piątek, 7 marca 2014

Co po Larwie i Personie ZOSTAO z TAO?




Tak jak typowałem w poprzednim wątku – czołowy przedstawiciel
HOŁOTY INTERNETOWEJ
- Przygłup Wielonickowiec, znany ostatnio jako .. Person - poprzednio jako Paweł, a potem DariuszSTCHÓRZYŁ przed moim wyzwaniem – ale... to typowe dla tchórzy..
A Bagno Larwy ma Nowego Przyjaciela:
 (nie ma wątpliwości - sprawdziła go Morgana dokładnie!)
Osobnik ten ma wprawę w wykańczaniu forów i odpowiednie rekomendacje w tej działalności, a Bagnu Larwy wiele nie trzeba, więc jest nadzieja...



Larwa Bagienna - dzięki temu Prostakowi i innym otumanionym – wreszcie uczciwie i z wyprzedzeniem pokazuje potencjalnym kandydatom na Elfa - co jest wewnątrz jej Bagna.
Łatwo mogą sobie wyobrazić co tam jest - skoro już na wejściu TAKI SYF reklamuje Person!
Ci co tam siedzą -  przesiąknęli tym smrodem i już go nawet nie zauważają, ale wielu nowym odbierze to ochotę na wycieczki bagienne i nawet się nie dowiedzą jakich „atrakcji” uniknęli.
Analfabeto Personie vel Pawle vel Dariuszu, nie pochlebiaj sobie że ktoś tu na Naszym Blogu tobie „poświęca” cokolwiek.
Kogo obchodzą mrzonki twojej chorej głowy..??



Piszemy nie o tobie (!), ale o LAURZYCY – chorobie którą się Prostaku zaraziłeś prawie rok temu, wynikiem czego zniszczyłeś bezmyślnie bardzo sympatyczne i kwitnące wtedy (dzięki jego Userom a zwłaszcza Userkom) - Forum TAO.
Zasmrodziłeś wraz z Larwą tą zarazą laurową (laurzycą), takie fajne miejsce w sieci i go wspólnie... zarżnęliście Fałszywy Przyjacielu Forum:
Pisałem Ci już wtedy i uprzedzałem jak człowieka tutaj:
- bom nie wiedział wtedy jeszcze, żeś PROSTAK NIEROZGARNIĘTY i niewiele z tego zrozumiesz.
Każdy powinien mieć swoją szansę i ja ci ją dałem.. chłopcze!
Ale skoro ją zmarnowałeś – marnując przy okazji tak piękne Forum jak TAO – to:
Userzy z TAO (a zwłaszcza Userki) – powinny cię zwyczajnie OPLUĆ
 i zapomnieć że TAKA GNIDA NA ICH FORUM BYŁA!!
Admin to z ciebie jak z koziej rzyci .. PUZON i odkąd wpuściłeś tą starą Niemrę na to miłe Forum – nic już nie było tam takie samo!!
========================================================

Forum TAO było w rozkwicie i ludzie bawili się na nim nie niepokojeni – kiedy (niemal rok temu), pojawiła się tam ze swoim SPAM-em Larwa Bagienna.
Larwa obleciała już ze swoim SPAM-em, wielokrotnie cały Polski Internet, ale - po raz pierwszy udało jej się trafić na tak głupiego Admina forum, który bardzo szybko dał się zarazić laurzycą, a Userów podzielił na zwalczające się obozy.

Admin Paweł zaczął od (pierwsze symptomy laurzycy!) - okłamania swoich Userów:

Kiedy pisał ten post - łgał bo:
był już zarejestrowany na Bagnie Larwy pod nickiem : Dariusz
Ja jednak wierzę w ludzi i usiłowałem Userów TAO na czele z Adminem PawłemOSTRZEC przed nadchodzącym nieszczęściem, oraz:
UDOWODNIŁEM ŻE WSZYSTKO CO PISAŁA TAM WTEDY LARWA
(zwana też Gienią od swego imienia):
– JEST WIERUTNYM KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ!

Zawarłem to wszytko w tym wątku Naszego Bloga:

Kiedy po jego publikacji dostałem na Blogu taka uprzejmą prośbę:

- nie widziałem powodu do odmowy, uznając wówczas (jakże mylnie), że mam do czynienie jednak z.. człowiekiem rozumnym, a odpowiedź na pytanie „co u Gieni polega na prawdzie” – już padła.

Byłem w błędzie, ale rozstałem się z Forum TAO, na niemal 10 miesięcy, nie zajmując się dalej jego losem - co zresztą Admin Paweł kilkakrotnie potwierdził.


Tymczasem kiedy już nie interesowałem się Forum TAO -  działała tam pod moją niewiedzą tzw. Sekta Brata – Grupa myślących Userów TAO, nazwana tak przez Admina Pawła, a składająca się z Userów którzy byli przeciwni Larwie i przerabianiu TAO na.. ELFY DWA!

Rozumni userzy TAO, nie mieli powodu by nie wierzyć Słodkiej Idi – którą raczej trudno posądzać o kłamstwo czy manipulację, bo znana jest w sieci od lat:

Dopiero kiedy dostałem informację,  że nowy Przydupas Larwy na Bagnie -niejaki Person, to ów niedorobiony Admin TAO - Paweł i równocześnie Elfik Bagienny o ksywie Dariusz – ponownie zainteresowałem się tym miłym kiedyś Forum.

Nie wtrącałem się i nie zaglądałem na TAO przez ponad 9 miesięcy (od maja 2013) i dopiero teraz , widząc co ten Kmiotek Paweł vel Dariusz vel Person wyczynia na Bagnie - zajrzałem na TAO i zobaczyłem zgliszcza Forum będące skutkiem tego, czego początki niemal rok temu widziałem i ostrzegałem przed zalążkiem pożaru jaki Admin Paweł dopiero rozniecał wraz z Larwą na Ich Forum.
Po większości wątków i postów pro-bagiennych – śladu już nie ma, bo ów niedorobiony Admin Paweł - usunął je kiedy zorientował się że Forum się sypie, choć do pewnego momentu wzorował się na larwowej arogancji, wg starej zasady „DZIEL I RZĄDŹ” i tyle osiągnął:

Dbał Paweł - Admin TAO (siedzący cały czas na Bagnie, pod nickiem Dariusz), aby przypadkiem wizerunek Larwy nie ucierpiał na TAO, ale Userzy TAO to nie były Elfiki tańczące jak Królowa zagra!!
Szybko znaleźli się tam rozumni ludzie, których wprawdzie nie znałem i nigdy z nimi nigdzie nie pisałem, ale podzielili dokładnie punkt widzenia Naszego Bloga.
Atmosfera i wypowiedzi nielicznych już Userów TAO, są tam aż nadto wymowne.
Choćby nacechowany logiką punkt widzenia Kseni na temat próby przeniesienia z Bagna na TAO.. zakazu czytania Naszego Bloga :

Nie ukrywa Ksenia faktu promowania przez Admina Pawła – 31-letniej (!) Larwy na ich Forum:

Podobnie się rzecz miała z dyskryminacją Userów podzielających poglądy głoszone na naszym Blogu:
Najlepszym dowodem jak bardzo w umyśle Admina Pawła zagnieździła sie „laurzyca” – świadczy sposób rozumowania jakby żywcem zdjęty z Larwy Bagiennej.
Zamiast zacząć od siebie – kiedy już TAO pustoszało - wymyślił bowiem Admin Paweł ( aktualnie Person liżący łapę Larwy) – że źródłem całego zła na jego Forum jest ...:
BRAT - który NIGDY nie napisał na TAO ani jednego słowa,
ani nie był na nim przez cały ten okres rozwalania TAO – ANI RAZU!

Wydedukował sobie Admin Paweł że Brat telepatycznie zmanipulował na TAO swoją Sektę, której Członkinie/owie nie maja rozumu, tylko Brat nimi steruje przy pomocy mikrofal:
Taki mądry!

Trzeba mieć nieźle poprzestawiane szare komórki - żeby takie wnioski wciągać i tak właśnie działa „laurzyca”, czego dowody dała stokroć Larwa Bagienna, chorobę tą rozsiewająca!
Ale Paweł już nie potrafił pojąć, DLACZEGO jego Userzy w podobieństwie do znakomitej większości ludzi w sieci - podzielają punkt widzenia naszego Bloga:

Ale wielu Userów TAO zaczęło rozumieć DLACZEGO tak się stało z Ich Forum:

Coraz więcej ludzi zaczęło też wątpić w sens pisania na TAO:

A Anna Maria wie co pisze, bo osobiście sprawdziła jak to jest na Bagnie Larwy - goszcząc tam krótko pod nickiem Kawiarka.

Gościła tam krótko i tak jak została zaproszona – tak i wyrzucona za używanie rozumu (co na Bagnie nie jest mile widziane),  ale wnioski celne wyciągnęła:

No ale Admin Paweł to przecież... INDYWIDUALISTA i .. indywidualnie popsuje wszystko - czego się dotknie - (bezstronnie i sprawiedliwie!):

W wielu ludziach którzy odeszli z TAO, ale też w tych którzy pozostali –
 TKWI UZASADNIONY ŻAL!

Pocieszają się, że może jeszcze TAO się podniesie:

Inaczej naszemu INDYWIDUALIŚCIE przyjdzie jako ostatniemu zgasić światło i nadal będzie roił sobie w pustej głowie - że to wina.. BRATA!

Że ten osobnik jest niezrównoważony psychicznie - najlepiej świadczą fakty iż jeszcze niedawno jako Paweł pisał o Larwie a to: „POJEBANA”:

- a to znowu: „STARSZAWA PANI”
(a And wiecznie naprany!)


Na koniec Admin Paweł (już nie Dariusz który na Bagnie kariery nie zrobił) – olał wszystko ciepłym moczem:

- i jako nowy KLON Pawła vel Dariusza – o ksywie Person - nagle zapałał gorącym uczuciem i postanowił (cyt.): "pojebanej, starszawej Pani Larwie" - starszawe stopy wylizać, a nawet zrobić dobrze – bo Larwa dostaje orgazmu jak ktoś wymyśli nowy epitet na Brata znienawidzonego , co jej KŁAMSTWA I MANIPULACJE  na światło dzienne powyciągał bezczelnie, przez co jej MAJESTAT KRÓLOWEJ ucierpiał wielce:

Ale zanim TAO podupadło całkiem – jego Admin Paweł pod nickiem Dariusz bawił się świetnie przez niemal 8 miesięcy na Bagnie Larwy – pozostawiwszy swe Forum na pastwę losu i .. Larwy Bagiennej..
Dopiero kiedy jego kolejne wcielenie: Dariusz – nie sprawdziło się nijak – zamaskowany wkradł się na Bagno pod ksywą Person – najwyraźniej z zamiarem rozwalenia i tego Forum zwanego w sieci Bagnem Larwy.


Będziemy mu kibicować, bo to jedyna jego umiejętność, jednak przydatna – zwłaszcza na Bagnie!

Ale to już historia na kolejną opowieść.

A Laurce, która nadal w swoim obłędzie widzi mnie w damskiej kiecce  - nadal polecam Blog mojego drugiego JA - czyli LILIANNY:




Wasz Brat Dominik











bratpalikota@gmail.com 

40 komentarzy:

  1. No, to już mamy obraz sytuacji co ten prostak wyprawia na Bagnie - skoro larwa jemu forum zniszczyła - to teraz on chce jej zrobić kuku i na funkcję Admina ciężko pracuje, nazywając "wywłoką" kogoś, kogo nie zna zupełnie, czyli mnie. Niech inwektywami rzuca dalej - ja sobie ten cyrk pooglądam z przyjemnością, bo zdanie i jego opinia obchodzą mnie tyle co nic. Bo któż normalny przejmował by się zdaniem idioty?
    Spotkało się dwóch "yntelygentów" i robią z siebie wzajemnie pośmiewisko rozwalając wzajemnie swój dorobek, hehe. Było coś podobnego w "Sami Swoi", jedna z najlepszych POLSKICH komedii, a teraz szwaby robią nam powtórkę z rozrywki!
    Pooglądamy, pooglądamy i brawa bić będziemy!
    No, Person - do dzieła - masz swoje 5 minut i oglądalność wielką, wszak gawiedź lubi jak się gladiatorzy - idioci za łby biorą, tylko wy to robicie subtelnie, inaczej, nowocześnie.
    Debile!
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie coraz mniej ciekawi co tam się dzieje,szkoda tylko,ze zdarzają sie jeszcze tacy co dają się zlapać...na lep!! Jak to mówią ludzie? Lepiej z madrym stracić niz z głupkiem znaleźć...:)A poszli oni w kibiniemater i woda z trutniami!!Twu,na sermater,bo mnie mdli od tego bagiennego smrodu!! Nie daruję sobie,ze sam też dałem sie z poczatku podejść,ale pies z nimi tańcował...:))
      Mediator

      Usuń
  2. Forum tao to naprawdę było jedno z lepszych miejsc w internecie. Świetna ekipa, mądrzy i inteligentni, z ciekawymi pomysłami i przede wszystkim pasją, której tylko pozazdrościć.
    Niestety domyślałam się i ja, że Person to Były administrator tao- cafe.
    Fakt nie moja sprawa, ile forów i gdzie przesiaduje administrator forum, na którym bywam. Ale nie do pojęcia staje się fakt, jak można tak potraktować ludzi, którzy przez ponad dwa lata tworzyli wspólnie forum tao, by w tym samym czasie zdobyć miejscówkę u elfów.
    Paweł pokasował nie jeden post i niejednemu użytkownikowi tao pozmieniał podpis z sekty Brata na przyjaciel forum i od tego się zaczęło.
    Potraktował ludzi jak śmieci, a sam hipokryta nazywał Laurę cytuję pojebem i cipą - jakże znajome określenia Persona- by jednocześnie rozwijać jej forum, fundując tam nagrody i aktywnie uczestniczyć w życiu Laury, udzielając jej cennych porad z zakresu mody i kosmetologii.Ba!, pamiętam, że jej nawet pomagał suknię weselną wybrać.
    Po wątku Saszy, która ze wszystkich sił próbowała rozumnym i myślącym ludziom dac do zrozumienia, że nie warto się kłócić na temat Laury, bo nie ma o kogo, miałam nadzieję na to, że forum się odbuduje.
    Ale nic z tego.
    Paweł zarzuca nową maskę Persona i broni Laury - tej pojebanej i cipy jak ją sam wcześniej nazywał, jak własnej cnoty, a forum tao i fajnych ludzi kasuje jednym klikiem.
    Podejrzewam, że za kilka dni o tao nikt już nie będzie pamiętał.
    Tylko ludzi żal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gadzina larwa gdziekolwiek sie pojawi sieje spustoszenie. Przez jej spam nie jedno forum już padło. Niektóre nie dały nabrać sie na lep i szybo gadzinę banowano. Na TAO poszło jej o wiele łatwiej, bo miała przyzwolenie admina TAO, który za plecami swoich userów "bawił" się na bagnie, a na TAO oczerniał paszkwila chyba tylko po to by "zachować jako taka twarz " przed garstką userów która jeszcze pozostała na TAO. Sama nie wiem, po co to robił. Laura i tak za jakis czas go zbanuje. Ta cała sytuacja z personem przypomina mi terminatora i granie na dwa fronty.



    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest jazda na dwa fronty po ludziach. Ale co takie przypadki jak Person i Terminator świadczą o Laurze?
    Popatrzcie kim się starszawa pani ( he he he ) otacza ?
    Obaj manipulatorzy, kłamcy, hipokryci grający na dwa fronty. Tacy jak ona ( no chyba, że obaj wkrótce załatwią ją na amen)
    Ciekawe, czy po ujawnieniu prawdziwego oblicza faceta o trzech twarzach będzie pupilem Laury.
    Zaczyna byc jak w powieści fantasy.
    Jakby nie było to cudowna kraina kłamczuszków - przebranych za elfy.

    OdpowiedzUsuń
  5. I wyszło szydło z worka.
    A Person - Kobiety to od cip i wywłok wyzywać potrafił, a jak się okazało kto to zaś, to milczy jak zaklęty.
    Dominiku miałeś jak zawsze rację, to tchórz, który nie mając ani jednego argumentu na poparcie swoich słów, atakuje agresywnie kobiety i Ciebie.
    Kto nie wie, w czym rzecz, to zapraszam na wcześniejszy odcinek Blogu Brata zatytułowany Niczego mi nie żal, jak funkcjonariuszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na glupote nie ma lekarstwa niestety co do wypowidzi niejakiego Persona, jak widac tatus do mamusi w domu tak sie pieszczotliwie odzywal w przyplywie dnia dobroci i tu jest dobry przyklad na to jakich mezczyzn kobiety nie powinny sobie brac za partnerow, bo jezeli taki o innych kobietach wyraza sie w ten sposob, to do partnerki tez tak bedzie sie odzywal.
    Probujac obrazac Dominika pokazuje swoja niemoc, bo gdzie brakuje sily argumentow, zawsze wlacza sie argument sily.

    currara

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę podobnie o tym Personie.
    co to za mężczyzna z niego - damski bokser i tyle.
    Nie zna ludzi, a oczernia ich i wyzywa. Tak naprawdę obraził każdego tu komentującego, nie znając wielu z nas.
    Brat z nim wymienił parę zdań, raptem jeden list i jak widać dziękował Bratu za to, że zachował się w porządku.
    A potem pod wpływem tej Laury nie dość, że obraża mocno Brata, to nie szczędzi agresji wobec nas.
    A potem ucieka jak tchórz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarejestrowałam się kiedyś na Tao i mogę z całą stanowczością napisać, że ów Paweł, czy jak mu tam, to jest zwykły cham i nic więcej. Zarejestrowałam się innym nickiem (z obawy, że jest tam Nutka, a tej nie zamierzam prowokować, bo kobieta ma urojenia co do mojej osoby); Paweł właśnie przywitał mnie chamstwem, arogancją i wszystkim, co najgorsze. Z góry założył, że jestem jakąś tam laską, która za nim "lata". Nie dziwię się wcale, że ludzie uciekają stamtąd, bo pisać z takim człowiekiem na jednym forum, to masochizm. A tak przy okazji, to pozdrawiam Tomka z Tao :)

    madzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Człowiek ten (Person) chyba lubi jak się o nim mówi.
    Nie ważne co i w jakim kontekście się mówi. Może być in-minus, byle mówić.
    To znaczy nie da się inaczej jak in-minus, solidnie na to "zarabia" (nie umiejąc inaczej).
    A że cykor, to normalne, te typy tak mają, muszą krzykiem zagłuszyć swoją słabość.
    Kurde...nawet mi się pisać nie chce na jego temat...bo co tu o miernocie pisać...tylko coś miernego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że Brat pozwoli :D
    http://www.youtube.com/watch?v=nhnmPadl290

    Dla wszystkich kobitek :D
    A Persona olejmy :P

    madzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze by nie .. ?? O_O
    Dla wielbicieli mocnego rocka - znakomite! ..;))
    A jeżeli ja nie składałem tu dzisiaj życzeń dla Pań, to dlatego że prawdziwe Kobiety u mnie mają Święto CODZIENNIE! :))

    Całusy dla tych Prawdziwych :)
    Kobiecych i .. mądrych!!

    Od Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  12. W porę zmądrzałam, więc całus i dla mnie :D
    Dzięki!

    madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Całusy dla tych Prawdziwych :)
      Kobiecych i .. mądrych!!"

      Też się załapałam na całusa .
      Dzięki !

      Usuń
  13. No to myc sie nie bedziemy teraz do nastepnego 8 Marca :D

    currara

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się czuję wycałowana :)
    Pozdrawiam moje Koleżanki komentatorki Bloga i stawiam Wszystkim szampana.
    Dziewczyny, dobrze, że są jeszcze na tym łez padole takie Kobiety jak My :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu.. ale czy czujesz się wycałowana .. cała? ;))

      Usuń
  15. Calutka :)
    I dodam jeszcze, że dzięki takim ludziom jak Ty Dominiku i ludziom, którzy się tu gromadzą by kibicowac Tobie,
    z powrotem zaczynam wierzyć w drugiego człowieka.
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak trzymaj Aniu, bo dzięki takim ludziom jak Wy - chce mi się ciągle z uporem maniaka pokazywać po raz 207-my już, tą bagienną głupotę, to draństwo szkodzące i ludziom i Polsce i Polakom i wreszcie tych sługusów - dzięki którym ten proceder jest w ogóle możliwy!
      Sam.. nic bym nie zdziałał!..;))

      Usuń
    2. Mam nadzieję, ze i mnie miał Braciszek na myśli pisząc o całuskach. ;)



      Alicja

      Usuń
    3. Miałem na myśli WSZYSTKIE FAJNE DZIEWCZYNY, czyli jesteś w tym Klubie - Alu..;)))

      Usuń
    4. Dziewczyny sa wszystkie fajne o ile nie sa toksyczne :P :)))

      currara

      Usuń
  16. No pewno, że draństwo
    Gdyby nie Laura i gdyby nie zmanipulowała Pawła to tao miałoby się dobrze.Skłócił nas własny administrator, by przejść jako Dariusz i potem Person do elfów, a tao mieć głęboko gdzieś.
    Wiesz Dominiku, co w tym jest najgorsze ?
    To, że wierzyliśmy Mu tam bardzo i ludzie naprawdę Go tam lubili, ale teraz po tych tekstach, to aż wstyd, że się tam było.
    Od dawna coś podejrzewałam, bo Paweł mnie mocno atakował za to, że tutaj pisałam i pamiętam jak się nakręcał, że dostałam Bana na Elfach za chamstwo, tyle, że każdy kto tam ma konto może zobaczyć, że nie popełniłam tam ani jednego grzechu wulgarnego słowa, nikogo nie obraziłam, w przeciwieństwie do Pawła vel Persona.
    On się już nie pojawi, ani na tao, ani na elfach. Jak znam życie to zamknie tao, bo ludzi Mu życzliwych ma głęboko gdzieś, albo jest tak zmanipulowany przez Laurę, że wpadł w jej sidła i nie wie co pisze i do kogo.
    Byłam przekonana, że Paweł to dobry i ciepły człowiek, jakże się myliłam.
    Nie przejmuj się nim.
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No był na TAO, pokasował parę postów i znikł.

      Usuń
  17. Jeszcze do Anda coś dopowiem, nie rozumiem jak można się chwalic, że było się ubekiem, przecież to zbrodniarze, którzy niejednokrotnie torturowali, katowali i zabijali polskich patriotów, wartościowych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałbym, żeby się tym chwalił. Moim zdaniem - po prostu nie ukrywa swojej przeszłości i ma do tego prawo.

      Reszta Twojej wypowiedzi jest tak pompatyczna, że nie mogłem się powstrzymać i muszę zwrócić Ci uwagę, że owi "polscy patrioci" również niejednokrotnie torturowali, katowali i zabijali wartościowych ludzi. Dziś historię owych "patriotów" pisze się na nowo w nadziei, że młodzież się tematem nie zainteresuje i łyknie wszystko, co się jej poda na talerzu. I tak - dla przykładu - "rehabilituje" się takiego Romualda Rajsa, jego rodzina dostaje sowite odszkodowanie za "niesprawiedliwy" wyrok śmierci. Tymczasem o jego ofiarach nikt nie pamięta i pamiętać nie chce. Rodziny tychże na żadną finansową rekompensatę liczyć nie mogą. Ba, nawet z postawieniem im pomnika robi się problemy.

      Ale to tak na marginesie, rzecz zupełnie nie na temat bloga.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
  18. @Anonimowy8 marca 2014 23:35

    W sieci WSZYSTKO można. Nawet na własne życzenie robić z siebie idiotę, tym bardziej przebywając w takim (idiotogennym) środowisku. Gdzie nadrzędne prawa ustala administrator, za nic sobie mając wszystko i wszystkich. Czym większego zrobisz z siebie debila, tym szybszy awans i "poparcie" administracji.
    Przecież to na pierwszy rzut oka widać.
    Zapewne teraz oburzą się wszyscy userzy z bagna, którzy tam są.
    Posłuchajcie kochane ludziska. samo przebywanie tam nie wróży nic dobrego. To nic że sami z siebie nie robicie idiotów, ale to nie usprawiedliwia niczego. Swoją obecnością w takim miejscu, dajecie larwie mandat poparcia w tym co ONA robi. To nic innego jak wyrażenie zgody na to CO larwa robi.
    ...nie dociera..?
    To jednak nie robiąc z siebie idiotów, macie duże szanse nimi zostać, tak w nagrodę, za "dobre" sprawowanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dominiku, tyle tych całusów dostałeś, a ja zazdrosna, ech...

    A teraz powaznie - person wstydzi się sam siebie, bo za każdym razem zmienia nick! Kto tak robi?
    Teraz siedzi cicho, bo mu głupio i wcale się nie dziwię... Został zdemaskowany a tego się nie spodziewał, ale sam się nadział na widelec! Zapraszałam gnoja do rozmowy na moim blogu - stchórzył, a chętnie pokazałabym Wam jakie z niego zero!
    Pozdrawiam Sympatyków tego Bloga.
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przebrzydły paszkwil laura ma głęboko gdzieś co stanie się z forum które zaatakowała spamem. Mnie też zaprosiła z forum które po 2 tygodniach padło. A ile takich for było...można sie tylko domyślac i gdybać.

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  21. Wczoraj był dzień kobiet, a ja mam pytanie, czy laurko, to kobieta?
    Ponoć Kopernik też była kobietą, ale jeśli nawet, to jakże mądrą, a co tu mamy?
    Transwesytę ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Person uciekł do mysiej dziury i nie wyjdzie. Laura sobie już noże ostrzy, bo jak tu wyczyta, że nazwał ją [ jebaną, starszawą panią } to już mu braw wklejać nie będzie.Oboje są teraz zdekonspirowani. Tylko Person jest tchórzem i może ma resztki poczucia wstydu i czuje się łyso. zaś Laura dalej rżnie głupa udając, że grazka to jej ciocia, a pamięć ma krótką z powodu nieodpowiedniej niemieckiej tłustej diety i sklerozę więc nie pamięta, że udawała 31- letnią piękną laskę rodem z burdelu.
    Na pocieszenie Dominik i Lilianna ukazali całą prawdę o tych, co mięsem rzucają, a sami na zakłamaniu budują swój internetowy wizerunek drwiąc i kpiąc z każdego, kto z nimi trzyma. Dobrze się bawią cudzym kosztem, ale dzięki fajnym ludziom teraz rwią sobie włosy z głowy, bo kto teraz zaufa Laurze i Personowi?
    Nikt rozsądny i mądry. I dobrze, konsekwencje swoich czynów należy ponosić. Bo jak twierdzi klasyk : Nie ma zbrodni bez kary.

    OdpowiedzUsuń
  23. Person nigdzie nie uciekł.
    Siedzi na bagnie i przeszedł w stan "czytacza". Brakło mu argumentów, a na wulgaryzmy już nikt nie "chwyci".
    Poczyta na bagnie, poczyta na Blogu i "walnie" z grubej rury mięchem.
    A on to potrafi, zdolna bestia jest. Dał już próbkę swoich (miernych intelektualnie) soczystych tyrad.
    Poczekajcie....on nam tutaj jeszcze pokaże.:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Moze ktos z was widział takiego osobnika jak HENRYKAREN ?
    Moze Ty Dominiku napotkałeś go tutaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale jeszcze nie!
      Musi być żywy, czy może być martwy?? .. hehehe

      Usuń
    2. Juz znalazłem.
      Na Tao jest :-)

      Usuń
    3. Gratulacje za udaną akcję poszukiwawczą!.. ;)))

      Usuń
    4. A kto to ?

      madzia

      Usuń
    5. Jakiś.. POSZUKIWANY, (ale nagrody nie ma..:(( ).
      Zresztą już się znalazł..;)

      Usuń
  25. Kiedyś usłyszałam coś madrego...
    "Największym darem dla kłamcy, jest ufność naiwnych..."
    MaLena.

    OdpowiedzUsuń
  26. Żywy naturalnie :-)

    To pewnie zawita niebawem.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.