poniedziałek, 17 marca 2014

Królowa Elfów z wizytą kurtuazyjną u Szuj..



Witajcie wiosną
(już za 3 dni!)

Założyłem jak widzicie mój świąteczny habit, dla Królowej o której zaraz napiszę.
To nieważne że to Królowa Szamba (co ustaliła jej Przyjaciółka znana pod ksywą „Kapuś” dawno temu), ale zawsze to jednak:
KRÓLOWA!

Napisałem ja kiedyś (korzystając ze spostrzeżenia kpt. Wagnera) że:
Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów,
które mogłyby dostatecznie obelżywie określić postępowanie Królowej Bagiennej
w stosunku do wielu przyzwoitych ludzi!

Okazuje się że niektórzy potraktowali to jako wyzwanie i postanowili słowa te jednak odnaleźć,


- ale o tym za chwilę.

Kiedy Forum Sołtysa zwane przez Larwę „FORUM SZUJ” – zaczęło otwarcie zmierzać w kierunku jaki zapowiedziałem mu samym początku pisząc - co ono „rokuje”Sołtys zdecydował otwarcie zaprosić tam swoją Panią, której DONOSICIELEM był już zaprawionym i doświadczonym.

Pojawiła się tedy na Forum Szuj... ONA
– KRÓLOWA (sołtysia FORUM GIRL) !!

FORUM GIRL - FORUMOWA DZIEWCZYNA ???:
A Sołtys już poleciał czerwony dywan rozwijać, kiedy zauważył że ...  nie spotkało się to z ... aplauzem Szuj!
Pojawiły się nawet .. WYRAZY POWITALNE, a Sołtys jak tylko to zobaczył - założył takie gogle że wyglądał jak Sołtys wszystkich Sołtysów - których ma  pod sobą:

Wziął tedy Sołtys te brzydkie WYRAZY, i wysłał je w kosmos swoim zwyczajem, pozostawiając same wyrazy uprzejme:

Grzecznie też potem skonstatował Sołtys, że zapewne za sprawą wiosny – większość jego Szuj poszła uprawiać seks i jak już wszystkie pójdą to - co to będzie za FORUM SZUJ...  BEZ SZUJ?

Tutaj włączył się znany na Bagnie Larwy od lat - WETERAN ELFÓW – jedyny który zasłużył na to zaszczytne miano swoją, wieloletnią służbą Larwie ( a przynajmniej do takiej się przyznający):

No i powiada ten WETERAN:

„ja stary Wiarus Bagienny wam to mówię, bo Królowej Bagna służyłem 5 lat – ona nie toleruje mądrzejszych od siebie i  jak mądrzejszy to zaraz wylatuje, a dłużej jak miesiąc - zostają tylko ... GŁUPSI OD NIEJ!”


A tu znienacka wyszła jedna czarna Pani Redaktor i mówi:

Jakem Blondynka, czyli Blondi - to ja lubię głęboko...

(czy jakoś tak..) 


No to rozejrzał się wokół Obi-coś tam, czyli Piotrek zwany Belialem i wpadł na pomysł genialny w swej prostocie:

Stoi tu niedaleko stara sławojka – walnie się szyld „KIBEL” i się tam usadzi Królową aby spożywała królewskie dania serwowane jej przez Sołtysa miejscowego, a przy okazji od razu będzie siedziała.. na tronie.


Zwraca się Piotr wprost do Królowej (której karoca właśnie zajechała):

Nie wstyd ci się tu zjawiać??

A ta mu na to:

Jam zaproszona przez Sołtysa Lucjana – obrońcę naszego - co się za nas i za utrapioną Ojczyznę pomścił.. a przez okrutnych komuchów był ścigany i przedtem pałami 75-centumetrowymi smagany.
Ale i z tych srogich terminów mocą swego męstwa wyratowan, gdy zdradliwy nieprzyjaciel zasadzkę na ulicach nagotował - kostką brukową (niestosowaną wtedy jeszcze w Polsce), miotał i razy ZOMO-wskie na ciało mężnie przyjmował i tam posieczon i pałami obity, do pół boków we krwi własnej mężnej się pławiąc, z pobojowiska jako bez duszy był podniesion...


No to powiada jej Piotrek:

Paszła ty WON – na Naszej Klasie się z nim umawiaj, albo na innym Facebooku!

A Królowa:

Z osobami niższego stanu nie rozmawiam – jedynie mój ukochany Sołtys Lucjan ma tutaj błękitną krew, dlatego z nim mogę:


Tu w miłą pogawędkę Piotrka z niedawną jego Szefową – włączyła się jeszcze mniej dawna Służka i Donosicielka Królowej Laurki i grzecznie proponuje:

Zrób sobie może Laurko spacerek do swojego Królestwa gdzie czekają poddani...


Jak widać .. ciężko dzisiaj o dobrą służbę

A może po prostu prywatnych maili Brata - Larwa już nie kupuje i rangami oraz kubraczkami kolorowymi za to - nie obdarowuje – jak onegdaj.

Jam dumna Królowa i chodzę dumnie, a spadają ludzie niższego stanu..
- zbyt delikatna i wrażliwa ma królewska natura dla tego plebsu.

- oświadczyła Królowa i wysoko uniosła brodę nic sobie nie robiąc z utyskiwań maluczkich w rodzaju Piotra czy Fallena o Kapusiu nie wspominając:

Skoroś taka wrażliwa (np. na krzywdę Hitlera) to idź tam i swastyką się nakryj..

Powiada Piotr.

To ona na to że opijus, a Smoczyca że to nie takie pewne KTO opijus, bo patrząc po gębach, to wskazanie jest takie - że to Królowa za kołnierz nie wylewa:

Ale to jedna z teorii, bo mnie ktoś pytał na @ czy to prawda że Larwa  przeszła .. przeszczep twarzy?
Mnie to skąd wiedzieć - jak mnie unika??




A Piotrek mówi grzecznie Królowej:

Dziękujemy,. było nam miło .. do widzenia..


Jak tak sobie przypomnę - co wypisywała Królowa Bagna o Piotrze, to wydaje mi się że postąpił on tu ze zbytnią atencją, no ale to .. dżentelmen.
Ale Królowa swoje:

To Forum Bohatera Narodowego jest i jam Jego Gościem, a jak będę miała wychodzić to wam pokażę klasę Królowej..


No to jej Dąb na to, że Bohaterskiego Sołtysa akurat nie ma, bo udał się po nowy zapas wazeliny, ale domownicy nalegają aby sobie jednak poszła i nie straszyła maluczkich patologią swoją królewską:

Ale Królowa Larwa zaparła się czterema łapami i kwiczy..
„NIE WYJDĘ!”
To Piotr jej na to :  
RAUS FASZYSTKO!

I nijak się nie udawało Gadziny pogonić - tak zapachu sołtysowego nałapała, że się jego Forum Szuj uczepiła jak szczerbaty suchara i żadne prezentowanie jej statusu – nie pomagało:

Więc And do Królowej tak:

Ale żeś sobie Lauruś nagrabiła, ale skoro sama grabiłaś to sama się broń!

A Lauruś mu na to:
 Andrzeju – sam zobacz.. np. taka Kapuś, co mi na wszystkich donosiła i szczęśliwa była że za te kilkadziesiąt prywatnych maili Brata - dałam jej taki piękny KUBRACZEK MODA i ma taką wspaniałą Przyjaciółkę jak ja – to ona mnie chyba już nie lubi – bo przestała mi donosić i nie kapuje już na nikogo do mnie..wcale..
Chyba jej przyznam nową plakietkę na moim Bagnie. Niech ma!

A Fallen na to:

A Królowa konsekwentnie:
Tu mi dobrze – tu mi miło i
NIGDZIE STĄD NIE PÓJDĘ!!!
I za nic miała Królowa grzeczne prośby swej niedawnej Kadry, którą przedstawiała jako najlepszą z najlepszych - ze Smoczusiem vel Kapusiem na czele.

Nie ma Królowa Laurka ostatnio Tosia Donosiciela, zabrakło u niej teraz Smoczusia  Kapusia – dobrze że chociaż Sołtys Sprzedawczyk się ostał, bo została by się Laurka całkiem bez donosów i jak by Bagno bez nich.. funkcjonowało??
Jak zakończyło się to „wypędzanie złego ducha” z Forum Szuj – opowiem w kolejnym odcinku, bo to długa jeszcze historia, ale jakby się nie zakończyła, to i tak Laurka ma żal do Anda o to że nie ZAŁATWIŁ (cokolwiek by to miało znaczyć) BRATA na amen..

A kibicujący wizycie Królowej Czytelnicy Naszego Bloga - widzieli tą wizytę tak, jak narysowali na nadesłanym mi mailem obrazku:
( ja niestety zdolności w tym kierunku nie mam)



C.D.N.

A na deser wierszyk kilku Autorów-Komenatorów z Blogu Lilianny
(tak mnie rozbawił, ze nie mogłem sobie odmówić opublikowania go tutaj)


Skacze sobie Efik, po bagnisku równo,
Czasem w czekoladki, czasem wpadnie w gówno!
Nic to dla Elfika, mix moczarów znany
Jak wyżej podskoczy, wpadnie z gówna w BAN-y!

Bo królowa bagien, niech nikt się nie trudzi
Gdzie zawinie kiecę, tam i napaskudzi!
Skacze sobie Elfik po bagnisku równie
Wczoraj w czekoladkach, dziś już tylko w gównie!

I w tym całe szczęście, że istnieją BAN-y
Bo inaczej każdy, miałby łeb obsrany!
   A tak, zbanowany unika tej sraczki
Którą Admin Lałra uważa za flaczki

Tam jest cukierkowo, lecz to tylko złuda,
 Bo wciąż dookoła - kłamstwo i obłuda .
I tak sobie słodzą, siedząc wszyscy w kupie ,
A prawda jest taka, że mają cię w dupie.



Wasz Brat Dominik










 

77 komentarzy:

  1. Hahahaaaaaaaaaaaaaa o w mordę ale się uśmiałem .Kapitalny odcinek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się uśmiałam!
    Dumy i honoru lałra nie ma za grosz, obserwowałam to "na żywo", a jak pisała o sobie "Królowa", i doszłam do wniosku, że ta stara baba czegoś się nachlała, może nawąchała, bo nawet psychicznie chory człowiek nie miałby takich pomysłów a jeszcze wchodzić w Userów, którzy z radością ewakuowali się od niej - to już chamstwo, tupet i bezczelność!
    Na co ona liczyła to ja pojęcia nie mam. No i zgotowali jej owację - dokładnie taką, na jaką zasłużyła. Brawo!
    Sołtys został sam na Ferajnie, dzisiaj byłam świadkiem, jak sam ze sobą pisał na SB. Serio! Głupieje do reszty...
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta17 marca 2014 12:42

      Ale Lura ma mentalność moherowego beretu jakich to wiele po Polsce krąży :D Dokładnie tak samo jak ona :D

      Usuń
    2. No cóż intelekt na poziomie arbuza ma nasza kurewna

      Usuń
  3. Nic dodać,tylko przyklasnąć! Z tym,ze Bracie Dominiku,musisz uważać,bo ja od wielkiego śmiechu to mogę kolki dostać i potem pij człowieku zimną wodę :)
    Jak zawsze świetnie napisane! Sam mam niezgorszą rękę do naszej pięknej mowy polskiej,ale muszę przyznać,ze Twój blog czyta się obłędnie! Dzięki za tyle radochy! :)

    Mediator

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedzi Sołtys na Ferajnie, jak kogut na grzędzie
    Drapie się w łeb blaszany, co z Ferajną będzie
    Chciał ugościć królową i Ferajny przyszłą
    A mu z tej Ferajny mrowie skrzatów wyszło
    Trzasnęli mu oni drzwiami aż zadrżało
    Miałeś chamie Ferajnę to ci było mało
    Zbratałeś się z Gadem, królową bagniska
    Siedzisz teraz na grzędzie, a żałość cię ściska
    Blog nawet założył i żale wylewa
    Na Ferajnie nie dało zrobić mu się chlewa
    Z królowa bagienną na sławojki tronie
    Sołtys zardzewialy w swej blaszance tonie
    A Gadzina na Bagnie lapy swe zaciera
    Udalo jej się zrobić z Sołtysa frajera
    Trud jej się opłacił stek wyzwisk przełkneła
    Na Ferajnie przeciągi cel swój osiągnęla
    Jak zapowiedziała przecież na bagnisku
    W dwa miesiące Ferajnę będzie miała w pysku
    Przełknęła ją gładko całkiem bez popitki
    Zawlekła Sołtysa na Bagno w kibitki
    Dwie pieczenie upiekła przy jednym ognisku
    Wykonczyla Ferajne Sołtysa ma w pysku

    Jaki morał z tego płynie dla Sołtysa?

    "Miałeś, chamie, złoty róg, miałeś, chamie, czapkę z piór: czapkę wicher niesie, róg huka po lesie"

    G.A




    OdpowiedzUsuń
  5. Bracie ukłony za wątek , ! TO MAJSTERSZTYK !!

    Kurewna ( jak to ładnie nazwał Piotrek ) pokazana dokładnie jak należy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierniczę, plują na nią a ona mówi że deszcz pada, obrzygają, to powie ze fajna ulewa. Boska jest no serio :))))))) Ha ha ha tego było mi dziś potrzeba! Tyle śmiechu dawno nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cię pierniczę. trzeba miec tupet żeby wchodzic do ludzi, których się wcześniej pośmiewisko zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  8. Hipcia umieści Was, na internetowej liście ściganych buahahahahahaha. Hipci tłuszcz zalał mózg.
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem to .Hahahaahaha czego to ludzie jeszcze nie wymyślą .Ciekawe ile nagrody za nas będzie

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta18 marca 2014 16:30

      Za mnie to będzie jeszcze musiała dopłacić :))))))))

      Usuń
  9. Aż się dziwię że Larwusia może jeszcze zaskoczyć...
    A jednak.
    Bagna mało, szuka nowych lądów...
    Wszak tak duży krokodyl musi żreć a co jej ze słodkich idiotek na rodzimym bagnie?
    Ona ma ochotę na nowości kulinarne, ciekawe dania ;)

    witch

    OdpowiedzUsuń
  10. Banem ją, banem za chamstwo i WIELKIMI, CZERWONYMI LITERAMI i będzie po kłopocie. a swoją drogą jakim człowiekiem trzeba być, aby dawać się tak poniżać!
    Rey pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu..;))
      Nie zapominaj że to jest KRÓLOWA i jak to KRÓLOWA jest .. ponad to (!)... hehehe

      Też pozdrawiam. ;)
      Dominik.

      Usuń
    2. Pewnie liczyła na czerwony dywan i kwiaty z jej mentalnością wszystko możliwe .
      A tu zamiast dywanu i kwiatów chwila prawdy .

      Usuń
  11. Ciekawa Ferajna Zaprasza
    Przepraszamy, ale to forum jest aktualnie niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  12. No, i Termi zamknął forum... Pewnie sam został...sam ze swoją idolką. Żałosne. Zaiste - żałosne... I po co było zawracać gitarę innym ludziom? Albo Termi jest całkiem walnięty, albo taki był plan od samego początku?

    Bart Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @ Bart Z.
      Kilka faktów (wcześniejszych), przemawia za tym, że był to jakiś plan. Być może nie o takim zakończeniu i nie w tym czasie...ale...postępowanie Terminatora nosi wszelkie znamiona "planu".
      Nie trzeba być Sherlock'iem aby te fakty połączyć w calość.
      Oczywiście teraz to terminator "zepchnie" wszystko na innych...on chciał dobrze...
      ...pytanie...tylko komu dobrze..?

      Usuń
  13. Anonimowy Internauta18 marca 2014 16:29

    Blog tez widzę zaraz dołączy do forum:) Miał być przestrogą dla zagubionych internautów na których czekają takie potwory jak my a widzę że nie dość treść pozostawia wiele do życzenia to i jeszcze komentarze skutecznie odstrasza potencjalnych zagubionych internautów to jeszcze jest wybitnie nie na temat :)

    Chociaż z drugiej strony swoja rolę spełnił znakomicie. Pokazał potencjalnym zgubionym internautom kogo maja się wystrzegać choć niezamierzenie chyba było ze to jego no ale każdy pomysł jest dobry aby chronić ludzi w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...każdy pomysł jest dobry aby chronić ludzi w internecie"

      W wydaniu Terminatora, to chronić ludzi przed nim samym. Jeżeli to miał na myśli, to mu się udało i trafił w dziesiątkę.

      Usuń
  14. Coś mi się wydaje, że Krokodyl wydymał Terminatora bez mydła i to na jego (Sołtysa) własne życzenie - Ferajna była jednym z miejsc w którym gromadził się "wrogi" element. Ferajna była też zapleczem Sołtysa i teraz nie pozostaje mu już nic innego jak brylowanie na bagnie, a potrzeba błyszczenia jest dla mitomana niczym chleb i woda...

    OdpowiedzUsuń
  15. A co myślał że Larwa się nadaje na sprzymierzeńca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe na co liczył sołtys wstawiając fotkę z " Pierwszego Zjazdu Solidarności " ?
      Donosząc Larwie na własnych userów i podając jej IP ? Pozwolił jej również bywać na własnym forum mimo że dobrze wiedział jak potraktowała przebywające tam osoby .
      Takiego Irracjonalnego zachowania chyba nie da wyjaśnić . Nawet jak miał ukryty cel to naprawdę trudno go dojrzeć .

      Usuń
    2. Rosa@, a jak myślisz? Liczył na uwielbienie bohatera. 0_0
      atka

      Usuń
    3. To jeszcze jestem w stanie zrozumieć przy numerze z fotką chociaż trzeba się liczyć z tym że prawda w każdej chwili wyjdzie na jaw , ale postępowanie z userami własnego forum już w pale się nie mieści .

      Usuń
  16. Sołtys przenosi forum, będzie tam brylował z Hipcią i Larwą do spółki. A jakie opowieści z mchu i paproci będą snuć, ho ho ho. 0_0
    atka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda z Larwą się pogodzą bo i jednej i drugiej grunt pod nogami się pali.

      Usuń
    2. I powstanie Trio tylko kto tam będzie grał pierwsze skrzypce jak każdy fałszuje ?

      Usuń
  17. Hybryda-Hogan znowu zapomniała że nie pisze się zwracam honor DLA Brata,tylko zwracam honor Bratu :) I niby to Brat kłamie...Biedna Hybrydka,ma rozdwojenie jaźni...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może mi ktoś powie i wytłumaczy (proszę) po kiego grzyba Terminator wstawił na swojego bloga shota.
    Za cholery nie mogę zatrybić tego "posunięcia".
    Wracając do blogu Hybryda-Hogan. Nie biorąc pod uwagę tego co tam wypisują (autorki jak i komentatorzy), to odnoszę wrażenie że to wszystko to trochę nie świeże. Może jak by tego bloga trzymały w lodówce, to dłużej by wytrzymał, a tak to tylko zestarzał się i cuchnie.
    A i z sołtysa trochę pary uszło, i za nic kolejnego posta nie może wydusić. No chyba że coś w sieci szuka żeby zerżnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co..? Chce chłop pogadać z kimś równym sobie, to sobie Shoutbox'a zainstalował na blogu.. O_O
      No i gada teraz sobie sam ze sobą i się nawet zgadza ze swoim rozmówcą!! ;))

      Usuń
    2. Nie wiesz po co wstawił shota?
      Bo na nim może widzieć IP piszącego.
      Na Blogu nie ma takiej możliwości.
      Zajrzy w kapownik i już wie kto jest kim.

      Usuń
  19. Przeliczyli się ze swoimi możliwościami i tyle . Myśleli , że swoją głupotą , chamstwem i arogancją świat zawojują , a tu masz babo placek . Za dużo nas jest , aby te internetowe ruiny umysłowe mogły coś zrobić . Mimo iż nie wszyscy żyjemy ze sobą w komitywie , to jednak łączy nas jeden cel , a mianowicie udaremnienie im prowadzenia swojego niecnego procederu gnojenia ludzi. Żyjemy i funkcjonujemy w małych grupkach na tym internetowym padole , ale jak przychodzi co do czego to te grupki jak palce jednej ręki ( każdy osobno ) potrafią się w pięść zacisnąć , aby rozkwasić ten niemiecki ryj i jemu podobne facjaty. To jest właśnie domena ludzi wolnych i myślących , żeby trzymać się kupy , bo jak ruszysz kupę to zaczyna śmierdzieć i od tego smrodu wrogowie głupieją i potem takie pierdy wypisują , że sami w to nie wierzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo obrazowe, a jednocześnie celne porównanie!!
      (sam bym tego lepiej nie ujął.)
      Dobrze że są pośród nas tak trzeźwo myślący ludzie..;))
      To dla Nich powstał Nasz Blog i dzięki Nim ciągle istnieje - mimo że sto razy przepowiadano jego upadek.

      Pozdrawiam Wszystkich Trzeźwo Myślących.
      Dominik.

      Usuń
  20. Żebyś wiedział kto to napisał , to byś nawet tego nie zamieścił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwił byś się... hehe

      Niby znasz mnie tyle czasu a jakbyś nic o mnie nie wiedział (a raczej wiesz - tylko z załganych źródeł!)

      Zapewniam Cię że zamieścił bym – NIGDY nie skreślam ludzi, jeśli już – to sami się skreślają
      I chcę żebyś wiedział że z przyjemnością obserwuję Twoją ostatnio metamorfozę... ;))

      Potrafisz napisać mądre rzeczy o które jeszcze niedawno bym Cię nie podejrzewał..;))
      Bez urazy - ale bredziłaś czasem jak potłuczony.. :/

      Nigdy nie miałeś we mnie wroga, ale towarzystwo dobierałeś sobie nieciekawe i może to stoi za tym co napisałeś że miałbym Ciebie nie publikować
      To przecież zależy TYLKO od tego CO napiszesz i czy to będzie PRAWDA, bo na łgarstwa miejsca tu nie ma!

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Wiemy Jaro, wiemy. :D

      Usuń
  21. Hahaha - zawsze wiedziałem ,że cwana z Ciebie bestia , ale widać tam do końca mnie nie rozgryzłeś . Tylko mediatorowi się to udało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol prawie nic o Tobie nie wie!
      Ja znam doskonale Twoje wzloty i upadki.. ;))
      I na tym polega cały szkopuł!
      :)

      Usuń
  22. Może i znasz , ale tylko na tyle na ile na to pozwoliłem , bo ja na bagnie byłem cztery razy . Tylko dwie osoby znają całą prawdę . Ale było minęło i nie wróci . To mój definitywny koniec z cudowną krainą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisałem Ci to co do dnia i godziny (jeśli zauważyłeś) - zachowaj dla potomnych.. hehe
      I NIGDY nie mów NIGDY! ;)

      Usuń
  23. Hibcia zamknęła swój blog i pousuwała wszystkie treści. Smród do dupy zajrzał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ... SZKODA .. :((
      Tak pięknie się tam .. kompromitowała..:/

      Usuń
    2. Szkoda jak szkoda ale chyba ku lepszemu idzie skoro zwineła manatki

      Usuń
    3. Jak ja Ci Piotrek zazdroszczę tego OPTYMIZMU.. :/
      Ale podobno PESYMISTA to też OPTYMISTA - tyle że .. dobrze poinformowany..;)

      Usuń
    4. E tam ja wszędzie widzę dobre strony. Nawet mi wczoraj grożono nie wiem czy to Hybryda czy nie ale się uśmiałem serdecznie. Dostałem maila od niejakiej Magdaleny że zostałem ostrzeżony ale jak tak to pożałuję że się w ogóle pokazałem w sieci . Hehehe już w oknach w domu worki z piaskiem ułożyłem ze strachu :O

      Usuń
    5. Sorry błąd nie Magdaleny tylko Moniki. nick mailowy monia70-70 . Może ktoś jeszcze dostał coś od niej ?

      Usuń
  24. Nie miała wyjścia blog wielokrotnie zgłaszany do administratora, jako naruszający dobre imię wielu, których Hybryda tam komentowała. Jeszcze czekać ją będzie tłumaczenie się przed prokuratorem. Terminator również usunął wszystkie treści naruszające dobre imię innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te treści w oryginalnej postaci, wraz z kodem źródłowym mam na dysku odłączonym dla bezpieczeństwa od netu.
      Jeśli zajdzie potrzeba - przekażę je Prokuraturze!
      Widocznie nikt im nie powiedział, że oszczerstwo jest karane z art. 212 k.k. (zagrożonego pozbawieniem wolności do 1 roku)
      Art 213 k.k. stanowi jednak nie ma oszczerstwa, kiedy kwestionowane treści są PRAWDĄ, albo "służą obronie społecznie uzasadnionego interesu"!

      Nasz Blog pod kątem art. 212 k.k. był już sprawdzany niedawno przez Prokuraturę z oskarżenia niejakiego Tośka12 napuszczonego przez Larwę Bagienną i nie doszukano się żadnych znamion naruszenia prawa - właśnie w związku z art. 213 k.k.

      Pora chyba na zajęcie się przestępstwami Hybrydy i Sołtysa, bo Larwa ukrywa się na niemieckim strychu i dotarcie tam z egzekucją prawa na razie stanowi zbyt dużo zachodu.

      Usuń
    2. "... Bo mi nie chce się zajmować Twoimi manipulacjami!
      Jakbym chciała to dawno bym Ciebie uziemiła!"

      Oj...oj...leniuszek z Ciebie Hybrydo...straszny leniuszek.
      A tak na poważnie, to takie teksty to w przedszkolu i to teraz dzieciaki inteligentne są i nie dały by się "wkręcić". Hybryda (czy Hogan...wszystko jedno) z bloga usunęła także to co zerżnęła z sieci. i bardzo dobrze. Jeszcze czeka ją "sprzątanie" swoich postów na swoim forum.
      Przyjdzie czas i na to...time countdown.

      "...Hogan usunęła treść bo nie jesteście warci funta kłaków aby o Was pisać"

      Że co..?...bo nie łapię......
      Przecież to czysty objaw paniki (w połączeniu z biegunką)...ale za to jak ładnie (ślicznie) brzmi. Pies jak się boi to też szczeka. Może by i ugryźć chciał, ale czas spieprzać bo zabiorą budę z łańcuchem na dodatek.

      Usuń
  25. A ten francuski rodem z translatora, jaki Francuz tak pisze?

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybaczcie, nie na temat ale nie mogłem się powstrzymać..:)))
    cyt.
    "...Decyzją administracji użytkownik o.Dyrektor otrzymuje bana za pisanie obraźliwych tekstów wobec innych użytkowników."

    Jak myślicie, z którego to forum. A tak na marginesie, to szybko się uwinęli z Andem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego, jak przez barana Olka odeszła.

      Usuń
  27. To było do przewidzenia, że wcześniej czy później o.Dyrektor zrobi tam rozpierduchę. Na każdym forum robi. Uwziął się na Olkę za Niezależnych. Ona tam jako jedyna dała mu w palnik i zakończyła jego rozpierduchę forum. Piszę z Olką na dwóch forach, to userka jakiej każde forum by sobie życzyło. Uczynna, zawsze pomocna i ciągnie forum jak lokomotywa. Zawsze jest zabawnie jak Olka jest na forum. Bywa rzadko i na żadnym forum nie ma z nią żadnych rozpierduch. Wszyscy ją lubią. And jest niereformowalny i zawsze przez niego jest na forum nieprzyjemnie. Mogą sobie tylko pluć w brodę, że Olka odeszła. Z Andem daleko nie zajadą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe pamiętam jak na Niezależnych currara pocisnęła Andowi, podkulił ogon jak kundel i z mety zmienił ton. To ćwok, teraz poczuł się mocny bo wśród swoich. Podejrzewam, że Olka nie chciała robić tam jazdy i dlatego wolała się usunąć.
      S.

      Usuń
  28. Anda już nie ma i nie będzie i tak skończy każdy zadymiarz , który larwie będzie chciał się przypodobać. Gdybym był na forum , to nawet nie doszłoby do takiego zajścia , bo już wczoraj pisałem z Olą na PW o andzie . Nie posłuchała mnie i tak to się skończyło , a czasami warto posłuchać forumowego głupka. Już na temat zachowania Andrzeja pisałem u Lili a dziś na drużynie . To człowiek , który gra na kilka frontów a lica jego niezliczone są .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And na Olce się zemścił za Niezależnych. Ona tam mu pokazała gdzie jego miejsce. To baba z jajami, u Was pewnie nie chciała wam robić zadymy, bo byś zobaczył jakby ustawiła Anda do pionu. He he.
      S.

      Usuń
    2. I mogła mu wygarnąć , bo reszta by ją poparła , a nie strzelać focha . Co myśmy jej zrobili , że nas olała ? Nic , poza tym , że za późno się zorientowano co jest grane , ale kilku osób na forum w tym czasie nie było , a oni by szybko zrobili z tym porządek . Jak widzicie Fallen się nie pieprzy i chwała mu za to , bo tego się and nie spodziewał.

      Usuń
    3. Nie podzielam Twojego punktu widzenia!
      And był u Was z misją nie od dzisiaj, a jak niespodziewanie dla niego skończyła (bo zakładał że ma do czynienia z większymi >poprawnymi< frajerami) - pogonił, gdzie??
      Taak - do Laurki na Bagno .. natychmiast złożyć meldunek.
      Ola go zna lepiej od Was i to że zrezygnowała z kopania się z koniem - świadczy tylko o tym, co sam przeczuwam!
      To mądra osoba i na Jej miejscu zrobił bym to samo!

      Usuń
    4. Heh jak znam Olkę to jej minie. Jak lubi ludzi to zawsze wraca. Na Niezależnych też wróciła odebrała swojego admina i ustawiła do pionu admina głównego. Dajcie jej czas na ochłonięcie.
      S.

      Usuń
    5. Śmiem podejrzewać Bracie, że Olka wyczuła Anda, jego zadaniem było siać zamęt, bo przecież to forum konkurencyjne dla forum Laury, a ta tego nie mogła zdzierżyć, że im idzie tak dobrze, to dla Laury zagrożenie. Na Ferajnie And też sobie poczyniał w podobny sposób, na Niezależnych i Szcześliwcach też próbował. Tam go popędzili gdzie pieprz rośnie ale krwi zdążył napsuć i forum rozwalić w pewnym sensie też. Dlatego Olka nie chciała do tego przykładać ręki.
      S,

      Usuń
    6. Jestem najbliższy Twojego punktu widzenia.
      A na miejscu Oli zrobił bym to samo - ile można się kopać z koniem??
      Albo pozwalać sobie ubliżać - ku zadowoleniu ADMINISTRATORKI??

      Usuń
    7. Olka to mądra dziewczyna, przecież gdyby tylko chciała rozwaliłaby Anda w drybizgi, zadyma by była po całości. Mądrze zrobiła. And wyszedł na durnia, misja mu nie wyszła, a forum wyszło z tego bez szwanku. And jest za głupi na Olkę. Reszta tego forum z administracją na czele niech się od Anda odetną grubą kreską. Inaczej rozwali im forum ku uciesze Laury. Przecież on ciągle na jej usługach jak piesek. Na elfach jak była potrzeba rozbić rozpierduchę And wezwany przez Laurę ją robił, nawet na ten czas dawała mu moda. Później udawała, że jej nie ma na forum. Przecież And tak załatwił Terminatora i innych. To sługus Laury i zrobi wszystko by jej się przypodobać.
      S.

      Usuń
  29. I co mu z tego meldunku przyjdzie , a larwie z tej wiadomości ? - tylko tyle , że dowiedzieli się , iż z idiotami do czynienia nie mają i lepiej niech z nami nie zadzierają , bo jeszcze co inszego z tego wyniknąć może . Larwa już dostała na Ferajnie , a and u nas i teraz da im to do myślenia . Jestem ciekaw , który z larwowników będzie następny do golenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez pamiętam jak rozstawiła anda na NIezależnych, skomlał jak zbity pies. Jak currarze zależy na forum, to jak lwica go broni. Nikt się nie umiał andowi postawić, a ta wpadła dała mu po łbie aż sufit się sypał. I nawet jak zdjęli mu bana na Niezaleznych więcej już nie wlazł. 0_0
    atka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam na poczatku tego pierdzielenia Andowego - najpierw dowalił się do Connora, ale chłopak go inteligentnie zlał, to doskoczył do mnie, ale na mnie trolling też nie działa - po prostu to olałam i odeszłam całkowicie od komputera, bo miałam inne zajęcia. Jak wróciłam, to było już po wszystkim...
    Gdybym wiedziała, że tak to się skończy to bym została i razem z Olką dałabym jełopowi popalić! Nie umiem se tego darować! No cóż, człowiek uczy się całe życie... A Forum istnieje i fajnie się rozwija, co mnie ogromnie cieszy, bo zależy mi na tym miejscu i jak zobaczę kolejnego kretyna to już na pewno od kompa nie odejdę.
    Pozdrawiam Normalnych.
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  32. Na Drużynie nikt bana mu już nie zdejmie - tam jest spalony na amen i tak skończy każdy larwownik - nie będą bagiennego smrodu po necie roznosić , bo ludzie już dosyć się go nawąchali . Co prawda niektórzy z nas aż za bardzo tym smrodem przesiąkli , ale już się otrząsają i świeże powietrze łapią a jak ktoś się zachłyśnie świeżością , to ten odór wyczuje na odległość a odświeżacz marki BAN mamy pod ręką i działa dożywotnio . Chociaż tego nas larwa nauczyła , ale nie spodziewała się , że jej nauki przeciw niej się obrócą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Było minęło . Mam nadzieję że Olka wróci. Teraz już mam inny plan. Dość prosty każdy tego typu prowokujący temat , wątek będę wywalał w kosmos bez wdawania się w jakąkolwiek polemikę . Są głosy żeby ukrywać forum przed gośćmi osobiście nie jestem zwolennikiem chowania się bo niby z jakiej racji. Ale jak chcą to nie będe robił nic przeciw żeby forum schować. Jesteśmy i mamy się dobrze.
    A i tak należy się spodziewać jeszcze nie jednej prowokacji i mącenia bo Larwie kością w oku jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba w gardle Piotruś hahaha

    OdpowiedzUsuń
  35. No i Olka wróciła !!! Teraz na bagnie , ale mają głupie miny . Andowi zadyma nie wyszła , a larwa kłaki z niemieckiego łba rwie . Myśleli , że na durni trafili - chcieli nas wykończyć , ale są za ciency i za płytcy na takie podchody . Może jak podniosą swoje IQ to coś wykombinują , ale na razie , to są poniżej ustawy na psy i koty.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wierzyłem w nią że wróci . A Larwa teraz może sobie perukę ze łba zedrzeć w bezsilnej złości .
    Buhahahahaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy Internauta21 marca 2014 11:42

    Z tego co przeczytałem wczoraj to andzio straszliwy megaloman jest jeśli chodzi o internetowych użytkowników :)
    Wszyscy to są nie nie znaczące nicki internetowe a on jest super nad użytkownik internetu który swoim umysłem ogarnia i wskazuje drogę :)))) Zupelnie jak Lechu z solidarności :))))
    Na szczęście andziowi nie udała się po raz kolejny ta sama przyśpiewka :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapmnial sie, ze my juz to na Niezaleznych przerabialismy, a jego scenariusz jest przewidywalny, satysfakcji nie dostal, a plan spalil na panewce, oj koorewna nie bedzie zadowolona.

      currara

      Usuń
  38. Komentatorze z 11:57 - swoje osobiste animozje do Piotra i Jego Forum możesz mu przesłać mailem, bo Nasz Blog nie służy do tego!

    Administrator Bloga

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.