tego babo-chłopa w jednej osobie o nicku Hybryda.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.