środa, 28 sierpnia 2013

Brat się.. przyznał!



Na początek mały plakacik z ..Bagna Gieni, doskonale oddający tamtejszą atmosferę:

A poważnie to:
- wstyd trochę, ale postanowiłem się przyznać, że jestem germano-gerontofilem!
W encyklopedii piszą że to:

Czyli jak nie jest to zabronione, to nie mam się czego bać!
Niezorientowanym wyjaśniam, że oznacza to, że podobają mi się.. niemieckie emerytki – (jedną mam upatrzoną):





Takie Niemki emerytki to są jak wino – im starsza tym lepsza.

Najlepszym dowodem jest Laurka z Krainy Elfów:
No cud natury!

 W wieku 7 miesięcy kiedy ją wywieźli do Niemiec - pięknie pisała po polsku i jeszcze po 20 latach w Niemczech nadal pięknie pisała po polsku i teraz po ponad 30 latach pobytu w Niemczech - nadal pięknie pisze po polsku !

Bijąc chyba rekord Guinessa – już na emeryturze poczęła i powiła synka, który okazał się .. geniuszem.





Norbuś może zaświadczyć, że w wieku 1,5 roku, chłopiec ten (urodzony w 2011 r.) - samodzielnie ogląda sobie w bajki dla dzieci na TV!

Zaś w wieku 2 lat ma już wakacje, bo mamusia przecież musi pilnować .. Bagna dzień i noc
 – (Moderatorka - Smoczuś /Kapuś pisała że "Larwa spędza po 18 godzin na dobę przed kompem", co nie dziwi zważywszy na ilość spamu jaki musi rozesłać!)

A teraz to do Laurki jest spora konkurencja i pierwszy w kolejce stoi Wyleniały.
No.. on ma praktykę i już z nią na kawie bywał:
Zarzekał się potem, że wyglądała tak:

- a nawet jeszcze lepiej:


No cóż – czas leci i wtedy była jeszcze przed emeryturą! 
Tuż/tuż – ale przed emeryturą i przyznacie że jak na wchodzącą w wiek emerytalny – to trzymała się nie najgorzej!
Dzisiaj nieco .. podupadła, ale nie można mieć wszystkiego na raz:
Pokazywała na Bagnie (to było w wątku "Gdzie są ci ludzie?"), że to jej zdjęcie aktualne i stamtąd go pożyczyłem:

Ot kusicielka z jabłuszkiem!


Trzeba uważać - już jedna taka była co kusiła na jabłko, to potem faceta .. wykwaterowali.
Ja to nawet nie wiedziałem że tak mam, zanim zatęskniłem za Laurką.
Na szczęście Bendys mnie uspokoił pisząc że „żadnych spotkań w realu nie planuje już!”:

Podobno pasjami pisuję maile do Larwy która i tak ich nie  czyta, bo ma je ustawione jako spam, ale domyśla się że ja ją BŁAGAŁEM i pochwaliła się tym na Bagnie!

Tak czytam o tym błaganiu i czegoś nie pojmuję.
Czy wyście już tam pogłupieli w tej Germanii?


O zamiarze pójścia z kimś na kawę, MUSICIE POLICJĘ POWIADAMIAĆ?

Nosz qrva – u nas nawet za Jaruzelskiego tego nie było!
Ale.. ale – Laurko! Ty tam coś o SZANTAŻU piszesz? Znaczy że chodzi o to, że ja Ciebie szantażowałem iż podam powszechnie znany w sieci (z mocy prawa) adres kogoś innego?

Znaczy że jak opublikuję w Całym Internecie, adres
- znany w Całym Internecie.. to co?
Laurko! Ty pisałaś że nie pijesz, ale TAKIEJ GŁUPOTY to na trzeźwo przecież nie da się wymyślić!
Może ćpasz coś albo jarasz? Mnie możesz napisać (choćby mailem), ja nie mam tajemnic przed Tobą, ani przed ludźmi.
Mam ja tu list Powolniaka do Ciebie - nawiązujący do tego zaproszenia na kawę. 
Jak dla mnie to korespondencja prywatna jest „rzeczą świętą”, ale w trosce o Twoje samopoczucie - proponowałem Ci Laurko, abyś go opublikowała, zwłaszcza że Ty nie znasz pojęcia tajemnicy korespondencji i setki razy publikowałaś cudze listy, jakie pisali Ci ludzie w zaufaniu.
A ’propos – jaką tam u Was w Niemczech karę przewiduje Kodeks karny za zaproszenie wybranki serca na kawę?
Domyślam się że wieloletnie więzienie? Obozy jeszcze macie?
Poproś Bendysa żeby.. wyprodukował jakieś mocniejsze „DOWODY”, bo ostatni jego wpis obraźliwy dla Ciebie, to skopiował natychmiast po tym jak go napisał (on lub ktoś od niego), a następnych już nie zdążył.

A tego „strasznego listu” co to dostałaś, a w którym podobno Ciebie tak „BŁAGAM” - to już początek publikowałem, ale skoro on taki straszny i długi to pokażmy dalszą jego część:


To przykre LAURKO że Ty uprzejmość bierzesz za „BŁAGANIE”, bo to świadczy że otaczają Cię same CHAMY i nie masz okazji konwersować czy korespondować z kimś kulturalnym.
Ja tu się zachwycam pięknym poddaszem na którym mieszkasz, otaczającą Cię zielenią -  a Ty bierzesz to za złą monetę?



W moim środowisku, takie zachowania są jak najbardziej pożądane, a zachwyty nad osobą i jej otoczeniem, sprawiają tej osobie dużą przyjemność!

W jakim świecie Ty żyjesz Laurko??
Prawdę mówiąc jako Polak (z kraju słynącego z gościnności), to liczyłem na wzajemność, jakąś kawkę i miłą pogawędkę na Twoim krytym szkłem tarasiku:

No ew. może grill na dole, obok tarasu dzieciaków, a jakby było trochę muzyczki i odpowiednia atmosfera to i siarczystego hołubca moglibyśmy wyciąć na trawniku:
Mogłaby przyłączyć się reszta domowników - (gdyby to np. w weekend było).



U nas w Polsce tak się bawimy,  kiedy mamy Gościa/ci !
Ale Ty już (jak widzę), przesiąknęłaś niemieckością i po z górą 30 latach wysługiwania się Niemcom – jesteś już tylko starą Niemką;

Ale to Mnie to nie przeszkadza bo ja lubię .. stare Niemki (to właśnie ta moja.. germano-gerontofilia) - więc przemyśl proszę jeszcze raz moje grzeczne zaproszenie.
To co Laurko? – jak będzie z naszym spotkaniem?
Jak nie chcesz mnie ugościć – to może ja Cię gdzieś zaproszę..
Sami widzicie co ja
mam z tą Laurką :







Wasz Brat Dominik

38 komentarzy:

  1. No to teraz Laurka już popuści w gacie...hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupi Laura ma twardą skórę i po męsku przyjmie to na klatę.


      Usuń
    2. No Braciszku, dałeś Laurce do myślenia, postawiłeś ją pod murem,
      ciekawe jaki ruch wykona?

      Viki :)

      Usuń
    3. Powinna zrobić to co zrobiły każdy przyzwoity i praworządny człowiek:
      - zastosować się do obowiązującego prawa w kwestii zaprzestania kradzieży Użytkownikom, będących ich własnością kont.
      - zastosować się do obowiązującego prawa w kwestii ujawnienia swojego nazwiska, imienia i danych teleadresowych.
      - zaprzestać działań przestępczych na Forum albo oddać/odsprzedać Forum komuś uczciwemu.
      Wtedy mój Blog przestał by być potrzebny, a ona poznała by smak bycia uczciwym człowiekiem.

      Usuń
    4. Braciszku czy Ty czasem nie za dużo wymagasz od Laureczki ?

      Usuń
    5. Viki nie trudno zgadnąć, że zacznie oczerniać Braciszka i publicznie go upokorzy. To w jej stylu przecież.

      Alicja

      Usuń
    6. Rosa - jak się nie ma zdolności psychotechnicznych do prowadzenia auta, to nie wolno wsiadać za kierownicę.
      Analogicznie - jak się nie ma podstawowej umiejętności bycia przyzwoitym i praworządnym człowiekiem - to się nie bierze za prowadzenie Forum.
      W innym przypadku efekty są takie jakie widać na Bagnie...:/

      Usuń
    7. Alicjo - nie ma takiej opcji aby Larwa mnie mogła upokorzyć. Równie dobrze może mnie upokorzyć szczekający na mnie na ulicy kundel :/

      Usuń
  2. Zdjęcie domu z tarasikiem jest na profilu Lukasa Mazurka na facebooku, więc nie jest to dom Larwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś mówił że to dom Larwy? O_O
      Poddasze jest Larwy - tarasik też - bo tam mieszka z parą kotów!

      Usuń
    2. Może larwa jest sprzątaczką czy jak kto woli gosposią u państwa Mazurków? :)

      Usuń
    3. Nie wyważąj otwartych drzwi - ona sama jest z Mazurków.. hehe

      Usuń
    4. Hahahahaha, a może zrobic numer i w komentach pod zdjęciem Mazurka wrzucić zdjęcie larwy z zapytaniem, jak tam szanowna żonka się czuje? :D

      Usuń
    5. Żona Pana Łukasza Mazurka jest Niemką, zachowała swoje niemieckie nazwisko i z Larwą ma tyle wspólnego że jest żoną Łukasza (podobnie syn), więc to byłoby pudło!
      Do tych osób nic nie mam, a działalnością przestępczą zajmuje się tu Gienia, zwana przez swoich Larwą.

      Usuń
  3. Larwa kłamstwem stoi od zawsze, manipulacja stoi od zawsze, rozmywaniem niewygodnych tematów na sówj temat stoi od zawsze i od zawsze kto,s BŁAGA ją o coś. Żenujące stare próchno. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jak z tym dzieckiem ,dwa lata temu je urodziła ,teraz juz samo wysłałą na wakacje ?!?!??!?!

    No to niezła z niej matka :):)

    A pamietam jak tototo pisało o wspólnym spaniu z dzieckiem nawet do 15 roku zycia-szok- a teraz 2-3 letnie wysyła samo na wakacje a Ona siedzi 24/h na forum ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszedł ban zbiorowy :) Co ze swej strony... co się naśmialiśmy, to nasze i tyle. Gdyby ktoś też chciał się uśmiechnąć: http://jestesmychamy.blogspot.com/ Jako głosi motto, to nie konkurencja dla żadnych służb, to tylko niska rozrywka.

    Rychu, Koburg, czasem Świeżak, a nade wszystko postać fikcyjna, jak stało w podpisie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jak ktoś tak jak Ty przedstawia fakty, tu 2 latek, tu już na wakacjach, sama się plącze w tym co pisze o sobie, to jedynie potwierdza fakt że tu napisano prawdę :D
    A jakie fajne "żłobkowe" logo teraz mają hehhee, weszłam bo znajoma mi linka do strony głównej posłała pytała czy znam forum bo dostała zaproszenie...a jak poczytała to co na widocznym to ją ochłodziło od zarejestrowania się . Podałam jej link bloga ;)
    13

    OdpowiedzUsuń
  7. Larwa Larwą, jej chata jej chatą a mnie zastanawia jedno- jak taka pewna siebie Smoczuś. Głosząca anty pochwały wobec Laury, tropiąca jej kolejne manipulacje, wiedząca i wierząca że Laura kłamie w sprawie wieki i innych faktów z prywatnego życia, przechodzi teraz obok tych kłamst tak spokojnie, nie zarzucajac Laurze jej larwostwa. To dla mnie zagadka- pomijam fakt,że Smoczuś wokół siebie tez wytwarza nieco kłamliwą otoczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ps- a dziecko Laury może pojechało na wakacje a tatusiem do hotelu dla zwierząt, by mamusia mogła odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potomek Gieniusi ma 2 lata i ma już wakacja, to nic tylko to jest Gieniuś ! O_O

    OdpowiedzUsuń
  10. Kłamstwa Larwy coraz szybciej są wychwytywane przez świeżaków dzięki uprzejmości Braciszka i forum KJL, gdzie są wyłuszczone dosadnie :) Krokodylowi grunt ucieka spod nóg. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona zawsze wyjdzie obronna ręką .Napisze ,że to napewno wszystko wymyslił Brat a lizusy w postaci Marianny ,Smoczusia ,przytakną .
    Ramka co Smoku ma napisac ,gdzie ją będą chcieli ??
    Zostało jej tak samo jak i Mariannie tylko to Larwowskie gniazdo :)

    Logo ohydne ,jak zwykle bez guscie totalne ,rysunecek 5-latki ,nie dorosłej osoby

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecież na Bagnie każdy doskonale wie, że Larwa to kłamczucha, oszustka, manipulantka i zdegenerowana starucha. Widocznie innym z tym dobrze, bo mają gdzie spędzać samotne ranki, popołudnia, wieczory i noce. Larwa ich rozumie, a oni Larwe, łaczy ich to samo, SAMOTNOŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona zawsze wyjdzie obronna ręką .

    Już nie taką obronna ręką. Rok temu może i tak, ale teraz każde jej kłamstwo i manipulacja są nagłośnione i udowodnione.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie bardzo rozumiem, Larwa nieraz pisała, że odwiedza kochanych rodziców pod Lublinem, teraz zaś wypisuje, że jako 7 miesięczne dziecko z rodzicami wyjechała do enrflandu?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ciągle juz zapomina co pisała wcześniej i w ten sposób od kilku lat ma 31 lat a do Niemiec wyjechała z rodzicami jako siedmiomiesięczne niemowlę które pieknie pisało po polsku. Potem rodzice zostawili dziecinę i wrócili pod Lublin.
      Czasem jak się pomyli to napisze cos prawdziwego, ale rzadko.
      S.

      Usuń
  15. Niemcy się zjednoczyły w 1990 roku, wcześniej RFN szczelnie bronił granic żelaznej kurtyny, to w jaki niby sposób Larwa się tam znalazła 30 lat temu? O_O?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca w tym problem,ludzie wyjeżdżali,choć łatwe to nie było,ale nie niemożliwe.
      Natomiast 3o lat temu,a o tym jest mowa,do lipca wciąż jeszcze trwał stan wojenny i wyjazdy zagraniczne były wstrzymane i tu jest pytanie,jakim cudem cała rodzina wyjechała? Ano takim,że w krainie elfów wszystko jest możliwe,hahaha

      Usuń
  16. A może ona juz walczyła pod Grunwaldem z Urlichem? hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. A Laurek teraz wygląda tak
    http://imageshack.us/photo/my-images/41/wdck.jpg/
    na portalu
    http://www.mypolacy.de/profil/Promyczek31

    OdpowiedzUsuń
  18. A na bagnie cisza,aż przeraża.Wszyscy nabrali wody w usta,haha.
    Gad coś kombinuje,to pewne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm... w wieku 7 miesięcy wyjechała do Niemiec?! :O Wcześniej Krokodyl twierdził, że do Niemiec wyjechał po ukończeniu studiów medycznych hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz poszły masowe bany to po prostu nie ma komu robić hałasu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe logo przekonuje mnie, że to był ostatni moment, żeby zarobić bana z jako taką godnością XD

      Usuń
  21. Ktoś wie co dzieje się z karpatka na bagnie.Ostatnio jej nie widać tam,czyżby zbanowana?

    OdpowiedzUsuń
  22. A wiecie, że Gienia ma dzieciątko i 31 lat i jest wciąż cnotliwa? :D

    Rey

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowe logo doskonale pokazuje poziom forum -poziom pięcioletniej dziewczynki.
    Wróżki i kwiatki zachwyciły moją małą sąsiadkę ;)
    witch

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.