poniedziałek, 20 stycznia 2014

GRAZKA i Laura, czyli Sp. z nieograniczoną bezczelnością..


Cześć..






Wiecie co .. nie wiem jak Wy, ale ja:
– kiedy ktoś jawnie uważa mnie za kretyna – czuję się obrażony!!
A Elfiki NIE !

Laurka robi z nich kretynów codziennie, a oni łykają to pokornie i siedzą cicho.
Ostatnio na Bagnie może nie być Laurki, ani żadnego z jej przydupasów, ale kiedy byś nie wszedł na Bagno, to spotkasz tam czuwającą Księżniczkę GRAZKĘ:
A GRAZKA to nie byle kto – prawa ręka Laury jakby!

Książę Jetpilot uważa wprawdzie że GRAZKA TO MĄCICIELKA, ale to świadczy tylko że jest mniej bystry, niż wynikało by z jego postów!

Uważa tez Jetpilot że GRAZKA powinna wziąć się za robotę zamiast wypisywać głupoty, i tu jego zdanie .. PODZIELAM!

Kto jak kto, ale taki stary WYGA BAGIENNY jak Jetpilot, POWINIEN WIEDZIEĆ kiedy jego PANI pisze prawdę, a kiedy zwyczajnie ŁŻE:

Wierzyć, kiedy ona pisze prawdę:

Nie wierzyć - kiedy ŁŻE:


Skoro KLONY LAURY – to „wymysł psychopaty Brata” – to Brat pokaże Wam (udowadniając ponad wszelka wątpliwość), CAŁĄ ARMIĘ KLONÓW LAURY – funkcjonujących na Bagnie jakby nigdy nic!

Tak - cała Armia KLONÓW LAURY pisze na Bagnie PRZEZ PROXY!!

Nie wierzycie?

To ja wam pokażę, a jak skłamię to zgodnie z umową z Laurką – ZAMYKAM BLOGA DOŻYWOTNIO!!
Na początek (w tym odcinku Bloga), pokażę KLONA LAURY najnowszej generacji!
KLON Laury – GRAZKA
- to KLON dość specyficzny i niepodobny do innych (o których napiszę osobno).

-  zaplanowany do pisania z takiej bramki PROXY ( http://vpndelux.com/ )  z której nie pisały inne KLONY - ale to się nie do końca udało i w paru przypadkach zahaczyła jednak o bramki PROXY używane już przez inne KLONY Laurki, np. o tą:

-  KLON GRAZKA nie jest jak inne - szarym Elfikiem, ale szybko awansując został "Księżniczką Bagienną" - dzięki czemu może wspierać Laurkę w miejscach dotychczas dla KLONÓW niedostępnych, jak choćby tzw.  Tajne Forum Modów, zwane też Pokojem Strażników!
- dla odwrócenia uwagi założony został w porozumieniu z osobą z okolic Lublina w Polsce i pewna część postów GRAZKI, zwłaszcza w początkowym okresie jej pobytu na Bagnie -  faktycznie pisana była przez lubelską kablówkę. Nie była to jednak  żadna CIOCIA (jak próbowała wmówić Swoim Skrzatom Laura) - bo będąc rzeczywistą ciocią, raczej w tym wieku starowinka nie byłaby w stanie przeprowadzić tak skoordynowanej akcji „KLON GRAZKA”.
- KLON GRAZKA opublikował nawet swoją (rzekomo) fotkę w Galerii na Bagnie, tylko nie wiadomo czemu ta Ciocia jest wyraźnie młodsza od swej .. siostrzenicy której zdjęcia też posiadam.
Ale GRAZKA (podobnie jak kiedyś Paula), na Bagnie niczym (poza kontem) od Laurki się nie różni:

Generalnie to GRAZKA nikogo nie lubi, a już najbardziej tych co chcieliby na Bagnie rządzić zamiast Laurki:


GRAZKA o „zakodowanej nienawiści Polaków!”



Nienawidzi swoich korzeni - czyli PRL-u, choć nie ma go od 25 lat!



Pojęcie patriotyzmu jest jej obce - jak każdej przybłędzie:


O Naszym Blogu też ma jak najgorsze mniemanie, uważając że „czytanie go uwłacza czytającemu” - dlatego czyta Nasz Blog pilnie i systematycznie - stąd wie dokładnie kto tu pisze komentarze, w czym (przyznaję), jest lepsza ode mnie!

Za to Śliczną i Młodą Laurkę wraz z jej Małżonkiem i Dziecięciem przy kształtnej i mężnej piersi - kocha GRAZKA bardzo – (zwłaszcza przez PROXY):

Ten post zniknął już gdzieś w czeluściach bagiennych (lub w kosmosie), i tak sobie myślę, że może właśnie dlatego że napisany został.. wbrew Regulaminowi – przez anonimową bramkę PROXY!
Ano właśnie.. zajrzałem ja do Prawa Bagiennego, a tam stoi jak nie przymierzając Terminatorowi jakiemuś!

Tymczasem pisze sobie GRAZKA/LAURA czasem z tego samego adresu PROXY - IP (80.237.132.19), co ania, Joasia a zwłaszcza ...Paula (318 postów z tego adresu IP).

Pamiętacie Paulę – zbereźnicę?

Pisałem o niej tutaj:

Tylko sobie nie pomyślcie że to w tej dupce miała Laurka Regulamin swojego forum pisząc swoim KLONEM o nicku Paula!
Regulamin miała w swojej własnej, a zadek Laurki wygląda zgoła odmiennie, i dupka ta jest tak samo prawdziwa jak prawdziwa była Paula (była bo zamilkła ostatnio, a uaktywniła się .. GRAZKA i kilkanaście innych KLONÓW Laurki, o których napiszę niebawem).

Cóż to zatem za adres jest? Oo.. JEST!

NA NIEMIECKIEJ LIŚCIE ANONIMOWYCH BRAMEK PROXY:

Łączy sie Laurka wprawdzie ze swego łącza u niemieckiego dostawcy Vodafone AG, ale potem klika:


- i już może pisać jako GRAZKA, bo przecież Laurka by się nie ukrywała chyba??
Kiedy byłem ostatnio na Bagnie Adminem, to GRAZKA napisała już w sumie 97 postów z  9 adresów internetowych IP.

Skopiowałem je sobie:
.
  1. 85.17.141.35 [ 50 Posty ]
  2. 89.68.88.174 [ 17 Posty ]
  3. 178.33.48.191 [ 9 Posty ]
  4. 89.75.111.112 [ 8 Posty ]
  5. 89.68.89.51.    [ 5 Posty ]
  6. 5.135.136.176 [ 4 Posty ]
  7. 80.237.132.19 [ 2 Posty ]
  8. 151.236.22.16 [ 1 Posty ]
  9. 85.128.177.7   [ 1 Posty ]
- i przyjrzałem im się bliżej :

89.68.88.174 [ 17 Posty ]
Lubelska kablówka „UPC Polska Sp. z o.o.”

89.75.111.112 [ 8 Posty ]
Lubelska kablówka „UPC Polska Sp. z o.o.”

89.68.89.51     [ 5 Posty ]
Lubelska kablówka „UPC Polska Sp. z o.o.”

178.33.48.191 [ 9 Posty ]
Polska anonimowa bramka PROXY
Pierwsza na tej liście:

5.135.136.176 [ 4 Posty ]
Francuska anonimowa bramka PROXY

80.237.132.19 [ 2 Posty ]
Ulubiona, niemiecka bramka PROXY Pauli

85.128.177.7   [ 1 Post ]
Serwer PROXY krakowskiej firmy internetowej Whois Data Protection Sp. z o.o.

151.236.22.16 [ 1 Post ]
Amerykańska anonimowa bramka PROXY

85.17.141.35 [ 50 Posty ]
Bardzo szybka amerykańska anonimowa bramka proxy:


„Ładne rzeczy!!”..
(jak powiedział pewien komornik rozejrzawszy się po mieszkaniu dłużnika..)
Czyli tylko mala część postów GRAZKI pisanych było z tej kablówki UPC w Lublinie?
Większość, a zwłaszcza ostatnie (Książęce) pisane już w masce PROXY!
Jak myślicie – przez kogo?
Laurka przygotowała się dobrze i bez problemu potrafi w czasie rzeczywistym „dyskutować” ze swymi KLONAMI, (czyli sama ze sobą!) bo nie od parady ma zainstalowane co najmniej 3 przeglądarki internetowe które mogą pracować równolegle!
A. Internet Explorer
B. Mozilla Firefox
C. Google Chrome

Maska z napisem "GRAZKA" przydaje się Laurce do ogłupiania Elfików... bardzo.
Zwłaszcza:
- przy DYSCYPLINOWANIU tego niesfornego towarzystwa:
(przykład):

- dla sprawienia wrażenia że inni też maja podobnie głupie zdanie jak Laurka
(przykład):

GRAZKA jak większość KLONOW „śpiochów” była od dawna na Bagnie.
Była już wtedy kiedy Larwa zrozumiała że Alicja jest na tyle chora że już jej (po dwóch latach codziennej służby), nie posłuży długo, a jest zbyt lubiana i może zagrozić jej „wspaniałości”.
Napisała więc HIPOKRYTKA fałszywie:

Naturalnie przyłączyła się i GRAZKA:

Obie te SUKI w jednej osobie,  życzenia te potwierdziły, co pokazałem tu:

Tak.. tak – Drogie Elfiki – KTOŚ WAS TU ROBI W... w.UJA!

A niebawem pokażę Wam dowody na to, jak ogłupia Was kilkunastu innych KLONÓW WASZEJ LAURKI!

==========================================

I jeszcze nasz:
KLUB  ELFA
==========================================

Tu KAŻDY z byłych (ale i aktualnych) Elfów, może publikować swoje wrażenia związane z Bagnem Laury:

Dzisiaj spostrzeżenia autorstwa LILIANNY – byłej Userki z Bagna i (chyba) z Bagna BIS:

Lilianna 19 stycznia 2014

Weszłam ja sobie dzisiaj radośnie na cudowne i nie stresujące Forum Ferajna -
reklamowane potężnie i ponadczasowo:  BANÓW NIE MA!
Kochani! i to takie szybkie jak szybkie są te nowoczesne światłowody w internetach tylko... trzeba się postarać - jak dla Was.
Ja się nie starałam, a dostałam i nawet o tym nie wiedziałam, a jak się dowiedziałam to mi szczena opadła a nawet moje jędrne cycki.
Dobra, ale ja tu nie o cyckach chciałam, a o Sołtysie, co to tam gospodarzem jest.
Więc tak to było:
Rozluźniona i szczęśliwa, że se pogaduchę odpier..lę - z gawiedzią szczerze pogadam i zaczynam temat o Laurze, Dominiku i takie tam.
Skończyło się na Sołtysie, pochwaliłam jego zakątek ale... miałam "ale" - no bo jakże to tak? Pisałam sobie z tym facetem na e-mailach, wyrażałam niepochlebne zdanie o Gadzinie, pogłaskałam (całkiem szczerze) jego EGO, bo myślałam że facio spoko i rozumny nieco jest, skoro od niej wypier..lił i hołotę za sobą ściągnął, Larwa później się motała po Bagnie i głupoty na niego wypisywała, a ten - jak menda fałszywa jakaś - poleciał na mnie do gadziny z ozorem i jeszcze ją ostrzegał, żem ja WRÓG i uważać na mnie ma!
Screeny mam, czyli DOWODY, że było tak jak mówię, a piszę właściwie.
Wywaliłam mu to wszystko tam, na tym jego Bagnie2 a on wywalił mnie.
Dobrze, że ludzi przyjaznych mam, hasło do czyjegoś konta na Ferajnie za flaszkę zdobyłam, i se przynajmniej poczytałam czemu zalogować się nie mogę.
A przeczytałam, że za to, iż mam wystąpić pod swoim nickiem, a nie się ukrywać.
On debil ten Lucek, czy tylko tak udaje, żeby z twarzą konfidencką tak całkiem nie wyjść? Przecież mój nick w całej Sieci jest non-stop ten sam, i tam też był, i na Bagnie1 był, czyli LILIANNA!!!
I jak ja miałam mu cokolwiek odpowiedzieć, skoro mi  BANA dał?????
Nieco wcześniej - w trakcie naszej pogaduchy z tamtejszą gawiedzią wyraźnie pisałam, że na Bagnie1 (czyli u Gienki) jestem pod nickiem kumpla, którego w dobrej wierze tam ściągnęłam, ale chłopak spier..lił, a mi swoje konto zostawił, co bym na żywca se ten cyrk obserwować mogła, a odzywam się mało, prawie mnie nie ma i to taka partyzantka, no!  
Lucuś chciał TEN nick? Bez sensu - jak Larwa by go poznała, to by mi go zbanowała, logiczne, nie?
Sołtys nie miał wytłumaczenia żadnego na swoje latanie do Larwy z durnymi ostrzeżeniami i nadawaniem na Userów (jest w screenach na Blogu) i postąpił jak zdolny uczeń Gadziny - BAN!
Mało tego! Wypier..lił na Księżyc WSZYSTKO! Cały dział, cały rozdział o wspominkach jego współtowarzyszy niedoli na Bagnie1, czyli u Gienki głównie.
A tak fajnie się to czytało, nawet pasjonujące było, a jakie ostrzegawcze!
Więc refleksje smutne mi się nasuwają, że Bagienko2 powstaje, nadal prawdy tam się nie przyjmuje i zasadza kopa w dupsko, gdy takowy nieuważny a paplaty delikwent z tym na wierzch wyjedzie!
Oj, nieładnie Lucuś robisz, gnojem i fałszem jedzie od ciebie.
Chcesz żeby ludzie cię szanowali? To ty ich szanuj, bądź opoką skoro już chciałeś guru być i Forum własne, osobiste założyłeś.
Nie myśl sobie - "e tam", pisałam przecież z twoimi ludźmi i NA PEWNO Oni myślą to samo, co ja ci tu napisałam, ale mają tak zryte berety po traumie u Gienki, że ci tego nie powiedzą, ba, może nawet pocieszać i płakać będą z tobą, ale to tak dla jaj (których ty już nie masz) ale to dlatego, że mają sieczkę po twojej Laurce.
Zapomniałeś, jak cię poniżyła? Zapomniałeś jaką jest świnią fałszywą?
Nie masz swojego honoru? Po co ludzi sprzedajesz, a właściwie ich dane i adresy IP - żeby wiedziała kto do ciebie w dobrej wierze wlazł?
Czemu sukinsynu nie wytłumaczyłeś się MI ze swojego draństwa??? Ratowałeś swoją dupę BANEM??????

  WSTYDŹ SIĘ!!! 

Dziękuję za uwagę oraz Tobie, Dominiku za udostępnienie miejsca.

LILIANNA.

==========================================


Wasz Brat Dominik

136 komentarzy:

  1. Nawet nie 3 a 4 przeglądarki widzę u Laury. Czerwone "O" to znana wielu i popularna przeglądarka Opera. ;)
    Ankoku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Nie znałem bliżej tej przeglądarki - stąd jej ikona mi nie powiedziała o niej..;)
      Pozdrawiam.
      D.

      Usuń
    2. Pozdrawiam Dominiku serdecznie! Naprawdę podziwiam Twoją pracę. Dla wielu z nas oszustwa Laury są czymś oczywistym, lecz dla jeszcze większej liczby nieuświadomionych potrzebna jest Twoja praca - jasne, podane czarno na białym dowody na to, jak te babsko manipuluje ludźmi i kłamie. Jej hipokryzja i bezczelność są zdumiewające.
      Ankoku

      Usuń
  2. Klony Laury, to temat rzeka. Miała ich kilka w jednym czasie i powoli uaktywniała przy zadymach na bagnie. Klony były bezwzględne, chamskie i atakujące. Pojawiały się kiedy gadzina się wylogowywała.



    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilianna super, że się podzieliłaś z Nami tym co spotkało Cię na ferajnie. Nie żebym sie cieszyła, bo jest wręcz odwrotnie. Normalnie krew mnie zalewa na to co tam się wyprawia. Dobrze, że ostrzegłaś innych przed tym forum. Terminator był dobrym i cierpliwym uczniem gadziny. Tylko dziwnym trafem nauczył się przekrętów, manipulacji, kłamstw i obrabiania za plecami dupeczek swoich userów piszących na jego forum. Zapomniał jak być człowiekiem.



      Alicja

      Usuń
  3. Ze Grażka to klon Laury to się domyśliłam.
    Przeprowadza i na mnie ataki na forum.
    Biedna kobieta ta Laura.
    Pozdrawiam.
    Wierny czytelnik
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietam te klony ,Alu były przerażające .Pamiętam jak Laura zawsze pisała o tej swojej słodkosci ,miłości ,a jako klon -pokazywała to jaka potrafi być bezczelna,chamska ,prymitywna ,choćby :Izunia ,Wandzia ,Joasia , itd ... I widzę ,że nic się nie zmieniło .
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dori - zmieniło się tyle że teraz KLONÓW (niektóre uśpione) jest 3 razy tyle, i zostają nawet (jak GRAZKA) Książętami. Teraz czekam na KLONA MODA.. hehe
      Ja naliczyłem 15 (słownie piętnastu!) KLONÓW LAURY na Nowym Bagnie - nie licząc tych ze Starego Bagna!

      Pozdrówka...;))
      Dominik.

      Usuń
    2. Dorotko tak było. Jeżeli pamiętasz Joasie to i to co zrobiła z Grzegorzem na forum ogólnym przy okazji zadymy jaka wtedy była.



      Alicja

      Usuń
  5. Najnowsze wieści z bagna bis to takie,że Norbuś nie jest Adonisem na forum terminatora.Biedny Norbuś zadzwonił do niego by mu to zakomunikować.Trwają teraz spekulacje kim jest Adonis który razem z gadziną zrobił nalot na forum.Hybryda zarzekająca się,że nie ma jej na bagnie u gada jest nieźle zorientowana co do poziomu intelektualnego userów.Stawia na Kurdiego wszak poziom intelektualny ma na = z Norbusiowym.Hybryda dzisiaj zaszczyciła Nas na Blogu,zrobiła to co miała zrobić umieściła na bagnie bis i znów łże i się wypiera,że to wszystko kłamstwa i kalumnie.Oj Alicjo znów się naraziłaś Hybrydzie.
    Anonimowy przyjaciel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwszy raz zresztą, dlatego jest tak mściwa. Myślisz, że się boję tej kłamliwej oszustki. Ona mi zwisa i powiewa.


      Alicja

      Usuń
  6. Dajcie mi tu link do tej sołtysowej zagrody, aż mnie ręka świerzbi żeby popisać z tymi idiotami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej niech Ci Braciszek wyśle na maila. Nie będziemy robić tu reklamy banu bis.

      Usuń
    2. Już wysłałem na maila!

      Usuń
    3. Tylko jak będziesz pisał z tymi idiotami do , których i ja należę to mam nadzieję że pod swoim nickiem
      Belial71

      Usuń
    4. Zobacz przy okazji, czy temat "Ciekawostka" wrócił na forum ogóle. Założyłam go, Smoczek zdjęła go, by oczyścić z nieczystości Hybrydowych i miał powrócić na swoje miejsce (ponoć :D)

      m.

      Usuń
  7. Idę zobaczyć jak ludziom rozum odebrało...Dziękuję za link :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ona ma w tym głupim łbie??? Zacytuję mojego brata" ona ma nas.rane we łbie" Tak, tam już nic nie ma, jest goowno,sieczka, siano, wszystko wypalone przez amoniak od rozjaśniacza.

    W życiu nie słyszałam o proxy, o możliwości podmieniania autorów postów, cholera chyba na naukę do niej pójdę :)

    Dominik jesteś lepszy od Rutkowskiego ;)))))

    Terminator, to już stary facet, cóż mu pozostało jak jak Wy to piszecie lizanie rowa Laurce przez szybę monitora :) No niech sobie facet poliże.



    OdpowiedzUsuń
  9. Widać czarno na białym , że bez klonów bagna prowadzić się nie da. Laureczka potrzebuję zwolenników a o tych
    coraz trudniej .

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczytajcie co terminator napisał na bagnie w wątku dla gości:Cała prawda o blogu Brata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyzwyczajenia liże Sołtys łapę Pani, choć to jego forum to jak dla mnie - ..Bagno BIS, (te same metody, struktura, cenzura, etc.).
      Ale Laurka nazywa to jego forum: "Forum Szuj!" i o wzajemności nie ma mowy.. hehe
      Nie wiedzieć czemu bredzi człowiek pogrążając się dalej. Dlaczego? Nie mnie orzekać..:(
      Nic do niego nie miałem i nie miałbym, ale sam sobie wydaje świadectwo wypisując takie brednie.
      Laurka i tak tego nie doceni i wyssie z niego resztę wazeliny, która jej teraz bardzo potrzebna!
      Cóż...

      Usuń
  11. Możesz to tutaj zacytować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Atyde:
      -----------------------
      No tak...Pepe, kimkolwiek jest (bratem czy swatem) wlazła z buciorami do czyjegoś domu
      i perfidnie okradła - tak to trzeba nazwać...
      Zwykłe bezczelna kradzież, która powinna być ścigana przez prokuratora...i tyle.
      Gdyby coś takiego stało się na forum, gdzie byłbym Właścicielem, to ta pani, już byłaby
      ścigana przez Prawo, albowiem nie do pomyślenia jest wykradanie poufnych informacji
      użytkowników PW, fotek na hasło i innych privat materiałów, a do tego upublicznianie ich...etc.
      i to w przypadku, gdy owa (Pepe) pełniła odpowiedzialną i ważną funkcję Administratora Forum.
      To dodatkowo obciąża w.w. userkę...i dziwię się Lauro, że tak to jej podarowałaś.
      Namierzenie userki Pepe, nie jest trudne przez specjalistę Policji, jej IP. mail, lokalizację...etc.

      -----------------------
      Uff.. na Bagnie przywykł do inwigilacji, lokalizacji, namierzania, i ciężko odwyknąć?? O_O
      A korepetycje brał pewnie od Anda i tak jak tamten będzie miał teraz kłopot ze znalezieniem paragrafu na kradzież WŁASNYCH PRYWATNYCH WIADOMOŚCI... hehehe..
      Tak to jest kiedy nie próbuje się likwidować PRZYCZYN własnych draństw, tylko ich SKUTKI!

      Usuń
    2. Normalnie ręce opadają na to co Terminator wyczynia. Jeszcze nie poznał do końca larwy i jej charakterku. Czas ten nadejdzie, tylko nie wiadomo kiedy. Piękną nazwę nadała gadzina ferajnie - forum szuj. Terminatorze gadzina opluwa twoje forum, a Ty tam leziesz i piszesz jakby nigdy nic się nie stało. Może w końcu otworzą Ci sie oczy na to co gadzina robi.


      Alicja

      Usuń
    3. Anonimowy Internauta20 stycznia 2014 15:58

      Czytając sobie tak to wszystko to dochodzę do wniosku że to jest jakiś czeski film albo jakaś ukryta kamera w reality show :)
      Gorzej niż matrix :D

      Usuń
    4. Anonimowy Internauta20 stycznia 2014 16:04

      Jeszcze jedna mała rzecz :) To jest tekst terminatora? :D No cóż przypominają mi się słowa zapisane w pewnej Księdze o kamieniu i rzucaniu nim a także coś o winie. No ale chyba terminator ma inne podejście do sprawy bardziej na miarę Kalego :D

      Usuń
  12. Jak żeś taki sprawiedliwy powiedz gdzie żeś był terminatorze kiedy twoja gadzina poniewierała userami na bagnie.Robiła z nich chamów,pijaków nawet twoją moderatorkę teraz od bydlęcia wyzywa,a ty idziesz na bagno i peany piszesz.Podajesz IP piszących osobą postronnym,co jest zakazane w necie.Może ciebie należałoby ścigać i oskarżyć.
    Anonimowy przyjaciel.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj Terminator ,żal Ciebie ,naprawdę żal .Larwa tyle PW czytała ,pokazywała publicznie ,upokarzała innych userów ,chcąc zgłośić cos na kogos ,musi sie pokazac ,a tu nie ma szans ,musiałaby sie pokazać ,a przeciwko jej wykradaniu zdjęc ,nie kasowaniu zdjęc na prosbe userów ,to byłoby tysiąc zażaleń ,opanuj się chory z zawiści człowieku !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jak to?
    Terminatorze.
    Podając IP sam powinienes być ścigany,więc koniowi na ucho wygrażaj.. Przygania kocioł garnkowi.
    A Laura? Ile razy jej pisałam że nie powinna prywatnych wiadomosci uzytkowników ogłaszać wszem i wobec. I co ona na to? Zamknij sie bo ban bedzie. Ciebie też do prokuratury razem z Twoją Laurą.

    Wielce zdziwiona jestem.
    Ty swojej belki w oku nie widzisz a czyjeś zdzblo zauwazasz.
    Jakby tak wymienić co obciąża Laurę i jakie paragrafy,to biedna kilka lat by sobie posidziała.

    MaLena.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie posiedziała by . Czubów nie zamykają
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Belialu... Piotrze - nadal zamierzasz legitymizować procedury i postępki Termiego? Nie masz czasem ( w świetle dowodów na poczynania Sołtysa) wrażenia, że wpadłeś z deszczu pod rynnę?

      Bartek Zalewski.

      Usuń
    2. Bartek czas pokaże . Ja wiem że różne sprawy źle wyglądają . Ale jak na razie próbuje coś zrobić żeby dużo rzeczy zmienić
      PS . Kiedyś zarzuciłeś mi że ostatni Twój ban na elfach to moja sprawka czy z mojej poręki . Nie miałem z tym nic wspólnego . To tak gwoli wyjaśnienia.
      Belial71

      Usuń
    3. Powiedzmy, że Ci wierzę, chociaż jakoś tak zbiegł się w czasie z naszą wymianą PW na Elfach...

      Bart Z.

      Usuń
    4. Wiem pamiętam to dość dobrze . Tylko że a elfach i PW były czytane przez Laurę .Sam się o tym przekonałem jak pisałem że odchodzę z elfów to zaraz mi zablokowała PW twierdząc że jak odchodzę to mi PW niepotrzebne
      Belial71

      Usuń
    5. Zatem wszystko jasne... Jakoś mnie to nie dziwi. Czytać cudze PW - jakież to Gadzie... Oki, sprawę uważam za wyjaśnioną i zapewniam, że więcej do niej nie wrócę, chyba tylko pod postacią luźnej uwagi, ale bez konotacji z Twoja osobą.
      Niemniej, na Twoim miejscu uważałbym na całą tę ferajnę... A dobrze Ci życzę, doprawdy. Nie daj się złapać z opuszczonymi portkami do kostek...

      Bart Z.

      Usuń
    6. Oj Piter, Piter, wpakowales sie z deszczu pod rynne. Szkoda.

      currara

      Usuń
    7. Zaraz Currara taki komentarz jak bym już nie żył . Żyję jeszcze i mam nadzieję jeszcze pożyć ze 30 lat . Spokojnie
      Belial71

      Usuń
    8. Tylko co to za zycie. :)))) :P

      currara

      Usuń
    9. Życie mam całkiem fajne a te fora to tylko internet .
      Belial71

      Usuń
    10. Tylko internet i koniecznie w tym internecie musisz wpadac z jednej koopy w druga. :))) Czas wpasc w czekolade :)))

      currara

      Usuń
  16. Belial jak ci nie wstyd . Tyle ci Laura pomogła a ty piszesz u TERMINATORA ? I psioczysz tam na Laurę . A taki niby zasadowiec jesteś a zdrdziłeś forum i właścicielkę co cię przygarneła i moderatorem zrobiła. Żal patrzeć jak się stoczyłeś
    N S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, Laura tyle ludziom pomogla,co pchły na psie. Jak można w ogóle zdradzić forum? Co to za wyrażenie? Zdradzić to można żonę. A co to Belial jakies dożywotnie przyżeczenie złożył,że jedno tylko forum dla niego istnieje i oswiadcza ze palcem w klawiaturę nie kliknie na jakimkolwiek innym z for?
      On się stoczył? On w końcu jest czysty i wolny,a wy dalej jak te ćpuny w amoku siedzicie i opary Laurowe wdychacie.
      Wy juz upadliście tak nisko,że niżej sie niestety nie da, chocby i Panią Bozie błagać.

      Usuń
    2. "NS"?! Czyżby jakiś klon Larwy?

      Bart Z.

      Usuń
    3. A tobie to ten glupi leb calkiem zrylo? Niech ci larwa pokaze dowody tej wielkiej pomocy dla Beliala, a nawet gdyby, to co on ma obowiazek byc jej dozgonnie wdzieczny? A za co niby? Za wycieranie sobie nim geby przez staruche? Zrob ty baranka tak porzadnie zanim cos tu naskrobiesz jeszcze raz !

      Poza tym ta twoja pancia larwa, jakby miala chocby odrobine honoru nigdy w zyciu nie wyjawilaby komu i jak pomogla, taka z niej pomagierka jak z kociej doopy wirtuoz.
      currara

      Usuń
  17. O_O O matko i córko proszę o łaskę kimkolwiek jesteś . Zaraz wynajmę jakiegoś snajpera żeby mnie odstrzelił za tą podłą zdradę . NS nie pisz tak proszę Cię bo herbaty nie dokończę ze śmiechu . Mam nadzieję że Laura się nie pocieła z żalu. Przekaż jej ode mnie że oddycham wolnością.
    Nieutulony w żalu Belial71

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy napisał : On się stoczył? On w końcu jest czysty i wolny,a wy dalej jak te ćpuny w amoku siedzicie i opary Laurowe wdychacie.
    Wy juz upadliście tak nisko,że niżej sie niestety nie da, chocby i Panią Bozie błagać.


    Ty chyba też te opary wdychasz mniemam, że ręką nawet je tworzysz na bagnie u gada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę a skąd to wydedukowałeś/aś?
      Akuratnie,ja nie byłam tam dość długo żeby się zaczadzić tym całym chamstwem,łgarstwem. Na Laurze bardzo szybko sie poznałam,a Dominik tylko upewnił mnie co do podejrzeń. A żeby wrócić na to szumowisko,trzeba mieć niezle w deklu poprzestawiane.
      Wystarczy mi to co piszą tutaj.
      Obronca ucieśnionej Larwy się znalazł :) Bron,bron...bo but prawdy wisi nad Larwą,jak nadepnie ją to tylko soki popłyną :)

      Usuń
    2. Z Twojej ostatnie wypowiedzi, a zwłaszcza z ostatniego zdania, cyt:Wy juz upadliście tak nisko,że niżej sie niestety nie da, chocby i Panią Bozie błagać.

      Usuń
    3. No jasnowidz się znalazł :D To może przepowiesz mi nr w totka? :)
      Niestety o upadaniu nisko sam żeś pierwszy napisał. A że tu niebiosa nie pomoga,to szczera prawda,sama musi dac Ci w rzyć abyś się obudził z letargu.
      Co Cie tak ubodło w tym zdaniu? :D

      Usuń
  19. Ubawił mnie do łez przydupas Laurowy. :S
    pepe

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Montecristo, chyba tez mają coś nie teges. Wczoraj się zarejestrowałam, dziś próbuję wejść- ban... nieźle. Nawet nie chcę tego komentować, ale jak dzieci, jak dzieci....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie mamy ten teges na forum...nie banuja na montecrisrto bez rejestracji. nieporozumienie jakies i tyle.

      Usuń
  21. A ja wiem, że tak, wczoraj sie zarejestrowałam, chwilę pobiegałam po forum, żeby zobaczyć jak jest i tyle. Dziś chciałam wejść i nie ma możliwości i jako ostatni zarejestrowany mnie nie ma, więc nie ma sensu ze mnie robić idiotki...

    Nie to, żebym płakała z tego powodu, ale już sam ten fakt mi wystarczy żeby mieć swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod jakim nickiem zarejestrowałas się? mnie wczoraj nie było a ostatni zarejestrowany to było jakies abcde-

      Usuń
    2. Atyde - wg mnie rzecz do wyjaśnienia. Takie rzeczy to na Bagnie, czy bagnie BIS, ale odkąd istnieje Montecristo nie słyszałem o takich tam praktykach. Wyjaśnijcie sobie..;)

      Usuń
    3. To jakieś abcde to ja.. nick może nieszczególny ale powodu usunięcia nie rozumiem. Tym bardziej że nie zdążyłam jęknąć....

      Usuń
    4. napisałam już do "szefa"- podejrzewam że potraktował twój nick jako spambota które nagminnie sie ostatnio rejestują...takie znikaja od razu.

      Usuń
    5. spambot chyba nie miałby takiego e maila przy rejestracji... no nic, nie wnikam jak to się stało, być może przypadek...

      Usuń
    6. Atyde- to nie było złośliwe...juz ochrzaniłam szefunia za usuwanie dziwnych kont jak leci
      Brat- przepraszam za niezwiązane z tematem pisanie

      Usuń
    7. Spoko - wszystko to ma jakiś związek z nasza misją, a BOT-y spamujące miewają czasem całkiem normalne (i polskie) adresy mailowe - Atyde. Wiem coś tym!
      Dla mnie ważne są INTENCJE, a tu złych bym się nie doszukiwał.

      Usuń
    8. Atyde- wyjasnie jeszcze raz- ostatnio zdarzyły sie na naszym forum nagminne wiadomości o to,że nie mozna wyjsćpoza panel użytkownika...nasz spec od spraw technicznych ustawił opcje przymusowej zmiany hasła co 365 dni...każdy miał więc niezapowiedziany problem, niektórzy skołowani załozyli nawet nowe konta, zamiast z panelu pisac Pw do szefunia z prosbą o pomoc...szefunio konta duble również usuwał( po naprawieniu haseł na starych kontach). tak więc bez sprawdzania maila Twoje konto poszło z dymem...za co przepraszam, choc to nie moja wina.

      Usuń
    9. Bracie- ma związek, oj ma. Kazdy przechodzi przez etap podejrzliwosci wobec wszelakich for choc cienką nicią powiązanych z bagienkiem. Taka prawda że ozdrowieńcy w początkowej fazie wszedzie wietrzą podstęp i metody rodem z bagna. To jest własnie cel Larwy- zrazic ludzi do zabawy na forach

      Usuń
  22. Dobrze rozumiem, mam nauczkę, by nie wymyślać głupich nicków :) ale żaden normalny mi do głowy nie przychodził.

    Zarejestruję się pod jakimś mniej podejrzanym, tylko mnie znów nie wywalcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam juz do Monte aby nie wywalał wszystkich nowozarejestrowanych...

      Usuń
  23. Mialam nosa, zeby sie ewauowac z Bagna Bis :))))

    Lojjjjjjj lecem na montechristo obaczyc czy i mnie nie wykopali, dawno tam nie zagladalam

    currara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Curraro- zostaniesz poproszona o zmianę hasła...każdy to przeszedł. Tylko tyle.


      Usuń
  24. Koorza twarz, nie pamietam hasla :))))

    currara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a adres email podany przy rejestracji pamietasz? jeżdeli tak, to nic straconego

      Usuń
  25. Ramko i tak nie pamietam jakie mialam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ze na adres e-mail można podesłac Ci tymczasowe hasło ustawione przez admina, logujesz sie wchodzisz i od razu zmieniasz sobie hasełko na znane tylko Tobie. Ta operacja byłaby ryzykowna na bagnie( choc Larwa skutecnie manipulowała hasłami uzytków, zwalajac wine na tych od Brata).Pamietacie akcje z Tajnym hasłem do konta Tośka

      Usuń
  26. Czy na tym Bagnie to ludzie maja czym myslec, czy juz calkowicie im mozgi rozmiekczylo ? Przeciez takie cuda jak tam sie dzieja to matrix sie chowa. Nie przychodzi im do glowy wymeldowac sie z tego zakletego kregu samemu i zaczac oddychac swiezym powietrzem ?

    currara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszałaś o zjawisku zwanym "sztokholmskim syndromem"?
      Pisałem o tym tutaj:
      http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/2013/01/sztokholmski-syndrom.html

      Usuń
    2. Braciszku O.K ale przeciez ludzie tam wychodza na swieze powietrze, nie sa tam przetrzymywani sila, pracuja, maja rodziny, z ktorymi spedzaja czas, znajomych. Bywaja jak sami pisza na innych forach, co ich tam w to Bagno pcha? To naprawde jest swietny material dla psychologow i psychiatrow.

      Usuń
    3. A co ciągnie ludzi do ... SEKT??
      TO TEN SAM MECHANIZM PSYCHOLOGICZNY!

      Usuń
    4. Wiesz, jakos to do mnie nie przemawia. Moge zrozumiec ludzi pokroju Norbusia, czy Marianny ale reszta? Cos mi sie wydaje, ze sa tam swiadomie i tylko zwykle lenistwo i przyzwyczajenie trzyma ich tam, bo tam juz maja swoje grupki, gdzie indziej trzeba od nowa sie aklimatyzowac, poznawac, dawac poznac i byc moze strach przed niezaakceptowaniem sprawia, ze siedza tam. Poprostu im dobrze.

      currara

      Usuń
    5. @Anonimowy:
      > ...co ich tam w to Bagno pcha?

      To samo, co skłania wielu elfów do nieustannego śledzenia losów bagna - uzależnienie psychiczne.

      Usuń
    6. Pro captu lectoris habent sua fata libell. :)))

      currara

      Usuń
  27. Niestety z przykrością stwierdzam, że bagno ogłupia, a zwłaszcza gadzina jest mistrzynią manipulacji.


    Alicja


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu ja rozumiem, ze mozna sie dac zmanipulowac ale przeciez to jest tak kiepskiej jakosci manipulacja, ze pszedszkolak sie na niej pozna. Larwa zachowuje sie jak niedorozwinieta psychicznie osoba. Ma swoje lata, a jej reakcje, zachowania sa na poziomie 3 latka.

      currara

      Usuń
    2. I jak zwykle walnelam orta przedszkolak mialo byc :)))

      Usuń
  28. Nie mam nic na swoja obronę, że tak długo tkwiłam w tym szambie. Wprawdzie odchodziłam, ale i tak zawsze wracałam. Dobrze, ze Braciszek stanął na mojej drodze i podał pomocną dłoń wyciągając z tego bagna.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu nie masz sie z czego tlumaczyc, poprostu my dwie mamy inne charatkety czy podejscie do niektorych rzeczy, ja gdy wyczuwam odrobine nawet swadu gdzies, to sie szybciutko stamtad ewakuuje, tak jak z forum Terminatora np, na bagnie nie zdazylam, po 2 godzinach sami mnie wykopali :)))

      currara

      Usuń
    2. Alicja a co ja mam powiedzieć ? Tkwiłem tam jako mod pół roku i robiłem czasem to co robiłem pod wpływem Lauryzmu .
      Belial71

      Usuń
    3. Teraz sie wpakowales w Bagno Bis, nic Cie nie nauczylo Bagno larwy

      currara

      Usuń
    4. Pod wpływem Laury? Czyż nie jesteś dorosły i nie odróżniasz dobra od zła?
      Ja nie potrafiłabym dać się zmanipulować nikomu, lepiej odejść samemu.
      Wiem coś o tym.....

      Usuń
    5. Dlatego odszedłem sam z forum Laury nikt mnie nie wyrzucił . Currara widzę że już krzyżyk na mnie postawiłaś . Spokojnie drugi raz już nie dam się tak podejść i chyba nie mam się czego obawiać . BAgno nauczyło mnie dużo. Jak pisałem wczoraj chcę coś zrobić jak się uda to Ferajna nie padnie a jak nie to padnie.
      Belial71

      Usuń
    6. To nie jest tak do konca Anonimowy20 stycznia 2014 21:45. Rozne sa ludzkie charaktery i osobowosci, sa tez bardzo podatne na wplyw innych czyli manipulacje. To zjawisko jest dzis bardzo powszechne, wszedzie ktos na nas probuje wplynac i na nasze decyzje. Nie kazdy ma rozwiniety silny instynkt samozachowawczy, by mu sie zapalala czerwona lampka. STOP, to nie jest dobry pomysl. Czasami ludzie nadmiernie ufaka innym i tez dadza sie sprowadzic na manowce. Ciezko pozniej sie przyznac przed samym soba, ze wdepnelo sie w niezle goowienko, w dodatku ze w tym gowienku siedza i inni.
      Zawsze w koopie razniej. :)
      currara

      Usuń
    7. Piter nie postawilam na Tobie krzyzyka tylko, ze zacytuje tu mojego "ulubienca" pape grzyba rzeczy nazywajmy po imieniu, a nie da sie szamba nazwac perfumeria. :)))
      Nie wiem co chcesz zrobic dla Ferajny ale pisze Ci to od dwoch dni - NIE DA SIE :)
      Rob co uwazasz za sluszne to Twoje wybory :)
      currara

      Usuń
    8. No zobaczymy jak to będzie .
      Belial71

      Usuń
    9. Wybacz szczerosc, ale Farejna jeszcze nie rozinela skrzydel, a juz padla. :) A jezeli bedzie sie trzymac swoich praktyk jak dotad, chociaz wczoraj apelowales o cos zupelnie innego, to macie pozamiatane. :))) To nie tylko moja opinia.

      currara

      Usuń
    10. @currara...Zgadza się, różni są ludzie i różne charaktery.Jedni odporni na prawie wszystko, inni podatni na wpływy innych. Nie zmienia to jednak faktu, że jest takie coś,jak wolna wola i forum to nie więzienie z kratami, a ranga moda globalnego nie jest posadą przynoszącą profity.

      Usuń
    11. Fuck_t. Kubraczki i ich kolorek potrafia ludziom odbierac rozum. Jak kazda wladza, dobrze, ze ta tu tylko wirtualna, inaczej trzebaby sie sie zaczac pakowac :)))

      currara

      Usuń
    12. Może i masz rację.......ludzie nie potrafią oddzielić realu od świata wirtualnego.
      Pozdrawiam i dobrej nocy życzę.

      Usuń
  29. Ala może i wracałaś byłam moderatorem,ale nigdy nikomu krzywdy nie zrobiłaś.Bagno Cię nie zmieniło,pozostałaś sobą, miłą i fajną osóbką, która i czasem poświntuszyć lubiła, ale wszystko miało swoje granice.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sorry, ale dla mnie to jest niesamowita dziecinada....tłumaczenie się, ze było się pod czyimś wpływem ?Ludzie to jest internet a nie real. Poza tym wystarczy odróżnić dobro od zła, żeby nie wdepnąć w takie goowno...

    Belial71 nie znamy się nic a nic, ale zastanawiam się co i jak ty chcesz zmieniać na ferajnie? To jakie będzie forum zależy wyłącznie od administratora/ właściciela. A jak rozumiem jest nim Terminator...
    Ty sam możesz mieć dobre chęci...ale to za mało.
    Żeby forum normalnie funkcjonowało, to trzeba się w 100% odciąć od bagna, łącznie z tematami, dyskusjami na jego temat czy ludzi którzy tam są.

    OdpowiedzUsuń
  31. Atyde wiesz tak samo dobrze jak i ja, Terminator nie odetnie pepowiny, lubi blyszczec, brylowac, a to ma na bagnie i bagnie bis, ma cos z larwy, lubi wazeline. :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  32. Dlatego właśnie nie wierzę w jakiekolwiek nawrócenie forum na lepszą drogę. Ono już na starcie zdechło.
    Jemu już nawet Kaszpirowski nie pomoże....

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie moglby jeszcze sprobowac tego ksiezulka co martwych ozywial. A nuz sie uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja to kiedyś wykorkuje przez Ciebie bracie, teksty masz niesamowite...

    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda na forum szuj czyli ferajnie odeszła obrażona wczoraj,po tym jak usuwano i zamykano jej tematy.
      Oświadczyła,że nie będzie pisać na forum póki smok jest moderatorem,bo jest niekompetentna i kompletnie nie zna się na moderacji.No cóż okres jaki Hybryda była na nowo powstałym forum był chyba najkrótszy w jej karierze netowej.Szybko się na niej poznali.Chociaż Jack od początku darł z nią koty i pisał co o niej myśli,aż miło było czytać.
      Anonimowy przyjaciel.

      Usuń
    2. No to teraz na forum Terminatora więcej kadry niż zwykłych userow...Napisałam nawet o takim stanie rzeczy na forum, ale im to najwyraźniej nie przeszkadza. Na koniec dnia i tak Termi pojdzie zdać relację Laurko-kto i kiedy ją obrazil, albo do kogo ma zaufanie, a do kogo nie ma. Zauważcie, że po tym jak wstawiłam list Terminatora do Laurko nikt nie odszedl z forum. Hipnoza działa....

      m.

      Usuń
    3. Aż miło było poczytać Jacka powiadasz . To lubisz czytać szuje ? Toć to forum szuj podobno.
      o.D.

      Usuń
    4. Bo to są szuje!
      Jeżeli chodzi o Hybrydę,warto wiedzieć co wyczynia na forum i jakie nowe kłamstwa wymyśla.
      Anonimowy przyjaciel.

      Usuń
    5. Małe sprostowanie Jacka,Beliala nie zaliczam do szuj.Resztę piszących tak.
      Anonimowy przyjaciel.

      Usuń
    6. Anonimowy przyjacielu - nie możemy wszystkich wkładać do jednego worka, bo każdy dał się poznać nieco inaczej.
      Nie zamierzam bawić się w wyliczanki, zwłaszcza że nie znam aktualnego składu tamtejszych Userów, ale wiem że jest tam np. Marcin (Fallen). Też nie jesteśmy może z jednej bajki, ale to przyzwoity Gość i nie spotkałem się nigdy z kłamstwami z jego strony, choć na Bagnie był długo i dosłużył się rang bagiennych wysokich.
      Może, podobnie jak Piotr (Belial71) - ma jak najlepsze chęci a jedynie źle trafia...:(

      Usuń
    7. Możliwe,ale nie mam zaufania do Fallena.Dobrze wiedział czym bagno pachnie,a siedział tam i awanse przyjmował.
      Anonimowy przyjaciel.

      Usuń
  35. To myślisz, że Hybcia tak sobie poszła nie zostawiając drugiego nicka :) oj oj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie zdążyła założyć. Nie sądziła, że ją tak szybko wykurzą. Znając ją to zrobi to już wkrótce, by wiedzieć co się tam dzieje.


      Alicja

      Usuń
  36. Słuchajcie Hybryda to ta z forum Kim jest Laura? Czy ona pisze na forum Kim jest Laura?
    Kiedys myslalam ze Mgielka to oszolom,ale Hybryda to skrzyzowanie MgiełkoLaurkochamki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafnie to porównałaś !
      S.

      Usuń
    2. Ta sama, to chore babsko jest.

      Usuń
  37. czy ktoś może mi podac adres forum Terminatora, tyle się o nim naczytyałem ze chętnie bym się posmiał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Fazi..;))
      Obawiam się że niewiele się pośmiejesz, bo tam obowiązują patenty bagienne i to czym byś się ubawił - jest szybko zamiatane pod dywan - włącznie z postami.
      Zapytaj byłe już Userki tego kanapowego forum, choćby Madzie, czy Liliannę..
      Ale jeśli chcesz to daj maila, lub napisz do mnie na: bratpalikota@gmail.com

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  38. Ja dobrze znam patenty bagienne, dłuuuuuuugo tam bawiłem i musze powiedzieć ze się ubawiłem

    OdpowiedzUsuń
  39. Madzia, Twojego tematu chyba jeszcze nie ma na ogólnym.

    OdpowiedzUsuń
  40. Madzi temat Terminator wywalił w kosmos, pisząc, że to kłamstwa i zbanował po tym Madzię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że z tego Terminatorka to Laurko nr 2 nam rośnie...

      m.

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta21 stycznia 2014 21:30

      Jeszcze trochę to będzie tyle Lauropodobnych for że się człowiek nie połapie w tej i tak zasmrodzonej części internetu.
      Coś mi się zdaje Dominiku ze dodatkowa robotę będziesz miał :D

      Usuń
  41. Anonimowy obserwatorze.
    Czynisz dokładnie to o czym piszesz. Obrzucasz błotem. Sam tu wlazłeś.? czy ktoś cię zaprosił.?
    Przyganiał kocioł garnkowi. Opamiętaj się więc i nie rób z siebie świni.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hybcia nie podniecaj się tak, w Twoim wieku to niebezpieczne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy obserwator - to Tuman załgany był (zwany tez Mgiełką gdzieniegdzie).
      Zagląda tu bo szuka miejsca do rozsiewanie swoich chorych wizji, ale jak chodzi o moje zapytania na Blogu co do jej chorych łgarstw - to wsadziła mordę w kubeł i udaje że nic nie widziała.
      Udawała tu jakiś czas Fryzjera (byłego Admina z Lagaty), ale ją zdemaskował.
      Teraz kombinuje kogo by tu jeszcze udawać..
      Już taki to typ ten Tuman - że nawet Larwa ją olała.. hehe
      W sumie ... żałosna postać..:((

      Usuń
  43. Terminator z Andem na wyścigi na bagnie liżą Krokodylowi rów, w temacie o Blogu. He he
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,a posty jetpilota w których pisze,żeby się zdystansować i coś o Hitlerze lądują w koszu.Nie pasują do całości,bo" brzydko "to wygląda.W tym temacie można tylko obrażać Brata,Blog i ludzi którzy na nim piszą.Terminatorze,swoim lizustwem i wazeliniarstwem przebiłeś nawet Anda.To co oni piszą to robótka krokodyla.Zapewne poprosiła ich o to.

      Usuń
  44. Kochani jeszcze raz poprosze podac adres forum...zwyczajnych,czy jak to sie zwie :) Naprawde jest wiele for o takiej nazwie

    OdpowiedzUsuń
  45. Że tak zapytam to Mgiełka , Magia i Hybryda to ta sama osoba jest ?
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Mgiełka i Magia!
      Mgiełką była na Bagnie a Magią na Lagacie.
      A Hybryda to Hybryda.
      pozdr.

      Usuń
  46. Aha to Hybryda nie ma z nimi nic wspólnego ? Bo dostałem wiadomość taką że Hybryda to Mgiełka dlatego się pytam . Żebym znowu jakiegoś babola nie walną
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  47. Hybryda miała setki innych nicków, które używała na forach kiedy pisała jako Hybryda.
    Jeżeli chodzi o wulgarność i chamstwo to zarówno Mgiełka jak i Hybryda są identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gadzina się mota w bagnie, bo jej krasnoludki uciekają, a ci którzy tam jeszcze się taplają to z poziomem Norbusia.
    Beznadzieja i żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to już początek końca elfów . Czekam na dzień kiedy przeczytam że zostało tam dwoje użytkowników Laura I Norbuś
      Belial71

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta22 stycznia 2014 11:07

      Zawsze pozostaną jej klony a z nimi się zawsze dogada :) No chyba ze ich zbanuje za chamstwo bo wszystko się tam może zdarzyć :)
      Poza tym tylko się cieszyć że uciekają może to przyczyni się do szybszego zamknięcia forum elfowego choć podejrzewam ze jeszcze to trochę potrwa.

      Usuń
    3. A niech się ukisi we własnym smrodzie!



      Alicja

      Usuń
  49. Podobno na Facebooku jest coś w rodzaju ostrzeżenia przed forum elfów . Zna ktoś z Was link ?
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, ale pod poprzednim linkiem - nie widzę..O_O

      Usuń
  50. Kurcze coś chyba nie tak jest z tym linkiem na Facebooku. Zupełnie co innego mi się pokazuje.



    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.