piątek, 8 lutego 2013

Jak Forum Gonza z Laurą walczy w 2013 r..



(UWAGA – wątek zawiera treści przeznaczone 
WYŁĄCZNIE DLA OSÓB DOROSŁYCH !)



Witam jeszcze raz..











No to skończyłem jakoś tak w połowie stycznia chyba ?

Rewelki nie było – Hybcia wpadła w traumę że ją Brat nienawidzi:


I zagroziła że jak jej Jupi nie przeprosi to ...


- to nie wyciągnie „asów z rękawa” i nic się nie dowiemy z rewelacji jakie WIE ALE NIE POWIE, (po czym zamknęła czarna teczkę i .. uj).




Myślę sobie - Jupi ... weź Ty ją przeproś, co Ci zależy – jeszcze Kontrabas niech przeprosi, ja mogę przeprosić, Gonzo się dołączy i ... Laura !

(qrva z tą Laurą to .. wykrakałem!!)




Nagle jej się odwidziało i pisze że .. sama będzie mnie przepraszać;



No to ja udowodniłem na początek nicka Czarnulki, gębę ogoliłem i czekam na te przeprosiny z pocałunkiem - a tu gówno, no ale przecież to Hybryda a jej słowo tyle warte co śmieć.


Nie chce mi się już pokazywać wszystkich tych łgarstw i obelg pod moim adresem ze strony Laurowo/Subtelnego Przydupasa

Jedno mnie tylko ciągle zdumiewa – skąd bierze się taka zdolność kłamania live, na żywo i gorąco, w sprawach nieznanych – no np:


- skąd do tego pustego przecież łba mógł przyjść pomysł że przed tą jedyną w historii Elfów Akcją 11 września 2011r. ja miałbym ją namawiać do współuczestnictwa?


Już raczej Kari bym zaprosił - tamta przynajmniej coś kojarzyła.



Albo:


Z jakiego powodu dwóch kolejnych Administratorów Forum Elfów (z tego jeden profesjonalny informatyk), miałoby pytać tej ignorantki nie mającej pojęcia o tym co się dzieje na Elfach, bo od dawna stamtąd zbanowanej – czy Laura robi kopie zapasową?


Albo:


Jakie wzorce matematyczne wskazują że jeśli Brat był Adminem na forum istniejącym do dzisiaj: 

http://lauraizuziazapraszaja.p2a.pl/index.php



- to musiał być nim ... około 5 - 6 lat temu a nie rok temu ?


No to Hybcia nad podręcznikiem logiki posiedziała!




Ale Hybcia nie pęka i na koniec odkrywa że : „Brat podszywał się pod nią i w jej katalogu na serwerze http://imageshack.us/ (UWAGA !) m.in. nie wiedzieć po co ..wklejał jej zdjęcia !!!


Skąd Brał brał te zdjęcia żeby je włożyć do Hybrydy katalogu – nie ustalono!
(chodzą słuchy że .. kradł z jednego jej katalogu i wkładał do .. drugiego!)


I ciągle nie daje mi spokoju jedna myśl – jakim cudem tak prymitywne kłamstwa i proste kombinacje oraz sztuczki socjotechniczne, nie zapaliły u inteligentnego przecież faceta jakim jest Gonzo .. nawet żółtej lampki??


Albo znowu inny ciekawy wniosek z Forum Gonza (z zupełnie innej beczki i nie dotyczący Hybrydy, ale pokazujący jak łatwo znaleźć było kamień na Brata):

Odwołuje się otóż wyraźnie Zerocin do mojej informacji, że źródłem mojej wiedzy o Forach Laury jest mój tam pobyt na WSZYSTKICH TRZECH FORACH W ROLI ADMINA (co daje daleko większe możliwości poznawcze niż rola zwykłego Elfika).

Pyta o rolę w tym nicków Eskimos i Gagarin.


Nie ma na komentarzu miejsca aby opisać rolę każdego z moich nicków na Elfach, bo każdy był INNYM  I OSOBNYM projektem wprowadzonym na Elfy w INNYM celu.

Odpowiadam (z konieczności skrótem) że : NIE – historia Elfów nie jest mi znana dzięki Eskimosowi czy Gagarinowi jako Adminom (bo Eskimos był Adminem 2 tygodnie, a Gagarin NIGDY nie był !). Obiecuję temat rozwinąć na wątku Bloga a że późniejsza Ankieta dowodzi że mało kogo to obchodzi – temat odpuszczam.


Kiedy zakładam temat „Wywiad z Bratem” – psa z kulawą noga to nie obchodzi a raczej marka opon w moim aucie.





Ale Zerocin wyciąga odkrywczy wniosek: „jak widać Brat zaprzeczył!”

Gdzie Panu to widać Panie Zerocinie ? Jakiemu faktowi  Brat zaprzeczył i gdzie?


I tak sobie Forum Gonza ustala : „Kim jest Laura?” albo raczej „Kim jest Psychol Brat?”

A nie prościej się było qrva .. z a p y t a ć ?



No a Subtelna Hybryda w randze Księżniczki jest już na tyle znana na Elfach że postanawia ZWYCIĘŻAĆ PRAWDĄ:




Zaraz potem legalizuje pobyt Subtelnej na Elfach:


Jednoczy się z Laurą w LAURYDĘ – pocałunkom , uściskom i przeprosinom nie ma końca i wszyscy są szczęśliwi!



Tylko co do tego wspólnego wroga uzgodnienia trwają, bo Laura myślała że to może być Gonzo:


Ale Hybcia szybko lojalkę Gonzowi przesłała:



No i jeszcze GŁUPOTA HYBRYDY NA GORĄCO!

Wzięła ona otóż wczoraj i opublikowała u Gonza takie cuś:


- po czym z głupia frant opublikowała post wyjęty przez Subtelną z Forum Modów na Elfach (kiedy jeszcze niedawno była Księżniczką):


- dając festiwal głupoty i udowadniając że nie ma pojęcia o czym pisze!

Tak się akurat składa, że tą sprawę pamiętam dokładnie, bo po powrocie z urlopu w lipcu 2012 dostałem informację że jest na Elfach Userka Malwina, która wchodzi przez bramkę proxy co jest zabronione Regulaminem. Okazało się że owa Malwina to zbanowana kiedyś przez Laurę Nutka
Zawsze bardzo lubiłem Nutke za Jej bezpretensjonalność i szczerość do bólu, więc zdecydowałem o jej odbanowaniu.  
Wtedy Moderatorka Alicja napisała na Forum Modów ten post pytając co w tej sytuacji zrobimy ze ZDUBLOWANYM kontem Nutki jako Malwiny, co było praktyką oczywista z racji poinformowania o sprawie innych Moderatorów.

Zdecydowałem o przywróceniu konta Nutki pod jej prawdziwym nickiem i późniejszym zbanowaniu zdublowanego konta Malwiny i wszyscy byli zadowoleni a regulamin zabraniający dublowania kont - nienaruszony!


To korespondencja z Nutką w tej sprawie, (ponieważ nie ma zgody Nutki – jej część wymazałem):







(autentyczność korespondencji potwierdzić może Nutka)



W głupocie swojej i z tej sprawy, Hybryda gotowa była zrobić u Gonza aferę z Alicją i Bratem w roli głównej a Nutką jako pokrzywdzoną, ale reakcja Nutki była jak zwykle ... genialna:


Nutko – uwielbiam Twoją naturalność.


Jak więc widzisz Gonzo, nie tylko na bagnie, nie zawsze wszystko jest takie na jakie wygląda:


A dla chwili rozrywki dam Ci Gonzo ZAGADKĘ z nagrodą w tle:

Pytanie brzmi: „KTO JEST AUTOREM TEGO PRZYRZECZENIA?”




===============================================



Przeczytałem Gonzo Twój wczorajszy komentarz na Blogu.


Z oczywistych powodów pokazuję i odpowiadam tylko na tą część Twego komentarza na Blogu, która była adresowana do mnie.

Na razie g.... rozumiesz i dopiero jakby Cię unurzano w tym gównie jak mnie – może byś coś zrozumiał, bo Ty również byłeś nadzwyczaj aktywnym userem bagna pod ok. dwudziestoma nickami, gdzie owa aktywność przejawiała się tylko w jednej formie – rejestrowania się pod wciąż nowymi nickami i irytowania Laury złośliwymi uwagami, aż do uzyskania bana, (wtedy jeszcze Laura nie umiała się bronić przed taką praktyką).

Jeżeli udostępnienie (spalonej wszędzie indziej) Hybrydzie tuby propagandowej w obronie Laury i jej bagna oraz wspieranie Laury w walce z jej największa bolączką (Blogiem Brata) - porównujesz do wcześniejszych decyzji, to chyba PRZEOCZYŁEŚ JEDEN DROBIAZG zaprzeczyłeś idei tego Forum które było kiedyś kultowym i wiarygodnym dla ludzi myślących

Dopiero TY (po tzw. reaktywacji) PRZESTAWIŁEŚ JE NA TORY SOJUSZNICZE Z LAURKIEM. To jest różnica istotna – nie uważasz ?

Ja nie pisze tu o cenzurze!

Ja piszę tu o Waszej wspólnej z Hybrydą (Twojej i Hybrydy) akcji pomocowej dla Laury polegającej na zdyskredytowaniu Brata i o ile to się uda ZLIKWIDOWANIU tak wielkiej bolączki Laury jaką stał się Brata Blog!

Mniejsza o mnie, ale uważam że ludziom którzy przez kilka lat stworzyli  Forum KjL wiarygodne jak chodzi o tępienie procederu Laury – WINIEN JESTEŚ CHOĆ JEDNO MAGICZNE SŁOWO!



Przedstawione przeze mnie cytaty nie są wyrwane z żadnego kontekstu – są w układzie chronologicznym – nie zauważyłeś?



Tak – próbuję Cię wciągnąć w GRĘ – ale uczciwą.

Do pieca też będzie okazja dorzucić, a po co to .. za chwilę!



W swoim poście posiłkujesz się sentencją Woltera:

„Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze będę bronił twego prawa do posiadania własnego zdania."


Wg Ciebie „własne zdanie” z sentencji Woltera, to jest nurzanie kogoś w gównie?


„Własne zdanie” to jest pogląd jaki można posiadać, ale jak się zaczyna go rozpowszechniać, to trzeba potrafić go obronić, bo inaczej jest to oszczerstwo, a nie jakiś pogląd!

Na Naszym Blogu wygląda to tak:


Nie zauważyłeś jak prędko zeszło powietrze z Twojej Izy , kiedy w obroty wzięli ją Jupi z Kontrabasem a potem Ramka?


To poniżej – to jest wg Ciebie Wasze „własne zdanie” o Bracie, tyle że w siedemdziesięciu wersjach?

Wasze, czyli Laurowego Przydupasa i Twoje? „Twoje” również bo jakoś nie zauważyłem abyś będąc Administratorem tego Forum – oponował a wręcz odwrotnie!

Nikt Tobie na Moim Blogu nie ubliżył i nie miał szans, za to na Twoim Forum spotkało mnie za Twoją aprobatą co najmniej 75 ohydnych obelg i to jest wg Ciebie formuła Twojego Forum??

Dobrze że nie jesteś dyktatorem bo byś zalegalizował pobicia albo i morderstwa i dopiero na ulicach byłoby wesoło.


To jest "własne zdanie" ?

Ale jeśli tak u Ciebie jest, to OK – zawrzyjmy umowę:

Jutro zarejestruje się na Twoim Forum Nowy User  i założy parę wątków typu:
 „Czy ta Menda Gonzo jest Pedofilem?

 (mala wprawka do pierwszego postu - kolejne będą jeszcze lepsze:)

 =====================================================

„Przez kilka lat ukrywała się na tym Forum udając Admina podła kanalia zwana Gonzo, poszukiwany od lat za czyny pedofilskie, połączone z gwałtami i morderstwami na małych dzieciach.

Ta podła , zakłamana, dwulicowa menda Gonzo jest jest pedofilem, pederastą i podobno pediatrą.

Bydlak ten obrzydliwy, ukrywający się teraz pod ksywą Gonzo zaczynał od swojej małej córeczki której już w wieku 3 lat wkładał swojego członka do buzi i kazał lizać tatusiowi „węża”.

Jak dowiodło późniejsze śledztwo w wieku lat pięciu gwałcił Gonzo dziewczynkę analnie aż do rozerwania odbytu, a potem atakował dzieci uprowadzając je z przedszkoli.

Nie wiadomo co Gonzo zażywa, ale to bydlę wygląda po tym odrażająco jak mutant jakiś.

Ten Gonzo to niepiśmienna durnota, tępak i nieuk który nawet pisać nie potrafi samodzielnie.

To ścierwo cuchnące fekaliami wynalazło sobie bajkowa ksywę Gonzo, żeby łatwiej zwabiać łatwowierne dzieci do swojej pedofilskiej meliny.

 =====================================================
Nowy User ma paru kolegów którzy nienawidzą takich pedofili jak Gonzo (!), więc Twoje Forum wg Twojej receptury będzie znakomitym miejscem do popisania o Tobie również przez nich!

To jak Panie Gonzo – nie masz nic przeciwko temu aby Nowy User  i jego koledzy  rozpowszechniali „własne zdanie” o Tobie na Twoim Forum? (obelgi zapożyczone głównie od Hybrydy, pod adresem Brata – też z Twego Forum).

Odpisz mi krótko w komentarzu : „TAK” albo „NIE”

=======================================================

Nie – nie jestem nikim wyjątkowym, a że uważam iż każdy powinien  mieć drugą szansę – dlatego ZAWIESZAM (do odwołania) PISANIE NA BLOGU DALSZYCH WĄTKÓW 
- pozostawiając wolne pole dla Ciebie i Twojego Forum które ma wpisaną w swoją statutową działalność walkę z niegodziwościami Laury!



Mnie dość skutecznie zablokowaliście (Ty i Hybryda) realizację założonych planów co do Laury i jej bagna, włącznie z przygotowaną wstępnie przeze mnie linią postępowania prawnego „z urzędu” kładącą kres bezprawiu na bagnie.

Jest faktem że ratowaliście Laurka przed Bratem, wspólnie z Hybrydą - skutecznie 
- ale ponieważ jesteś pewnie innego zdania - więc teraz masz okazję pokazać:
CO TY POTRAFISZ W TYM SAMYM KIERUNKU W JAKIM NIE TYLKO DZIAŁAŁ BLOG BRATA, ALE RÓWNIEŻ ZAŁOŻONE ZOSTAŁO TWOJE FORUM!



Teraz Twoje 3 miesiące Gonzo!
(i nie będę Was dublował , co mi też zarzucaliście na Twoim Forum!)

Laura dużo Ci zawdzięcza ostatnio, więc może przynajmniej Cię przeprosi serdecznie -   jak Waszą wspólną Podopieczną - Izę.



POWODZENIA GONZO

i liczę że nie zawiedziesz użytkowników i czytelników Twego Forum!



Za 3 miesiące podsumujemy te działania Forum Gonza, dla których zostało ono założone!



A moim niezawodnym, czytelnikom i komentatorom serdecznie dziękuję za te ponad 3 miesiące wspólnie spędzone na Blogu. To był dla mnie mimo wszystko budujący okres dzięki Wam.




Wasz Brat Dominik









Spisane będą czyny i rozmowy

88 komentarzy:

  1. Witaj Dominiku. Dzięki, że zamieściłeś dalszą część serialu. I mam pytanie: w dniu wczorajszym pisałeś, o ZASADACH, jakimi kierujesz się w swoim życiu internetowym, co kontynujesz i dzisiaj.
    Ja, wg. Ciebie, nie mam zasad, co nie jest do końca zgodne z prawdą, bowiem mam. Jezuickie, makiaweliczne czy faryzejskie ( jak zwał, tak zwał). One są proste: dobre jest to w życiu, co dla mnie jest dobre.
    A co z Twoimi zasadami?
    Jakie one są ?
    Bo, z racji tego, ze dałeś się podpuścić i Hybrydzie i Gonzowi, zostało ujawnione w jaki załgany ( użyję Twojego ulubionego słowa) sposób postępowałeś pod wieloma nickami z Laurą i Jej forum. Okazało się, że nie jesteś ani lojalny, ani uczciwy, ani nawet odrobinę szczery.
    To jakie są te Twoje zasady ?
    Krytykujesz Wszystkich za to samo, co robiłeś Ty. Jako gagarin, VIP, eskimos, Brat.
    Nie uważasz, że wdanie się w "pyskówkę" z Hybrydą i Gonzem jest jednak błędem, bowiem odarto Cię Bracie z pozłotki Jedynego Sprawiedliwego na Elfach.
    przydupasLaurkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Andrzeju ,tak Cię czytam i wiem ,że dla Ciebie to dobra zabawa i oki .Oby co poniektórzy tez z tego mieli dobrą zabawę .
      Ale co zauwazyłam ,piszesz cały czas to samo ,jestes nudny ,po prostu .Zmień to pisanie ,ewentualnie zaskocz nas czyms innym ,bo dzisiaj ostatni raz Cię czytam :)
      D.

      Usuń
    2. To nie jest bląd agencie 006 Jego mości wielkiej królowej Laury.

      Usuń
    3. Spadasz na dno przydupasie Susłowski niejakiej wampirzyczy jak ja sam osobiście nazwałeś aby odkupić jej fofum razem z nijaką Smocuś czy jakoś podobnie.

      Usuń
  2. A gdzie jest to forum Gonza, hę
    Bracie nie przerywaj pisania, bo to jest lepsze od serialu "Na Wspólnej"

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj And! Dopraszałeś się to .. zamieściłem ;)
    Nie wstydzę się tego, że kieruję się zasadami jakie wpoiła we mnie moja nieżyjąca już mama.
    Niestety nie da ich się zawrzeć w takim komentarzu, ale przewidują one sposób postępowania w określonych sytuacjach, a kiedy zaistnieje sytuacja nieprzewidziana, każą zachować się ..przyzwoicie!
    Jedną z tych zasad Ci jednak przekażę, albo (niech tam), nawet dwie:
    1. Jeżeli masz przyjaciela, kolegę , czy znajomego który przy jakiejś okazji ofiarował Ci nóż to OK. Ale jeżeli kiedyś w przyszłości dojdzie do tego że będziesz musiał tego kogoś zabić, to zrób to w sposób dowolny, jednak w żadnym wypadku NIE WOLNO CI UŻYĆ W TYM CELU TEGO NOŻA !
    (tej zasady nie znałeś ani ty ani Twoja Przyjaciółka Smoczyca - to pewne!)
    2. Nie wolno Ci nigdy ani pod żadnym pozorem zaatakować nikogo kto nie dał Ci po temu oczywistego powodu i zawsze staraj się jak możesz unikać zwady, jeżeli jednak zostaniesz zaatakowany zdradliwie i podle bez powodu - broń się w każdy dostępny sposób i skutecznie! Drugiego policzka nie nadstawiaj nigdy!
    Złe sobie Andrzeju wydajesz świadectwo wyrokując o sprawach i zdarzeniach o których nie masz (co naturalne) pojęcia.
    Oczekujesz że będę dyskutował z Murzynem z Togo o lodowcach Arktyki ? O_O
    Nic nie wiesz o nicku Gagarin, Eskimos czy VIP, niewiele o nicku Brat, ale wydajesz "mądre" sądy o nich. Nauczę Cię więć jeszcze jednej zasady - zanim zaczniesz o czymś mówić / pisać - postaraj się wiedzieć o czym piszesz, bo inaczej wychodzisz na ignoranta i głupca!
    Nie wiem też nic o żadnej "pozłotce" i innych bzdurach jakie wymyśliłeś.
    Wróćmy do rozmowy kiedy będziesz do niej przygotowany, a na razie to nie kompromituj się i nie marnuj mi czasu.
    Przypominam Ci tez że nie jesteś na bagnie i tutaj kłamstw się nie toleruje, więc myśl zanim napiszesz!
    Dominik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiku.
      Jakich kłamstw ?
      Nie zauważyłeś, że zadając pytania ( to, podobno wolno na Twoim blogu) korzystam tylko i wyłącznie z tego, co Ty piszesz i Twoi sprzymierzeńcy. Bo przeciez prawdą jest, że byłes i VIP-em i eskimosem i gagarinem, że "bawiłeś" się Elfami, że wielokrotnie bywałeś na wszystkich forach Laury pod wieloma nickami jako moderator, administrator, będąc w tym samym czasie na: KJL jako VIP. Prowadziłes podwójną grę. I ja Ci sie nie dziwię, bowiem taka już Twoja " uroda" internetowa. Nawet trudno mi sie na takie "zauroczenie" oburzać, bowiem wielokrotnie postepuję podobnie.
      Tylko, że nie ubieram się w szaty Katona internetowego i nie stram sie być netowym arbiter elegantiarum.
      Jeżeli Ci ma to poprawić samopoczucie i zwiekszyc miłość własną mogę oczywiście udowadniać: kto jest najbardziej etetyczną osobą w internecie i dlaczego jest to Brat.
      przypupasLaurkowy

      Usuń
    2. Andrzeju - to nie jest Blog o Bracie, więc off-topujesz, ale niech tam jeszcze tym razem.
      Nieprawda że pytasz! Ty stwierdzasz kłamstwa! Rozumiem że to przyzwyczajenie bagienne ale miarkuj się że to nie bagno!
      To KŁAMSTWO że "bawiłem" się Elfami, choć prawda byłoby gdybyś napisał że bawiłam się Z ELFAMI na Forum czas jakiś!
      To KŁAMSTWO że "wielokrotnie bywałem na wszystkich forach Laury pod wieloma nickami". Wskaż mi może na których to forach byłem wielokrotnie wieloma nickami albo odwołaj!
      To KŁAMSTWO że "prowadziłem podwójną grę"! Grę - owszem ale ... pojedynczą.. hehe
      Nie popisuj się tą łaciną, bo to polskojęzyczny Blog a nie kościół RK..
      Udowadniać możesz sobie co chcesz i gdzie chcesz, ale tu chcąc pisać musisz się trzymać ZASAD BLOGA.
      D.

      Usuń
    3. Nadal to tylko Ty faszerujesz kłamstwami, nie udowodniłeś w ŻADEN sposób, iż mam jakikolwiek związek z Subtelną i o co prosiłam Ciebie WIELOKROTNIE. Podklejasz cudze wypowiedzi pod moje i na to też nie odpowiedziałeś dlaczego tak czynisz? Czy robisz to tylko po to aby jak najbardziej kogoś(mnie lub Subtelną) oczernić? To pytam jeszcze raz! Co Ci zawiniła ta osoba Subtelna bo ze mną masz może(W Twoim wyimaginowanym świecie) jakieś porachunki ale na litość! Nie mścij się na niewinnych ludziach, tak ludziach bo pod każdym nickiem jest człowiek a nie automat. Jak możesz tak podle i z czystym sumieniem udawać, że nic złego nie robisz? Co Ci zawinił Tosiek, Norbuś, Kaminiak33, And, Smok i inni których ośmieszasz i krytykujesz publicznie? Nie masz za grosz wstydu ani dobrego wychowania bo to co Ci wszczepiła Twoja matka, to tylko usiąść i płakać, że takie matki istnieją!
      I BŁAGAM NIE KŁAM! W żaden sposób nie spotulniałam, nie mam tylko czasu na Twoje idiotyzmy bo życie jest o niebo ciekawsze ale rozumiem Ciebie, Panie SANITARIUSZU na wózku. Życie Ciebie skrzywdziło i teraz za to mścisz się na każdym, na kim popadnie bo nie masz nic innego do roboty jak siedzenie przed kompem i dowalanie NIEWINNYM LUDZIOM swoimi kłamstwami.
      Hybrda.

      Usuń
    4. Nie karmić trolla!!! Paszła stad Hybryda......

      Usuń
    5. Ty, bezosobowa/wy, sam/a zachowujesz się jak troll bo nic nie wniosłaś zgodnego z artykułem. Obeznaj się trochę w zasadach prowadzenia bloga a potem zabireaj "głos"

      I nie jestem Hybryda

      Usuń
    6. Możesz zmienić nicka trollu na dziewica orleańska i tak będzie wiadomo,że o ciebie chodzi.Spalona jesteś już wszędzie i wszyscy wiedza czym pachniesz,hahaha.

      Usuń
    7. Spalony jak już, analfabeto anonimowy.
      To ja, nie Hybryda

      Usuń
    8. To teraz za chłopa robisz,hehe.

      Usuń
    9. Też się zdziwiłem, bo to Hybcia pisała o 20.45!
      Ja chyba wiem...hehe
      Ale ona tak ma że czasem się przemienia...
      D.

      Usuń
    10. Zawsze tak masz? Że ludzi w debili robisz? Radocha co, że kilku idiotów udało się nabrać?
      To ja, nie Hybryda

      Usuń
  4. ojej... Braciszku kochany .... ( to szczere - żaden tam sarkazm czy ironia - zwykła ludzka życzliwość). Gdzieś w komentarzach podałem już fajny link "Ćpuni aprobaty". Jakże jaskrawie widać to zjawisko w tych przepychankach . walka o "kęsy uwagi" https://www.youtube.com/watch?v=U953q-xuoB0 .

    Jest taka fajna zasada, która kiedyś wyjaśniła mi wszystko gdy miałem podobne dylematy jakie tu się powyżej uzewnętrzniają; " TO JA DECYDUJĘ CO MNIE OBRAŻA" . Podany powyżej przykład jest objawem Twojej -Bracie słabości( dlatego w jednym z moich wpisów na KJL który tu przywołałeś w poprzednim wydaniu bloga użyłem zwrotu" Brat musi się uporać z własnymi demonami").
    Czy ja mam się stresować, że jakieś dziecko w piaskownicy pokazało mi wyprostowany w górę palec (bo widziało coś takiego w filmie albo gdzie indziej ) ? Ja na przykład noszę brodę - broda rośnie. Jest coraz dłuższa. Wzbudza to na ulicy zaciekawienie albo inne dziwne reakcje z komentarzami i zaczepkami włącznie. Niedawno jakiś chłopak zaczął się dziwnie nerwowo śmiać na mój widok. Uśmiecham się i idę dalej. Bawię się tym kinem. TO JA WYZNACZAM ZASADY W SWOIM ŻYCIU. Kto to zrozumie ten wart jest mojej uwagi - reszta niech wraca do nauki bo jest jeszcze niedojrzała . Taki test - selekcja taka. .....Nie będę pisał wykładu - może tyle tym razem.
    Miłego dnia wszystkim czytającym ( a uśmiech szeroki dla Dorcik ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):):)
      Ja też sie do Ciebie usmiecham,Michale .

      Mądrze napisał Michał ,oby kazdy odbierał zycie tak samo ,albo podobnie .
      Czytając to wszystko co tutaj się dzieje cięzko mi przejśc przez pewne tematy ,aluzje dotyczące mi bliskich osób m.in.Ramki .Ale tez podchodze do tego z pewnym dystansem i z myslą :nikt nie jest w stanie mnie zranić ,nie tak ,nie w ten sposób ,nie przez monitor .
      Mam nadzieję Braciszku ,że nie znikniesz mi z pola widzenia .
      Ale jakby co ,to kazdy wie gdzie mnie szukać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ech ,to ja pisałam -Dorcik .
      Stara żem juz ,skleroza ,itd ...
      Pozdrawiam jeszcze raz .

      Usuń
    3. Michałku, wydaje mi się, że to nie o to chodzi, że Brat się obraził, strzelił focha, odwrócił się tyłem i chce zawiesić Bloga. Gdyby Brat nie kierował się tą zasadą "To ja decyduję co mnie obraża", to już dawno zaprzestałby prowadzenie tego Bloga, a zakładając go przyświecała Jemu jedna idea, ujawnić matactwa, obłudę i głupotę wiecznie głodnej Laury, która karmi się, a zarazem bawi ludźmi, których zaprasza na swoje forum, a że apetyt ma niesamowity, więc wiecznie jest nienażarta i wciąż szuka i nadal okłamuje następne nowe Elfiki. Jeden wróg Braciszkowi w zupełności wystarczy, ale kilku, z którymi się musi wiecznie kopać to już za wiele.Odkąd zaczął prowadzić tego Bloga, nie ma dnia, aby na forum Gonza nie pojawiały się komentarze dyskredytujące Jego działalność.
      Dziwne prawda!
      Przecież to forum założyli ludzie, którym też w jego założeniu przyświecał ten sam cel. I co się nagle stało?
      Forum Gonza, zamiast pomagać, a jeśli już emocje im opadły i nie chcą tak dalej działać, to chociaż powinni nie przeszkadzać w działalności Brata, a co wyprawiają? Pozwalają hybci pisać te swoje kłamstwa. Gonzo we wczorajszej odpowiedzi, którą do mnie skierował, napisał, że hybcia wypowiada się w tematach na trollowisku w Hyde Parku, a wszystkie inne tematy są zgodne z ideą forum, tylko, że ci co wchodzą na każde forum, rzadko zaglądają w tematy historyczne sprzed roku, zazwyczaj wchodzą w tematy aktualne, a tam nie ma walki z Laurą, tylko jest ostra jazda bez trzymanki na temat Brata i taki nowy czytacz ma tylko jedno stwierdzenie, TU JUŻ NIE WALCZĄ Z GŁUPOTĄ LAURY, TU WALCZĄ Z BRATEM. To miał na myśli Brat przekazując teraz pałeczkę w walce z Laurą, Gonzowi.

      Viki

      Usuń
    4. Nawet nie muszę niczego dopisywać, bo sam bym tego lepiej nie ujął jak Viki.
      To naprawdę zaszczyt móc pisać z tak obiektywnym obserwatorem rzeczywistości ;))
      Dominik.

      Usuń
  5. Hybryda udostępniła treść posta z działu przeznaczonego dla moderatorów. Ciekawe co na to Laura?
    A ty przydupasie Laurkowy na elfy idź relacje zdać.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja.
      Byłem, zdałem.
      I nie przydupasie Laurkowy, jeno: przydupasieLaurkowy.

      Usuń
    2. A co Ci do tego Judaszu i podjudzaczu?

      Usuń
    3. To jednak prawda elfy Laury to gorszość od normalnych ludzi.

      Usuń
    4. A jednak zatkało przydupasiela-Laurkowego.

      Usuń
  6. Anonimowy Internauta8 lutego 2013 12:59

    Bracie małe pytanie mam.
    .
    Co to jest?
    .
    http://lauraizuziazapraszaja.p2a.pl/index.php
    .
    Kolejny jakiś klon efów?:)))) Bo muszę przyznać że mnie to zaskoczyło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej niepotrzebnie zmieniłeś nicka na elfach.Tam wszyscy wiedzą, że jesteś przydupasLaurkowy. Zmień natomiast na innych forach gdzie piszesz, zeby tam wiedzieli z kim maja do czynienia.

      ....

      Usuń
    2. Laura swą karierę w sieci zaczynała na czatach, gdzie bajerowała facetów podsyłając im fotki ślicznej panienki ;)
      Z jedną z tych czatowych koleżanek Zuzią - 26 maja 2007 założyły to właśnie forum: http://lauraizuziazapraszaja.p2a.pl/index.php
      Forum to istnieje do dzisiaj, ale rejestracja jest wyłączona.
      Po roku zrobił się tam bajzel i 21 lipca 2008 roku już sama założyła tzw. Stare (czyli pierwsze) Forum Elfów, które funkcjonowało do lata ubiegłego roku ale ponieważ ponad rok wcześniej zrobił się tam bajzel kompletny - w międzyczasie (12 czerwca 2011 r.) założyła tzw. Nowe Elfy czyli to Forum na którym teraz jest.
      W sumie Laura miała 3 fora i na każdym z nich byłem przez czas jakiś Adminem, więc znam je od podszewki.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    3. Anonimowy Internauta8 lutego 2013 13:35

      To widzę że bagno strasznie rozległe jest i nie jeden dołek z mułem posiada:) Jeszcze trochę to będzie większe od bagien Luizjany, tylko w wirtualnym, kontekście:)

      Usuń
    4. Żaden sykkces Lawry na kilkadziesiąt zaproszeń - 50 aktywnych userów - to żaden sukces.
      A.

      Usuń
    5. Na kilka setek tysięcy zaproszeń - "50 aktywnych userów - to żaden sukces".

      Usuń
  7. Khem... To jak?!
    Kuniec? Gonzo Cię załatwił, bracie VIP'ie?

    PS. Co prawda nie wiem co i jak, bo ja pod dywan nie zaglądam, ale powyższe wnoszę po Twojej pisaninie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego kuniec ?? O_O
      Nie ma rady - czytaj jeszcze raz!
      P O W O L I !!
      Ja mam urlop, to lecę sobie w obce kraje, ale ktoś musi tą antylaurkowa orkę odwalać, a przecież nikt się bardziej do tego nie nadaje jak Gonzo ze swoim Forum, bo ma już wprawę.
      Wystarczy szyld z powrotem zmienić na "Kim jest Laura?" i .. jazda ;)
      Przekazałem Gonzo'wi pałeczkę na 3 okrążenia (miesiące) żeby było uczciwie, bo ja tez 3 obleciałem dopiero co.
      Ale nie martw się - Blog cały czas na chodzie i wpisywać się możesz codziennie jak zechcesz.
      Pozdrawiam.
      Dominik

      Usuń
  8. Aaa, no to kamień z serca, bracie VIP'ie. To tylko urlop, bo brzmiało dramatycznie jakbyś się rozwodził, albo co.

    A nie czytałem dokładnie, bo od kilku dni wyraźnie widać na blogu, że urlop ci się należy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się poczułem rozżalony. Bo blog - to blog. Żaden ze mnie Izajasz, czy inny Ezechiel, ale jak znam życie, to część oponentów Laury stąd przejdzie do KJL, cześć gdzie indziej, inni, Ci najbardziej bojowi i pryncypialni tutaj, awansują na Elfach i.....
    po ptokach.
    Szkoda, a taki fajny blog był, choć ma rację Kontrabasita, że w ostatnich dniach za przydługi.
    Nim doszedłem do końca epistolarnych wywodów Brata, to tak po połowie, zapominałem, co było na początku i na końcu już nic nie rozumiałem.
    Urlop się przyda.
    Dominiku - wypoczywaj.
    Czego Ci życzy ( i choć to zupełnie nieprawdopodobne), to szczerze:
    przydupasLaurowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju - jakby brać na serio Twoje kasandryczne przepowiednie, to tego Bloga nie powinno być już od 2 miesięcy!
      Przyzwyczaiłeś się do pisania , to i czytanie Ci nie idzie.. hehe
      D.

      Usuń
    2. Susłowki- przydupasie Lawry, nie dziwię się, że poczułeś rozżalony - bo nie nasz na co donosić - agencie kilku forów. Szpiclowanie jako prawnikowi nie przystoi.
      S.

      Usuń
  10. Dobrze, Dominiku, że wracasz do tej kwestii, gdyż w moim przekonaniu wiąże się z Twoja wiarygodnością. Otóż zaprzeczyłeś, że bywałeś na forum Laury jako Eskimos i gagarin. Dialog wyglądał tak:
    PYTANIE - Czy to oznacza, że Laura napisała prawdę i bywałeś na elfach jako Eskimos i gagarin?

    ODPOWIEDŹ - Nie.

    I dalej rozpisujesz się na temat znajomości historii elfów, ale ja nie o to pytałem. Ponadto, jeśli już mnie tak dokładnie cytujesz, zwróć uwagę na kontekst. Dalej napisałem: "zarazem chciałbym dodać, że w moim przekonaniu nie jest to kwestia priorytetowa."

    Pozdrawiam.

    zerocin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerocin zapytaj Anda. On śledzi wszystko na bieżąco.

      Usuń
    2. Anonimie, jeśli nie wiesz, dokąd zmierzasz, spytaj maszynisty. No i nie martw się już dłużej, usiądź naprzeciwko, maszynista Ci odpowie, gdy wypije piwko. Ja i tak wiem.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
    3. zero - cin na forum Laury aktualnie przebywający Ci lepiej? Ma - szynistą chciał zostać nijaki Nornus, który świetnie prowadzi Laurową Lokomotywę - do nikąd zwanej Nibylanddii, panie zerocinie. Tak czy nie?

      Usuń
    4. A co to znaczy lepiej? Nie mierz wszystkiego swoją miarą. Ja mam inne, prawdziwe życie, w porównaniu z którym tematy, które są tu i tam poruszane, wyglądają żałośnie śmiesznie.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
    5. Zerocin odpowiadają Ci tematy Laury?

      Usuń
    6. W 99 procentach nie odpowiadają, toteż najczęściej na nie nie odpisuję. W ogóle jeśli zauważysz, to się tam praktycznie już nie udzielam.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
  11. Miałem nie komentować Twoich artykułów, bo nie dostrzegam sensu dawania Ci powodów do tego, byś mógł karmić innych chorymi teoriami o tym, że jestem Twoim wrogiem, a KJL stało się miejscem spisku. Nie chcę też podnosić Ci ciśnienia, bo widzę, że reagujesz niezwykle impulsywnie na wszelkie przejawy krytyki. Ponieważ zostałem jednak wywołany do odpowiedzi przy tablicy, odpowiem na zasadnicze (jak mi się wydaje) pytanie: TAK - każdy gość może wejść na KJL i pisać pod moim adresem co mu tylko ślina na język przyniesie... nie byłaby to zresztą pierwsza wypowiedzi w takim stylu. Zarówno Ja i jak większość userów KJL doświadczała podobnych ataków (czego dowodzą wątki na trollowisku), ale na większości z nas, szczekające psy nie robią wrażenia.

    Dziękuję za przekazanie pałeczki. Niestety jest to zbyteczny gest z Twojej strony. Ja swoje zrobiłem i nie sądzę, abym odkrył coś więcej niż to, co zostało już opisane. Muzyk, pod którego komentarzami w zasadzie w ciemno mogę się podpisywać, napisał, że "Gonzo się nie pcha i nikt inny też". Nie zamierzam z nikim rywalizować, a Tym bardziej z Tobą Bracie - pod tym względem jestem spełnionym "psychopatą". Na bagnie nie mam żadnych nicków i niech tak zostanie. Oczywiście KJL jest otwarte dla tych, którzy chcą tam dyskutować o Laurku i bagnie - chętnie wezmę w tym udział i podzielę się swoją wiedzą. Nie będę jednak rwał szat, jeśli przez kolejne miesiące, będzie to miejsce na wpół martwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonzo odpowiedz jesteś z Laurą?

      Usuń
    2. Jesteś przeżytkiem Gonzo. Odejdź gdzieś

      Usuń
    3. GONZO napisałeś, że pałeczki nie przyjmujesz, ale:
      "Oczywiście KJL jest otwarte dla tych, którzy chcą tam dyskutować o Laurku i bagnie - chętnie wezmę w tym udział i podzielę się swoją wiedzą."
      Rzecz w tym, że ostatnio na Twoim forum o Laurze się nie dyskutuje, tylko o bredniach hybci na temat Brata. Mam nadzieję, że słowa dotrzymasz i od dzisiaj, zamiast o Bracie, będziecie tam dyskutować tylko o Laurze i bagnie.

      Viki

      Usuń
    4. Wnerwiłem się, bo...
      Rence i nogi mi siem uginajom, jak czytam takie urocze wyrozumki.
      Droga Viki, elementarna logika nakazuje wziąć pod uwagę, że KJL istniało "lata" całe przed powstaniem bloga, więc nie może przejąć pałeczki by robić coś, co zrobiło już dawno temu.
      Weź, zadaj sobie odrobinę trudu i coś tam poczytaj, poza rzygowinami na trolowisku, to może się dowiesz, że tutejsze odkrycia żadnymi odkryciami nie są.
      To powielanie tez już kiedyś sformułowanych i tylko nicki się w zamieszczanych screenach pozmieniały.
      I jeszcze jedno, określenie "Twoje forum" jest nieadekwatne, na KJL nie ma parcia na funkcje i rozpaczliwej potrzeby sprawowania rządu dusz - tak charakterystycznego dla bagna. KJL to dosyć specyficzne miejsce.
      Możesz wpaść i zapodać jakiś temat o "Laurze", oczywiście jeżeli masz coś ciekawego o niej do powiedzenia. Gwarantuję, że będę uczestniczył z zapałem.

      Usuń
    5. Viki. Do kogo masz pretensje o to, że na KJL brakuje nowych tematów o Laurku i bagnie? Do mnie? Do Muzyka? Jupiego? Łowcy...? My (i wielu innych, których tutaj nie wymienię) swoje klawiatury już wytarliśmy i przekazywanie nam pałeczki przez Brata jest zbędnym gestem. Wchodząc na KJL masz do wyboru kilka działów i to Ty decydujesz o tym, w którym z nich będziesz się "produkowała" oraz jakie posty i w jaki sposób będziesz komentowała. Jeśli ktoś lubi bagienną atmosferę, to będzie trollował na trollowisku, ale... to JEGO wybór. Jeśli więc widzisz masochistów, którzy gdzieś w kącie, przekonani o swojej racji (a zarazem odporności na prowokację i manipulację) sypią nazwzajem piaskiem po oczach, to masz wybór: włączyć się do tej "zabawy", albo przejść obojętnie i zająć się tym, co jest główną tematyką. Ergo: jeśli chcesz porozmawiać o Krokodylu lub bagiennych zwyczajach, to nie zaglądaj na trollowisko, tylko zapodaj temat... Nie licz jednak na to, że któryś z nas będzie hasał po bagnie w poszukiwaniu screenów, na których widać to samo, co na screenach sprzed dwóch lat.

      Bezkrytycznie nie powielaj też przeczytanych twierdzeń - jeśli masz ochotę i czas, to policz moje posty z ostatnich 3 m-cy nt. Brata. Następnie wybierz z nich te, w których krytykuję określone zachowania Brata (ciekawe ile ich znajdziesz), a na koniec będziemy mogli porozmawiać o tym, czy moja opinia (przy zachowaniu kontekstu wypowiedzi) jest uzasadniona. To samo możesz zrobić z postami innych userów KJL cytowanych tu przez Brata (pomijając oczywiście Izę).

      Usuń
    6. Nie będę pisała do obu panów SZYDERCÓW osobno bo to co napisaliście jest bardzo spójne takie naczynia połączone, choć każdy z Was pisał osobno, to tak jakby jednym tonem.
      Drogi Kontrabasisto i Gonzo, może na wstępie powinnam przypomnieć Wam regulamin forum KjL, a brzmi on tak:
      =======================================
      Wyciąg z Regulaminu Foirum Gonza:
      Pkt. 3. Nie należy prowokować, atakować, wyśmiewać i obrażać innych użytkownikow.
      Nieprzestrzeganie Tych zasad i warunków przez Ciebie lub osoby trzecie, które używały Twojego konta na Forum "Kim jest Laura?", prowadzić będzie do natychmiastowego zablokowania Twojego konta.
      Po udzieleniu 5 ostrzeżeń, użytkownik jest banowany co oznacza zablokowanie konta i uniemożliwienie logowania do Forum a tym samym brak możliwości wysyłania i czytania wiadomości.
      W szczególnych przypadkach wymienionych w Regulaminie, użytkownik może zostać zbanowany bez wymaganych 5 ostrzeżeń.
      ======================================
      tyle regulamin, którego w ogóle nie przestrzegacie.
      Nie przeczytaliście mojego poprzedniego komentarza, a szkoda, tam wyjaśniłam jak zachowuje się nowy użytkownik lub czytacz forum, może przypomnę bo tak czyni większość czyta te aktualne tematy i nie zagląda do tych sprzed roku i dwóch lat, czyta te bieżące i aktualne, a w tych aktualnych na Waszym forum, nie ma słowa o Laurze, za to jest ostra jazda bez trzymanki na Brata i Jego Blog. Pozwoliliście na to, aby hybcia pisała te swoje brednie, nikt z Was nie hamował jej zapędów, nie dawał ostrzeżeń, nie blokował jej wypowiedzi, czyli co na rękę Wam było, żeby hybcia robiła z siebie totalną idiotkę?
      Myślę, że hybcia pełniła podwójną rolę, jako otumaniona i chora z nienawiści, była dobra do szczucia na Brata a jednocześnie miała uatrakcyjniać forum KjL. Na ta okoliczność kompletnie olaliście swój własny Regulamin! Zupełnie jak u Laury na bagnie, zastanówcie się co się z Wami porobiło!
      W wielkim błędzie była hybcia myśląc, że znalazła sojuszników w "walce" z Bratem, ona nawet nie wiedziała i nie wie do tej pory, że trafiła na LOŻĘ SZYDERCÓW, którzy nabijają się z tego co ona wypisuje, ale żeby nie przestała, podpuszczacie ją nadal i zachęcacie do dalszego pisania, ładnie to tak z Waszej strony?
      HYBRYDO zastanów się nad tym czy prawdziwy sojusznik pozwoliłby na publikowanie takiego wirtualnego upadku drugiej osoby, czy raczej usunąłby kompromitujące ją posty i prywatnie przemówił do rozsądku?
      Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że ani Brat, ani hybcia, czy Ramka która się tam nadenerwowała sprzeczając się z hybcią, nic się nie liczycie, liczyło się tylko to, że tam piszecie i dajecie tematy dla LOŻY SZYDERCÓW.
      Wiadomo czemu służyło Forum KjL kiedyś, z tego co przeczytałam w ankiecie na Blogu, widzę, że ludzi bardziej interesuje to co się teraz dzieje na Elfach, zatem CZEMU SŁUŻY FORUM KJL DZISIAJ?
      Czy, aby nie służy ono poprawie samopoczucia dawnych piszących na tymże Forum, , która to poprawa samopoczucia daje Im złudzenie zwalczania Laury. Skoro już nie potraficie walczyć z Laurą bo jak piszecie wypaliliście się już, to przynajmniej nie przeszkadzajcie Bratu i tym, którym zależy na Blogu, a Forum KjL traktujmy jako wątki historyczne. Może swoją Lożę Szyderców zamknijcie dla postronnych osób i tam piszcie sobie do woli.

      Viki

      Usuń
    7. Muzyku... wcześniej pisałem, że mogę w ciemno podpisywać się pod Twoimi komentarzami :D Włączona przez Brata moderacja sprawiła, że mniej więcej w tym samym czasie napisaliśmy w zasadzie to samo :)

      Usuń
    8. idź na emeryturę dziadku

      Usuń
    9. GONZO, nie będę liczyła Twoich postów, ani innych Userów KJL bo to nie chodzi o to, że Ty, czy oni źle pisali o Bracie i jego Blogu, ja nie wiem czy nie chcesz, czy nie rozumiesz, albo udajesz że nie rozumiesz, nie da się oddzielić tego co przez 3 miesiące wyprawiała na Twoim Forum hybcia. TY NA TO POZWOLIŁEŚ, więc to tak jakbyś się z tym co pisze hybcia zgadzał, przyzwolenie jest też aprobatą i zachęceniem do dalszego działania. To Ty nie hamowałeś hybci, to Ty ją napędzałeś do dalszego pisania tym, że nie zwróciłeś jej uwagi, tym, że pozwoliłeś na to, żeby jej wątki wisiały przez długi czas na forum, dopiero wtedy, gdy hybcia pogodziła się z Laurą, przeniosłes je do Trollowiska, to Ty jako Admin pozwoliłeś na tą "swobodę" wypowiedzi, więc nie wybielaj się teraz, że Ty i Inni nic, to tylko hybcia. Nie da się oddzielić postów hybci od Waszych bo nawet to, że Kontrabasista z Jupim nabijali się z hybci, ale to nabijanie nadal nakręcało spiralę hybciowej nienawiści i nadal przynosiła nowe brednie na Forum. To TY powinieneś zaprzestać tej nagonki, urwać i zakończyć w odpowiednim momencie, ale tego nie zrobiłeś, więc to TY jesteś winny, razem z hybcią.

      Viki

      Usuń
    10. Viki - wybacz , zachowujesz się jak babcia w moherowym berecie. Na KJL ktoś " źle pisał o wielebnym " więc " należy coś z tym zrobić". To dziecinada jakaś. Mentalność stadna - fanatyczna . - takie naginanie rzeczywistości do swojego obrazka. Inni powinni robić to co Ty uważasz za słuszne:" b o Brat powiedział...".

      szanuję Brata i podziwiam za wiele spraw ale nie będę ustawiał na piedestale ani jego ani siebie ani nikogo innego. Pozdrawiam !!

      Usuń
    11. OK. Ostatni komentarz z mojej strony, bo widzę, że dla niektórych osób, proste zasady funkcjonowania KJL stanowią czarną magię. Viki... Możesz o tym nie wiedzieć, ale Regulamin KJL od samego początku istnienia forum, nie był narzędziem do walki z tymi, którzy pojawiali się tam z misją obwieszczenia światu własnych przemyśleń (nawet jeśli były to przemyślenia na poziomie elfowych tematów z dupy wyjętych). Kierując się Twoją logiką, to przez kilka lat "podpisywałem się" również pod licznymi wypocinami przydupasów laurka, które można odnaleźć na trollowisku... wszak pojawianie się takich postów i wątków było przeze mnie aprobowane (a można nawet wysnuć wniosek, że w jakiś sposób prowokowane). Podążając dalej tropem Twoich przypuszczeń... napisałem wcześniej, że nie spędzam w necie 24/h na dobę. Przez jakiś czas dostęp do netu miałem mocno ograniczony, a przez tydzień nie miałem go wcale, więc nie miałem też wpływu na miejsce publikowanych postów... nie wiem na ile burzy Ci to (a może potwierdza) obraz "spisku", ale przynajmniej teraz wiesz trochę więcej. Moje wyjaśnienia interpretuj jak chesz... nawet jako próbę wybielania się, chociaż nie czuję takiej potrzeby, bo każdy może ocenić jaki jest stan faktyczny i sam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Kilka razy podkreślałem (co zapewne umknęło uwadze tych, którzy swą wiedzę o "spisku" opierają przede wszystkim na lekturze serwowanej tu przez Brata), że Brat/VIP robi dobrą robotę. Jednak (UWAGA!)to nie oznacza, że automatycznie muszę zgadzać się z Nim w każdym punkcie i bezkrytycznie aprobować stosowane przez niego metody (np. sposób wykorzystania prawdziwych zdjęć Izy). Poza tym przyzwyczaiłem się do reakcji podobnych jak Twoja i obarczania mnie winą, za wszelkie zło tego świata. Ot zwykły syndrom zdezorientowanego elfa, ale... mam też dobrą wiadomość: daj sobie czasu i przestań żyć bagnem, to wszystko powinno wrócić do normy. Nie edytuję postów i ich nie usuwam... zajrzyj więc na trollowisko za dwa lata (o ile KJL będzie jeszcze funkcjonowało), gdy już pozbędziesz się bagiennej traumy i uwolnisz się od autorytetów, a przede wszystkim nabierzesz odpowiedniego dystansu :)

      Pozdrawiam, gdyż jak wspomniałem na wstępie - nie zamierzam poświęcać czasu na pisanie kolejnych komentarzy... przecież i tak każdy wie swoje :D

      Usuń
    12. Jak zwykle MICHAŁKU się nie zgadzamy, Ty myślisz i postępujesz według swoich zasad, a ja według swoich. Ja Twoje zasady szanuję i nie wyzywam Ciebie, a Ty moich nie szanujesz, a nawet porównujesz do tak przeze mnie znienawidzonych moherowych babć. Ja nie wiem czy lojalność wobec netowego przyjaciela, jest tym czym dla moherów wielbienie ojca dyrektrora, myślę, że nie i poczułam się przez Ciebie obrażona.

      Viki

      Usuń
    13. Szanuję Vikuś Twoje zasady. Postępujesz jak prawdziwa kobieta, która jest zafascynowana jakimś mężczyzną i bezgranicznie mu oddana. To bardzo rzadkie dziś , z taką kobietą można iść przez życie. Cechy wspaniałej żony. - " zazdraszczam" Bratu :)

      Usuń
    14. Michał - nie wypisuj mi tu proszę takich głupot, bo jeszcze moja żona to zobaczy a wiesz jakie są kobiety. Chcesz żebym oberwał za niewinność?? O_O ja nie mam pojęcia kim jest Vika i znam ją jedynie wirtualnie z komentarzy na tym Blogu, więc bądź uprzejmy nie pakować mnie w bigamię!
      Myśl chłopie .. Myśl! a dopiero pisz.
      Aha.. i zorientuj się najpierw O CZYM TRAKTUJE TEN BLOG,.. albo już nie pij.
      Dominik.

      Usuń
    15. ooo.. masz go ... ;) zarzeka się żaba błota. :) . Masz tłum wirtualnych wielbicielek swojego pisarskiego talentu i różnych cech charakteru, które tu eksponujesz- cóż w tym złego? Żonę powinna duma rozpierać, że wybrałeś właśnie ją.

      Blog jest na temat tematu , odnośnie tematu z innego forum na temat forum ..... no ...

      Usuń
    16. Michałku, ręce mi opadły na to co TY mi tu wypisujesz.
      WIESZ CO TO JEST LOJALNOŚĆ WOBEC ZNAJOMYCH I PRZYJACIÓŁ?
      Właśnie owa LOJALNOŚĆ, przyświecała mi w tym co wyżej napisałam.
      Po prostu szlag mnie trafia na takie zachowanie hybci i na to, że Gonzo na swoim Forum jej na to pozwala. Brzydzę się kłamstwem, którym hybcia karmi wszystkich, a nie powstrzymywana, wymyśla coraz to nowe kłamstwa i brednie w nie, co jej też na zdrowie nie wychodzi bo brnąc w te kłamstwa coraz bardziej, czyni sobie, większą krzywdę. Nienawiść też jest chorobą, a hybcia wydaje mi się chora z nienawiści do Brata.
      Nie moja to wina, że w tym co napisałam, Ty zauważyłeś uwielbienie podobne do tego jakimi darzą moherowe babcie, ojca dyrka, a tylko dlatego, że skojarzyłeś sobie Brata z osobą duchowną (patrz pierwszy post do mnie), gdy zwróciłam Tobie uwagę, zmieniłeś front swoich skojarzeń i wydumałeś, iż jest to zauroczenie zakochanej kobiety, a tylko dlatego, że Ty takiej poszukujesz i zazdrość ukuła Twe serce. Ja mam swojego
      partnera życiowego, a Brat ma swoją partnerkę i żadne z Nas nie poszukuje TU i zwłaszcza TU takich wrażeń, więc przestań proszę pisać takie bzdury bo tymi bzdurnymi porównaniami, dyskredytujesz to co ja tutaj napisałam do Gonza i jego LOŻY SZYDERCÓW i pisząc to co napisałeś, pokazujesz, że zgadzasz się z tym co na ich forum wypisuje hybcia i że zgadzasz się z ich praktykami, a to właśnie one tak bardzo mnie mierżą.

      PS. Życzę Tobie Michałku, abyś w tych swoich poszukiwaniach znalazł właśnie taką oddaną Tobie partnerkę i już nie zazdrościł, ani mnie ani Bratu bo My już takich partnerów mamy i uwierz mi nie szukamy innych.

      Viki

      Usuń
    17. o ...jerzu..... Vikuś ...ale popłynęłaś .....

      Usuń
  12. Subtelna płacze Kaminiakowi że czuje się zle z powodu Brata,a nawet ze sobie cos zrobi bo Brat ją ponizył...Biedny Kaminiak,nie wie ze Hybcia jaja sobie z niego robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi. Kaminiak powienień wiedzieć co zrobić?
      A

      Usuń
    2. Szpital Hybci nie pomógł,albo za szybko z niego wyszło.Podejrzewam,że w tango pójdzie i w samotności będzie opijać swoja wielką porażkę,hahaha.

      Usuń
    3. Nie przypinaj komuś łatek anonimowy bo jakbyś się ujawnił to może Tobie bez łatania niejedną można by było dodać i pojmij w końcu, że to była tylko głupia zagrywka Brata z tą Subtelną aby mnie wrobić w swoje gó.... Tylko nie wiem dlaczego tak się nad Nią znęcał, lepiej by zrobił jakby swój zapał wyczerpał na prawdziwych wrogów a nie na kogoś kogo nie zna(Subtelnej).
      Hybryda.

      Usuń
    4. Subtelna Hybrydo - tu nie Forum Gonza czy inne Elfowe, i tu pisanie kłamstw jest niemile widziane (oględnie mówiąc), więc albo piszesz prawdę, albo idź sobie tam gdzie twoje łgarstwa możesz pisać swobodnie i są frajerzy którzy łykają je jak pelikany
      Aha .. i przypominam, Ci że dałaś słowo że mnie osobiście przeprosisz (szczegóły w wątku) więc co by się stało jakbyś raz w życiu zachowała się przyzwoicie i dotrzymała słowa??
      Nota bene - to ten post z Forum Modów od Laury to wygrałaś na loterii?
      D.

      Usuń
    5. No przecież pisała wczoraj,że ma od subtelnej- czyli od siebie.Jaja jak berety.Ciekawe czy Laura dała jej pozwolenie na to.

      Usuń
  13. HAHAHAHAHA ,coraz lepiej się bawicie ! :D dorośli ludzie a zachowujecie się jak banda smarkaczy,które się naparzają łopatkami w piaskownicy :D
    I mówicie,że macie życie w realu,a net to odskocznia,
    chyba za daleko odskoczyliście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hybryda to chore babsko jest ma problemy psychiczne widoczne i zaawansowane ,próbuje się wybielać .
    Straszy policją chyba hybrydową, bo jak by zobaczyli co ona wypisuje i jak bluzga to od razu w kaftan i na syrenie do wariatkowa .ZA to potrafi zastraszać ,manipulować i knuć ,nie ważne z kim tak by tylko wyszło na jej .
    Z tego co zauważam and jezuita jest z nią w zmowie bo widać jak ją broni i ośmiesza się .
    Knuje razem z nią ,ze smokiem vel rudzia na imladis i jeszcze innymi .Jest przydupasem laurkowym .
    Ja się zastanawiam ,tyle te fora szkód robią to trzeba by zamknąć to cholerstwo a nie jeszcze na oglądalności zyskują takie gnidy .
    Smok mnie zaskoczył na monte, potrafi podszywać sie pod faceta marco ,osłupiałam jak zobaczyłam !!!
    Na imladis ma jakieś chody ta Rudzia vel smok
    Brat pisze prawde z tą korespondencją ze mną to fakt .
    Braciszku no wiesz.............. ? haha
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutko, dlaczego piszesz coś, co nie potwierdza Twoich opinii. Wskaż gdzie ja bluzgam, wskaż jakieś potwierdzenie, że ktoś jest z kimś w zmowie. A i na lekarza też zbytnio się nie nadajesz więc nie wiem kto Ciebie uprawnił do wystawiania diagnozy. Zajmij się kobieto swoim życiem i nie wtrącaj się do mojego.
      I zajmij się swoimi gnidami, bo nie brak Ci ich, oj nie brak...
      Hybryda

      Usuń
    2. "I zajmij się swoimi gnidami, bo nie brak Ci ich, oj nie brak..."
      Na miejscu Nutki odpowiedział(a)bym
      I nawzajem Hybrydo - tak brzytko kojarzący się nick z legend starożytności walki dobra ze złem. Hybryda zawsze była w tej walce po złej stronie mocy.

      Usuń
    3. Wybierając nick Hybryda chyba zdawałaś sobie sprawę co to za wyraz w znaczeniu pojęcia - jeśli nie - to polecam artykuł o himerycznej Postaci na: http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,402

      Usuń
    4. Do hybrydy
      hybryda no nie wypieraj się teraz ze nie bluzgasz bo bluzgasz co mozna zauważyć na KJL
      co ty kobieto nie widzisz co tam wypisujesz i jeszcze masz czelność się nie przyznawać, dowodów ci trzeba .
      Masz jakieś chore wizje których się trzymasz i tyle .
      Robisz tak by wyszło na twoje choć nie masz racji .
      Dziwie się Andowi ze nie widzi twojej głupoty bo to niegłupi facet i da się lubić.
      Nutka

      Usuń
  15. Mogę potwierdzić ze tak było jak pisał Braciszek ten łobuz haha
    I mi odbanował moje konto Nutki
    Nie było tam wtedy napisu za chamstwo przy nicku Malwina ,laurkowa musiała go dodać jak i odbiło bo to chora baba jest jak i hybryda
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominiku udanego urlopu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SORRY - wczoraj wieczorem rozpowszechniała tu swoje kłamstwa Hybryda co zmusiło mnie do włączenia moderacji komentarzy, aby uniknąć sytuacji zaświnienia Blogu, jakie już tu były przez nią powodowane.
    Nie było mnie więc moderacja nie działała.

    Już jest wyłączona i bardzo przepraszam wszystkich za utrudnienia ;)
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamiast kolejnego udowadniania że nie mam garba, opowiem Wam bajkę Andersena, którą pamiętam jeszcze z dzieciństwa:
    Przed wielu laty żył sobie król, który bardzo lubił nowe, wspaniałe szaty. Nie dbał o swoich żołnierzy, nie zależało mu na teatrze ani na łowach, szło mu tylko o to, by obnosić przed ludźmi coraz to nowe stroje.
    W mieście króla było bardzo wesoło; przyjeżdżali wciąż nowi goście a pewnego dnia przybyła tam sprytna oszustka która podała się za tkaczkę i powiedziała, że potrafi tkać najpiękniejsze materie, jakie sobie tylko można wymarzyć. Nie tylko barwy i wzór miały być niezwykle piękne, ale także szaty uszyte z tej tkaniny miały cudowną własność: były niewidzialne dla każdego, kto był zupełnie głupi.
    "To rzeczywiście wspaniałe szaty! - pomyślał Król. - gdybym je miał na sobie, mógłbym odróżniać mądrych od głupich. Tak, ten materiał ona musi mi utkać jak najprędzej".
    Oszustka ustawiła warsztat tkacki, udawała, że pracuje, ale nie miała nic na warsztacie. Zażądała od razu najdroższych jedwabi i najwspanialszego złota; chowała je do własnej kiesy i pracowała przy pustym warsztacie.
    "Chciałbym jednak wiedzieć, jak daleko postąpiła robota!" - pomyślał Król.
    "Poślę do tkaczki mojego starego, poczciwego ministra" - pomyślał cesarz i oto stary, poczciwy minister poszedł do tkaczki.
    ,;Boże drogi - pomyślał stary minister i wytrzeszczył oczy - ależ ja nic nie widzę". Ale głośno nie przyznał się do tego.
    "Wielki Boże! - pomyślał. - Czyżbym był głupi? Nie, nie mogę nikomu powiedzieć, że nie widziałem tkaniny". - O, to jest śliczne, bardzo ładne! - powiedział stary minister i patrzał przez okulary. - Co za wzór i jakie kolory! Tak, powiem cesarzowi, że mi się tkanina, niezwykle podoba.
    Po tym oszustka zażądała więcej pieniędzy i nowego zapasu jedwabiu i złota i oczywiście wszystko sobie przywłaszczyła.
    Król posłał wkrótce innego uczciwego urzędnika, aby zobaczył, jak postępuje praca tkaczki i efekt był podobny.- Czyż to nie wspaniałe? – mówili kolejni dostojni urzędnicy. - Niech jego królewska mość tylko spojrzy, co za wzór, co za barwy! - I pokazywali na puste krosna, gdyż myśleli, że wszyscy oprócz nich widzą tkaninę.
    I radzili monarsze, aby szaty z tego nowego, wspaniałego materiału włożył po raz pierwszy na wielką procesję, która miała się wkrótce odbyć.
    "Cóż to? - pomyślał Król. - Nic nie widzę. To straszne! Czyżbym był głupi? Czy jestem niewart tego, aby być Królem?"
    Przez całą noc poprzedzającą procesję oszustka nie spała i szyła szaty przy szesnastu świecach, aż wreszcie powiedziała ;
    - Oto szaty gotowe.
    Król zdjął ubranie, a oszuści udawali, że wkładają na niego różne części nowo uszytych szat. I tak oto kroczył cesarz w procesji pod wspaniałym baldachimem, a wszyscy na ulicy i w oknach mówili
    - Boże, jakież te nowe szaty cesarza są piękne! Nikt nie chciał po sobie pokazać, że nic nie widzi, bo wtedy okazałoby się, że jest głupi.
    Ten król jest nagi! – wykrzyknęło nagle spośród tłumu małe dziecko.
    Król jest nagi! – szemrali zdziwieni obywatele. Król nieco się zmieszał, sądząc, że istotnie może być nagi, ale nie przerwał marszu.
    Pomyślał sobie – Muszę wytrwać do końca tej procesji – i tylko jeszcze bardziej dumnie się wyprężył, a za nim podążali jego wierni dworzanie, niosąc tren, którego nie było.

    Z pozdrowieniami
    od Dominika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta9 lutego 2013 13:18

      Wszystko pięknie napisane tylko jak oni nie mogą zrozumieć prostych słów że to do niczego nie prowadzi czyli takie waśnie i przepychanki to ty Bracie myślisz że zrozumieją kontekst tej opowieści?
      .
      Wątpię w to:)))) A tym bardziej w to ze wysnują z tej opowieści odpowiednie wnioski:))))))))))
      .
      No ale próbuj może się uda Tobie.

      Usuń
    2. Braciszku, świetnie napisane, ale czy hybcia-tkaczka z Twojej bajki i nagi król Gonzo cokolwiek zrozumieją?

      Viki

      Usuń
  19. A na bagnie Subtelna spalona :) Larwa w koncu otworzyla oczy i zdemaskowala klona Hybci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,od dawna było wiadomo,że to subtelna to Hybryda.
      I co Hybciu kolejne kłamstwo wyszło na jaw!

      Usuń
    2. To juz nie ja jestem subtelną? O cholera!
      A juz zaczynałam w to wierzyc
      Ciekawe po co Larwa zdemaskowała kogoś o kim od dawan wiedziała...czyżby plan pozbycia się bezuzyteczej hybci- bo jak do tej pory- hybcia tylko szkodzi Larwie swoimi gupimi pomysłami

      Usuń
    3. To jest zamierzone działanie przeciwko tobie, potem wyjdzie szydło i już nie udawaj, ramko że nie jesteś subtelną.

      Usuń
    4. Ja nigdy nie udaję. Nie musze. Gdybym czuła potrzebę rejestracji na elfach to bym to zrobiła. i szybko byście o tym wiedzieli, bo domyślam sie ze moje ipy to sobie LAura wytatuowała na dłoni.

      Usuń
  20. Tak było dokładnie jak napisał Brat .
    A hybryda to podstępna baba która widzi to co chce widzieć ,czyli swoją głupotę i chce się wybielać kolejnym kłamstwem,knuje tylko przeciw innym i ma z tego zabawę .Próbowała mnie oszukać ale ja znałam prawde od Braciszka .
    Pamiętam jako Malwina to adminem był wtedy And bo z nim pisałam za jakis czas dostałam bana na tym koncie a potem zauważyłam za jakiś czas że mnie odbanował ktoś a to był Brat i potem odbanował moje konto Nutka i taka jest prawda.
    Nutka

    Nutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najśmieszniejsze jest to, że tym screenem który dała u Gonza wykopała sobie grób i udowodniła kolejne swoje kłamstwo.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.