piątek, 12 lipca 2013

Jedyne takie .. pseudo-Forum..



Cześć..












Sezon mamy wakacyjny i wielu ludzi wypoczywa, a niektórzy również uprawiają wirtualne wędrówki po sieci.
Jeżeli słyszeli coś o Laurze, albo o Krainie Elfów, to wystarczy że szepną o tym Wujkowi Google i już są na naszym Blogu, gdzie mają do dyspozycji CAŁĄ PRAWDĘ o tym Bagnie Gieni zwanej Laurą:
Nasz Blog jest tak spozycjonowany, że nie można na niego nie trafić, dzięki czemu robimy Krainie Elfów taką reklamę, że jego Królowa Gienia Pierwsza powinna nas pod niebiosa wychwalać!
Ale nie nie wychwala.




Dlatego chcę dzisiaj napisać trochę o sprawach byłym Elfom zwykle znanych bo na Bagnie niezmiennych jak trawa, ale nowicjuszom już.. niekoniecznie.
A Bagno, to takie pseudo-Forum w Krainie Elfów niejakiej Gieni zwanej Larwą , która nazywa siebie Laurą i twierdzi że jest jego Adminem, choć naprawdę Adminem nie jest , bo Adminem jest niejaki Lukas Mazurek, który nie wie że Gienia na jego serwerze uskutecznia DZIAŁALNOŚĆ PRZESTĘPCZĄ!!!
 To chyba proste ??

I otóż owa Gienia, emerytowana niemiecka służąca, swoje lata ma i (nomen/omen) Niemiec Alojz w jej głowie swoje robi:
Zapomniała tedy już zupełnie kiedy to Jej Forum powstało i że spóźniła się na niego coś ze CZTERY LATA:

Ale jej Przydupas Jarowit jest jasnowidzem i wie że skonają razem na Bagnie Gieni.
Niestety nie podaje daty, ale to musi być termin nieodległy:

Ogólnie to uważa się że:

Ale jest tam jeszcze inny problem jaki ma Gienia:
Ona zawsze chciała mieć jakąś „Bratnią Duszę”:

I spełniło się – znalazł się Jej Własny Brat Cioteczny:

Jest otóż ten Jej (w dwóch osobach) .. Brat vel Gonzo co po nocach śni, aby  mieć takie samo Bagno jak ma Gienia i koniecznie chce Gienię z jej Bagna .. wydziedziczyć!
Taki niewdzięcznik!
Bardzo sie martwi Gienia  - co stanie się z Jej Elfikami kiedy Zarząd Bagnem przejmie .. ten Jej Brat o tak róznie diagnozowanym schorzeniu, że najlepiej sie do niego bez brygady AA nie zbliżać:

Jest to pewne i Gienia ma na to co najmniej jednego świadka:
Niestety rozbieżność jest taka, że Gienia diagnozuje swego Brata ciotecznego jako .. schizofrenika, podczas gdy wspomniany Świadek stawia raczej na .. debilizm.

Świadek ów – którym jest Dziadzia Krzysio, zaleca jednak w kontaktachz Bratem Gieni daleko idącą ostrożność:

Bagienna Szara Eminencja, czyli Księżę Norbuś Pierwszy -  z kolei, proponuje aby tego Brata Gieni .. ZAMKLI.. ale Gienia uspokaja że odpowiednie służby z kaftanikiem o przydługich rekawkach – są w pogotowiu i jak tylko Jej Bratu zaczyna się wydawać że jest Kościuszką, albo Pułaskim i jedzie walczyć o Wolność Jankesów, to oni go zaraz w ten kaftanik i do .. Wariatkowa .. do Wariatkowa...

Ujawnia również Gienia, że Brat Jej  – ma takie hobby, że pasjami uwielbia ROZWALAĆ FORA INTERNETOWE, jak to mówią .. ”w drebiezgi” !!


Idzie taki sobie.. (jak akurat nie jest w Wariatkowie) i patrzy ...

- FORUM jakieś !!
No to SRUUU... i CIACH.. i ŁUBUDU!!!



I nie ma Foruma:

Ale Gienia już to policyjnie zabezpiecza!



Na wszelki wypadek nie zaszkodzi i prokuraturę powiadomić:

 

Gienia bynajmniej nie brudzi sobie rączek własnych i od wszelkich takich „usług” ma Ochotniczy Klub Miłośników Wazeliny.


Jest Gienia przy tym godna podziwu, bo jeszcze się nikomu nie udało stworzyć w Internecie takiego Klubu.
Lista tych najbardziej oślizgłych w internecie Wazeliniarzy Gieni, jest dostępna w sieci tutaj:
- pod zakladką (za przeproszeniem):



 „Członki”

Ci Miłosnicy wazeliny to lubią zachdzić Gienię tak od tyłu i liznąć czasem jak sie da.
Ale poza tym to też Gienia problemów ma masę, bo niektórzy jej wychowankowie na Bagnie, dość szyblko zauwazyli że ... RZĄDZI NIMI ... IDIOTA, a na dodatek .. ANALFABETA..

Tutaj muszę się stanowczo wtrącić, bowiem przypadłość rządzącego została dawno zdiagnozowana i nie jest to żaden IDIOTA, ale zwykły DEBIL.
Zresztą rzeczony ma się dobrze i humor mu dopisuje:

Jak mało też kto, potrafi Norbuś zarządzac porządkiem, (cokolwiek to miałobny znaczyć).

O ile Moja Siostra Gienia sprawuje pieczę nad całością tej pieknej Krainy, to rzeczywisty ton na tym pseudo-Forum  nadaje dwóch haryzmatycznych Członkow jego Kadry.
Pierwszy to tak samo NIELEGALNY jak Gienia -  Administrator Tosiek12 (o którym już pisałem, ale jeszcze do Niego wrócę), a drugi to rzeczony już Norbuś:
Złośliwi mówili że Norbuś to jakby ZDZICZAŁ:

Ale tych złośliwych juz nie ma i istnieje podejrzenie że byli oni z tej nieprawomyślnej części Rodziny Gieni, czyli od .. Brata:

Norbus wie kto jest z tych złych i nawet jeśli nie jest od Brata to Gienia już go nauczyła i ci źli to jeszcze są też.. Polacy którzy (jak uczyła Gienia), w większości sa .. Debilami!

Takie jest też Norbusia zdanie i on się z nim .. zgadza:

Wprawdzie obecność Norbusia na tym pseudo-Forum obraża niekótrych Userów, ale istnieje podejrzenie że mogą oni być ... (a jakże!) .. od Brata!!

No bo czy KTOŚ kto tak pisze, może nie być .. od Brata ??

Tak czy inaczej, wszystko to jest WINA TUSK.. (tfu) .. BRATA !!


I tak to jest, a o innych „Aniołkach Gieni” opowiem przy innej okazji:



Wasz Brat Dominik











      >mój mail<

76 komentarzy:

  1. Boziu kochana. Bracie, czy jeśli jesteś psychiczny, jak to zdiagnozowała Ciebie gadzina, toż jako ciocia też jest psychiczna, gdyż zazwyczaj jest to dziedziczne, no tak jakby w rodzinie nic nie zginie ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta12 lipca 2013 12:58

      Coś jak rodzina Adamsów :D

      Usuń
  2. Bracie, czy tobie nie wstyd za rodzinę... hahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd.. :((
      Ale co zrobić - rodziny się nie wybiera :/
      I jeszcze Kuzyn.. Norbuś.. O_O..
      D.

      Usuń
  3. No ten kuzyn to taka wisienka na torcie...hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, drugiego takiego miejsca w necie nie ma z całą pewnością.
    Psychicznie niestabilna "administratorka" zarządzająca "forumem". Jest tam kilka osób, które lubię i które są świadome tego co się dzieje, ale nie wiem dlaczego tam są.
    witch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zupełnie inne odczucia. Zastawia mnie jedno: co jest w tym ( tych) forach Laury takiego toksycznego, że ludzie głupieją. Wielokroć - totalnie.
    Ja się nie uważam za przygłupa, ale wchodząc na Elfy - głupiałem !
    Jak wiecie, spotkałem się z Norbusiem. Wierzcie mi ! To jest zupelnie normalny człowiek, o całkiem niezłej inteligencji. Marta, czyli Smoczuś - fantastyczna Kobieta, oczytana, bardzo rozsądna, życiowa. Dziadzia. Wyważony, dojrzały facet o skrystalizowanych poglądach, bardzo tolerancyjny, nieskory do wydawania pochopnych osądów, typ - koncyliacyjny. Tacy są , w mojej prywatnej ocenie, bowiem przegadalem z nimi sporo czasu.
    Jak wejdą na Elfy - baranieją.
    Podobnież jak ja baraniałem, a niekiedy, idiociałem !
    I zastanawiałem się, co mną kierowało, że głupoty pisałem ?
    Chęć przypodobania się Laurze ?
    Chęć sprawdzenia swoich zdolności manipulacyjnych?
    A może, najnormalniej w świecie, atawistyczna wręcz chęć przystosowania się do obowiązujego " tryndu" baśniowego świata zidiociałych krasnoludków i skrzatów elfowych ?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta12 lipca 2013 13:44

      Bo słowo pisane Andrzeju ma w sobie to coś czego nie ma słowo mówione. Słowem pisanym manipulować i wpływać jest łatwiej niż mówionym a jak do tego dojdzie chęć przynależności do danej grupy i identyfikowanie się z nimi to sam widzisz jak to wychodzi :)

      Usuń
    2. No to żeś dobrał przykłady... O_O
      Andrzeju.. Ci kiedyś pisałem – dla mnie człowiek tym się różni od bydlęcia, że ma ZASADY !
      A Ty mi tu..
      Norbus o .. niezłej inteligencji? Ile tego IQ byś mu dał? Ja.. ok. 60, a to jest już lekkie upośledzenie umysłowe – czyli DEBIL ! I OK – Debil tez człowiek, ale zarządzać zasobami ludzkimi nie może nigdy i nigdzie!!! Wręcz odwrotnie – sam potrzebuje pokierowania jego poczynaniami. A na Bagnie .. zarządza!
      Smoczuś/Kapuś - fantastyczna Kobieta, oczytana, bardzo rozsądna, życiowa... O_O Może faktycznie z książki czytać umie, ale człowiek który SPRZEDAJE PRYWATNĄ KORESPONDENCJĘ kogoś przed kim udawał przyjaciela, to jest zwykła SZMATA... patologia niegodna splunięcia. Po czymś takim nie umiał bym sobie w lustro spojrzeć bez odrazy. Zresztą komu ja to piszę – wszak oboje te moje listy sprzedawaliście Larwie za dopuszczenie do służby na Bagnie.
      Dziadzia - wyważony, dojrzały facet o skrystalizowanych poglądach (?) – a jednocześnie Żyd któremu Niemcy wymordowali całą rodzinę (włącznie z własną matką) i połowę własnego narodu i który idzie na bezpłatną służbę do niemieckiej służącej piejącej zachwyty nad Niemcami (również z tamtego okresu) i który liżąc łapę tej służącej wypisuje na jej cześć peany pochwalne ociekające wazeliną. Dla mnie glizda bez kręgosłupa i zasad. Jak może sobie spojrzeć w lustro – nie pojmuję.. O_O ??

      Na koniec KAŻDY Z TEJ TRÓJKI – publicznie robiący z siebie KRETYNA pod tym, dostępnym dla każdego linkiem i zakładką „CZŁONKOWIE”.
      --------------------------------------------------------------
      http://pozwijgo.pl/pozew/78/http--rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com-2013-06-bagienne-smuty.html/
      --------------------------------------------------------------
      Dla mnie takie postawy przynoszą wstyd rodowi ludzkiemu!
      Może najmniej Norbusia – bo on zbiera tylko skutki swojej przypadłości..i jest totalnie zindoktrynowany przez Gada.

      Krasnoludki... qrva mać..
      D.

      Usuń
    3. Odpowiedz jest prosta, niektorzy uwazaja, ze w necie wolno im wszystko, bo sa anonimowi, nikt nie podejdzie do niego i nie zdzieli go z liscia np, wiec hulaj dusza, piekla nie ma, inna sprawa jest chec przypodobania sie administratorom na forach, tego fenomenu ni jak nie umiem zrozumiec, bo niby w jakim celu, moge zrozumiec fakt tworzenia sobie prze ludzi w necie swoistego swojego swiata ale nie umiem zrozumiec, proby tworzenia dynastii z koorewna tfu, krolewna na czele, damami dworu i rycerzami, moge zrozumiec infantylnosc, bo ma to podloze w niespelnienym dziecinstwie i jako dorosli bawia sie niektorzy w eliki, motylki, kwiatuszki, kransoludki, ale nie moge zrpzumiec doroslycvh ludzi bawiacych sie w smerfy (elfy) i Gargamela (Laura) z przybocznym Klakierem (Bendys).
      Nawet najbardziej niepelnosprawni intelektualnie maja poczucie doznanej krzywdy i boja sie tych, ktorzy ta krzywde im wyrzadzili i uciekaja od nich gdzie pieprz rosnie, w cudownej krainie elfow, tkwia niczym zahipnotyzowani.


      currara

      Usuń
  6. Bracie na kuzyna Norbusia to uważaj szczególnie . Wiesz przecież że On w chłodni lubi
    zamykać .
    A z gadem się po kłóci i w tej złości jeszcze razem Was tam umieści .
    Koszmarne mam myśli .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  7. And, niby normalni w realu, ale nie znasz ich do końca, bo to chyba sa masochiści, którzy uwielbiają znęcanie się nad nimi i batożenie, a Ty zastanów się nad sobą jakie masz preferencje, bo może też lubisz gdy gadzina zadaje ci ból i sponiewieranie, ale nie wiem, czy to się leczy ha ha

    Rey

    OdpowiedzUsuń
  8. Andrzeju -to są pytania na które ja się nie mogę doczekać odpowiedzi .
    I może tak jak pisze Anonimowy Internauta słowem pisanym mozna bardziej dobić niż w realu .Bo Ty mnie nie znasz ,nie widzisz nie widziałes ,więc mogę Cię własnie słowem zhańbic ,zniszczyć ,potępić .
    Laura w tym doszła do perfekcji . I może byłoby inaczej ,gdyby każdy miał prawo do zdania ,do wypowiedzenia się ,ale nie ma ,bo jest banowany ,a jak tam ponownie wchodzi nie pozwala dalej się bronic ,tylko usuwa posty i dalej banuje.
    A Ona pisze :został zbanowany za chamstwo ,czy sama zabraniając klnąć wyklina i nazywa ludzi szujami .
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bracie !
    Napisałem o tych trzech osobach, bowiem ich, jako tako, znam. Jupi ma swoje powiedzenie - wytryszek: to tylko net. Z jednej strony, istotnie, można wszystko w necie napisać, każdego zgnoić, bowiem prawow materii internetu, jak na razie, jest bardzo "kulawe".
    Z drugiej strony, o czym często ja zapominam, że za najbardziej egzotycznym nickiem, kryje się konkretna OSOBA, z własnymi uczcuciami, niekiedy bardzo wartościowymi, ale myślę sobie: co mi tam, to tylko pie.....ny nick internetowy.
    Ja myślę, że powinienem się nauczyć (na starość-cholera) pewnych zasad. Informatyzujemy się na potęgę i moje pokolenie, jako zupelnie 'zielone' w dyskusjach internetowych, a jednocześnie zarozumiałe, a nawet pyszne ( od: pychy) w swojej w tzw. mądrości życiowej MUSI zrozumieć, że interpersonalne kontakty internetowe są IDENTYCZNE jak realne.
    Tylko, k...a, to takie trudne !
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedno pytanie: czyją korespondencję sprzedała Marta/Smoczuś i komu? Dużo pisałyśmy swego czasu na gg i odniosłam wrazenie, że fo fajna babka...
    m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro dużo pisałyście, to przypomnij sobie CO JEJ PISAŁAŚ?? I CZY MOŻNA TO UŻYĆ PRZECIW TOBIE?? Ona ma to niewątpliwie skopiowane i przechowuje na wszelki wypadek.
      Moje maile trzymała 9 miesięcy, pomimo że kiedy były pisane (luty/marzec 2012) byliśmy (jak sądziłem wtedy) - zaprzyjaźnieni wirtualnie.
      Odpowiem Ci w skrócie, choć można by o tym draństwie długo, ale mnie wychowano tak że korespondencja prywatna jest ... ŚWIĘTA!!.
      Na mnie też ówczesna Marta sprawiła wrażenie fajnej dziewczyny, takiej co to można z nią konie kraść. Wtajemniczyłem ją we wszelkie tajniki o Bagnie i Laurze, ale okazało się że ma bardziej radykalne poglądy na Laurę od moich.
      Jednak jeszcze tego nie wiedząc, napisałem jej na zakończenie pierwszego maila z tymi informacjami: (cyt. dosłowny):
      „Zaufałem Ci Martusiu – nie zawiedź mnie proszę!”.
      Potem w lipcu poleciałem na miesiąc za Ocean i tam (w Górach Skalistych), nie widziałem Internetu przez miesiąc, a kiedy wróciłem to okazało się że pocięła się z Laurą i dostała Bana.
      W październiku kiedy Laura szukała jakiegoś haka na mnie - korzystając z pośrednictwa Anda -zaproponowała Laurze:
      - w zamian za przyjęcie jej z powrotem na Bagno – komplet moich maili do niej sprzed 9 miesięcy w których wypowiadałem się niepochlebnie o Laurze.
      Spóźniły się, bo ja już 16 października zdecydowałem o odejściu, a do wymiany i publikacji moich maili doszło po 20 października - tak że nie miało to w sumie już wpływu na moje odejście, ale z takim SKURWYSYŃSTWEM nie spotkałem się nigdy.
      Kiedy wróciła na Bagno okazała się lepszą kłamczuchą od Laury i barwnie łgała jak to ja ją w lipcu 2012 banowałem, tylko zapomniała że nie było mnie wtedy na Bagnie przez miesiąc... hehe , a BAN-a dostała od Laury!
      Napisałem potem jeszcze do niej, ale zaraz doniosła to Laurze. Wyjątkowo to podła prostaczka i nadzwyczaj fałszywa osoba. Teraz należy do Klubu Miłośników Wazeliny o którym pisałem w dzisiejszym odcinku Bloga.. hehe
      Na szczęście oprócz takich szui - jest jeszcze dużo przyzwoitych ludzi z którymi mam przyjemność być w wirtualnym kontakcie.

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Pozwolisz, że ja and1951, wyjaśnię, bowiem odgrywałem w tej " aferze" niepoślednią role.
      A było tak.
      Kiedyś Smoczuś i Brat pisali w mailach o Laurze.
      Delikatnie mówiąc - nieprzychylnie.
      Smoczuś, w chwili jakiegoś pop...nego "objawienia" ( bo była wtedy na Gnieździe, które umierało, a chciała z powrotem dostać sie na Elfy)
      zapragnęła ujawnić tę prywatną korespondencję Laurze. I ujawniła !
      Laura, jak to Laura, poczuła " świeże mięso" i zaczęła rozsyłać tę korespondencję po tzw. kadrze Elfów i po innych zaufanych userach. Pierwsza, upublicznieniu tejże korespondencji, sprzeciwiła się Alicja, słusznie pisząc, że to są prywatne wiadomości.
      Ja także ( chyba byłem wtedy adminem, ale głowy nie dam.)ją dostałem.
      Wiedziałem, że to tzw. bomba !
      Adminem technicznym była wtedy 13.
      Poprosiłem Ją, by upublicznienie tejże korespondencji.
      Uczyniła to z najwyższym obrzydzeniem, tym bardziej, że nie chciałem tego ja, ale i Laura.
      Byłem przekonany, że to manipilacja Marty i Brat rozjedzie ja walcem argumentów.
      Stało się inaczej...
      Brat to "olał", a ja wyszedłem na totalnego głupa.
      and1951

      Usuń
    3. Minęliśmy sie Bracie o 7 minut.
      To chyba czas, jaki zużyłem na pisanie swojego posta.
      Ale, tak to juz jest.
      and1951

      Usuń
    4. Andrzeju - ja olałem to draństwo, bo ja wtedy już zamykałem wrota Bagien od ZEWNĄTRZ!
      Nie pamiętasz jak Ci pisałem jeszcze przed publikacja tej mojej korespondencji że odchodzę i jak chcesz to przejmij pałeczkę po mnie..?
      Wbijanie mi noża w plecy w tym momencie publikacją prywatnych listów i np. zapraszanie na Bagno wszystkich zbanowanych byle tylko mnie nie lubili (przez Ciebie !) - nie miało najmniejszego sensu.. tak samo jak fałszowanie Ankiety na mój temat i wyrzucanie pochlebnych dla mnie postów w kosmos...hehe
      Jest to na Blogu ze skanami!
      D.

      Usuń
    5. Miłe jest to, że pomimo odmiennych poglądów na wiele spraw ( każde z Nas, nie tylko Ty i ja, ma swoją prawdę), związanych z Elfami, możemy dalej korespondować.
      Na takich Elfach, byłoby to niemożliwe.
      and1951

      Usuń
    6. Wiesz.. w Korei Płn też nie mają łatwo...
      Ale my jesteśmy w Wolnym Internecie i na Wolnym BLOGU.
      Tu wszystko możemy - poza draństwem..;))
      D.

      Usuń
  11. Ehhhh wy dranie.... jak wy się pięknie różnicie... hahahahahahaha i nawet możecie pogadać hahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrosny !
      Ale nie dziwie się, nawet Bóg powiedział, że jego imię: zazdrosny.
      ps. Mog e Ci, Jupi podać werset bilijny, ale po co?
      I tak nie masz biblii w domu.
      and1951

      Usuń
    2. Mam, ale nie czytam...

      Usuń

  12. Trzęsie mnie na myśl o tych mailach. nie raz tłumaczyłam tej tumance Smoczusiowi że obrała zła metodę...mogła sobie nie lubić Brata i włazić w dupę Laurze- jej sprawa. Jednak ujawnienie maili- poniżej godności. a zaczęło się od dymy który Marta urządzić sobie chciała z kimś tam- chodziło o rozpierduchę na elfach. Przeniosło się towarzystwo niepokorne do Gniazda i tam knuło. Lubiłam Martę- straciła w moich oczach właśnie wtedy, gdy Alicję oskarżała o donosicielstwo, bo nie zauważyła, że temat sobie w otwartym na czytanie gości dziale założyli. Pamiętam że przez tamta aferę i mnie się dostało od Brata, bo myślał, że i ja knuję przeciwko Elfom.
    Tak Larwo- Smok knuł przeciw tobie, a Brat próbował ocalić( skutecznie) forum przed rozpierduchą. dobrze ze przywróciłaś smoka, przyjdzie czas że i ciebie Martusia sprzeda i Twoje maile

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyną informacja, jaką Marta może przekazać Laurze, to taka, na jakiej głebokości w mojej du*** znajduje się Laura i jej forum...

    Pozdrawiam
    madzia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego mój komentarz został usunięty? Nie był w żaden sposób obraźliwy Tobie Bracie?
    Hybryda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wypierałam się, że pisałam na forum u Gonza jako Kotek,a potem, kiedy szalalyśmy z Marcychą-jako Ktoś. I na forum elfowym i na forum KJL zawsze mówiłam o tym otwarcie. Ty bezczelnie -będąc na forum Laury-rozsyłałaś PW, że to TY jesteś taka niewinna, a ja jestem ta wstrętna...tyle tylko, ze Laura od samego początku, kiedy wróciłaś na elfowe forum napisała mi, ze nie wierzy ci za grosz. I doskonale ją rozumiem, bo tobie nie można wierzyć. Robiłam różne głupoty w mojej karierze forumowej, podobnie jak ty, tylko między mną, a tobą jest ta rożnica, że ja WIEM, że robiłam źle, a ty WIESZ, że inni robią źle, a ty robisz dobrze...AMEN
      madzia

      Usuń
  15. PATRZ - REGULAMIN PONIŻEJ!
    Administrator Bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewną taką nieśmiałością, którą mam zapisaną w genach, chciałbym zauważyć, że i Tobie, Dominiku, przyda się jakaś opozycja, choćby Hybrydowa.
      I mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Informowałeś, że wiesz, iż na twój Blog wchodzi, czy wchodziła Laura.
      Czy Ona kiedykolwiek napisała choć jednego posta ?
      and1951

      Usuń
    2. Wiemy Andrzeju.. wiemy – Twoja nieśmiałość jest wręcz przysłowiowa.. hehe
      Opozycja jest potrzebna, bo odświeża atmosferę i nie dopuszcza do powstawania Towarzystwa Wzajemnej Adoracji – ale KONSTRUKTYWNA OPOZYCJA, a nie ROZNOSICIEL GNOJU!~
      Niestety po sieci szwendają się jednostki, które bądź to trollują, bądź roznoszą GNÓJ!
      Czy wiesz Andrzeju, co niejaki Rentgen powiedział swojej małżonce, kiedy po raz pierwszy wypróbował na niej swój wynalazek - aparat wykorzystujący promienie X ??
      Powiedział jej: „przejrzałem cię stara qrvo .. na wylot!”.. ;))
      Mam podobnie z Hybrydą i naprawdę nie interesuje mnie - jaką kolejną głupotę wymyśli, a już na pewno nie pozwolę tego gnoju rozsiewać po Naszym Blogu!
      Już kilka co najmniej osób wypowiedziało się tutaj podobnie.
      Wg pakietu statystycznego - odwiedza nasz Blog od 100 – 200 tzw. „Unikalnych Użytkowników” na dobę (przyjmijmy że tylko 100) – zatem, jeżeli znajdzie się tylko 10 % Czytelników Naszego Bloga (czyli dziesięciu – oczywiście nie anonimowych), którzy tutaj w komentarzach opowiedzą się za publikowaniem na Naszym Blogu tego, co roznosi Hybryda po innych forach – to OK.
      Ale jeżeli nie ma takich – to DLA KOGO miałaby tu przynosić swoje kłamstwa i manipulacje??

      Sprawa druga – Larwa wielokrotnie wchodziła na ten Blog i wczytywała się w niego, choć przysięgnie zapewne na własnego rudego Małżonka że to nieprawda... hehe
      Wchodziła holenderską bramką proxy, co ciekawe kilkakrotnie tą samą którą wchodziły na Bagno jej KLONY.
      Ku mojemu zdumieniu całkiem niedawno (przy okazji afery z Tosiem), zobaczyłem ją tutaj wchodzącą otwarcie z IP jej niemieckiego Operatora Internetu – Firmy Vodafone DE
      Na ile zaobserwowałem (a to raczej pewne!), jej obecność kończyła się zazwyczaj wyłącznie na czytaniu wątków i komentarzy do nich (zwłaszcza!).
      Nietrudno zauważyć że ostatnio Larwa nasiliła częstotliwość operacji lojalnościowych dla swych „Wychowanków”, a czytanie przez nich Naszego Bloga to jak słuchanie radia BBC za okupacji hitlerowskiej.
      Stara się więc Larwa jakoś wyłapywać takich „zbrodniarzy”.. hehe

      Pozdrawiam.
      Dominik

      Usuń
    3. Cześć. Właśnie znalazłam Twojego bloga Dominiku. Cieszę się, że w końcu powstało coś "ku przestrodze" dla użytkowników różnistych forów. Niestety (albo i stety) bloga znalazłam ja, a nie mój partner, który bywał u elfach, ale i na moje nieszczęście u hybrydy. BYWAŁ, bo teraz chwilowo nie jest zdolny do śledzenia w/w forów ze względów zdrowotnych. Powiem krótko: zarówno "Larwa" jak i Hybryda to niezłe (za przeproszeniem) suki. Gdy tylko pojawia się ktoś nowy, a zwłaszcza płci męskiej chcą go "zagarnąć" dla siebie. Piszą priv'y po kilkanaście dziennie, wysyłają swoje (nieprawdziwe) fotki zachęcając do dalszej, romantycznej wymiany zdań. Np. Hybryda próbowała owinąć sobie mojego chłopa wokół palca. Pozwalając nowemu użytkownikowi z zerową liczbą postów założyć nowy tematyczny dział. Według mnie najgorsze jest to, że ona używa wyrafinowanych sztuczek. Wczuwa się w rolę wiernego słuchacza, po to, by "nowy" powiedział wszystko o sobie. A potem? Rujnuje związek. Mój facet za bardzo zaufał tej kobiecie i zaczął opowiadać w jakim on cudownym położeniu znalazł się spotykając mnie. Gdy poznał Hybrydę byliśmy zaręczeni, niecały miesiąc mieszkaliśmy razem. Hybryda będąc chyba zazdrosna próbowała ( i próbuje) zniszczyć naszą relacje. Jak? Znając moją historie opowiedzianą jej w zaufaniu. Doprowadziła do licznych kłótni, twierdząc, że lepiej było by dla niego by wyrzucił mnie z naszego domu. Dając mu do zrozumienia by ułożył sobie życie na nowo. Takie właśnie są metody tej baby na utrzymanie użytkowników płci męskiej na jej forum.

      Usuń

  16. Ja już tak, Bracie, mam. Pewnymi sprawami osobowościowymi np. nieśmiałość, delikatność, subtelność, empatyczność, skromność - rzadko się chwalę. Niekiedy jednak, zupełnie bezwiednie, ot tak, wychodzi prawda o and1951 spod klawiatury !
    .................................................................................
    W swoim miniregulaminie użyłeś zwrotu: sekta. Ponieważ nie jest mi to obcy temat, chociaż żem nie Nowak - szef jakiegoś tam katolickiego stowrzyszenia p-ko sektom, to, istotnie, masz sporo racji.
    Chciałbym zaprosić do dyskusji Innych Użytkownikow Bloga, którzy byli na Elfach.
    Otóż, z wieloma Użytkownikami Elfów dyskutowałem i na tzw. PW, i mailowo, i telefonicznie.
    Zupełnie normalni, zdrowi na umyle ludzie, o konkretnych poglądach, wielokroć, na priva, nie zgadzający się z Laurą i jej metodami.
    Jak zaczęli pisać na Elfach - diametralna różnica.
    Sam to wiem po sobie.
    Syndrom ogłupienia sekciarskiego, w moim przypadku, widoczny jak na dłoni.
    Jak było u Was ?
    and1951

    OdpowiedzUsuń
  17. Otóż u mnie nie było syndromu, zabrzmi to nieprawdopodobnie, ale ja adminowałem na elfach do pierwszego wyskoku Larwy...wraz ze mną z elfów odeszło kilku fajnych ludzi, z niektórymi do dzisiaj mam kontakt a z jeszcze innymi spotkałem się w realu i to nie raz...początkowo olałem ją i jej folwark, ale kiedy zaczęły się tam dziać jaja zacząłem się przyglądać i zwalczać, mam tak do dzisiaj :)))
    A Hybrydę goń Bracie, z niej już nic dobrego nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, Jupi, że masz dużo racji....?
      Jak ktokolwiek przeczytał " Folwark zwierzęcy" Orwella - wypisz, wymaluj ( w dość ograniczonym zakresie) Forum Elfy !
      and1951
      ps.
      powiedzcie mi jak mam zrobić, by być na pomarańczowo jak Brat i Ramka?

      Usuń
    2. Odzywa się stała próżność Anda, jego zamiłowanie do tytułów, ozdobników i innych takich pierdół.
      Poproś Brata aby dał ci tytuł Księcia Na Blogu
      Elfik

      Usuń
    3. Księciów to Gienia na Bagnie rozdaje .. analfabetom głównie.. hehe
      Ja daję od razu ... CESARZA, ale .. trzeba zasłużyć!!

      Usuń
  18. Andrzej, to musisz poprosić Brata żeby ni nadał taki kolorek, ale nie wszystkim daje, tylko tym z najwyższej półki. Ja prosiłem z 10 razy, ale odmawia, pewnie mnie nie lubi... :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to świ....
      No, dobra, nie będę nalegał, choć myślalem, że to sprawa techniczna, a nie indywidualna.
      A Brat ma umnie +.
      Poznał się na Tobie, Jupi.
      Jak Ty nie masz, choć żeś kumpel Brata, to i ja nie chcę mieć.
      and1951

      Usuń
    2. Azali nie napisane jest?:
      Gdy drogi człowieka podobają się Panu, wtedy godzi on z nim nawet jego nieprzyjaciół.
      /Księga Przypowieści 16:7/

      Andrzeju - jemu nie powiem, a Tobie .. TAK !
      Wejdź tedy na "www.blogger.com" a znajdziesz tam tabelkę z napisem "1.Załóż konto Blogger"

      Tedy weź i .. załóż!

      A po założeniu konta Blogger będziesz już miał swoją nazwę na blogu i mógł założyć nawet swojego bloga, ale ufam że mi tego nie zrobisz i konkurencją nie będziesz, zwłaszcza że wtedy to już naszej Laurce serduszko by mogło pęknąć z żalu... :((.

      Dominik.

      Usuń
    3. Bracie !
      Serduszko Laury jak prezerwatywa unistomilu.
      Nie pęka !
      and1951

      Usuń
    4. Czy serduszko, czy stosunek z prezerwatywą z unistomilu.
      Skoro znasz jej seduszko. O drugie nie pytam.

      Usuń
  19. and jak wypijesz beczke rumu , to bedzie color ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta13 lipca 2013 17:52

      jak wypije beczkę rumu to żadnych kolorów nie będzie :D

      Usuń
    2. Cygarowcu wyśmienity. Beczka rumu ?
      Rosjanie maja takie powiedzenie:
      Ty, znasz tego człowieka ?
      Ależ skąd, zupełnie go nie znam, my jesteśmy dopiero po litrze wódki.
      and1951

      Usuń
    3. And - ja z Tobą nie piję, bo Ty się po alkoholu niekulturalnie zachowujesz.. :((
      D.

      Usuń
    4. Moim zdaniem to to And, jako krakowski prawnik źle doradza Laurze i Dominikowi. To typowy Lawirant.

      Usuń
    5. "Moim zdaniem to to And, jako krakowski prawnik źle doradza Laurze i Dominikowi. To typowy Lawirant".
      Pospisuję się pod Tyn staniwiskiem.

      Usuń
    6. Spoko... And nigdy mi niczego nie doradzał, a jeśli już to raczej ja miałem dla Niego dobre rady, których niestety nie posłuchał - czego efekty widać! .. :((
      Z wychowania wyniosłem zasadę, że "Jeśli nie wiesz jak się znaleźć w określonej sytuacji - zachowaj się przynajmniej .. przyzwoicie! Ludzie to zapamiętają".

      Dominik.
      BTW - a to o alkoholu - to był żart.. naturalnie..hehe.

      Usuń
  20. hahahaha Żeby mieć ten kolor to trzeba zęby w internecie zjeść i z Wielkim Bratem mieć układy hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaraz mi lżej na wątrobie...
    m

    OdpowiedzUsuń
  22. Podsumowując ten temat, należy wyciągnąć jedyny wniosek, że And51 to Wielka Szuja. Raz doradza Laurze, jako krakowski prawnik (nie będę go wymieniał z nazwiska) jak ujebać Brata – choć nie widzi podstaw prawnych. Co doradza Bratu. Wszyscy czytaliście na tym blogu.
    Ja, jako abnegat prawny, myślę, że wystarczy tylko zorganizować masową akcję korespondencyjną do Pana „Mazurka” z Niemiec, która wynajmuje serwer zdziczałej Eugenii Nowak vel po stokroć jej nickach buszujących po Polskich forach – wykradając użytkowników – zapraszając na swoje zamknięte forum,że – uprawia przestępczą działalność wskazując na adres tego blogu.

    Jak do Pana Mazurka - taka masowa informacja dotrze – to sam – to bagnisko – puści w kosmos – bez pomocy prawiczka prawniczego sześćdziesiątka Anda51.

    Kto pierwszy zlokalizuje ^-^: Co w dobie ery komputerowej wykorzystując z wyszukiwarek internetowych nie powinno być problemu.
    - adres pocztowy podnajmującego Laurze serwer:
    - adres email

    Internauci z całej Polski zawalą go korespondencją .
    Do roboty. Wysuszyć bagnisko Laury!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuując tą powyższą wypowiedź.
      * Zmasowana akcja korespondencyjna do właściciela serwera Mazurka Niemiec, na którym w forum nie prawnie powołuje się Laura jako Administratorka oraz bezprawnie nominuje kolejnych Administratorów - swoich przydupasów jak Bendys,. Tosiek.

      Polscy Forumowicze i Blogerzy - łączcie się „przeciwko metodzie stosowaną wykradania waszych userów” przez proniemiecką Królową elfów Laurę.

      Usuń
  23. Z kilkset userów przydupasów, tyko jej liże .... 14. Marne elfowiko.

    Panie Mazurek - użyczający - podnajmujący - jej to bagnisko. Sprzedaj to idące w przepaść bagnisko. Skasuj to jej forum. Laura swoją dzłalnością kompromituje Pana oraz naraża na odpowiedzialność prawną.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka masowa korespondencja może tylko zdenerwować tego pana. Trochę to by było niekulturalne. Lepiej napisać jeden ale konkretny mail.
    witch

    OdpowiedzUsuń
  25. Postaram się jutro na Blogu dać wszelkie dane teleadresowe pana Mazurka i Jego krasnoludkowej domeny - jakie ustaliłem, a jednocześnie przedstawić aktualną sytuację prawną bagna Gieni!
    Może to zmobilizuje Gienię vel Laurę do zajęcia się legalizacją własnej PRZESTĘPCZEJ działalności, zamiast robić ze swoich Krasnoludków KRETYNÓW i wysyłać ich na pośmiewisko - żeby ...pozew zakładali nie wiedząc komu i o co.. hehe.

    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć. Właśnie znalazłam Twojego bloga Dominiku. Cieszę się, że w końcu powstało coś "ku przestrodze" dla użytkowników różnistych forów. Niestety (albo i stety) bloga znalazłam ja, a nie mój partner, który bywał u elfach, ale i na moje nieszczęście u hybrydy. BYWAŁ, bo teraz chwilowo nie jest zdolny do śledzenia w/w forów ze względów zdrowotnych. Powiem krótko: zarówno "Larwa" jak i Hybryda to niezłe (za przeproszeniem) suki. Gdy tylko pojawia się ktoś nowy, a zwłaszcza płci męskiej chcą go "zagarnąć" dla siebie. Piszą priv'y po kilkanaście dziennie, wysyłają swoje (nieprawdziwe) fotki zachęcając do dalszej, romantycznej wymiany zdań. Np. Hybryda próbowała owinąć sobie mojego chłopa wokół palca. Pozwalając nowemu użytkownikowi z zerową liczbą postów założyć nowy tematyczny dział. Według mnie najgorsze jest to, że ona używa wyrafinowanych sztuczek. Wczuwa się w rolę wiernego słuchacza, po to, by "nowy" powiedział wszystko o sobie. A potem? Rujnuje związek. Mój facet za bardzo zaufał tej kobiecie i zaczął opowiadać w jakim on cudownym położeniu znalazł się spotykając mnie. Gdy poznał Hybrydę byliśmy zaręczeni, niecały miesiąc mieszkaliśmy razem. Hybryda będąc chyba zazdrosna próbowała ( i próbuje) zniszczyć naszą relacje. Jak? Znając moją historie opowiedzianą jej w zaufaniu. Doprowadziła do licznych kłótni, twierdząc, że lepiej było by dla niego by wyrzucił mnie z naszego domu. Dając mu do zrozumienia by ułożył sobie życie na nowo. Takie właśnie są metody tej baby na utrzymanie użytkowników płci męskiej na jej forum.

    OdpowiedzUsuń
  27. A mogła byś podać nick pod którym twój chłopak występuje u Hybrydy na Gryfie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Już podaję : Gandalf

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpadnij tu http://www.forum.kim-jest-laura.tk/index.php?sid=17d2fea0c55961d998880aabebb26de7 to też dobre miejsce by popisać i spotkać Hybrydę na neutralnym gruncie, tam nic nie ginie tak jak i tu, ale tam będziesz mogła pogadać z Hybrydą...zarejestruj się...

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak znajdę chwilkę to ogarnę forum. Tylko ja NIE CHCĘ z nią rozmawiać, bo nikt mi nie zwróci wylanych łez i nerwów. Jest SUKĄ i tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpliwa to pociecha dla Ciebie, ale mogę śmiało przyjąć, że to co piszesz to prawda, bo miałem sygnały w prywatnej korespondencji, że było więcej przypadków, gdzie Hybryda wyciągała od Osoby będącej w osłabionym stanie psychicznym, różne osobiste, a często intymne informacje na ich temat, aby potem uzależniać od siebie taką osobę.
      One mają wiele wspólnego - Larwa i Hybryda - to nie ulega dla mnie wątpliwości.

      Dominik.

      Usuń
  31. Oki rozumiem cię, a twój chłopak choruje na depresję?

    OdpowiedzUsuń
  32. A jaja.
    Hybryda = Larwa. Jaobie panie psychiczne czy co? A bo co?

    OdpowiedzUsuń
  33. Poczytałem posty Gandalfa ( 28 ), gość lubi góry i wędrówki po nich, wygląda też na to że cierpi na depresję. Hybcia też stosuje metody swojej idolki Larwy żeby zrobić wodę z mózgu słabemu człowiekowi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne to co napisał(a) gamass3 na Blogu - To ja odnowiona - http://kalinaxa.blogujaca.pl/ :
    "Od pięciu lat grasuje potwór" - Opublikowano 8 lipca 2013, autor: gamass3:
    "Pewnego dnia dowiedziałam się o istnieniu forum o wdzięcznej nazwie „Rozmowy w krainie elfów”, a, że szukałam miejsca dla siebie pomyślałam, a co tam – zarejestruję się.
    Forum można znaleźć pod linkiem
    http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/search.php?search_id=active_topics
    Mam misję, aby ostrzegać wszystkich przed tym forum, a było to tak;
    Zarejestrowałam się i czytam posty, poznaję użytkowników i ich usposobienie i wszystko pięknie i fajnie, aż dostaję prywatną wiadomość od założycielki tego przybytku o treści – albo z nami piszesz, albo wylecisz z forum z banem.
    Wystraszyłam się jak wróbelek elemelek i coś tam zaczęłam skrobać i nawet założyłam wątek z poezją i nie tylko. Nastukałam tam ok 1200 postów i bardzo się starałam, aby nie były bezwartościowe, a o czymś. Nagle ponownie Adminka o nicku Laura pisze do mnie, że prawdopodobnie jestem szpiegiem od jej wrogów – przetrzymałam.
    Pewnego dnia Laura, Adminka zwana w sieci przez zbanowanych gadem, krokodylem, Larwą, która mieszka w Niemczech, choć jest Polką uwzięła się na tematy o nas Polakach i z jej obserwacji wynikło, że my Polacy jesteśmy brudasami, pijakami i nic nie wartym narodem. Burza się rozpętała i nie dochodziły do niej argumenty, że jesteśmy tacy i tacy, że mamy swoją godność, że to Niemcy zniszczyli w Polsce wszystko i jeszcze nas gazowali w obozach. Jak grochem o ścianę i kiedy się odezwałam w obronie mojego kraju, wyleciałam z forum po 4 miesiącach za chamstwo.
    Ostrzegam wszystkich, kogo tylko mogę, na NK, na Facebooku przed tym forum, gdzie chora z nienawiści Polka, ubliża mojemu krajowi i miesza z błotem Polaków.
    W sieci powstały anty fora, blogi ostrzegające przed tym potworem i ja też postanowiłam to zrobić na swoim blogu, gdyż bardzo wielu ludzi zostało przez potwora skrzywdzonym, oplutym i nazwanym chamem. Setki wartościowych ludzi zostało przed potwora wywalonych za chamstwo z podpisem pod nickiem, czerwonym kolorem i dużym drukiem.
    Wierzę, że walka kiedyś zwieńczy się zwycięstwem, bo takie coś, takie praktyki nie mogą mieć miejsca w sieci!"

    OdpowiedzUsuń
  35. Przypominam wszystkim ze sa WAKACJE !

    wiec odpoczywajcie na lonie - oczywiscie natury :) zbierajcie sily bo nic nie trwa wiecznie , nie przejmujcie sie za bardzo jednym czy drugim forum .
    zycie jest piekne !

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak on choruje na depresję. Hybryda wyciągała on niego bardzo intymne sprawy, a tamta próbowała mu dobrze radzić wysuwając tezę, że choruję na psychę i muszę leczyć się w szpitalu zamkniętym, a nie u niego w domu. Możecie mi wyjaśnić dlaczego Larwa jak i Hybryda chcąc kogoś obrazić zawsze wysuwają diagnozę jak specjalistki w dziedzinie psychologii? Czy one mają blade pojęcie na ten temat? A może... mają zwyczajną manię wielkości?
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  37. One nie mają pojęcia co robią, są głupie i zadufane w sobie. One nie zdają sobie sprawy że krzywdzą ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie uświadomiłam to sobie trochę późno. Na początku przygody mojego faceta z forum elfów i hybrydy nawet cieszyłam się. Jest lotny, dobrze pisze także bedzie mógł podzielić się swoim doświadczeniem z innymi. A potem? czatowanie z hybcią do późnych godzin nocnych, bo ona miała problem (była samotna, szukała pocieszenia). Zanim się obejrzał, wszystko wybiegło z pod kontroli.
    Jej pasją jest uprzykrzanie życia innym.
    pozdr. A.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz, ten Blog jest poświęcony Larwie i jej elfom...twórca tego bloga ma chroniczną alergię i cholera wie co jeszcze na Hybrydę. Radzę ci przenieść się na to forum i tam będziesz mogła opisać co się wydarzyło. Masz link :

    http://www.forum.kim-jest-laura.tk/index.php

    OdpowiedzUsuń
  40. Już nie będę nic pisać z własnego doświadczenia, w skrócie opisałam wszystko. A na tym forum to już wszyscy wiedzą co to za ziółko :)
    Dzięki za zrozumienie
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wskakuj do nas i baw sie tak fajnie jak my :D
      zapraszamy

      http://www.polskieforumniezaleznych.pun.pl/forums.php

      Usuń
    2. Laura w WEKEND z soboty na niedzielę od doby nie zajrzała na swoje bagnisko. Coś się święci. Oto jej ekipa jej przydupasów i nowo zwerbowanych, co nie kumają jej bagniska.
      Przez ostatnią dobę - w jej rejestrze sztucznym – kilkuset userów - wszyscy wycofują się rakiem. Skoro nie można się własne życzenie z tego bagniska usunąć własnego profilu. Bo takie ma życzenie psychofizyczna proniemiecka (antypolska) Larwa. Jak Laura miała wolne pisali tylko: jetpilot, Norbus32, Dariusz, Danusia50, Lenka6, biedronka, merdevsky, Rositta, Mordimer, Marek, ewa1, Danusia50, halszka31, Smoczuś, dromax, martin, Marianna, Fallen, Poganin, janusz, Zefir, Piskorz.
      Topnieje bagnisko. Nawet starcy – autorytety - na które agitując powoływała się Laura Nowak nie odezwali się. Widocznie czytają ten blog.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.