piątek, 5 lipca 2013

Tośkowe prawo..



 Czeeeść..











Pamiętacie Prawo Kalego:


„Kiedy Kalemu ktoś ukraść krowę - to źle, ale kiedy Kali ukraść krowę komuś – to dobrze”


Tosiek z Bagien też ma swoje PRAWO:
(zdjęcie-cytat z awatara wszechobecne w sieci)
„Kiedy Tośkowi ktoś, coś zarzucać przedstawiając na to jednoznaczne dowody - to źle, ale kiedy Tosiek oczerniać kogoś bez żadnych dowodów – to dobrze"
Tosiu to jest Stary Komuch z ZSMP i PZPR-u, ale on jest z tych dobrych komuchów, bo tych niedobrych to Laurka nie lubi okrutnie - ale dobrych, takich  jak Tosiu to już lubi, (dopóki jej potrzebni!).

Bo Tosiu jest dobry człowiek, szlachetny a priorytetem dla Niego jest prawdomówność.

A tu ktoś Tosia śledzi i dybie na jego dane:

Ale się oszukał bo wszystkie Tosia dane są dostępne i Tosiu (na złość Szpiegowi) niczego nie ukrywa:

Szkoda że Tosiu tak bardzo się boi rozmowy jaką mu zaproponowałem.
Niestety Tosiu stchórzył, a szkoda bo miałby szansę pokazać jaka to swołocz - ten Brat!
Pokazać albo .. przeprosić, bo Tosiu zawsze twierdził że trzeba umieć przepraszać, a człowiek który umie przepraszać jest  silny i prawy!

I Tosiu był silny i prawy a jak trzeba było to przepraszał – wtedy również Brata:

Ale Tosiu już nie jest „silny i prawy”:
Ujawnia Tosiu cudzą korespondencję Larwie:

Opowiada ludziom dyrdymały jak to uzyskał SETKI TYSIĘCY na pomoc innym:

Za to kiedy przyszło do pomocy Koledze na Forum walczącemu o życie, to załatwił  jedynie mnóstwo wazeliny dla swej Pani Niemki:

A opinie w tej sprawie mogły być tylko pochlebne dla Tosia i Jego Pani Niemki!
Innych Tosiek sobie nie życzył, bo przecież o Jego Pani jak o zmarłej - dobrze, albo wcale!

Wzorem swojej Pani Larwy na Forum , Tosiek bez oporów łamie prawo popełniając plagiaty:

Tosiu nie ma też oporów przed kapowaniem i donoszeniem na swoje koleżanki i kolegów na Forum:

Ale Tosiu jest jest dobry człowiek... szlachetny..
A jakie ma wykształcenie! WYŻSZE NIŻ INNI !

A jakie ma osiągnięcia!


On jest od 8 lat w Rodzinie Elfów!

On z Laurą to jest w dobrej przyjaźni od 14 lat!

A z Elfami to jest związany (a co tam!) .. ponad 16 lat!

A już komputery to Tosiu ma w małym palcu, jest ekspertem komputerowym i zajmuje się nimi... od 36 lat !



Tosiu - bzdury wypisujesz - 36 temu to w Polsce nie było żadnych "usług komputerowych" i NIKT nie miał prywatnego komputera, a w Instytutach Naukowych instalowano pierwsze ODRY, które zajmowały pół pokoju i kręciły wielkimi szpulami taśmy perforowanej!


A co jak zajrzeć do listy Użytkowników Forum Elfów?:

Okazuje się że:
- Tosiek PO RAZ PIERWSZY TRAFIŁ NA FORUM LAURY I ZETKNĄŁ SIĘ Z NIĄ: 4 października 2010 r. ale był Userem bardzo mało aktywnym i do 14 czerwca 2011 roku (kiedy to trafił na Nowe tajne wtedy Forum czyli to które teraz istnieje jako jawne) – napisał Tosiu zaledwie 48 postów (średnio ok. jeden post na tydzień).


Z tego łatwo wyliczyć że nie może znać dłużej niż 2 lata i 9 miesięcy - ani Forum Elfów ani Laury.

Jak w takim razie rozumieć te Tosia?:
-   8 lat ??
- 14 lat ??
- 16 lat ??

Zwłaszcza że najstarsze Forum Elfów powstało 21 lipca 2008 roku!
Kiedy Tosiek zarejestrował się na Nowym Forum Elfów - nikt wtedy Tosia nie znał na Forum a tym bardziej Niemka Gienia zwana Laurą.
Kiedy w czerwcu 2011 r. na Nowym Forum Elfów trwała nagonka (bo u Larwy  zawsze musi być jakaś nagonka), podejrzewała ona nawet Tosia o to że jest SZPIEGIEM GONZA.

Taka to była bliska znajomość Tosia z Laurką o której Tosiu twierdzi że trwała przez tyle lat!
Wygląda na to że Tosiek nie ogarnia nic z otaczającej Go rzeczywistości, a w jego głowie panuje kompletny galimatias i on nawet (być może), nie zdaje sobie sprawy że swoim postępowaniem wyrządza innym ZŁO!
A tamta Niemka to wykorzystuje i robi z Niego pieska od szczucia!
Obiecywałeś Tosiu że .. PRZYTOCZYSZ DOWODY!

No i co ?
GDZIE SĄ TWOJE DOWODY TOSIU ??

Tak.. tak Tosiu – jesteś tylko pieskiem, którym Larwa szczuje tych którzy nie chcą jej się podporządkować
Sam to przyznajesz:

Masz rację Tosiu - nie wolno zniesławiać Przyjaciół  - ALE TY TO ROBISZ!

Popatrz Tosiu – Twoje Przyjaciółki Fantazja i Witch, które tu wymieniasz – dawno poznały się na oszustwach Twojej Pani Laury, za co ta Twoja niemiecka Pani wyrzuciła Je z Forum!
Jeszcze raz zaapeluje do Ciebie Tosiu – NIE IDŹ TĄ DROGĄ i przypomnę Ci słowa jakie ostatnio napisała do Ciebie Twoja wirtualna Przyjaciółka Iviva, (tak Ją przecież określałeś):

Juz zapomniałeś że we mnie też miałeś Przyjaciela?

Bądź sobie na tym Forum dokąd chcesz, ale spróbuj być uczestnikiem takim jakim się określasz – sprawiedliwym, prawdomównym,
KŁAMSTWEM DO KTÓREGO NAMAWIA CIĘ TA (ukrywająca się za Tobą) NIEMKA - DALEKO NIE ZAJEDZIESZ.
I tak to jest:




Wasz Brat Dominik











      >mój mail<

81 komentarzy:

  1. ciekawa jestem kiedy Tosiu sie wysłuży i pójdzie w odstawkę.
    Ciekawa jestem czy czy pracownicy DPS zrobią coś by tośkowi odciąć dostęp do forum Laury.
    co takiego mogła mu obiecać Laura, że posunął się do kłamstw o 16, 14- letniej przyjaźni z LAurą i 8-letnia przygodą z piecioletnimi elfami...
    Czym Laura przyciąga do siebie Tośka? jakie obietnice mu składa- osobie samotnej, bez rodziców,m rodziny, prawdziwych przyjaciół.
    Tosiek, ty weź poproś swoją wieloletnia przyjaciółkę Laurę i jej męża by zabrała cię na wakacje do Niemiec, co swojej willi.
    Zaraz jakąś petycję trzeba stworzyć- "Tosiek na wakacje do przyjaciółki Laury". Laura winna jest tobie trochę prywatnej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za.

      Usuń
    2. Tosiek z Bagien też ma swoje PRAWO:
      Wysoki funkcjonariusz Prawa SW (Służy Więziennej), Tośowi może mu pomóc. Oczywiście, zaprosi Tośka do Swojej podopiecznej CEli z KRATAMI na utrzymanie Skarbu Państwa wraz Niemką Laurą, która z niemieckiego nie kuma ni w ząb.
      A czemu ma Skarb Państwa łożyć na niemrę spod Lublina?

      Usuń
    3. Wysoki funkcjonariusz Prawa SW (Służy Więziennej), z jego rodziny.

      Usuń
  2. Tosiu jak zawsze "prawdomówny " czasami tylko pomyli fakty i daty . Często pisze nieczytelnie i nie na temat . Laurze jednak to nie przeszkadza i wysługuję się nim ile może .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skleroza.

      Usuń
    2. Tośkowe prawo..?
      Tosiek nie żanych praw na proniemieckiej Laury vel Eugeniuszy Nowak. Genia Tośka wykorzystywuje do niecnych spiskowych szpiegujących celów.
      Kiedyś Na forum Eugenia Nowak VEL Laura zapytała:
      - "Czy ktoś mieszka w Zięicach?"
      Jedyną odpowiedzą wykazał się Tosiek:
      - "Prosiłem Cię abyś nie ujawniałaś tej informacji".

      Usuń
  3. Laura wbrew temu co pisze uwielbia te burdy na forum i zamieszanie bo może wtedy swobodnie jeździć po ludziach, wyzywać ich niby w dobrej sprawie.
    Teraz miesza w Tośkowej głowie, a za chwilę zbanuje albo jego albo innego "wroga forum".
    witch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj With. Byłaś jedną z wielu osób trzeźwo myśłącą. Szanuję Cię za To.
      Eugenia Nowak vel Laura, ma jedyny z nie wielu zmysłów uwodzenia userów z innych forum polskich miłego zapraszania do siebie.
      Jak zaprosi, a kto nie po jej myśli:
      To Akysz.
      Zachowuje się jak kusiciel: 666

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą With. Ta kobita to świr.

      Usuń
  4. Tośku, ale dałeś się poniżyć przez tą gadzinę.
    Nie zdajesz sobie sprawy, że jak się jej znudzisz, to Cię wykopie z chałupy jak znoszone buty?

    Rey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi Ciebie Tosiu.

      Usuń
    2. Nie daj się otumaniaćj psychicznej kobiecie Laurze.

      Usuń
  5. Kochani !
    Drodzy !
    Jaki Tosiek jest, każdy widzi. To jest fantastyczny facet, z tym, że bardzo łatwo sterowalny.
    Samotny, przeraźliwie samotny.
    I każdy kto poświęci Mu chwilę uwagi staje się dla Niego bóstwem.
    Ja bym go nie oceniał zbyt pochopnie, bowiem syndrom Laury jest znany każdemu z Nas, nie wyłączając Brata.
    Każdy z Nas, piszący tutaj, dał się zmanipulować, powiem więcej: wyraził zgodę na manipulację.
    Może inaczej, bowiem nie mam prawa Was oceniać, samemu nie będąc w porządku: to ja dałem się zmanipulować, powiem więcej: wyraziłem zgodę na manipulację.
    Ja uważam, że Blog Brata jest wspaniałym antidotum dla wielu forów ( nie tylko Laury), których właściciele uważają, że mają monopol na PRAWDĘ i RACJĘ.
    Ten KROK ( czyli blog) był potrzebny, bowiem, z jednej strony obnaża moją hipokryzję, z drugiej strony jest "biczem Pańskim" dla zarozumialców i innych "ców" w necie.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypraszam sobie, nie kazdy dal sie zmanipulowac, ja nie :)))

      toksyczna baba

      Usuń
    2. Przepraszam.
      Moj post nie odnosił się do toksycznej baby.
      and1951

      Usuń
    3. AND,
      jestem pod wrażeniem, tego co napisałeś i nie dotyczy to Tosia bo jaki Tosiu jest każdy z Nas widzi. Pisząc o Tosiu i do Tosia mamy nadzieje otworzyć tośkowe przymknięte oczęta i uświadomić, że jest tylko trybikiem w gadzinej machinie, trybikiem teraz bardzo potrzebnym, ale za chwilę takim być przestanie.
      Gadzina obierze sobie nowy obiekt , który tym trybikiem będzie lepszym, niż niezrozumiały nikomu Tosiu.
      Tosiu zastąpił inny "trybik", którym miałeś być TY bo to CIEBIE wybrała na TEGO, którym miał napisać ten nieszczęsny pozew, ale widzę, że w porę się połapałeś o co Gadzinie chodzi.
      Długo zajęło Tobie, zrozumienie tego, co wyżej napisałeś, a co staraliśmy się Tobie wytłumaczyć od samego początku powstania tego Bloga. Wszyscy staraliśmy się Tobie przetłumaczyć, to co teraz napisałeś. Cieszę się, że w końcu to do Ciebie dotarło, lepiej późno, niż później, albo wcale. Czyżby wrócił dawny lubiany przez Wszystkich And? Czy to następna andowa zagrywka, bom zakręcona strasznie i tak trochę Tobie nie wierzę, chciałabym, ale jest małe ALE, które się mi po głowie kołacze i boję się, że za chwilę znowu zmienisz zdanie. Każdemu należy dać szansę i Ty taką właśnie ode mnie otrzymałeś, mam nadzieję, że tym razem nie zawiedziesz Nas.

      Viki

      Usuń
    4. jakos nie wierze w ta skruche, And jest jak choragiewka na wietrze

      toksyczna baba

      Usuń
    5. A może odbanujemy Anda i poznamy jego prawdziwe oblicze?

      Encepur

      Usuń
    6. Na Waszym miejscu bym odbanował - moim zdaniem - każdy ma prawo do drugiej szansy, (do trzeciej już niekoniecznie).

      Dominik. ;)

      Usuń
    7. szanse mozemy dac, dlaczego nie ale bedzie pod czujnym moik okiem wielkiego brata :))))

      toksyczna baba

      Usuń
    8. I OK! To Wasze Forum, ale choć mnie ze strony Anda spotkało więcej złego niż Was Wszystkich razem, to wciąż uważam że Andrzej nie jest z gruntu złym Człowiekiem w przeciwieństwie do Gieni zwanej Larwą.
      No i potrafi być świetnym interlokutorem, (jak chce.. hehe).

      Dominik.

      Usuń
    9. Brawo And. Co Ci się stał. Przejrzałeś na OCZY?

      Usuń
    10. Faktycznie And jak chorągiewka, albo wiatrak. Skąd Laura zawieje on do niej zawraca.
      Czy to normalne?

      Usuń
  6. Ramka napisała
    Tosiek, ty weź poproś swoją wieloletnia przyjaciółkę Laurę i jej męża by zabrała cię na wakacje do Niemiec, co swojej willi.

    To niemożliwe Ramko, laura obiecała Norbusowi, ze jej mąż go zatrudni, miał wyjechać w Lipcu, aż tak goscinna nie jest żeby pomagać dwóm na raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczegóż nie ?
      Bogatym można więcej.......
      and1951

      Usuń
    2. And,nie rób jaj, bogatym w doświadczenia,widziałes fotki z jej mieszkanka,tak zyja bogaci(chyba ekscentrycy)wykonywałem zlecenia dla niemiaszków wielokrotnie, nie maja gustu, ale to co zobaczyłem na zdjęciach to nawet u nich nie przejdzie

      Usuń
    3. Tosiek zaproś Laurę wraz mężem do do swojego Lokum DOMU OPIEKI SPOŁECZEJ w ZIĘBICACH.

      Usuń
    4. Niestety taki wyjazd zagraniczny, wymagał by chyba badań weterynaryjnych "męża".
      D.

      Usuń
    5. Hahahaha. Zobaczą, komu żyje się lepiej. Może wrócą do DOMU OPIEKI SPOŁECZEJ w ZIĘBICACH.

      Usuń
  7. Szczere wyznanie i żal za grzechy Anda, w komentarzu powyżej, wydrukowałem i powiesiłem nad łóżkiem. Wydruk puszczę do netu wraz z nową wazeliną Anda
    Elfik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że i ja zapisałam sobie owo wyznanie i żal andowy za grzechy i tak do końca Andowi nie wierzę, ale dałam Jemu szansę bo każdy na takową zasługuje, nawet And.

      Viki

      Usuń
    2. And mam nadzieję, że więcej wazeliny do nabierającej ludzi EuGeni Nowak nie przeczytam.

      Usuń
    3. And - to trochę szujowata gadzina z eflów. W jednym z postów na forum Laury, tłumaczy się TUMANOWI Mgiełce, że na blogu Dominika nie może dyskutować z Anonimami.

      Usuń
  8. Ja tam Andowi nie wierzę, to nie pierwszy raz kiedy w zaskakująco trzeźwy sposób pisze o Larwie i elfowym bagnie...on poprostu jeszcze dzisiaj nie walnął kielicha i bredzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Za tydzien And zostanie adminem na elfach i bedzie szefem UOE ( urzad ochrony elfow )
    Co do Toska , kto z nim raz zamienil zdanie wie ze to on napuscil Snodena do ucieczki i ukazania poufnych danych , ktore sprytnie Tosiek pozyskal lol.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i teraz Obama ma problem a Tosiek super haker ma ubaw....

    OdpowiedzUsuń
  11. A zabawa dopiero się zaczyna - .. O_O
    TOSIU AWANSOWAŁ NA BAGIENNEGO ADMINISTRATORA!
    heheheheheheheheh...... ;))))))))
    No, to teraz pogadamy jak Admin z Adminem, tylko czy jako Admin wyjrzy z tego kubła?? :(
    W końcu to Człowiek Szlachetny i .. Prawy!!

    Dominik
    Też Admin.






    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosiek na Moderowaniu się nie zna, a co dopiero na Adm. To ile na tym bagiennym smutku jest Administratorów?
      Zawsze na normalnym forum jest jeden ADMINISTRATOR.
      Widocznie Larwa nie ogarnia BAGNISKA.

      Usuń

  12. Kochani !
    Jam wybitny sqrwysyn, podobnie jak Wy, z tym, że ja się do tego przyznaję.
    Nie Wy będziecie mnie oceniali na tym blogu, jeno Brat, który jak chce, to zamieści mój komentarz, a jak nie, to wyśle go w kosmos.
    Montecristo.
    Gdybym chciał- żaden problem i niekoniecznie - tydzień.
    Jednakże czterech adminów na małym forum - to za dużo ! Ja, jak wspomniałem: wybitny sqwysyn mam ( jak to mówi Jarosławpolskezbaw) absmak.
    Laura, robiąc Tośka adminem zagrała va bank.
    Idealna obrończyni człowieka, opisywanego, krytycznie, na blogu Brata.
    Wiecie jak będzie się czuł Tosiek jak Laura Mu admina zabierze ?
    Nim minie 60 dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajca sobie robi Laura z facetów "polskich", awansując na "ADNISTRATORA FORUM", ktorego nie jest "Administratorką". Nie ogarnia swojego bagniska, które stworzyła.
      Czekam na chwilę,kiedy Laura zostanie sama na forum bagiennym.

      Usuń
    2. And, z łaski swojej, mów tylko w swoim imieniu dobrze? Nigdy nie byłem, nie jestem i nie zamierzam być żadnym sk...synem! Jasne?! Że Ty masz przebłyski samokrytyki - Twoja brocha, ale nie oceniaj innych przez pryzmat swojej, jakże nędznej, osobowości. Już dawno ktokolwiek przestał mieć co do Ciebie jakiekolwiek złudzenia - Twoje "mea culpa" były może nawet i zabawne jakiś czas temu, ale teraz to tylko żałosny akt obliczony na wzbudzenie współczucia, którego już nikt nie ma dla Twojej osoby.

      Bartek Zalewski

      Usuń
    3. Panie Bartku Zalewski. Ja Pana pamiętam, z czasów bytności na Elfach...
      Przepraszam, że pozwoliłem sobie zgeneralizować s...syństwem Pańską Osobę.
      Oczywistym jest, że Pan, bedąc na Elfach nie byłeś żadnym sqwysynem.
      Byłeś Pan jedną z nielicznych osób, przeciwnych Laurze.
      Zawsze byłeś Pan w głębokiem opozycji wobec tej wstrętnej Laury !
      I jestem to w stanie to zaświadczyć przed całym internetowym światem, Panie Bartku !
      and1951

      Usuń
    4. Bartku Zalewski szacun dla Ciebie.

      Usuń
  13. Troche popłacze, popisze o niesprawiedliwości, pomarudzi, potem Laura się do niego uśmiechnie ,po głowie pogłaszcze i już będzie dobrze, nie ma się co przejmować,w najgorszym wypadku postraszy ze odejdzie, facet jest dorosły(chyba), płakał nie będzie(chyba)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idzie burza. Jadę na ryby.
    Pozdrowienia dla Wszystkich.
    and1951.
    Bedę jutro rano, o ile mnie szlag nie trafi, bo nie będą brały......

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo skrzywdziła Tośka tym Adminem - bardzo!
    Brat był Adminem, And był Adminem i jak na tym wyszli u niereformowalnego gada?
    Nie ma to, tamto - skrzywdzi następnego człowieka i tyle!

    Rey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam Tosiek na to się zgodził. Jego wybór.

      Usuń
  16. Jupi. I dobrze czynisz, że nie wierzysz and-owi1951. Sam mu nie wierzę. Bo u mnie to jest tak: z powodu wypitego w życiu alkoholu pozostały mi w mózgu tylko dwie szare komórki. Jak uda się im spotkać - to wtedy myślę. Szkoda tylko, że te spotkania nastepują niezmiernie rzadko.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehhhhh Andrzej, a mógł być z ciebie niezły herbatnik...

    OdpowiedzUsuń
  18. Powracając do tematu. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że internet jest dla każdego, natomiast fora internetowe już nie !
    Fora są albo dla ludzi, którzy mają bardzo silną osobowość indywidualną ( Laura), charyzmatyczną ( Brat), misyjną ( Jupi), albo są wyjątkowymi cynikami lub takimi co jak im w mordę plują, to udają, że deszcz pada( choćby ja).
    Natomiast bohater kolejnego odcinka Bloga, Tosiek, zupełnie nie nadaje się na fora wielotematyczne. Dla mnie to jest typ "naukowca". Ja sobie nie przypominam, by On kogokolwiek obraził. To niepojęte: być na Elfach i nikomu nie "nawrzucać".
    Dlatego też ja będę bronił Tośka i nie przyłączę się do fali krytyki tego usera.
    Podzielam pogląd Rey, że uczynienie Tośka adminem jest krzywdą dla Niego. To nie ten typ osobowościowy. On, w moim przekonaniu, jest za delikatny i za wrażliwy na te funkcję na Elfach. Na Elfach, bo może na innych forach byłby niezłym i moderatorem i adminem.
    Na Elfach adminem może być Bendys, Brat ( choc też za delikatny jak na to forum), albo ja.
    Dlaczego -ja?
    A bo ja zupelnie się na tym nie znałem, więc najlepiej nadawałem się na tę funkcję.
    ...............................................................................
    I dyskutować, do jasnej cholery, bo znowu przyjdzie taki and1951 i będzie wieszczył, że Blog umiera !
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli taj kręci we łbach polskich obywateli, że dają się wrobić w jej manipulacje?
      Panie Andzie?

      Usuń
  19. Cicho wszędzie, głucho wszędzie - grillują i się gadem nie przejmują.
    Tak trzymać rodacy - wakacyjnie trzeba,
    a w poniedziałek Brat dostarczy nam świeżej krwi,
    bo wciąż się dzieje, wciąż są niegodziwości
    które przez łzy czasem czytam, bo u gada nie ma radości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie, no to sa jakieś jaja. Nikt nie pisze. Ja mam tylko robić frekwencje na Blogu ?
    Ja ?
    A za ile ?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto Ci powiedział Andrzeju że nie ma frekwencji na Blogu?
      Blog jest czytany non stop - ten wątek czyta akurat 372 osoba,ale im nie wolno pisać!
      Za to grozi na Bagnie kara ekskomuniki z tabliczką "Zostałem zbanowany za chamstwo!".
      A Elfiki i tak czytają, Norbi zagląda często, a już Tosiu to monitoruje ustawicznie, aby Larwa miała stały ogląd sytuacji i wiedziała, czy aby się jakiś Elfik nie wyłamał i nie zaczął myśleć samodzielnie zamiast wykonywać jej rozkazy.. hehe
      I taki jest sens TEGO Bloga - aby ludzie czytali i mieli możliwość dowiedzieć się prawdy, zamiast łykać jak pelikany te łgarstwa które serwuje im Larwa na codzień.

      D.

      Usuń
  21. I to jest, najdziwniejsze, Dominiku. Jak wiesz, ja nie pałam jako ta dzięcielina, bezgraniczną sympatią do Ciebie, ale.......
    Piiiii, toż to są dorośli ludzie i boją się cokolwiek napisać ?
    Przeciez nie muszą się zgadzać z Twoim punktem widzenia spraw Laurowych.
    Mnie się wydaje, że fora, czy blogi internetowe, służą dyskusji.
    Przecież nie ma obowiazku "dąć" w trąbę jedynie słusznych poglądów Brata !
    Ciekawiej by było, gdyby ludzie zafascynowani Laurą bronili Jej i Jej formy postępowania. Bronili forum Laury ! Jakby nie patrzył, byłoby o czym podyskutować.
    Zawsze uważałem, że terroryzm to domena wojujących islamistów.
    Sądzisz, że istnieje tzw. Lauroterroryzm ?
    Nie wierzę, piiiii, nie wierzę.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety .. temu "Larwoterroryzmowi" ulega wielu całkiem z pozoru rozumnych ludzi.
      Patrzą często z boku jak Gadzina znęca się nad kolejną ofiarą i siedzą cichutko, ciesząc się że nie na nich padło i z nadzieją że na nich nie padnie nigdy. A przecież mógłbym na poczekaniu wymienić niejeden przypadek gdzie Elfik trwał u stóp swej Pani kilka lat aż, dopadła i Jego a wtedy bolało najbardziej.
      Jedni dochodzą do rozumu samodzielnie - powoli wyważając drzwi które już ostatnio i tak były otwarte - jak Bartek (bez urazy Bartku), inni dochodzą też samodzielnie do prawdy, ale kiedy ją zrozumieją - wstydzą się i czmychają jak szczury cichaczem jak np. Chmielewski. Każdy rozumuje po swojemu i każdy sam sobie wydaje świadectwo, często za wirtualną funkcje Księżniczki oddając swoja godność (jeśli ją w ogóle mieli).
      Kogo kręcą te wirtualne tytuły to zapraszam - mam jeszcze wolne miejsca na CESARZA, BOSSA, KNIAZIA i EMIRA.. hehe..
      A z terroryzmen nie wygra się udając że go nie ma. Jego trzeba .. wyeliminować!!
      D.

      Usuń
    2. And, na forum niezależnych trwa glosowanie na temat Twego odbanowania, koniec glosowania dziś o 20.00.
      Puki co wynik 7:2 żeby Cie odbanować, żebyś zaczął z nami pisać. O ile nic się nie zmieni mam nadzieje ze po odbanowaniu do nas zajrzysz.

      Encepur

      Usuń
    3. Na niezależnych bijemy kolejne rekordy, oto nowy bilans tygodnia:

      Nowi userzy.............6 (31)

      Nowe posty.............2186 (5026)

      Nowe tematy...........209 (656)

      Encepur

      Przy okazji zapraszam wszystkich niezdecydowanych do odwiedzenia naszego forum.

      http://www.polskieforumniezaleznych.pun.pl/forums.php

      Usuń
    4. Encepur,linczowanie Usera publicznie i do tego pod Jego nieobecność???
      Kiedy nauczycie się co to znaczy User, Moderator i Admin...
      Toć to metody laurkowe.
      hybryda

      Usuń
    5. Ej Ty Hybryda -wredna zazdrośniczko ,zazdrościsz ,tylko tam nie wchodx ,bo zniszczysz tym swoim ja jestem najmadrzejsza dfajne forum ,bo Twoje to dno !!

      Usuń
    6. Ja bardzo przepraszam, ale odnoszę nieodparte wrażenie, graniczące z pewnością, że post Hybrydy jest bezprzecznie zasadny.
      Ma rację !
      Wy oceniacie Hybrydę jako wroga tego bloga.
      To błąd, bo Ona może być nieprzychylną osobą wobec Brata, ale nie wobec bloga.
      and1951

      Usuń
    7. Anonimowy7 lipca 2013 19:10
      Śmiem zauważyć, że jestem tam od czerwca.
      Hybryda

      Usuń
    8. Czekamy na konkretne działanie. Na pochybę Laurze - Geni - Nowak z Niemiec.

      Usuń
  22. Jesteśmy otwartym forum i nie chcemy tylko, aby ktoś do nas przychodził z nawykami gadowymi, a pisał z nami normalnie, bez tych wstrętnych naleciałości!
    Przecież można się różnić pięknie :)

    Rey

    OdpowiedzUsuń
  23. Dominiku ! Bracie ! Ja już mam 62 lata i trochę inaczej patrzę na wiele spraw, choć "często, gęsto" odzywa się we mnie stara dusza "harcownika".
    Ja też widzę znęcanie się Laury nad innymi Użytkownikami Jej Forum.
    Ale, Dominiku, tak z ręką na sercu, czy Ty i ja nie przyczyniliśmy się do bezkarności Laury ?
    Czy Ty i ja, jako admini ( globmodzi) nie legimizowaliśmy jej działania?
    Fakt, Ty, w pewnym momencie powiedziałeś: DOŚĆ!
    Ja tego, w tamtym okresie - nie potrafiłem powiedzieć, z powodu czego pluję sobie w mordę przy każdym goleniu.
    .......................................
    W gruncie rzeczy nie mam zamiaru zbawiać nikogo.
    Wszyscy jesteśmy dorosłymi ludźmi i możemy być i u Laury ,i na innych forach.
    Każdy ma prawo być tam, gdzie chce !
    Ja chcę Ci Dominiku podziękować za tego bloga.
    Konkretna opozycja MUSI być.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Encepur.
    Jest dla mnie ubliżającym faktem, że Pan, Właściciel Forum, zdecydowałeś się, korzystając z pośrednika, jakim jest blog Brata, powiadomić mnie o Waszych głosowaniach.
    Wybaczy Pan, ma Pan mojego maila i sądze,że powinien Pan powiadomić mnie o wszystkich sprawach dotyczących mojej osoby.
    Chciał mnie Pan, Panie Encepur upokorzyć?
    Błąd !
    Mnie się nie da upokorzyć.
    Za grubą skórę mam.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialem takiego zamiaru a myslalem ze skoro tu zagladasz to raczysz przeczytac.
      Jestes odbanowany glosami wiekszosci, a co zrobisz to Twoja sprawa.

      Encepur


      To ze byles zbanowany bylo wszystkim wiadome wiec nie bylo sensu robic konspiracji.

      Usuń
  25. Zupełnie bez sensu, ale na czasie.
    Słucham swojej Ukochanej Terezy Kesoviji.
    Baby 75. letniej ( tak jak Halinka Kunicka) i ona śpiewa: Radosti moja.( tłumaczyć nie muszę )
    Co Wam Wszystkim , moim Oponentom i przychylnym osobom - dedykuję.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  26. Andrzej, ja byłem przeciw odbanowaniu cię i nadal jestem...bądź miły i nie wracaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię Jupi kocham....
      A wiesz co, ja sam byłbym przeciw odbanowaniu mnie.
      Na jakim to forum, bo nie pamiętam........
      and1951

      Usuń
  27. Do Dominika, vel Brata !
    Ty weź pod uwagę, że my tu załatwiamy swoje prywatne sprawy, a to nie jest celem tego bloga. Może czas założyć forum, Bracie ?
    and1951.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwie toleruję pewien tff-top. To nie Bagno.
      Dopóki treści nie budzą o0burzenia lub obrzydzenia, nie ma powodu ich nie tolerować.

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. And. Tak bardzo lubisz pisać, "Najdesza wiekopomna chwila" abyś założył - Swoje Forum.

      Usuń
  28. http://www.polskieforumniezaleznych.pun.pl/forums.php

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziwne And? Że jako prawnik z Krakowa, nie znałeś się na Adminitrowaniu Forum, a dałeś się wpuścić manipulantce Laurze. Czyżby podobnie postąpił Tosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta7 lipca 2013 22:48

      Eeeechhhhh a wy dalej myślicie że And jest prawnikiem?:D Poza tym prawnik nie musi się znać na administrowaniu forum bo do niczego to nie jest mu potrzebne bo niby co to ma wspólnego z jego zawodem?:D
      Błagam was! Jeżeli już coś czytacie to czytajcie to ze zrozumieniem:D
      Tyle było wałkowane na blogu i forach a tu jak grochem o ścianę :D

      Usuń
  30. Na forum jest dział poświęcony przepisom prawnym itp. Prawnik bardzo się przyda.

    Encepur

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy rozumiecie postępowanie Laurka?
    Jak poczuła zagrożenie, że And nie pojawi się więcej na jej forum a będzie adminem u mnie to natychmiast zrobiła Anda adminem u siebie.
    Jak teraz Tosiek jest opisywany na blogu i laurek poczuł zagrożenie, że Tosiek w końcu przejrzy na oczy, to laurek zrobił Tośka adminem.
    Hybryda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. jak teraz widzi, że And mimo tego, że nie pełni funkcji admina ale nadal wchodzi na bagno, to nie daje Mu funkcji admina.

      And, przyjdź do mnie adminować, ha ha ha!
      Zaraz laurek da Ci admina xD
      Hybryda

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.