piątek, 28 marca 2014

Smoku-Kapusiu.. jak spojrzysz ludziom w oczy?





Moje obawy potwierdziły się: Smoczuś-Kapuś ma głęboko w odbycie swoje draństwa i ludzi których skrzywdziła, zresztą i tak idzie w zaparte i się pyta:
a o zzooo sie .. wam wogle roschozzi..
A Adwokaci Kapusia zdecydowali sprawę wyciszyć , pozamiatać pod dywan i .. przyklepać..
I niech się kisi na Forum Kapusia!

A ci co na Naszym Blogu oczekiwali MAGICZNEGO SŁOWA od Smoczusia-Kapiusia.. dostali je.. i owszem:


Komitet Obrony Draństw Smoczusia-Kapusia

- wydał też Komunikat Oficjalny:

- żal wobec Smoczka to akt przerysowany i do tego przesycony animozjami personalnymi, nie ma w sobie za grosz obiektywizmu, bazujący na przekłamanych informacjach.

Noż qrwa bladaLarwa Bagienna by tego nawet nie zrozumiała, a cóż dopiero napisać z własnej głowy, czyli .. z niczego??
Administracja DRUŻYNY.. górą!
Zresztą sama Administratorka KAPUŚ - konsekwentna jest w swoim twierdzeniu że ten kto o niej PRAWDĘ napisał – to ani chybi ... DUREŃ..


Larwa Bagienna jest dokładnie tego samego zdania, z tym że zamiast DUREŃ -  używa zazwyczaj epitetu... DEBIL,  
(poza tym niczym się nie różnią).
Te niemieckie szkolenia bagienne - są jednak rewelacyjne, zwłaszcza w połączeniu z polskim przysłowiem: „z jakim przestajesz – takim się stajesz”

Zupełnie jakby Laurka znowu z wizytą kurtuazyjną .. przybyła..
Zresztą Admin Fallen również najwyraźniej uważa Czytelników Naszego Bloga -  za DURNIÓW, którym można wcisnąć każdą bajeczkę!

W  komentarzu na Naszym Blogu napisał:
Sugeruje Marcin ( i słusznie!), aby poznać MOTYWY które skłoniły Kapusia do takiego skurwysyństwa!  (sorry, ale to moje listy były i mam prawo oceniać sam czyn, abstrahując na razie od motywów.)
Wnosi też Fallen (i słusznie!), aby ludzie mogli poznać rzecz z obu stron!

Tak więc jedną – UDOKUMENTOWANĄ stronę medalu już ludzie poznali.


Drugą jest (nienowa i jedna z wielu), BAJECZKA którą opowiedział Mu zapewne Smoczuś-Kapuś.
Nienowa, bo Kapuś pasjami opowiadała ją komu się dało na Bagnie:

O tym, jak będąc na Forum Gniazdo (w Zespole opluwającym bez żadnego powodu  Alicję):
co Alicja jeszcze będąc na moja prośbę na Bagnie, opisywała na gorąco:

Bardzo martwiła się Smoczuś -Kapuś (!), o los Elfiej Krainy i czy ten przebrzydły Brat aby tam krzywdy jakiej nie uczyni „osobom które lubiła i chciała z nimi pisać”...

Tyle że to BAJECZKA dobra dla naiwnych Elfików (bo nie naiwnych wywaliły Kapuś z Larwą na pysk), no i wygląda że dobra też i dla współ-Admina Fallena:

Czy dla innych Userów DRUŻYNY również??
Ale to co napisałem w poprzednich odcinkach o Smoczusiu-Kapusiu ... dziwnie koreluje z tym komentarzem naszego Czytelnika na Blogu:
Niestety PRAWDA była INNA niż to nadal opowiada naiwnym Userom Drużyny (jak Larwa Elfikom), Smoczuś-Kapuś i jej BAJECZKA sypie się w gruzy w świetle DOWODÓW:

No czy nie widać na pierwszy rzut oka jak bardzo Smoczuś tęskniła za bliskimi z Bagna??
Zaraz potem do opinii o Smoczusiu-Kapusiu dołączyła wtedy KIKA666, jedna z mądrzejszych Userek jakie gościło Bagno i jedyna DAMA pośród popleczniczek Larwy Bagiennej.
KIKA666 pożegnała Bagno po mojej rezygnacji i wejściu tam Smoczusia-Kapiusia podobnie jak kilkudziesięciu Elfów z którymi bawiliśmy się przez parę miesięcy na niezapomnianym FORUM ELFÓW - przerobionym potem przez Larwę na Bagno:

KIKĘ666 .. pożegnałem tutaj:

Po ostatnim odcinku Naszego Bloga pojawiła się NINA (pamiętacie Ninę?).. cichutka , ugrzeczniona – zwabiona na Bagno przez Larwę i wzięta w obroty przez jej Przydupaskę Smoczusia –Kapusia -  NIGDY nie naruszyła żadnego punktu Regulaminu Bagiennego, ale dostała się w szpony Smoczusia-Kapusia!
Swoje wrażenia z tej znajomości opisała przedwczoraj tu:

Niestety Nina musiała być na Bagnie zlikwidowana, bo:
UJAWNIŁA ZŁODZIEJSTWO SMOCZUSIA-KAPUSIA ścigane prawem!
Opisałem to na Naszym Blogu tutaj:

Nina pozwoliła sobie Moderatorce Globalnej Smoczusiowi-Kapusiowi .. zwrócić uwagę - że ta.. narusza prawo i w ten sposób Nina wydała na siebie Smoczusiowy Wyrok!

I nawet przytomniejszy Jarowit, który widział że Nina tak przypomina Brata jak Larwa Królową – nic nie mógł poradzić:

Niezorientowanym trzeba bowiem wiedzieć, że na Bagnie mogła  Smoczuś –Kapuś wydać wyrok na dowolnego Usera jaki jej podpadł – wystarczyło że ZAKAPOWAŁA go jako ... Brata.
Tak poległo dziesiątki Userów którzy nawet nie wiedzieli KTO TO JEST  ten mityczny BRAT.
Nina również wtedy nie wiedziała:
To nie działo się Panie Belial71 w 1998 roku (jak Pan to sugerował), ale w 2014!
Larwa Bagienna dostawała amoku, kiedy słyszała „Brat” i zaczynały wtedy tam obowiązywać reguły STALINOWSKIE!


Smoczuś skwapliwie korzystała z tej przypadłości Larwy i aby pozostawać wciąż w obrębie jej łask – wynajdowała tam „niby-Bratów” na pęczki i za przyzwoleniem Larwy (i ku jej radości), wywalała bezpardonowo na pysk, albo denuncjowała co skutkowało tym samym.
A ja z kronikarskiego obowiązku przez cały ten czas przebywając na Bagnie w  doskonałym stanie (i nastroju) - przyglądałem się temu procederowi z bliska, wiedząc że „łaska Pani na pstrym ośle jeździ” i pewnego dnia Smoczuś będzie musiała poszukać sobie innego miejsca, co zresztą w końcu zrobiła stawiając na .. Sprzedawczyka Sołtysa.

Póki co jednak, Smoczuś przez kilkanaście miesięcy dawała Larwie ten komfort, że czuwa i jak przystało na ochraniacza – zapewni jej ochronę.
Smoczusiowi zaś, dawało to możliwość bezkarnego wyżywania się na Bogu ducha winnych Userach, którzy czymkolwiek jej się narazili – była bowiem jednocześnie czołowym EGZEKUTOREM Larwy!
Najbardziej lubiła Smoczuś EGZEKUCJE ZBIOROWE, gdzie za jednym zamachem można było zaszaleć - likwidując nawet pięciu nieszczęśników na raz!

Wystarczyło tylko uzyskać przyzwolenie Larwy, o co nie było trudno..

I już Smoczuś mogła uradować serduszko Laurkowe, dla której to była prawdziwa uczta:

Ale i pojedynczymi sztukami Smoczuś się też zadowalała!

Pamiętacie Rooko?
Nigdy się nie zetknęliśmy, ale to była bardzo mądra i interesująca Userka zwabiona jak inni na Bagno Larwy.
Nawet inny (były już) Moderator Globalny z Bagna napisał o niej:

Ale Rooko popełniła ten błąd że napisała limeryk w którym użyła Nicka Brat nienależycie potępiając jego „działania”, co natychmiast wyłapała, czujnie broniąca „interesów” Larwy Bagiennej - Smoczuś.. :

Rooko w podobieństwie do większości ofiar Smoczusia – nie rozumiała jeszcze, że jak Smoczuś wzięła ją na cel – to już jest .. stracona:

I nic już nie mogło pomóc wstawiennictwo cogito13 zbanowanego też potem za to, że był inteligentniejszy od Zespołu Smoczusia i Laurki razem wziętych:

Nie miała Smoczuś litości dla nikogo (zwłaszcza mądrzejszego od niej!) i nie cofnęła się przed żadną podłością, byle tylko nacieszyć serduszko Laurkowe, co jej o tyle weszło w krew, że ciągle marzy jej się powrót do tych pięknych czasów, kiedy była Panią życia i śmierci Elfików i każdego, najporządniejszego Usera mogła upodlić i zlikwidować jak chciała.
Oj  „to se ne wrati”  jak mawiają Czesi, ale .. kto wie??


Jedna z ofiar Smoczusia-Kapusia tak napisała do niej przed wykonaniem wyroku:

Smoczusiu – jak ty teraz spojrzysz ludziom w oczy?
I niech to posłuży za motto, do dalszych opowiadań o DRAŃSTWACH
Smoczusia-Kapusia... Administratora Forum DRUŻYNA.

A w następnych odcinkach Naszego Bloga opowiem Wam o nich...





Wasz Brat Dominik











36 komentarzy:

  1. Każdy kto nie lubi Smoka i potepia jego poczynania będzie omijał "jej" forum szerokim łukiem.
    Teraz pytanie do Brata- byłeś na bagnie w momencie gdy Smok pomiatał innymi- dlaczego nie zareagowałes? czy aż tak zalezało ci na bezpiecznym nicku że siedziałeś cichutko jak mysz pod miotłą?Tylko po to by uzbierać materiał?A nie raz pisałeś o uzytkownikach którzy nic sobie nie robią z tego że kadra pomiata uzytkownikami. nie głupio ci teraz z tego powodu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź, a raczej PYTANIE dla „ja”:

    Czy nie głupio Ci wypisywać takich bzdur??

    Dlaczego zadajesz pytania, jednocześnie udzielając sobie odpowiedzi?
    Przecież nie znasz tych odpowiedzi – zatem wychodzi Ci z tego głupota!
    Moja rada:
    - znasz odpowiedź – nie pytaj!
    - nie znasz odpowiedzi – pytaj i czytaj odpowiedź zamiast ją dopisywać!

    Teraz rzeczywiste ODPOWIEDZI:

    Nie, nie byłem na Bagnie kiedy Smoczuś-Kapuś pomiatał innymi – prowadziłem Bloga w którym na miarę dostępności (tajnego zazwyczaj) materiału, ostrzegałem i piętnowałem jej DRAŃSTWA!
    (szczegóły w wielu miejscach, na ponad 200 odcinkach tego Bloga)

    Nie, nie siedziałem cichutko niczym dzisiejsza Administracja Forum którego Kapuś jest wespół-Adminem. (szczegóły na Blogu).

    Gro materiału odsłaniającego PRAWDZIWĄ TWARZ SMOCZUSIA-KAPUSIA stała się dostępna dopiero po uzyskaniu dostępu do tajnych zakamarków Bagna (Tajny PM, Tajny Kosz), gdzie Larwa Bagienna i jej Kadra ukrywają swoje poczynania. Stąd większość sprawek Kapusia jest możliwa do ukazania dopiero teraz - co już wyjaśniałem!

    Nie, nie jest mi głupio - ale Tobie chyba ... powinno..;)))

    Podzielam jednak pogląd że przyzwoici Użytkownicy Forów powinni omijać Smoczusia-Kapusia szerokim łukiem, podobnie jak Larwę Bagienną, bo obie mają na swoim sumieniu PODOBNE DRAŃSTWA.
    Nie wysyła się własnego dziecka do Przedszkola - gdzie Dyrektorem jest pedofil, nawet jeśli W TYM PRZEDSZKOLU żadnego dziecka jeszcze nie wykorzystał!


    Pozdrawiam.
    Dominik

    OdpowiedzUsuń
  3. To dlaczego pojawiło sie zdanie: " A ja z kronikarskiego obowiązku przez cały ten czas przebywając na Bagnie w doskonałym stanie (i nastroju) - przyglądałem się temu procederowi z bliska..."interpretacja tego zdania nasuwa się sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To interpretacja kogoś - kto nie ma pojęcia o funkcjonowaniu Bagna Laurowego i do Ciebie mi nie pasuje!
      Wyraźnie napisałem "z kronikarskiego obowiązku", co już wyjaśnia chyba że byłem tam... obserwatorem-kronikarzem.
      Bez prawa głosu!

      Usuń
    2. Napisz więc teraz prawdę.
      Aktualnie na których forach "bagiennych" "spełniasz kronikarski obowiązek"?
      elfik

      Usuń
    3. Elfiku - bez urazy - ale nie zaśmiecaj tematu!
      Jaki sens ma Twoje retoryczno - prowokacyjne pytanie?
      Odpowiedź znasz, a nawet gdybyś nie znał to poczytał byś sobie trochę i byś poznał. ;))
      Tym razem Ci ułatwię:
      Forum zwane w sieci Bagnem zarządzane przez tzw. Larwę jest tylko jedno i jak nie możesz tam trafić - to wygooglaj sobie.
      I jak mam rozumieć "Napisz więc teraz prawdę" ??
      A kiedy nie pisałem prawdy?

      Publikowanie kłamstw jest u nas ZAKAZANE!!

      Usuń
  4. Anonimowy Internauta28 marca 2014 16:09

    No i się teraz o interpretacje wojnę toczyć będą :))))) Proponuję następny wpis zrobić w formie komiksu :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o interpretacje a próbę ukazania tego, że wielu z negatywnie komentujących zachowania Smoka, nie kiwnęło nawet palcem by skopać jej tyłek w momencie gdy pomiatała innymi( kosztem byłaby utrata wejścia do bagna). Chodzi mi tylko o to. Smok to wredne babsko, wulgarne, bezczelne, jednak część komentatorów ma za uszami fakt, że trzymała dziób na kłódkę gdy rozgrywały sie te sceny

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta28 marca 2014 19:22

      A jak mieli jej tyłek skopać? :) Postami zrobić mieli to? :) Byłeś w ogóle na bagnie? Bo mam wrażenie ze nie znasz tamtych realiów :)

      Usuń
    3. Byłam dawno temu i wyleciłam bo postami kopałam tyłki tych którzy uważali że poniżanie innych to fajna zabawa. W tyle miałam fakt ze zostanę wywalona, a realia bagna znałam. Wiem że posty znikają, jednak zawsze jest garsta która zdaży je przeczytać (zanim znikną) a kropla draży skałę.

      Usuń
  5. Elfiku - na kolejne retoryczno-prowokacyjne pytania , odpowiedzi nie będzie.
    Czytaj Blog - tam wszytko jest z tej serii która budzi Twoje rozterki.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Walenie w pysk to smoczyca ma w jednym palcu.Nie musi nawet dłoni używać. Wystarczy, że wulgaryzmami zacznie na prawo lewo rzucać.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  7. Głupota Hybrydy przerosła już ją samą. Czytając jej blog człowiek się zastanawia. Czy ta kobieta, o wielu zawodach nie ma nic lepszego do roboty?

    Smoczuś-Kapuś nigdy się nie zmieni, to już taki charakter.Dziwić może jedynie, że Ci co mieli z jej uczynkami do czynienia zrobili ją Adminem na swoim forum.

    VEGA

    OdpowiedzUsuń
  8. Hybryda to nieźle stuknięte babsko, wszędzie ma już zakaz wjazdu. Kapuś to szuja nad szujami. Dobrze gada jak jest taka potrzeba, a tylko się odwróć, nóż masz w plechach.

    atka

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybrydo i znowu kłamiesz. W gnieździe byłam od samego początku jak tylko Irek je założył, już pierwszego dnia. A co Grzegorza to bardzo się mylisz, Nasze drogi "rozeszły" się i to w gnieździ właśnie. Skończ kobieto te wredne oszczerstwa bo zrobię to co obiecałam. Zrozumiałaś paszkwilu.



    Alicja


    OdpowiedzUsuń
  10. Jaszczomp - Twojego komentarza napisanego przez Ciebie o 22:35 nie opublikuję z co najmniej dwóch powodów:
    1. Zawiera on (delikatnie to określając) - nieprawdziwe informacje, a publikowanie kłamstw jest sprzeczne z ZASADAMI Naszego Bloga.
    2. Istotnie zawarliśmy w swoim czasie porozumienie i niechby ono pozostało aktualnym, podczas gdy opublikowanie tych informacji musiało by wywołać moje sprostowanie (wraz z dowodami), co nie postawiło by Ciebie w najlepszym świetle - zaraz po Twojej reaktywacji, czyli w najgorszym możliwym momencie na Twoje uwiarygodnienie.
    Dlatego zdecydowałem Ci tego zaoszczędzić..;)

    Jeżeli masz wątpliwości w kwestii mojej odpowiedzi - polecam mój adres mailowy (na dole strony).
    Twój (wykorzystywany onegdaj), niestety nie odpowiada od dawna. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hipciu (od Hipopotama) kłamczuszku przebrzydły, sama u Sołtysa na blogu pisałaś to, że pracowałaś w wielu zawodach , a nawet współpracowałaś z policją, (nie mów, że wodną ). Gubisz się już w tych kłamstwach okrutnie. Nie prawdą jest również, że ktokolwiek tęskni za tobą na forach, każdy ręce składa do Boga, że cię na nich nie ma. 0_0
    Prawdą jest również, że masz nadwagę, czego się wypierasz. Zdjęcia, które zamieszczasz mówią same za siebie, a puce świadczą nie tylko o nadwadze, a już o otyłości. Zamiast siedzieć w necie non stop, rusz dupsko, wyjdź do ludzi, dobrze ci to zrobi. Siedzi w tym necie, prowokujesz, zmyślasz, podkładasz świnie. Zastanów się dlaczego nigdzie na forach cię nie chcą, a ty i tak włazisz jak krowa w szkodę.
    Brat nie jest szują, szują jesteś ty. Pamiętasz wizytę "ukochanej" i w jakim stanie cię zastała?
    Nie pij tyle.

    Bracie wykonujesz dobra robotę. Zarówno Hipcia, Kapuś i Krokodyl są siebie warte, trzy szumowiny zatruwające net. Walcz z nimi i ukazuj ich takimi jakie są. I nie ma, że boli.

    Pozdrawiam Bogdan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogdan nie tylko na blogu terminatora pisała, że ma kilka zawodów. Na bagnie też, pamiętam do doskonale. Co do monte, gniazda i forum gonza nie jestem pewna na 100%, ale na którymś z nich też chwaliła się tym. Aida na blogu napisała ważne spostrzeżenie cyt: ~~No i robienie zadym na forach,jesteś w tym niezastąpiona.Ale ja to nawet rozumiem,swoje forum chronisz,nie ma gdzie pary spuścić,to trzeba iść do innych i im robić chlew,a potem wracasz do siebie i już możesz udawać układną adminkę.~~ W tym jest wiele prawdy. Od siebie dodam, że póki Hybryda miała wstęp wolny na forum Gonza tam wylewała swoje kłamliwe i pełne jadu posty. Wszystko się zmieniło w chwili kiedy poproszono ja "grzecznie" by opuściła forum "KjL". Hybryda wtedy wraz z Hogan (he he) założyła blog. To było jej potrzebne bo na innych forach już nie chciano by pisała.


      Alicja

      Usuń
  12. Widzę,że Hybryda nie przejęła się słowami Alicji w którymś z poprzednich komentarzy bloga i nadal rozsiewa kłamstwa na jej temat.
    Hogan wszakże zniknęła co mnie nie dziwi i pousuwała poprzednie wątki,bo gdyby doszło do skarżenia pojawiła by się tylko jedna osoba czyli Hybryda.
    Hybryda za "namową" Alicji kontynuuje sama swoje dzieło.
    To tylko świadczy o tym,że wszyscy mieli rację,że Hogan to Hybryda.
    Alicjo ja mam skopiowane wszystkie odcinki z Bloga Hogan-Hybrydy wystarczy tylko Twoje jedno słowo i gotów jestem przyjechać i pomóc Ci.
    Wiem,że teraz masz masz ważniejsze sprawy, jesteś po operacji i trochę potrwa zanim dojdziesz do siebie.
    Pamiętaj,że masz we mnie wsparcie.
    Preceder Hybrydowy należy ukrócić,pomawia Cię prawie w każdym swoim komentarzu.
    Tego tak nie można zostawić.
    A już największym świństwem i chamstwem było sugerowanie,że wmawiasz wszystkim swoją chorobę by wzbudzić litość, bo niby nie jesteś lubiana.
    Na tym można oprzeć powiadomienie do odpowiednich władz i sugerowanie,że niby nie miałaś operacji.To są dowody kluczowe.
    To nie jest mała szkodliwość czyny,chodzi o zdrowie i jak to Brat pisze nikt nie zamiecie tego pod dywan.
    Resztę kłamliwych komentarzy Hybrydy przy okazji też można pokazać.
    Ja na Twoim miejscu i za jednych razem zgłosiłbym też Laurę i jako dowód pokazał temat o Tobie,który Laura wykasowała,ale z tego co pamiętam Brat ma go jego kopię.
    Zastanów się dobrze Alu,bo sprawa może trochę potrwać,ale naprawdę warto w końcu zrobić porządek z niektórymi internautami tutaj w sieci.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
    A.P

    OdpowiedzUsuń
  13. Smok sam już dawno i na własne życzenie wystawiła sobie opinię która bardzo długo do niej przywarła i nadal się jej trzyma.
    Osoba ujawniająca prywatne maile jest zwykłym sprzedawczykiem i człowiekiem bez ambicji i honoru.
    Jeżeli już raz zrobiła takie świństwo,nie oprze się zrobić tego po raz drugi.
    Jakby nie patrząc dziwię się trochę Drużynie,że nadal jest adminem i userem na ich forum.
    Zapewniają,że Laura,Hybryda i And nie mają wstępu na ich forum,a przecież smok jeżeli chodzi o sposoby działania jest identyczny jak osoby wymienione wyżej.
    Beliala mogę zrozumieć,ma z nią kontakt,pomogła mu,ale reszta?
    Udaje chyba,że nic się nie stało,albo nie chcą pamiętać ile złego smok zrobił.
    Chyba taki mają styl działania,bo podobnie było na forum terminatora.
    Przehandlował IP internautów ze swojego forum,co jest czynem nie do przyjęcia i chyba też karalnym.
    A oni udawali,że nic się nie stało.
    Smutne to,ale prawdziwe.
    A.P


    A oni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.P dziękuje za wsparcie. Wiem, że Hybryda oczernia mnie na blogu i tak jak pisałam w innym temacie zrobię to co powinnam już dawno zrobić. Moja cierpliwość wyczerpała się do reszty jeżeli chodzi o Hybrydę. Co do gada z tego co wiem już nie wspomina o mnie, ale temat jaki założyła parę miesięcy temu był nie ludzi. Wiem też, że paru osobą zależałoby bardziej by skupić się na Laurze i jej przestępczej działalności . Ja jednak bardziej jestem skupiona na tym co robi Hybryda, ale gada też wezmę pod uwagę. A.P bądź pewien , że skorzystam z Twojej i nie tylko pomocy.


      Alicja

      Usuń
    2. Smok to ma tupet, trzeba jej to przyznać. Ktoś inny gdyby był honorowy i ambitny zrezygnował by z funkcji i usunął się z forum. Ale to nie tyczy się smoka. Sam fakt w jaki sposób wróciła na bagno tylko to potwierdza.


      Alicja

      Usuń
  14. A mi to już nawet nie chce się wypowiadać w tym temacie, bo to jak rzucanie grochem o ścianę.Dodam tylko, że byłam świadkiem tej akcji z Niną, pamiętam jak marta Ją wyśmiała, że z Nią pisała PW, ja doskonale wiedziałam, że smok kłamie, ale nijak się odezwać z wiadomych powodów choć korciło niemiłosiernie. Widziałam też, jak Nina usilnie prosiła o odblokowanie swoich PW, a dostała kopa z forum a te jej prośby wyleciały do Kosza...

    Hipcia - nie reagujcie na jej bzdury, bo ją tylko nakręcacie i dajecie trollowi pożywkę! Niech sobie tam pisze te głupoty, a wścieknie się, gdy nie będzie ŻADNEJ reakcji z Waszej strony.

    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilianno ja tego tak nie zostawię. Jeżeli Hybryda nie zaniecha wypisywania kłamstw na mój temat zgłoszę to do Dyrekcji "Blogspotu" i będzie miała powtórkę z rozrywki, Hogan coś na ten temat wie! Jeżeli to nie poskutkuje posunę się dalej.



      Alicja

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta29 marca 2014 12:58

      Nie wiem dlaczego tego nie robisz ciągle :) Skoro ona uprzykrza życie pisząc takie rzeczy to powinnaś zgłaszać do właścicieli że takie coś ma miejsce u nich. A żaden szanujący serwis nie pozwoli sobie na takie pisanie.

      Usuń
  15. @Alicjo! Oczywiście - ten sposób jest najlepszy! Pisząc do hipci, dyskutując, sukces odniesie tylko ona, gdyż o to jej chodzi! Denerwowanie i upokarzanie innych ludzi sprawia jej przyjemność, wyzwala adrenalinę i może coś tam jeszcze...
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ma to samo co Larwa? ;))
      Larwę np. wyłącznie upokarzanie innych ludzi doprowadza do orgazmu. :/
      Smoczyca coś wie o tym, bo systematycznie jej pomagała "dochodzić" - gnębiąc innych (zazwyczaj Świeżaków), ale głównie dając Larwie iluzję upokorzenia Brata.. hehe
      Zabawne to było :)

      Usuń
  16. Niestety Smoczus jest dowodem na to, że chamstwo ma w naszym kraju często przyzwolenie.
    Dlatego tak szanuję Dominika, który ma odwagę cywilną sprzeciwiać się temu.
    Rzadko już ludzie mają w sobie tyle odwagi i siły by to czynić.
    Zawsze jak czytam kolejny odcinek Bloga Dominika to przypomina mi się fragment wiersza Herberta i pozwólcie, że ten fragment zadedykuję Dominikowi, bo sobie na takie słowa zasłużył.
    ''bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny
    w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy

    a Gniew twój bezsilny niech będzie jak morze
    ilekroć usłyszysz głos poniżonych i bitych

    niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
    dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
    pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
    a kornik napisze twój uładzony życiorys

    i nie przebaczaj zaiste nie w twojej mocy
    przebaczać w imieniu tych których zdradzono o świcie ''
    pozdrawiam serdecznie.
    Anka - Kawiarka

    OdpowiedzUsuń
  17. Hipcia coś zamilkła i od wczoraj zero wpisów .Pewnie strach do grubej d***i zajrzał .
    A.G

    OdpowiedzUsuń
  18. Hipcia ma już zwidy. Pod moim wpisem, napisała do mnie Piotruś.
    Jaki Piotruś ja się pytam?
    Oczywiście już mojego wpisy, kogo nazywa Piotrusiem nie umieściła, wykasowała go.

    OBWE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OBWE Hipcia cały czas jest na haju .Niech zmieni lekarza bo ten najwyraźniej źle ja leczy .
      A.G

      Usuń
  19. Hybryda się zarzeka,że tu nie zagląda,ale wszystko wie.Ludzie jej donoszą,no druga larwa jak nic.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hybryda usuwa komentarze na blogu nieprzychylne dla niej tłumacząc się ,że nic nie wnoszą do tematu .Co za zakłamany ,parszywy i wredny roll internetowy.
    A.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, moj komentarz usunęła, gdzie napisałam, że na reputację trzeba sobie zapracować. Na tę dobrą i też na złą.....

      Usuń
    2. Normalka, przeciez to chora i zadufana w sobie osoba.

      Usuń
    3. Dobrej to ona nie ma nigdzie.Za to tą złą wszędzie hihi,ale nie przyjmuje tego do wiadomości i uważa ,że na każdym forum jest mile widziana.Wystarczy poczytać pewne forum by się o tym przekonać. :)

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.