środa, 13 lutego 2013

Wieści Anda o zejściu Brata – przedwczesne..



Hej tam..

..to ja – WASZ Wesoły Sanitariusz!








Pamiętacie mnie jeszcze?





Nie ukrywam że do napisania tego (i może nie tylko tego) wątku, przekonało mnie kilka przyjaznych maiili jakie  dostałem w ostatnich dniach.

Przekonały mnie one, iż pomimo że dużą część mojej pracy z trzech miesięcy zwyczajnie zniweczono, to miała ona sens i była potrzebna.


I rzeczywiście, kiedy popatrzeć na wypowiedzi niektórych moich czytelników tak w komentarzach jak innych miejscach, to jest dla mnie zaszczytem, że znaleźli sie w gronie moich Czytelników, a jednocześnie dowodem że jeszcze nie wszyscy pogłupieli.

Przykład spoza Bloga – autora nie znam, ale ze skrótu nicka wiem że czytał/a Nasz Blog:



Opowiadał mi kiedyś emerytowany milicjant jak w stanie wojennym, przyłapali na patrolu, po godzinie milicyjnej, lekko trafionego pijaczka,

Patrol:

- nazwisko!!?

Pijaczek:

- chiba józio O_O

Patrol - pałowanie , pałowanie:

- nazwisko!!?

Pijaczek:

- chiba józio :(((

Patrol – na dołek z nim i tam pałowanie, pałowanie, pałowanie:

- nazwisko!!?

Pijaczek (płacząc!):

- chiba józio :(((... za co ??

Milicjant do drugiego: - przeszukaj go.... co tam ma .. o dowód ! Czytaj dane!

Drugi milicjant imię i nazwisko: Józef Chyba !  


A przypomniała mi się ta historia, jak przeczytałem radosny news Anda, który jako Moderator Globalny Laury Przydupek (czy jakoś tak), jest żródłem najnowszej wiedzy okołolaurowej:


To jest cały And1951 zwany też tym Przydupkiem, czy innym Jezuitą.  
Zawsze coś wie, ale nigdy dobrze, (tylko na zasadzie „chyba?”) - za to samopoczucia można mu pozazdrościć.



Dwóch jest ich takich w Rzeczypospolitej, co to cokolwiek by sobie uroili, (np. że białe jest czarne, a czarne jest białe!) to nikt im nie wmówi inaczej, bo to dla nich OCZYWISTA OCZYWISTOŚĆ.


Dla Anda np. jest OCZYWISTĄ OCZYWISTOŚCIĄ że ... Brat kłamie!
(zaawansowane stadium hybryrzycy)


Nijak tylko biedaczysko nie może ustalić GDZIE I KIEDY TEN BRAT KŁAMIE ?    


Tak więc jedno jest pewne! Nie wiadomo dokładnie czy to Brat kłamie - czy to Brata kłamią, ale OCZYWISTE JEST że Brat jest  .. ZAMIESZANY W KŁAMSTWO!



Za to odnośnie Hybrydy And 1951 wrażenia ma .. zmienne:


Zazwyczaj uważa że to po prostu kretynka i stara sie trzymać od niej z daleka, ale niekiedy przyznaje się że obrzydliwym jest dla niego „wyciąganie przez Hybrydę intymnej korespondencji”




Tak – dla Anda1951, który to (poza Laurą) jako pierwszy wprowadził na bagnach prostacki obyczaj publikowania prywatnej korespondencji bez zgody jej autora – to jest ... „obrzydliwe!”


Dla tworów tak prymitywnych jak Smoczuś-Kapuś, czy Hybryda takie postępowanie nie jest niczym nagannym, bo i skąd te kmiotki miały wynieść jakieś zasady współżycia międzyludzkiego?

No ale And1951, to jest cham (czego nie ukrywa), ale to nie jest prymityw!


Czyli... PRZYGANIAŁ KOCIOŁ GARNKOWI !



Na Elfach zreszta , podobnie jak na innych forach nie wiodło się ostatnio Andowi najlepiej i nawet Moda stracił wczoraj, więc na bezrybiu i KJL ujdzie.


Połechtał tedy And po podbrzuszu dwóch głównych animatorów KJL, jak to „rozjechali” Brata – olewając go.




Nijak nie mogę wyobrazić sobie jak można „rozjechać” kogoś – olewając, bo „rozjechać” to raczej forma ataku jest, co by wskazywało na pisanie przez Anda bez rozumienia treści.


Poza tym tu mnie And rozczarował podwójnie, gdzyż zastosował trik znany i często testowany pozytywnie na Laurze, ale Gonzo czy Kontrabas to jednak nie Laura – Panie And i wątpię żeby się kupili na tak prostacki chwyt!

Choć od „rozjeżdżania” (tego realnego – na drodze), to ja jestem ekspertem, to nie byłem pierwszy któremu jakoś to nie pasowało do sytuacji, bo zapytał o to jeszcze ktoś, ale patentem laurowym został szybko „zneutralizowany”, a pytanie zamiecione poza jego zasięg:




Cokolwiek by jednak o Anda spostrzeżeniu nie powiedzieć, to ja nie zauważyłem abym został olany, bowiem Gonzo na moją propozycje odpowiedział szybko i konkretnie, (czego And najwyraźniej juz nie dojrzal):

Gonzo odpisał mi czytelnie bez owijania w bawełnę - (to część dotycząca „pałeczki”):


Wiem że Gonzo (w zakresie objętym pytaniem tytułowym Jego forum), swoje zrobił i jest to wszystko co mógł zrobić, zważywszy że „nicków żadnych nie ma” i podkreślam to przy każdej okazji nie zapominając o Sztabie ludzi którzy Mu w tym pomagali lat temu kilka.

Pewne zdziwienie budzić może w tej sytuacji gotowość dzielenia się wiedzą o „Laurku i bagnie”, bowiem z  mojego doświadczenia wnika, że ktoś kto nie ma wieści o Laurku i bagnie aktualizowanych na bieżąco, ma obraz ten zafałszowany, bowiem sytuacja na bagnie jest bardziej dynamiczna niż na jakimkolwiek forum.

Też nie mam na bagnie żadnych kont użytkownika, ale mam doskonałą agenturę i wieści stamtąd często trafiaja do mnie prędzej niż do większości Elfików.

Dawne Forum KJL bez bagna nie miałoby racji bytu, ale to reaktywowane jak widać doskonale funkcjonowało przez 3 miesiące bez posiłkowania się bagnem, stąd moim zdaniem (i nie tylko moim) zostało reaktywowane w zgoła innych celach niż powstało tamto Kultowe Forum z 2009 r. 

Wystarczy poczytać ówczesne tematy czy „dyskusje” z przedstawicielami bagna Bendysem czy Jetpilotem (przed reaktywacją), a z dzisiejszymi "oponentami" -  Andem czy Hybrydą z okresu po reaktywacji.

Pozostał tylko mylący tytuł!








Ale wracajmy może do andowej stypy po Bracie, która ma tyle wspólnego z odpowiedzią na pytanie „Kim jest Laura”, co „szczanie w piwnicy” z „piciem w Szczawnicy”.

Zbiegły mi się dwie sprawy, niezależne jakby od siebie, ale zbiezne w czasie:

Pierwsza to taka że w marcu mnie czeka daleka podróż do miejsc, gdzie wprawdzie ludzie pozornie różnią się od siebie bardziej niż u nas (kolorem skóry, językiem, wyznaniem, obyczajami itd.), to ci sami ludzie się do siebie uśmiechają przy każdej okazji, nieproszeni wzajemnie sobie pomagają a wzajemna niechęć odbierana jest jako odstępstwo od normy i publicznie napiętnowana. 
Wiem, bo nie wybieram się tam po raz pierwszy.

Druga to taka, że po napisaniu 77 obszernych wątków Naszego Bloga - bez przerwy obszczekiwany i obskubywany ze strony rzekomego sojusznika, przestałem mieć ochotę na dalsze kopanie się jednocześnie I Z KONIEM I Z MUŁEM, bo nie to było celem założenia Bloga, ale też nie będzie powodem do jego zamknięcia, jak to się niektórym chyba ubzdurało.
Nie da się ukryć, że dotychczasowa formuła Blogu która zaczęła przynosić obiecujące wyniki (w grudniu), została storpedowana przez rzekomego sojusznika i tego się nie zmieni.
Jednak licznemu gronu Czytelników Bloga coś się należy ode mnie, a już na pewno wyjaśnienie stanu rzeczywistego i perspektyw, bo gotowi to zrozumieć tak, że strzeliłem focha i wypiąłem się na wszystkich..

Co do prowadzenia Bloga, to ja nie miałem i nie mam kategorycznego imperatywu, ale praktyka pokazała że miało to sens i był on taką zadrą w tyłku Laury, iż gotowa była na naprawdę wiele, byle się tylko Bloga Brata pozbyć. 
 Wprawdzie pewnie sama się nie spodziewała że pomoc nadejdzie z takiej strony, ale odtrąbienie zwycięstwa przez Anda było zdecydowanie przedwczesne.
W dodatku ... czyjego zwycięstwa panie And? Tych piratów drogowych co to mnie ... rozjechali?
Mnie nic nie jest (przy okazji Laurze też!). To co chcecie święcić??

A Hybcia szaleje na Naszym Blogu ze spamem i jak zajrzałęm to miałem do wywalenia tak ze 30 "komentarzy" utrzymanych na jej poziomie intelektualnym, czyli jak wtedy co to nijak nie mogła zgadnąć kto był autorem - tylko że wtedy nie wiedziała że widać przy nich IP, a teraz już wie więc sie przerzuciła na bramkę PROXY.. 


Napracowała się strasznie i nawet biedaczka pewnie nie wie że ta cała jej robota, to dla mnie DWA kliknięcia:
1. w kwadracik z napisem „zaznacz wszystkie”
2. w przycisk „przenieś do spamu” albo „usuń”
Ma za to Hybcia fajny pomysł i Gonzowi rośnie konkurencja:



Skoro już mowa o Hybrydzie, to cała ta kopanina wzięła się z urojeń powstałych w jej głowie. 
Pisałem nie raz, że podobnie jak wielu innych – nic od Hybrydy nie oczekiwałem i też próbowałem (nie znając jeszcze jej problemów), dwa lata temu, na jej prośbę, pisać na tym jej zdychającym forum i wymieniać jakieś tam PW. Prostaczka w prymitywizmie swoim opublikowała nawet u Gonza jakieś nasze prywatne wiadomości z tego forum, co najlepiej świadczy o jej poziomie intelektualnym.
Gonzo co ciekawe, przeciwko publikowaniu zdjęcia opowiadał się stanowczo, za to nie miał nic przeciw publikowaniu na swoim Forum cudzej, osobistej korespondencji bez zgody autora.
Podobnie (że nic do Hybrydy nie mieli) – piszą Kontrabas czy Ramka:

Z tych z którymi rozmawiałem na ten temat (m.in. z Andem) – ktokolwiek zetknął się bliżej z Hybrydą – szybko się przekonywał że to zły pomysł i się z tej znajomości wycofywał.
Ze mną było podobnie.
Są dwie możliwości – ALBO Z TĄ KOBIETĄ JEST COŚ NIE TAK, ALBO Z TYMI WSZYSTKIMI, (mnie nie wyłączając)!
Ona nie tylko (mając wsparcie w postaci tuby KJL), szkodziła Naszemu Blogowi, ale również popsuła reputację tego Forum które było niekwestionowaną IKONĄ walki z laurowym procederem.
Ten oczywisty fakt widziało wiele osób, a w tym już przed miesiącem Jupi:


Cóż mozna napisac na taki brak elementarnej logiki?
Jak chorej kobiecie wytłumaczyć że jeśli 28 GRUDNIA 2012 r. powstał wątek na jej temat na blogu to TEN WĄTEK NIE MÓGŁ BYĆ PRZYCZYNĄ jej bredni o rzekomych kłamstwach Brata pisanych przez nią od LISTOPADA 2012 r. a raczej skutkiem!


Trzeba być niezłym tłumokiem, aby nie móc skojarzyć tak prostej zależności chronologicznej, że jak się łże od listopada cięgiem, to najdalej za miesiąc można się spodziewać riposty.


Zdumiewające jak przytomne spojrzenie na całokształt problemu pokazała Nutka!

Nutka, która przecież nie była stałym uczestnikiem żadnego z podmiotów wchodzących w zakres, czyli ani na Blogu, ani na KJL, ani na bagnie:


Nutce można zarzucać wiele, ale na pewno nie to że była kiedykowiek fałszywa lub nieszczera. Za to Ją lubię i zawsze ją broniłem kiedy była taka potrzeba.

No i niech mi ktoś powie że Nutka jest .. nieszczera?:



Jest faktem obiecującym, że Forum KJL zdaje się miejscami wracać na uczciwe tory i pewne oczywiste fakty zostają zauważone:


To wprawdzie tylko trzy jaskółki z wielkiego stada, ale jakąś tam nadzieję wiosny niosą.


Na bagnie zgłupieli do tego stopnia, że juz najinteligentniejsze Elfy połapać się nie mogą jak to jest z tą Hybcią:



Laura też zaniepokojona bo jej zakapowali że Hybcia na nią „brzydko pisze”:


Ale Hybcia jak zawsze .. w zaparte i słusznie – toż napisała tylko że:

LAURA TO NAJGORSZA OSZUSTKA I MANIPULANTKA W SIECI!


Wielkie mecyje... przecież to prawda jest!

Napisała to 26 stycznia, nazajutrz ją Laura za to .. przeprosiła i wycałowała i o co chodzi?






Hybcia – wiadomo – sprzeda się każdemu za złe słowo o Bracie więc wolę z wrodzonej grzeczności nie nazywać jej po imieniu w tej roli, bo każdy wie jak nazywają kobietę sprzedajną.



Hybryda sprzedała się obu stronom już w listopadzie (i Gonzowi i Laurze) i jechała równo na dwa fronty, tylko ten przebrzydły Brat jej bruździł bo pisał o Subtelnej - Hybrydzie otwarcie i coraz trudniej było obu Adminów forów w jajo robić.


Kadra Laury już dawno sprawdziła sobie że Subtelna którą im Laura wcisnęła na Księżniczkę – to Hybryda i większość była na tyle tym zbulwersowana, że jej Laura tą Księżniczkę .. odebrała.

Księżniczka Hybryda w międzyczasie skopiowała sobie Forum Modów od Laury i chodzą słuchy że zamierza umieścić Kopię Zapasową Forum Modów Laury na Forum Gonza.

(co najmniej dwa posty już tam umieściła przy okazji pastwiąc się nad Olcią, Zuzka , Smoczycą za ich lipne kwesty na Elfach, albo nad Andem za pijaństwo tamże, za które dostał chwilowego bana)



W końcu Laura tą tajemnicę poliszynela o Subtelnej - Hybrydzie ujawniła, chyba nie chcąc się przed swoją Kadrą kompromitować nadal:


A Hybcia co ?

No Hybcia ma kłopot, bo Subtelna Laurze Forum w grudniu przed Bratem uratowała obiecując „załatwienie Brata” u Gonza, której to obietnicy sama nie miała szans dotrzymać, ale dostała wsparcie w postaci wiarygodnej rozgłośni, (bo Elfy wiarygodne by nie były w kwestii rzekomych kłamstw Brata!).



Tak / tak – prawda jest taka, że Herr Mazurek nie był wprawdzie w grudniu entuzjastą przeprowadzki bagna, bo to kłopot z tworzeniem nowej sub-domeny, ale Laura już raz pokazała że to nie problem!

Tak naprawdę to bagno uratowała wtedy Subtelna – Hybryda, dając Laurze nadzieję na skasowanie Brata i rozprawienie się z opozycją bez wsparcia ze strony Brata.



We wszelkich możliwych miejscach sieci i dziesiątki razy zarzekała sie potem Hybrydka że z bagnem to w życiu, ale jak zdemaskowałem Czarnulkę to juz tylko z Subtelną to w życiu, absolutnie nic wspólnego.



Jak teraz wybrnie?



Aha.. ma już podobno projekt pt. „Kim jest Brat?”

Pamiętam że był już kiedyś projekt pt. „Kim jest Gonzo?” – Laurka autorstwa chyba.


Aż szkoda się będzie z kraju ulatniać , tak zabawa się kroi.


Ale Łowca pisze że powinienem to .. powinienem.



Szkoda tylko że przy tym Kontrabas wirusa hybrydowego złapał i coś tam o ... cenzurowaniu postów na blogu pisze.


Kontrabasie kochany – na blogach nie ma postów osób z zewnątrz, a nawet gdyby były - to nie ma opcji edycji (komentarzy również) więc to musi od Hybci złapałeś tego wirusa kłamczucha.


To może Łowca w kwestii tego urlopu, miał na myśli .. Kontrabasa?





Dobra .. już dobra  - polecę ja;



Wasz Brat Dominik











bratpalikota@gmail.com

44 komentarze:

  1. Witam Brata.
    Fajnie że w przerwie między przygotowaniami napisał co nieco

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bracie, napiszę tak, że obnarzasz najgorsze instynkty chorych, samotnych ludzi, którzy nie mają prywatnego życia i żyją w tym matriksie, w tym góównie upaprani po łokcie, nawzajem obrzucających się też gównem, że śmierdzi daleko w sieci i rób tak dalej, bo blog Twój jest potzebny i pożyteczny, aby pokazywać internetowe trupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Braciszku, życzę fajnego udanego wyjazdu, odpocznij. Kurcze, powiem szczerze że czytając te historie pogubiłam się w tym na maxa , za słaba głowa moja na takie machlojki. Podziwiam że to ogarniasz i naświetlasz , bo nawet te naświetlone dla mnie to misz masz.
    13
    ps. żółwik bardzo sympatyczny ale mało do Ciebie podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybcia gdziekolwiek się pojawi narobi smrodu, potem odchodzi z danego forum, ale zanim to zrobi domaga się usunięcia swoich postów i konta. Teraz wiem dlaczego - zaciera ślady po sobie by nie można było jej nic udowodnić.

    OdpowiedzUsuń
  5. PrzydupasLaurkowy nie jest już moderatorem i wrócił do poprzedniego nicka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka Bracie,fajnie,że znowu nadajesz,smutno było bez Ciebie :)
    Uprzejmie donoszę,że na elfach znowu pojawiła się Mgiełka,
    chyba została powołana do jakiejś misji.
    Jest też nowa Paula,na fotce wygląda jak plastikowa lala i sądząc po tym co pisze,
    jest klonem Laury,więc uważajcie na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Braciszku
    Ty Łobuzie Zimoluszku haha i też Cię lubię ,
    Ale nie zarzucaj mi nic ,bo nie lubię nic ciężkiego ! haha
    Pozdrawiam
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałem posta i ukazał się napis, że wymaga zatwierdzenia. Jeżeli to nie jest cenzura, to ja jestem vikers. ;) Post ukazał się następnego dnia przed południem, razem z Twoim komunikatem, że włączyłeś moderację.

    PS. Od kilku wpisów bloga gonisz w piętkę i doprawdy nie rozumiem kto i po co odwiódł cię od genialnego pomysłu, by dać sobie siana na trzy miesiące.
    Tu już nie ma wiele o bagnie, natomiast pojawił się bagienny klimat.
    Piszesz o sobie w trzeciej osobie i wszędzie szukasz wrogów. To potwierdza tylko tezę, że pobyt na bagnie szkodzi każdemu. Masz pospisywane IP odwiedzających bloga?
    Jestem coraz bliższy by pożegnać wizerunek tego Jacka, który miałem w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kontrabas , czy Ty nigdy z blogami nie miałeś do czynienia ??... :((
      Moderacja komentarzy na blogach jest rzeczą NATURALNĄ i JEDYNYM sposobem na obronę przed SPAMEM.
      Nie ma to nic wspólnego z CENZURĄ, która z natury rzeczy jest INGERENCJĄ W TREŚĆ KOMENTARZA i jakoś nie przypominam sobie, abym zmieniał treść Twoich komentarzy.
      Inaczej mówiąc ... JESTEŚ VIKERS, (ale to wg Ciebie , bo mnie jakoś firmy zbrojeniowej nie przypominasz.. hehe)!
      Może ja i gonię w piętkę od kilku wątków, ale obejrzyj sobie w co goni Twoje forum od kilku miesięcy. Tam o bagnie to tylko tytuł forum jest, (!) a reszta to zaszczyca mnie uwagą ;)))
      Nie szukam wrogów a jedynie pokazuję rzeczywistość taką jaką ona jest, co nie zawsze i nie dla wszystkich jest przyjemne.
      Zamierzam to robić nadal!
      No i o adresach IP też nie masz pojęcia :(( Teraz prawie wszystkie adresy IP są dynamiczne i zmieniają się po każdym zalogowaniu do sieci, więc może wiesz do czego potrzebny by był mi Twój dzisiejszy adres IP ?? O_O Zwłaszcza że najpewniej nie powtórzy Ci się nigdy ??
      Wiesz że Cię lubię, (inaczej bym tego nie pisał) – ale błagam – myśl zanim napiszesz, a jak na czymś się nie znasz – zapytaj kogoś co to się zna! Ja tak robię i mi się sprawdza.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. - Cenzura, to cenzura. Można sobie ją nazwać bardziej przyjaźnie - np; moderacja. A co sobie moderujesz i jak, to są szczegóły. Przypomnę tylko, że poprzednio uprzedziłeś, że będziesz cenzurował i gdy zobaczyłem napis o zatwierdzeniu, nie robiłem rabanu. Teraz tego nie było.
      - KJL nie jest moim forum, nie było i nie będzie.
      - Gonisz w piętkę.
      - Rzeczywiście niewiele wiem o IP, ale w obecnym kontekście mam to sobie za zasługę.

      Jedź na urlop. ;)

      Usuń
    3. >>>Może ja i gonię w piętkę od kilku wątków, ale obejrzyj sobie w co goni Twoje forum od kilku miesięcy. Tam o bagnie to tylko tytuł forum jest, (!) a reszta to zaszczyca mnie uwagą ;)))<<<

      oj Braciszku, gonisz w piętkę ( piętaszek ?) ..,.....przypomniał mi się dowcip suchar: U was jest głód - a u was biją murzynów. Dałeś się sprowokować Andowi zamiast wypoczywać. Czyżby syndrom Hybrydyzmu? ( niemożność oderwania się od klawiatury)?

      >>>Nie szukam wrogów a jedynie pokazuję rzeczywistość taką jaką ona jest, co nie zawsze i nie dla wszystkich jest przyjemne.<<< Masz jakiś patent na nieomylność? Ja się chętnie dowiem. Czy to się czasem nie nazywa pycha? .

      To wymienione przez Kontrabasistę Twoje wyrażanie się w 3 -ciej osobie też mi daje do myślenia. Skoro robisz innym portrety psychologiczne to może i sobie czas? To mówienie w 3- ciej osobie ma jaką konkretną definicję w naukach psychologicznych.

      No to pewnie tym wpisem zrobiłem sobie wroga. Jesteś bardzo przewrażliwiony na punkcie własnej osoby i przeczulony na jej krytykę. Skoro bierzesz się za ocenianie innych to licz się z tym, że i Ciebie podsumują. Tak naprawdę oceniając innych sam siebie podsumowujesz- o to też zapytaj znajomych speców od psychologii. Zdrowia życzę a przede wszystkim wytchnienia. Jedź na te Bahamy.

      Usuń
    4. Hehe.. Michałku.. wszak wiesz że Cię lubię i cóż by to miało za wartość, jakbym miał nagle z tak błahego powodu zostać Twoim wrogiem.
      Żeby być moim wrogiem - trzeba byś draniem i swołoczą, a Ty nijak się do tych standardów nie zbliżasz ;))
      Nie mam patentu na nieomylność, ale staram się jak umiem abym zanim coś napiszę - wiedział o czym piszę, co nie wszystkim się udaje a niektórym wcale :(
      Pisanie w 3-ciej osobie l.poj. to duże ułatwienie dla zrozumienia sensu moich wywodów przez osoby nie wprowadzone w temat z przyczyn oczywistych - nie zauważyłeś takiej zależności?
      Pycha ? O_O Nie przesadzaj! Wśród czytelników tego Bloga jest wielu ludzi którym szczerze zazdroszczę świeżości spojrzenia i mniej emocjonalnego podejścia do tematów niż moje i chylę przed Nimi czoła. Większość znam tylko z Nicka albo i jako Anonimów, a przecież szanuję i jest zaszczytem dla mnie ich obecność na Naszym Blogu.
      Ale co do jednego masz rację - jestem uczulony na swoim punkcie, tylko nie na krytykę (zwłaszcza konstruktywną) tylko na KŁAMSTWA - obrzydliwe, bezczelne łgarstwa na mój temat. Ale tu chyba nie jestem jakimś ewenementem, bo mało kto lubi jak go obrzucają gównem i się chowają.
      Gdybyś dzisiaj był na Elfach - zobaczył byś na własne oczy co oznacza kurewstwo w internecie, jak będziesz ciekawy to Ci podeśle trochę materiału na ten temat i wtedy masz takie miejsce gdzie bedziesz mógł zabrać głos w przedmiocie sprawy.
      Tymczasem pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    5. Ja nie chcę "gitary " zawracać prywatną korespondencją. Sam jestem mocno zajęty i nie mam na to zwyczajnie czasu. Dowody bagienne też nie są jakąś sprawą bez której moje życie zawali się w gruzy. Podczytuję czasem to co tutaj piszesz. Czasem sam się dopiszę bo lubię poznawać ludzi. Cenne są dla mnie też niektóre komentarze. Zbyt dużo już widziałem .. jak to się współcześnie mówi? chyba "flame"-ów ? ...czyli takiego " babskiego" obiecywania, pozowania a ja jestem chłop prosty- albo coś działa albo nie działa( powinieneś rozumieć bo chwaliłeś się wykształceniem technicznym - o ile mi wiadomo tyt. inż. nie dają za studia historyczne). To tyle..... jak zwykle szczere życzenia zdrowia!

      p.s. polecam wszystkim film" Za wszelką cenę" a także inne Clinta E (Gran Torino). Ta widziałem ten film po raz trzeci i znów coś wyszukałem dla siebie. Wspaniała opowieść- nawet na tematy poruszane tutaj na blogu bo na tematy zasad.

      Usuń
  9. Normalnie wojna światów :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanej podróży i wielu wzbogacających, przyjemnych wrażeń..
      Jako PT Adwersarz byłeś wyrazisty i nader komunikatywny, potrafiący przykuć uwagę wielu, a to już coś..
      Myślę, że wszelkie inwektywy i inne paskudztwa należały do "szczególnej stylistyki całego Sporu" nie dotykając w zasadzie nikogo w "realnym świecie"..
      Nie czytałem Cię szczególnie często, tak jak AND który przyznaje, że zaglądał po 10 razy dziennie, ale tak raz w tygodniu odwiedzałem Blog...
      Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego...
      Anonim Krzysiek...

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta14 lutego 2013 13:30

      To nie wojna światów tylko brak realnego życia:) Zobacz do jakich kompromitacji ludzie się doprowadzają a mimo to brną dalej myśląc że nikt tego nie zauważy i na dodatek ich poprze oczywiście oprócz im podobnych "intrygantóf"
      Jeżeli są tacy w realu to strasznie samotni muszą być a na dodatek tą głupotę przenoszą na internet wszak ten pomieści wszystko nawet takie bzdury jak chociażby Hybrydy lub Laury a najśmieszniejsze jest to że i tak nie zrozumieją co do nich ludzie mówią. Wiec ta wojna światów trwać będzie i będzie i będzie i będzie:))))))

      Usuń
    3. Stały czytelnik, to wierny czytelnik, a tacy są najcenniejsi.
      W innych okolicznościach może nie bylibyśmy adwersarzami, a już tylko zwykłymi interlokutorami...
      Mam nadzieję dać Ci jeszcze ... poczytać... hehe.
      Dominik.

      Usuń
  10. Tytuł Twojego wątka, Bracie, jest manipulacyjny, bowiem to nie ja napisałem, że zaprzestajesz działalności na Blogu, tylko Ty.
    Ja wyraziłem tylko swój umiarkowany żal.
    and1951

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały And1951! Zawsze wie "co poeta miał na myśli" - lepiej pod .. poety..hehe
      Andrzeju - NIGDY i NIGDZIE nie napisałem że "zaprzestaję działalności na Blogu", a jeżeli już to że "zawieszam publikowanie nowych wątków, co zresztą się stało.
      Jednak Twój "umiarkowany żal" chwycił mnie za serce :(
      Dziękuję!
      Dominik.

      Usuń
  11. Czyli co?
    Komentować, nie komentować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest hamletowski dylemat na który musisz sobie sam/a odpowiedzieć ;))
      Masz ten komfort że sam/a decydujesz.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  12. Acha, juz rozumiem.
    OK, rzeczywiście to powinno trochę obronic przed spamem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyna CAŁKOWICIE SKUTECZNA metoda ochrony BLOGA przed spamem.
      Nie zmienia niczego w komentarzach, a jedynie opóźnia ich publikację i jest powszechnie stosowana na portalach społecznościowych z komentarzami.
      Na każdą zarazę musi być lekarstwo, choć czasem trochę niesmaczne.
      Pozdrawiam wszystkich Normalnych Czytelników Naszego Bloga.
      Dominik.

      Usuń
  13. Ala, jak mnie czytasz, czym prędzej zakładaj sprawę Larwie, ja bym tego nie popuściła, co ona na Ciebie
    wypisuje. Wystarczy skopiować jej posty na Twój temat i zgłosić do prokuratury i uwierz mi, że teraz
    zajmują się takimi sprawami i nie jest to utopia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie ..... Bracie , mnie też to ciekawi. Straszyłeś , straszyłeś i co? Zaczynam mieć brzydkie myśli, że Tobie też zależy wyłącznie na gonieniu króliczka a nie na złapaniu. Poszło tyle pary w gwizdek na temat usunięcia profili kilku osób. I co? Usunęła dane? Jeśli nie to czemu nie spełniłeś obietnicy powiadomienia kogo trzeba? Czyżby była czcza? To niepoważnie zaczyna wyglądać.

      Usuń
    2. Odpowiedź nie dotyczy mnie więc zanim te brzydkie myśli Ci rozkwitną, to mogę Ci jedynie odpowiedzieć na to pytanie na mailu, bo nie jestem Laurą, Hybrydą, czy inna załganą swołoczą, abym miał cudze prywatne wiadomości omawiać publicznie.
      Miarkuj się jednak Michałku, bo teraz to Ty zaczynasz wyrządzać krzywdę ludziom, którzy na to nie zasłużyli!
      Dominik.

      Usuń
    3. A w jaki sposób robię to krzywdę Dominiczku?

      Usuń
    4. To już raczej na maila.
      Odpowiem na obydwa komentarze ale .. sorry - nie teraz :(
      Pozdr.
      Dominik.

      Usuń
  14. Czy mogę się tu wyrażać?
    To kurwiszcze mnie zbanowało, bo jej kuźwa prawę napisałam, że kurwiszcze zaniża poziom swojego elfowego, gównianego forum i dlatego Bracie pisz i obnażaj tego netowego tłuka, który zwie się Adminką Raju!
    Ala, zakładaj jej sprawę, za to, co o Tobie napisała, jak Ciebie kurwiszcze ośmiesza publicznie, a chuj jej do tego,
    jak kto żyje, jak sobie radzi, a to gówno nie mam prawa, aby tak szargać cudze imię.
    Bracie pomóż Ali, pomóż jej prawnie, bo ja nie mogę patrzeć i czytać, jak takie kurwiszcze czuje się bezkarnie w sieci.
    To musi mieć kiedyś kres, dość chamstwa w sieci, a mną się dziś nażarła, to może się uspokoi, Proszę wybaczyć za język, ale mnie na maksa wkurwiła i nie tym banem, ale obrażaniem człowieka, którego nie zna.
    Bracie, blog to już za mało, bo trzeba prawnie hydrze uciąć ten durny łeb - lumia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie podzielam Twoje zdanie Lumia, jednak perfidia tej starej Prukwy która nazywa Alicje staruchą, a mogłaby spokojnie być matką Alicji, gdyby była zdolna do macierzyństwa innego jak z Norbusiem - polega na tym że z 9 stron tego wątku zostało już tylko 5 stron z tym co nie narusza prawa, a jest jedynie "ostrą dyskusją".
      Gad ma instynkt samozachowawczy i jest to dowód ŻE WIE iż popełnia przestępstwo, dlatego niszczy dowody wysyłając je w kosmos i nikt dla takij sprawy serwera prześwietlał nie będzie.
      Z nią można wygrać tylko jedną metodą - ostracyzmem, ale do tego jeszcze Polakom w internecie daleko - żeby jedna Stara Prukwa z Niemiec mając obłęd w głowie, nie mogła nimi manipulować jak suka ogonem.
      Jednostki które się odważyły zaprotestować, pozostały osamotnione i są eliminowane banem jak TY a reszta pokornieje jak sobie Norbuś zażyczy.
      Taka paranoja!
      A my (jak na ironię) się spieramy co do wyższości odkryć Gonza nad odkryciami Brata, albo na odwrót. O_O.
      Dlatego proceder taki jest możliwy - tak długo i nawet Forum Gonza przez lat kilka, nie znalazło zespołowo patentu na jego opanowanie!
      Dominik.

      Usuń
  15. Laura przeszła w w swoich intrygach samą siebie!!!

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  16. Laura szaleje bo Walentynki od męża nie dostała, a i inni zapomnieli o Geni do serduszka nie przytulili...
    i szałłłł nastąpiłłłł, Gieniuchna rwie włosy z głowy, wszędzie wrogów widzi, białej gorączki dostała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od męża? CZYJEGO MĘŻA ??? O_O
      Jedyne istoty żywe jakie mieszkały z Laurą kiedykolwiek w tym jej komunalnym mieszkaniu, to był królik Waluś i kocica Luna. Królik zdechł już ze 2 lata temu a kocica choć stara jak jej pani jeszcze zipie.
      Gienia wymyśliła sobie i imię Laura i męża i dziecię przy piersi, ale to już przesada żeby emerytki piersią .. karmiły. .. hehe
      Na męża też się żaden desperat raczej nie znajdzie, choć jeden by się nadawał - Norbuś.
      Pasowali by do siebie ;)))
      Dominik.

      Usuń
    2. A mi się wydaje, że Laura właśnie w ten sposób robi sobie prezent walentynkowy. Tu kogoś zbanuje, to kogoś ze stołka zrzuci, tu kogoś oczerni. Idealny prezencik dla samotnej desperatki :))

      Usuń
    3. Toż przeca piszę że od tego wyimaginowanego, co z nim dziecię ma, dziecię też jakieś takie poszło w ślady ojca i najukochańszej mamusi buziaka nawet z okazji Walentynek nie dało, więc można się wściec? mozna:)
      Można doztać szałłłu?można. Można w tak pięknym miłosnym dniu zrobić taką szoplę? można. Można zidiociec do tego stopnia? można, wszak św Walenty nie tylko jest patronem zakochanych, ale i umysłowo chorych więc wszystko można.

      Usuń
  17. Ja się zastanawiam jak to gówno sypia? Wpisać w google kim jest Laura i można na 150 stronach, na różnych forach poczytać sobie o głupku, który zaprasza z nich ludzi na swoje gówniane forum,
    Jak można spokojnie żyć z taką paskudną opinią w sieci i jak można tak oszukiwać ludzi.
    Ja bym kurka wodna nie spała i nie jadła z powodu wyrzutów sumienia i schowała się do mysiej nory, a to to honoru nie ma i co po niej zostanie jak jej się zemrze, bo chyba tylko rynsztok i ścieki.
    Trzeba nie mieć sumienia, żeby gnoić ludzi i brnąć dalej w tym gównie.
    Brr, jak ją czytam, to się nóż w kieszeni otwiera - lumia

    OdpowiedzUsuń
  18. Laura teraz założyła temat "Sa na forum osoby ktore bardzo lubisz? "
    i czyta kto ją lubi .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  19. Laura dzisiaj przegina na całego,najpierw Alicję od alkoholiczek wyzwała,a teraz Mychę od dziwek...A Norbuś jak zwykle święta krowa i jeszcze do tego mu się Matka Boska po raz drugi w kiblu ukazała.Żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliweczka.
      Jak się Matka Boska ukazuje, to nie jest żenada.
      To jest CUD.
      and1951

      Usuń
    2. Znowu pił wode z muszli, danusia go nie ostrzegła ze to szkodzi

      Usuń
  20. Cud?Cudem jest że tacy idioci jak Norbuś się rodzą,ale nie ma się co dziwić skoro mamusia Norbusia - Danusia podobnym poziomem inteligencji błysnęła.Kuźwa poetką na starość zostanę,cóż za rymy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego sie wyzywa ? Moim zdaniem jest to kobieta samotna ,nieszczęśliwa ,starzeje sie ,wczoraj był taki dzień szczególny ,ludzie kochający sie składali sobie życzenia ,kwiatki ,może to banalne ,ale ją takie dni doprowadzaja do pasji ,wscieka się ,i wyzywa się na innych -Bogu ducha winnych ludzi ... Nie ma gfdzie ,to własnie u siebie przeciez może wszystko ,prawda ???

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham cie bracie

    OdpowiedzUsuń
  23. Sorry Anonimowa - ale to nie miejsce na takie wyznania, pomijając fakt że już mam swoją Panią do kochania więc nie mógłbym odwzajemnić ;))
    No i mam nadzieję że nie jesteś .. Anonimowy ! O_O .. hehe
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.