środa, 22 stycznia 2014

Niespełnione nadzieje, czyli Bagno BIS..



Ukłony..
dla Czytelników.






Że KŁAMSTWA zwanego też ŁGARSTWEM... NIENAWIDZĘ, to tajemnica żadna.
Pisałem o tym wielokrotnie, choćby tu:

Przez ostatnie 5 lat powstało tzw. Forów Pobagiennych (o których wiem) co najmniej DWANAŚCIE:

1 - Zniesmaczeni
2 - DuszkiPogaduszki
3 - Kim jest Laura
4 - Imladis
5 - (tu chyba były jeszcze dwa fora ale poszły w niepamięć)
6 - j.w.
7 - Gniazdo Jastrzębia
8 - Montecristo
9 - Szczęśliwcy
10 - Niezależni
11 - Zwyczajni- niezwyczajni
12 - Ferajna zwana Bagnem BIS (u Laury znana jako „Forum Szuj”)

Nie byłem świadkiem powstawania Forum „Zniesmaczeni” (a ono było chyba pierwsze w 2009 r.) i kilku następnych, bo nie wiedziałem jeszcze o Larwie i jej Bagnie w sieci.
Kilka z tych forów przetrwało - większość upadła, jednak proces tworzenia się i upadku niektórych miałem okazję obserwować.

Przykładem doskonale zapowiadające się Forum Niezależnych któremu kibicowałem, założone przez najstarszego (datą) Admina Z Elfów - Zbyszka – nick Daglezja77.
Niestety Zbyszek to układny Facet i pozwolił na użycie swego Forum jako tuby do rozsiewania KŁAMSTW na temat Naszego Bloga i mnie osobiście.
And1951 zwyczajnie wykorzystał fakt że nie bywałem na tamtym forum i długo trwało zanim dotarło do mnie - co tam wraz ze swoim Przydupasem BREDZIŁ!

Opisałem to tutaj:

And1951 to inteligentny, ale zimny cynik i nie doceniłem jego zdradzieckiej natury:
W tym samym czasie, kiedy trwały tam opisane w tym odcinku Naszego Bloga ZAŁGANE POPISY oratorskie Anda1951 – on sam podjął ze mną grę w „przyjaciela”, na którą początkowo jako człowiek o nastawieniu pokojowym.. KUPIŁEM SIĘ jak dziecko, wiedziony moją zasadą:
 „KAŻDY POWINIEN MIEĆ DRUGĄ SZANSĘ”.

To też opisałem na Blogu – tutaj:

Wracając do Forów Pobagiennych jakie obserwowałem, to niestety żadne  z nich nie zostało zainicjowane w tak fatalnym stylu jak owo ostatnie, nazwane zaraz Bagnem BIS(określenie to zostało nadane przez niektórych z pierwszych jego Userów i innych niezależnych obserwatorów).

Przykro to pisać, ale fundamentem Bagna BIS stały się niestety KŁAMSTWA.
Teksty Hybrydy pominę, bo ten poziom abstrakcji znany z domów bez klamek, już do dyskusji się nie nadaje – tego się nie omawia – TEGO JUŻ SIĘ NAWET NIE LECZY! Tego się współczuje...

Pojawienie się nowego forum „Ferajna”, natychmiast wykorzystał też And1951 do wznowienia swojej krucjaty przeciw mnie, bo ujawnianie JEGO KŁAMSTW działa na Niego podobnie, jak na Laurkę ujawnianie JEJ KŁAMSTW - więc kłamią dalej i kółko się ... zamyka!
Niezrażony And wznowił więc rozsiewanie niczym wirusa świńskiej grypy – BREDNI na mój temat, i do tego Bagno BIS nadało się jak ulał, bo o ile wiem, napisano tam sporo na mój i Naszego Bloga temat, choć nie było w tym ani słowa prawdy!

No bo poczytajmy screena jaki mi nadesłano:
(myślę że to na wniosek Piotra (Beliala71), zostało to już pozamiatane).

Zatem przyjrzyjmy się tym BREDNIOM Anda bliżej:
A. Nie mogłem załgany Andzie „PIĄTY raz przychodzić na Elfy” bo tam byłem Adminem jeno DWA razy - (no.. po 13 stycznia b.r. to już .. TRZY.. hehe).

B. Nie mogłeś uczestniczyć w żadnej mistyfikacji „zrobienia mnie Adminem” bo w maju 2012 żal ci dupę ściskał - abym tym Adminem nie został zamiast Ciebie, (a zostałem!) i dopiero w pół roku później (październik 2012) przekazałem ci tą rangę kiedy zdecydowałem o odejściu z Forum jakie Gadzina właśnie zaczęła przerabiać na Bagno.


C. Mówisz tedy acan że „wiedzieli że wcześniej byłem Adminem o nicku „eskimos”?
No to naprawdę odkryli słońce w słoneczny dzień...hehehe
U Gonza kto chciał - od 8 miesięcy miał wtedy opisaną cała akcję, a tylko Ty byłeś na to ślepy? A rozwalić to sobie Andzie chyba łeb rozwaliłeś, bo tylko Ty jeden (no i Laurka) powtarzacie jak mantrę o jakimś rozwalaniu. Ostrzeżenie wysłane Laurze 11 września było tym samym - co robię teraz na Blogu i tylko TY nie możesz ogarnąć tego rozumem własnym, którego Ci przecież podobno nie brakuje!

D. Laura nie mogła zrobić mnie Adminem, okłamując Elfiki że jestem jej bratem, bo Adminem zostałem 16 maja 2012 roku a bratem ogłosiła mnie 10 listopada 2011 r.
Umiesz liczyć Andzie? To se policz na jakimś chińskim kalkulatorze, a wyjdzie Ci że to ponad 6 miesięcy! Czaisz??

E. Hybryda nic na temat działalności tych Userów powiedzieć nie może bo nie była z nimi NIGDY na żadnym forum nie licząc krótkiego okresu na forum KjL latem 2011, kiedy też pisała głównie z Elmem i Gonzem, (łatwo sprawdzić, bo dostęp ma każdy!).

F. Nigdy nie realizowałem żadnej polityki Gadziny bagiennej i jakoś NIKT, NIGDY na czele z Andem1951 nie potrafił faktu takiego wskazać! Właśnie odmowa realizacji takiej polityki była przyczyna mej decyzji o odejściu z Bagna w październiku 2012r.

G. Nie jest znany ŻADEN przypadek aby Gadzinie bagiennej udało się zamanipulować mną, za to na odwrót – przypadki są aż nadto widoczne! 

Jakby tych kłamstw na Bagnie BIS było mało – And1951 pogrąża się w łgarstwie nadal:

1. Kłamstw Smoczusia-Kapusia na mój temat, UDOWODNIŁEM (na tym Blogu) tyle, że odwoływanie się do jej świadectwa – zakrawa na kpinę. 
Poszukaj sobie Andzie WIARYGODNEGO świadka!

2. Moje maile do Smoczusia - opublikowane przez Waszą załganą spółkę pochodziły z lutego i początku marca 2012r. a Adminem zostałem tam 
(ku Twojej przykrości), w maju tegoż roku, więc nadal nie wiesz o czym piszesz!

3. Jeżeli twierdzisz że ja napisałem iż „Smok sfałszował maile” to POKAŻ KŁAMCZUCHU” ten mój zapis. Napisałem że „maile zostały "ZMANIPULOWANE (czaisz różnicę?), czyli pokazano jedynie te które miały źle świadczyć o mnie nie pokazując drugiej strony medalu!
Te ukryte przez Was dopiero ja pokazałem tutaj:


4. Chciałbyś! Żadnych uszu nie musiałem tulić bo już ponad tydzień wcześniej z administrowania Bagnem (ku rozpaczy i proszącej i przepraszającej mnie Larwy)ZREZYGNOWAŁEM i Wasza żałosna intryga wisiała mi kalafioremZAPOMNIAŁEŚ?

5. POKAŻ KŁAMCZUCHU GDZIE ja to rzekomo piszę na Blogu! Nie potrafisz?
Bo łżesz jak pies!
A jeszcze niedawno uważałeś Nasz Blog za tak „BARDZO POTRZEBNY” - hipokryto!

6. Na Blogu posty pisze jedynie jego Administrator – ignorancie!
A ten pijacki bełkot (z pogróżkami niekiedy), jaki wydalałeś w komentarzach (a który mam zarchiwizowany w SPAM-e) nie nadawał się do pokazania ludziom bo zbytnio Cię kompromitował!
7. Tą głupotą z „pięciokrotnym Adminem” już się nie kompromituj – wyjaśniłem Ci jak milicjantowi po raz kolejny - wyżej!

Widzisz teraz ZAŁGAŃCU ile bzdur potrafisz wydalić w tak krótkim tekście, aby ludzi ogłupiać kłamstwami?
NIE WSTYD CI PORZED NIMI??
A mogłeś usiąść sobie w kąciku i przeczytać choćby tylko ten odcinek Naszego Bloga:
Już byłbyś mądrzejszy!


Czy Cię pomroczność jakaś dopadła jasna, czy co?
Czy ja roznoszę o Tobie falszywe informacje? Więc DLACZEGO TO ROBISZ?
 =====================================================
Większość Userów forumowych (jeżeli nie zarazili się lauryzmem), to jednak ludzie myślący i nawet Andowi niełatwo wcisnąć im BREDNIE jakimi zwykł częstować swych czytelników.

Znam ja (wirtualnie) Anda od niemal 3 lat i z pewnym zniesmaczeniem obserwuję wyraźną degrengoladę tego Internauty, wyraźnie nie mogącego znaleźć swego miejsca.
Napisałem ja kiedyś na forum, a potem również na tym Blogu - wiele ciepłych słów o Andzie1951, bo to w sumie Gość inteligentny i  o dużej wiedzy w wielu dziedzinach.
Niestety cechuje się również takimi cechami, które każdego w moich oczach zdyskredytują – jest PODSTĘPNY, ZDRADLIWY a zwłaszcza KŁAMLIWY.

Gdyby takie objawy występowały tylko w związku ze mną – kładłbym je na karb jakiejś awersji od mnie, ale nie - And z upodobaniem okłamuje i stara się poniżać również innych, a w szczególności kobiety.
Uważam że są to typowe objawy lauryzmu, więc niewykluczone że tam je nabył, bowiem pamiętam go jako całkiem rzeczowego Usera na paru forach – ale czas jakiś temu.
Wielokrotnie próbowałem znaleźć z nim wspólny język poczynając od sytuacji z moją rezygnacja z Admina na Bagnie, a kończąc na naszej korespondencji z ubiegłego roku, która okazała się zastawioną na mnie pułapką, (link wyżej).

Za Andem zaś podąża pilnie jego i Laury uczeń, czyli Terminator znany onegdaj jako Aksjomat - przyzwoity User forum Lagata
Obecnie to Administrator Forum Ferajna, zwanego w sieci BAGNEM BIS - nazywany Sołtysem.
Laurka nazywa to Forum Sołtysa „FORUM SZUJ” co najlepiej dowodzi za kogo ma Sołtysa i jego Userów, ale jemu to nie przeszkadza:

Przypomniał sobie Sołtys za to „PRAWO KALEGO” i pisze miód lejąc na serduszko laurowe:

Założę się że w podobieństwie do Anda, będzie miał kłopot w poszukiwaniu ..paragrafu (tamten nadal szuka!), ale co szkodzi nadąć się i przywalić jak w taraban:
„Ta zbrodniarka Pepe ukradła SWOJE WŁASNE MAILE !”

(chyba Cię pogięło...Sołtysie)
Z tego wszystkiego całkiem zapomniałeś Sołtysie, co pisałeś dokładnie w tym samym temacie - całkiem niedawno.
Poczytaj HIPOKRYTO jak sam sobie zaprzeczasz!

Taki to .. Sołtys – Admin HIPOKRYTA. 
A jaki Admin - takie Forum!
A ludzie to widzą i coraz częściej komentują w ten sposób:

And też siedzi na naszym Blogu i nic.. demencja jakaś.. czy co?
And nie jest prostakiem w rodzaju Norbusia i jemu podobnych, których na Bagnie nie brakuje, ale z czytania Bloga nie wyniósł NIC!
Również z podawanych mu w lekkostrawnej postaci wyjaśnień – nie przyswoił NIC!
Z uporem godnym lepszej sprawy - rozsiewa po Internecie tak absurdalne kłamstwa o  Naszym Blogu a w szczególności o mnie, że aż przykro czytać, wiedząc że autor tych bredni nie jest głupcem, czy innym Norbusiem, a przecież jest wieśniakiem! (mowa o stanie umysłu, a nie m. zamieszkania!)

Bo co powiecie na to?


NIE WIOCHA?
Pewnie mu się wydaje że niespotykanie.. dowcipny był?
Moja babcia mawiała, (a to mądra kobieta była!):
„możesz wieśniaka ubrać w siedem krawatów, 
a jemu i tak słoma z butów wyjdzie....”
Pisałem już tutaj że – NIE MA ROZUMIENIA DLA NIEROZUMIEJĄCEGO!

Skłaniał bym się jednak raczej do wersji, że And doskonale rozumie co czyta i pisze, a roznoszenie po Sieci BREDNI na mój temat wykonuje na zasadzie:
„obrzuć gównem – zawsze coś się przyklei!”

Różnimy się tym że ja swoje informacje niemal ZAWSZE dokumentuję.
And BREDZI z głowy, mając złudne przekonanie że przewyższa swoich czytelników intelektualnie.
Twierdzisz Andzie że nie znam Gieni zwanej Laurą?
Zdziwił byś się!


Chcesz adres? Zdjęcia? Metrykę urodzenia?

Ty nie dostaniesz bo nie jesteś UPRAWNIONY.
Działam zgodnie z prawem (co już odpowiednie organa zweryfikowały na prośbę Tosia), a zgodnie z prawem - JEJ DANE przewidziane w Ustawie o ochronie danych osobowych – mogę przekazać tylko osobom przewidzianym przez Ustawę.
I przekazuję!


A Sołtys przyklaskuje swemu nauczycielowi:

Zgadłeś Sołtysie, że wiem co robię tępiąc takich załganców oszukujących ludzi w sieci, ale z tym kopniakiem to trafiłeś jak kulą w płot, bo jeżeli któryś z nas dostał kopa w dupę od Laurki – to NIGDY ja, za to TY.. OWSZEM i to całkiem niedawno:
A i tak podkuliłeś ogon i przyczołgałeś się na Bagno z tego zwanego przez Larwę „FORUM SZUJ”, pozostawiając SZUJE samopas.

Czy Ty HONORU nie masz?
Laurka Ci w oczy pluje:

A Ty udajesz że .. deszczyk pada?

Odszedłeś Sołtysie z bagna po tym jak Gadzina pokazała Ci ile tam znaczysz i nie byłbyś ani pierwszy ani ostatni, gdybyś nie wdał się potem w jakieś podstępne układy z nią, sprzedając przy okazji swoich własnych Userów w zamian za co Twoja Pani bagienna znalazła określenie „SZUJE” dla Userów Twojego Forum.
Usankcjonowałeś i potwierdziłeś tym twierdzenie Laury że:
 „PISZĄ U CIEBIE SAME SZUJE”

Nie wstyd Ci wobec Użytkowników Forum którym chcesz administrować??

Kiedy czytam takie Twoje posty jak ten:

- to mam wrażenie że zatraciłeś zdolność odróżniania Świata Wirtualnego w sieci, od Rzeczywistości Realnej. Przydał by Ci się psycholog.

A jak się bierzesz za administrowanie Forum to powinieneś wiedzieć że: Pierwsza Zasada Administratora:

ADMINISTRATOR FORUM MUSI BYĆ WIARYGODNY!!!

Zapowiadałeś FORUM BEZ BANÓW... I CO ?? Gdzie Twoje SŁOWO?


Posty też już zwyczajem bagiennym u Ciebie... znikają??




I jak teraz wyglądasz? Jak można Ci wierzyć, skoro nawet Bagno nie było tak szybkie w obdzielaniu BANAMI?
Cenisz sobie podobno szczerość i ... honor?

ŁŻESZ Sołtysie (wzorem Anda1951),
- a na ŁGARSTWIE niczego nie zbudujesz!
(to się jeszcze nikomu nie udało!)
Nie wiadomo od kogo bardziej się zaraziłeś – czy od Twojej Pani Laury ŁGARSTWEM, czy od Norbusia INTELEKTEM, ale przesiąkłeś lauryzmem do tego stopnia, że Twoje Forum może już tylko być BAGNEM BIS.

A szkoda, bo miałeś wszelkie warunki do tego żeby pozostać człowiekiem przyzwoitym i nie kompromitować się dalej ponad to co już miało miejsce na Bagnie!

Miałem o Aksjomacie jak najlepsze referencje i spodziewałem się ich odzwierciedlenia, ale Tobie już niebieski kubraczek bagienny tak zamącił w głowie, że zatraciłeś zdolność oceny sytuacji.

A próbowałem Ci coś uświadomić zaraz na początku Twej bagiennej kariery:

Nic o mnie nie wiedziałeś a już KŁAMALEŚ!

Niech zgadnę – pewnie Laurka Ci to powiedziała?
Odtrąciłeś wyciągniętą do Ciebie rękę, bo zakochałeś się w tej Niemce? 
Szkoda że AKTUALNEGO jej zdjęcia nie widziałeś..

Tak Cię ogłupiła, że w forum powstałym 12 czerwca 2011 r. .. SIEDEM LATEK zobaczyłeś i postanowiłeś pozostać tam do Armagedonu!

A co z „FORUM SZUJ” i Twoimi (jak twierdzi Laurka) - Szujami?

Donosisz Niemce o swoich Userach co sobie ona zażyczy, a co przekażesz swoim „SZUJOM” od Pani Laury?
 ====================================================
A pointę dyskusji na Bagnie BIS - znajdziecie na pierwszej stronie wątku „Gdzie tu logika ?” i brzmi ona:
WSZYSTKIEMU JEST WINIEN BRAT!
Taki z Ciebie Sołtysie prorok - jak z Anda który już rok temu obwieszczał koniec Naszego Blog! 
Sorry, ale Blog nadal żyje i ... ja TEŻ.



Tobie ja śmierci nie życzę, a raczej opamiętania!

I tak to wiodący na Bagnie BIS – DUET Sołtysa z Andem, stał się równie wiarygodny, co ruska agencja informacyjna TASS, czy  inne radio Erewań.
Jak mawiał klasyk : „nie da się szamba porównać z perfumerią” i na pierwszy rzut oka widać że zachodzi tam pewien związek prostytucji z muzyką, czyli „COŚ TAM QRVA.. NIE GRA”.

Ale .. cóż począć? 



Wasz Brat Dominik.

114 komentarzy:

  1. Larwa nazywa userów , którzy poszli pisać do Terminatora szujami a ten daje jej buziaka .
    Czyżby zgadzał się z tym określeniem , ani słowa obrony .

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy Internauta22 stycznia 2014 16:33

    Co do żywota bloga to ja bym był spokojny. Jak tak dalej pójdzie to blog będzie miał dziewięć żywotów jak kot żeby swoim pismem objąć cały ten materiał jaki się tworzy a zaczął się on z krainy elfów i przez społeczność elfową jest niesiony na dalekie wody internetu rozsiewając to wszystko co na elfach jest norma a piętnowane jest poza nimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. And już taki jest że nie ważne jak, nie ważne co, ważne żeby było o nim głośno...
    wtedy pęka z dumy jak to znowu namieszał i jaka to z niego szuja internetowa jest wielka, i jak to dzięki niemu wszystko znowu się kręci a prawda jest taka, że człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na miejscu terminatora spalił bym się ze wstydu.Jak można byś tak dwulicowym i grać na dwa fronty.Co do innych piszących na jego forum to nie dziwię się wcale,że udają,że nic się nie stało.Są tacy sami jak ich admin. Laura pluje mu w twarz,a on mówią, że deszcz pada i się uśmiecha.Terminator obrabia tyłeczki swoich przyjaciół na PW z Laurą to wychodzi na jaw,podaje IP,a oni udają,że o tym nie wiedzą.Terminator i ty piszesz,że honor jest dla ciebie ważny.
    Anonimowy przyjaciel

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie zapewne ,że Bendys nie jest już Adminem u larwy.
    A kto się do tego przyczynił?
    Oczywiście Hybryda ujawniając na forum szuj rozmowę jaką prowadziła z Nim na gg.

    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiła to z premedytacją. Wiedziała przecież, że gadzina jest tam zarejestrowana i przeczyta o tym. To jest dopiero świństwo i cała fałszywa Hybryda.


      Alicja

      Usuń
    2. Larwa Bendysa usmiercila na Bagnie jakis miesiac temu, poddajac pod watpienie czy jeszcze zyje. Poza tym niezbyt pochlebie sie sama o nim wyrazila.

      Usuń
    3. Kolor mu zdjęła po wejściu na bagno bis. Co do uśmiercania to chyba 3 lata temu też to zrobiła ( a mailowała z Nim i wiedziała, że żyje), wyjawiając na forum ogólnym na jaką chorobę chorował Bendys (AIDS) . Ogłosiła to niby dla jego dobra, a tak naprawdę broniła swojego gadziego zadu, bo Bendysa też od dłuższego czasu nie było, a kolorek czerwony miał i wstyd jej było, że Bendys kopnął ją w ten poniemiecki stary zadek.



      Alicja


      Usuń
    4. Zapomniałam napisać , że o chorobie Bendys napisał jej w zaufaniu i nikt nie miał o tym wiedzieć.



      Alicja

      Usuń
  6. Szkoda mi tych fajnych userów (takich jak Boguś), którzy tkwią na bagnie i bagnie-bis tylko dlatego, że nie poznali całej prawdy. A nie poznali prawdy, bo nie czytają bloga. A nie czytają bloga, bo dali sobie wmówić, że Brat kłamie. Sama w to kiedyś wierzyłam, na szczęście w końcu mimo wszystko tu zajrzałam i mam nadzieję, że i inni to w końcu zrobią. Są tu UDOWODNIONE takie rzeczy, o jakich nie śniło się nawet filozofom :)
    ReKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz Reko, że nie czyta Bloga?


      Alicja

      Usuń
    2. Tak powiedział. A ponieważ nie czyta wszystkich postów, tylko porusza się w bardzo nielicznych wątkach (pamiętnik + dotyczących polityki) to nawet do końca nie wie, co się na tych forach dzieje. Na Ferajnie chciał sobie dyskutować o polityce, ale raczej czarno to widzę.
      ReKa

      Usuń
    3. Reko, Bogdan był na bagnie kiedy ja odchodziłam. Miałam okazję przez jakiś czas poznać go. Masz rację, to dobra dusza. Napisał do mnie PW przy okazji zadymy jaka tam wtedy była, żebym zakończyła topór z Laurą i została na forum. Moja odpowiedz była rzecz jasna krótka i na temat - nie. W kolejnych PW wyjaśniłam Mu pewne sprawy i zaniechał dalszej dyskusji.



      Alicja


      Usuń
  7. Jak się nazywa forum Terminatora ?


    Stara Mauretania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Blogu nie podajemy linka do tak upadłego forum szuj.

      Usuń
    2. Nie proszę o linka tylko o nazwę. Może to wystarczy do namierzenia wspomnianego forum.


      Stara Mauretania

      Usuń
    3. Wiesz , Anonimowy 22 stycznia 2014 17:53
      Staram się być neutralny bo wiem że ze wspomnianego forum są osoby , które mają swoje zatargi z właścicielem Bloga I nic nie mówię jeśli ktoś ma powody o nich źle pisać. Ale na tym upadłym forum szuj jak byłeś łaskawy je określić chyba nie wszyscy są szujami . Pisze tam jeszcze może mało ale kilka osób , które nie biorą udziału w tych starciach. Jeśli Ty szanowny Anonimie jesteś bez skazy to dlaczego się ukrywasz pod płaszczykiem Anonimowy ?
      Belial71

      Usuń
    4. Belial71
      Trzeba mieć coś z głową ,żeby odchodzić z bagna i zakładać bagno bis .Ten sam smrodek i na bagnie i u Was .

      Usuń
    5. Piotr - dwie uwagi od Twego komentarza z 18:16..

      1. Nie ma żadnych zatargów moich z kimkolwiek. Jest parę osób (a na Waszym Forum w szczególności) które na czele z Laurą uwielbiają opowiadać brednie na mój temat.
      Ludzie w to często wierzą (zwłaszcza na Bagnie), bo ludzie z zasady wierzą w to co .. napisane.
      Tymczasem ja chronicznie nie znoszę łgarstw na swój temat i (co naturalne) tych parszywców którzy te brednie rozsiewają.
      WIĘC ICH NIE LUBIĘ i bezlitośnie obnażam ich łgarstwo! Więc ONI MNIE NIE LUBIĄ właśnie za to obnażanie!
      Jak to działa wiesz dobrze, bo Laurka na Twój temat też parę łgarstw rozsiała!
      Na mój temat rozsiano setki razy więcej niż na Twój - więc łatwo mnie zrozumiesz..;)

      2. Forum Szuj to nazwa wymyślona przez Laurę której Admin tego forum liże ostatnio co trzeba codziennie (nie wymyślił jej Anonimowy komentator któremu to zarzucasz!)

      Usuń
    6. Możliwe , ale jakoś staram się żeby nie obrzucano nikogo błotem i powoli jak widzę zaczyna to odnosić skutki . Powoli bo powoli ale jednak. Wiesz nawet ja ta szuja jednak różnię się od Ciebie tym że potrafię się podpisać . Skąd mogę wiedzieć że nie plujesz tak jadem na to forum dlatego że jesteś jednym z Elfów a może nawet samą Laurą ?
      Belial71

      Usuń
    7. Ależ ja mu nie zarzucam że ją wymyślił. Wiem że to Laura wymyśliła . Ale skoro Anonimowy jest człowiekiem wolnym od wpływów i nie jest złośliwy to mógł napisać np. "Nie podajemy linka do tego forum na blogu" A tego typu wpisy trochę pachną prowokacją do następnych tekstów do jakiejś może kontrakcji ze strony "szuj " i nowa zadymka gotowa. A po co ?
      Belial71

      Usuń
    8. Co do zasady - podzielam Twój punkt widzenia Piotr.

      Usuń
    9. Powiem tak . Jestem na tym forum i staram się tam pisać i wprowadzić tam trochę odprężenia . Oderwać userów od tematów związanych z Elfami , oduczyć reagowania na prowokacje itd. Żeby pisac tam neutralnie. Mozolne to jest nie powiem ale staram się coś zrobić. Ja wiem że niektórzy nadal uważają mnie za szuję tego Beliala71 z Elfów pomocnika Laury mają prawo. Ja na dziś czuję się już dobrze przeprosiłem tych , których uważałem za stosowne przeprosić i nie mam sobie nic do zarzucenia. Co do opinii na mój temat to każdy ma prawo myśleć jak chce . Tylko przykro mi jest jak ktoś bez powodu tylko złośliwie bo tak fajnie nazywa to forum i userów w tym i mnie szujami gdy wkładam tam swój czas i "pracę" żeby te forum przsestawić na tory dla for a nie kurników.
      Belial71

      Usuń
  8. Belial71, przestań Ty już tu chrzanić jak potłuczony od paru dni. Siedzisz na forum gdzie dzieją się rzeczy niedopuszczalne, jesteś na tym forum moderatorem, to odpowiadasz za to co tam się dzieje i jak postepuje administracja forum wobec userów. Twoje biadolenie jaki to jesteś fair nie przekona nikogo, bo jesteś współodpowiedzialny z to wszystko. Tak jak na Bagnie Krokodyla robiłeś różne świństewka, tak teraz świństwem jest niereagowanie, a wręcz bronienie Bagna BIS!

    atka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra ,widzę że faktycznie nic tu po mnie . Bawcie się .
      Belial71

      Usuń
    2. Zmądrzejesz.
      Wrócisz.
      I powiesz : jaki ja głupi byłem...

      madzia

      Usuń
    3. Nie chodziło mi o to że nie będę czytał czy czasem komentował Bloga. Tylko kończę z pisaniem o forum , o którym pisałem . Po co czytać jakieś wypominki że coś kiedyś robiłem . A tak na marginesie te wypominanie czegoś że kiedyś jakie to Laurowe .
      Belial71

      Usuń
  9. Andowi to ja nigdy nie wierzyłem, dał sie od początku poznać jako szuja i bydle...Sołtys powiela zachowania Anda i swojej Pani, bo ona nadal ma na niego wpływ...ehhhh gdyby głupota miała skrzydła to sołtys szybował by jak orzeł nad stepami internetu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe sprostowanie, a w zasadzie uściślenie: "Kim Jest Laura" nie jest forum pobagiennym. W odróżnieniu od pozostałych, wymienionych tu przez Brata miejsc, KjL nigdy nie aspirowało do roli platformy gromadzącej byłych elfów. Powstało ono w grudniu 2009r. jako część projektu mającego na celu ujawnienie oraz opisanie mechanizmów działania Laury i tego czym jest w rzeczywistości kraina elfów.

    Nie będę natomiast tracił czasu na komentowanie bredni Andrzeja... jest to krętacz, oszust i kłamca tworzący legendy miejskie lub powtarzający bajki wymyślone przez swojego Guru (krokodyla).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, Gonzo ma rację...KJL to nie jest forum pobagienne, to odrębny projekt i nigdy nie zabiegał o userów zbanowanych przez Larwę...

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie pisalabym na forum, gdzie jego administrator okazal sie czlowiekiem bez honoru, gdzie sprzedaje IP ludzi u niego piszacych, gdzie dostarcza innej osobie informacje na temat swoich uzytkownikow. I zeby na tym forum byla setka fajnych ludzi, nie podpisywalabym sie swoimi wpisami pod dzialalnoscia administratora. Nie mowiac juz o pelnieniu jakielkolwiek funkci dla takiego administratora. Kontakt z innymi ludzmi mozna miec na wiele sposobow, sa komunikatory, inne fora. Net jest duzy. Ale kazdy ma wolna wole, nie moze jednak miec pretensji, ze ludzie tak, a nie inaczej beda mierzyc wszystkich uzytkownikow forum, ktore nie jest wcale ani fajne, ani przyjazne.

    currara

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli określenie "forum pobagienne" dotyczy forów, które zbierają banitów z bagna, to forum Atyde też nie należy do tej grupy. Fakt - wielu użytkowników jej forum zna bagno, ale to głównie dlatego, że Atyde zareklamowała to miejsce na blogu Dominika. W jej intencji nie leżało zabierać do siebie tych, których zbanowała Laura. Może zdefiniujmy, co to jest - forum pobagienne? Ja sam już się w tym gubię.
    Ankoku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako forum "POBAGIENNE" rozumiem Forum, które "zastąpiło" Bagno laurowe - jego Założycielowi - byłemu Elfowi, albo jakiejś grupie byłych Elfów. Czyli - trafili tam z Bagna!
      Z tego punktu widzenia - WSZYSTKIE wymienione przeze mnie na Blogu Fora - można z powodzeniem zaliczyć do tej kategorii!
      Na KAŻDYM Z NICH pisał lub pisze pewien odsetek byłych Elfów, który to (gdyby Bagno nie było Bagnem) - bez wątpienia by tam NIE PISAŁ!

      Usuń
  14. Larwa nazywajac tak forum terminatora, czyli forum szuj, doskonale wiedziala co pisze, bo przeciez od administratora poprzez moderatorow na Bagnie Bis, to nikt inny jak dobrze sluzacy jej ludzie, ktorzy nie mieli oporow przed zrobieniem zadnego swinstwa za kubraczek na bagnie. Sama ich okreslila po imieniu. :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja myślę że kiedyś powstanie prawdziwe forum (nie pobagienne) które zrzeszy ludzi którzy komentują blog, może to będzie fajne forum, a może i nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam, czy to Forum było by NIE POBAGIENNE, wychodzi mi na to że raczej nie. Większość komentatorów (o ile nie wszyscy) z bagnem coś wspólnego mieli (jeżeli nie z jednym, to z drugim) i trafili na blog Brata.
      Tak że to może być prawdziwe forum komentatorów bloga Dominika, jednak będzie to "pobagienne".
      Zastanawiam się, czy tu nie możemy już powiedzieć o jakimś syndromie. Przecież to wspaniały materiał na niejeden doktorat z socjologi, psychologii i psychiatrii.
      Jeszcze będzie o tym (syndromie) głośno w kręgach naukowych.

      Usuń
  16. Jupi zakladaj :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem bagiennik zlosliwy bo bylem kiedys na bagnie ale zchamialem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odezwe sie chociaż mało komentuje.Monte jestem na twoim forum od poczatku grudnia 2012 r,w tak zwanym miedzyczasie zdążyłam zwiedzic kilka (3fora..."pobagienne")....Montecristo to jedyna przystan,spokojna,pełna humoru i zycia.Potrafimy czasem prowadzic zażarte dysputu,różnimy sie pieknie,czasem ktos strzeli niegroznego "focha" ale jestesmy razem,wspieramy sie.Atmosfera jest ...filtrowana,osoby które wprowadzały zamęt i atmosfere bagienna zostały delikatnie usuniete,niech do woli szaleja gdzies indziej.Nigdy nie miałam okazji ci podziekowac za mozliwosc bycia na Twoim forum i za to ze potrafiłes wokoło siebie zgromadzic wspaniałych ludzi.Kto zechce zawsze znajdzie tu ciepły kat,nadmierna reklama...tylko zaszkodzic moze.

      Co do Bloga to widze że bedzie to temat rzeka...nie do wyczerpania,sa tacy co ciągle starają sie tworzyc nowe...tematy,problemy.Podziwiam cie Dominik że potrafisz nad tym wszystkim zapanowac....i ta twoja potęzna wiedza w danym temacie....niewyczerpalne zasoby widze posiadasz.Pozdrawiam i powodzenia zycze.

      Usuń
  18. Jestem ZA - Jupi zakładaj!
    Laurka od niepamiętnych chyba czasów prawdę powiedziała i to co w sercu jej leżało, nazwę swojską nadała - "Forum szuj" - określenie dobre, jak i rzeczywiste. O ile do Userów raczej nic nie mam, to do Lucka tak i nie chodzi mi o BANa, o którym szeroko pisałam, bo generalnie w dupie to mam, ale o dwulicowość i fałsz a także jego tchórzliwe zachowanie które szybko zaowocowało mi brakiem dostępu do własnego konta. Gardzę takimi osobnikami.
    And. Nauczyłam się nie wierzyć internetowym trollom, a on niewątpliwie do tego gatunku należy. Obserwowałam i obserwuję tego gagatka - niezłą zabawę se urządził z kretynami wymyślając im durne bajki, no, ale co tam, obiecał, że mnie przytuli jak Dominik zawiedzie. Tego już nie przeczytacie, bo Sołtys cały dział na Księżyc wysłał, szkoda że sam do tej rakiety nie wsiadł... A Dominik ma okazję niebywałą, takiej jeszcze nie miał zapewne, bo podałam Mu dane moje wszelkie i nawet hasło do Poczty prywatnej takiej na Onecie.
    Sama od siebie, bo z zaufaniem miał kłopoty a ja postanowiłam być Jego przydupaską i jestem, ale z własnej nieprzymuszonej woli, bo też mi się ten burdel u Gienki nie podoba a teraz kłamstwa u Sołtysa!
    Pozdrawiam Normalnych.

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie, ja już nigdy nie założę forum...mogę pomóc, ale nie chcę mieć nic wspólnego z forami...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisałam to w poprzednim wątku (chyba tak to się nazywa), napiszę i teraz : ludzie, wstawiłam kopię PW, w której Terminatorek obrabia zadki swoich userów, m.in. Smoczka i Hybrydy, stoi tam czarno na białym, że to fałszywa bestia, a Wy nadal tam piszecie- rzecz niepojęta. Owszem, byłam ciekawa co to za gagatek ten Terminatorek, zarejestrowałam się, zobaczyłam i podziękowałam za wspołpracę, bo takiemu komuś nie można wierzyć, nawet w błahych sprawach. Wiem, że prawie wszyscy, którzy tam piszą czytają bloga. Ludzie, do niedawna tkwiliście w bagnie nr 1, przyszedł czas, że przeprowadziliście się na bagno nr 2. Po co, pytam ,po co ???

    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edzia nie masz czasem wrażenia, że Ci nowi userzy, nie znający do końca prawdziwego oblicza gada piszący na bagnie2 robią to samo co My kiedyś? Zarówno Ty jak i Ja i rzesza innych miłych i fajnych ludzi wracała na bagno gada z nadzieją, że może coś się zmieniło na lepsze!
      Był taki moment kiedy Braciszek został Adminem, a gad wyjechał na wakacje. Po powrocie mało wtrącała się w sprawy związane z forum i wszystkim było to na rękę. Nie było zadym, kłótni czy przepychanek. Jednak gadzinie to się nie podobało i wkroczyła do akcji. Posypały sie bany, degradacje i poniewieranie userami na forum ogólnym. Jednym słowem powrócił smród i bagno odżyło.
      Nie dziwię wcale Andowi, smoczusiowi - kapusiowi, Fallenowi bo on tez juz sporo czasu był na bagnie, jarowitowi przeciez to weteran elfowy,hehe. Oni już dobrze znają gada i poznali ją , że tak powiem od środka, ze zdecydowali się na utworzenie bagna bis. Brakuje im tego smrodu. Terminator no cóż, musiał być charakterkiem podobny do larwy i z czasem jego metody działa stały sie jeszcze bardziej perfidne i tutaj wymienię też Hybrydę. Nie przeszkadza to piszącym na ferajnie bo "atmosferka" u nich pomimo, że nie osiągnęła jeszcze takiego smrodu jak u gada, ale wszystko zmierza w bardzo dobrym kierunku by tak się właśnie stało. Oni uwielbiają te klimaty i zrobią wszystko, żeby to osiągnąć. Bez tego bagiennego smrodku nie potrafią już żyć, dlatego temat elfy i Laura zawsze będzie u nich wypływał w tematach.
      Co do Beliala i Jacka, próbują oczyścić ferajne ze smrodku jaki już krąży wokół nich. Smrodek jednak nie zniknie bo paru userów (wymienieni wyżej) przesiąknęło nim do szpiku kości i opary się ulatniają.



      Alicja

      Usuń
  21. Jeśli można Dominiku to mam jedną prośbę do KOGOŚ. Proszę o kontakt na KJL. Przepraszam za wpis nie na temat :)

    madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Madziu - nie bardzo Cię rozumiem..:( napisz do mnie ew. na : bratpalikota@gmail.com. Pozdrawiam..;)

      Usuń
  22. Hybrydo doszły mnie słuch, że zbanowałaś mnie u siebie na forum za chamskie odzywki. Ty podły, kłamliwy babsztylu nic takiego nie miało miejsca. Ty banujesz konta userów bo są nie aktywni, nie udzielają i w perfidny i wyrachowany sposób jeszcze się tego wypierasz. Nie wciskaj więc kitu fałszywcu, bo moja cierpliwość jeżeli chodzi o Ciebie powoli się wyczerpuje. Zrozumiałaś kaszalocie!



    Alicja



    OdpowiedzUsuń
  23. Niech będzie, że forum Zwyczajnych jest pobagienne...jednak u nas NIGDY nie było i NIE BĘDZIE tematów o bagnie jednym czy drugim, jak też dyskusji o byłych, teraźniejszych czy przyszłych ich użytkowników.
    Jesteśmy CAŁKOWICIE odcięci od tego i tak będzie zawsze. Nie dopuszczę do tego, by kiedykolwiek było inaczej.Jako administrator tego forum, nawet nie wiem kto do końca był tam, wiem o kilku osobach, ale nie pytam bo i po co.

    I sorry, ale nigdy nie zrozumiem postępowania Beliala. Nie wątpię w to, że jest dobrym człowiekiem, ale włazić w to samo goowno drugi raz ? Po co? Nie ma innych miejsc?
    Jest takie stare, mądre powiedzenie " Z kim przystajesz, takim sie stajesz" więc nie dziw sie Belial, jeśli ludzie niekoniecznie będą mieli ochotę na szukanie pozytywnych informacji o tobie, bo wielu wystarczy to gdzie jesteś.
    Jesteś na Monte, uważam, że bardzo pozytywne miejsce, po cholerę ci Bagno Bis ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na Monte i też uważam że to doskonałe forum . A na Ferajnie dlaczego jestem ? To proste , są tam ludzie , których znam nawet lubię jeśli można tak określić relacje w internecie. I nie uważam że to będzie Bagno-Bis bo powoli się odcinamy od pisania o Laurze itd. Doskonale wiem że Elfy wchodzą pod innymi nickami co mnie osobiście śmieszy .Nie wiem próbowałem zmienić nicka na Darth Vader ale jakoś i mi to nie pasowało i byłem nierozpoznawalny. Tak że pisze nadal Jako Belial71 i będę już pisał nie ukrywając się za jednorazowymi nickami . Mógłbym oczywiście i ja inwigilować Elfy pod innym nickiem ale nie interesuje mnie zupełnie co oni tam piszą . A pisanie na Monte w żaden sposób nie koliduje mi z pisaniem i moderowaniem Ferajny. I nie czuję się przez pisanie na Ferajnie kimś gorszym .
      Belial71

      Usuń
  24. Widzę, że niektórym z Was ostro żal przysłowiowo dupę ściska... Bagno bis? A ktoś był z Was osobiście na Ferajnie, czy może po prostu tryska jadem dla własnej chorej satysfakcji? Tak to wygląda. Tak sie składa, że mamy tam ciekawsze tematy, niż pisanie o Laurze, Bracie, Bagnie i Blogu, kładziemy nacisk na przyjacielskich relacjach i klimacie, a nie na obsmarowywaniu kogoś za plecami, czego nie można natomiast powiedzeć o Bagnie i Blogu. Coś Was łączy poza niechęcią? Wątpię. I tego możecie zazdrościć niektórym osobom, tak z Elfów, jak i z Ferajny - przyjaźni. Ale i tak sądzę, że to do wiekszości z Was nie dotrze.

    A co do rzekomej prawdy na Blogu - nie jest tak różowo, jak sie wielu z Was wydaje, łącznie z Tobą Dominiku. A dlaczego? Ponieważ jest to "prawda" bardzo mocno subiektywna, operująca wyszukanymi psychologicznie epitetami, za to daleka od obiektywizmu, ukazująca w sposób przerysowany tylko jedną stronę medalu.

    Blog Brata karmi sie nienawiścią i z tego powodu długi żywot ma zapewniony, nawet jak jednym sie znudzi, przyjdą nowi czytający i komentujący. Nie ma tu natomiast tego, co scala ludzi przez Blog obsmarowywanych, tu prawie każdy jest anonimowy, bezosobowy, bez sympatii i więzi. Osobiście Was współczuję.

    Fallen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marcin (Fallen)..

      Mylisz się – nie widzę aby udziałem kogokolwiek z komentujących Bloga był żal... bo jakiejś formy zazdroszczenia Wam – trudno się o kogokolwiek dopatrzeć, za to współczucia dla niektórych – owszem!
      Znam co najmniej dwie relacje osób które były na Waszej Ferajnie i dostały Bana!
      (ile ich było w sumie - nie wiem!)
      Jedną z tych relacji znajdziesz tu:
      http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/2014/01/grazka-i-laura-czyli-sp-z.html
      Pamiętasz jak powstawało Nowe Bagno Laury 12 czerwca 2011 r. ?
      Laura obiecywała wbrew mojemu sceptycyzmowi, ze ŻADNYCH BANÓW NIE BĘDZIE!
      Nowe Bagno „cnotę straciło” w 12-tym dniu swego istnienia BAN-em nie jakiego Neiela.
      Wasze Forum okazało się dużo bardziej „puszczalskie” i chyba pobiło ten rekord w cuglach i nie to nie raz – prawda?
      Nie ja wymyśliłem nazwę „Bagno BIS” a znawcy tematu z Sieci i nie ja wymyśliłem nazwę „FORUM SZUJ” a laurka którą tak długo hołubiliście!
      Skoro macie takie ciekawe tematy, to znaczy że ten stek kłamstw jaki Wam pokazałem na tym ciekawym Forum –WYMYŚLIŁEM SOBIE>? Inne fakty o Waszym Adminie też?
      To Twój Admin roznosił plugawe wieści o mnie – nie znając mnie i nic o mnie nie wiedząc.
      Uważasz że jest wiarygodny? Jeszcze na oczy nie widział Naszego Bloga a już rozsiewał o nim wieści że jest OSZCZERCZY! No.. jeżeli pokazywanie ukrywanych prawd to oszczerstwo – to jest!
      ŁGARSTWO ZAWSZE JEST ŁGARSTWEM, A PRAWDA PRAWDĄ!
      I nie da się Marcinie dorobić do tego ideologii odmiennej, nawet jeśli Ty jako Fallen w tych łgarstwach nie uczestniczysz, a jedynie je sankcjonujesz.
      A że Blog.. jak to blog – rządzi się nieco odmiennymi prawami niż forum – to jako doświadczony Internauta - powinieneś wiedzieć...;))

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Fallen Ty piszesz o przyjaźni netowej, zatem mniemam, że na bagnie miałeś ich znacznie więcej niż ta garstka która u Was pisze. Gdzie byłeś kiedy gadzina poniżała Twoich prxzyjaciół publicznie na ogólnym. Wprawdzie raz, albo dwa stanąłeś w ich obronie. Gad pokazał Ci wtedy gdzie Twoje miejsce i przy następnej zadymie i poniewieraniu danym userem nabrałeś wody w usta, mało tego
      " awansowałeś ". Nie pitol więc o przyjaźni, bo śmieszny jesteś w tym momencie.




      Alicja

      Usuń
    3. Śmieszna to Ty jesteś w swej zajadłości. Tak się składa, że stawałem w obronie za każdym razem, co nie znaczy, że mogłaś to widzieć, a ów "awans" nie ma nic do rzeczy. Laura już nie raz chciała mnie wywalic, ale nie robiła tego, ponieważ moja krytyka nie wiązała się z chamskimi tekstami, lecz była konstruktywna, rzeczowa i kulturalna.

      Usuń
    4. Nic mi dupy nie ściska, bo widzisz, ja -wchodząc na tą stronę-bawię się. Z przyjemnością czytam tego bloga, komentarze itd. Nie ma we mnie ani rozżalenia (bo i nie ma czego żałować), ani wściekłości...cóż, jestem pogodnym człowiekiem i nie wnerwiam się bez powodu...Zluzuj majty Fallen i wdychaj zdrowe powietrze będąc tutaj, bo u Was tego nima....:)

      madzia

      Usuń
  25. [b]" Tak sie składa, że mamy tam ciekawsze tematy, niż pisanie o Laurze, Bracie, Bagnie i Blogu, kładziemy nacisk na przyjacielskich relacjach i klimacie, a nie na obsmarowywaniu kogoś za plecami,"[/b]

    Jesteś pewny tego co piszesz ??? Bo mi sie wydaje, ze jest właśnie odwrotnie. Identyczne praktyki jak na bagnie, czyli bany, wycinanie postów co oznacza brak możliwości wyrażanie własnych myśli. Zresztą jak dla mnie, to możecie sie kisić w tym swoim smrodku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem pewny. A wycianane są teksty niekulturalne, jak ktoś chce wyrazić swoje zdanie, proszę bardzo, ale z kulturą. To nie boli.

      Usuń
  26. Fallenie- Tobie sie wydaje, że tworzycie przyjazną atmosferę, staracie sie nie pisac o bagnie, blogu, nie plujecie jadem, kochacie wszystkich. a poczynania załozyciela waszego kochanego forum? Czyste? Załozyc forum, zaprosić ludzi...rozumiem, ze z chęcia odszedłeś ze smierdzącego banigska. Tylko co ? nie masz wrażenia że to forum powstało tylko po to by odstrzelic nielojalnych?Termi zrobi swoja robotę, sprzeda was wszystkich Larwie i wróci do niej pełen chwały i zamknie wam forum, zostaniecie z palcem w .... Jako osoba zyczliwa tym którzy odeszli z bagna, nawet gdy będac tam zachowywalisie jak poranieni i zahipnotyzowani proponuje byscie załozyli sobie asekuracyjne forum na które wypadniecie gdy zamkną sie wrota piekieł do których sprowadził was terminator.
    Dominiku- Nie jestem pewna czy montecristo to forum pobagienne- powstało raczej z tych osobników, którzy postanowili ewakuiowac sie z zatatpianego przez użytkowników pokroju Smoka i Gizia Gniazda Jastrzebia...teraz to się nawet nie dziwie że admin tamtego forum spitolił na drzewo jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam takiego wrażenia, to forum powstało dlatego, że grupa ludzi miała dość reżimu Laury i chciała od tego uciec i stworzyć dla siebie przyjazny kącik. I uważam, że bezpodstawnie przypisujecie Termiemu łatkę manipulanta, którym nie jest.

      Usuń
    2. To jak nazwiesz fakt, że Terminatorek wysyłał PW do Laurko, w którym "smarował tyłek" Smokowi i Hybrydzie ? Matko i córko, on czar na Was rzucił, czy co ?

      madzia

      Usuń
  27. @ Ramko jeśli Twój scenariusz się sprawdzi to ja założę forum . Hehehe jeśli do tego dojdzie to było by to pierwsze forum , które założyłem . Nie wiem może polegnę na starcie może nie . Zobaczymy. Lecz są to chyba dość odległe wizje.
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  28. A wówczas też będę pomocny, mam doświadczenie w prowadzeniu forum. Więc na pohybel wszystkim tym, którzy Nam źle życzą :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mógłbyś odpowiedzieć na pytanie Madzi o Termina i jego przesyłania IP użytkowników, jak to się ma do przyzwoitości i przyjacielskości? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ma się tak, że niech najpierw ktoś niezbicie dowiedzie owego przekazywania IP. Pomówić jest wybitnie łatwo. Pozdrawiam również.

      Usuń
    3. No masz przecież dowody w postaci screenów jak Laura o tym pisze.


      Alicja

      Usuń
    4. To teraz jeszcze dowód na to, że Laura pisze prawdę.

      Usuń
    5. Oj Marcin.. Marcin.. :((

      Dedukcja to nie jest chyba Twoja mocna strona?... O_O
      Laura pisze zawsze to co jej wygodne, więc CZASEM PRAWDĘ A CZASEM NIE!

      Za to kojarzenie faktów typu:
      - Laura bierze o. Dyrektora za Brata,
      - Terminator podsyła jej świeże IP userów piszących na jego Forum Szuj (jak go nazywa Laura).
      - Laura już wie że o.Dyrektor to nie Brat, tylko And1951, bo ma w swoim panelu IP Anda1951 i innych pomimo iż to zwykle adresy dynamiczne.

      Kojarzenie faktów pozwala na wyciąganie celnych wniosków z bardzo różnych informacji i są to WNIOSKI .. CELNE.

      Czego i Tobie życzę...;)))

      Usuń
    6. http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/2014/01/boi-sie-laura-ujawnianej-prawdy-bardzo.html

      Gdybym może źle skopiowała poczytaj temat tutaj na Blogu (trzeci od góry) Tam masz masz wszystko napisane jak gadzina pisze o IP i o tym, że terminator jej te IP podał.


      Alicja

      Usuń
    7. Fallen, a może niech Termonator wypowie się na ten temat i odpowie na pytanie czyje IP podawał Laurze jak i kogo jej sprzedał, że pisze u niego? Jego e-maile do Laury nie sa dla Ciebie dowodem, to niech sam zdementuje te e-maile. :D
      Pozdrawiam pepe.

      Usuń
    8. Skoro to co pisze Laura o podawaniu IP przez Terminatora jest kłamstwem, dlaczego Terminator temu na bagnisku nie zaprzeczył?

      atka

      Usuń
    9. Tyle, że to trochę bardziej skomplikowane, niż sie może wydawać, widzicie jedną stronę, drugiej nie chcecie dojrzeć.

      A co do O. Dyrektora - to, że to nie Brat, Laura przekonała sie w bardziej prozaiczny sposób - szpieguje na Ferajnie, a tam jeden user niebacznie zwrócił się do O. Dyrektora per And,

      Usuń
    10. Ach Marcin - bez urazy, ale Twój sposób rozumowania tłumaczy jakby - dlaczego zabawiłeś na Bagnie Laurowym tak długo.
      Zapomniałeś że na chwilę przed uzyskaniem informacji o IP userów z Waszego Forum - Laurka PRZEPRASZAŁA Anda za to że ośmieliła się go wcześniej podejrzewać o pisanie jako o.Dyrektor - gdzie oczywistym dla niej było że rzeczony o. Dyrektor to ten Szubrawiec BRAT!
      Tegoż 12 stycznia wieczorem (ok. 22.30), to jeszcze byłeś Modem Bagiennym, kiedy Was Laurka uświadamiała na Forum Modów kto kim jest i skąd ma informacje o adresach IP.
      Nie pisała wszak tego do Plebsu Bagiennego tylko do swej niezawodnej (choć uszczuplonej już) Kadry z Tobą włącznie, a szczegóły uzgadniała z drugim Adminem z którym wspólnie prowadzili politykę bagienną!

      Usuń
    11. To było tak. Laura podejrzewała, że o. Dyrektor to Brat, zwróciła się z priwem do Terminatora żeby podesłał jej IP o. Dyrektora żeby mogła sprawdzić to u siebie (nie wiem gdzie przechowuje IP userów). Terminator przysłał jej IP o Dyrektora, po czym Laura stwierdziła, że to jest IP Anda. W priwie tym też Terminator powiadomił Laurę, że Smoczuś, jaro i And u niego piszą. Wtedy jeszcze ani jaro, ani Smoczuś nie mieli tych nicków co teraz maja na Ferajnie. jaro równiez powiadomił Laurę, że pisze na Ferajnie bo chce wyszpiegować wszystkie elfy i jej podać, kto kim jest, a ona podając do publicznej wiadomości, że Terminator podaje jej IP użytkowników popsuła mu szyki. Prócz tego Terminator zgodził jej się podawać IP kogo tylko będzie chciała, później gdy wyszło to na forum, chciał się z tego wycofać, a że się nie wycofał było widac po banach jakie Laura rozdawała.
      Pozdrawiam pepe

      Usuń
    12. Co do Anda, to sam jej przysłał wiadomość, że pisze tam na Ferajnie pod nickiem o. Dyrektor. :D

      Usuń
    13. Laura by tam nie grzebała gdyby Terminator nie napisał jej w priwie, że Brat u niego pisze na forum, co oczywiście było kolejnym łgarstwem Terminatora, chciał zabłysnąć tym, że Brat u niego pisze?
      Pozdrawiam pepe

      Usuń
    14. Tak.. tak - a Laurka Anda za to PRZEPRASZAŁA... hehe

      Usuń
    15. Terminator również nie omieszkał powiadomić Laury kto jest jej zagorzałym wrogiem, a byli to Brat, Currara, Lilianna i Hybryda. On sam natomiast jest jej przyjacielem, dozgonnie wdzięcznym za to czego go nauczyła, ze Smoczusiem to on niewiele ma wspólnego, bo Smoczuś zarejestrowała się u niego na Ferajnie w celu szukania faceta, bo jest samotna i żeby Laura dała jej spokój, niech sobie dziewczyna kogoś znajdzie. :D
      Mam nadzieję, że udało się Bratu skopiowac moje priwy, gdzie to wszystko jest, niestety część priwów jest nie do odzyskania, bo w skrzynce może ich być tylko 50, a Laura wysyłała je do mnie w ilości 10 na minute. Brat miał tylko parę godzin na skopiowanie wszystkiego, bo zwróciłam się do niego o to w nocy z 12/13 stycznia. Wcześniej nie miał o niczym pojęcia, parę godzin zmarnował na sprawdzanie mnie, czy czasem sobie z niego nie żartuje. :D
      Pozdrawiam pepe

      Usuń
    16. Pepe dlaczegoś mnie zbanowała jak byłem w samym środku odpowiedzi na Laurowe kłamstwa dotyczące mojej osoby ?
      Belial71

      Usuń
    17. Musiałam być wiarygodnym Adminem. :D
      pepe

      Usuń
    18. No niby tak . Ale co tam dobrze się w sumie stało
      Belial71

      Usuń
    19. W sumie tak, bo ucięłam dalsze wylewanie na Ciebie Laurowych pomyj, a chciała zrobić o wiele więcej niż to co tylko napisała, udało mi się na priw odwieść ją od tego.
      pepe

      Usuń
    20. Poza tym uważajcie jak któregoś dnia Laura będzie Waszym Adminem na
      Ferajnie, co jej obiecał Terminator, jak tylko bedzie chciała to odda
      jej Adminowanie Ferajną. :D
      pepe

      Usuń
    21. Ach Laurowe pomyje hehe kto jej nie zna ten ją kupi oszustka .
      Jeśli to prawda to ja dość szybko ją rozpoznam nawet po sposobie pisania. I tak jest u nas jako Atena
      Belial71

      Usuń
    22. A po drugie co ona może mi zrobić ? Jedyne co to pisać w sieci swoje kłamstwa . A akurat jej opinia to mi lata .
      Belial71

      Usuń
    23. To co? Sołtysowi już całkiem na łeb padło? Przecież ona skutecznie niszczyła swoje forum, które już jest w fazie upadku!

      Usuń
    24. Całkiem możliwe, skoro za odbanowanie na forum Laury, zgodził się na podawanie IP swoich userów i podawanie informacji, kto kim u niego jest.
      pepe

      Usuń
    25. Fallen, ja wiem, że dużo musi się wydarzyć żeby człowiek zmądrzał, ja wiem o tym najlepiej, ale tak zaślepionych ludzi jak Wy to dawno nie widziałam...

      madzia

      Usuń
  29. Fallen, ale bredzisz - ja wyleciałam bez ostrzeżenia, to raz, a dwa - nie dopatrzyłabym się braku kultury zarówno w swoich postach jak i moich rozmówców!!! A jeśli wkradło się słowo niecenzuralne (których i tak na Bagnie Bis nie brakuje), to od tego są Moderatorzy, by wstawić gwiazdeczki.
    Dobrze wiesz, że dostałam bana, bo wyjawiłam fakty o Sołtysie, fakty których nie mógł zaakceptować, że wyszły na światło dzienne i wypierdzielił CAŁOŚĆ w kosmos! A później, szuja mi napisał, że za to wyleciałam. Napisał, gdy już nie miałam dostępu, nawet tylko do przeczytania tegoż! Ideologia Laury! Marny, zakłamany tchórz!
    Więc nie pie..ol takich farmazonów, bo tylko dajesz dowód, że tam większość to społeczne mendy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię, bagienko nr 2. Terminatorek to zdolny uczeń jest...

      madzia

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta23 stycznia 2014 15:00

      Żeby tylko uczeń mistrza nie przerósł :)

      Usuń
  30. Dominiś -aj ,Monte powstało ,bo z Gniazda zrezygnował Hawki ,ale też ze względu na Smoka i Gizia,ale sam wiesz , bo tam byłeś ,a my nie mieliśmy się gdzie podziać i gdyby nie Misiek ,to by go nie było...i tyle..

    Oj Ramcia dopiero teraz przeczytałam
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
  31. A po drugie ,ja życzę wszystkim ktorzy tworzą nowe fora,aby im się poszczęściło:)
    A Belial jest fajny :)
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O , ktoś mnie lubi :) . A co do tego forum to dość mglista wizja . Może kiedyś tam.........
      Belial71

      Usuń
    2. Pewnie, ze Piter jest fajny, tylko strasznie naiwny, ale skoro musi mu sie znowu wody do doopska nalac to niech sie tak stanie. :)))

      currara

      Usuń
    3. Fajny , fajny . Nic mi się nie naleję spokojnie. A na Facebooku to co się stało ? Wywaliłaś mnie ze znajomych za to że na Ferajnie siedzę czy dlaczego ? Bo nie bardzo rozumiem. Ani się nie kłóciliśmy ani nic .
      Belial71

      Usuń
    4. Nic Cie nie wywalalam, zaraz wleze na facebooka, nie siedze tam codziennie :)))

      currara

      Usuń
    5. To nie wiem , wczoraj dostałem takie powiadomienie. Może jakiś błąd na facebooku czy coś.
      Belial71

      Usuń
  32. Dziwne, bo u mnie jestes :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  33. No już się wyklarowało ja u Ciebie byłem Ty u mnie nie . Ale dobrze bo się zastanawiałem co jest grane
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  34. Fejs czasami fisiuje :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  35. Rany Julek Hybcia powróciła na bagno bis.

    OdpowiedzUsuń
  36. To będzie wesoło. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem możliwe, skoro za odbanowanie na forum Laury, zgodził się na podawanie IP swoich userów i podawanie informacji, kto kim u niego jest.
    pepe



    Pepe to Terminator był zbanowany?



    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Osobiście go zbanowałam, ku uciesze Laury. Po czym Laura poprosiła czy może go odbanować, bo on jej wysłał taki, a taki priw. Resztę znacie.
      Pozdrawiam pepe

      Usuń
  38. Następny ban na bagnie bis, banusiek dostał kopa od Sołtysa za to że Hybrydzie napisał że jest pijaczka i galerianka hahhaha Hybryda dla sołtysa to jak rodzona matka, gotowa go do piersi przystawić bleeee....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo terminator pożałuje,że ją w ogóle poznał.
      Już się pojawiła i zadyma na bagnie bis.
      Jupi napisał prawdę.
      Przecież ona jest pijaczką.

      Usuń
    2. A jest galerianką? Co mu daje uprawnienia do tego, by obrażać innych publicznie? Jakby Terminator nie dał mu bana, w końcu zarobiłby go ode mnie, bo choć jestem cierpliwy, to mam też swoje granice. W pełni mu sie należało, wszedł na Ferajnę z zamiarem zrobienia boruty, przyznał mi się do tego na PW po tym, jak dostał ode mnie osta.

      Usuń
    3. Odpowiem podobnie jak odpowiedziałeś na moje pytanie, ale nie dlatego aby coś udowadniać, bo to komu ufasz należy do Ciebie:
      A masz niezbite dowody, że nie jest, bo jeżeli nie to czy to było obrażanie?
      widzisz semantyka, gra słów i odwracanie, każdy wybiera sobie przyjaciół sam. Pozdrawiam

      Usuń
  39. Za takie coś sądzę, że wszędzie na pewno dostałby ostrzeżenie... trochę nie dziwię się takiej reakcji...

    OdpowiedzUsuń
  40. Atyde,Banusiek był na straconej pozycji juz od samego początku ogłaszając tutaj,że zamierza się tam zarejestrować i zobaczyć jak ludziskom rozum odebrało.Szczerze to byłem zdziwiony,że tak długo go trzymali na bagnie bis.
    Madzia napisała:
    Fallen, ja wiem, że dużo musi się wydarzyć żeby człowiek zmądrzał, ja wiem o tym najlepiej, ale tak zaślepionych ludzi jak Wy to dawno nie widziałam...

    madzia

    Madziu ciekawy post napisała Ala powyżej odpowiadając właśnie Tobie.Znam Ale od dawna z elfów i Ciebie również.Pisząc z elfów mam na myśli jeszcze te stare elfy,które już nie istnieją od paru lat i Banusiek też tam był.Różnie się potoczyły losy piszących na elfach.Z tej starej gwardii to jedynie jetpilot,Mare i Krzysiek pozostali.Reszta zbanowana lub sama odeszła.Terminator przekroczył wszelkie możliwe zasady jakie panują w necie.Ktoś taki nie powinien nigdy być adminem forum.
    Anonimowy Internauta23 stycznia 2014 15:00

    Żeby tylko uczeń mistrza nie przerósł :)

    W tym przypadku tak nie będzie.Uczeń nabrał złych nawyków od swojej nauczycielki.Userzy sami odejdą z jego forum.Tam nagminnie usuwa się posty i banuje się za prawdę.Tam sama 'ekipa rządzących" pisze,rzadko który user.
    Anonimowy przyjaciel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta24 stycznia 2014 14:00

      Mylisz się. Uczeń nie nabrał złych nawyków tylko uczeń z takimi nawykami już przyszedł. Gdyby nie chciał to by tego nie robił zwłaszcza na swoim forum. I on i Lura to jeden sort tylko inne osoby.

      Usuń
  41. Trochę nowych userów przybyło na ferajnę.
    Jak myślicie z ciekawości obejrzeć bagno bis?
    Czy też może cichaczem pozapraszani i innych forów?
    Wprawdzie smok na imladisie pisze,ale nie widzę żeby linka podała do ferajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Anonimie cichaczem pod innymi nickami rozsyłamy zaproszenia po całej sieci , mało tego dzwonie do moich kolegów i koleżanek i błagam ich żeby się zarejestrowali . Co do oglądania tego Bagna -Bis to po co chcesz oglądać ? Jeszcze się pobrudzisz . Boże jak niektórzy są dziecinni .
      Belial71

      Usuń
    2. Belial do Ciebie nic niema.
      Fajny z Ciebie gość i równy facet.

      Usuń
    3. Cieszę się , tylko hmm , nawet nie wiem kim jesteś
      Belial71

      Usuń
  42. Bylem ,pisałem. Ogólnie jest gorzej niż na elfach u Laury. Od rana ubyło kilku userow a podobno nie ma banów..
    Masz inne zdanie od razu ostrzeżenia, blokada PW, monitoring i usuwanie postów..
    Kłopotliwe pytania są na bieżąco usuwane.

    Kiepskie miejsce do pisania.



    Zwiadowca

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.