poniedziałek, 24 marca 2014

Smoku – nie wolno ludziom pluć w twarz!!




Witam..







Tydzień minął z okładem, odkąd pojawiło się w sieci nowe, fajne:
 Forum Drużyna
Uwaga - teraz po zmianie adresu:

http://wwesolejdruzynie.cba.pl/index.php

Wszedłem tam i z przyjemnością zacząłem obserwować jak ładnie rozkwita Nowe Forum Piotra.
 - (wiem że zakładał Fallen, ale dla mnie będzie się kojarzyło jako „Piotra-Beliala”)

Wiem już też, że to co chcę napisać - będzie niemałym dysonansem, związanym z tym:
 Forum, które na miarę swoją wspierałem i będę wspierał.
Długo się wahałem czy powinienem Wam to wszytko pokazać, ale gdybym tego nie zrobił – nie mógłbym bez pogardy spojrzeć w lustro, a ja lubię tego faceta w lustrze i niechby tak zostało.




Niestety to, co zobaczyłem wkrótce po wejściu na „Drużynę” - było dla mnie dużym szokiem:

No QRWA... to tak jakby Kierownikiem Przedszkola uczynić.. PEDOFILA!!
Klasyczna „łyżka dziegciu w beczce miodu..”

O ile pamiętam to całkiem niedawno do funkcji Admina.. umiejętności nie posiadała..

A TU nagle ... POSIADA!!



No.. może nie do końca, ale - nie matura lecz chęć szczera...

Wiem.. wiem – „nic mi do tego - to nie moje Forum”.
I to PRAWDA – nic mi do forum i tego .. i tamtego.
Nie powinienem w to wnikać - nawet jakby ADMINEM BYŁA NA "DRUŻYNIE"... LARWA BAGIENNA!

Z uporem maniaka powtarzałem jednak przez ostatnie półtora roku różnym Larwom, Andom czy Smoczusiom-Kapusiom że:

Nasz Blog nie służy do zwalczania jakichkolwiek forów 
- jak to obłędnie wypisywała Larwa Bagienna, czy jej prawa ręka Smoczuś – Kapuś, albo najlepszy ich Sojusznik And1951:

– ON SŁUŻY DO OBNAŻANIA (m.in.) KŁAMSTW I MANIPULACJI!
LUDZIE MAJA PRAWO ZNAĆ PRAWDĘ I MY IM W TYM POMAGAMY.
(wciąż ponawiane, ślepe ataki na Nasz Blog dowodzą - że .. pomagamy skutecznie!) 


A skurwysyństwo trzeba tępić jak karaluchy
Smoczuś-Kapuś nie jest jedyną osobą która unurzała się w Bagnie, ale NIKT z tych którzy to Bagno opuścili nie wyniósł ze sobą takiego bagażu, jako prawa ręka Larwy i jej pierwszy egzekutor BAN-ów dla niepokornych - a ponadto większość z tych (byłych na szczęście już Elfów), umiało się znaleźć w wolnym Internecie i NIKT do nich nic nie ma z powodu tamtych doświadczeń bagiennych.
Wiem że Smoczuś-Kapuś NIGDY nie naprawi krzywd wyrządzonych ludziom w sieci, ale spodziewałem się z jej strony przynajmniej jednego małego :
CZARODZIEJSKIEGO SŁOWA
- pod adresem ludzi przez nią upodlonych, tych którzy za jej przyczyną.. płakali.
                                                                                                                       
Cierpliwie czekałem, ale tak się nie stało...

Wręcz odwrotnie, Smoczus–Kapuś swoim bagiennym draństwem wyraźnie dobrze się bawi:

Zupełnie jakby nadal była na Bagnie - wiernie służąc Larwie kolejny rok..

A jednocześnie proponuje.. NOWE OTWARCIE:

I to jest jak NAPLUCIE W TWARZ WSZYSTKIM JEJ OFIAROM!!
Ogrom dowodów na draństwa, łgarstwa, manipulacje czy upodlanie ludzi przez Smoczusia-Kapusia w okresie ostatnich kilkunastu miesięcy (w większości schowany na Tajnym tzw. Forum Modów Bagiennych i Tajnym Koszu Larwy) – to materiał którego nie zdołam dziś pokazać, bo jest tego na WIELE odcinków Naszego Bloga.

Wprawdzie wielce z siebie zadowolone kumpelki od bagiennych draństw: Smoczuś –Kapuś i Larwa Bagienna sceptycznie podeszły do rewelacji Anda w kwestii moich rzekomych ciągot do fuchy Admina Brata, ale ja z początkiem b.r. po-administrowałem tam sobie jednak - wbrew twierdzeniu Kapusia że „musze obejść się smakiem”:

Chyba Kapuś znowu nie miała racji.

Administrowałem (również na drugim –Tajnym Forum Larwy):




- tak długo jak mogłem w tym smrodzie wytrzymać i m.in. skopiowałem sobie to tajemne "Forum Modów", wraz z zawartością Tajnego Kosza Larwy, gdzie draństwa Kapusia też ukrywano.
Wprawdzie Kapuś bardzo dbała aby TEJEMNICE Tajnego Forum Modów (który nazywała pieszczotliwie „Naszym Kącikiem”) – gdzie odbywały się Sądy Kapturowe nad niczego nie świadomymi i zwykle niewinnymi Elfikami - nie wyciekły na otwarte Forum:

- ale że o Bracie nic tu Kapuś nie wspominała, więc będąc w końcu .. Adminem – mogłem chyba skopiować sobie co mnie interesowało?
Sołtys Bagienny coś tam bredził że to była kradzież, a wtórował mu And1951, w efekcie czego obaj na spółkę, już drugi miesiąc szukają tego paragrafu, co to miał być naruszony, ale stawiam mój nowy wóz z oznakowaniem "M3" - przeciw rowerowi Sołtysa, że w tym roku nie znajdą!!

Dziwi mnie tylko że pośród tylu ludzi piszących na nowym, fajnym merytorycznie FORUM - nie znalazł się NIKT, komu Administrowanie nim przez takiego Sprzedawczyka, by... przeszkadzało!
.

No.. może poza Lilianną:

Zastanawiałem się, czy Nasi Czytelnicy powinni najpierw poznać ŁGARSTWA jakimi raczyła (i raczy), swych czytelników Smoczuś-Kapuś, czy raczej dowody na niszczenia przez nią ludzi, których winą było tylko to że dali się zwabić Larwie na Bagno, mając IQ wyższy od IQ Larwy i Kapusia razem wziętych
Może jednak zacznę od ŁGASTW Smoczusia-Kapusia, bo jak słusznie zauwazyła Rosa na Naszym Blogu – gdyby za kłamstwa dawali medale – Smoczuś-Kapuś miałaby zapewniony przynajmniej .. srebrny:

- a dopiero potem pokażę jej DRAŃSTWA w stosunku do ludzi którzy nic jej nie zawinili.
Sztandarowym ŁGARSTWEM Smoczusia-Kapusia jest to o rzekomym zbanowaniu jej przez BRATA – wyciągane przez nią przy każdej okazji.

Kiedy bowiem nasze drogi się rozeszły i Oczy Smoka (zwana teraz Smoczusiem-Kapusiem), wdała się w inne paskudne draństwa na Forum Gniazdo, nadal będąc Userką Forum Larwy (o czym opowiem i załączę dowody na prawdziwość opowieści – w innym wątku!), Smoczuś-Kapuś podjęła próbę parszywego SZANTAŻU:

Do dzisiaj nie pojmuję co mogło uroić się w jej głowie, bo NIGDY nie planowałem, a tym bardziej nie pisałem Marcie, abym cokolwiek miał robić z Laurowym Forum.



Ale SZANTAŻU nienawidzę dla ZASADY – dla mnie SZANTAŻYSTA TO ŚMIERDZIEL!!
Miał szczęście Śmierdziel, że byłem wtedy w innym Świecie, bo dałbym jej .. qrwa.. odpowiedź!


Jakoś do dzisiaj nie mogę doczekać się tych moich maili w których pisałem „co zrobię z Laurowymn Forum”. 

Nie zapomniałaś o czymś załgany Kapusiu??
Ze Śmierdzielami Szantażystami się nie negocjuje, tylko robi to co zaleca Ferdek Kiepski!!
Ale pojęcia nie miałem o tym, bo wtenczas od 3 tygodni byłem za oceanem i żadne Internety mnie nie interesowały (już raczej Góry Skaliste, a potem dziewczyny na plaży w Santa Monica), a tutaj jedynie Alicja odpisała jej nad wyraz celnie:

Ta ŚLEPOTA Kapuś - pisząc na Forum - nie zauważyła przez TRZY TYGODNIE, że Brat jest na urlopie i z początkiem lipca zniknął z Forum (co anonsował na otwartym Forum).
Potrzeba komentarza??

Ale Laurka czuwała i już 15 lipca korzystając z nieobecności Brata, zagięła parol na Kapusia zwanego wtedy Oczy Smoka:

A 19 lipca zapowiedziała że zbanuje Oczy Smoka:

- i jeszcze tego samego dnia Oczy Smoka.. ZBANOWAŁA!

Ale Smoczuś-Kapuś przez ostatnie kilkanaście miesięcy ŁAGAŁA JAK NAJĘTA, bo Elf to stworzenie naiwne i raczej nie weryfikuje czytanych informacji, a już zwłaszcza od Prawej Ręki KRÓLOWEJ LAURY:
Ze łzami w oczach opowiadała wszędy, jak ten niedobry Brat ją .. BANOWAŁ!!

Nawet gdyby była tak nierozgarnięta – to wtedy kiedy już wróciła na Bagno - bez trudu mogła sobie sprawdzić jeszcze raz: KIEDY, w jakich OKOLICZNOŚCIACH i przez KOGO została zbanowana

Nie ulega wątpliwości że.. ŁGAŁA CAŁKOWICIE ŚWIADOMIE!!
Dramatycznie brzmiały te jej opowieści o tym jak... „ślepo zawierzyła Bratu i musiała się z nim zgadzać, bo inaczej.. BAN!”

Całość tego jednego z wielu ŁGARSTW .. tu:

A przecież miesiąc wcześniej odchodząc z (już wtedy) Bagna, usiłowałem jej uświadomić że.. ŁŻE PARSZYWIE!

I tłumacz tu debilowi, że ŁŻE jak bura suka, sama dopuszczając się OSZCZERSTWA - bo jej nikt nie powiedział, że zgodnie z prawem (art. 213 kk) – ZNIESŁAWIENIA nie ma tam gdzie zarzuty są PRAWDZIWE!

Myślę sobie, że tytułem wstępu do ukazania PRAWDZIWEGO OBLICZA Smoczusia zwanego Kapusiem, na dzisiaj wystarczy, choć to zaledwie PROLOG!

ŁGARSTWO nie popłaca Marto!

Pamiętasz – usiłowałem Cię co do tego przekonać, cierpliwie tłumacząc Ci że popłaca przyzwoitość (mam te listy!).
Pamietasz co mi odpisałaś??:

– mało tego, już kiedy szalałaś wraz Larwą (jako jej prawa ręka i EGZEKUTOR) – licząc wciąż na Twoje opamiętanie - napisałem do Ciebie przyjazną wciąż wiadomość i załączyłem dla przypomnienia jeden z listów jakie od Ciebie pisałem na początku naszej znajomości wirtualnej - ze wskazaniem na jego zakończenie (to ten list!):


Pamiętasz co wtedy zrobiłaś?
- napisałaś publicznie na Bagnie, że przysłałem Ci ... WIRUSA!!
==================================================
Przygotujcie się na dłuższy serial z wieloma dowodami draństwa!


W kolejnych odcinkach opowiem o:

- prywatnych listach, którymi Smoczuś–Kapuś kupczyła z Larwą Bagienną
jak też o:
- znieważaniu chorych ludzi, którzy za przyczyną Smoczusia –Kapusia... PŁAKALI.


C.D.N.

Wasz Brat Dominik















94 komentarze:

  1. Dominiku, wiem że monitorujesz nasze Forum i że nam życzysz jak najlepiej. Pisałeś mi marcie - wiem jak jest, przestałam z nią się w dyskusję wdawać, a kogo zaproszę to ostrzegam.Nie cierpię konfidentów, cóż - mamy taką na forum, ale zawsze się znajdzie czarna owca...
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilianno.. nie „monitoruję” żadnego forum sensu stricto, a jedynie robię co do mnie należy w ramach celu do jakiego został założony Nasz Blog – informowania ludzi o draństwach, kłamstwach, manipulacjach w sieci.
      Bywam tam – gdzie ukrywane są ciemne sprawki.
      Chcę, aby ludzie nie musieli dochodzić do PRAWDY miesiącami czasem (jak ja musiałem), bo po cóż mają wyważać drzwi które i tak już otworzyłem.
      Pokazuję to co ukryte, utajnione, podstępne i zazwyczaj znajduję to na Bagnie Larwowym albo u wspólników tej Niemki, jej przydupasów , pomagierów, sługusów – aby ludzie wiedzieli kim są.
      Smoczuś-Kapuś akurat, po stażu dłuższym u Larwy i krótszym u Sołtysa – w żaden sposób nie odcięła się od swoich niezbyt pochlebnych praktyk z ostatnich kilkunastu miesięcy – stąd uczciwym jest, aby ludzie o nich wiedzieli!
      Musi być jakaś przyzwoitość i jakieś ZASADY – abyśmy nie ześwinili się wszyscy...:(

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. W tej chwili znaczna część działów na "" jest zamknięta.Do tej pory,każdy kto chciał mógł wedrować po forum i czytać co chciał,więc zadne odwiedziny - obojetnie jakiegoś Elfa,czy dowolnego gościa,tak samo Dominika,nie były żadnym niedozwolonym działaniem! Po prostu forum zaczynając musi dojść do pewnych konkluzji,administracja musi się zorientować,co,gdzie i z czym,więc przez jakiś czas forum było otwarte!Teraz działy w których piszą forumowicze o konkretnych sprawach są dostępne tylko zarejestrowanym uzytkownikom!Być moze z czasem zamkniętych zostanie jeszcze jakis dział,czy działy,ale wejście na otwarte fora jest dozwolone każdemu!
      Przy okazji chciałbym zareklamować forum "Wesoła drużyna" - jest tam sporo fajnych ludzi i choć jeszcze nie jest bardzo duże,to stale dochodzą nowi userzy.Adres podał już Dominik,wiec nie będe powtarzał!:)
      A na marginesie powiem że będąc uczestnikiem jakiegoś forum,rozmawia się z jego wszystkimi
      uczestnikami a nie z jednym tylko,choćby nawet był adminem! Sam jestem zwolennikiem otwartości i postępowania w internecie zgodnego z zasadami obowiązującymi wszystkich ludzi!
      Kazde łamanie tych zasad,jest łagodnie mówiąc wstrętne!
      Jednak zawsze wierzę,ze każdy,nawet jak postąpi źle może zmienić swoje postępowanie i być takim samym porządnym userem,jak większość internetowej braci!
      Oczywiście.to już zależy od człowieka! A przepraszanie za wyrzadzone zło,czy krzywdę jest jedną z form takiego powrotu!
      Więc zawsze jest czas na dokonanie takiej czynności!!
      Mnie obcowanie z ludźmi cieszy.Jeśli są wobec nich jakieś zarzuty,to jest mi przykro,ale jeśli na forum zachowują się porządnie,to nie omijam ich szerokim łukiem,nawet jesli są adminami! Co nie znaczy,ze nie udaję iż nie wiem o niczym i"nie palę głupa" Jednak na forum "Wesołej Drużyny",jak do tej pory wszystko jest correctement,jak powiadają Francuzi i tego sobie i wesołej Druzynie życzę nadal!!
      Był co prawda jeden znany z działań na elfach zausznik lałry,ale żywot jego na forum był tak krótki,jak iskierki z popielnika!
      Alem się rozgadał :) jak stary Kornacki!!!Pozdrawiam blog Dominika!

      Mediator

      Usuń
    3. Prawdziwa to przyjemność poczytać konkluzji kogoś o tak wyważonych poglądach i z taką wiedzą o życiu i ludziach jak Mediator.

      Przyłączam się do ZAPROSZENIA NA FORUM "DRUŻYNA" (adres na górze strony) i potwierdzam że WARTO - tam jest już sporo ludzi za których mogę ręczyć!

      To jak została rozwiązana tam już jedna próba zdezorganizowania "Drużyny" przez znanego na forach wichrzyciela, jest dowodem że z takimi problemami Forum radzi sobie zdecydowanie lepiej od innych mi znanych, w dokładnie analogicznej sytuacji.
      (przykłady na tym Blogu).

      Pozdrawiam Forum "DRUŻYNA" z Karolem (Mediatorem) - również mocnym Jego Filarem! ;))

      Usuń
  2. No cóż tu napisać hmm..... pojęcia nie mam. Ale myślę sobie tak, jeśli to nowe forum ma trwać, to nie widzę na to szans z tego typu użytkownikami. Ale nie moja piaskownica, więc...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że smoczuś-kapuś powinna sama odejść z tego nowego forum, tego wymaga przyzwoitość.

    OdpowiedzUsuń
  4. „Bracie”
    Teraz z całej siły staram się pisać na temat, chociaż i tak wątpię czy to będzie publikowane.

    Historię o „Smoku” zaczynasz wycieczką na obce forum. Takie coś … pod pozorem ćwiczeń wywołano wojnę…
    Nie spodobało Ci się, że oni inaczej widzą świat i mają inaczej ustawione meble.

    To jest Twoja kolejna wycieczka na obce terytorium.
    Następne będzie forum pszczelarzy?

    Na Twoją obronę wpływa to, że masz jednak moralne wątpliwości i patrzysz do lustra, a „ulubiony facet w lustrze” mówi, że historia Smoka przykryje tą „nielegalną wycieczkę”.
    Czy tak można?
    Uważam, choć mogę się mocno mylić, że obce forum jest jak obcy dom i nie wolno przechodniom przestawiać w nim mebli, chociaż by się to im mocno nie podobało.

    A tak wchodzisz w „Drużynę” i doznajesz …

    …”Niestety to, co zobaczyłem wkrótce po wejściu na „Drużynę” - było dla mnie dużym szokiem”…

    I po co narażasz swoje cenne zdrowie, kto w razie czego „pociągnie”bloga?
    Wasz Elfik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elfiku..
      jak napisałem - ten wątek Bloga jest tylko PROLOGIEM do ukazania istoty problemu.

      W sprawach takich jak ta – są dwie szkoły:
      1. zamieść sprawę pod dywan i udawać że nic się nie zdarzyło,
      2. zmierzyć się z problemem, tak aby ludzie mogli sami sobie wyrobić pogląd.

      Forum „Drużyna” z samym problemem ma niewiele wspólnego, pomijając fakt że popierałem od początku inicjatywę jego utworzenia i tak starałem się pomóc w Jego rozwoju, jak i starał się będę najpewniej nadal!

      Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem „oni inaczej widzą świat i mają inaczej ustawione meble” , ale jeśli to co myślę - to wyraźnie napisałem że NIC MI DO TEGO FORUM, co nie oznacza że nie mogę mieć w tej kwestii zdania, zwłaszcza że to jest istota istnienia Blogów.

      Jeżeli nie podzielasz mojego przekonania że: „LUDZIE MAJĄ PRAWO ZNAĆ PRAWDĘ!” – to jest to Twoim dobrym prawem i wyartykułuj to może wprost, miast dorabiać do tego ideologię!

      Nazywając surfowanie po otwartym Forum „nielegalną wycieczką” – chyba czegoś nie rozumiesz?? Masz (jak jakiś Kim Dzong Un) - zapędy do zamknięcia Internetu... czy jak?? O_O

      Myślę sobie że na tym etapie, przy szczątkowej jeszcze (z konieczności) wiedzy w temacie – Twoje rozterki są przedwczesne – ale ufam że jeśli będziesz śledził dalsze merytoryczne dowody (!) – Twoje spojrzenie na sprawę będzie .. ewoluować..:))

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  5. Uważasz Dominiku, że piszący na jednym forum ze Smoczusiem się ześwinili?
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez urazy, ale - skąd Ci przyszedł do głowy tak ABSURDALNY pomysł?? O_O

      Czy ja coś pisałem o tym.. skądinąd ŚWIETNIE SIĘ ZAPOWIADAJĄCYM FORUM??
      No.. może to że doskonale wystartowało i świetnie rokuje, a teraz mogę dodać że pisze na nim sporo Userów, których znam od jak najlepszej strony i których POZDRAWIAM.. ;))
      Mam nadzieję, że pewnego dnia sam tam będę miał konto i przyjemność pisania z Nimi! :)

      BARDZO PROSZĘ - NIE MIESZAJMY DO TEGO FORUM, bo nie Jego dotyczy problem!

      Usuń
    2. A jednak coś jest na rzeczy, skoro piszesz: "Dziwi mnie tylko że pośród tylu ludzi piszących na nowym, fajnym merytorycznie FORUM - nie znalazł się NIKT, komu Administrowanie nim przez takiego Sprzedawczyka, by... przeszkadzało! ... No.. może poza Lilianną".

      Tylko że Lilianna dostała vipa i przyjęła go, a tym samym zgodziła się na współkrztałtowanie tego forum ramię w ramię ze Smoczusiem. Więc i jej chyba nie przeszkadza.

      Usuń
    3. Chyba Cię suty pieką...

      madzia

      Usuń
    4. To było do Anonimowego z 24 marca 2014 15:51

      madzia

      Usuń
    5. Można by ją pytać - tylko CO TO MA DO RZECZY?..

      Wątek nie jest o Liliannie, a jeżeli została tam wymieniona to raczej w pozytywnym kontekście, bo Lilianna (moim zdaniem) to jeden z najsolidniejszych filarów forum "Drużyna".

      Proponuję jednak zostawić w spokoju "Forum Drużyna" - tam jest tylu mądrych ludzi, że nie trzeba im pomagać w czymkolwiek - sami sobie poradzą.

      A że nie wszyscy mają wiedzę o poruszanych na Blogu problemach - to naturalny wynik samodzielnego skrócenia przez nich kontaktów z Bagienną Krainą - co wydaje Im jak najlepsze świadectwo... ;))

      Usuń
    6. Piszesz, nie mieszajmy do tego forum, a sam je wmieszałeś. Trochę to nie w porządku, czego oczekujesz po użytkownikach Drużyny, linczu na Smoczusiu?
      Nie chcemy się bawić w wasze ze Smoczusiem brudy, bądź łaskaw zejść z tego forum.
      Skutecznie rozwaliłeś jedno, drugie próbowałeś.
      Teraz to jest nie po twojej myśli to chcesz zrobić na nie nagonkę, nie rozumiem tego.
      Podobno mu sprzyjasz, to po co to wszystko?
      Elfik.

      Usuń
    7. Elfiku.. nie mieszaj - nie bardzo mam czas prostować Twoje kręte wnioski.

      Blog nie jest wyłączony dla Użytkowników Drużyny, ale dla każdego - w tym zwłaszcza dla tych którzy ze Smoczusiem–Kapusiem zetknęli się w nader niemiłych dla nich okolicznościach, jak też dla tych którzy o takich faktach skrzętnie ukrywanych .. nie wiedzą.
      Już napisałem żebyś zostawił w spokoju Użytkowników Drużyny, a skupiał się raczej na Twoim Forum – Oni sobie poradzą bez Ciebie!

      Oczekuję, że odpowiesz co masz na myśli pisząc - (cyt.) „Skutecznie rozwaliłeś jedno, drugie próbowałeś”.

      Jeżeli nie potrafisz tego rozwinąć – to będzie znaczyło że wnosisz KŁAMSTWA na Blog, a tego nasze ZASADY nie dopuszczają i Twój komentarz zostanie usunięty!
      A że nie rozumiesz wiele - to widać w Twoich tekstach, ale to nie moja wina.
      Oczekuję wyjaśnienia w w/w wspomnianej kwestii - dotyczącej mnie.

      Usuń
    8. Anonimowy Internauta24 marca 2014 18:10

      Wyjaśnij mi jedna rzecz bo czegoś tu nie rozumiem. Dlaczego akurat teraz o Smoku i jego adminowaniu napisałeś? W czym jest taki problem? Co zrobił Smoczuś to każdy wie ale dlaczego akurat teraz trzeba było poświęcić cały artykuł temu zagadnieniu?

      Usuń
    9. To nie do końca tak A.I.
      O tym co robiła Smoczuś przez ostatnie kilkanaście miesięcy – do końca nie wie prawie NIKT (no.. może Larwa), bo nawet bagienni Modzi i Admini się w tym czasie zmieniali i nie byli non stop w tajemnych czeluściach Bagna.
      To co napisałem dzisiaj na Blogu to dopiero WSTĘP (zasygnalizowałem to wyraźnie), a wiedzę czerpię ze źródła najbardziej wiarygodnego i dowody są niepodważalne.
      Jeśli wcześniej pisałem o tym fragmentarycznie – to dlatego że taką miałem wiedzę.

      Nie piszę o ADMINOWANIU Smoczusia - wspomniałem o tym bo cokolwiek mnie ono zaskoczyło, ale sam temat (a na razie jego wstęp), dotyczyć ma Smoczusia w trochę innej roli i innym (prawdziwym), wizerunku. Bez związku z Forum „Drużyna” bo go nie było!

      LUDZIE MAJA PRAWO GO ZNAĆ – gdybym ja go znał w odpowiednim czasie zaoszczędził bym sobie wielu traumatycznych doznań.
      Może Ty nie widzisz problemu – ja TAK.
      Ale da się rozwiązać!! ..;)

      Usuń
  6. Wyjaśniam Bratu, że na tej stronie pisze aktualnie dwoje/dwóch "Elfików" i odnoś się do każdego z osobna.
    Wasz Elfik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry - nie jestem jasnowidzem.. hehe
      Może niech się któryś poświęci i sobie jakąś wstążkę zawiąże, albo przynajmniej dopisze do nicka BIS, albo 2.

      Usuń
  7. Dajcie spokoj tymi przepychankami. Naszemu forum ten wpis nie zaszkodzi, a nie zaszkodzi dlatego, ze kazdy na nie wchodzi dobrowolnie i chce z tymi ludzmi na tym forum byc.


    Odnoszac sie do pytania czy mi to nie przeszkadza, napisze tak. Nie bede rozliczac kogos z czegos, co mialo miejsce gdzies, gdzie mnie w tym czasie nie bylo.

    Kazdy ma prawo dokonywac swoich wyborow i moj jest wlasnie taki. Nie oczekuje od nikogo zadnego kajania sie, ani zadnych przeprosin, mi nikt z tych ludzi tam piszacych na Druzynie, nie wyrzadzil niczego zlego.

    Tyle ja.

    currara

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście wiele złego zaznałam od smoczycy i jarowita. To wredne osoby. Nie maja żadnych skrupułów .Oskarżą człowieka nie mając dowodów i będą w tym trwać nawet wtedy gdy prawda wyjdzie na jaw. Wiele złego wyrządził kapuś nie tylko mnie i Bratu. Na bagnie kapuś był w swoim żywiole zostając modem. Myślała że ten stan będzie trwać wiecznie, ale pomyliła się. Od takich osób trzeba trzymać się z daleka.


    Alicja



    OdpowiedzUsuń
  9. A widzisz Curraro, ja myślę nieco inaczej. Mnie nie obchodzi chwilowa czyjaś przemiana( w która zresztą nie wierzę) bo kto podłym okazał się tyle razy, to podłym zostanie i prędzej czy później ta podłość z niego wylezie. Na moje forum tego typu osoby wstępu nie mają, nawet gdyby mi złote góry obiecywali. Może i uda im sie zarejestrować, prędzej czy później załapię kto jest kto i wywalę zwyczajnie.

    Trudno nie wspominać o Smoczusiu skoro jest ADMINEM na tym forum....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czego Atyde ode mnie oczekujesz? Linczu? Wendety jakiejs, nie wiem. Zauwaz, ze sa tam ludzie, ktorzy tez bywaja na Twoim forum, co maja miec od teraz zakaz wejscia na Twoje forum bo sie ze Smokiem brataja? Nie chce tu ani nikogo bronic ani za nikim obstawac. Kto ma co do zalatwienia ze Smokiem niech sobie zalatwia. Skoro te sprawy byly nie od dzis i skoro ludzie weszli na to forum, zaakceptowali ten stan rzeczy, ze Smok jest adminem, to widocznie nie chca patrzec na nowe forum, przez pryzmat tego co bylo. Mnie to obojetne, jestem na tamtym forum ze wzgledu na Beliala bo wiem, jak bardzo chcial to forum , wiec wszelkie gadki tak na serio mam gdzies. Mozecie nawet i na mnie psy wieszac.

    pozdrawiam currara.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie absolutnie nie oczekuję linczu, osoby które są na moim forum są na wielu, nie tylko Drużynie. Nie mam nic do nikogo poza Smoczusiem i chyba w tym odcinku też o tym mowa.

    Nie trafiają do mnie argumenty typu "Mi nic nie zrobiła" bo równie dobrze mogłabym się zaprzyjaźnić z Breivikiem no bo przecież mi nic nie zrobił....ale to jest sprzeczne z moimi zasadami. Wiedząc jaką była osobą Tam, jest dla mnie wystarczające by nie chcieć mieć z nią cokolwiek do czynienia, choć mi nigdy nic nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za takie rozumne patrzenie na Świat i ludzi bez cienia egoizmu i tumiwisizmu - TAK CENIĘ ATYDE!
      Tacy ludzie nadają sens temu co robię!
      Masz racje Atyde - Breivik też większości ludzi nic złego nie zrobił, więc za co go potępiać?? O_O
      Naturalnie skala zjawiska jest inna, ale ZASADA TA SAMA!!

      Usuń
    2. No tak innymi slowy, jedyna satysfakcja dla Was bedzie, jak wszyscy opuszcza Druzyne, wtedy beda porzadni, inaczej sie zeswinia, bo sa na forum ze Smokiem i akceptuja to, ze jest tam adminem, a przeciez ma za uszami z innego forum po kokarde.

      Rece opadaja. Juz napisalam mozecie na mnie psy wieszac, jest mi to obojetne ale ja nie rozumiem takiego toku myslenia. Napisalam rowniez, kto ma do zalatwienia sprawy ze Smokiem niech sobie zalatwia, jak ich nie mam, reszta mi naprawde wisi. Ale wybaczcie nikt nie bedzie mi mowil gdzie powinnam bywac, a gdzie nie.

      Dominik dobrze, wie, ze go lubie i nie zrobie niczego co mialoby byc p/niemu. Ale wybaczcie nie da sie zalatwic czyis z kims porachunkow moimi rekoma. Swoje porachunki zalatwiam sama i inni niech tez sobie je zalatwiaja sami.


      currara

      Usuń
  12. O widzę curraro,że niebawem i smoka będziesz wychwalać.Szczerze,to nie spodziewałem się tego po Tobie.Co do Beliala -Piotrze zły wybór.Ty dobra dusza jesteś,zbyt ufna i dlatego źle na tym wychodzisz.Myślę curraro,że i Ty i Piotr wkrótce przekonacie się z kim tak naprawdę macie do czynienia.Smok to dwulicowa i fałszywa baba.Pamiętajcie o tym.A tak przy okazji może ktoś wyjaśnić dlaczego Hogan-zlikwidowała bloga.
    A.P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz AP jedyna osoba, ktora jestem w stanie wychwalac, to jest moj syn. :)))) Nie wpadajmy z jednaj skrajnosci w druga.

      currara

      Usuń
  13. "Nie staraj się zrozumieć czy ktoś powiedział ci prawdę. Postaraj się pojąć dlaczego ten człowiek w tej sytuacji uznał za konieczne powiedzenie ci właśnie tych słów, a wówczas poznasz prawdę." Prawdę każdy ma swoją, każdy ma prawo do swojej prawdy.... i oczywiście do swojej oceny sytuacji. Dodałabym jeszcze "kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem" ...... i "Człowiek nie ma możliwości, by wszystkim czynić dobro, ale ma możliwość, by nikomu nie czynić zła."

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja powiem tylko tyle. Jęki , wywody , plucie itd , a teraz zastanówcie się nad sobą i nad tym co każdy z nas robi . Tacy święci i czyści jesteśmy ? To kurna beatyfikacja za życia , bo jakże inaczej nie uhonorować takie kryształowe ideały. Myślę tu o wszystkich razem ze mną , ale w szczególności o jednej pani , która innym przypisuje to , co sama robiła , a teraz męczennicę z siebie robi - żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale czy mógłbyś myśl swoją z polskiego na nasze przetłumaczyć??
      Z góry dziękuję.. ;))

      Usuń
  15. A co tam jest niejasnego ? Domyślisz się , bo jesteś inteligentnym facetem , a jak to mówią " Uderz w stół , a nożyce się odezwą " , więc poczekaj , bo męczennica tylko jedna pisze tu komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  16. W tej całej nagonce być może zapominacie o prostym fakcie - ukazywanie tylko jednej strony medalu, choćby siląc sie na rzetelność, jest i tak częściowym przekłamaniem. Ktoś miał złe doświadczenia ze Smoczkiem i wystawia Mu najgorszą ocenę. Spoko, ale to ocena subiektywna i do obiektywizmu jej daleko. Tymczasem znajdą sie osoby, które Smoczka cenią, i one z kolei pokazałyby drugą stronę owego medalu. A bliższe prawdzie jest to, że każde z Nas ma niejedno na sumieniu, nie jednej osobie wyrządził krzywdę i wyrządzi, będąc miłym i uczynnym wobec innych ludzi z kolei. Każde z Nas jest mozaiką tego, co wielu określa mianami dobra i zła, choć pojęcia te realnie nie mają nawet ostrej granicy. Więc jakakolwiek dalsza nagonka na Smoczusia, poparta cytatami itp będzie tylo selektywnym ukazaniem półprawdy, pozostając i tak półkłamstwem.
    Pozdrawiam i życzę refleksji, tak nad ludźmi, jak i nad sobą każdemu czytającemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj rano napisałem do Ciebie Marcin @ pod adres jaki znałem z czasów kiedy pisaliśmy ze sobą – albo go nie odebrałeś, albo zwyczajnie nie chciałeś odpisać.. :(

      Widzisz Marcin – jak najgorsze, w dodatku nie poparte zrozumiałą przyczyną doświadczenia z kimś, dają podstawy do przypuszczeń że stały za tym jakieś nieznane racje.
      Mówiąc wprost – należy sądzić .że Smoczuś-Kapuś MIAŁA jakieś swoje powody do tak obrzydliwych postępowań wobec mnie w szczególności, ale przecież nie tylko, więc zamierzam UDOWODNIĆ że również dla wielu innych Bogu ducha winnych ludzi.
      Ja taki powód znam tylko jeden – maniakalna chęć zrobienia dobrze Larwie Bagiennej i pokazania innym tej iluzorycznej namiastki władzy jaką tak zachwycał się Sołtys.

      Bardzo zależy mi na tym aby ludzie mogli zobaczyć ta drugą stronę medalu, ale to zależy przecież nie ode mnie, a raczej od Smoczusia.

      Zróbmy mały eksperyment który dowiedzie czy masz rację pisząc o subiektywności przedstawianego przeze mnie punktu widzenia:
      Już zadałem parę, a zadam jeszcze więcej PYTAŃ Smoczusiowi i jeśli potrafi na nie wiarygodnie i usprawiedliwiająco odpowiedzieć – to będzie znaczyło że faktycznie przedstawiam swój SUBIEKTYWNY punkt widzenia.
      Na razie TWIERDZĘ że przedstawiam OBIEKTYWNE FAKTY i UDOWADNIAM je od razu!

      Ale może są i takie fakty, o których nie wiem więc proponuję tak, że w najbliższych odcinkach przedstawię TWIERDZENIA Smoczusia na temat mój i innych ludzi, a Smoczuś UZASADNI SWOJE RACJE w tej kwestii.

      Zgodzisz się że to UCZCIWE ?
      Sprawdźmy czy Smoczuś ma rację również wtedy, kiedy nie ma pod ręką przycisku „BAN”, a obok obrońców w osobie Larwy Bagiennej i Anda1951!

      Zgadzasz się Marcinie??

      Aha.. i jeszcze jedno – skoro twierdzisz że „KAŻDY ma na sumieniu krzywdy innych ludzi” – to dlaczego ja nie umiem zarzucić tego Tobie??

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Wybacz, nie zaglądam na skrzynkę codziennie, dlatego nie odpisałem. Co do Twojej propozycji - Smoczuś musiałaby się ustosunkować do postawionych zarzutów, a sądzę, że Jej sie po prostu nie będzie chciało. I zgadzam się z Belialem - Laura niejednej osobie wyprała mózg, i niejedna osoba na Bagnie zachowała się tak, jakby sie nie zachowała, gdyby nie poddanie indoktrynacji. Mnie może i nie potrafisz niczego takiego zarzucic, bo mnie zbytnio nie znasz, a Laurze zbytnio sie nie poddałem, moze na samym początku, później zacząłem obserwować i myśleć bardziej trzeźwo. I bynajmniej nie mam do Ciebie awersji, jak napisałeś poniżej, mam wobec Twej osoby neutralny stosunek. Pozdrawiam również i miłego dnia życzę

      Fallen

      Usuń
  17. Myślałem , myślałem i nic mądrego raczej nie wymyśliłem . Powiem tak : Byłbym ostatnim Frajerem i szmatą gdybym nie napisał w cieniu tego odcinka kilku słów na temat Smoczusia.Nie mnie oceniać co robiła jak była na Elfach nikt tam z tak zwanych funkcyjnych nie był kryształ . Widzę też że większość tych spraw miała miejsce zanim zaistniałem w tym świecie i towarzystwie. Dużo się na temat Smoczusia naczytałem i dobrych rzeczy i złych.Nie mnie oceniać czy są to prawdziwe rzeczy czy nie i tak na prawdę nie bardzo mnie to obchodzi nie będę rozliczał kogoś za przeszłość tak jak i ja nie byłem rozliczany . Natomiast napisze jedno w zeszłym roku na Elfach to właśnie Smoczuś nie znając mnie namówiła mnie do napisania apelu o pomoc w zakupiew podręczników dla dzieci jak byłem w dołku finansowym. To Smoczuś i jeszcze jedna osoba z całego forum nie nazwała mnie złodziejem , naciągaczem itd. podczas gdy elfy napadły na mnie jak AT . To Smoczuś nie znając mnie zupełnie wtedy kupiła i wysłała mi komplet podręczników dla jednej z moich córek nie chcąc zwrotu pieniędzy w przyszłości to właśnie ze Smoczusiem teraz moja córka czasem pogada przez telefon lub na Facebooku.Także Smoczuś jest dla mnie kimś szczególnym . Nie odbierałbym może tego w tak silny sposób gdybym wtedy znał się już ze Smoczusiem długo tak jak teraz , wtedy byłem nie znanym nikomu jakimś tam Belialem71 nawet jeszcze modem nie byłem tam a jednak zaufała mi podczas gdy reszta mnie już osądziła i nie chciała nic w zamian
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze.. rozumiem że masz inny punkt widzenia na Smoczusia, bo sam też taki miałem i to dłużej niż Ty!
      Czy inaczej napisał bym do niej kilkadziesiąt często całkiem osobistych listów?
      Komu przyszłoby do głowy, że wiele miesięcy później staną się one „walutą” do przekupienia Larwy Bagiennej w celu opublikowanie ich w Internecie?? O_O
      Na pewno nie mnie - nauczonemu że "prywatna korespondencja jest ŚWIĘTA", niezależnie od późniejszych relacji korespondentów - inaczej balibyśmy się z kimkolwiek pisać szczerze!!

      Ja znam Smoczusia również od tej przyzwoitej strony, więc Ciebie rozumiem – ale mnie nie dane było się tymi jej cechami cieszyć długo, i prędko spotkałem się z niezrozumiałymi atakami, szantażem, publikacją moich prywatnych listów, agresja, nagonką w Zespole z Larwą i Andem1951.

      Jak widzisz – znamy dwie różne Marty i ja istnienia Twojej nie kwestionuję, choć co do trwałości tych cech – nauczony doświadczeniem – byłbym sceptyczny.

      Czy zgodzisz się ze mną że jeśli Marta nie wykrzesała z siebie takiej inicjatywy, jaka nie sprawiła problemu Tobie czy wielu innym banitom z Bagna, to ma po temu najlepszą choć spóźnioną (i nie spontaniczną), OKAZJĘ??

      Nauczył mnie ktoś kiedyś – że jeśli jestem winien komuś piwo i on mi jest winien piwo - to nie jest matematyka i to się wzajemnie nie znosi – nadal jesteśmy sobie winni po piwie!!
      Tutaj jest to samo – jeżeli Smoczuś uczyniła komuś draństwo a drugiemu przysługę – to TO SIĘ NIE ZNOSI!
      Draństwo nadal pozostaje draństwem!
      Draństwa znoszą się... inaczej..

      Usuń
    2. Wiesz nie zwalał bym tego wszystkiego na charakter człowieka bowiem Laura i jej forum działają podobnie do sekt. I wielu rozmówców się ze mną nie zgodzi ale forum elfów potrafi wciągnąć i uzależnić od siebie tego czy innego internautę. Wprawdzie nie każdego ale są ludzie mniej lib bardziej podatni ma takie wpływy.A Laura niczym Stephen King buduję powoli i cierpliwie klimat złego Brata u wybranych przez siebie userów. Wiem coś o tym.Pamiętasz jak chciałem się z Tobą spotkać żeby za żegnać ten konflikt ? Ta nieczytająca podobno bloga Laura potem wypisywała do mnie na PW że jesteś chorym psychopatą , żebym uważał na siebie itd, itp wtedy byłem już na etapie obserwowania tego co się tam dzieje i nie bardzo już jej wierzyłem. Ale na początku mojej kariery tak mnie mistrzowsko podeszła z pomocą Bendysa ówczesnego Admina że po dwóch , trzech dniach byłem kupiony co do Twojej osoby i Bloga. ., Nie będę tu przytaczał co do mnie pisali itd . ale zmanipulowali mnie dokładnie . Wspomniałeś o świętej tajemnicy pryw. korespondencji , zgadza się tylko ja osobiście wtedy nie wiem czy też bym miał to w poszanowaniu. wtedy jak piszę teraz gdy nabrałem dystansu i otrzeźwiałem to nie było by możliwości żeby coś ode mnie wyciągneła ale wtedy szczerze nie wiem. CO do gestów , z tym też jest cieżko z czasem przychodzi taka chwila że wiesz iż jesteś gotowy na ten gest.

      Usuń
    3. Dzięki takiemu zdroworozsądkowemu podchodzeniu do spraw i ludzi, bardzo szybko nabrałem do Ciebie Piotrze SZACUNKU i nie tylko ja – bo jak zauważyłeś NIKT po Twoim wyjściu z Bagna nie robił z Ciebie laurowego sługusa – bo nigdy takim nie byłeś, czego nie można powiedzieć o Smoczusiu!

      Podobnie zresztą Marcin (Fallen) który niezależnie od jego niezrozumiałej awersji do mnie, ma u mnie szacunek za to, że mimo (też niezrozumiale) długiego pobytu na Bagnie – NIGDY się nie zaświnił. Czyli że .. można!!

      Co zaś do Smoczusia – to sprawa się miała zgoła inaczej i ona na Bagno Larwy WRÓCIŁA, doskonale wiedząc KIM JEST LARWA i wkładając w to wiele starań włącznie z przehandlowaniem Larwie moich prywatnych listów za Niebieski Kubraczek.

      To są dwie różne sytuacje Piotr - Larwa wszystkich co tam byli otumaniła – mnie na krótko też!
      Ale Smoczuś po tym jak przekonywała mnie jaką psychopatką jest Larwa – szczegóły TU:

      http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/2012/11/smocze-odkrycia.html

      - była zdecydowana na każde świństwo, byle tylko się dostać do jej Dworu.
      I .. dopięła swego a co było dalej - opowiem na Blogu.

      Niestety Smoczuś mentalnie - nadal jest na Bagnie i nadal twierdzi że jestem "DUREŃ który nie wie co pisze”!!
      Nie zrozumiała .. NIC!

      Usuń
    4. Jestem pewna że pomoc dla Ciebie jaką zaznałeś od Marty była szczera ,
      tylko musisz zrozumieć że jak ujawniła @ Brata również zrobiła to szczerze i była z siebie bardzo zadowolona .

      Usuń
    5. A wiesz Roso, że o tym zupełnie zapomniałam. I stwierdzam, że moja wcześniejsza ocena smoka była pomyłką. Ona nadal jest zacietrzewiona w swoim toku myślenia i nie dostrzega ile złego zrobiła. Widać to na obecnym forum na którym jest administratorem. No i jarowit do spółki z nią to duet jakiego nie znajdziecie.


      Alicja

      Usuń
    6. A co ty masz Jarowitowi do zarzucenia?

      Usuń
    7. Marcin - akurat Alicja, miałaby WIELE - więc jeśli nie szukasz nowego zarzewia to lepiej .. zamilcz w tym temacie!
      Coś napisałem na Blogu Lilianny przy okazji goszczącego u Was Anda i NAPRAWDĘ chciałbym być złym prorokiem, czego mi zresztą słusznie życzył Karol.

      Usuń
    8. To nie chodzi o nowe zarzewie. Ale jak się już rzuca jakimś hasłem, to można by podać konkrety.

      Usuń
  18. Bracie, jestem bardzo szczęśliwa, że po lekturze Twojego bloga nie chce mi sie uczestniczyć już w żadnym forum, gdzie mogłabym sie natknąć na smoczusia kapusia, czy inną laurową gadzinę. Jestem skutecznie wyleczona dzięki Tobie i to sie nie zmieni. Nie dla mnie ten sznur samochodów już i nie ubabram się już w gównie. Dziękuje wyleczona z for wszelakich rey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta25 marca 2014 12:11

      Fakturę wyślemy pocztą :) Do zobaczenia następnym razem :)))

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta25 marca 2014 12:24

      Hahahahahaha no skoro się wyleczyła to i zapłata się należy :D
      NFZ nie refunduje takich przypadków :D

      Usuń
    3. Aha.. czyli że .. ja? O_O
      Ręce (tfu).. klawiatura która leczy..:))

      Usuń
  19. Uprzejmie informuję że USUNĄŁEM z tego wątku wszelkie komentarze dotyczące Dorcik - jako nie związane merytorycznie z treścią tego wątka.

    Administrator Bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. No i przy okazji mój wypierniczyłeś, choć nie miał z Dorcik nic wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. gdzie drwa lecą...
      SORRY Atyde - zaraz poszukam - mam to wszystko w pudełku ze SPAM-em (ja nie Larwa czy And).

      Usuń
  21. Nie no co Ty ja się nie gniewam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak nie na temat trochę.
    Hybcia założyła nowy temat na blogu Hogan(?) .
    Po przeczytaniu ostatnich zdań aż się zadławiłem herbatą.
    Czy ona rzeczywiście myśli,że userzy będą zadawać jej pytania?!
    Hybrydo nikt nie chce mieć z tobą nic do czynienia i nie oczekuj,że ktokolwiek o coś cie zapyta.
    Jesteś tak samo wredna i dwulicowa jak kapuś,krokodyl,and i reszta im podobnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda jak larwa chce wywiady przeprowadzać,hihi. Powtórka z rozrywki. One są identyczne. I tu pasuje refren piosenki Maryli Rodowicz- ale to już było i nie wróci więcej.....

      Usuń
  23. Odezwałabym się,ale wszystko zostało już napisane...chyba.

    Rozumiem Bracie, że podjąłeś wątek Smoczycy,aby przypomniec ludziom jaka jest naprawdę?

    Czy dobrze rozumiem, że nie wymagasz od forum Drużyny, aby zerwali z niej czerwony kubrak ,lub przepędzili ją w te pędy?

    Mysle ze starasz się uświadomić to co jasne.

    Tylko nie wiem...dlaczego ni z gruchy,ni z pietruchy zaczales o Smoku,kiedy ja czekalam na te dalsze,trzymane w tajemnicy rewelacje z tajnych pokoi Laury,tudziez innych przekrętów.

    Jestem miedzy młotem a kowadłem...z jednej strony zyczysz jak najlepiej Druzynie i popierasz to forum,z drugiej strony stawiasz ludzi którzy sa uzytkownikami w niezrecznej sytuacji...Przez Smoczusia.

    No ze tak powiem....cenzura - popierdolenie z popieprzeniem...

    Twoj Blog,wpis zostal tak skonstuowany (moze nieswiadomie) - kiedy sie go czyta,ze jest potepieniem dla forum ktore Smoka przyjelo na Admina.
    Jedynym rozgrzeszeniem jest, albo spowiedz Smoka,albo wydupienie go w czarna dziure ( te w kosmosie...nie myslec sobie czegos zboki ;P)

    Z drugiej strony oczekujesz od Nas jakiejś....rewolucji...jak na Majdanie...

    Czekam na dalsze wpisy.

    MaLena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MaLenko.. znamy się przecież i wiesz że cenię sobie Twoje zdanie..

      Podjąłem wątek Smoczycy widząc że się „przechrzciła” i znając ją, więc za gorsz nie wierząc w szczerość tych „przechrzcin” po tylu krzywdach jakie wyrządziła ludziom jako Prawa Ręka Larwy..
      Piotr (Belial) to przyzwoity i szczery Gość i bardzo chciałem Mu pomóc (trochę mi się udało!), ale to nie powód, żeby Smoczuś-Kapiuś mógł zwyczajnie pluć ludziom w oczy.

      Zanim zaprotestujesz – daj mi pokazać DOWODY (!) na jej draństwa!
      To są właśnie (m.in.) te jak to określiłaś: „rewelacje z tajnych pokoi Laury,tudziez innych przekrętów”!
      Na inne przyjdzie czas..;)
      Ja nie MAM PRAWA niczego żądać od Administracji, czy userów „Drużyny” , ale MAM PRAWO, pokazywać PRAWDĘ!! I oczekiwać przyzwoitości też!

      Życzę jak najlepiej DRUŻYNIE, ale Forum gdzie Adminem jest Smoczuś-Kapuś, to jest strzał w stopę, bo ludzie pamiętają i będą pamiętać – a jak zapomną to ja im .. przypomnę.
      MUSZĄ BYĆ JAKIEŚ ZASADY!

      Niczego od Was nie oczekuje , bo jakim prawem??
      To Wy tworzycie to Forum i życzę Wam powodzenia a ja tylko jestem skromnym przedstawicielem opcji sprzeciwiającej się wszechobecnemu ŁGARSTWU na Forach.

      Pozdrawiam serdecznie.
      Dominik.

      Usuń
  24. Hybryda napisała:
    Masz rację, to jest w pewnym sensie moje credo gdyż nie znoszę gdy dodawane są niesłusznie trzy gorsze do tego co robię a z czym nie mam wspólnego. Inaczej! Nie lubię gdy ktoś próbuje manipulować moim postępowaniem bo chyba to ja wiem najlepiej co robię.

    Jednakże nie mam już sił aby wdawać się we wszelakie wojenki i chociaż nie życzę nikomu choroby, to chciałabym aby każdy zachorował na taką niemoc jak moja. Może wtedy każde forum czy nawet blogi, zaczną służyć do innych celów niż latami ciągnące się rozgrywki. I co najgorsze i co także widzę czarno... nie zapowiadające się na The End.

    Pozdrawiam serdecznie- Hybryda


    Hybrydo ciebie niemoc dopadła kiedy grzecznie kazano ci się usunąć z forum Gonza.
    Dopóki na jaw nie wyszły twoje machloje i kłamstwa czułaś się tam jak ryba w wodzie.
    Dowody nadal tam są i można poczytać.
    To samo było na montecristo kiedy larwę nazwałaś pedofilem.
    Konto usunięto/zbanowano cię,ale wpisy pozostawiono.
    I to było dobre posuniecie ze strony adminów, bo można było ci udowodnić,że tak właśnie o larwie pisałaś, kiedy zaczęłaś się tego wypierać.
    Na innych for niestety pousuwano bo żądałaś tego.I nic nie można było ci udowodnić
    Dziwi mnie tylko fakt,że wszystkie wcześniejsze tematy i komentarze zostały wysłane w kosmos.
    Coś musi być na rzeczy,że Hogan(?) vel Hybryda(?) posunęła się do tak drastycznej decyzji.
    Po dzisiejszym twoim temacie stwierdzam,że bardzo złagodniałaś.
    Czyżby strach spowodował taką a nie inną decyzję?
    Jednak nie myliłem się co do ciebie.
    Potrafisz tylko "pieknie" i fałszywie pisać broniąc swojej osoby i próbując się wybielić.
    Z marnym skutkiem zresztą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem się podpisać.
      Post z godziny 23:05 napisał A.P

      Usuń
  25. Hybrydo takim samym jadem opluwasz ludzi co kapuś smoczuś, larwa, and, jarowit i terminator. Ten ostatni to w ogóle pokazał "kulturę" w najgorszym wykonaniu. I za twoim śladem pousuwał niewygodne tematy i komentarze.
    G.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytajcie wyjaśnienia Sołtysa na temat foty, ten to ma we krwi łgarstwo. 0_0
    http://watchtower-forum.pl/topic/73-oskar-zakulisowy/page-67

    atka

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekaw gdzie są moje komentarze skoro tak lubisz prawdę , to dlaczego zniknęły. Nie było tam wulgaryzmów , ani nikogo nie obraziłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pomyślałeś, ze nikt nie dojdzie o jakie komentarze Ci chodzi??
      Wszak jesteś ANONIMEM - czyli nikim!
      Myślisz że tylko Ty piszesz tu komentarze?? O_O
      Rozmowa z Tobą, to jak ze ścianą.. ,:((

      Usuń
  28. Jak śmiesz nie wiedzieć kto pisze Dominiku :) Co za różnica czy to Anonimowy czy Anonimowy, powinieneś wiedzie o którego chodzi. Ja wiem, na pewno o Anonimowego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak.. to mi wiele wyjaśniło.
      To musi być pewnikiem ten....Anonimowy.. ;))
      Dzięki Atyde..:))

      Usuń
  29. Cytat z Hybrydy Bloga:
    "Chętniej zapytałabym Brata czy płaci dla tych co kłamią w Jego imieniu "
    I ciągle ta sama wpadka - Hybciu możesz śmiało zapytac Brata czy płaci TYM ludziom, nie dla tych ludzi. Podpisałaś się G.R zapominając o swojej przypadłości DLA. Wstyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nie płaci ? Za te kilka wpisów na blogu zafundował mi nowe BMW a mojej żonie wyposażenie nowoczesnej kuchni

      Usuń
    2. Cała Hybryda.
      To babsko pisze same ze sobą i to samo "przyzwyczajenie" miała Hogan.
      Hogan vel Hybryda pokasowała tematy bo wiedziała,że łamie prawo,a i userka tutaj na Blogu dała jej wyraźnie do zrozumienia,że zgłosi jej perfidny kłamliwy preceder.
      Hybryda czyta Blog Brata i zaraz zareagowała po przeczytaniu tych komentarzy.
      Jest nadzieja,że i ją Hybrydę powoli wyeliminuje się z neta. :)
      Mam jeszcze jedno pytanie,czy to prawda,że Jupi jest adminem na nowo powstałym forum gdzie i smok jest administratorem?
      A.P

      Usuń
    3. haha oprócz pisania do siebie pisze jeszcze do anda jako Juliana C. dla przyjaciół Julek
      M

      Usuń
  30. Fallen TY jeszcze nie znasz co smok potrafi albo jarowit będący kiedyś pod nickiem Rodagost (mam nadzieję, że dobrze napisałam jego poprzednie wcielenie) na bagnie. Odruch dobroci jaka okazała Piotrowi było niczym innym jak "kupieniem" Ciebie Piotrze i Ty teraz jesteś jej wdzięczny Ja to rozumiem. Tą samą metodę stosowała do niedawna gadzina i podobnie było ze mną. Bardzo długo jej wierzyłam i w taki sam sposób jak Ty okazywałam wdzięczność za okazane "dobro" . Tylko to "dobro" to fałszywa postawa i z czasem smok i Tobie pokaże swoje prawdziwe oblicze, a w ślad za nią pójdzie jarowit. Zobacz Anda - ojca dyrektora po powrocie na bagno smoczycy byli najlepszymi sprzymierzeńcami. Spotykali się podobno w realu, telefonowali do siebie , a teraz And został zbanowany na forum gdzie smok jest administratorem. Smok nigdy nie stanął w obronie Anda na bagnie, kiedy robił małe zadymy i banowano go. To tylko świadczy o dwulicowości smoka. Po banie jaki smok zaliczył kiedy gadzina wróciła z urlopu (to gadzina zbanowała smoka, a nie Brat jak z uporem maniaka twierdzi smok) jarowit i smok przenieśli sie na gniazdo jastrzębia. Po ich zawitaniu i "wystąpieniu powitalnym" forum padło i już nie odbudowało się. Tyle w temacie.


    Alicja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z banem Anda Smoczuś ma niewiele wspólnego taka była wola 3/4 userów . Ja nie byłem za banem dla niego bo mi on nie przeszkadza . Może dlatego że wiem jaki jest w realu i wiem jakie ma podejście do internetu z drugiej strony no nie ma się co oszukiwać trochę przeholował i niektórzy mogli się poczuć obrażenie przez niego.Nie można teraz każdego bana zwalać na Smoczusia.

      Usuń
    2. Wiesz Piotrek dla mnie to dziwne, że smok po takiej wielkiej "zażyłości" (kiedy And wprowadził smoka po banie na bagno kiedy ta ujawniła prywatne maile Braciszka na bagnie) nie stanęła w jego obronie. Tutaj widać ile warta jest dla niej "netowa przyjaźń". Nie jest nic warta, i z Tobą będzie podobnie. Na początku smok był wdzięczny Andowi za pomoc powrotu na bagno, z czasem stał się niewygodny bo i gadzina uważała, ze jest fałszywy. Smok najwidoczniej przyznał jej rację i nabrał wody w usta. Nigdy nie widziałam wpisu w którym stanęła by w obronie Anda na bagnie. I co jej z tego przyszło? Od chwili ujawnienia maili nikt inaczej o niej nie napisze jak smoczuś-kapuś. Parę miesięcy brylowała na bagnie jako moderator teraz nazywana jest przez gada szują, bydłem i świnią. Z resztą nie tylko ona , reszta byłej ferajny też. Tylko terminator sprzedawczyk ma jeszcze jakieś względy, ale coś za coś. Teraz i on nie będzie gadzinie zbędny bo ferajny nie ma i gad nie może mieć wglądu do IP użytkowników tam piszących.


      Alicja

      Usuń
    3. Czas pokaże ja osobiście dotychczas nie mam żadnych powodów żeby coś złego na Smoczusia pisac. Wczoraj z żoną spotkaliśmy sie ze Smoczusiem w Warszawie była coś załatwiać. Bardzo miło spędziliśmy ten czas .

      Usuń
    4. Piotrze - NA NIĄ nie musisz nic pisać..
      Wystarczy że nie będziesz pisał... DO NIEJ!!
      Wierz mi - coś o tym, wiem... hehehe

      Usuń
  31. Ten post Terminatora do , którego atka podała link co za żenada. A już z tym rozwaleniem mu Ferajny . Biedaczysko sam ją rozwalił kolaborując z Larwą a teraz szuka winnych

    OdpowiedzUsuń
  32. Hybrydo Twoja trosko o moje zdrowie jest niepotrzebna. Dla Twojej wiadomości jestem po operacji i bardzo dobrze się czuję, czemu więc znów sugerujesz ,że po operacji nie powinnam być czynnym komentatorem na Blogu Braciszka. Twoje sugestie są wręcz śmieszne.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybcia sugeruje,że kłamiesz i żadnej operacji nie miałaś droga Alicjo.

      Usuń
  33. Anonimie z 7:37 - Twój komentarz nie został usunięty a przy próbie odpowiedzi mojej wystąpił błąd serwera (to się zdarza - na szczęście rzadko) i obydwa się wykasowały!
    Jednak odpowiadam - chcesz rozmawiać, to rozmawiajmy, ale przyznasz że niełatwo rozmawiać z kimś zamaskowanym.
    Więc może nie chowaj się za maską Anonima tylko rozmawiaj wprost!

    Pozdrawiam.
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  34. @A.P
    Jupi jest adminem na Drużyny i jest nim z polecenia Brata Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej na moją PROŚBĘ.. ;)
      Chodziło o kwestie techniczne związane z Forum, w których Jupi jest Ekspertem!!
      Tylko tak mogłem jakoś pomóc Forum DRUŻYNA..:)

      Usuń
  35. Proponuję neutralny teren czyli blog Lilianny , bo tutaj pewnikiem w tę rozmowę wtrąci się nie jeden , który i tak nic mądrego do powiedzenia nie ma , gdyż z tego co widzę , to gro ludzi tutaj piszących wie , że dzwonią , ale nie wie w jakim kościele . Proszę bardzo - tam odpowiem na wszystkie Twoje pytania , a Ty na moje . Ja dobrze pamiętam jak to było tylko nie mam tej przewagi , że nie posiadam żadnych " tajnych akt " Laurowych . A Alicja niech głupstw nie wypisuje , bo nie ja zacząłem tą wojenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz chciał - wrócimy do sprawy jak tylko ludzie poznają prawdziwe oblicze Smoczusia-Kapusia - inaczej powstanie galimatias!
      A Alicja nie wypisuje głupstw, bo tak się składa że byłem przy tym - a pamięć mam jak słoń.. hehe

      Usuń
  36. No właśnie - byłeś przy tym i dobrze wiesz , że zaczęło się od offtopa z offtopa hehehe , a potem poszło jak po maśle . Jak masz mój ostatni post " Pożegnanie " , To od tego możemy zacząć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jaki off-top Ci chodzi, ale nie czas na to.
      Jednak masz to u mnie - tak jak napisałem w poprzednim wpisie!

      Usuń
  37. A i jeszcze jedno . Jak sam kiedyś zauważyłeś , to ja potrafię się przyznać do błędu i przeprosić , więc mogę publicznie przeprosić jeśli kogoś obraziłem niecenzurowanymi słowami , ale do tego , co po której stronie jest słuszność , to mogę długo polemizować , bo jak już pisałem wcześniej - nie ja zacząłem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiejętność przeproszenia świadczy o klasie człowieka - tam gdzie jest wskazana!
      Ja nie mam z tym problemu - wszędzie tam gdzie jest potrzebna.
      A co do szczegółów, to zbyt długa bajka na komentarz tutejszy..

      Usuń
    2. And i kto Ci uwierzy.

      Usuń
    3. Nie widzę tu żadnego.. Anda...O_O

      Usuń
  38. Napiszę tu Dominikowi (nie prywatnie) - niech ludzie widzą!
    Dominiku, pisałes mi w mailach o Marcie... Lubiłam ją i byłam zaskoczona gdy mnie uswiadomiłeś co potrafi. Ostrzegłam kilku ludzi i nikt jej zwierzał się nie będzie, ba (!) nawet gdy otrzymałam info, że sołtys zamierza wejść na drużynę pod innym IP, to nie dzwoniłam do niej, ale do Piotrka. Nie mam ochoty, by lałra potem czytała moje PW.
    Zauważ ile razem zdziałaliśmy dobrego - Bagno rozpierdzielone, Ferajna też, a Drużyna ma se dobrze!
    A Bagno znów rozwalę, by tą starą niemrę wykończyć. Obiecywałam już jej to kiedyś (jest gdzieś na Twoim Blogu), że pokażę jej co to jest chamstwo, kłamstwo i obłuda. I pokazałam! Forum Drużyny istnieje i ma się super, i tak będzie, bo są fajni ludzie i jest normalnie. Wreszcie mogę pisać, to co myślę, bez obawy o bana tak jak to było na Bagnie lub Ferajnie. Wstydź się lucek... Chociaż ty chyba wstydu nie masz...
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fallen wobec zaistniałej sytuacji ze Smokiem powinien na Drużynie założyc ankietę czy Smok ma byc nadal administratorem.
    Smok powinna przeprosic za ujawnianie prywatnych wiadomości, bo takie zachowanie, to niebywałe chamstwo.
    Prywatna korespondencja to świętośc.
    Reszta po tym powinna dac sobie na luz, każdy zasługuje na drugą szansę.
    @K@

    OdpowiedzUsuń
  40. Smoczyca jakby miała odrobinę honoru sama powinna zrezygnować z admina. Jej przeprosiny nikogo nie usatysfakcjonują, nie będą szczere.

    atka

    OdpowiedzUsuń
  41. Smoczuś nie powinna być Adminem na Drużynie, nie jest osobą godną zaufania. Jest arogancka i zadufana w sobie. Nie wróży to forum nic dobrego. Zamiast jakiejś pokory w tej sprawie jest butna i chamska. Fallen powinien zdjąć jej Admina. Adminem na Drużynie powinna być Ola, to osoba godna zaufania i lubiana. Smoczuś nie jest lubiany.
    @K@

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.