poniedziałek, 22 lipca 2013

Nie ma rozumienia dla nierozumiejącego..











Cześć!

Co to Bagno Gieni zwanej Laurą potrafi zrobić z  całkiem rozumnego Usera – to aż przykro patrzeć.
Rzadko zaglądam na Forum KjL, bo tamte brednie Hybrydy powodują u mnie odruchy wymiotne, ale ostatnio dostałem wiadomość że znany bajkopisarz o Nicku And1951, wszedł tamże znowu w sferę tworzenia głupawych bajek.

No.. jak ja Go znam, to jeśli wchodzi w swoją cykliczną sferę bredzenia – to ani chybi:
 -na Bagno mu się chce, coby znowu pobrylować!
Ale i na Bagnie go nie chcą, bo And to (na własne życzenie), postać schodząca i karta bita zewsząd, ale przez wzgląd na bywałe przebłyski rozumu u niego zajrzałem na KjL, jednak niestety ... potwierdziło się.





Typowe to dla kogoś kto ma problem z percepcją otaczającej go rzeczywistości (w skrócie – nie ogarnia!), bo wypisuje również tam And 1951, to co mu podrasowana (czym?), wyobraźnia podpowiada, a co zazwyczaj nie ma wiele wspólnego z prawdą, a zwykle jest jej .. zaprzeczeniem.
And jednak pisze żeby pisać – nieważne co, bo według Niego jak nie piszesz, to Cię niema – tylko że obszar do pisania się zawęża i zaczyna powtarzać się historia z Hybrydą.
I dobrze – niechby sobie pisali na tym Gryfie i żyli zgodnie - jednak co do Anda to byłbym sceptyczny, bowiem od dawna nie ukrywał że tak Laurę, jak Hybrydę ma za KRETYNKI i kwestią pozostaje:
- która WIĘKSZA KRETYNKA?
Na razie jest remis i wychodzi na to że to .. takie same kretynki:

Co może być przyczyną że dorosły (aż nadto) facet nagle zaczyna bredzić od rzeczy – zdania są podzielone - konsultowałem to z kilkoma osobami, które Anda długo i dobrze znają i które również rozczarował.
Według mnie  - przyczyną jest narastające spożycie „soku malinowego”, co potwierdzało by przytomniejsze widzenie świata podczas przerw w spożyciu.
Możliwe jednak że się mylę, bo inni twierdzą że nie ma tu żadnych czynników zewnętrznych, a on jest po prostu zwyczajnie (cytuję!)... popierdolony!
Ale że mam zwyczaj wierzyć faktom – spójrzmy na fakty:

Mam szacunek dla KAŻDEGO interlokutora, nawet kiedy prezentuje całkiem odwrotne poglądy do moich, pod warunkiem że:
WIE CO MÓWI i WIE .. O CZYM MÓWI.
Niestety nie można tego powiedzieć o Andzie, dlatego już w polemiki z nim (podobnie jak z Hybrydą!) wchodził nie będę, bo mi szkoda czasu na udowadnianie, że białe jest białe, a czarne – czarne.
On po prostu bierze za prawdę to co podsunie mu wyobraźnia, albo dostanie od Hybrydy na talerzu, a tam znaleźć można każdą bzdurę, często obliczoną na czytelnika - kompletnego KRETYNA, (PRZYKŁADÓW ZATRZĘSIENIE NA Forum KjL!).

Rozsyła And ostatnio takie i podobne maile, (do mnie też!):
..doprawdy, dziwię się Tobie, że uczestniczysz w tej wielkiej hycpie
p- ko Laurze. Uważam Cię za normalnego faceta, który potrafi myśleć.
Ja się bawię internetem, szydzę sobie z wielu userów, wielokroć kpię.
U Laury byłem WSZYSTKIM !
Dziwię się, że Ty traktujesz te wszystkie bzdury zupełnie poważnie,
podobnie jak tzw. Brat.
Brat, na swoim blogu, obiecuje " załatwić" Laurę.
To ja postanowiłem załatwić Brata, Jego własną bronią.
Jedna z obecnych moich kochanek jest notariuszem i zupełnie za darmo
potwierdza mi autentycznośc wszelakich poczynań Brata.
Wy tzn. Ty, Brat, Hybryda, Gonzo - pieprzycie bzdury na wielu forach, że
Laura to taka i owaka itp.
A Ty, czy wymieni przeze mnie inni uzytkownicy - jesteście inni ?
Niby w czym ?
na prawdę zależy Ci na tym, by ją załatwić?
Kogo ?
No, wlaśnie - kogo !?
Fora internetowe  nie są dla cnotliwych pensjonarek. To jest brutalny
świat dyskusji.
Konia z rzędem temu kto zgadnie co And zrozumie przez „załatwić” – za to najbardziej oczywiste jest zdanie: „U Laury byłem WSZYSTKIM !”

To się w pale nie mieści ale On naprawdę wierzy że ..
BYŁ WSZYSTKIM.
Przykre że dorosły facet może być tak naiwny:
Takiej prostaczce przeciez jak Gieni wystarczyło napisać:

Naturalnie nie miało to najmniejszego pokrycia w rzeczywistości, ale And dostawał orgazmu WŁADZY:

- i najlepiej jak umiał - służył swej Pani:

A tymczasem nie decydował o niczym, tylko był manipulowany przez jedną z najlepszch manipiulantek jakie spotkałem w Internecie:

A teraz spod skrzydeł najlepszej manipulantki, trafił And z deszczu pod rynnę i powtarza za nią wiernie:

Żeby tak choć raz dał jakiś dowód na poparcie tego co wypisuje, ale NIE - widać woli wychodzić na kogoś bardzo bliskiego zasadom Kłamczuchy-Hybrydy, której wiarygodność jest powszechnie znana.

Ma And niewątpliwie problemy z percepcją, a dokładniej z rozumieniem a zwłaszcza zapamiętywaniem treści tekstu pisanego.
Przykłady na to można by mnożyć w nieskończoność.

No i rzuca się w oczy jak fatalny wpływ ma na Anda ta jego nowa Pani i Szefowa u której został niedawno Adminem.
Mieszają mu się czasy i miejsca..
Nie odróżnia faktów dowiedzionych np. na Naszym Blogu, od bredni Hybrydy z Forum KjL.


Szkoda, bo niezły by mógł być z niego.. herbatnik, o czym przekonał się .. Norbuś:
Jednak kiedy przychodzi do udowodnienia tego co wysmarował – łeb w kubeł i siedzi w nadziei że się odwalą – nie wiadomo tylko: czy to And nauczył się tego od Tosia, czy odwrotnie, ale szkoła ta sama – obsobaczyć, obsobaczyć i łeb w kubeł.
Napisałem blisko półtorej setki odcinków tego Bloga i NIGDY nie miałem najmniejszego sygnału że piszę niezrozumiale, czy że nie wiadomo co mam na myśli..
Ale jeden Czytelnik nie czai – wynika to jasno z jego wypowiedzi, zresztą niełatwych często do ogarnięcia zwykłym ludzkim rozumem.

Przykłady? Proszę uprzejmie:

Czytał, czytał co pisałem o kwestiach związanych z likwidacja postów byłych Userów na forach i wymyslił abym:
wytoczył Laurze proces zobowiązujacy ją do usunięcia postów....
KTÓRYCH NIE MA!
Wymyślili byście taką GŁUPOTĘ ??
..
A And 1951 ... wymyślił!!


Administracja bagna skasowała tamże moje posty .. już w połowie kwietnia b.r.
Ale Anda wyobraźnia tego .. nie ogarnia!
And zwyczajnie nie może pojąć że kompletnie łysy, nie ma po co chodzić do fryzjera celem postrzyżyn włosów na głowie.
To pytanie nie było więc „retoryczne” ale ... KRETYŃSKIE - Panie And !
Czyżby medycyna okazała się .. bezsilna?


Stópka Larwy na grzbiecie Brata się wazeliniarzowi marzy:

Zapomnij o tym Ty Andzie i Twoja Lauruś też może zapomnieć, bo ani tego Ty nie doczekasz, ani ona.
Za to ludzie pamiętają jak lizałeś Andzie, stary zadek Twojej Laurusi za co ona dawała Ci złudne wrażenie że cokolwiek tam znaczysz i o czymkolwiek decydujesz:


Już zapomniałeś jak łgałeś dla niej w żywe oczy?
Trzeba być nader bezczelnym aby tak otwarcie kłamać!

Dałem Ci dowody że nie tylko Twoja LAURUŚ, ale Ty osobiście wysyłałeś „niesłuszne” posty w kosmos dziesiątkami, a ty załgany kłamczuchu piszesz że Twoja Laurusia nic nie skasowała ? Osobiście byłem świadkiem kasowania przez nią całych wielostronicowych tematów a Ty rżniesz (jak to pisze Twój ulubieniec) IDIJOTĘ?
Nie wstyd Ci?

Masz, a przynajmniej miałeś predyspozycje aby być przyzwoitym Userem wielu Forów czy portali, a Ty robisz z siebie GNIDĘ INTERNETOWĄ??
Nawet się podszyć porządnie nie potrafiłeś , aby Bratu opinię popsuć!
Nie widziałeś oczywistej rzeczy, że NIGDY się nie podpisywałem „Brat Królowej”?

A potem durniu internetowy mieszałeś z błotem Tolę-Wazeline i jej Męża bo Cię zbanował? Skoro miałeś taki sam adres IP jak Brat Królowej, to zbanował.
Trzeba było się nie podszywać pod Brata!
A tamta specjalistka co internetu od internatu nie odróżnia – wymysliła;

Takie z Was były .. ADMINISTRAATORY..






Celnie podsumował Cię Jupi!

A Ty Andzie w reakcji co ?? KOLEJNE BREDNIE ?
Ma rację Jupi że to DZIADOSTWO Twoje Andzie, bo jakbyś tak nie był leń i kłamczuch, to zadał byś sobie trud i obczytał to wszystko na Naszym Blogu bo to wszystko tam jest, ale Ty wolisz zmyślać?

No to czytaj i przyswajaj jakie głupoty wypisujesz:
1. Rzekome skasowanie Forum jakie miało miejsce 11 września 2011 r. nie było żadnym skasowaniem (bo Forum nie można skasować, a ja będąc wówczas Adminem widziałem dokładnie że o godz. 21.15 wykonany został backup dostępny jedynie  poziomu serwera!), a było demonstracją w obronie Userów bagiennego Forum, po rzezi jaka się tam odbyła 8 września 2011, a o której pisałem już na Blogu.
To jest przesłanie moje do Laury 11 września 2011r.

Przeczytaj je parę razy zamiast wypisywać te Twoje brednie jak to ADMIN Jupi pewnej strasznej nocy profesjonalnie likwidował Laurze Forum.
I jeszcze tak dla Twojej informacji to 11 września 2011 r. Adminami byli Laura i Eskimos.
Jupi był Adminem jesienią 2009 r, czyli prawie dokładnie DWA LATA WCZEŚNIEJ!
A Ty co (?) - dalej roznosisz jak świńska grypę – swoją głupotę!

Rąbnąłeś się dziadku o DWA LATA  - KAPUJESZ ??
No i nie mów chociaż że Ty to wypisujesz na trzeźwo.
A’propos – ten soczek malinowy kupny czy .. produkujesz?


Co tam jeszcze wykombinowałeś z tych łgarstw swoich, (oj ta Hybryda fatalnie na Ciebie wpływa!)?
To dobre jak wymyśliłeś żeby z Brata zrobić .. sadystę. Zawsze to coś nowego, bo Gienia  nazywała mnie już psychopatą, zboczeńcem, pedofilem, ale .. sadystą – jeszcze nie!

No to poszukajmy uzasadnienia, bo w przeciwieństwie do Gieni vel Laury czy innej Hybrydy, które nie znają takiego słowa jak „uzasadnienie” – Andowi się zdarzało onegdaj uzasadniać swe opinie. Serio!
Pierwsza część uzasadnienia to teza jakobym ja (czyli Brat) był „nieodrodnym Synem Forum >Kim jest Laura?<”. No.. to  coś nowego, bowiem z racji przesiąknięcia tegoż Forum zaraźliwym „hybrydyzmem” (popularnie zwanym głupotą), omijam go jak skażoną strefę i bez maski przeciwhybrydowej .. nie wchodzę.
A tu nieodrodny Syn?

To daje pojecie o postrzeganiu przez Anda i wskazuje na zaawansowaną hybrydozę.

Druga część uzasadnienia, to stwierdzenie że boguduchawinnych Norbusia, Tosia i Dziadzię rzekomo mieszam z błotem.
Co do tej boguduchawiny rzeczonych – to bym polemizował, bo każdy z nich ma na sumieniu takie draństwa, o jakich lepiej nie przypominać, przy czym dwaj pierwsi sa na tyle ograniczeni umysłowo, że z faktu tego nie  zdają sobie sprawy, natomiast Dziadzia wydaje się mieć ten sam problem co And i „niezbyt ogarnia”.
Jednak klue sprawy jest tutaj „mieszanie z błotem”! 
Noo.. jeżeli o to chodzi, to rozwiązanie jest proste:
W ciągu tygodnia And przedstawi dowody na to rzekome moje „mieszanie z błotem” a ja przedstawię dowody na „And-owe mieszanie z błotem” userów Bagna i stanie się jasne - kto tu jest rzeczywistym SQRVYSYNEM i DROBNYM INTERNETOWYM SADYSTĄ!
Tylko żadnego chowania głowy w piasek jak Tosiu-Donosiciel !
No i można by tak długo, bo bredni Anda zatrzęsienie z racji tego że na KjL może każdy i wszystko napisać z czego And skwapliwie korzysta, wiedząc że ze swoimi „rewelacjami” to jedynie jeszcze mu Gryf został tylko że tam NIKT tego nie przeczyta.

Z najnowszych bajek to jeszcze pojawiła się ostatnio taka:


No to wziąłem liczydło i .. policzyłem:
„co najmniej 6 do 80 milionów ludzi. Od każdego mam 0.08 eurocentów”
Się Andzie obłowisz:

Jakby nie liczył wychodzi co najmniej:

8 milionów ludzi po 0,08 eurocentów (osiem setnych eurocenta) = 4 800 EURO x 4.22 PLN = 20 256 zł.
Fiu../ fiu – to po opłaceniu kosztów i podatków pewnie Ci z dziesięć tysięcy złotówek zostanie ?   
Pewnie sobie kupisz nowy telewizor?

CZYLI liczyć też nie umie!
Ktoś coś pisał o Biurze Rachunkowym?
Biedni Klienci!


A do Brukseli to zapewne na Szczyt Europejski latałeś?

Mam nadzieje żeś Kanclerz Merkel od Administratorki Gieni .. pozdrowił ?
Wygląda mi na to, że najlepszą definicje Anda dała jednak Pani R na Forum KjL:

No i jest dla Anda jeszcze inna - ZŁA wiadomość:

Popatrz Andzie – nawet Norbuś, który kochał Cię miłością  szczerą i bezinteresowną (o piwie po 12,- a tym bardziej aparacie cyfrowym - nie wspomnę) - pokochał innego (młodszego!), bo też widać pojął że z Tobą, to nigdy nie wiadomo..


I tak to jest:



Wasz Brat Dominik

60 komentarzy:

  1. Dominiku- dzisiejszy wpis otworzy andowi droge do Elfów. Każdy którego Tu opisujesz wytykając błędy w logicznym mysleniu zostaje na elfach kimś "ważnym".A dla nas pozostaje poczucie, że Laura otacza się osobnikami wybrakowanymi, schorowanymi na ciele i umyśle, co pozwala jej mieć i fizyczną i intelektualną przewagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Ci szkalowani ludzie nie mają nawet możliwości obrony. Trzeba być naprawdę kimś tępym jak mawiał poeta, żeby płodzić tak beznadziejnie płaską wazelinkę. Na zdrowie :D hehe

      Usuń
    2. Na tym właśnie polega "patent" Larwy (zatem pośrednio i Anda), aby ludzi nieposłusznych i myślących oczernić i na ile się da upodlić - NIE DAJĄC SZANS OBRONY!

      Usuń
    3. I wydaje Ci się że jesteś kimś lepszym.. ha ha ha

      Usuń
    4. Mnie się nie wydaje - JA TO WIEM! .. ;))

      Usuń
    5. Niewiele jeszcze wiesz, ale się dowiesz na pewno. ;))

      Usuń
    6. Bendys jesteś hipokrytą "Przecież Ci szkalowani ludzie nie mają nawet możliwości obrony."
      Na Blogu jest wątek Przegięłaś – SUKO !!! przeczytaj , wykrzesz z siebie odrobinę przyzwoitości poproś Brata żeby przesłał Ci całość. Laura usunęła w znacznej mierze posty swoje i Norbusia ( a przecież Norbuś nie znał Ali) .
      To zobaczysz jak można upodlić i poniewierać innymi . Przeczytaj i zobacz co Laura zrobiła z Alicją .Przecież to Twoja
      koleżanka była . Co warta jest Twoja przyjaźń ??
      Oceń też to co Laura i Norbuś zrobili z Zerocinem a potem mów o obronie .

      Usuń
    7. Przyzwoitości ?? O_O Przez te dwa i pól roku niemal TYLKO JEDNA OSOBA broniła zawsze człowieka o Nicku Bendys! Kogoś kogo uważała zawsze za swojego Przyjaciela, a który Ją zwyczajnie olał kiedy ja sama dopadła ciężka choroba!
      Teraz nie może mu odpisać, bo jest w ciężkim stanie i pozostaje nadzieja na Jej powrót do zdrowia.
      Ale ja jestem zdrowy i mogę napisać:
      - nie daj Boże nikomu takich przyjaciół jak Boguś K. - nick Bendys!

      Usuń
    8. Jeśli uważasz że nie potrafię myśleć, bardzo się mylisz.

      Usuń
    9. Mam wielu przyjaciół, ale Wy nie wiecie nic i niech tak zostanie.

      Usuń
    10. Wiem, jedna z tych osób nawet przekonywała mnie jakim jesteś świetnym facetem i nawet skłonny byłem uwierzyć. Wtedy!

      Usuń
    11. A wiesz, że przyszedł do mnie Anioł Śmierci? Ty mnie obchodzisz tylko dlatego, że Twój blog wyjątkowo cuchnie. Nie chciałbyś mnie spotkać. ;)

      Usuń
    12. W Anioła Śmierci mogę Ci uwierzyć, bo byłem po TAMTEJ STRONIE.
      Co do spotkania ot .. Sorry, ale staranniej dobieram ludzi z którymi się spotykam.
      A w to cuchnięcie nie wierzę, bo bywa tu codziennie wielokroć więcej ludzi niż na Waszym Bagnie - więc..

      Usuń
    13. W nic nie musisz mi wierzyć. Nie prowadzę z Tobą konkurencji bo nie ma w czym. Po tamtej stronie.. ale w jakim charakterze? jako kto? i gdzie, co rozumiesz przez tamtą stronę, co to za miejsce?

      Nie proponuję Ci spotkania, więc niepotrzebnie dmuchasz na zimne, tym bardziej że potwierdzasz to co ja mówiłem.

      Ty nie wierzysz w cuchnięcie dlatego, że od Ciebie ten zapaszek wychodzi. Patrz swego, u ns tylu użytkowników ilu trzeba.

      (i tak pousuwasz moje posty, gdyż padlinożercy takich nie znoszą)

      Usuń
    14. Ten Anioł mnie zabrał, a Alicja została na elfach - jarzysz już trochę jaką Ty krzywdę ludziom robisz?

      Usuń
    15. Primo: tamta strona to właśnie miejsce gdzie rezyduje Anioł Śmierci.
      Secundo: twierdziłeś że nie chciałbym Cię spotkać - słusznie.. hehe
      Tertio: dziwne, że ten zapaszek tylko Tobie przeszkadza, zaś z userów to ocalały wam niedobitki a i tak podłej proweniencji i intelektu. Przy tej opinii jaką macie w sieci, to i nie dziwota.
      Quatro: jeżeli nadal będziesz używał epitetów pod czyimkolwiek adresem - będziesz sobie mógł pisać na tym Blogu w kosmos! Wiem co to przyzwyczajenie , ale to jednak nie Bagno!

      Usuń
    16. Poczytaj siebie

      Usuń
    17. Wiem, że Alicja została na Elfach bo byłem tam z nią! Tyle że ona została ZA NIC sponiewierana w chwili kiedy spadła na Nią choroba a Ty wróciłeś i wiernie Niemce służysz, to na razie Cie to pominie.. może..
      Więc przeczytaj sobie odcinek Naszego Bloga jaki wskazała Ci Rosa!
      A potem napisz hipokryto co złego zrobiła Alicja aby zostać tak potraktowana (nieraz!) I nie ona jedna!
      To ja Ci odpowiem - nie chciała nadal pełnić darmowej służby dla Twojej niemieckiej Pani i bić jej pokłonów. NIC WIĘCEJ!
      A potem idź i padnij do stóp tej Niemki, to może Ciebie to nie spotka!

      Usuń
    18. Laura musiała by być ostatnią idiotką, jak go przyjmie. Wyzwał ją tyloma epitatemi od: WAMPIRZYCY do Q...., dalszych nie będę wymieniał. Chyba, że Laura ma bielmo na oczach albo sklerozę albo interes do Anda.

      Usuń
    19. No skoro Bendys jako Admnin "szmaciany Laury" chce aby go pokochał Norbuś. Życzmy Bendysowi powodzenia. HIHiHI.

      Usuń
    20. Z Alicją rozmawiał Miszechu - ja już nie kojarzyłem. Mam nadzieję, że nie ujdzie Ci bezkarnie taka postawa jaką przyjąłeś.

      Zresztą wszystko jedno co się z Tobą stanie :)

      Usuń
    21. Faktycznie na Bagnisku Laury jest Temat: "Anioła Śmierci". Bendys jest w nim bardzo Aktywny. Co to oznacza dla Laury?

      Usuń
    22. "- nie daj Boże nikomu takich przyjaciół jak Boguś K. - nick Bendys!"

      Zniesławianie i upublicznianie prywatnych danych to już niebezpieczna zagrywka.
      Jestem spokojny o dalszy ciąg i wynik. Rozumu nie masz ;)

      Usuń
    23. O zniesławieniu nie ma mowy - już raczej o fałszywym Przyjacielu.
      Swoich Przyjaciół nie opuszczam nigdy i poszedł bym za nimi w ogień, stąd tak to mnie porusza!
      Rzekome prywatne dane pochodzą z publicznego pseudoforum, zwanego Starym Bagnem.
      I to nie jest sprawa rozumu, ale .. przyzwoitości!

      Usuń
    24. Nieprawda

      Usuń
    25. Taaa.. to wyczerpujące!
      Wracaj "Królu" na Bagno, tam są przyzwyczajeni do takich wyjaśnień.
      Pozdrawiam ..;)

      Usuń
    26. Wyjaśniłem i skasowałeś choć wszystko tam było napisane jasno i bez wulgaryzmów. Próbujesz mnie obrazić, ale daruj sobie - na dłuższą metę nie utrzymasz tych oszustw i obydwaj to wiemy. Mnie nie jesteś w stanie obrazić.

      pozdrawiam inaczej :D

      Usuń
  2. Cóż - każdy trafia w końcu tam gdzie jego miejsce.. hehe
    Wazeliniarz też człowiek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre określenie Anda "wybrakowany , schorowany na umyśle " widać nadmiar soku malinowego bywa szkodliwy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałem się do łez...Bracie ty to masz talent i takie wdzięczne persony do opisania hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się turlałem ze śmiechu :D Tak idiotycznych komentarzy dawno nie widziałem.
      Naprawdę nie macie nic lepszego do roboty? Musicie być bardzo nieszczęśliwymi ludźmi rosa-Jupi

      Usuń
    2. Bendys - Ty pilnuj Bagna bo Ci tu rośnie konkurent i to taki napalony na władzę - jak mało który.// hehe
      I kim Ty będziesz wtedy ? Norbusiem ??

      Usuń
    3. Nie jestem tam niczym przykuty. W każdej chwili mogę zrezygnować.. nie znasz tego uczucia będąc chorym i zależnym od internetu; na forum jestem Królem i jako taki mogę odejść, a życie prywatne mam obfite i wystarczy aż nadto. Nie martwią mnie takie bzdety jakimi Ty się zajmujesz. Ale myślę, że nie doceniłeś Laury.

      Usuń
    4. Byłem tam wystarczająco długo, aby poczuć tą atmosferę bagienną (kiedy tam trafiłem z misją sprawdzenia czy to się da osuszyć).
      Po pół roku mojego aminowania - Bagno było Suchym Przyjaznym Userom Forum na którym bawiło się ich nieraz ponad setka naraz i nikomu nie była w głowie ewakuacja.
      Zobacz sam co z tego zostało? Więc mnie nie ucz jak się robi Forum Dyskusyjne!
      Współczuję - jeżeli jesteś chory i zależny od internetu - ja jestem w pracy, ale jeżeli mogę zrobić obok zwyczajnego zarabiania kasy, również coś dobrego dla ludzi - to jest więcej niż kasa.
      Na Bagnie (bo forum - to coś innego), jesteś takim samym Królem jak And1951.. hehe
      A to czy nie doceniam Laury - powiem jej osobiście! Tobie to spotkanie chyba niezbyt wyszło?? hehe

      Usuń
    5. Nie działa na mnie Twoja "sofistyka". Po pierwsze to Ty masz chorą pracę i Twoja psyche wykazuje objawy totalnej dekadencji, a moja ma się wyjątkowo dobrze. Ty ludzi gnoisz zacietrzewiony i ograniczony stworku, a nie robisz niczego dobrego lecz kradniesz z cudzego forum, przekręcasz fakty i kłamiesz, znieważasz, pomawiasz, oczerniasz.. eeh szkoda klawiatury.
      Piękna dziś pogoda ;D

      Usuń
    6. Panie Filozof - nie oceniaj siebie bo to Ci daje jak najgorsze świadectwo, podobnie jak ot że przychodzisz do kogoś i nie umiesz bąków powstrzymać.
      Mógłbym Cie po prostu wyrzucić za drzwi, ale lepiej żeby ludzie widzieli co z Ciebie za Ziółko.

      A o mojej pracy g.... wiesz ale z Tobą bym się nie zamienił.. hehe
      Uff.. następny lizus zniemczały, co nie ogarnia!

      Usuń
    7. "Uff.. następny lizus zniemczały, co nie ogarnia!"

      kłamiesz

      Usuń
    8. Czyli??
      Bo że Lizus to bezsporne - inny tam nie ma szans!
      Że zniemczały - to bezsporne - czyli popierający i służący Niemce opluwającej Polskę i Naród Polski!
      Nie ogarnia - noo.. to na każdym kroku i nie sposób wymienić wszystkich przykładów "nieogarniania"

      Usuń
    9. To są Twoje domysły i "pobożne" życzenia. Wiesz? swoją drogą to zabawne patrzeć jak chybiają przeciwnicy; można założyć ręce i nic nie robić heh.. przypomina mi się coś jakby z poprzedniego życia - znałeś niejakiego "Gagarin"?

      Usuń
    10. "Bo że Lizus to bezsporne - inny tam nie ma szans!"
      Wyjaśnię Ci tę rzecz spokojnie, jak człowiek człowiekowi; to że napisałeś "bezsporne" wcale nie znaczy, że takie jest naprawdę. Zawężone aż do tego stopnia widzenie może być skutkiem zbyt długiego przebywania w niektórych miejscach w necie. Należy się obudzić i otrząsnąć z systemów wartościowania będących zlepkiem własnych wirtualnych doświadczeń i wniosków. Są inni ludzie, inne Światy. Lizus będzie wszystkich postrzegał przez pryzmat lizusostwa nie zostawiając marginesu na swój ewentualny błąd. A jeśli znajdzie się postać mająca w sobie to "coś", która nie będzie potrzebowała lizusostwa żeby zwyczajnie funkcjonować w danym układzie, wtedy "bezsporne" staje się mocno kontrowersyjnym. To że samemu nie posiada się jakiejś cechy, nie świadczy o braku tej cechy u wszystkich. Tak więc nie jest prawdą "bezsporne".

      Usuń
  5. Dwulicowy człowiek. Nawet w sieci trzeba być człowiekiem!
    Rozdwojenie jaźni jak nic i ten sok malinowy do kompletu
    powoduje zaburzenia psychiczne i tu nie pomoże już nic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś może pomóc- internetowa kastracja. Tylko spokojnie - pozostawić mu te 17,5 cm wraz z nabiałem( musi obskoczyć szeregi kochanek przecież) a uciąć mu dostep do netu sfermentowanego soczku.

      Usuń
    2. Bendys, ty nie znasz Anda...on na elfach może wszystko, tak twierdzi, a Laurę owinął sobie wokół tych 17.5 cm... już raz mi udowodnił i jak będzie chciał to znowu udowodni, teraz ciebie wysadzi z siodła z krokodylej skóry, Andrzej, mam rację? Udowodnij wyleniałemu....

      Usuń
    3. Jeśli będzie trzeba sam ustąpię. Nie jestem pazerny na władzę.

      Usuń
    4. Bendys mięknie. Jakby nie patrzeć. Kto? Czy Bendys? czy And? i tak fofum Laury utonie w Bagnisku.
      Jakby nie patrzeć.

      Usuń
    5. Kolejna przepowiednia? :D pogratulować skuteczności.

      Usuń
  6. Jesteś, jesteś...i nie ustąpisz dobrowolnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co to jest debilizm?

      (pewnie odbijesz piłeczkę jak Cię znam)

      Usuń
    2. Wiem - ale to nie jest miejsce na opisywanie Norbusia i jemu podobnych!
      To jest miejsce na komentarze do aktualnego odcinka Bloga który traktuje o Twoim konkurencie do Funkcji Nadwornego Przydupasa, (to nie ja wymyśliłem, ale on!).

      Usuń
    3. Wporzo jak mawiali starożytni ;D

      Miło było,

      narka :)

      Usuń
  7. Bendys, wiem co to jest debilizm...na KJL jest mnóstwo przykładów debilizmu niejakiego arsena.... upsss, to chyba twój nick...

    OdpowiedzUsuń
  8. Żenujący ten cały blog i niczym się nie różni od forum rozmowy w krainie elfów, tu też pełno agresji, nienawiści, drwin i kpin z ludzi. Wstydźcie się dorośli.

    \nefretiti\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nefretiti - cieszy jednak, że skoro tak doskonale znasz treść tego Bloga, to znaczy że .. zaczytujesz się nim! Wiesz że to zakazane i jak się dowie o tym Twoja Pani to będzie z Tobą źle??.. hehe
      Spoko - ja Cię nie zdradzę, ale spróbuj coś zrozumieć z tekstu czytanego, gdyż widać że na razie to masz z tym kłopot, bo napisałeś że Blog jest "brzydki", ale jeszcze chyba nie wiesz z której strony ?
      Czytaj .. czytaj - w końcu coś zaczaisz..;)

      Usuń
    2. Tu nie ma czego czaić, inwektywy pozostają inwektywami, kpiny, kpinami, agresja agresją, a drwiny drwinami, zmienił się jedynie obiekt, czaisz?

      Usuń
  9. Na forum Laury pozostali piszący tylko sami, chyba naiwni (idioCi).
    Ło boze -"Norbus czuje, że pokocha Bendysa. Dobranoc".
    Ale ten Norbus żałosny. Trupki mu nie wystarczają.
    Norbus zrób mu dobrze i zbanuj Go.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu. Andrzej - stary komuch ma pseudonim "Jezuity"?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaśmiecający Blog off-top, w postaci bezsensownej dyskusji o dobrych manierach komentatora - usunąłem.
    Administrator.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wbijać na Lagatę, Mgiełka robi szambo:D
    http://www.lagata.pl/topic/25574-brytyjczycy-doczekali-sie/page__st__40

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.