środa, 6 lutego 2013

Jak Forum Gonza Laurę ratowało przed Bratem..



Witajcie znowu..










Wszedłem ja sobie ostatnio na tzw. Forum Gonza i zobaczyłem taki obrazek który natchnął mnie pewną refleksją:


Refleksje były właściwie dwie:

1..... rychło w czas..

2. dlaczego „Izo” a  nie  „Bracie” ?





Rzeczona Iza jest właśnie u finału swej Akcji na rzecz Laury, zaczętej jeszcze w październiku i to chyba nie jest dobry moment aby odpuszczała sobie coś co jest całym jej życiem.

Powiadomiła mnie akurat  (usiłując przy okazji zaśmiecić Bloga), że specjalny zespół policji pracuje nade mną od  5 dni, a Hybcia sama jakoby jest w szpitalu (mam nadzieję że właściwym), zaś ja sam „mam się bać”! 
Przyznam że się boję, ale .. tylko troszkę.


Znam z grubsza przebieg tej Akcji Hybrydy i zainteresowanym go opowiem, a wątpiącym doradzam iść na Forum Gonza i wszystkie swoje wątpliwości opisać nie przebierając w obelgach i kalumniach pod adresem Brata, bo jest to tam mile widziane.


Pamiętać tylko trzeba aby to były fałszywe kalumnie pod adresem Brata a nie np. jakieś fakty o Laurze lub jej  Przydupasce Subtelnej Hybrydzie, bo wtedy to są metody obrzydliwe i wprawiają w ... zażenowanie:


Pomyliłeś się 2 razy Gonzo, bowiem:

1. Nie zmieniłem celu Bloga i cały czas był i jest on nakierowany przeciwko Laurkowi i jego Przydupasom (w tym również Subtelnej Hybrydy!) tylko Ty tego wciąż nie widzisz.

2. Strategia przyjęta na Twoim Forum przez Subtelną Hybrydę (była nią już od dawna w dniu reaktywacji Twojego Forum) – okazała się właściwa, czego dowodem fakt, że niepostrzeżenie podmieniła Ci Forum „Kim  jest Laura?” na Forum „Kim jest Psychol Brat?” i nikomu to przez blisko 3 miesiące nie przeszkadzało.




Zanim przejdę do faktów związanych z fuzją Forum Gonza i Admina Forum Elfów, przeciwko Bratu i Naszemu Blogowi, (a będzie to historia długa!) - podpowiem tylko jakie sformułowania najlepiej pod adresem Brata używać do woli na Forum Gonza i wyjaśnię iż na czas zwalczania Bloga Brata – Forum nie używa formuły „Kim jest Laura?„ – zastępując ją formułą „Kim jest Psychol Brat?”

Oto mile widziane szablony do opisywania Brata (ze screenów Forum Gonza, aby nie być posądzonym o machlojki – które są jak wiadomo Brata zajęciem ulubionym):


 Przy okazji macie darmowy instruktaż „jak się to robi?”

Otóż bierze się możliwie dużo takiego gówna, (może nie mieć najmniejszego sensu, ani żadnej być w tym prawdy), ale trzeba tym systematycznie i równo walić w upatrzony obiekt (najlepiej Brata), przez czas długi (min. 2 miesiące!).

Po tym czasie czytający już nie muszą się zastanawiać – mają w tyle głowy (w podświadomości), wyrobiony obraz drania (Brata), i już tylko myślą jakby mu jeszcze dokopać.

To tyle z „patentu na Brata”



==========================================


Końcowy okres trzymania przeze mnie Laury na smyczy, w roli Admina na Forum Elfów był trudny, bo Gad próbował udowadniać że jest głodny i potrzebna jest zadyma.

Był październik 2012 i od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem odejścia aż zdecydowałem:


Poza Laurą wiedział jeszcze And którego powiadomiłem o zamiarze już 14 października.

Cała reszta cyrku związanego z moim odejściem, to było przedstawienie dla Elfików, coby wiedzieli że dany Brat Adminem niedobrym był, a And będzie lepszym!

Dlaczego o tym pisze? Bo w tym czasie zarejestrowała się na Forum Elfów Hybryda pod drugim (co najmniej ) nickiem Subtelna. Uczciwie przyznam że nie w głowie były mi wtedy Hybrydy, stąd nie wiem czy wykorzystała zamieszanie i ukryła się pod tym nickiem, czy też już wtedy weszła w układ z Laurą.


Kiedy wreszcie udało mi się doprowadzić do zbanowania mnie na Elfach, nie zamierzałem angażować się w żadne Blogi, a raczej popisać rekreacyjnie czasem na którymś z zaprzyjaźnionych forów, jednak kampania oczerniania i nienawiści rozpętana wokół mnie przez Laurę na Elfach sprowokowała mnie do założenia tego Bloga.

Przyznaję że z Blogami miałem zerowe doświadczenie i uczyłem się go metodą prób i błędów i faktycznie zdarzyło mi się na początek pomylić ilość odsłon na Blogu z ilością tzw. użytkowników unikalnych, ale to nie przestępstwo - zwłaszcza że popularność Bloga od razu przeszła moje wyobrażenia, bo jak na świeżo założony blog w niszowym temacie – osiemset odsłon na dobę to wynik godny pozazdroszczenia i dowód że był potrzebny!.



Kiedy 13 listopada zobaczyłem taki post:


- byłem  już wielkim optymistą i nie w głowie mi były przesądy o trzynastkach.

Bałem się raczej, aby Forum „Kim jest Laura” nie wróciło do swej ostatniej formuły:


Ale kiedy zobaczyłem to:


Wiedziałem że pojawił się (w moim  mniemaniu), sojusznik w walce którą podjąłem samotnie i kontynuowałem TYLKO DZIĘKI MOIM NIEZAWODNYM CZYTELNIKOM, pomimo że naskoczono na mnie z bagna brutalnie i kłamliwie.

Ostatnią byłaby myśl że atak przyjdzie ze strony Forum Gonza, bo nie mogłem wiedzieć że to tylko czcze deklaracje, zwłaszcza że zaczęło się całkiem obiecująco:


Czytając takie deklaracje nie mogłem przeczuwać nadciągającego ataku wynikającego z odwrotności celów, ale nauczony doświadczeniem pamiętałem „wyczyny” Hybrydy na innych forach i nie pomyliłem się – dobre plany zakończyły się wraz z wejściem Hybrydy:


Jak już pisałem – nie wiem dokładnie KIEDY Subtelna Hybryda weszła w układ przeciwko Naszemu Blogowi z Laurą. W czasie kiedy Gonzo reaktywował Forum (połowa listopada), była już jednak jej doradczynią.

Ale na Forum Gonza też trafiła jako jedna z pierwszych po nieudanych próbach storpedowania funkcjonowania Naszego Bloga spamem.

Zważywszy że Hybryda była już wtedy „spalona” na wszystkich możliwych forach z rodziny laurowatych – Forum Gonza było idealnym miejscem do wspomożenia Laury, która zupełnie nie umiała sobie poradzić z Naszym Blogiem i zaprzedała by duszę Diabłu jeśli by obiecał że Blog Brata skasuje.



Zaczęła więc Hybcia sprytnie, bo nie otwarcie, a od podpuszczenia Gonza i pozostałych dyskutantów na tego „podejrzanego Brata” który ani chybi ma coś do ukrycia.



Od tej pory na Forum Gonza nikogo przez blisko 3 miesiące nie interesowała jakaś tam Laura i jej proceder, a zamiast tego - jakby tu dokopać Bratu, (czyli w efekcie – jak pomóc w tych ciężkich chwilach Laurze).

Zdrowy rozum podpowiadał by że w takich razach najlepiej „podejrzanego” zwyczajnie przepytać, ale wszak nie o to chodziło (przynajmniej Hybrydzie), żeby cokolwiek wyjaśniać i nie tego oczekiwała od niej Laura:


To już dzisiaj bez znaczenia, ale warto pokazać JAK łatwo Hybrydka wpuściła cale towarzystwo w kanał Brata i tam utrzymała przez wiele tygodni, podczas gdy nigdzie na Blogu nie było ani żadnych tajemnic, ani kłamstw.

Pojawiły sie więc ... pytania:




1. Dlaczego Brat ...”lukruje” co czuć przez skórę i dlaczego coś nie gra?



Qrwa... Jupi – przetłumacz to na ludzki język, bo za wuja nie mogę dojść o co Ci tam chodziło??



2. Gdzie był Brat kilka lat temu kiedy niektórzy rozpoczynali swoją przygodę z bagnem i dlaczego wówczas nie próbował występować w roli obrońcy uciemiężonych Userów?


Sorry, ale w tym okresie byłem w Szpitalu na OIOMIE, gdzie lekarze próbowali przywrócić mnie do życia (zresztą skutecznie), po czym przeleżałem czas jakiś w śpiączce pod respiratorem, aż trafiłem na długą rekonwalescencję. Z wrodzonej grzeczności nie napiszę gdzie dokładnie miałem wszelkie Fora internetowe na czele z bagnem i jego uciemiężonymi Userami o którym to zresztą Forumie i jego Królowej bladego pojęcia nie miałem.


3. Jakie miałem nicki będąc adminem na bagnach?


Jupi – byłeś przy tym – zapomniałeś jak taki jeden Eskimos zrobił Cię Adminem podwójnym na Starych i Nowych Elfach?


No to wiedziałeś że jako Eskimos 2 razy Adminem i jako Brat 3 razy Adminem na trzech Forach Laury! Gdzie tu tajemnica?



Ale ziarno Hybrydy zostało zasiane – nieprawdaż?


Teraz trzeba to ziarenko umiejętnie podlewać:




„Zobacz Gonzo .. on na swoim Blogu pisze że ma rację i pisze prawdę!’


A co miał qrwa napisać? Że nie ma racji i pisze nieprawdę??



 

„Dlaczego oszukuje wszystkie „zagubione duszyczki”?

Uwaga – pojawia się na razie nieśmiało słowo „oszukuje!” – nieważne że bezzasadnie i bez sensu, ale to słowo (zamiennie z „kłamie”), będzie się pojawiać już stale bo jest świetnym wytrychem do przekonania ludzi o złych intencjach Brata.



„On pisał że da Ci popalić – on jest mściwy jak coś nie po jego myśli!”


Wchodzi element zagrożenia! Nie szkodzi że wymyślony – w podświadomości zostaje.





Hybcia już dalszy tok Akcji skonsultowała i z Laurą i z Gonzem, więc pora ustalić wszystkie Nicki pod jakimi ów Oszust Brat się ukrywa.



Znowu nie przyszło nikomu do łba, aby zwyczajnie zapytać, jeśli to takie ciekawe – TRZY są na TYM FORUM wielokrotnie przeze mnie podawane, a czwarty?


Niech zgadnę – CORALGOL ?








Rada w radę – ustalono że Brat na Blogu trochę pisze prawdy, a trochę .. łże!




Wygłupy Hybci i jej prymitywne sztuczki socjotechniczne testowane na Userach Forum z Adminem Gonzo na czele – zabawne nawet były, ale Michał??

Michał mi sprawił przykrość, bo to wg mnie jeden z najrozumniejszych Userów jakich bagno nosiło. Rozumiem Michale że możesz nie znać pewnych faktów i realiów, ale masz przecież do mnie maila – ileż to roboty zapytać?

A tak... stworzyłeś jakiś kompletnie fałszywy obrazek i ani Tobie z tym dobrze, ani mnie...



Za to pomysł żebym NA BLOGU pisał „MY NARÓD” – przedni i pionierski na Blogach!



Cóż – w końcu to Forum „Kim jest Psychol Brat?”


A Jupi abarot .. swoje:




Jupi .. jak Cie lubię, tak pierd...sz w tym poście jak potłuczony.

Czytaj powoli i staraj się rozumieć co się do Ciebie rozmawia:

Po pierwsze primo: już Wam pisałem parę razy że na Elfach zaistniałem na początku 2011 r. i po bodaj trzech miesiącach będąc Modem – walnąłem łopatę. powiedziałem „nie robię” i przyszedłem do Was jako VIP. Rok wcześniej napisałem na Elfach parę postów o lotach na Księżyc, ale to była wizyta NA JEDNYM WĄTKU i nawet pojęcia nie miałem KTO jest Adminem tego Forum. Temat się nie przyjął i chyba po miesiącu poszedłem sobie na inne Forum. 

Po drugie primo: Adminem byłem na dwóch forach Laury przez 2 tygodnie na przełomie sierpnia i września 2011 r. i na trzech forach Laury w lecie ubiegłego 2012 roku.

Próby wybicia Wam z głowy moich wieloletnich pobytów na Elfach i teorii spiskowej na tą okoliczność wymyślonej, to duży problem świadczący jak łatwo przyzwyczaić się do głupiego wniosku.

Po trzecie primo: Wiem kiedy i jak psychopata Gonzo psuł nastrój piękniutkiej Laurce w której był zakochany bez pamięci, bo ocaliłem tą historie dla potomnych krótko przed tym jak Herr Mazurek wysłał ją w Kosmos.



Potwierdzam,że Admin Gonczo zapraszał mnie w początkach grudnia na Jego Forum, ale pomysł skorzystania z zaproszenia do klatki z jadowitą żmiją, nie przypadł mi do gustu i jak umiałem tak starałem się uzmysłowić Gonzo, że Jego Forum zostało wciągnięte w grę która jest w interesie Laurka i jego Bagna, a ma na celu zlikwidowanie Blogu Brata z którym Laura samodzielnie nie miała szans sobie poradzić, co pokazały wypadki bagienne grudniowe , gdzie gdyby nie pomoc z zewnątrz – dotychczasowe Forum Laury nie utrzymało by się.


Doświadczenie dowiodło że zamknięty Dział też się nie sprawdza.


Ubolewam że nawet tak skromna moja prośba jak ta -  aby mi jedynie „NIE PRZESZKADZANO”nie znalazła zrozumienia.


Zapomnieli na Forum Gonza wszyscy o Laurku - Krokodylku bagiennym i o całej krainie bagiennej - za to powstawały jeden po drugim jak grzybki po deszczu nowe wątki:

-  Kłamstwa „Brata”,

-  O Bracie psycholu,

-  BRAT – ZŁODZIEJ !!!

-  itp. kilka

Wszystkie nagłaśniały odpowiednio to co miały w tytułach.


Nie będę ich tu wszystkich publikował, bo ogrom bluzgów i oszczerstw pod moim adresem, jakie zawierają te posty Subtelnej Hybrydy zaśmiecił by ten wątek Bloga do cna.


Na długo przed Świętami wiedziałem ponad wszelką wątpliwość, że Hybryda jest na Usługach Laury na Bagnie pod nickiem Subtelna, ale nie chciałem psuć Świątecznego nastroju, jednak kiedy w Boże Narodzenie przysłała na nasz Blog taki komentarz żądający potwierdzenia nieprawdy:




- zaraz po Świętach zdecydowałem o upublicznieniu informacji w sprawie radosnej działalności  Subtelnej Hybci na Forum Gonza i na Forum Laury, w dwóch wątkach:





No i się zaczęła obrona Subtelnej Hybci i u Gonza i u Laury!

Bez znaczenia było że napisałem:


Kto by tam wierzył jakiemuś tam Bratu o którym wszystko wiadomo, jeśli przejrzeć skrypt Subtelnej Hybrydy z Forum Gonza.



Jak dalej pomagano Laurze zwalczając Brata na Forum Gonza - opowie Wam jutro:


Wasz Brat Dominik







 Spisane będą czyny i rozmowy.

73 komentarze:

  1. Bracie Palikota :) .... przeca gadalim na mailach od samego początku istnienia bloga. Ciągnąłem ..pardon " ciągłem" ( to tak by się utrzymać w przyjętej konwencji niniejszego listu ) Cię za jęzor ale zbyłeś mnie ze 2 razy jakimiś wymijanymi odpowiedziami. Odebrałem to jako brak zaufania. Pytałem o adres Gonza czy Jupiego, nie umiałeś mi podać... no i na tym skończylim razgawory. Uznałem, że masz taki charakter i jakieś swoje tajemnice ,, ja tam się nikomu nie narzucam. Wyluzuj ... Na forum Gonza wyraziłem to co z mojej perspektywy widać. To moje zdanie. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale – pytałeś mnie o adres Forum Gonza 5 listopada 2012, 10:23
      Wtedy Forum Gonza nie istniało w sieci - pojawiło się 13 listopada!
      Pytałeś o adres Jupiego którego nie miałem – straciliśmy kontakt 1,5 roku wcześniej!
      Pytałeś również o kontakt do Tomka – tego nigdy nie miałem!
      To NIEPRAWDA że Cię „zbyłem ze 2 razy jakimiś wymijanymi odpowiedziami”.
      Było sporo maili miedzy nami – na wszystkie (nie 2 razy a kilkanaście!) BARDZO OBSZERNIE I SZCZEGÓŁOWO odpowiedziałem.
      Żadnego Twego pytania bez odpowiedzi nie pozostawiłem!
      Jeżeli odpowiedź na stronę arkusza Word uważasz za wymijającą, to ja wymiękam.
      Maile te są na serwerze i gdybyś wątpił, to chętnie Ci podrzucę.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Hehe,ciekawe co to za Wielki Brat w tym śnie wystepuje :D
      Hybcia pisze na elfach i wygląda na uzdrowioną,no ale jak Brat nad nią czuwa,to jak ma być inaczej :D
      "[quote="Hybryda"][color=#BF4040][i][b] Przez kilka nocy i to dość niedawno śnił mi się ten sam sen, tzn. sceneria ta sama ale coś tak jakby ciąg dalszy i też był jak sf lecz zupełnie realny. Byłam w jakimś mieście i tak jakby ktoś miał nade mną władzę, ja nic na to nie mogłam poradzić gdyż np.: jestem w swoim domu i w jednej chwili jakby jaki teleport przenosił mnie w całkiem inne i nieznane miejsce, zazwyczaj były to miejsca dziwne, obskurne i takie, że strach się bać. :D Chodziłam po tych miejscach, czasem towarzyszyła mi jedna lub dwie osoby. Oglądałam wszystko i tak jakbym zapoznawała się czy raczej uczyła się poruszania w tych dziwnych miejscach na tyle abym była bezpieczna. A ten ktoś to coś w rodzaju jak WIELKI BRAT, obserwował mnie i jak widział, że grozi mi jakieś niebezpieczeństwo to natychmiast naprowadzał mnie tak abym znów była bezpieczna. Choćby taka sytuacja, że jakiś głos powiedział mi, iż mam udać się w to miejsce(tu nastąpił opis tego miejsca) i żeby tam dotrzeć to dostałam wskazówkę, że mam zwracać uwagę na znaki drogowe. Szłam, biegłam po różnych mrocznych uliczkach i zakamarkach tego miasta, napotykałam różne trudności, choćby to, że z jakiegoś lokalu wybiegli ludzie jakby przed czymś uciekali, zobaczyłam, że zbliżają się jakieś potwory. Potem te potwory lokował się w najbliższych jakie znalazły kałużach czy błotnistych drogach a jak ktoś w to wdepnął to rozrywało takiego człowieka na strzępy jak przy wybuchu granatu i to bezpośrednio. Ja już wiedziałam, iż mam "mokre" tereny omijać, więc tak robiłam lecz mimo wszystko odczuwałam, że nie sama sobie z tym poradziłam, odnosiłam wrażenie, ze zostałam tak naprowadzona. Potem patrzyłam z jakiejś góry na arenę gdzie
      walczyło dwóch mężczyzn ale Ci mężczyźni byli jak jakieś monstra. Jeden zaczął zbliżać się w moją stronę i w tej chwili już z mego boku stał WIELKI BRAT(tak będę nazywała bo z tym mi to się kojarzy) a więc nic mi się nie stało, to tak jakby ten WIELKI BRAT miał nad nimi wszystkimi władzę. Wszyscy i wszystko było Mu podporządkowane.
      Innego dnia śniłam, że z WIELKIM BRATEM podróżowałam w czasie i przenosiliśmy się w różne miejsca.
      Raz było to coś miłego, choćby jakuzzi a innym razem jakieś ciemne podziemia, On chyba sprawdzał moją wytrwałość.
      Ostatni sen jaki miałam z tym związany rozwiązał moje wątpliwości, bo rzeczywiście były fajerwerki, wszystko zorganizowane z wielką pompą, taka huczna impreza i po chwili odsłoniły się zasłony czy kurtyna, na czele tego stał WIELKI BRAT i
      dziękował wszystkim w za pomoc w reżyserii nowych odcinków programu rozrywkowego, pt.: BĄDŹ SILNY.(...)[/b][/i][/color][/quote]
      Bracie,kiedy następny odcinek? :D

      Usuń
    3. Hybryda to ma tak wybujał fantazję, że powinna książki fantastyczne pisać.
      Alicja

      Usuń
    4. Forum Gonza do czasu było rzetelne i oparte na faktach z forum elfów- taki był cel założenia forum "KJL". To sie jednak zmieniło, i forum "KJL" jest tym czym jest teraz...
      Gonzo napisał: ...Brat zmienił cel swojego bloga i zaczął stosować metody którymi się brzydzę i które wprawiają mnie w zażenowanie...
      Gonzo chyba pomyliłeś Blog Brata ze swoim forum. Brat jeżeli coś napisał popierał to niezbitymi dowodami. Ty natomiast pozwoliłeś by na forum "KJL" oczerniano i wypisywano brednie i kłamstwa. Nie mając dowodów userka o nicku Hybryda wypisywała takie kłamliwe teorie na temat najpierw Laury, potem Brata, a na końcu Ramki (o innych nie wspomnę).
      Napisałeś też , że Hybryda korzysta z tych samych praw co pozostali....
      Tu sie mylisz, nikt z tych pozostałych nie posunął się do takiej podłość by na spółkę z Laurą odbanować czyjeś konto i użyć go , by widniała bieżąca data logowania danej osoby, po to tylko by skompromitować na Twoim forum daną osobę.
      Alicja

      Usuń
    5. A Ty to pisząc, jakie masz dowody co? jak na razie pogrążasz siebie w kłamstwach.
      Hybryda

      Usuń
  2. Do mnie dziś u gozna napisała, zzy nie żal mi sbędzie osierocić dzieci, gdy będę odsiadywała wyrok w więzieniu.
    Już sie boję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by wskazywało że choroba postępuje :(
      D.

      Usuń
    2. Zapewne tak.
      A ja będe szła do więzienia z myślą że osierociłam dzieci, choc jakis czas temu Hybcia twierdziła, że nie mam życia osobistego. Niedługo okaże się że jestem taką sama psycholką jak ty Bracie :)Że moim jedynym celem jest rozwalanie for, niszczenie ludzi i takie tam ;)

      Usuń
    3. Co za ironia losu...odkąd pamiętam Hybryda straszyła policją, prokuratorem nie tylko Laure ( i to od dwóch lat chyba), a co się okazuje policja do niej zawitała.
      Alicja

      Usuń
    4. Myślisz Rameczko że te Fora to my tak "na spółkę " rozwalaliśmy?
      Hybcia pisała że to Alicja była "wspólniczką", a jeszcze Jupi się dopisuje... O_O
      Większość zasługi mi przepadnie :((
      Może chociaż wyrok obniżą?
      D,

      Usuń
    5. Bracie- ja nie wiem...Hybryda decyduje o podziale naszych zasług. Ona jako pomocnik oskarzyciela będzie wydzielała- ile procentów dla ciebie ile dla Ali a ile dla mnie.
      Wysokość wyroku rowniez podzielą na trzy, chyba że podejdziemy pod "zorganizowaną grupe przestępczą" któa robiął to wszystkjo by osiągnąc korzyści psychiczne
      bo korzyści materialne to hybcia próbuje osiągać ganiając po siecie ze swoimi 300 forami...

      Usuń
    6. Ramko-ale Ona stosuje wobec Ciebie mobbing ??
      Ty tez możesz ją podac do sądu za straszenie .
      Ale Ty nie ,Ty jeszcze wiesz co to realnośc

      Usuń
    7. Na KJL wypisałam jej argumentyu z którymi moge się stawić gdzieś gdzie ją oskarżę, tylko nie chce mi się realnym ludziom dupy zawracać wyimaginowanymi sprawami związanymi z siecią. Hybryda siedząc w tym necie zapomniała o jednym- istnieje coś takiego jak uzdrawiający real. Zobaczcie jak ładnie wyzdrowiała kari- wystarczył chłop by net poszedł w niepamięć.
      hybrydzie proponuję podobną kurację.
      Ja w przeciwieństwie do niej- brudy netowe zostawiam w necie. Moment Wylogowanie się z netu staje się końcem swiata netowego. Nie myślę o forach, hybrydzie gdy jestem nieosiągalna w sieci.
      A teraz gdy wiosna coraz bliżej...Żegnaj necie, witaj zielona trawko i ogrodzie do wypielęgnowania po zimie.

      Usuń
    8. Hybryda wobec wszystkich tych co ośmielili się mieć inne zdanie i udowodnić jej kłamstwa stosuje mobbing i zastraszenie.
      Alicja

      Usuń
    9. Ramko, pisałam Tobie nie reaguj na to co pisze hybcia, Twoje odpowiedzi są wodą na młyn jej podłego wymyślania o Tobie bredni. Cokolwiek napiszesz, ta idiotka cieszy się z tego, że się denerwujesz, zakłada inne nicki, żeby wyśmiewać się z Ciebie, z tego, że pisząc do niej w nerwach zjadasz litery, tak było wczoraj u Gonza. Najlepszym sposobem na to co hybcia pisze jest pełny ignor, a tak podsycasz i karmisz jej fantazje i nakręcasz ją do podłości i tego, żeby nadal Ciebie denerwować. To chora osoba, zawistna i żyje tym, że komuś może dowalić, nienawidzić i karmi się tą nienawiścią.

      Co do snu hybci, ona jako były psycholog powinna wiedzieć, że ciągle powtarzający się sen, jest oznaką jakiś zaburzeń, stresu, urojeń, kłopotów bądź długiego przebywania w necie(gry, fora, blogi). Ten czuwający na nią WIELKI BRAT, jest bardzo zastanawiający, Braciszku, masz Ty nad hybcią ogromną władzę, dlatego tak Ciebie zwalcza, pewnie we śnie nie pilnowałeś jej zbyt dobrze i weszła na tą minę lub skręciła nie w tą uliczkę :)

      Viki

      Usuń
    10. Viki- jakoś nie moge pozostawiac hybci postów bez odpowiedzi- bo obawiam się ze sobei kobieta pomyśłi że wygrałą. Może i pisze do niej w nerwach- no cóż- nieco mnie ta bab irytuje, ale przynajmniej pisze prawdę.

      I tu zdziwienie- hybryuda to były psycholog? O żesz ty...dobrze ze były psycholog- z jej podejściem niejednego pacjenta by zepsuła. Aż się ciesze ze pegdagogikę wybrałam nie psychologię ;)

      Usuń
    11. Ramko zrobisz jak zechcesz, ale nie szkoda Twoich nerwów? Hybci niczego nie wytłumaczysz, Ty się denerwujesz, a ona na tym żeruje, właśnie na Twoich nerwach, to taki rodzaj trolla, nie karmiony zdechnie. My wiemy jaka jest prawda i nie musisz jej o tym pisać, jesteśmy z Tobą a nie z hybcią, więc daj sobie na luz, szkoda zdrowia.
      Myślałam, że o tym wiesz, tak się chwaliła na Interii, że jest psychologiem, ale już nie praktykuje i dobrze bo skoro sobie samej nie potrafi pomóc to co dopiero innym.

      Viki

      Usuń
    12. Chyba masz rację Viki- czytać jej bzdety będę, by kontrolować przepływ (jednostronny) informacji. Ale karmić nie będe.

      Usuń
    13. Rameczko jestem z Ciebie dumna, zobaczysz, że już wkrótce nie będziesz miała o czym czytać, znudzi się hybci to, jak nikt nie będzie reagował na te jej "rewelacje"

      Viki

      Usuń
    14. Viki,a Ty wierzysz,że Hybryda jest psychologiem,bo się gdzieś chwaiła ???
      To ja się zacznę chwalić,że jestem neurologiem,hehe
      Ona z psychologią kontakt na pewno miała,bo z takimi zaburzeniami,bez tego
      długo by nie dała rady...
      Ramko,pisząc,że nie chcesz zastawiać postów Hybrydy bez odpowiedzi,postępujesz
      pod jej dyktando,ona o tym doskonale wie,bo sama tak robi,nie może pozwolić,
      żeby jej słowo nie było ostatnie,przemyśl to sobie,proszę.
      Moim zdaniem,ona już dawno by przestała pisać te bzdury,gdyby pisała tylko dla siebie,tu się zgadzam z Viki,ignorownie jej w Twoim przypadku to najlepsze wyjście.A że będzie myśleć,że wygrała? a niech sobie myśli,przecież i tak tworzy sobie swój świat,niezależnie od tego co zrobisz.

      Usuń
    15. Tak prawdę mówiąc to nikt w to na Interii nie uwierzył, nawet jej wierna forumowa przyjaciółka napisała, że nigdy nie powinna być psychologiem, więc o ile skończyła takie studia to kompletnie się do tego nie nadaje, nawet sama siebie uleczyć nie umie :)

      Viki

      Usuń
    16. Viki, może zacznij patrzeć na siebie co? Czy ja ingeruję w Twoje realne życie?
      Hybryda

      Usuń
  3. czytajac ten tekst nachodzi mnie taka mysl, samozwanczy detektywi chcacy ujawnic kim jest Laura, zabrneli w kozi róg , bo wszystkie ich sensacje to, dla wnikliwego obserwatora elfów, tzw tajemnice Poliszynela, prym w tych głupotach jak do tej pory wiodła Hybryda , ale przez swoje fantazje spaliła sie na wielu forach,kobieta ta posiada na wszystko dowody , ale nie chce ich ujawnic (wiem ale nie powiem, tak mawia moja 9letnia chrzesniaczka), a przyparta do muru i zmuszona do wyjawienia tych jakze tajemniczych tajemnic , wyciaga jakies odgrzewane kotlety i inne bzdety ktore juz wszyscy znaja, albo nie maja nic wspólnego z rzeczywistoscia, jako ze na temat laury juz nic ciekawego nie udaje sie wymyslec trzeba znaleźć nowy obiekt, który akurat jest na topie , aby ratowac umierajace forum ,lub w przypadku pani H odwrócic uwage od swoich niedawnych głupkowatych zreszta porażek.

    Rasumujac ludzie dostajac do reki internet , powinni najpierw byc badani pod kątem podatnosci na teorie spiskowe i mitomanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to co napisał Fazi. Wcześniej nie zaglądałam na forum Gonza, dopiero to co zaczęła wyprawiać tutaj na Blogu hybcia, a potem przeniosła się do Gonza, spowodowało, że jestem tam częstym czytaczem. Od 3 miesięcy zachodzę w głowę co się z tymi ludźmi, którzy stworzyli to forum porobiło? Wcześniej tylko o nich czytałam na Elfach bardzo niepochlebne opinie, więc można by było wywnioskować po tych opiniach, że to wrogowie Laury numer JEDEN. W chwili powstania Bloga to podupadłe już forum na którym nikt nie pisał i pies z kulawą nogą nawet nie zaglądał, nagle ożywa. Dawni koledzy się skrzykują i zaczynają tam komentować, komentują też i na Blogu to co pisze Brat, nawet reklamują tutaj swoje dawno umarłe forum, a wszystko z myślą o tych którzy znowu zostali wywaleni z Elfów z nadzieją, że zawitają właśnie tam do Gonza i forum znowu ożyje.
      Dni mijały, jakiegoś szału z nowymi nie było, Brat nie chce współpracować, więc z otwartymi ramoinami witają tam hybcie, która spragniona towarzystwa i posłuchu zaczyna swoją działalność dyskredytującą Brata. Gonzowi i reszcie w to graj, w myśl zasady, niech pisze ta hybcia byle co, byle pisała, wtedy przyciągnie innych, którzy będą podważać to co ona pisze, ale i to wymknęło się spod kontroli. Nikt nowy tam się nie zawitał, tylko nowe nicki hybci, która spod nich dowalała niedowiarkom. Forum Gonza z forum, które miało dowalać i wyśmiewać Laurę, przekształciło się w dowalanie i wyśmiewanie się z Brata, gdy powoli zaczynają wypływać kłamstwa i matactwa hybci zadałam pytanie na Blogu do Gonza, który wcześniej bardzo chętnie komentował to co na Blogu się dzieje, ale odpowiedzi się nie doczekałam. Może teraz wywołany tym wątkiem do tablicy odpowie.

      Viki

      Usuń
    2. Fazi, napisałeś pierwszy raz, z czym nie mogę się zgodzić. Co do Laurka, moje zdanie nie zmieniło się, o tym oficjalnie napisałam na jej forum. I nie jestem spalona na żadnych forach, tylko towarzystwo mi nie odpowiadało, to tyle ale z wielką różnicą. Mogłam być na każdym ale mam swoje życie i nie mam czasu na głupoty a tam gdzie widzę kłamstwa, zawsze reaguję. Nic na to nie poradzę i dopóki nie padnę, zrobię wszystko aby osoby mnie oczerniające, odszczekały wszystkie kłamstwa.
      Nie patrzysz/nie patrzycie na fakty, które przedstawiam i które później w komiczny sposób odwraca Wasz Brat.

      Ps, Do anonimowego... sen o jakim pisałam, to był sen ponad rok temu więc nie mieszaj faktów. Został skopiowany z mego forum i z mego działu bo w ten sposób jak to zrobiłaś/łeś powstają właśnie Wasze kłamstwa.
      Zarzucanie czegoś a nie PYTANIE. Ja jestem(obecnie mniej z braku czasu gdyż muszę czas poświęcić memu mężczyźnie- tu wychodzi następne kłamstwo Ramki) i wystarczy mnie zapytać o kolejność jakikolwiek zdarzeń opisanych przeze mnie lub Brata więc jak zestawicie odpowiednio daty to zobaczycie, że wszystko co Brat wypisuje to odpowiedzi na moje wszystkie wpisy ale spóźnione.
      Hybryda.

      Usuń
  4. O, o hybcia nie wytrzymuje napięcia i grozi, to źle z nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybcia wytrzymuje, to Brat zaczął się tłumaczyć i jęczy z politowaniem.
      Hybryda

      Usuń
    2. Jesli jęczy z politowaniem,to chyba nad tobą.
      A w ogóle,to kto pozwolił trollowi tu pisać?
      Sio na elfy,tam jest dział dla trolli,można pisać do woli :D

      Usuń
    3. > A w ogóle,to kto pozwolił trollowi tu pisać?<

      Liczyłem, że w TROLLU odezwie się sumienie i nam przynajmniej zdradzi co zrobiła z SUBTELNĄ , która najpierw straciła nagle błękitną krew, a teraz od 9 dni słuch po niej zaginął.
      Czyżby Kadra nie polubiła Subtelnej? A może ma to być dowód dla Gonza, aby dalej wspierał Hybrydke, bo ona niewinna jak nowo narodzona.. hehe

      Dominik.

      Usuń
  5. Nie chce nikogo straszyć,ale kolejny elf ogłosił krucjatę przeciwko Bratu.
    Wiem, że czytasz każde słowo, każdy post i ponieważ, jesteś bardzo słabym człowiekiem -dlatego brak tobie argumentów. Brak tobie jest ambicji i argumentów.
    To post Tośka,lubią się te ludziska bawić w wojenki,jak dzieci...

    "Doszły mnie informacje, że wyżywasz się na mnie.

    JESTEŚ SŁABYM , CHORYM CZŁOWIEKIEM, KTÓRY NIE MA NIC INNYM DO ZARZUCENIA.
    JESTEŚ CHORYM CZŁOWIEKIEM. MASZ UROJENIA PSYCHICZNE. JESTEŚ PARANOIKIEM.

    BRAK TOBIE MERYTORYCZNYCH ARGUMENTÓW- KIERUJESZ SWĄ AGRESJĘ NA LUDZI NIEWINNYCH.

    CIEBIE NIE TRZEBA SIĘ BAC ..., CIEBIE TRZEBA TĘPIĆ. UŻYJĘ WSZYSTKICH MI DOSTĘPNYCH PRAW I BĘDĘ CIE TĘPIŁ AZ DO SKUTKU...-WYTROPIĘ CIEBIE WSZĘDZIE W KAŻDEJ SIECI. A MAM TAKĄ MOŻLIWOŚĆ.

    NIC TOBIE NIE ZAWINIŁEM.
    PRZYPUŚCIŁEŚ NA MNIE ATAK BEZ POWODU.

    TO ŚWIADCZY O TWOJEJ SŁABOŚCI -OBAWIASZ SIĘ MNIE ZA MOJE PRAWDOMOWSTWO. BĘDĘ CIE TĘPIŁ WSZĘDZIE BO MAM CZYSTE SUMIENIE.

    Lauro, bardzo proszę, o nie zdejmowanie tego posta."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę mi się cytat pomieszał,post tośka zaczyna się od słów :
      wiem,że czytasz każde słowo,o wojenkach to mój komentarz,przepraszam za utrudnienia

      Usuń
    2. Och Tosiek. Jeszcze nie zrozumiałes że jesteś narzędziem( brzytwą )w ręku małpy...
      i juz zapomniałes jak brzydko potraktowała ciebei hybryda( w związku z Twoją bezinteresowną pomocą wobec Kari. Przeciez ona ciebie wręcz o chęc seksualnego wykorzystani Kari posadziła. Jak żeś wtedy rozpaczał. I jak się nie mylę twoja obrończyni obecna Smok- nieźle po tobie pojechała wtedy )
      Tośku- musisz wytępić Brata. Dla dobra zamiarów swojej pani i jej nowej przyjaciółki hybci.
      Tośku- zawsze odnoszę się z szacunkiem do osób starszych, osób niepełnoprawnych. Podziwiam ich zapał do walki z przeciwościami. U ciebie jednak zauważyłam brak instynktu samozachowawczego- powierzasz laurze chyba wszystkie swoje sekrety- bo nie rozumiesz że dla socjopatki takie informacje są jak nutella dla współczenej młodzieży.

      Usuń
    3. Z tego co wiem, to:
      "naruszono prywatną osobę Tośka o wykształceniu trochę wyższym - sprawa w toku!"
      Jak ja lubię tego Tosia ;) Nawet linka do Naszego Bloga dał na Elfach, ale mu Laura ocenzurowała, za co się Tosiu obraził :(
      Dominik.

      Usuń
    4. "naruszono prywatną osobę Tośka o wykształceniu trochę wyższym - sprawa w toku!"
      a można po polsku
      bo nie rozumiem

      Usuń
    5. Prawie wszystkie posty Tośka są przenoszone do śmietnika.

      Usuń
    6. Tosiek sam o sobie napisał na elfach, ze ma wykształcenie troche wyższe. Zapewne o to chodzi.

      Usuń
    7. co znaczy wykształecwenie trochę wyższe...hmm- licencjat?
      czy troche wyższe niż podstawowe?
      TOśśśśśśśśśśśkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu- liczy się doświadczenie życiowe i umiejęstności oraz zdolność wykorzystania ich w pracy zawodowej.
      Troche wyższe wykształcenie czasami gorsze od tego trochę niższego ale popartego praktyką.

      Usuń
    8. Ano właśnie. To jest cytat z postu Tośka z 1 lutego, 23.19 w wątku "Relacje międzyludzkie".
      Tosiek tam jeszcze pisze o powadze sytuacji związanej z "naruszeniem praw osobowych", ale co Tosiu miał na myśli - to trzeba Jego zapytać!
      Dominik.

      Usuń
    9. Wykształcenie " trochę wyższe" nazywane bywało swego czasu " prezydenckim". To z powodu takiego jednego pana co to nie wiedział czy skończył czy nie skończył ( mówił, że skończył studia a dziennikarze wynaleźli, że nie ..) . To ten sam pan co na oficjalnej uroczystości cierpiał na goleń czy jakąś pomroczność...

      Usuń
    10. Michał - na "pomroczność jasną" to nie ten!
      Tamten , co to miał goleń nie taką , to jeszcze cierpiał na chorobę filipińską , która i w Polsce się trafia.. hehe
      Dominik.

      Usuń
    11. no ja wiem ... że pomroczność to dzieci "prezdętów" dotyka ;)... ale tamta druga "pomroczność goleniowa" faktycznie z Filipińską miała więcej wspólnego. ...a ten od synka i "pomroczności jasnej" to miał chyba " trochę niższe" wykształcenie ;) . Tak czy siak wychodzi, że to " niezbyt wysokie" to jednak "prezydęckie"...hue, hue ;)

      Usuń
    12. Czyli jednak Tosiu górą..bo ma "trochę wyższe' a te prezydenty to znowu "trochę niższe" .. hehe
      D.

      Usuń
    13. Bardzo przykrym jest fakt, że Laura manipuluje starszymi od siebie emerytami i innwalidami jakimi są Krzyś i Tosiek.
      Przy agitacji Laura wykorzystuje fakt, że najstarszy użykownik ma 70.lat
      Jakaś chora psychomanipulacja, ze strony Larwy. Nie dziwię się norbusowi A, że And wto gra?

      Usuń
    14. Tośek poierałem cię w wielu kwestiach. Daj sobie spoko z z tym przyjacie-lstwem Do Laury. Ona ciągnie w dół - MNIE, CIEBIE - dlatego zrezygnowałem - Ciebie też, tak mi się wydaje. Bez krainy lepiej się żyje. M.in.: Bez wymuszeń, natręctwem emaili: co sądziś na taki a taki temat aby dać si wkręcać w to idotyczne forum. To jakieś obłęd. Wielki oblęd. No ale to to twój wybór?

      Usuń
  6. Bracie co do pytania Toska o cokolwiek , to syzyfowa praca, nie odpowie bo sam nie za bardzo wie o co mu chodziło, ważne ze mu chodziło, zwrócił uwage na to na co chciał zwrócic, ale czemu tego nie wie, człowiek ten nie potrafi, badz nie chce odpowiedziec na rozliczne prosby o wyjasnienie sensu swoich postów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Fazi.. ale ja i tak Tosia lubię ;) Za nic ;))
      On żyje w swoim własnym Świecie i niechby mu tam dobrze było.
      D.

      Usuń
    2. Okulary czasem, od czsu do czsu trzeba przetrzeć aby lepiej widzieć ^-^.

      Usuń
  7. Ten swiat nazywa sie Nibylandia, a rzadzi nim Piotrus pan. Swiat bez krzywd i zła w który wkrada sie nagle zły Kapitan Huck (pod postacia brat) i burzy mu jego rzeczywistosc, przy całej sympati dla tego niegroznego fantasty, to nie jest dobra oznaka, ktos musi go wreszcie uswiadomic ze Nibylandia nie istnieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Misiu Fazi ,
      I nawet nie przeszkadza to że zyje w tym świecie kwiatuszków i słodziachnych sukieneczek ,poduszeczek ,tylko żal ,że manipulowany przez Laurę ,nie zauważa ,że Ona poki może bedzie dalej wykorzystywałą jego naiwnośc
      D.

      Usuń
    2. Tosiek jako osoba ograniczona społecznie nie zdaje sobie sprawy w czym utkwił. Traktuje otoczkę Laury jako prawdziwą. Wierzy więc w to, co przeczytał. Nawet w to,że zna ją od ponad 15 lat. Gdyby miał porównanie- miałby łatwiej. A tak tkwi tam gdzie sobie gniazdko wymoscił, a że jest podtrzymywany- nie ma powodów do przekierunkowania sposobu myślenia na bardziej globalny. To w gruncie rzeczy jest dobry człowiek majacy szczere chęci i intencje. Obawiam sie że on nawet nie jest świadomy tego,że jest sterowany jak marionetka. Na szczeście niejednej kukiełce Laury podcięto sznurki. I oby w tym przypadku też tak było.

      Usuń
    3. Tosiu jest samotnym człowiekiem, który nie chciał robić kłopotu rodzinie wybrał dom opieki, tak o sobie pisze, ale myślę, że ta Jego rodzina już dawno o nim nie pamięta, w tym roku, Tosiu święta spędzał sam w tymże domu opieki. Tosiu z tej samotności zaufa każdemu, kto jest Jemu przychylny i miły i dla takiej osoby zrobi wszystko, co wykorzystuje Laura bardzo umiejętnie przez wiele lat. Szkoda mi Tosia i życzę Jemu naprawdę prawdziwych przyjaciół, a nie wirtualnych fałszywych przyjaciół takich jak Laura, która bawi się uczuciami tego biednego człowieka.

      Viki

      Usuń
  8. A and zmienił nicka na AndrzejSusłowski i moderatorem globalnym został.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak myślisz, Anonimowy, dlaczego ?
      Andrzej Susłowski.
      Jak nie wiesz, to nie wstydź się i zapytaj na: susel21@interia.pl
      Pierwsza porada, za darmo.

      Usuń
    2. To ten: http://www.forum.lukoszek.com/viewtopic.php?f=12&t=38&sid=ae8ff24d407980fbd918648b2786d259
      Współżalożyciel Fundacji Zmieniamy życie na lżejsze
      ( Z Laurą )

      Usuń
  9. Viki może to i jest dobry pomysł by ignorować posty Hybryda.
    Hybryda skompromitowała się juz na wszystkich znanych Nam forach, najbardziej na forum "KJL". Teraz zostało jej tylko gryfowe forum na którym jest zakaz pisania o tym o czym pisano u gonza i elfy, hihi.
    Identycznie pisano o forum Laury i przestrzegano przed nią. One dwie są takie same - Laura i Hybryda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda i Laura jeddna "maść". Laura ją wykończy "BANEM". Hihi

      Usuń
    2. Ignorowanie "Hybrydy-TROLA" to nie tylko dobry pomysł, ale to jest internetowy obowiązek usera pt. NIE KARMIĆ TROLA - TO SAM ZDECHNIE!".

      Viki bardzo mądrze napisała to powyżej. Myślę,że Ramka zrozumie co to jest karmienie trola i przestanie dosypywać do koryta.
      Viki - jesteś dobra!
      Elfik

      Usuń
  10. AndrzejSusłowski - kim jest?
    Ciekawa postać z punktu psychologiczneco, nie wiem może psychiatrycznego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało ciekawa,typ człowieka przewidywalny w swojej "nieprzewidywalności",
      z punktu widzenia psychologicznego są lub byli na elfach ciekawsi ludzie.

      Usuń
    2. Oczywiście, że psychiatrycznego.
      Cham, skur..yn, szumowina,łajza, dureń itp.
      Andrzej Susłowski

      Usuń
    3. And - to nie jest Blog o Tobie!
      Chcesz pisać merytorycznie, to komentuj a jeśli chcesz opiewać tu siebie samego - to idź do Gonza czy na bagno, albo w miejsce o podobnej reputacji.
      Dominik

      Usuń
    4. To jest prowokacja,nikt o nicku and zmienił nicka na imię i nazwisko.
      I teraz,jeśli ktoś napisze o nim coś paskudnego,obrazi osobę,a nie wirtualną postać.
      Mysli,pan,że jest pan cwany,ale naprawdę nie trzeba być geniuszem,
      żeby wiedzieć o co w tym chodzi panie Andrzeju ;)

      Usuń
    5. "Oczywiście, że psychiatrycznego.
      Cham, skur..yn, szumowina,łajza, dureń itp.
      Andrzej Susłowski"
      To nie ma nic wspólnego z psychiatrią,jest to raczej ocena charakteru,
      niezbyt pochlebna,ale skoro tak twierdzisz i się pod tym podpisujesz,
      to chyba wiesz najlepiej :D

      Usuń
  11. Rozumiem Twoją frustrację Bracie... ale byłeś dość aktywnym userem bagna, a owa aktywność przejawiała się w różnych formach. Co do zasady, umożliwienie Izie utworzenia wątków poświęconych Twojej osobie, nie różniło się od wcześniejszych decyzji dotyczących swobody wypowiedzi na tematy związane z elfami. Jeśli sądziłeś, że jesteś kimś wyjątkowym i znajdziesz się pod jakimś parasolem ochronnym, to muszę Cię po raz kolejny rozczarować - forum KJL było i jest przestrzenią pozbawioną cenzury ze wszelkimi tego, także negatywnymi, konsekwencjami.

    Patrząc na dobór wyrwanych przez Ciebie z kontekstu cytatów mam wrażenie, że pod płaszczykiem obrony swojego imienia próbujesz wciągnąć mnie (i nie tylko mnie) w jakieś gierki... Spinasz się, ale nie wiem po co? Nie ma we mnie ognia, ale jeśli chcesz, mogę dorzucić do pieca... pytam tylko: po co?

    @Fazi
    > samozwanczy detektywi chcacy ujawnic kim jest Laura,
    > zabrneli w kozi róg

    i dlatego też czytam Brata, bo może w końcu dowiem się czegoś nowego nt. bagna i Laurka :D

    @viki
    > W chwili powstania Bloga to podupadłe już forum na którym nikt nie pisał
    > i pies z kulawą nogą nawet nie zaglądał, nagle ożywa.

    Ożywa?! Nas wogóle nie było... a dlaczego nas nie było? Brat wie... :)

    @viki
    > Dawni koledzy się skrzykują i zaczynają tam komentować, komentują też
    > i na Blogu to co pisze Brat,

    Co za przenikliwe spostrzeżenia... wyjaśnij jeszcze sposób, w jaki się skrzyknęliśmy. Mailem, przez GG, skype'a albo może prze PW na jakichś innych forach? Przestań fantazjować i wymyślać teorie spiskowe, bo Laurka i tak nie prześcigniesz.

    @viki
    > nawet reklamują tutaj swoje dawno umarłe forum

    Jest dokładnie odwrotnie - od momentu reaktywacji, zarówno na KJL jak i w serwisie linkujemy blog Brata :D

    @viki
    > zawitają właśnie tam do Gonza i forum znowu ożyje.
    > (...)
    > ale i to wymknęło się spod kontroli.

    Ziew

    @viki
    > zadałam pytanie na Blogu do Gonza, który wcześniej
    > bardzo chętnie komentował to co na Blogu się dzieje,
    > ale odpowiedzi się nie doczekałam

    No tak... wcześniej roiło się tu od moich komentarzy :D
    Nie przyszło Ci do głowy, że mogłem przeoczyć Twoje pytanie? Sorry, ale blog nie jest najważniejszą częścią mego życia.

    @Alicja
    > Gonzo napisał: ...Brat zmienił cel swojego bloga i zaczął stosować
    > metody którymi się brzydzę i które wprawiają mnie w zażenowanie...
    > Gonzo chyba pomyliłeś Blog Brata ze swoim forum. Brat jeżeli coś
    > napisał popierał to niezbitymi dowodami.


    Tak? Dowodami?! To musiałem coś przeoczyć, bo nie zauważyłem żadnych dowodów na to, że np. Mgiełka jest klonem Hybrydy. Wybacz więc moją szczerość, gdy pisałem o swoich odczuciach w stosunku metod, które tak ochoczo stosuje Krokodyl w walce ze swoimi oponentami.

    > Ty natomiast pozwoliłeś by na forum "KJL" oczerniano
    > i wypisywano brednie i kłamstwa.

    Powtórzę zatem cytat, który umieściłem niedawno na KJL, a który oddaje jedną z idei forum: "Nie zgadzam się z Tobą, ale zawsze będę bronił Twego prawa do posiadania własnego zdania". Nie jestem sędzią, ani prokuratorem - pozostawiam sobie i innym przestrzeń do wyrobienia własnego zdania na temat pojawiających się komentarzy.

    > Hybryda wypisywała takie kłamliwe teorie na temat najpierw Laury,
    > potem Brata, a na końcu Ramki (o innych nie wspomnę).

    Teoria nie może być kłamliwa... może być prawdziwa lub fałszywa. Było i jest kilka teorii dotyczących Laurka... Brat ma swoją. Która jest prawdziwa? Odnośnie pozostałych teorii - no cóż... odkąd dowiedziałem się, że:
    - VIPa łączyły z jezuitą więzy zażyłości /"byliśmy co najmniej kolegami"/,
    - Brat nie jest bratem Laury,
    - Mgiełka (klon Krokodyla) stała się klonem Izy,
    to ja już nie wiem kto jest kim na elfach i stałem się niezwykle ostrożny w formułowaniu wniosków na temat tego, kto robi mnie w konia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GONZO, rozebrałeś mój komentarz na części, co miało chyba pomóc Tobie w lepszym ustosunkowaniu się do mojej wypowiedzi. Zamiast tego widzę, że bardzo Ciebie znudziło to moje pisanie bo nawet wzięło Cię na ziewanie,(nieładnie tak przy kimś ziewać, jeśli nie wiesz jest to bardzo obraźliwe), właściwie to pisałeś aby popisać sobie i żeby nie było, że nie odpowiedziałeś wcale to coś tam kliknąłeś, ale nie zacytowałeś najważniejszej części mojego komentarza bo to jak się z kumplami porozumiewasz przez komórę czy przez jakiś komunikator to mnie lotto. W moim komentarzu najbardziej interesowało mnie to, jak z forum o Laurze, które miało wyśmiewać i wytykać laurowe głupoty, przeistoczyliście się w forum o Bracie?
      Przytoczę też Tobie mój poprzedni komentarz, do którego chciałam poznać Twoją opinię, faktycznie mogłeś go przeoczyć, ale teraz masz wszystko w jednym miejscu:

      Anonimowy28 stycznia 2013 21:34
      Poczytałam sobie te hybciowo-smokowe brednie, mądry się z tego uśmieje i sam wyciągnie wnioski, ci co w te brednie uwierzą, no cóż, głupich nie sieją, sami się rodzą... Laura jest w siódmym niebie, mgiełką i subtelną nic nie zdziałała, jakoś musiała wytłumaczyć obecność hybci na Elfach, więc długo dumając, wydumała...przeprosiny hybci i przyjęcie jej pod swoje skrzydła, wcześniej uczynił to Gonzo i co ...od 2 dni nic nie napisał o tym jak, tak przez niego broniona hybcia zrobiła jego w bambuko, tam nikt w rewelacje hybci nie wierzył, więc poszła dalej roznosić te swoje brednie po necie, zostawiając Gonza z szeroko rozwartymi ustami... może się mylę, ale brak mi opinii Gonza.

      Viki

      Usuń
    2. Viki, o czymś zapomniałaś. Forum Gonza ma tez miejsce na takich co to adminowali na elfach a do takich zalicza się "Brat".
      Hybryda

      Usuń
    3. Tylko widzisz Hybrydo, jedni ten czas adminowania wykorzystali zeby czegos sie dowiedziec, a ini lata całe zmitreżyli na udowadnianiu ze Laura to Laura i ze jest psychicznie chora i to wszystko co im wyszło, nawet twoja ostatnia zażyłosc z laura nic nie da,no moze uda ci sie usunac swoje zdjacia, bo ponad to niczego sie nie dowiesz a znowu bedziesz rozgłaszała wszem i wobec ze masz dowody , ale nie mozesz ich pokazac,jeszcze niedawno obie chciałyscie pozwac sie nawzajem do sadu, nazywałas ja pedofilen i innymi tego typu epitetami, dzis spijacie sobie nektar z dziubków, bo znalazłyscie wspolnego wroga, taka kompanija to nie honor, ale widocznie niewiele wiesz na temat tego slowa, poraz kolejny sie osmieszasz i powodujesz ze ludzie na widok twojego niku maja odruch wymiotny,dla mnie stałaś sie symbolem HIPOKRYZJI, A DO NIEDAWNA BYŁAŚ TYLKO ŚMIESZNA

      Usuń
    4. Hybrydo napisałaś, że utrzymujesz z Subtelna kontakt mailowy - zapewne taki jak May z G.J.Jane w gnieździe gdzie występowałas pod tymi dwoma nickami i pisałaś sama ze sobą.
      Alicja

      Usuń
    5. Sorki miało by na imladisie, a nie w gnieździe, hehe.
      Alicja

      Usuń
  12. Elfiki w swej masie nie są wymagające i zawsze gotowe wylizać jaja samcowi alfa. Bo tak się chyba składa, że wszyscy admini bagna to samce...
    Wszystkim gorliwym chcę przypomnieć, że Gonzo to weteran pomocy dla poszkodowanych tym lizaniem. Ma chłop zasługi i weteraństwo w bagiennych bojach. Piszę to do tych, którzy o tym pojęcia nie mają i w owczym pędzie pobekują jakieś krytyczne "opinie". W opisywanej sprawie Gonzo zachował cały czas stosowny dystans. Ja w ogóle nie pamiętam by go kiedykolwiek stracił.

    Chciałbym móc powiedzieć to samo o niektórych wypowiadających się powyżej.

    Czytając kompilację doszedłem do wniosku, że Ty bracie VIP'ie chyba postanowiłeś wykopać sobie grób tym mało eleganckim tematem. Koniecznie chcesz udowodnić, że jednak, pomimo wszystko, wbrew oczywistym oczywistościom jest w gryzmoleniu Hybci jakaś prawda?

    Dobijanie KJL nie ma sensu, Gonzo się nie pcha i nikt inny też.

    Jesteś wodzem, bracie VIP'ie!

    Forum KJL jest martwe, martwe dlatego, że jego główni animatorzy już dawno się wycofali z bagiennej obserwacji i nie pompują w nie życia pod postacią screenów z plotami. Patrząc z mojej perspektywy, to ja już nawet na to bagno nie zaglądam, mierzi mnie również to ciągle międlenie plotkarskich pierdół na satelitach bagna. Jedyne co mnie trzyma, to sentyment do niektórych ludzi; Gonza, Elma, Jupiego, Łowcy, Eterycznego, Ciebie bracie VIP'ie...
    Jestem zniesmaczony, a jeszcze nie czytałem drugiej części.
    Chyba już czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. @viki
    > widzę, że bardzo Ciebie znudziło to moje pisanie
    > bo nawet wzięło Cię na ziewanie

    A i owszem, bo bajki o spisku w którym miałbym brać udział działają na mnie usypiająco. Chociaż... może ma to sens, bo patrząc na to z boku można wysnuć teorię, że Brat współdziała z Hybrydą, a efektem tejże współpracy jest spory ruch na blogu.

    > wytykać laurowe głupoty, przeistoczyliście
    > się w forum o Bracie?

    No tak... siedzimy tam non-stop i komentujemy każdą aktywność Brata :D J

    > wcześniej uczynił to Gonzo i co ...od 2 dni
    > nic nie napisał o tym jak, tak przez niego broniona
    > hybcia zrobiła jego w bambuko, tam nikt w rewelacje
    > hybci nie wierzył, więc poszła dalej roznosić te
    > swoje brednie po necie, zostawiając Gonza z szeroko
    > rozwartymi ustami... może się mylę, ale brak mi opinii Gonza.

    Dobrze, że zostawiłaś margines na pomyłkę. Nie wiem jakie są Twoje oczekiwania, ale nie jestem aktywny w necie przez 24/h, a jak już wchodzę, to nie zawsze mam chęć na komentowanie tego, co przeczytam. W kwestii zasadniczej, dotyczącej "obrony" Izy: wolę żeby baby naparzały się torebkami o ile będą miały takie same prawa i możliwości... ale wiem, że są tacy, którzy lubią kopać leżącego w przeświadczeniu, że leżący jest menelem, który zasłużył na takie traktowanie. Szczęka mi nie opadła, bo widziałem już dużo. Jedni wracają i robią to jawnie, inni wracają zamaskowani, ale i jedni i drudzy potrafią kopać dołki.

    @fazi
    > jedni ten czas adminowania wykorzystali zeby czegos sie dowiedziec

    Też w to wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. この時点で時間50登山2つ以上テイルズ、1,776足、スキッドモア、オーウィングスとメリル設計タワー可能性があります徐々新しく購入したニューヨーク市最高。そのため論理的な理由ユニークなキャラクターもすることができます多く選出音。スペシャリスト。役に立つさまざまなに関連付けられているから水着問題丈夫なブランド。このメソッドスタイルとれと同様に、伸長、として渡って来るぷちの。

    Feel free to visit my homepage - モンクレール モデル

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.