wtorek, 14 stycznia 2014

Mroczne i tajne zakamarki Bagna Laury..



 Witam..

  


Ogrom i bezczelność łgarstw Niemki zwanej Larwą przybrały taki wymiar, a jej choroba psychiczna posunęła się na tyle, że zdecydowałem wydobyć na światło dzienne  i pokazać na otwartym Blogu NIEZBITE DOWODY dalszych draństw i manipulacji, ukryte przed zwykłymi  Userami w mrocznych i tajnych czeluściach bagna Gieni zwanej Larwą.
 
Normalny User nie ma tam dostępu, choć to tam zazwyczaj obrabiają mu dupę i tam odbywa się pod jego niewiedzą Sąd Kapturowy nad nim, zwykle zakończony DOŻYWOCIEM, (czyli BAN-em dożywotnim):

Aby jednak tam dotrzeć – musiałem czasowo (nie bez obrzydzenia), zapisać się do Klubu Adminów Bagiennych:

- i przybrać postać Admina zarówno na bagnie Gieni:
















- jak i na jej TAJNYM FORUM : http://swiatelfikow.cba.pl/
 













I tak oto (na krótko, bo na długo - szkodzi zdrowiu!) - stałem się Panem i Władcą Krainy Bagiennej.
Mogłem WSZYSTKO – skasować każdego Usera i każdy Dział,  Wątek czy Post, bez szans na odtworzenie ( na próbę skasowałem jeden z wątków - aby sprawdzić czy Gadzina go odtworzy? – NIE ODTWORZYŁA!).


Ale nie poszedłem tam NISZCZYĆ CZEGOKOLWIEK, a wręcz odwrotnie! Poszedłem ODKRYĆ to, co Larwa UKRYWA!


Wszelkie więc kłamstwa o niszczeniu „Forum Elfów” przez Brata, możecie między łgarstwa laurowe włożyć, tak jak niespełnione, a wydalane na Bagnie tęsknoty staruszki Gieni do męskiego nabiału!
Nie dla psa kiełbasa Pani Gieniu!


Napisałem „staruszki” bo z tajnego Forum : : http://swiatelfikow.cba.pl/ - pożyczyłem sobie Galerię kilkudziesięciu zdjęć Gieni
Fotki te są wprawdzie dość archiwalne i zahaczają o XX wiek, ale i tak Gienia jest na nich już starszą Panią.
Nic mi byłoby do wieku Gieni, gdyby nie fakt że przez 5 lat mamiła ona swoich Elfików wizją swej prześlicznej urody trzydziestolatki, a kłamstw zwyczajnie nie toleruję - U NIKOGO!

I tak to znalazłem się w gronie bagiennych skazańców, ale jako ich Administrator:

Zostawiłem ja tamże ODEZWĘ o opamiętanie się dla Larwy, 
- którą po przeczytaniu natychmiast skasowała - tak bardzo boi się PRAWDY!

Jednak juz pierwszy dzień wykazał że Gienia zbliża się raczej do poziomu Norbusia, niż do jakiejkolwiek refleksji.
Ale trzeba było spróbować.

Gówną korzyścią jaką wyciągnąłem z tej wycieczki DLA Naszych Czytelników i Efów na Bagnie (którzy czytają Naszego Bloga), jest niebywała ilość szokującego miejscami materiału z
- TAJNEGO FORUM ADMINÓW LARWY,
- TAJNEGO FORUM tzw. KADRY
- TAJNEGO ŚMIETNIKA BAGIENNEGO
- TAJNEGO FORUM http://swiatelfikow.cba.pl/ - przeznaczonego dla wybranych.

Udało mi się też zebrać komplet dowodów na to jak Larwa robi swoich Elfików w uja przy wykorzystaniu co najmniej trzech przeglądarek internetowych (A/B/C)
- i kilkunastu własnych KLONÓW - imitujących Użytkowników tzw. Forum Elfów!
(ale to pokażę przy innej okazji!)

Napisałem też prywatną wiadomość dla Gieni, ale tej na razie nie będe publikował.) 
Musi mieć szansę odpisania!


Ze wspomnianych materiałów o Elfach, zacznę od tych Elfów którzy już opuścili bagienne obszary:

Patrzę ja tedy, a tam:
- o Piotrze (Belialu71) który do niedawna był dla Larwy „Piotrusiem” mającym piękną żonę:

- ale Wywiad Larwy jakoby ustalił, że owa Eowina82 i tak na bagnie nic nie pisała,  tylko to było drugie konto Beliala:

Dlatego Laurka Eowinę... pożarła:


Za to sam Belial to wg Larwy:
 „drań jakich mało i marny, mały człowieczek”!
Dzięki Larwie nachapał się na Bagnie dobra wszelakiego:

Wdzięczności dozgonnej dla Pani Swojej - nie okazuje Belial jak należy:

A dla mnie Piotr - Belial71 (mimo wcześniejszych jego epitetów pod moim adresem), jest jednym z niewielu byłych Elfów, którzy mieli odwagę publicznie przyznać się do błędu który jest rzeczą ludzką, i tylko tkwienie w nim jest głupotą!
Za to mam do Piotra SZACUNEK, a gardzę bredniami Larwy Bagiennej!
Ale gdzie indziej ja patrzę, a tam:
- wyciągnęła Larwa z szuflady skrzętnie przechowywane:
 „kwity na Smoczusia” i powiada „A to BYDLĘ z tej Marty”:

 – Dam ja ci MISJĘ do spełnienia - powiada  Larwa!


I dalej – „patrzcie jak to BYDLĘ o mnie pisało”:
Jak mi odnoszą, (powiada Larwa), ona tam rwie facetów, a mnie nikt nie komplementuje...

Tak po prawdzie to Larwa mogła zastosować metodę uproszczoną i dać tam po prostu link do  tego wątku Naszego Bloga, ale jak widać - Larwa ma niezłe Archiwum na swych podwładnych:


Zadziwiły się Królewny i Książęta Bagienne, a jeden pyta „skąd to?”:
A Larwa mu na to „Patrz – Brat to dawał jakieś miniaturki a u mnie... 
FULL WYPAS – KWITY NA TO BYDLĘ”:

Dziwuje sie i Książę Kurdi –„to niemożliwe!”
A Larwa mu na to: „Nie bój nie bój – Marta to ŚWINIA, ale mam ja tu takiego co mi wszystko donosi!”:


I jeszcze to Bydlę – Marta – teraz tam „MAŁA” (powiada Larwa), za swoją przyjaciółkę mnie uważa!
Dam ja ci przyjaciółkę!


A wywiad donosi Larwie, że Martę tam witali z honorami ponoć – Hybrydy nie wyłączając:

„Wychodzi na to że to BYDŁO (czyli ta Marta i Jarek), to umówieni tam byli !”:

„To zdrajcy normalni – ta Marta i Jarek!”:

Więc Fallen próbuje – „może to jednak nie zdrajcy?”
A Larwa: „Toż to zdrada oczywista!:

„Mam najświeższe informacje - Jaro to teraz Bryzgun i on chce innych jeszcze tam ściągnąć!” – twierdzi Larwa:

„On tam był pierwszy”:

„I jeszcze z Fallenem jest w zmowie!”:

„On chce tam tworzyć NAJLEPSZE FORUM w Necie”:

„To jak to tak? – Przecież najlepsze w Necie jest Moje Bagno!!
„Jaro najgorszą Chamkę Internetu HYBRYDĘ – Królową nazywa”:

„A przecież Królowa  - TO JA !!”


I tak się wyżalała Królowa Bagna, a to dopiero był początek całego spustoszenia jakie posiała wkrótce wokół siebie...

Ale o tym już w następnym odcinku, bo na razie musze pilnie ... ogolić nogi.

CDN.


Wasz Brat Dominik
 

117 komentarzy:

  1. To ty byłeś pepe na elfach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyżej jest screen mojego awatara z nickiem i skład Klubu Adminów Bagiennych - więc widać wyraźnie że byłem tam (jak tu), Bratem Dominikiem - dlaczego miałbym być.. pepe? O_O

      Usuń
  2. :):) Tylko ładnie ogól te nóżki :D
    Brak słów ,naprawdę ,brak słów ,jak mi się zamknie buzia z wrażenia ,to może coś napisze ,nie wierze ,aby byli tacy ludzie jak Ona ,jestem w szoku
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojej odpowiedzi wynika, że to nie Twoja zasługa, że tam się w tym szacownym gronie bagiennych dyrektorów znalazłeś, tylko dzięki pepe, jak mniemam?
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezupełnie, ale ja sobie zasług żadnych nie przypisuję - ja robię co lubię, a lubię - bo to ludziom pomaga a nie szkodzi!
      Jak powiedział ongiś niejaki Otto von Bismarck - "ludzie nie muszą wiedzieć jak się robi parówki i jak zostaje się Adminem Bagiennym". Wystarczy że mi zaufają, a zważywszy że byłem TAM Adminem wielokrotnie i ZAWSZE odchodziłem z własnej woli - to chyba godzien jestem tego zaufania.
      To nie jest ważne JAK ja to zrobiłem, ale PO CO i z jakim WYNIKIEM!

      Usuń
  4. Brawo Bracie i oczywiście WIELKI SZACUN DLA PEPE. Dzięki Wam zobaczą to co Krokodyl skrzętnie przed ogłupiałymi elfikami ukrywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominiku - gratulacje, mistrzostwo w białych rękawiczkach.
    Nareszcie można zobaczyć, co z tych ludzi "wychodzi". Tak się zastanawiam, czy Oni nie mają nic lepszego do roboty..? Przecież to same dzikie zadymy, "podchody" (delikatnie powiedziane), spiski i konszachty.
    Przecież Ci ludzie żyją w dwóch światach...no chyba że w realu też tak mają...to współczuje.
    Nie toleruję dwulicowości, a u nich to norma, bez tego nie umieją funkcjonować. To chyba jakaś jednostka chorobowa, czy coś w tym stylu. Jeżeli to wszystko s netu przenoszą do reala (a można tak przypuszczać), to współczuję ich najbliższym, przyjaciołom i znajomym.
    Wybaw nas Panie od zdziczałego wirtualnego świata...amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaja jak berety :D
    Może niech zamknie granice jak Kim Dzong Un, to jej elfiki nie pouciekaja na "tamto" forum,a jak im zdrada bedzie w glowie to psom na rozszarpanie rzuci :D Ale sie usmialam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się uśmiałem, Bratku jesteś gość i kłaniam się nisko...Larwa jest bliska zawału i wylewu hahahahaha
    Przypomniała mi się zabawa z 11 września, ale tamto to w porównaniu z tą akcją to Pan pikuś hahahahaha no nie wytrzymam, chyba popuszczę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 wrzesnia,tak pamietna data .I tak jak piszesz ,krew ja zalewa ,mozna poczytać to co pisze z Norbusiem ,ją normalnie szlag trafia ,a jak Go wyzywa od transwestytów . Żal ,ale niech dalej tak się poniża ,zostanie tylko ona z ''mądrymi'' na czele :Marianna ,Norbusiem ,Mareczkiem ,Krzyśkiem ,itp .

      Usuń
  8. Cóż, to forum zmienia nawet świętych, heheh...Taki Marek, chrześcijanin pełną gębą po dyskusji na temat stanu wojennego czy Jaruzelskiego, gdy Laura zabrała mu moda bo się rzekomo nie nadaje, zadeklarował że trzeci raz nabrać się nie da, choćby mu ofiarowała całe Niemcy. I co? Nie minęło 10 dni, a Mareczek wrócił na funkcję. A on podobno nie kłamie, bo kłamcy królestwa nie odziedziczą itd. itp. Kolorek ważniejszy od wiary? :)
    Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marek to pół biedy - przynajmniej zdaje się czuć misję krzewiciela swej wiary i bagno traktuje jako dość wygodna .. ambonę.
      Sobieradzik to jest model - dawno sprzeniewierzył się wszelkim zasadom głoszonym przez jego rzekomych współwyznawców Świadków Jehowy - na samego Jehowę się wypiął i nawrócił się na .. lauryzm polegający na łgarstwie, manipulacji lekceważeniu bliźniego i hipokryzji.
      Kiedy wczoraj spacerowałem sobie po Bagnie - zaszedłem do Bagiennej Karczmy i tam jakaś Userka pisała sobie z nieobecną już na Bagnie (bo świeżo zbanowaną potajemnie) - NINĄ.
      Uświadomiłem jej więc że Niny nie ma już pośród Elfów, bo została skrytobójczo stracona w związku z podejrzeniem iż jest Odbratą.
      Wtedy rzucił się na mnie jak tygrys otumaniony lauryzmem Sobieradzik i używając epitetów - zaczął bronić swojej Pani.
      Zaraz też pojawił się następny dotknięty lauryzmem Jetpilot, a za nim Norbuś oświadczając autorytatywnie iż mam co do Pani Laury mordercze zamiary i z tym poziomem absurdu jakakolwiek dyskusja była już niemożliwa.
      Ale szokująca to jest konstatacja - co to Bagno z nimi robi!! O_O

      Usuń
  9. Niech sobie teraz smoczuś kapuś , fałszywy jarowit i reszta przydupasów poczyta co się o nich pisze i jak dwulicowa jest gadzina. A terminator no cóż szkoda słów na to co zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Braciszku daj te fotki starej niemry niech wszyscy zobaczą jak wygląda 30 latka po ciężkiej kilkuletniej pracy w krainie miodem i mlekiem płynącym.


    P.S
    Pepe szkoda, że nie skasowałaś swoich fotek w galerii bo gadzina umieściła je na ogólnym.



    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala to nie są fotki Pepe :-)

      Usuń
    2. Jeszcze nie teraz Alu!
      Chyba że Laurka da powody...;)

      Usuń
    3. A czyje są te fotki. Z postów wynika, że to jej.

      Alicja

      Usuń
    4. Alicjo to nie są moje zdjęcia, są pożyczone za zgodą właścicielki ale o tym nie tu. :D

      Usuń
    5. Rozumiem Jolu.

      Alicja

      Usuń
  11. Pepe jeżeli czytasz Blog, to składam na Twoje ręce wielkie podziękowania i ukłon w Twoją stronę. Dziękuję w imieniu wszystkich, którzy czynili podobne próby do Twojej a którym się nie udało, bo zabrakło sprytu, cierpliwości, a nawet inteligencji. Dziękuję, że dałaś możliwość Bratu Dominikowi dotrzeć do ukrytych przez Administratorkę Laurę przed szarymi Elfami niegodziwości tej chorej psychicznie kobiety, jej podłości i szantaży.

    Bracie Dominiku ujawniaj wszystkie podłości i manipulacje Laury, wiele złego ta kobieta ludziom wyrządziła i wielu podle skrzywdziła. Dzięki Tobie i Twojemu Blogowi wielu być może uniknie poniżenia. Robisz dobra robotę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wspaniale wszystko sie układa- Smoczuś ze zdradzieckiej donosicielki przeistoczył sie w donosicielska zdrajczynię. choc ja i tak wiem swoje...za chwile smoczuś powróci na elfy - wykona tylko swoją misje jaka jest zaniżenie poziomu forum terminatora

    OdpowiedzUsuń
  13. On wlazl jako Pepe na nasze forum, zdobyl moje zaufanie, dostal Admina i pokasowal tutaj mase postow w ktorym ludzie pisali ze sa oburzeni tym co robi na blogu i wysmiewali go.

    Nie dajcie sie podpuscic, to manipulant i wszystko przekreca, wypowiedzi ludzi tam daje tylko te ktore mu pasuja i to po jego obrobkach, to samo jest z prywatnymi wiadomosciami lub postami , wszystko po swojemu przerabia.

    Czytaliście to ??

    Nosz co za chora baba,intrygantka ,jak ona wymysla ,i kto ci starucho uwierzy ?!!!!!! oprócz twoich klonów ,Marianny i innych lizusów .Nie dośc krzywdy narobiłas innym , kłamałas ,idź sie lecz !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez 14,5 miesiąca opublikowałem już na TYM Blogu niemal PIĘĆ TYSIĘCY screenów związanych z Larwą i jej Bagnem.
      Jakoś NIKOMU NIGDY nie udało się wskazać - choćby jednego z tych PIĘCIU TYSIĘCY, w którego treść merytoryczną bym ingerował i zmienił tam choćby jedną literę.
      Ona jednak maniakalnie wierzy w GŁUPOTĘ jej Elfów! (czasem ma powody!)
      Ale pomyślałem sobie przeczytawszy te brednie pisane przez nią w panice (co jeszcze opublikuję?), że ufunduję jej wymarzona nagrodę za wskazanie JEDNEGO, przerobionego przeze mnie screena postu lub PW bagiennej.
      Wszak podobno przerabiam hurtowo??
      Laurko - czytaj kolejny odcinek Naszego Bloga tak pilnie, jak ten dzisiejszy!.. hehe
      I przypominam że na mój list wypada .. odpisać! ..;)

      Usuń
    2. Laura Ty sie urodziłaś taka głupia,czy to nabyte?
      Nie zdajesz sobie sprawy ilu ludzi robi screeny forum,idiotycznych wypowiedzi,przejawow łgarstwa - tak Twojego. Cyk i po sprawie,dowod na Twoje chore manipulanctwo jest na pulpicie i wystarczy przesłać do Brata.
      Pograzaj sie dalej, uwielbiam na to patrzec jak juz sama sie gubisz w kłamstwach,wychodzi z Ciebie twoje prawdziwe oblicze. Ubaw po pachy! Przyszla kryska na matyska :D

      A za te udostepnianie fotek...znowu sie sama pograzylas. Kto teraz wejdzie do galerii i da jakakolwiek fote swoja? Nikt o zdrowym umysle. A masz zgode na przetwarzanie danych osobowych? nieee? A jaka kara za to grozi? Poszukaj w google. :)

      Usuń
    3. Jak znam zycie zaraz wykasuje fotki ,KTÓRE POKAZUJESZ IDIOTKO BEZ ZGODY DANEJ OSOBY !! I bedzie po sprawie ,a ona dalej bedzie sie pogrążac w swoich durnych tematach

      Usuń
  14. Muszę przyznać, że przeczytam jeszcze raz, bo nie zrozumiałam do końca kto kim był :)))))

    Czyli co, byłeś na bagnie jako Brat Dominik, mało tego jako admin i Larwa nic a nic ? Jakim cudem ?

    He, he to jest lepsze niż matrix ;)

    Czekam na cd...

    OdpowiedzUsuń
  15. Z biegiem lat robi się bardziej nerwowa. Pamiętam, że kiedyś owszem, banowała, ale nie tak od razu. Teraz nerwy jej puszczają. Sytuacja wczorajsza rozstroiła ją. Wczoraj, gdy jet pilot odpowiedział na pytanie Norbusia, kto zbanował trio Smoczuś, Jarowit, Fallen, że to pewnie Brat, napisałem mu, niech nie wypisuje głupot, tylko przeczyta w elfowej kozie, kto założył tematy o banach dla tych trojga. Efekt? Po minucie byłem już zbanowany. Jeszcze dwa lata do tyłu tak by nie było. Ban był "po cichu" zapewne, co mnie nie dziwi, bo poprzedni nick też zbanowała po cichu. Ilu takich "offline" jest zbanowanych, tylko ona jedna chyba wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakim wieku mowa , 32 lata i już nerwowa to co będzie za lat kilka.

      Usuń
    2. Zapomniała zażyc leków na menopauze hehehehhe dlatego taka nerwowa :D

      Usuń
    3. Może ona taka nerwowa ,bo od kiedy pamietam ,to najpierw miała pare lat 28 lat ,a teraz 32 -więc tez byłby stres ,jakby tak lata staneły w miejscu i ciagle te 32 ,a może ona juz chce 32 i pół ;);)

      Larwa ,a jak tam twoje dziecko ,cały czas małe ,a to nie dziwię sie ,że jak kiedys pisłas te swoje chore wypociny ,że z dzieckiem będziesz spała do pelnoletności ,pamietam ,JAK PRAWDZIWE MAMY MAJĄCE DZIECI ,pisały ,że to chore ,a ona -banikami straszyła :) Ale chyba spi z tym dzieckiem .

      Usuń
  16. Nie pamiętam czy vipy mają dostęp do panelu w którym wiadomo kto i o której co robił. Modzi mają taką możliwość sprawdzenia i wiedzą kto zbanował .
    Banowanie "po cichu" nie ujdzie uwadze modów.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vipy raczej nie mają, chyba, że coś się zmieniło. Pisząc, że po cichu miałem na myśli, że na ogólnym forum cicho sza i nikt nic nie wie. Co się dzieje w pokoju modów, nie wiem. Co do modów, kto się wychyli? Żeby pańcia kolorek zabrała? :)

      Usuń

  17. Laura przestan robic z siebie posmiewisko... Bo az zal na to patrzec.
    MaLena

    OdpowiedzUsuń
  18. To, że ma ludzi za idiotów, udowadnia na każdym kroku. Pierwszy z brzegu przykład to sprawa Smoczusia. Te maile do Brata są od dawna znane, ale Smoczuś był cacy, póki lizała rowa. Teraz jest be (jak bydlę ;)) bo "tak brzydko na nią pisała". A są pelikany z pojemnym dziobem, co łykną każdą bzdurę.
    Sz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oświadczenie Laury jest stekiem kłamstw. Wszystkie udostępniane przez Braciszka fakty z forum Laury włącznie z jej priwami są autentyczne. Nie jest również braciszek kobietą, jak twierdzi Laura. Również to nie z nim rozmawiała przez telefon, a ze mną. :)
    Niestety tak w priwach, zresztą nie tylko tam o swoich elfikach wyraża się Laura, dobra kobieta o złotym serduszku. :)
    Oczywiście musiałam również niezbyt pochlebnie się wyrażać o niektórych, by być dla niej wiarygodną. Za co przepraszam wszystkich serdecznie, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. :)
    Pozdrawiam pepe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już nie golę tych nóg :/
      Jola może potwierdzić że miała wolną rękę w kwestii KIEDY się ujawnić, dlatego nie mogłem wcześniej nic napisać na Jej temat, pomimo że podobnie jak Kopernik zostałam kobietą..:))
      Witaj Jolu - jesteś jedna z niewielu osób które rozmawiały z Gadziną na żywo.. (nagranie tej rozmowy na razie zatrzymamy w archiwum, choć jest wielce interesujące i potwierdziło mi fakty co od których nie miałem pewności).
      Mogę zapewnić, że bez Joli materiał jakim dysponujemy byłby nadal nieosiągalny!
      Dziękujemy Jolu - JESTEŚ WIELKA!... ;))

      Usuń
    2. Jolu wielka buźka dla Ciebie.

      Alicja

      Usuń
    3. Ty mi lepiej Braciszku oddaj mój depilator :) Nie odzywałabym się gdyby nie to prymitywne oświadczenie Laury. Zresztą czego można się innego po niej spodziewać? Pracuj Dominiku wytrwale, materiału masz do woli, miłej lektury wszystkim życzę i jeszcze raz przepraszam jeśli kogoś na forum Laury obraziłam czy uraziłam. :)
      Pozdrawiam pepe.

      Usuń
    4. @Jola pepe "
      >Oczywiście musiałam również niezbyt pochlebnie się wyrażać o niektórych,
      > by być dla niej wiarygodną.

      Ja mam mieszane uczucia... nie jest to pierwszy przypadek, gdy nastąpiła rozgrywka nieświadomymi elfami... Nie oceniam... po prostu zastanawiam się dokąd to zmierza.

      Usuń
    5. Gonzo - jeżeli masz lepszy pomysł na demaskację Bagiennej Gadziny, od Mojego z Jolą - to ja go ... kupuję..;))

      Usuń
    6. Mylisz się Gonzo, zarejestrowałam się na elfach w jednym tylko celu i go osiągnęłam. Dominik o wszystkim dowiedział się na dwa dni przed jego wejściem na forum. :) Miał bardzo mało czasu ale dał radę. Nikt mną niczego nie rozgrywał. To bardziej ja wykorzystałam Dominika niż on mnie. Ja bym sobie nie poradziła z zebraniem materiału, a wiedziałam, że on to świetnie zrobi, to ja się do niego zgłosiłam nie on do mnie. :)
      Pozdrawiam pepe

      Usuń
    7. @Bracie - dobrze wiesz, że nie mam lepszego pomysłu. Po raz kolejny zastanawiam się tylko, czy w imię walki z Krokodylem można pogrywać elfami? Jednocześnie jestem przekonany, że dysponujesz historycznym materiałem z bagiennego zaplecza, który to materiał ma podobną wagę dowodową, tyle że nie dotyczy aktualnych wydarzeń. Oczywiście jeśli już nadarzyła się okazja do spenetrowania zakamarków to należało ją wykorzystać :)

      @Pepe - chyba mnie źle zrozumiałaś. Nie twierdzę, że wykorzystałaś naszego Brata. Nie mam problemu z akceptacją działań, których celem jest ujawnianie bagiennych zwyczajów, oszustw i obnażania krokodylej natury elfowego admina... nie mam problemu, o ile nie odbywa się to kosztem postronnych osób.... wątpliwości zaczynają się pojawiać w momencie, gdy na linii strzału staje elf...

      Usuń
    8. Mała poprawka - Elf jest na "muszce" cały czas! Każdy jest podejrzany!
      Na bagnie Elfy.. znikają tajemniczo ostatnio... był i nie ma...O_O
      Rzeczywistość bagienna nieco się zmieniła i dzisiaj Elf może zostać skrytobójczo ubity np. za to że korzysta z Neostrady, bo przecież Brat też korzysta z Neostrady.
      Wniosek - ten Elf jest Odbratą!
      (dla informacji - Odbraty, to taka prześladowana na Bagnie Grupa etniczna do której zostaje się przypisanym wbrew woli - w zależności od humoru Królowej - kryteria nie są znane).
      Oczywiście dysponuję historycznym materiałem z terenów Starego jeszcze Bagna, ale o ile Gadzina się nie zmienia co do zasady funkcjonowania, to jednak metody tresury Elfów ewoluują i tamte nie bardzo przystają do dzisiejszych realiów.

      Usuń
    9. Gonzo, tam nie ma nieswiadomych ludzi, tam sa w pelni swiadomi czynow Laury ludzie. Jedni podlizuja sie jej swiadomie, Bog jeden wie po co, drugich w ogole nie interesuja Laurowe zagrywki i czy ktos jest przy tym skrzywdzony czy nie. Sa tez tacy, ktorzy zabiora glos w sprawie, po czym zganieni przez Laure, podkulaja ogon i zajmuja sie swoimi sprawami. Kazdy tam jest swiadomy tego co tam sie wyrabia, ze sa przez Laure inwigilowani, manipulowani, oszukiwani, jedni na to przymykaja oko, inni godza sie z tym bezradnie. A to, ze nie wiedzieli po co pepe jest na elfach, to lepiej dla nich sa zdrowsi, nikt tam naprawde nie wie po co ktos inny tam jest. Nie skrzywdzilam nikogo z prostych szarych elfow, bo nie po to tam poszlam. A mozna tam bylo zrobic cuda, wlacznie w wywaleniem forum z serwera. tylko po co, tam sa ludzie z wlasnej i nieprzymuszonej woli. Pisza tam i jest im tam dobrze. To ich sprawa. Rzecz rozegrala sie miedzy mna i Laura, nikt na tym nie ucierpial, procz niej samej.
      Pozrawiam pepe

      Usuń
    10. Co ciekawsze, nie wiem czy wiecie ale Laura całymi dniami i do późnych godzin nocnych wykonuje egzekucje na niczego niewinnych jej profilach, kasuje bezlitośnie każdy, który tylko jej sie nie podoba, oczywiście nie informując już o tym na forum w dziale Ogłoszenia. Za mojej kadencji zniknęło w ten sposób około 500 profili. Ostatnim niewinnym profilem była Nina, która nie ma plakietki zbanowany elf, a jest usunięta z forum.
      Pozdrawiam pepe.

      Usuń
    11. A wygląda to w ten sposób.
      " dnia: 13 stycznia 2014 5:29

      Witaj,

      Konto "evropa" zostało dezaktywowane lub nowo utworzone, powinieneś
      sprawdzić szczegóły tego konta (jeśli trzeba) i odpowiednio
      zareagować.

      Użyj tego linku, aby zobaczyć profil użytkownika:
      http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=10763

      Użyj tego linku, aby od razu aktywować konto:
      http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/ucp.php?mode=activate&u=10763&k=1RUXZRV


      --
      www.rozmowy.w-krainie-elfow.com"

      I taki zwyczajny człowiek chce się na elfy zalogować, a wyświetla mu się komunikat : Zostałeś dożywotnio wyrzucony z tego forum.

      Człowiek został z elfów wyrzucony, a jego profil nadal świeci na zielono, o czym elfiki też nie mają pojęcia. :)
      Pozdrawiam pepe.

      Usuń
  20. Gadzie przebrzydły za to, że jesteś tak podła i fałszywa już spać spokojnie nie będziesz. Radzę ci czuwać na forum całą noc tak jak to zrobiłaś dwa dni temu. Nie znasz dnia ani godziny kiedy znów spotka cię kara za wszystkie zło które wyrządziłaś tym których skrzywdziłaś. Lista jest bardzo długa( smoczuś kapuś, jarowit i Hybryda nie są na tej liście).

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  21. Kunsztownie zrobione.
    Podziwiam i gratuluję.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Laura sie z wscieklosci zapewne poryczy :D Nagranie telefonicznej rozmowy, to juz nie przelewki hahaha :D
    Zaraz bedzie wpierac ze to nie ona :D
    Jestescie wielcy,naprawde :)
    Gad zaraz polknie swoj ogon z bezradnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Julu to był majstersztyk .

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Kochani, a teraz skupcie się na Braciszku i Blogu to on jest bohaterem, który ujawni wszelkie przebrzydłe machloje, manipulacje i zachowania Laury. Ja idę poszukać sobie jakiegoś spokojnego forum, może mnie jakieś przygarnie. :)
    Pozdrawiam pepe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepe, wal na Zwyczajnych-Niezwyczajnych.

      Bart Z.

      Usuń
  25. Ja też zapraszam Pepe :D

    witch

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba wszyscy wiedzą że skany PW jakie dał Brat są podrobione .
    Prawdziwe były tylko te , które dał smok . Cała reszta to fałszywki .
    Lureczka trzyma na Swoim komputerze kwity na swoje Elfiki oryginalne i niepodrobione,
    bo nigdy nie wiadomo który Elfik będzie niegrzeczny.
    Wtedy trzeba pokazać innym Elfikom jaki to podły i niewdzięczny drań!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Pepe -prawdziwy majstersztyk i duża odwaga

    OdpowiedzUsuń
  28. TY lizusko Morgano !!! Na Tobie tez nie zostawi suchej nitki ,ale na razie wazelinka u Ciebie przednia ,więc Cię zostawia na deser !! Czym ma straszyc!!Sądem ,pomyśl Lizusko ile jest tutaj ludzi ,którzy za OBRAŻANIE ,PONIŻANIE ,WYMYŚLANIE ,CZYTANIE PW, BEZ ZGODY AUTORA WKLEJANIE ZDJĘC ,mogliby ją wsadzic do więzienia ..Zenująca jestees kobieto !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyłączam się do gratulacji Jupi'ego. Tym razem była koronkowa akcja. "Zimoluszek" (jak mawiała N...) jest coraz lepszy.
    Laura musi teraz mocno się okopać i na furtce włączyć roentgena.
    Nie przejdzie nikt o IQ > 60. Chyba zaloguję się na forum dla przygłupów, aby laurka stamtąd zaprosiła mnie do siebie, na tych lepszych forach już nie będzie szukać.
    Natomiast forum terminatora... to strach się bać, to taka 1 "kadrowa", budowana na "podmokłym gruncie"

    Elfik (ten prawdziwy)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pepe i braciszku gratulacje, zadaliście gadu bobu! :)

    atka

    OdpowiedzUsuń
  31. Z terminatora też jest niezłe ścierwo, ściąga do siebie z elfów ludzi, później donosi larwie, kto do niego zawitał.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tutaj też należą się ukłony dla Pepe, to co zrobiła wymagało jednak dużo sprytu, cierpliwości i odporności na głupotę...
    Pepe, nie znasz mnie, ale ja od początku obserwowałem twoje działania na bagnie i muszę powiedzieć że poszarpałaś mi nerwy nie raz, dopiero jak się dowiedziałem do której bramki grasz zacząłem cię podziwiać...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale sobie zdaję sprawę, że nie jednemu napsułam krwi ale to było wpisane w tą rolę. :)
      Pozdrawiam pepe.

      Usuń
  33. Po przełknięciu żaby, Gad rozdaje kubraczki.
    No i Marek "zarobił" admina. Nie ma dziwne, liczba "wierchuszki" w rejestrze musi się zgadzać.
    cyt.
    "...Marek jest z nami na forum od poczatku, od pierwszego forum, mam do Niego calkowite zaufanie i Marek zostaje Adminem."
    Chociaż kiedyś Marek zarzekał się (jak żaba błota) nie ma bata, kubraczek ubierze...a co admin to admin...a nie jakiś tam elfik.
    A gadzina podtuczy łakociami, podkarmi tytulikami...i zeżre.
    d...l

    OdpowiedzUsuń
  34. Dala i odbierze, jeszcze nie dawno Marek byl sbekiem na forum hehehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic nowego!
      Marek zazwyczaj zostaje Adminem po moim wyjściu z Admina!
      Po 11 września tez Marek był Adminem - krótko.
      Żadnych predyspozycji - poza kompletną spolegliwością i... o to chodzi!
      Niech mu Pan Bóg dopomoże, bo założę się że jedyną jego bronią jest .., modlitwa, a jedynym narzędziem.. Biblia którą zna na pamięć.
      Powodzenia Marku..;)

      Usuń
  35. Re: CAŁA PRAWDA O BLOGU BRATA !
    PostWysłany: Wto 14. Sty 2014, 21:00
    Awatar użytkownika
    Administrator
    Administrator

    Dołączenie: Nie 12. Cze 2011, 11:48
    Posty: 20728
    "Zastanawiam sie jakim to trzeba byc bydlakiem i debilem, zeby wlazic tu na forum, udawac kogos tak bardzo przyjaznego mi i niszczyc wszystko kiedy dostanie ode mnie Admina.... Ten/ta brat nie moze byc normalny, nikt o zdrowych zmyslach by czegos takiego nie robil. A on/ona bez przerwy wpycha sie do nas na forum i pod ukrytymi nickami pisze z nami..."

    Dostałaś wróżko lauruszko to co ci się słusznie nazywało, poczuj jak to jest być manipulowanym, wykiwanym i rzuconym na pożarcie. Boisz się ścierwo że wyjdą ja jaw twoje krętactwa, kłamstwa i manipulacje, po raz kolejny. Trzęsiesz gaciami ze strachu i nie masz za grosz wstydu i honoru. To ty jesteś debilką z której już się śmieje cały net. Nie masz przyjaciół, masz samych wrogów, a ci co siedzą na elfach mają cię głęboko w dupie. Pozbyłaś się najwartościowszych ludzi, bo ci nie przytakiwali, otaczasz się kretynem Norbusiem, którego wykorzystujesz i tak wyzutego wyplujesz. Innych tyle obchodzisz co zeszłoroczny śnieg. Śmieją się z ciebie w kułak i tak pozostanie do końca świata i o jeden dzień dłużej. Smarują ci dupę wazeliną, a ty cieszysz się z tego jak głupi z wiatraczka. Nie ma w tej wazelinie ani krzty prawdziwości. Jesteś pośmiewiskiem nie tylko na swoim bagnie ale i w całym internecie. Ludzie przychodzą na elfy oglądać cię jak dziwoląga, bo nikt na słowo nie wierzy, że istnieje ktoś taki jak ty, kretynka z gwiazdą porno w awku twierdząca, że to ona. Ha ha ha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...tak śpiewka stara jak świat...
      Teraz będzie płakac i robić z siebie ofiarę biedna Laurunia.
      A nie pomyślała o tym,że gdyby była fair i miała dobre serduszko,nie byłoby tych materiałów świadczących o jej dwulicowości i zakłamaniu?
      Teraz będzie starała się wybielic,ale tu już nawet ACE nie pomoże.

      Droga Lauro samas sobie winna,nie szukaj winnych i nie rob z siebie ofiary. Bo najgorszym człowiekiem jestes,jakiego spotkałam.

      Usuń
  36. A gdzie ma Krokodyl swojego Terminatora, obrońcę bagna? Szuka nowych elfików do zwerbowania na bagnie, pod przykrywką pisania jako zwykły elfik? Kot by się uśmiał z tych jego deklaracji, to kuty na cztery łapy typ, Krokodylowi donosi co u niego na Kipieli, a z bagna wynosi na Kipiel co tam na bagnie.
    "Moczary były mgliste i obrzydliwe. Mokre, śliskie, pełne pijawek i jadowitych węży. Przedzieraliśmy się przez nie z uporem godnym ciężkiego idioty, a nie normalnego wojownika. Wszystko zaczęło się, kiedy w grodzie pojawił się ten mały, czarny karzeł. Omotał Włodarza, naplótł bajek o ruinach wśród bagien i zniknął w połową zawartości skarbca."
    :D

    S.

    OdpowiedzUsuń
  37. Po długich godzinach ten tegowania (analizy) sytuacji, można przyjąć następującą wersję zdarzeń, wielce prawdopodobną.
    1. Sołtys - Terminator, założył "własne" forum (sam napisał własne w cudzysłowie)
    2. Zagarnął (co poniektórych) userów z bagna.
    3. Larwa w temacie "Terminator" dała mu ostatnią szansę, jeżeli napisze do niej w mail'u że nie będzie tam pisał, to go nie zbanuje. (powinna powiedzieć - rozwiąże to forum, skoro założył).
    4. Wszystkich (albo i nie) których sołtys "przygarnął", gad zbanował natychmiast.
    5. Pomimo tego że forum sołtysa "działa", on w najlepsze pisze na bagnie (ultimatum Larwy nie ma mocy)

    Wnioski:
    1. Prowokacja którą zmontowała Larwa z Terminatorem (aby wyłapać "zdrajców")
    2. Przygotowania Larwy do założenia kolejnych "nowych" Elfów.
    3. Jeżeli tak, to zabierze (Larwa) wszystkich wazeliniarzy (którzy nie poszli do Terminatora).
    4. Pomimo prowokacji Terminator "gra" na dwa fronty i czas pokaże które forum "wybierze" (będzie zmuszony)
    5. Nie było żadnej prowokacji. Sołtys zrobił to na własną rękę, a potem w mail'u do Larwy wytłumaczył jej że ma listę "zdrajców" i może jej podarować (na to Larwa mogła polecieć).
    6. Jeżeli tak, to Terminator pisze dalej na bagnie i "wyłapuje" następnych zdrajców.
    d..l

    OdpowiedzUsuń
  38. Znając larwe, poszla na uklad z terminatorem, ten jej dostarcza donosy na "zdrajców" za to bezkarnie moze pisac na bagnisku, nie wie jednak biedak, ze do czasu. Moze braciszek cos wie na ten temat? O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiem.. wiem.. ;))
      Każde z nich chce upiec swoją pieczeń na tym samym ogniu, ale to się wzajemnie wyklucza...;)
      Kupczą więc niczego nie świadomymi Elfami - każde w nadziei że przechytrzy partnera (przeciwnika).
      Jedno i drugie jest niepewne sytuacji, więc wciska drugiemu własna receptę rzekomo obopólnie korzystną (zwłaszcza przoduje w tym Sołtys!).
      Materiały jakie mam dają obraz tego (utopijnego raczej) projektu, ale to już temat na rozleglejszy opis niż ten komentarz.

      Usuń
    2. Mam nadzieje, ze podzielisz sie z nami tym?

      atka

      Usuń
    3. Naturalnie - po to tutaj jestem..;)
      Nie jestem jednak w stanie przerobić wszystkiego od razu, a jeszcze mam pracę - na szczęście na tym samym kompie..
      - (zresztą zaniedbaną ostatnio okropnie, ale trudno - nie samym chlebem się żyje..;)

      Usuń
  39. Zdrajców, czyli rozumnych userów którzy jako pojedyncze jednostki, maja wiekszy zasób inteligencji niż wszyscy wazeliniarze razem wzięci? A to dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14 stycznia 2014 21:41
      Nie potrzebnie tak się "spinasz". Słowo (określenie) "zdrajca" napisane zostało w cudzysłowie. Znaczy to ni mniej ni więcej tylko tyle Jak Larwa określa tych userów.
      A co do zasobu inteligencji tych "zdrajców", nie moją sprawą jest to mierzyć.
      Chociaż wynik tych pomiarów mógłby być poważnie zastanawiający.
      1. Skoro userzy (Ci z większym zasobem) pisali na bagnie i mimo tego widząc co się dzieje nie wynieśli się stamtąd, to ten zasób nie za duży.
      2. Skoro Userzy (jw.) pisali peany gadzinie, a gdy zobaczyli możliwość "zmiany miejsca" na którym będzie możliwość porzucania błotem w Larwę, to z tym zasobem coś nie tak.

      -Zamienił stryjek siekierkę na kijek-
      ...ale od tego to mu zasobu nie przybyło...nic a nic.

      Usuń
  40. Pracuj, pracuj Braciszku, ja już swoją "pracę" zakończyłam, uzyskałam co chciałam, reszta w Twoich rękach. Powodzenia. pepe żegna się z Blogiem i Wami mili czytelnicy i komentatorzy. Braciszek dokończy dzieła, ku Waszej uciesze. :)
    Pozdrawiam pepe

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziś się oficjalnie pożegnałem z menażerią .

    "Z powodu niedopuszczenia do publikacji mojego posta w temacie "CAŁA PRAWDA O BLOGU BRATA !"
    http://www.rozmowy.w-krainie-elfow.com/viewtopic.php?f=116&t=16269
    który był moim subiektywnym punktem widzenia jestem zmuszony opuścić to forum.

    Oświadczam że nie życzę sobie dalszego nagabywania w stylu zaproszeń na mail i dalszego kontaktu z tak administrowanym forum.
    Jest coś takiego jak swoboda wypowiedzi a nie dopuszczanie do publikowania postów uważam za naganne i pachnące cenzurą i totalitaryzmem. Jeśli tak ma wyglądać "elitaryzm forum" to dziękuję za takie wyróżnienie. Jeśli zaś drodzy forumowicze dalej uważacie że tak powinno się postępować i tak można polecam wyjazd do Korei Północnej tam dalej jest cenzura i jedynymi głosami które można usłyszeć są pochwały Kim Ir Sena i Kim Dzong Una. Zawiodłem się na was.

    Żegnam.
    Z poważaniem
    krismilk"

    Nie ma co sobie tym bagnem (bardzo dobre porównanie) głowy zawracać.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna robota ! Gratulacje !!!
    Ah Lauruszko skończyło się dobre :))) Co Ty teraz wymyślisz ??? Staraj się staraj i tak nadaremne Twe wysiłki czego Ci życzę serdecznie podła żmijo !
    Ąka

    OdpowiedzUsuń
  43. Pepe nie martw się każdy z otwartymi rękoma przyjmie Cię na swoje forum, wybieraj które chcesz. ! Zapraszamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dominiku, jak zawsze - dobra robota!
    Ja ze swej ciekawskiej natury, obserwuję Bagienko coraz które już wysycha i pozostali tam już tylko ci, którym tamtejszy smrodek umysły zaćmił i myślenia własnego pozbawił. Piszą radośnie w tematach dla debili czyli "Co masz dziś na obiad" - co kto będzie żreć, "Która godzina" - sprawdza jeden kretyn z drugim, czy jeszcze rozpoznaje czas, "Klik" - zajmująco, byle się forum kręci, "Dzień dobry i dobranoc" - to dla Marianny, której chyba najbardziej na mózg się rzuciło i pisze dziennie ze 20 razy powitania. I pożegnania, kompletnie ignorując resztę tematów. To już Norbuś jest bardziej rozwinięty...
    Dobrze, że Sołtys nowe forum otworzył - tam rzeczywiście gawiedź dobrze się bawi bez obawy dostania batem (tfu!) banem po dupie. Liczę na to, iż pozostałe Elfiki przejrzą na oczy i przeniosą się na Ferajnę.
    Jednak z tobą, Lucek to ja se jeszcze pogadam boś KONFIDENT i to udowodnić mogę! Gadzina cię zgnoiła, napluła w pysk a ty nadal jej dupsko liżesz wysyłając informacje na mój temat???

    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  45. And piszący na forum terminatora pod nickiem o.Dyrektor znów liże rowa gadowi i broni jej na ogólnym. Można poczytać jego wypociny w temacie Cała prawda o blogu .....
    And ty jesteś strasznie fałszywy, dwulicowy i powiewasz ja chorągiewka na wietrze- zależy w którą stronę wiatr zawieje tam jesteś i wazelinujesz do bólu. Masz czasami przebłyski ....Już zapomniałeś jak gada wyzywałeś od wampira internetowego, kretynki itp.

    OdpowiedzUsuń
  46. Lauro wiem, że czytasz bloga-sama dałam ci namiary i powiem ci, że zasłużyłaś na to, co teraz tu się dzieje. Nie ukrywałam tego nigdy, że kiedyś wierzyłam ci i byłam po twojej stronie, ale na szczęście to była głupota z mojej strony i na szczęście opamiętanie w końcu przyszło. Musisz liczyć się z tym ,że jeśli rzucasz w ludzi kamieniami, ktoś kiedyś się wkurzy i rzuci w ciebie. No i dostałaś, prosto w twarz. Brawa wielkie dla Brata i Pepe. Pozdrawiam WSZYSTKICH :D

    madzia

    OdpowiedzUsuń
  47. Forum Terminatora, kompletna porażka. Zebrało się tam kółko bagienne z Hybrydą na czele. W temacie "Pożegnania" wzorem bagiennym obrabia się ludziom tyłki. To już dyskredytuje to forum na samym starcie.Krokodyl jest dobrym nauczycielem. Hihihi

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdyby to tylko "księzniczka" Lucjana widziała i zrozumiała co dziadzio robi....oj...oj...

    OdpowiedzUsuń
  49. "LILIANNA 15 stycznia 2014 08:35
    Jednak z tobą, Lucek to ja se jeszcze pogadam boś KONFIDENT i to udowodnić mogę! Gadzina cię zgnoiła, napluła w pysk a ty nadal jej dupsko liżesz wysyłając informacje na mój temat???"

    Jak na tym polegała ta jego działalność w stanie wojennym, to nie ma się czym szczycić. Czym skorupka...Termi Kapus


    OdpowiedzUsuń
  50. Terminator sie chwali, ze Brat pisze na jego forum. O_O

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi wlosy z łona powypadaja jesli to prawda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko.. hehe
      NIE MA TAKIEJ OPCJI!
      Pozostaje Ci .. golenie, depilacja albo..wosk (podobno bolesne!).
      A najlepiej zostaw gdzie są..;))

      Usuń
  52. Sołtys robi jak Krokodyl, często mija się z prawdą. :):)
    S.

    OdpowiedzUsuń
  53. Lilianna : Dobrze, że Sołtys nowe forum otworzył - tam rzeczywiście gawiedź dobrze się bawi bez obawy dostania batem (tfu!) banem po dupie. Liczę na to, iż pozostałe Elfiki przejrzą na oczy i przeniosą się na Ferajnę.


    Sądzę, że nikt tam nie pójdzie. Ci co znają Hybrydę,kapusia, jarowita ,anda i terminatora będą omijać to forum z daleka. To największe szuje w necie.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  54. Sołtys na zagrodzie, równy wojewodzie,
    Założył swą Kipiel Bagnisku w odwodzie.
    Po bagnistych traumach w Krokodyla pysku,
    Stał się swym Sołtysem niejako z odzysku.
    Ściągają na Kipiel bagniste Gnomiki,
    Świecą im się w gałach wolności ogniki.
    Nie wiedząc biedactwa, że w tej właśnie cenie,
    Sołtys na Kipieli, piecze dwie pieczenie.
    Kosztorys już zrobił i wyszedł mu na plus,
    Gadzinie podtyka Gnomika do ust.
    A gdy wypluje Krokodyl już ścierwo,
    Sołtys na Kipieli wręcza ścierwu berło.
    Tym sposobem Gadzina ma swoją wyżerkę
    Sołtys na Kipieli swoją garmażerkę.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Coś się na tej Ferajnie kiszą we własnym sosie, Hybryda dla ściemy pozbyła się admina. W tej chwili 2 piszące osoby, tłok jakby kto pytał. :)) W sumie 5 piszących, dupy nie urywa ta Ferajna.

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochani...juz sie nudno robi...do ...puszczenia pawia...czekam na kolejne odcinki Dominika.
    W zyciu nie byłam tak niecierpliwa...oj Bracie, Bracie...co sutanna z kobitami wyrabia... ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  57. No pięknie przeprowadzona akcja . Ja owszem nabrałem się tyle pieniędzy i paczek z forum elfów że TIR musiał pod mój dom zajechać. Prawda jest taka że dostałem od Smoczusia paczkę książek dla córki i od Blondynki przekaz 100 euro. Blondynkę mimo że próbowałem jej bronić Laura zbanowała w sumie nie wiem za co. LAura się piekli że jej wszystko zawdzięczam - dobre tylko że w cudowny sposób zapomniała jak kazała Norbusiowi mnie zdyskredytować i ośmieszyć na forum . A co do tych epitetów , fakt zachorowałem na Lauryzm i cóż mogę napisać Przepraszam zbłądziłem. Ale już się wyleczyłem z Lauryzmu lepiej później niż wcale.
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotr - SPOKO - jak tu jesteśmy, wszyscy żeśmy przez to przechodzili lżej lub ciężej.
      Problem maja ci, którzy nie potrafią się z tego Bagna otrzepać!
      A w (stare jak Bagno), bajeczki Laurki o tym jak to się u niej niektórzy nachapali, nikt rozumny NIGDY NIE WIERZYŁ!
      Współczujmy wciąż chorującym, bo i tak w 99,9 % czeka ich wyzdrowienie, ale czemu się męczą i pozwalają pomiatać, cały czas w strachu?
      Ktoś z nich powie że to bzdura że "w strachu"? To niech napisze Laurce parę słów PRAWDY o niej... hehehe

      Pozdrawiam
      Dominik.

      Usuń
  58. Mam z tego ładny ubaw, przyznaje.
    Jeszcze parę spraw dokończę i znikam stamtąd.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  59. Laurek już ochłonął, czy jeszcze w szoku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gad teraz szuka wśród swojej trzody podejrzanych nicków.
      Gadzie wokół ciebie sami pseudo przyjaciele. Tym którym możesz ufać policzysz na palcach jednej ręki.
      And a ty co, na "awans" znowu liczysz , czy udostępniasz swoje konto Hybci?

      Usuń
    2. Szuka podejrzanych nicków ? Jak tam 99% jest podejrzanych . Nawet dowiedziałem się że moja żona to ja hahahhahaaaaa . Ona ma obsesję .
      Belial71

      Usuń
    3. To Twoja żona przynajmniej, a co ja mam powiedzieć?
      Że jestem kobietą? O_O
      I co mam ...jaja sobie ..wydepilować??

      Usuń
    4. Sama depilacja nie wystarczy :O .
      Belial71

      Usuń
    5. To co jeszcze .. trzeba?? O_O

      Usuń
  60. Sobą się nie przejmuj, jej przydałoby się pajęczyny pościągać.... bleeee to znaczy nie my tylko może jakiś ktoś, kto zajmuje się dezynfekcją.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ach Wy tam zaraz, że laurka ma pajęczyny... Przecież ma męża Felixa. nie?
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak ona ma tego męża to ja jestem Harrison Ford
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak dotknę to uwierzę ;) znaczy się Feliksa he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam mąż, dziecko ważniejsze.
      Braciszku kiedy zapodasz fotki tej starej niemry(?).


      Alicja

      Usuń
  64. Kotek i pewnie w mundurze SS
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  65. Wiem, że Felix to kot! Laurka lubi lizanie rowa, to dała biedaka wykastrować.
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  66. "Uczciwie trzeba przyznać że Marcin pary nie puścił, i karę dożywocia przyjął z godnością."

    Gwoli ścisłości napisałem, że nie jestem na Ferajnie, i wówczas to było prawdą. Jeszcze. Ale miarka się przebrała.

    OdpowiedzUsuń
  67. Bagno wciąż jeszcze istnieje?

    P.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.